1000* látott otvar animációk, tompa textúrák amikre azt mondják, hogy de hát így stylish, 0 dinamika a kameramozgasban ...stb. Pont olyan hatása van, mint a gagyi mobilos reklámokban az amúgy nem létező kamujatekoknak.
Közben végigküldtem a PoP demót egyébként és érdekes módon valamennyire előremutató cuccnak tűnik az ósdi grafika ellenére. Mmint ez a legreszponzívabb PoP evör, szóval nagyon jót tesz neki a magas képfrissítés, kis túlzással úgy érződik, mintha eleve 120 Hz-re tervezték volna a játékmenetet.
Maga a játék meg mixnek érződik, igazából van ebben minden PoP-tól Castlevanián át a Dark Soulsig. A platforming smooth as fuck, de az már látszott a videókból, viszont a harc az tökre meglepetés. Ilyen játékhoz képest nagyon durva a harcrendszer, tök sok mindent lehet benne csinálni, jutalmazza a kreativitást, bünteti a button mashinget és tökre úgy tűnik, hogy sok metroidvaniával ellentétben itt csak limitáltan lehet majd tápolással legrindolni mindent.
És érdekes módon süt az egészről a klasszikus 2D PoP feeling: a grafika nekem tökre Shadow and the Flame és valahogy megidézik a régi játékokat a terekkel meg a hasonlóan egyszerű, letisztult stílussal. Fura, mert a videókból inkább a "remember Sands of Time?" jött át, maga a játékmenet meg néhány apróságot (pl. potionök) leszámítva teljesen más, mint a 2D cuccok.
Oké, nem feltétlenül lett volna értelme egy 23. Unchartedet / Tomb Raidert csinálni. Viszont kíváncsi leszek, hogy immersive simet csinálnak-e belőle (a trailer alapján simán lehet), vagy egy sétálószimulátor lesz néhány gógyi puzzle-lel.
Riddick: Escape From Butcher Bay, anyone? A játék váltogat majd a belső meg a külső nézet között. És hú tényleg nagyon szomorú, hogy nem az új Tomb Raiderhez vagy az UC-hez hasonló unalmas "moziélmény" lesz, hiszen csak abból hiányzik még egy a világnak. Anyjukat, hogy játékot fejlesztenek fos helyett! :D
a bethesda játékokban is lehet váltani fps/tps nézet között. persze lehet hogy így egyik mód se olyan profi mint egy direkt tps vagy fps játékban, de azért elég jók.
Egyébként a fültágítós-orrpiercinges csaj sokkal gázabb, az utóbbi években meg minden egyes ilyen fejlesztői videóban ott kell lennie egy LGBTQI+++ Tinkerbell csillámpóninak. Oké, narrative designer, az nem jelent valami jót, de a MachineGamesnél azért még nem követtek el emberiesség elleni bűncselekményt. Nem volt jó a sztori a Wolf TNC-ben, a Youngbloodban meg föleg nem, de egyik játék sem volt annyira hú de woke, inkább csak szarul voltak megírva.
Én inkább a Disney-től / Lucasfilmtől tartok ilyen téren, mondjuk a tréler szerintem sokkal inkább Indy, mint az Indy 5-ből bármelyik előzetes volt. Azért persze remélem, hogy az idTech úgy van megcsinálva, hogy túl sok szivárványos zászlónál automatikusan lefagy és démoninváziót indít.
Alapvetően +1, nekem is van még bizodalmam a MachineGamesben, a Wolfy 1-2 nagyon tetszett, és ugyan - ahogy mondod - utána esett a színvonal, de végzetes hiba nem történt.
Vajon ezt komolyan gondolták a Fosaminál, vagy csak out of season april fools joke?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ayKICAIUHkA
Nem értem a japán humort, csak az lehet!
Érdekes elképzelés olyan trailert kiadni, amiben az akciót emelik ki, holott ha jól rémlik az SH2-ben pont hogy a negatív végkifejlet felé vitt ha mindent lemészároltál :D
Hát igen, eleve adódik a kérdés, hogy miért kell lemészárolni a survival horror történelem leglassabb és legvaksibb szörnyeit ahelyett, hogy mondjuk elsétálnál mellettük, de szerintem az SH2 akár még működhetne is akciójátékként. Csak nem ilyen "NYOMD AZ X-ET, BAROM, HÁHÁ" megoldásokkal meg mondjuk legyen a főhős normálisan leanimálva, tényleg csak ennyit kérek.
