Srácok ezt most leírom, mert nagyjából szökőévente vagy még annál is ritkábban jön olyan FPS, mint ez a Turbo Overkill.
Szóval,
mikor megjelent az Apogee felirat a képernyőn, zavartan és furán éreztem magam a székben, mert rögtön a 90-es évek jutott eszembe. Aztán elindult a játék és nem értettem, ha nincs raytracing beállítás, hogyhogy olyan mintha nyakon lenne öntve a pálya baromi jól kinéző tükröződésekkel.
Aztán úgy fut, mint az álom. Aztán ami álom még: karakter mozgási sebessége, a játék tempója, a cyberpunk környezet, a fegyverek használata, sebzése, másodlagos módja, a láncfűrészes becsúszásos gyilkolások, az egész játék kinézete, élménye, akciója, fejlesztési rendszere... DEMÓT TÖLTÖD LEFELÉ! Vita nincs.
Embertelenül jó. Így kell csinálni tökéletes retró FPS-t. Apogee leborulok és minden nap imába foglalom a neved. Szóval ez a játék egyértelműen kitűnt a listámból és megjelenés napján vétel.
Ami szintén minőségi cucc, az a Doors: Paradox. Itt annyival fejelték meg a Room-ot, hogy 2 db elrejtett ékkövet (kék és piros) is meglehet találni egy pályán, a szokásos feladatok mellett. A Trail Out esetében csak az lepett meg, hogy Unreal engine és vizuálisan jól fest, de végig ott volt a VÓTMÁ a fejemben, annak ellenére, hogy orosz barátaink azért próbáltak humorosak lenni és még egy lassítás funkciót is betettek versenyzés közben. Érted, volt már Destruction Derby, Flatout, Wreckfest, így már nem akkora szám ez.
A síelős cucc szép és aranyos, de inkább zen játék. Hörcsögös sem rossz, de szerintem hamar unható. Többi annyira nem fogott meg, így azokat nem véleményezném.
Mára még ezeket is megnézem:
- Ozimandyas: Bronze Age Empire - érdekes 4X stratégia, nem tűnik túl hardcore-nak
- Legendary Hoplite - tower defense, mert azokat szeressük és This is SPARTA! :)
Esetleg a Boundary még érdekes lehet egyeseknek, bár nagyon alfa szegénykém (0.0.1 verzió). Föld körül keringő űrállomás közelében kell a súlytalanság állapotában COD-ozni. Ennyi a lényeg, de annyira nem adta még, sajnos csak 2 emberes fejlesztés, azoknak meg bármi lehet a sorsa. Mindegy, van ilyen is most már.
Turbonal mondjuk a fovot vissza kellett vennem 85re hogy lassak is valamit gondolom horizontal helyett verticalban volt megadva (vagy forditva), nem a szokásos módon, utána már egész jó.
Kurvanagy csalodas volt utana tolni a Scathe-t :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Azzal is szemeztem, de a videók meggyőztek róla, csak iparosmunka. Helyette inkább a Warstride Challenges mellett döntöttem. Ez is egy mókás cucc, de ez teljes egészében a TrackMania-ra hajaz. Időre kell végezni, van ghost-od is a pályán és csak adott dolgokat használhatsz pályarészen belül. Érdekes egy koncepció, de működik és erősen vétel gyanús lehet. De más tészta, mint a Turbo.
FOV: Ja lehet. Én csak a felbontást állítottam, mert nincs 21:9 támogatás, de 1440p-ben teljes képernyőre rakva, kifogástalan volt.
