Nézd meg a videót, timestampeltem. Ha lenne egy ilyenem, sose ülnék vissza sedanba.
Fater Nissan X-trailjében ezerszer jobb élmény a vezetés, vagy Apósomék Highlanderjében, mert felülről látok mindent, átlátom a forgalmat, nem fosok minden padkától, stb.
Egy ilyen prémium SUV meg, mint a videóban, kb. mintha yachton utaznál az autópályán.
Az igényesség része a stílus. Egy dömpernek soha nem lesz érdemi stílusa. Konkrétan kis iskolás koromban még álmodoztam egy olyan kocsiról, ami belülről személyautó, kívülről tank. Aztán kinőttem belőle. Sokan viszont képtelenek rá. Az apró kis testük kiteljesedését látják benne, hogy az úton végre erőt tudnak sugallani. Az anyukák meg örülnek, hogy átlátnak a forgalom felett, mert amúgy nem vágják a közlekedés dinamikáját, nem sejtik, ki mit fog tenni. Aztán ott vannak az élemedett korúak, ez érthető. Nekik nem mindegy, meddig kell hajolni.
Ha ezekből egy se vagy, minek a SUV?
- többet fogyaszt
- nem lehet olyan elegáns a forma, mint egy szedán
- nem kifejezetten lehet többet pakolni bele, mint egy kombiba
- kisebb a kanyarsebesség, könnyebben is borul. (komolyan, kb dodszem fílingem volt most Madeirán a bérelt Fókuszban, baromira élveztem)
Az a baj, hogy a fizika nem viccel. Minél magasabb az autód, relatíve annál keményebb futóművet kell alátenni, hogy ne imbolyogjon. Anno a "sportos" Preludeomnak ezerszer lágyabb rugózása volt jobb stabilitás mellett. Szóval egy jó S osztály, vagy hasonló mindig jobb lesz az autópályán yachtnak, mint egy SUV, ami berugózza az M0-n a vasbeton illesztéseit.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
sehol nem látom a cikkben ezt a nem kanyarodik, meg betonkemény futómű dolgot. Konkrétan egy félmondat erejéig említi, mindenféle végső megállapítás nélkül. Ezzel szemben a Handrás videóban láthatod, hogy mennyire kényelmes utazni benne, pedig ő is minden szart tesztelt már.
De valszeg az se mindegy, hogy 20 vagy 22 colos gumi volt-e éppen a tesztautón ebből a szempontból.
Amúgy meg pont a sima személyautókban van az embernek manapság olyan érzése, mintha hangya lenne az elefántok között. Egy SUV-val ha ütközöl, akkor neked meszeltek. Minden téren biztonságosabb, mint a személyautók. Ami nem elhanyagolható egy család esetén.
Te meg ilyennel jössz, hogy könnyebben áll fejre... LOL
Miért is állna fejre? Főleg ez, aminek ott van a tonnás aksi az aljában.
Elég sok mókás videó jött már szembe, amikor a SUV izmozni akar, vagy csak béna, és sikerül ráfutnia kicsit az előtte lévő objektum vagy kocsi oldalára. A kerekével azonnal megmássza, és már borul is az oldalára.
Az a helyzet, hogy valahányszor megáll a közelemben egy ilyen kocsi, vagy egy negyvenes anyuka száll ki belőle, vagy egy sörhasú, ősz, tesiből felmentett vállalkozó. Én annyira nem látom a közös platformomat velük, de egy csomóan gúvadnak már fiatalon a nagypapás autókra, szóval evvan :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
csodás élmény mikor 7:30-tól 8:00-ig gurulnak be a 2,5t-ás suvok az iskolák meg az óvodák elé, tiszta amerika, ja hogy ott 2x szélesebbek az utak sebaj, elfér ez itt is
éppeghogy
Yaris GR, Golf R, I20N, ST, ftw főleg a mai zsúfolt utakra
A magyar utakon megis mi lehet jobb, mint a nagypapas auto? Te glom Balatonra jarkalsz foleg palyan, meg BP-n belul. Ergo dugoban allsz vagy gyokkettovel vanszorogsz ido nagy reszeben, ha pedig nem akkor abszarabbnal szarabb utakon veretheted neki. Alairom h ha parkolast meg szuk utcakon keresztul preselodest nezzuk, akkor a kis pici varosi autok a jok, meg ha egy szulo iskolaba vinne gyereket.
