Jelenlegi hely

Heroes VII: Peccsek a szépség és a sebesség jegyében

Utolsó bejegyzés

Heroes VII: Peccsek a szépség és a sebesség jegyében
A Might & Magic Heroes VII a megjelenése napján - ubisoftos hagyományoknak megfelelően - leginkább egy különösen bugos bétára hasonlított 1.0-ás verzió helyett, de úgy tűnik, hogy lassacskán kimászik a gödörből a játék.
 

Napokon belül landol a színesebb látványvilágot és jobb teljesítményt ígérő 1.4-es javítás, de a fejlesztő Limbic Entertainment egy részletes menetrendet is közzétett a jövőről. A következő területeken számíthatunk változásra:
 
  • Prezentáció: Az 1.4-es verzióval az összes pálya új színbeállításokat kapott a harsányabb Heroes hangulat érdekében, a distance fog pedig kikapcsolhatóvá vált.
  • Tutorial: Külön pálya érkezik, ami az újoncokat segíti majd a Híróz játékrendszerének kiismerésében.
  • Teljesítmény: A memóriahasználat kb. felére csökkent, ami jelentősen gyorsabb töltési időkhöz és kellemesebb fps értékekhez vezet.
  • Hősök: Skirmish pályákon valószínűleg teljesen meg fog szűnni a szintlimit, rendeltetését pedig a képességek korlátozása fogja átvenni. Ezzel együtt új, egyedi képességeknek is örülhetnek majd hőseink a változatosság és az újrajátszhatóság érdekében.
  • Balanszírozás: Folyamatosan simítgatják a játékegyensúllyal kapcsolatos kilengéseket, komoly változások várhatóak.
  • Multiplayer: Az 1.4-es peccs hozza az ezt érintő javítások első etapját, a jövőben pedig további jelentős fixek kerülnek majd kiadásra.
  • Pályaszerkesztő: Egyelőre annyit tudni, hogy Steam Workshop támogatás érkezik az editor általános ráncfelvarrása mellé.

Azt kell mondanom, hogy nagyon kedves kis lista ez, szóval hajrá, Limbic!
Szerkesztette: Zoo - 2015 nov 05


*sigh*
És miért nem lehetett így kezdeni?

Mindegy, kivárok egy-két DLC-t expanziót, az ötös is az orkossal lett teljes.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Azok után, hogy a H5-be is csak asszem 1.5 körül került "öltöztethető" hero rajz, a H6-nál meg hónapokat kellett várni a town screenre, nekem már eszembe sem jut tüstént nekilátni egy Heroes játéknak. Röhej, hogy utoljára a harmadik rész volt rendben megjelenéskor.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Igazából már a három sem volt rendben a megjelenéskor - kiderült ez a HD változatnál, amely a patcheletlen H3-at tartalmazta :DD (Csítek multiban? Bahahahalansz? :D). Szóval régi tradíció ez, csak attól még szar, pláne, hogy minden rajongó pikkelt a szériára a hatos miatt (kivéve persze azt a lelkes maréknyi fejlesztőt és baráti körét, akik valamilyen módon kötődtek a fejlesztéshez :DD), így azért érdemesebb lett volna kicsit jobban odafigyelni a premier előtt. Well, működjön, oszt kész.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



A H3-nál a személyes kedvenc húzásom az volt, amikor úgy adták ki a második kiegészítőt, hogy az nem volt kompatibilis az elsővel. Aztán peccselték. :D A 4 meg emlékeim szerint egy bugtenger volt + multi nélkül jelent meg.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Igen, szóval lehet, hogy az Ubinál is úgy voltak vele, hogy ha már tradíció, legyen kemény :) Mondjuk nekem úgy rémlik, hogy a négyhez volt multi, csak hot seat nem (direkt nem kerestem rá) - vagy csak akkoriban ez égett az agyamba, mert akkoriban ez még marginális kérdés volt :(