Az külön tetszett benne, hogy lebegő autóval megérkezik hősünk a helyszínre, körülnéz, eldobja a szivart, előveszi a fegyverét, majd lehuppan a pálya elejére. Tipikus: na megjöttem seggfejek, rendezzük le a dolgokat, aztán gyújtok egyet újra. Kicsit olyan Duke Nukem feeling. :D
Na úgy néz ki az Elden Ring játéktörténelmet írt magának. Már ami a hivatalos tesztek pontszámát illeti. PC-n is kapott szépen, konzolokon még inkább, ezzel ott van az all time lista első tíz játéka közt. Sőt van ahol az élen. Nem semmi. Mondjuk nem hiába várom, vártam már amióta bejelentették és több információ érkezett róla és sejtettem ez is ilyen nagy név lesz, mint a Half-Life 2, GTA, TES, DIABLO, C&C, Civilization és a többi csak pár nevet kiemelve, de ez még engem is meglepett.
Na majd a játékosok jól lehúzzák. :) Mindegy is, csak ez eléggé hírértékű, persze engem annyira nem izgat mit ítél a nép, nekem az fontos a képernyő előtt ülve megkapom amit vártam és hosszú időre lekössön. Többi nem igazán számít. Előbbinek viszont azért örülök. Nem egy mindennapi alkotás lett. Gyakorlatilag kihagyhatatlan játéknak titulálták.
Persze még mindig rétegjáték és nehéz, de legalább ebben ha rászánod az időt, tudsz fejlődni, a Sekiro meg sokkal nagyobb mértékben skill alapú és git gud, de nekem valahogy rohadtúl nem feküdt ez a hárításra épülő támadás vezérlés. Szerencsére ez a játék nem ilyen, ez Dark Souls alapokon működik. Azért így is egészen biztos, hogy Mijazaki mamája sokat lesz emlegetve. :)
Borzalmas, ennél laposabb szösszenetet nehéz lett volna összehozni. De legalább megtudtuk, hogy a husánggal ütni lehet, az íjjal meg távolra lőni. Még szerencse, hogy a Piranha Bytes a kedvenc fejlesztő csapatom, ezért mindenképp kap egy esélyt, bár az első rész sem volt túl emlékezetes.
Rétegjáték, nem AAA, nincs benne semmi meglepö, ha nem hallottál róla, mikor nem bújod a játékhíreket. Nyilván egy egy agyonhájpolt csoda elöl nehezebb elugrani, ha nem jó is.
Na majd a játékosok jól lehúzzák. :) Mindegy is, csak ez eléggé hírértékű, persze engem annyira nem izgat mit ítél a nép
Furcsa módon nem a nép 'húzta le', hanem egyes fejlesztők írtak róla pl. Twitteren negatív és/vagy orbitális baromságokat, meg olyasmiket, ami senkit nem érdekel. Többek között azért, mert rettentően bosszantja őket, hogy az egész játék nem a 'jól bevált receptet' követi és mégis elképesztően sikeres.
Steamcharts alapján nekem nem úgy tűnik, mintha a játékosok le akarnák húzni. Sőt...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Holnap lesz Unreal Engine event valami "nagy bejelentéssel". Remélem kiderűlt pár játék megjelenése és vagy új játékok is be lesznek mutatva. Persze érdekes lehet még végleges vagy RC UE5. 0 megjelenése, frissebb vagy végleges MetaHuman, esetleg a Quixel Mega Trees publikus verziója.
:)
Azt mára terveztem.
Srácok ezt most leírom, mert nagyjából szökőévente vagy még annál is ritkábban jön olyan FPS, mint ez a Turbo Overkill.
Szóval,
mikor megjelent az Apogee felirat a képernyőn, zavartan és furán éreztem magam a székben, mert rögtön a 90-es évek jutott eszembe. Aztán elindult a játék és nem értettem, ha nincs raytracing beállítás, hogyhogy olyan mintha nyakon lenne öntve a pálya baromi jól kinéző tükröződésekkel.
Aztán úgy fut, mint az álom. Aztán ami álom még: karakter mozgási sebessége, a játék tempója, a cyberpunk környezet, a fegyverek használata, sebzése, másodlagos módja, a láncfűrészes becsúszásos gyilkolások, az egész játék kinézete, élménye, akciója, fejlesztési rendszere... DEMÓT TÖLTÖD LEFELÉ! Vita nincs.
