Elképesztő. Gyakorlatilag végtelen mennyiségű részlet, nincs LOD, nincs pop-in. Ez a Nanite valami csodatech. Meg persze a bevilágítás minősége, amitől teljesen valósághűnek tűnik. Valós idejú raytracing global illumination.
Brutálisan jó procedurális generálási cuccok vannak az UE5-ben, ezt az egész open world játékteret, ami nagyobb mint a valódi Los Angeles belvárosa, néhány ember rakta össze. Az ebben a demóban lévő összes assetet egyébként bedobje az Epic ingyen az UE store-ba, bárki használhatja később.
Rég volt ekkora előrelépés a játékiparban, és ennyi lehetőség a fejlesztők kezében, lassan már a technológia tényleg nem szab határokat.
Egy-kettő tényleg van, mondjuk nem a hagyományos értelemben vett LOD-váltás, de amit szokás szerint annak nevezünk. Én ezt inkább annak tudom be, hogy még béta az engine, és nyilván az optimalizáció sem volt különösebb cél egy techdemó esetében (nem is fut valami jól). De pl ahogy a végefelé felrepül a kamera és mutatja a várost az nagyon impresszív.
Viszont ehhez tuti kell a DirectStorage majd, hogy fusson PC-n, gondolom egyelőre azért jött csak konzolokra.
Néhol én is csak pislogtam, hogy ezt most mi a fax, durván néz ki ez a Matrix Awakens unreal engine techdemó.
Fizika és particle effectek eladják a dolgot, de ez akkor is brutál impresszív.
4K-ban még durvább, érdekes, hogy kevésbé tűnik mesterkéltnek mint a 1080p-s videó, pedig elvileg pont fordítva kellene lennie, mert részletesebb a felbontás sokkal:
rwurl=https://youtu.be/II2gFPwm_EI
Even now people are confused, having watched the footage several times. “The first time you see the older Keanu that was a video shoot that we (Epic) filmed of him,” Pete explains. “After they come back after Morpheus that was all the CG versions. It was color corrected to match and look the same.” There is also one point where we see footage in the mirror this was real film footage that was comped in UE5. The first shot of Morpheus is also not CG, but then becomes CG when the young Thomas Anderson (Neo) appears. Even the desk scene at the beginning when Anderson is asleep was a real-time recreation of a scene from the original film.
Ruhaszimeket érdemes nézni, azok buktatják le talán a legjobban a CG verziókat.
Plusz hát nyilván irtózat mennyiségű scannelés vna benne, 4D is (tehát amikor 60 fps sebességgel folyamatosan scannelnek)
Az lehet, de kb. mobiltelefonos és a médium részletességgel között vannak, mivel rajtuk még nem működik a Nanite és 35.000 karaktert mozgat a demo. Cinematik szintű karakterből 3-4 megfektet egy RTX3090-et is, bár kis kézi optimalizálással ez duplázható, de elég messze van a 35.000-től. Meg látszott a demoban, hogy kevés a frizura kombináció, mivel a legtöbb metahumán hajszerkezet csak LOD0, LOD1 esetén látszik egyelőre.
Igen igazából itt sztem több jól látható részletesség van, az élő videó, a nagyon megcsinált Neo/Trinity, a "sima" metahuman fekete csaj, meg a járókelők
De összességében a városban mind a lépték és részletesség, mind a bevilágítás nagyon meggyőző azért
Elképesztő a részletesség mindenhol. Az a kerítés végre tényleg kerítés! Azok a bicikligumik! Az a kibaszott kuka de még a szemét a földön is! Tbh, nagyon kíváncsi lennék, hogy az artistok hogy élik meg ezt a váltást, és hogy ez a Nanite tényleg akkora generációs ugrás-e, mint aminek tűnik, LY te ezt hogy látod?
Egyébként közben kiderült, hogy a natív felbontás 1080p az új konzolokon (Series S-en alacsonyabb), és azt tolják fel a beépített TSR-rel 1440p környékére. Sanszosan DLSS-sel még jobb lenne a végeredmény.
hát bármennyire is nanite meg egyéb szupertechnológiák, de ez a marha részletes grafika nekem valahogy tök élettelen... olyan semmilyen. egy stílusos grafika ÉS A VALÓSÁG sem ilyen...
rosszul emlékszel, én azt mondtam hogy az átlag játékos számára nem lesz jobb :)
de persze az átlag játékos elolvassa az újságíról marketing szövegét és felkiált "úúú, mennyivel jobb ez a grafika!" :)
és az is :) a probléma, hogy az "átlag játékos" emlékei megszépülnek, pedig továbbra is teljesen egyértelműen látható és látványos a fejlődés generációról generációra... ez itt most az a generációs ugrás, amire az új konzolok megjelenése óta várunk. Kicsit késett, de hála az égnek itt van, és egy 500 dolláros gépen fut, amennyiből PC-s viszonylatban lassan egy tápkábelt sem kapsz.