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Te cinikus majom :D
Nekünk, fejlesztőknek is felállt a hajunk miket romboltak Uborkáék a 6 alatt.
- A gamekoncept az ő asztaluk volt. A fő dizájner (megmondó ember) egy francia H3 pályákat készítő "modder" volt! :fejet fog:
- Fix skill, kuka varázskönyv és random (ezt speciel én rohadtul hiányoltam)
- No Townscreen (pedig koncepteken nagyon babákat küldtünk ki), ami lett az a bohóckodás ne továbbja volt (UBI nem is akart semmilyen screent! XD).
- FPS kamerás átvezetők tök feleslegesen (1. mert grafikailag gagyi és cserébe plusz emberek idejét rabolták el vele, értelmesebb melókról).
- A kampányon köszörülték a faszukat ahelyett, hogy magára a game-re koncentráltak volna több erőt.
- Hónapokat ültek feedback-eken aztán lapátold be tegnapra... és még sorolhatnám.
Az már más lapra tartozik, hogy basztak ki a fejlesztőkkel - más cégekkel is eljátszották, nem egyedi eset volt a részükről. A szakmában nagyon rossz híre van ennek a csoda kiadónak third party oldalon. Ja, és igen a szerződések így meg úgy. Úgy ugrálsz ahogy a környezet engedi, nem véletlen, hogy rengeteg cég ment lapátra nem csak itthon, de az EU-ban vagy épp az USA-ban. Az elmúlt évtizedben, nagy vérfürdő volt. Erősebb kutya baszik.
Szerencsére a piac is változik és mostanában nyal vissza a fagyi a nagy megmondóknak, és sokkal több lehetőséget ad a fejlesztőknek.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Mit kell ezen a játékon hetedszer is újradizájnolni? A kettő tökéletes volt, inkább adnák ki azt újra minden évben.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én azért örültem még pár újításnak a későbbiekben.

Sors bona, nihil aliud.



sterner írta: Mit kell ezen a játékon hetedszer is újradizájnolni? A kettő tökéletes volt, inkább adnák ki azt újra minden évben.

rwurl=http://28.media.tumblr.com/tumblr_lz3ilcQhy81r3gb3zo1_400.gif

Azért a harmadik rész utolsó kiegészítőjéig kellett várni arra a tökéletességre. A hetedik rész egyébként nagy általánosságban ennek az újrázása akart lenni néhány apró simítással (ahogyan az 5 is ugyanez volt), csak hát elmérték szegényt / nincs még kész.

Őszintén szólva engem leginkább egy olyan játék érdekelne, mint a Heroes 6, csak normálisan megcsinálva (az utolsó, össze-vissza fércelt verzió egyébként teljesen vállalható abból is, de csak és kizárólag egyjátékos módban). Tök szívesen megnéznék egy teljesen újraértelmezett Heroes-t, csak egy kompetens kiadó / fejlesztő kéne mögé (Firaxis, lécci, vegyétek már meg az Ubitól).

Az Ubi egyébként ugyanannak a játéknak a lekopizásában sem jeleskedik túlzottan, lásd Heroes 3 HD rimászter. Világtalanok.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Tök szívesen megnéznék egy teljesen újraértelmezett Heroes-t, csak egy kompetens kiadó / fejlesztő kéne mögé (Firaxis, lécci, vegyétek már meg az Ubitól).

Mert az aztán garancia lenne arra, hogy ne félkészen jelenjen meg! :)

Bár idővel tuti kipofoznák, legrosszabb esetben pedig csak egy évet kell várni a multira, mint a Civ V-nél. Mondjuk nyilván jobb kezekben lenne náluk a franchise.

Sors bona, nihil aliud.



A bugokat előbb-utóbb kijavítják, az még nem is zavarna, de azért ahogy néztem pl. ég és föld a különbség egy 1.0-ás XCOM meg az "1.0-ás" H7 között. Az Ubival az a legnagyobb gond, hogy fogalmuk sincs, mi a fenét kezdjenek a szériával, szörnyen rosszul menedzselik a dolgokat. Eleve hülyeség minden egyes részt kiadni más-más fejlesztőnek (oké, a Limbiccel legalább már csináltak 2 és fél játékot, ha a MMX-et, a H6 bugfixelését meg a H7-et számolom), de a játékrendszerek közötti csiki-csuki borít ki a legjobban. Az ötödik rész egy változatosabb H3 volt, a H6-tal újítani akartak, csak valószínűleg már a koncepció is félkész volt, ez a hetedik rész meg hanyatt-homlok menekülés a H3 felé már megint.

Ha az MM-et nézem, ott sem értek dolgokat: pl. a tökéletes Dark Messiah-t hagyták parlagon, hogy aztán baromi sokáig ne kezdjenek a Heroes-on kívül semmit a szériával, aztán a semmiből kiadtak egy dungeon crawlert. A történetet meg szerintem már ők sem értik, pedig a DM még nagyon erősen követte a H5-öt és lám, működött is együtt a kettő.