Embertelenül jó. Így kell csinálni tökéletes retró FPS-t. Apogee leborulok és minden nap imába foglalom a neved. Szóval ez a játék egyértelműen kitűnt a listámból és megjelenés napján vétel.
Ami szintén minőségi cucc, az a Doors: Paradox. Itt annyival fejelték meg a Room-ot, hogy 2 db elrejtett ékkövet (kék és piros) is meglehet találni egy pályán, a szokásos feladatok mellett. A Trail Out esetében csak az lepett meg, hogy Unreal engine és vizuálisan jól fest, de végig ott volt a VÓTMÁ a fejemben, annak ellenére, hogy orosz barátaink azért próbáltak humorosak lenni és még egy lassítás funkciót is betettek versenyzés közben. Érted, volt már Destruction Derby, Flatout, Wreckfest, így már nem akkora szám ez.
A síelős cucc szép és aranyos, de inkább zen játék. Hörcsögös sem rossz, de szerintem hamar unható. Többi annyira nem fogott meg, így azokat nem véleményezném.
Mára még ezeket is megnézem:
- Ozimandyas: Bronze Age Empire - érdekes 4X stratégia, nem tűnik túl hardcore-nak
- Legendary Hoplite - tower defense, mert azokat szeressük és This is SPARTA! :)
Esetleg a Boundary még érdekes lehet egyeseknek, bár nagyon alfa szegénykém (0.0.1 verzió). Föld körül keringő űrállomás közelében kell a súlytalanság állapotában COD-ozni. Ennyi a lényeg, de annyira nem adta még, sajnos csak 2 emberes fejlesztés, azoknak meg bármi lehet a sorsa. Mindegy, van ilyen is most már.
180
Turbonal mondjuk a fovot vissza kellett vennem 85re hogy lassak is valamit gondolom horizontal helyett verticalban volt megadva (vagy forditva), nem a szokásos módon, utána már egész jó.
Kurvanagy csalodas volt utana tolni a Scathe-t :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Azzal is szemeztem, de a videók meggyőztek róla, csak iparosmunka. Helyette inkább a Warstride Challenges mellett döntöttem. Ez is egy mókás cucc, de ez teljes egészében a TrackMania-ra hajaz. Időre kell végezni, van ghost-od is a pályán és csak adott dolgokat használhatsz pályarészen belül. Érdekes egy koncepció, de működik és erősen vétel gyanús lehet. De más tészta, mint a Turbo.
FOV: Ja lehet. Én csak a felbontást állítottam, mert nincs 21:9 támogatás, de 1440p-ben teljes képernyőre rakva, kifogástalan volt.
Az külön tetszett benne, hogy lebegő autóval megérkezik hősünk a helyszínre, körülnéz, eldobja a szivart, előveszi a fegyverét, majd lehuppan a pálya elejére. Tipikus: na megjöttem seggfejek, rendezzük le a dolgokat, aztán gyújtok egyet újra. Kicsit olyan Duke Nukem feeling. :D
180
Na úgy néz ki az Elden Ring játéktörténelmet írt magának. Már ami a hivatalos tesztek pontszámát illeti. PC-n is kapott szépen, konzolokon még inkább, ezzel ott van az all time lista első tíz játéka közt. Sőt van ahol az élen. Nem semmi. Mondjuk nem hiába várom, vártam már amióta bejelentették és több információ érkezett róla és sejtettem ez is ilyen nagy név lesz, mint a Half-Life 2, GTA, TES, DIABLO, C&C, Civilization és a többi csak pár nevet kiemelve, de ez még engem is meglepett.
