Elkezdtük tesztelni, oh anyám! Nagyon jót tett, hogy odakerültek az XSI-s srácok. Eszméletlen mennyire durván jó lett a 2016 :) Brutál a fejlődés a 2015-höz képest. Rengeteg feature került bele és sok bug kihentelve vagy lecserélve egy jobb megoldásra.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FHvh2yVfJa8
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
XSI-t bekaszálták és a fejlesztőket szépen átrakták a Maya alá + integráltak bele egy kis mudboxot, ami a célnak tökéletesen megfelel. A modeling toolkit már kiváltja a topogun-t számomra. (Az összevonás Logikus lépés volt az Autodesk-től.)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
És a Max hol tart éppen? Mind a piacon, mind pedig feature-ök tekintetében? Jó pár éve kiestem a témából sajnos. Anno a Dos-os verziótól kezdve követtem a dolgokat.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
2006-ban váltottunk Max-ról Maya-ra és nem követtem onnantól, de gondolom azt is szépen pofozták azóta. Mikor átváltottunk Maya-ra mindenki prüszkölt kb. 2 hónapig, hisz nagyon más felépítés és filozófia áll a két program mögött. Aztán rádöbbentünk, hogy tényleg nagyon más :))
Egy éve kellett Max-hoz nyúlnom és annyira idegen volt már a számomra (nem kényelmes), hogy csak arra használtam végül, hogy csak beleimportáltam a kész cuccot és kimentettem az ő formátumába :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Hát egy megszokott, bejáratott alkalmazásról másikra váltani sosem kellemes. Én a Maya-tól idegenkedtem mindig, pedig tudtam, láttam, hogy az is nagyon remek és ugyan úgy megvan a saját logikus felépítése. Csak ja, tök más.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Egyik szemem sír a másik meg üveg.
Úgy néz ki igaz marad a mondás, hogy csak a páratlan verzió számú maya-t érdemes használni.
Csodás az interface, egy rakat jó feature bekerült, csak sajnos egy rakat bug is ajándékba (köztük korábbi jól működő funkcióknál is!).
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
tenyleg amikor postoltad meg par hete, akkor nem sokkal utana meg is lestem (hallgattam).
Csak idokozben elfelejtettem megjegyezni hogy josag az anyag. :) Kar hogy nem melyedtetek jobban bele a technikai kerdesekbe, es csak egy resze volt az egesz podcast-nek az interju.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Köszi srácok, reméltem hogy tudunk valami érdekeset előadni. A technikai dolgok az átlag hallgatónak meg valószínűleg erősek lettek volna - de ha van bármi kérdés, toljátok nyugodtan ide :)
Ja, pár napja felvetettem a Hiriróknak, hogy valaki írjon róla, aki nálam több idővel rendelkezik és jobban érdeklődik a téma iránt, de nem harapott rá senki. Ha valaki esetleg kanyarítana róla egy összefoglalót, megpróbálhatom az ő nevében publikálni a címoldalon, vagy csak egyszerűen felszavazzuk, ha már van rá feature...
A szakma reakciója elég langyos, amennyire látom - az UE, a Unity meg ilyenek jobban lekötik a népeket egyelőre. Mondjuk ezekben a körökben az Autodesk a Sátán földi megtestesülése ;)
video
7:42-nél, ha ez a következő Mayaban bent lesz -adaptív topológia nyam-nyam (és a behozott bugokat kihentelik), akkor tovább csöppenek :D Mondjuk szerintem a ZBrusht nem váltja ki (még), de sok alap cucchoz bőven elég lesz.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Talán ide.
rwurl=https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/t31.0-8/1504387_8...
Jó lesz az.
Maya 2016
rwurl=http://i.imgur.com/cFY6iqg.gif
Elkezdtük tesztelni, oh anyám! Nagyon jót tett, hogy odakerültek az XSI-s srácok. Eszméletlen mennyire durván jó lett a 2016 :) Brutál a fejlődés a 2015-höz képest. Rengeteg feature került bele és sok bug kihentelve vagy lecserélve egy jobb megoldásra.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FHvh2yVfJa8
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Miért? Softimage régóta az Autodesk tulajdona. Most megszűnt a cucc, vagy mi és összevonták a Maya-val?