De ha el akarsz menni csaladdal sielni, kirandulni, netan videken van valami nyaralod es hordozol cuccokat,bszerszamokat, neha murvara vagy foldutra mesz, leugrassz nyaralni horvat tengerpartra, akkor bizony egy SUV a legkenyelmesebb megoldas. Persze, tudom, hogy kombi a legjobb mindenre is, de en elobb fogok busszal jarni, mint hogy kombit vegyek.
Érted; most a kombi nem tetszik neked, ezért a SUV az ideális. Közben előbbi mindent tud a magasságon kívül, mint az utóbbi, csak olcsóbban. És kényelmesebb a futóműve a "szar" utakon.
Én két dolog miatt vettem RX-et; mert az asszony sípolt, hogy ki akar látni, meg, hogy Lexusból nincsen más, amibe lehet is pakolni. Legközelebb az előbbi sirámot egyszerűen elengedem, aztán majd fizetgetem mondjuk egy szar RS6 touring szervizszámláit :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
- SUV százezerszer stílusosabban néz ki, mint bármelyik kombi. Lehet nekem itt Audi RS6 Avantozni, hogy mekkora király verda, a kombi nekem = halottszállító vagy szaros pelenkás beltér jut eszembe róla. De ez egyéni ízlés kérdése.
- SUV-ba sokkal könnyebb beszállni/kiszállni, ami nem hátrány ha az ember magas, illetve ha mondjuk az idősebb szüleidet vagy nagyszülőket szeretnéd vele szállítani néha.
- SUV-nál négykerék meghajtás sokkal gyakoribb feature, mint személyautóknál, ami pont hogy sokkal kényelmesebb és biztonságosabb haladást biztosít. Főleg rossz időjárási körülmények között. És bár itthon egyre kevésbé faktor, de azért ha az ember havas tájra megy vagy hegyekbe kirándulni, akkor azért még ezeknek a luxury suvoknak is jól jön a terepjáró képessége.
- jobban megpakolható nehéz cuccokkal, vontatóképesség is sokkal jobb
- akár 7 személyes változatban is elérhetőek, de 5 személy esetén is jobban elfér mindenki és kényelmesebb a ki- és beszállás.
- bármivel ütközöl nagyobb az esélyed a túlélésre: "an SUV driver or passenger is at least 50 percent more likely to survive a car crash without suffering serious injuries than an individual riding in a sedan"
- magasabb üléspozíció, jobb visibility
- nagyobb fejtér, kényelmesebb lábpozíció
- nagyobb szélvédő, jobban kilátni előre és oldalra, nincs az embernek bezártság érzete
- magasabb hasmagasság, nagyobb kerekek, nem kell parázni minden 5 centinél nagyobb padkától/akadálytól.
- nem világít a pofádba minden xenonos fényszórós, mint egy alacsony személyautóban!
- az üléspozíció miatt sokkal kevésbé jellemző a driver's fatigue, tehát hosszabb utakra sokkal ideálisabb
A 10×6 méteres területen telepített aksicserélő doboz a Nio 5,5 milliárd forintos beruházásából 2022 őszén Biatorbágyon megnyitott üzemében készül, egy-egy állomást négy kamion szállít a végleges helyére. Mint megtudtuk, az összeszerelést és a beüzemelést magyar szakemberek végzik Európa-szerte.
A magyar üzemben 2025-ig várhatóan ezer csereállomást gyártanak majd az európai piacra.
Nekem ez a Nio-s megoldas hatalmas baromsagnak tunik szemelyautoknal (truckoknal mas). Eleve mennyi akkumulatornak kell mar ott lenni egy ilyen allomason, mennyire tesz jot a kocsi karosszeriajanak es felfuggesztesenek, hogy igy emelgetik allandoan, a sok ki be csavarasrol nem is beszelve...