Na majd a játékosok jól lehúzzák. :) Mindegy is, csak ez eléggé hírértékű, persze engem annyira nem izgat mit ítél a nép, nekem az fontos a képernyő előtt ülve megkapom amit vártam és hosszú időre lekössön. Többi nem igazán számít. Előbbinek viszont azért örülök. Nem egy mindennapi alkotás lett. Gyakorlatilag kihagyhatatlan játéknak titulálták.
Persze még mindig rétegjáték és nehéz, de legalább ebben ha rászánod az időt, tudsz fejlődni, a Sekiro meg sokkal nagyobb mértékben skill alapú és git gud, de nekem valahogy rohadtúl nem feküdt ez a hárításra épülő támadás vezérlés. Szerencsére ez a játék nem ilyen, ez Dark Souls alapokon működik. Azért így is egészen biztos, hogy Mijazaki mamája sokat lesz emlegetve. :)
180
Feloszlik a Codex :-(
https://torrentfreak.com/iconic-game-cracking-group-codex-shuts-down-220224/
Emlékükre:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ep-zEY7SSbI
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Lk6OPKETxDI
Borzalmas, ennél laposabb szösszenetet nehéz lett volna összehozni. De legalább megtudtuk, hogy a husánggal ütni lehet, az íjjal meg távolra lőni. Még szerencse, hogy a Piranha Bytes a kedvenc fejlesztő csapatom, ezért mindenképp kap egy esélyt, bár az első rész sem volt túl emlékezetes.
Volt első rész?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem tudom komoly-e a kérdés, de igen, az Elex 2-nek volt első része, Elex (1) címmel:)
Volt, száz sebből vérzett, de én szerettem.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pP_WnfDDkVg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=liJJaXYYCbY
gameplay
rwurl=https://youtu.be/Jyb1xi20n5Q?t=762
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IH0aiNlgVew
Tencent benyelte az 1C-t és így a Cenega Hungary-t is. Én általában nem láttam akkora problémának a Tencentet, deee ...
Arra akartam célozni, hogy annyire jó lehet, hogy nem is hallottam róla :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Rétegjáték, nem AAA, nincs benne semmi meglepö, ha nem hallottál róla, mikor nem bújod a játékhíreket. Nyilván egy egy agyonhájpolt csoda elöl nehezebb elugrani, ha nem jó is.
Sors bona, nihil aliud.
https://toucharcade.com/2022/02/25/steam-deck-review/
Valve says it would happily help Microsoft bring PC Game Pass to Steam
Nightingale szivárgás
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uKYp2Ht9lEA
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=R3utTpXfdE0
PC-n demó már van ebből. Tök jól néz ki.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AR64amoyasU
Jópofa kis játék, meg olcsó is. Figyelem már egy ideje, most jött ki az early access.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BIYcsYVxzPg
rwurl=https://youtu.be/oiOOG_DgxzI
rwurl=https://youtu.be/2AZmuZNu5LA
Jó lesz az.
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/FOYqcRqWUAQBrAb?format=jpg&name=large
https://thewitcher.com/en/news/42167/a-new-saga-begins
Jó lesz az.
rwurl=https://youtu.be/UvCALA0tCPg
Jó lesz az.
Izgalmas!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=T4xaKelF52c
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sahskKAxSCY
Furcsa módon nem a nép 'húzta le', hanem egyes fejlesztők írtak róla pl. Twitteren negatív és/vagy orbitális baromságokat, meg olyasmiket, ami senkit nem érdekel. Többek között azért, mert rettentően bosszantja őket, hogy az egész játék nem a 'jól bevált receptet' követi és mégis elképesztően sikeres.
Steamcharts alapján nekem nem úgy tűnik, mintha a játékosok le akarnák húzni. Sőt...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Holnap lesz Unreal Engine event valami "nagy bejelentéssel". Remélem kiderűlt pár játék megjelenése és vagy új játékok is be lesznek mutatva. Persze érdekes lehet még végleges vagy RC UE5. 0 megjelenése, frissebb vagy végleges MetaHuman, esetleg a Quixel Mega Trees publikus verziója.