De érdekes elképzelni azt is, ahogy a Bloober Teamnél így rimékelik az SH2-t és akkor valakinek eszébe jut, hogy "Pável, írjuk má' oda a falra, hogy you reap what you sow, mert még a végén nem értik meg".
Vigyázat, spoilerezni fogok, SPOILER, tényleg! A lényeget majd betaggelem, de igazából kicsit szarok rá és egyáltalán nem tisztelem a játék "fordulatait", de érdekes dolgok vannak itt, szóval mindenkit arra bátorítok, hogy játszatlanul is olvassa csak el a spoiler mögötti részt.
Szóval a Suicide Squad Kill the Justice League-ben ő... megölöd a Justice League-et, eddig még nincs itt sok meglepetés. DE!
ShowHide spoiler #
Egyszerűen nem értem, hogy mégis ki a faszom gondolta azt, hogy jó ötlet ezt így megvalósítani. Batman, nem is akármelyik Batman, hanem a Kevin Conroy féle Arkham Batman pl. így hal meg a játékban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cf88vDkZECU
A többiek se kapnak sok tiszteletet, Flash hulláját pl. lehugyozzák vagy legalábbis erősen utalnak erre, az összes bossfight pedig annyiból áll (SUPERMANÉ IS), hogy tulajdonképpen simán csak lelövik ezeket a szuperhősöket.
Na de vissza a Batman jelenetre? Nem kéne golyóállónak lennie mondjuk annak a maszknak? Mi a mondanivaló? Mmint miért Harley lövi fejbe? Girl power? A mentálisan beteg pszichopatáknak is legyen egy jó napjuk? Semmi értelme sincs így megcsinálni és tippre az Arkham-közönségből sem sokan vágytak arra, hogy valamelyik ikonikus gonosz helyett a hülyepicsa Harley Quinn öli meg a Batmant. :D
Szerintem nincs azzal baj, ha egy játékban megölik Batmant, mert egyébként a karakter 50féleképpen meghalt már a képregényekben is, csak mindig volt valami értelme meg nem úgy volt kezelve, mint egy rossz vicc. Kurvára süt az egészről a rosszindulat, az, hogy istenigazából itt még viccelni sem akartak, hanem egyszerűen csak az volt a cél, hogy megalázzák a karaktert.
Szóval mintha itt történt volna "valami" az írókkal, főleg úgy, hogy van valaki, egy szereplő, aki hősi halált hal a játék során: Wonder Woman.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OLyB9Ic47c0
Tehát az egyetlen női áldozat meg tud halni normálisan, a férfiakat viszont lehugyozzák. Köszönöm, Rocksteady.
Én ezt nem értem pénzügyileg sem. Az Arkham-játékokkal nyilván kurva sok pénzt keresett a WB Games, Batman meg simán a legnépszerűbb szuperhős vagy 500 éve. 2015-ben jött ki az Arkham Knight, azóta kettő darab DC-játékot sikerült kiadniuk és mindkettőben meghal a Batman. :DD Direkt akarnak csődbe menni?
Kicsit olyan az egész, mint amikor a Last of Us 2-ben kiirtották Joelt a golfütővel, hogy így nem csak megölünk, de meg is baszunk, a kurva anyádat, de csak ha férfi vagy.
sose játszottam érdemben egy Kojima játékkal se, Death Strandingből is az első epizód trailerjeit meg némi twitch gameplayt láttam, de OMFG ez a trailer nagyon ütött most!
Továbbra is Prince of Ori: Soulless.
1000* látott otvar animációk, tompa textúrák amikre azt mondják, hogy de hát így stylish, 0 dinamika a kameramozgasban ...stb. Pont olyan hatása van, mint a gagyi mobilos reklámokban az amúgy nem létező kamujatekoknak.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
De ha ezt egyszer már elmondtad, akkor miért mondod el még1x? Na jó, akkor én is még1x leírom, hogy szerintem nincs igazad. :D
Nem is igaz, mert a kifejtést nem is irtam le még :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Közben végigküldtem a PoP demót egyébként és érdekes módon valamennyire előremutató cuccnak tűnik az ósdi grafika ellenére. Mmint ez a legreszponzívabb PoP evör, szóval nagyon jót tesz neki a magas képfrissítés, kis túlzással úgy érződik, mintha eleve 120 Hz-re tervezték volna a játékmenetet.
Maga a játék meg mixnek érződik, igazából van ebben minden PoP-tól Castlevanián át a Dark Soulsig. A platforming smooth as fuck, de az már látszott a videókból, viszont a harc az tökre meglepetés. Ilyen játékhoz képest nagyon durva a harcrendszer, tök sok mindent lehet benne csinálni, jutalmazza a kreativitást, bünteti a button mashinget és tökre úgy tűnik, hogy sok metroidvaniával ellentétben itt csak limitáltan lehet majd tápolással legrindolni mindent.