Benzines kocsival se vezet le az ember 250-300 kmnel tobbet egyhuzamban, akkor meg nem raer 20-30 percet pihenni a toltoallomason? Kb elmesz wcre, szivesz egy cigit, iszol egy uditot vagy kavet, visszasetalsz kocsihoz es indulhatsz is.
Vannak amikkel egyetértek, csak éppen egy agilis férfi leszarja ezeket a kényelmi dolgokat.
Azonos árkategóriában már egy normál kocsi is négykerekes hajtású, ami visszafelé is igaz; az olcsóbb SUV-ok gyakran elsőkerekesek, vagy legalábbis ilyen gebe négykerék hajtás van rajtuk.
A vontatás szintén nem mérvadó; azonos árkategóriában egy kombi vagy szedán is ugyanúgy túlmotorizált.
Ahogy az üzleti lehetőségeim alakulnak (nem pont úgy, ahogy leginkább szeretném), már valamivel 50% fölé teszem az őszi R8 vásárlást. Alig várom, hogy ne részesüljek a fenti listán sorolt "előnyök" nagy részéből :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát itt van akkor a kutya elásva :) Én nem vagyok agilis férfi. Az utakon pláne nem. Én azt szeretem, ha beállítom 150-re a tempomatot aztán megyek szépen nézelődve a pályán. Csak az a rohadt sok kamion ne lenne... Ebből a szempontból teljesen boomer vagyok, nem is tagadom.
Persze nekem is R8 (a régi) meg e-tron GT RS az álomverdám, de valszeg azokkal se vagánykodnék sokat, inkább csak nézni szeretném :)
A kontra rész kimaradt:
- drága
- többet fogyaszt
- magasabb fenntartási költségek
- nehezebb parkolás (pesti parkolóházaknál extrém vicces)
- ha nincs szőlős ültetvényed, totál felesleg a 4x4
- nehezebb előzni, manőverezni
- szóval sokkal körülményesebb, mint egy kisautó
- pucolni is macerásabb
Míg a Passat szervizben volt, Fabiával jártam, és rá kellett jönnöm, hogy a mai utakhoz, forgalmi helyzetekhez sokkal jobb egy kis benzines züm-züm autó. Napi 80 km külváros+autópálya+ főút.
Nagyobb autót már csak kimondottan autópályázáshoz vennék. Szóval lehet kényelmesebb de nem Magyarországhoz való autó. Olyan mintha a Balatonra kimennél egy tengerjáróval.
rwurl=https://youtu.be/HZgbH_xc1t4?si=yRN6_gTMGtX-AEd1&t=424
FALSE
A SUV = igényesség, kényelem.
Nézd meg a videót, timestampeltem. Ha lenne egy ilyenem, sose ülnék vissza sedanba.
Fater Nissan X-trailjében ezerszer jobb élmény a vezetés, vagy Apósomék Highlanderjében, mert felülről látok mindent, átlátom a forgalmat, nem fosok minden padkától, stb.
Egy ilyen prémium SUV meg, mint a videóban, kb. mintha yachton utaznál az autópályán.
Az igényesség része a stílus. Egy dömpernek soha nem lesz érdemi stílusa. Konkrétan kis iskolás koromban még álmodoztam egy olyan kocsiról, ami belülről személyautó, kívülről tank. Aztán kinőttem belőle. Sokan viszont képtelenek rá. Az apró kis testük kiteljesedését látják benne, hogy az úton végre erőt tudnak sugallani. Az anyukák meg örülnek, hogy átlátnak a forgalom felett, mert amúgy nem vágják a közlekedés dinamikáját, nem sejtik, ki mit fog tenni. Aztán ott vannak az élemedett korúak, ez érthető. Nekik nem mindegy, meddig kell hajolni.
Ha ezekből egy se vagy, minek a SUV?