Szerk: Ja és akkor még olyan baromságokkal is fájdítják a fejemet, hogy pl. Steamen itthonról csak és kizárólag a magyar verziót tudod megvenni, angol felirat nuku. A Limbic persze rendes meg menti a dolgokat, mert amikor erős felindulásból beírtam a Steam fórumra, hogy mégis hogy a fenébe lehet ez, akkor mindjárt mondták ketten is, hogy "ide meg ide írjál e-mailt és a supporton keresztül tudsz venni angolt", de azt is annyira kacifántosan intézi az Ubi, hogy sztem vmi global UPlay verzió lesz a vége... a G2A-ről. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Volt még a Clash of Heroes is, az sem HoMM. Mindenestre az M&M X-nek elég jó a visszhangja, és az dicséretes, hogy be mertek vállani egy ilyen irányt, ha ehhez nyilván kellett a Legend of Grimrock és a Kickstarteren tobzódó RPG-láz is. Viszont éppen ez a stílus még ott sem kap igazán erős támogatást.

Nem semmi egyébként a Ubi, elég konmoly stratégiai franchise-ok sínylődnek nála túszként. A Heroes mellett ott az Anno és a Settlers, amit nyomnak, de a Battle Isle és a Panzer General révén két klasszikus wagame-en is ülnek (az utóbbihoz kierőlködött Allied Assaultot és az Online-t inkább hagynám), illetve ott az Incubation, mely a BI széria tagja ugyan, de más stílus. Az XCOM sikere láttán igazán kezdhetnének vele valamit.

A Fireaxis kezében mondjuk azért is érdekes lehetne a HoMM, mert biztos átszabnák a saját képükre, így végre lenne újítás, és a saját protfóliójukon belül is új szín lenne. Nem mintha sok esély lenne rá. Én megnéznék egy újabb Nival-próbálkozást is.

Sors bona, nihil aliud.



Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy pl. az Ubi megbízhatná-e a Firaxist egy Heroes epizóddal, vagy a Firaxis teljesen a Take2 markában van, így csak akkor lenne esély a F-MM házasságra, ha a Take2 megvenné a frencsájzt. Asszem, az utóbbi esete forog fenn sajnos.

A Nivalt én is megnézném még1x, de ha jól tudom, utálják az Ubit, mint a pestist, szóval arra is kb. annyi az esély most, mint a Firaxisre. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mindenestre az M&M X-nek elég jó a visszhangja, és az dicséretes, hogy be mertek vállani egy ilyen irányt, ha ehhez nyilván kellett a Legend of Grimrock és a Kickstarteren tobzódó RPG-láz is.

Egyértelműen a Grimrock hullámot akarták meglovagolni - olcsón. A content zöme a H6-ból lett átemelve.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Úgy gondoltam, hogy a Heroeszal, de a Ubi nélkül nézném meg a Nivalt :) A Fireaxis pedig valóban a Take-Two 2K Games fele tulajdonában áll. Bár ugye a Sega birtokolta Creative Assembly is fejleszt Halo Wars 2-t a Microsoftnak, csak hát a Sega helyzete merőben más, és platfrom holderként az MS-é is.

@Véraláfutás

Nyilván, de az érdekes és dicséretes, hogy be merték vállalni a széria régi irányvonalát (spórolásból tényleg a régit :), és így ugye nem is Grimrock-klónt csináltak, hanem körökre osztott dungeon crawlert.

Sors bona, nihil aliud.



én megveszek mindent azonnal eredetiben, de
1.) ubit ha véletlenül télleg vállalható, csak akkor megvenni ha már budget akciós
2.) EA játékot még akkor sem

olyan ez, mint a választási szavazás. egyedül kicsi vagy oké, de mi más módszer van. valahogy meg kell fogni ezeket a rohadvány kiadókat, elvek és jóízlés is van azért a világon nah. :)



EA szerintem már egy ideje elérte a Microsoft szintet: lehet szidni, mert nagy és csúnya, de valójában működnek a cuccaik, performance problémák szinte nincsenek (ma már minden Frostbite alól megy), és vannak nála sokkal hányingerkeltőbb szereplők a szegmensben.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



utoljára a BF akárhányat néztem tőlük, originből meg böngészőben implementált szerver browserrel, DLC-kkel már indulásnál, alfa minőségű stabilitással az első pár hónapban, aszondod ez már a múlté?



Hé, a Hardline már inkább csak szar volt, mint bugos.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!