És érdekes módon süt az egészről a klasszikus 2D PoP feeling: a grafika nekem tökre Shadow and the Flame és valahogy megidézik a régi játékokat a terekkel meg a hasonlóan egyszerű, letisztult stílussal. Fura, mert a videókból inkább a "remember Sands of Time?" jött át, maga a játékmenet meg néhány apróságot (pl. potionök) leszámítva teljesen más, mint a 2D cuccok.
Persze vannak azért egyértelmű utalások, ha már felhoztam a Shadow and the Flame-et, akkor pl.
rwurl=https://www.oldgames.sk/images/oldgames/action/Prince.of.Persia.2/prince...
rwurl=https://legendary-digital-network-assets.s3.amazonaws.com/wp-content/upl...
Jó lesz ez, lehetne már 18-a, mert nem fogom előrendelni a Deluxe akármit 3 napnyi early accessért, kapzsi madörfakörz.
Lol:
https://twitter.com/GameBreakerGod/status/1746083736658047432
Már csak a "finish him" hiányzott.
Ez egyelőre tökéletesnek tűnik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0e17p2IVDUU
FPS huh? Hatalmas hiba.
Chief Exorcist
Kurva jól néz ki, de miért FPS??? :(
hihetetlen hogy fps! király!!!!!!!!
Oké, nem feltétlenül lett volna értelme egy 23. Unchartedet / Tomb Raidert csinálni. Viszont kíváncsi leszek, hogy immersive simet csinálnak-e belőle (a trailer alapján simán lehet), vagy egy sétálószimulátor lesz néhány gógyi puzzle-lel.
Chief Exorcist
Riddick: Escape From Butcher Bay, anyone? A játék váltogat majd a belső meg a külső nézet között. És hú tényleg nagyon szomorú, hogy nem az új Tomb Raiderhez vagy az UC-hez hasonló unalmas "moziélmény" lesz, hiszen csak abból hiányzik még egy a világnak. Anyjukat, hogy játékot fejlesztenek fos helyett! :D
a bethesda játékokban is lehet váltani fps/tps nézet között. persze lehet hogy így egyik mód se olyan profi mint egy direkt tps vagy fps játékban, de azért elég jók.
Ha olyan lesz, mint a Riddick, akkor itt nem váltogathatsz majd, hanem a játék fog váltogatni helyetted. Itt elmagyarázzák, hogyan működik:
https://youtu.be/0a6rlZmWrTg?si=efqm3-qZGLDpP-cr&t=354
Szóval third personben fogsz mászni pl.
ez nekem nem gond, ez még belefér. az r6 vegas játékok egyik kedvenc játékaim voltak, abban is volt ilyesmi, fedezékelésnél stb
rwurl=https://imgur.com/a/KkPX1Mg
Olyan, mint modern audience nem létezik. Ha létezne, milliárdokat kaszálna a sok woke szenny.
Jaj már, a fontos részletekre kell koncentrálni:
https://www.reddit.com/r/quake/comments/19an42y/spotted_this_on_todays_indiana_jones_game_reveal/
Egyébként a fültágítós-orrpiercinges csaj sokkal gázabb, az utóbbi években meg minden egyes ilyen fejlesztői videóban ott kell lennie egy LGBTQI+++ Tinkerbell csillámpóninak. Oké, narrative designer, az nem jelent valami jót, de a MachineGamesnél azért még nem követtek el emberiesség elleni bűncselekményt. Nem volt jó a sztori a Wolf TNC-ben, a Youngbloodban meg föleg nem, de egyik játék sem volt annyira hú de woke, inkább csak szarul voltak megírva.
Én inkább a Disney-től / Lucasfilmtől tartok ilyen téren, mondjuk a tréler szerintem sokkal inkább Indy, mint az Indy 5-ből bármelyik előzetes volt. Azért persze remélem, hogy az idTech úgy van megcsinálva, hogy túl sok szivárványos zászlónál automatikusan lefagy és démoninváziót indít.
Ettől még szar lesz az indy játék, borítékolom.
Pláne egy Riddick játékkal összehasonlítva.
Hát jó, de ők csinálták a Riddicket is, szóval nem hiszem, hogy ne értenék, mitől működött az.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xL62aeRx7HU
Alapvetően +1, nekem is van még bizodalmam a MachineGamesben, a Wolfy 1-2 nagyon tetszett, és ugyan - ahogy mondod - utána esett a színvonal, de végzetes hiba nem történt.