- többet fogyaszt
- nem lehet olyan elegáns a forma, mint egy szedán
- nem kifejezetten lehet többet pakolni bele, mint egy kombiba
- kisebb a kanyarsebesség, könnyebben is borul. (komolyan, kb dodszem fílingem volt most Madeirán a bérelt Fókuszban, baromira élveztem)
Az a baj, hogy a fizika nem viccel. Minél magasabb az autód, relatíve annál keményebb futóművet kell alátenni, hogy ne imbolyogjon. Anno a "sportos" Preludeomnak ezerszer lágyabb rugózása volt jobb stabilitás mellett. Szóval egy jó S osztály, vagy hasonló mindig jobb lesz az autópályán yachtnak, mint egy SUV, ami berugózza az M0-n a vasbeton illesztéseit.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pont most jött szembe a cikk, nem olvastam, csak kivonatosan, de rögtön ugyanazok jöttek szembe, amiket feljebb is írtam: betonkemény futómű, nem kanyarodik, meg amúgy lefelé kilátni se lehet belőle
https://totalcar.hu/tesztek/2024/04/09/audi-q8-e-tron-55-quattro/?utm_so...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
sehol nem látom a cikkben ezt a nem kanyarodik, meg betonkemény futómű dolgot. Konkrétan egy félmondat erejéig említi, mindenféle végső megállapítás nélkül. Ezzel szemben a Handrás videóban láthatod, hogy mennyire kényelmes utazni benne, pedig ő is minden szart tesztelt már.
De valszeg az se mindegy, hogy 20 vagy 22 colos gumi volt-e éppen a tesztautón ebből a szempontból.
Amúgy meg pont a sima személyautókban van az embernek manapság olyan érzése, mintha hangya lenne az elefántok között. Egy SUV-val ha ütközöl, akkor neked meszeltek. Minden téren biztonságosabb, mint a személyautók. Ami nem elhanyagolható egy család esetén.
Te meg ilyennel jössz, hogy könnyebben áll fejre... LOL
Miért is állna fejre? Főleg ez, aminek ott van a tonnás aksi az aljában.
Elég sok mókás videó jött már szembe, amikor a SUV izmozni akar, vagy csak béna, és sikerül ráfutnia kicsit az előtte lévő objektum vagy kocsi oldalára. A kerekével azonnal megmássza, és már borul is az oldalára.
Az a helyzet, hogy valahányszor megáll a közelemben egy ilyen kocsi, vagy egy negyvenes anyuka száll ki belőle, vagy egy sörhasú, ősz, tesiből felmentett vállalkozó. Én annyira nem látom a közös platformomat velük, de egy csomóan gúvadnak már fiatalon a nagypapás autókra, szóval evvan :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
csodás élmény mikor 7:30-tól 8:00-ig gurulnak be a 2,5t-ás suvok az iskolák meg az óvodák elé, tiszta amerika, ja hogy ott 2x szélesebbek az utak sebaj, elfér ez itt is
éppeghogy
Yaris GR, Golf R, I20N, ST, ftw főleg a mai zsúfolt utakra
Gyerekeket suliba utaztató, praktikus kategóriában indítanám az IS-F-et kompakt V8, 423 ló mellett :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Iskolák előtt tökjó egy SUV:
rwurl=https://media.tegna-media.com/assets/WTHR/images/bda69105-fd2f-40b1-bff2...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
A magyar utakon megis mi lehet jobb, mint a nagypapas auto? Te glom Balatonra jarkalsz foleg palyan, meg BP-n belul. Ergo dugoban allsz vagy gyokkettovel vanszorogsz ido nagy reszeben, ha pedig nem akkor abszarabbnal szarabb utakon veretheted neki. Alairom h ha parkolast meg szuk utcakon keresztul preselodest nezzuk, akkor a kis pici varosi autok a jok, meg ha egy szulo iskolaba vinne gyereket.
De ha el akarsz menni csaladdal sielni, kirandulni, netan videken van valami nyaralod es hordozol cuccokat,bszerszamokat, neha murvara vagy foldutra mesz, leugrassz nyaralni horvat tengerpartra, akkor bizony egy SUV a legkenyelmesebb megoldas. Persze, tudom, hogy kombi a legjobb mindenre is, de en elobb fogok busszal jarni, mint hogy kombit vegyek.