Más: közben bejelentkeztem a sajtóvetítésre úgyhogy win-win, mert fizetnem sem kell ezért a potenciális fostaligáért, de legalább látom (és nem kell vegyülni cigányokkal meg egyéb plebsszel a vetítőteremben). 16-án lesz, szóval jó pár nappal a premier előtt. Viszont embargós (egyelőre nem tudom meddig), úgyhogy majd emojikkal, vagy más kódjelekkel jelzem, hogy 1-től 10-es skálán mennyire lett fos. :D
rwurl=https://youtu.be/WpVWx8UJz_A
Jó lesz az.
Na jó, ez total awesome, itt ülök a monitor előtt és hangosan nanemázok :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Elképesztő. Gyakorlatilag végtelen mennyiségű részlet, nincs LOD, nincs pop-in. Ez a Nanite valami csodatech. Meg persze a bevilágítás minősége, amitől teljesen valósághűnek tűnik. Valós idejú raytracing global illumination.
Brutálisan jó procedurális generálási cuccok vannak az UE5-ben, ezt az egész open world játékteret, ami nagyobb mint a valódi Los Angeles belvárosa, néhány ember rakta össze. Az ebben a demóban lévő összes assetet egyébként bedobje az Epic ingyen az UE store-ba, bárki használhatja később.
Rég volt ekkora előrelépés a játékiparban, és ennyi lehetőség a fejlesztők kezében, lassan már a technológia tényleg nem szab határokat.
Chief Exorcist
Azért 9:15-nél nagyon durván eltűnnek az autók szélvédői ahogy távolodnak, ami nem is lenne baj, ha nem a kamerától 10m-re tennék nagytotálban :D
Illetve amikor a végén vezet, azért bőven van popup / LOD váltás a környezetben, ha megfigyeled.
...de hát konzolok, majd PC-n más lesz a helyzet =Đ
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Egy-kettő tényleg van, mondjuk nem a hagyományos értelemben vett LOD-váltás, de amit szokás szerint annak nevezünk. Én ezt inkább annak tudom be, hogy még béta az engine, és nyilván az optimalizáció sem volt különösebb cél egy techdemó esetében (nem is fut valami jól). De pl ahogy a végefelé felrepül a kamera és mutatja a várost az nagyon impresszív.
Viszont ehhez tuti kell a DirectStorage majd, hogy fusson PC-n, gondolom egyelőre azért jött csak konzolokra.
Chief Exorcist
Win11 alatt már tudtommal van DS, persze lehet, hogy ezt a funkciót is elbaszta az MS :D
Amúgy alleejtos a fentiektol függetlenül is.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Nincs még, valamikor jövőre jönik.
Chief Exorcist
Néhol én is csak pislogtam, hogy ezt most mi a fax, durván néz ki ez a Matrix Awakens unreal engine techdemó.
Fizika és particle effectek eladják a dolgot, de ez akkor is brutál impresszív.
4K-ban még durvább, érdekes, hogy kevésbé tűnik mesterkéltnek mint a 1080p-s videó, pedig elvileg pont fordítva kellene lennie, mert részletesebb a felbontás sokkal:
rwurl=https://youtu.be/II2gFPwm_EI
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Na én közben tolom. Szerintem az elején a lövöldözés nem valami egetrengeto de utána hogy lehet mászkálni az egész városban. Na az atom brutál.
Ha valakit érdekel tudok streamelni egy keveset.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Nem portolnád inkább gyorsan át PC-re? :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Majd csak jovoheten lesz rá időm.
Igazat megvalval nem valami nagy az fps ha gyorsan megyek autóval az autópályán. Be be roccen.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
hát így videó alapján annyira nem estem hanyat. Autós lövölde sztem semmi különös.