Chief Exorcist
Hát ez kurva jól néz ki minden fronton.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Uhh bazzeg Kojima UNLEASHED!!!
Na ez a játék végre nextgennek néz ki, nagyon durva.
Chief Exorcist
Ahogy elnézem kb. 2025 végén kell PS5-öt venni addigra lesz elég kínálat amit ki lehet pörgetni 1-2 honap alatt
meg addig sanszosan már lesz PS5 Pro, szóval akár lehet rögtön azt venni
Chief Exorcist
Vajon ezt komolyan gondolták a Fosaminál, vagy csak out of season april fools joke?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ayKICAIUHkA
Nem értem a japán humort, csak az lehet!
Érdekes elképzelés olyan trailert kiadni, amiben az akciót emelik ki, holott ha jól rémlik az SH2-ben pont hogy a negatív végkifejlet felé vitt ha mindent lemészároltál :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Hát igen, eleve adódik a kérdés, hogy miért kell lemészárolni a survival horror történelem leglassabb és legvaksibb szörnyeit ahelyett, hogy mondjuk elsétálnál mellettük, de szerintem az SH2 akár még működhetne is akciójátékként. Csak nem ilyen "NYOMD AZ X-ET, BAROM, HÁHÁ" megoldásokkal meg mondjuk legyen a főhős normálisan leanimálva, tényleg csak ennyit kérek.
De érdekes elképzelni azt is, ahogy a Bloober Teamnél így rimékelik az SH2-t és akkor valakinek eszébe jut, hogy "Pável, írjuk má' oda a falra, hogy you reap what you sow, mert még a végén nem értik meg".
Vigyázat, spoilerezni fogok, SPOILER, tényleg! A lényeget majd betaggelem, de igazából kicsit szarok rá és egyáltalán nem tisztelem a játék "fordulatait", de érdekes dolgok vannak itt, szóval mindenkit arra bátorítok, hogy játszatlanul is olvassa csak el a spoiler mögötti részt.
Szóval a Suicide Squad Kill the Justice League-ben ő... megölöd a Justice League-et, eddig még nincs itt sok meglepetés. DE!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cf88vDkZECU
A többiek se kapnak sok tiszteletet, Flash hulláját pl. lehugyozzák vagy legalábbis erősen utalnak erre, az összes bossfight pedig annyiból áll (SUPERMANÉ IS), hogy tulajdonképpen simán csak lelövik ezeket a szuperhősöket.
Na de vissza a Batman jelenetre? Nem kéne golyóállónak lennie mondjuk annak a maszknak? Mi a mondanivaló? Mmint miért Harley lövi fejbe? Girl power? A mentálisan beteg pszichopatáknak is legyen egy jó napjuk? Semmi értelme sincs így megcsinálni és tippre az Arkham-közönségből sem sokan vágytak arra, hogy valamelyik ikonikus gonosz helyett a hülyepicsa Harley Quinn öli meg a Batmant. :D
Szerintem nincs azzal baj, ha egy játékban megölik Batmant, mert egyébként a karakter 50féleképpen meghalt már a képregényekben is, csak mindig volt valami értelme meg nem úgy volt kezelve, mint egy rossz vicc. Kurvára süt az egészről a rosszindulat, az, hogy istenigazából itt még viccelni sem akartak, hanem egyszerűen csak az volt a cél, hogy megalázzák a karaktert.
Szóval mintha itt történt volna "valami" az írókkal, főleg úgy, hogy van valaki, egy szereplő, aki hősi halált hal a játék során: Wonder Woman.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OLyB9Ic47c0
Tehát az egyetlen női áldozat meg tud halni normálisan, a férfiakat viszont lehugyozzák. Köszönöm, Rocksteady.
Én ezt nem értem pénzügyileg sem. Az Arkham-játékokkal nyilván kurva sok pénzt keresett a WB Games, Batman meg simán a legnépszerűbb szuperhős vagy 500 éve. 2015-ben jött ki az Arkham Knight, azóta kettő darab DC-játékot sikerült kiadniuk és mindkettőben meghal a Batman. :DD Direkt akarnak csődbe menni?
Kicsit olyan az egész, mint amikor a Last of Us 2-ben kiirtották Joelt a golfütővel, hogy így nem csak megölünk, de meg is baszunk, a kurva anyádat, de csak ha férfi vagy.
sose játszottam érdemben egy Kojima játékkal se, Death Strandingből is az első epizód trailerjeit meg némi twitch gameplayt láttam, de OMFG ez a trailer nagyon ütött most!