Érted; most a kombi nem tetszik neked, ezért a SUV az ideális. Közben előbbi mindent tud a magasságon kívül, mint az utóbbi, csak olcsóbban. És kényelmesebb a futóműve a "szar" utakon.
Én két dolog miatt vettem RX-et; mert az asszony sípolt, hogy ki akar látni, meg, hogy Lexusból nincsen más, amibe lehet is pakolni. Legközelebb az előbbi sirámot egyszerűen elengedem, aztán majd fizetgetem mondjuk egy szar RS6 touring szervizszámláit :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Most mondok durvábbat, ilyen célokra egy egyterű... Kb a suv és a kombik (majdnem) összes előnyével. Persze faroknagyobbitasra nem jó :(
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Már kb nem gyártanak értelmes egyterűt. A Ford Max szériája kukába való, akkor meg mit? Biztos van, csak nekem nem rémlik :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ilyen Opel Astra Sports Tourer kategóriában van jobb alternatíva használt autó piacon?
Vagy mindenki mergával, meg bömössel és társaival jár? :D
varosban a yaris a legjobb verda.
viszont kozutra/autopalyara jo lenne egy suv az astra helyett, valaki megfinanszirozhatna nekem.
Parizer forever.
Az Opelt egyáltalán nem vágom, de egy nagy Skoda jó lehet. Sok velük a tapasztalat, sok az alkatrész.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hja Octavia kombi reálisnak tűnik VW konszern csomó alkatrész oda vissza működik kis túlzással, meg rohadás sokat adnak el érzésre.
Amúgy meg kombi Accord vagy Avensis is jó választás lehet. Megbízhatóak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://youtu.be/ym8umR9l_V4?si=2eOEFghoHbMtvD1k
Na akkor fussunk neki utoljára:
- SUV százezerszer stílusosabban néz ki, mint bármelyik kombi. Lehet nekem itt Audi RS6 Avantozni, hogy mekkora király verda, a kombi nekem = halottszállító vagy szaros pelenkás beltér jut eszembe róla. De ez egyéni ízlés kérdése.
- SUV-ba sokkal könnyebb beszállni/kiszállni, ami nem hátrány ha az ember magas, illetve ha mondjuk az idősebb szüleidet vagy nagyszülőket szeretnéd vele szállítani néha.
- SUV-nál négykerék meghajtás sokkal gyakoribb feature, mint személyautóknál, ami pont hogy sokkal kényelmesebb és biztonságosabb haladást biztosít. Főleg rossz időjárási körülmények között. És bár itthon egyre kevésbé faktor, de azért ha az ember havas tájra megy vagy hegyekbe kirándulni, akkor azért még ezeknek a luxury suvoknak is jól jön a terepjáró képessége.
- jobban megpakolható nehéz cuccokkal, vontatóképesség is sokkal jobb
- akár 7 személyes változatban is elérhetőek, de 5 személy esetén is jobban elfér mindenki és kényelmesebb a ki- és beszállás.
- bármivel ütközöl nagyobb az esélyed a túlélésre: "an SUV driver or passenger is at least 50 percent more likely to survive a car crash without suffering serious injuries than an individual riding in a sedan"
- magasabb üléspozíció, jobb visibility
- nagyobb fejtér, kényelmesebb lábpozíció
- nagyobb szélvédő, jobban kilátni előre és oldalra, nincs az embernek bezártság érzete
- magasabb hasmagasság, nagyobb kerekek, nem kell parázni minden 5 centinél nagyobb padkától/akadálytól.
- nem világít a pofádba minden xenonos fényszórós, mint egy alacsony személyautóban!
- az üléspozíció miatt sokkal kevésbé jellemző a driver's fatigue, tehát hosszabb utakra sokkal ideálisabb
Ez azért elég komoly :O nem csak maga a cucc, hanem hogy itt gyártják :O
https://hvg.hu/cegauto/20240409_kiprobaltuk-a-szupergyors-kinai-aksicser...