Vicces, hogy 4K-ban mennyire látszódik minden jelenetváltáskor az első 1-2 képkockán a RayTracing lassúsága :D
rwurl=https://imgur.com/nNAHDHu
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Ha minden igaz akkor ebben van forgatott anyag is azért:
https://www.fxguide.com/fxfeatured/the-matrix-is-unreal/
Ruhaszimeket érdemes nézni, azok buktatják le talán a legjobban a CG verziókat.
Plusz hát nyilván irtózat mennyiségű scannelés vna benne, 4D is (tehát amikor 60 fps sebességgel folyamatosan scannelnek)
Yup, viszont ami érdekes, hogy Neón és Trinityin kívül elvileg minden más karakter az UE5 beépített új karakterkészítőjével készült.
Chief Exorcist
:DDDD
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Az lehet, de kb. mobiltelefonos és a médium részletességgel között vannak, mivel rajtuk még nem működik a Nanite és 35.000 karaktert mozgat a demo. Cinematik szintű karakterből 3-4 megfektet egy RTX3090-et is, bár kis kézi optimalizálással ez duplázható, de elég messze van a 35.000-től. Meg látszott a demoban, hogy kevés a frizura kombináció, mivel a legtöbb metahumán hajszerkezet csak LOD0, LOD1 esetén látszik egyelőre.
Igen igazából itt sztem több jól látható részletesség van, az élő videó, a nagyon megcsinált Neo/Trinity, a "sima" metahuman fekete csaj, meg a járókelők
De összességében a városban mind a lépték és részletesség, mind a bevilágítás nagyon meggyőző azért
Na még pár réset és meg lesz az egész film.. :D
Más:
Megnéztem én is ezt a ps5 mátrix ue5 experienszt és emelem kalapom. :)
Jóféle!
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Erre teljes Mátrix játékot nem akarnak csinálni? Már vennék is series X-et.
Tessék kasszákat robbantani a filmnél, aztán lehet rászánnak pármilliót.
És lesz egy újabb játszhatatlanul bugos mátrix játékunk :D
Elképesztő a részletesség mindenhol. Az a kerítés végre tényleg kerítés! Azok a bicikligumik! Az a kibaszott kuka de még a szemét a földön is! Tbh, nagyon kíváncsi lennék, hogy az artistok hogy élik meg ezt a váltást, és hogy ez a Nanite tényleg akkora generációs ugrás-e, mint aminek tűnik, LY te ezt hogy látod?
Egyébként közben kiderült, hogy a natív felbontás 1080p az új konzolokon (Series S-en alacsonyabb), és azt tolják fel a beépített TSR-rel 1440p környékére. Sanszosan DLSS-sel még jobb lenne a végeredmény.
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889358164787...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889669125455...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889669042824...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889668924546...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889668840662...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889664697948...
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/686993328390275082/91889664660199...
Chief Exorcist
Röpke 7 millió asset-ből áll a város.
hát bármennyire is nanite meg egyéb szupertechnológiák, de ez a marha részletes grafika nekem valahogy tök élettelen... olyan semmilyen. egy stílusos grafika ÉS A VALÓSÁG sem ilyen...
A mátrix világa eleve stilizált képi megvalósítást visz. Amúgy meg megint eszembe jutott:
Kismalacka 10-15 éve: "A játékok már nem fognak különösebben fejlődni grafikailag. Túl sok pénz és idő" :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rosszul emlékszel, én azt mondtam hogy az átlag játékos számára nem lesz jobb :)
de persze az átlag játékos elolvassa az újságíról marketing szövegét és felkiált "úúú, mennyivel jobb ez a grafika!" :)
Ezt kifejthetnéd.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
és az is :) a probléma, hogy az "átlag játékos" emlékei megszépülnek, pedig továbbra is teljesen egyértelműen látható és látványos a fejlődés generációról generációra... ez itt most az a generációs ugrás, amire az új konzolok megjelenése óta várunk. Kicsit késett, de hála az égnek itt van, és egy 500 dolláros gépen fut, amennyiből PC-s viszonylatban lassan egy tápkábelt sem kapsz.
Más: közben bejelentkeztem a sajtóvetítésre úgyhogy win-win, mert fizetnem sem kell ezért a potenciális fostaligáért, de legalább látom (és nem kell vegyülni cigányokkal meg egyéb plebsszel a vetítőteremben). 16-án lesz, szóval jó pár nappal a premier előtt. Viszont embargós (egyelőre nem tudom meddig), úgyhogy majd emojikkal, vagy más kódjelekkel jelzem, hogy 1-től 10-es skálán mennyire lett fos. :D
Chief Exorcist