A 10×6 méteres területen telepített aksicserélő doboz a Nio 5,5 milliárd forintos beruházásából 2022 őszén Biatorbágyon megnyitott üzemében készül, egy-egy állomást négy kamion szállít a végleges helyére. Mint megtudtuk, az összeszerelést és a beüzemelést magyar szakemberek végzik Európa-szerte.
A magyar üzemben 2025-ig várhatóan ezer csereállomást gyártanak majd az európai piacra.
Chief Exorcist
Nekem ez a Nio-s megoldas hatalmas baromsagnak tunik szemelyautoknal (truckoknal mas). Eleve mennyi akkumulatornak kell mar ott lenni egy ilyen allomason, mennyire tesz jot a kocsi karosszeriajanak es felfuggesztesenek, hogy igy emelgetik allandoan, a sok ki be csavarasrol nem is beszelve...
Benzines kocsival se vezet le az ember 250-300 kmnel tobbet egyhuzamban, akkor meg nem raer 20-30 percet pihenni a toltoallomason? Kb elmesz wcre, szivesz egy cigit, iszol egy uditot vagy kavet, visszasetalsz kocsihoz es indulhatsz is.
Ja 20 perc már ha éppen nem foglalt a 2 db töltőállomás vagy ha éppen tudja a gyors töltést
Ezeket latod elore appbol. Le is tudod foglalni elore.
Vannak amikkel egyetértek, csak éppen egy agilis férfi leszarja ezeket a kényelmi dolgokat.
Azonos árkategóriában már egy normál kocsi is négykerekes hajtású, ami visszafelé is igaz; az olcsóbb SUV-ok gyakran elsőkerekesek, vagy legalábbis ilyen gebe négykerék hajtás van rajtuk.
A vontatás szintén nem mérvadó; azonos árkategóriában egy kombi vagy szedán is ugyanúgy túlmotorizált.
Ahogy az üzleti lehetőségeim alakulnak (nem pont úgy, ahogy leginkább szeretném), már valamivel 50% fölé teszem az őszi R8 vásárlást. Alig várom, hogy ne részesüljek a fenti listán sorolt "előnyök" nagy részéből :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát itt van akkor a kutya elásva :) Én nem vagyok agilis férfi. Az utakon pláne nem. Én azt szeretem, ha beállítom 150-re a tempomatot aztán megyek szépen nézelődve a pályán. Csak az a rohadt sok kamion ne lenne... Ebből a szempontból teljesen boomer vagyok, nem is tagadom.
Persze nekem is R8 (a régi) meg e-tron GT RS az álomverdám, de valszeg azokkal se vagánykodnék sokat, inkább csak nézni szeretném :)
Régebben pont azt írtad, hogy a Gen II tetszik.
Én is 150-el tolom a tempomatot, tekintve, hogy a SUV légellenállása miatt ott már 10+ kilométerenként egy literrel többet fogyaszt 😅
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A kontra rész kimaradt:
- drága
- többet fogyaszt
- magasabb fenntartási költségek
- nehezebb parkolás (pesti parkolóházaknál extrém vicces)
- ha nincs szőlős ültetvényed, totál felesleg a 4x4
- nehezebb előzni, manőverezni
- szóval sokkal körülményesebb, mint egy kisautó
- pucolni is macerásabb
Míg a Passat szervizben volt, Fabiával jártam, és rá kellett jönnöm, hogy a mai utakhoz, forgalmi helyzetekhez sokkal jobb egy kis benzines züm-züm autó. Napi 80 km külváros+autópálya+ főút.
Nagyobb autót már csak kimondottan autópályázáshoz vennék. Szóval lehet kényelmesebb de nem Magyarországhoz való autó. Olyan mintha a Balatonra kimennél egy tengerjáróval.
Audi R8 V10 plus, AWD. Ez volt a kedvencem, és a néhai Anyukámnak is :)
varosba a kisauto a legjobb. lehet le kellene cserelnem a yarist egy smartra :)
mindenhol tudok parkolni, az 1lityis 3 hengeres varrogepmotorral is dinamikus, keveset zabal, szivobenzin = orokelet. utott, kopott, avulas 0ft, meghuzzak a parkoloban lesz@rom.
Parizer forever.