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
XSI-t bekaszálták és a fejlesztőket szépen átrakták a Maya alá + integráltak bele egy kis mudboxot, ami a célnak tökéletesen megfelel. A modeling toolkit már kiváltja a topogun-t számomra. (Az összevonás Logikus lépés volt az Autodesk-től.)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Igazán rég szórakoztam 3D-vel, de nyálcsorgatóan néz ki...
És a Max hol tart éppen? Mind a piacon, mind pedig feature-ök tekintetében? Jó pár éve kiestem a témából sajnos. Anno a Dos-os verziótól kezdve követtem a dolgokat.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
2006-ban váltottunk Max-ról Maya-ra és nem követtem onnantól, de gondolom azt is szépen pofozták azóta. Mikor átváltottunk Maya-ra mindenki prüszkölt kb. 2 hónapig, hisz nagyon más felépítés és filozófia áll a két program mögött. Aztán rádöbbentünk, hogy tényleg nagyon más :))
Egy éve kellett Max-hoz nyúlnom és annyira idegen volt már a számomra (nem kényelmes), hogy csak arra használtam végül, hogy csak beleimportáltam a kész cuccot és kimentettem az ő formátumába :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Hát egy megszokott, bejáratott alkalmazásról másikra váltani sosem kellemes. Én a Maya-tól idegenkedtem mindig, pedig tudtam, láttam, hogy az is nagyon remek és ugyan úgy megvan a saját logikus felépítése. Csak ja, tök más.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ide is:
Witcher art contest a Dark Horse Comics-nél.
https://www.facebook.com/darkhorsecomics?v=app_610925878965605&app_data=referer_override%3D
https://d2xcq4qphg1ge9.cloudfront.net/assets/233508/2762462/original_WITCHER_FB_TAB_780x1903.jpg?1430761132
Jó lesz az.
Nna, mivel leszedték youtube-ról, itt az eredeti link. CG-seknek kis nyálcsorgatásra :)
http://animatorexpo.com/makingofevaai/
0:50-től kezdődik a móka
(a teljes rövid meg itt van: http://animatorexpo.com/evangelionanotherimpact/ )
Magyar rockzenész is dolgozott a Bosszúállók 2 látványvilágán
rwurl=http://kep.cdn.index.hu/1/0/838/8383/83830/8383027_7de519e308cbd45373163...
Tudtommal egy rakás magyar dolgozott rajta, szerte a világban, bele se merek most kezdeni a felsorolásba, nehogy valakit kihagyjak...
Csak tudnám, hogy ezeket ki engedi 'írni'...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
https://sketchfab.com/
Akad egy-két jó cucc.
Meg sok szar.
Choose your next words with excpetional care!
Mad Max-effektek
http://www.fxguide.com/featured/a-graphic-tale-the-visual-effects-of-mad...
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Game of Thrones (HBO) - Hardhome (VFX Breakdown)
rwurl=https://vimeo.com/132571771
Egyik szemem sír a másik meg üveg.
Úgy néz ki igaz marad a mondás, hogy csak a páratlan verzió számú maya-t érdemes használni.
Csodás az interface, egy rakat jó feature bekerült, csak sajnos egy rakat bug is ajándékba (köztük korábbi jól működő funkcióknál is!).
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Stöki és Grath meghívott az IDDQD blog podcastjébe :)
http://iddqd.blog.hu/2015/07/10/checkpoint_1x09_full-motion_videok_es_ma...
Hatásos kezdés a Creatures zene! :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KedjqtPR4pw
tenyleg amikor postoltad meg par hete, akkor nem sokkal utana meg is lestem (hallgattam).
Csak idokozben elfelejtettem megjegyezni hogy josag az anyag. :) Kar hogy nem melyedtetek jobban bele a technikai kerdesekbe, es csak egy resze volt az egesz podcast-nek az interju.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Bazz, nem is tudtam hogy te vagy. :) Köszi a betekintést, érdekes beszélgetés volt!
Köszi srácok, reméltem hogy tudunk valami érdekeset előadni. A technikai dolgok az átlag hallgatónak meg valószínűleg erősek lettek volna - de ha van bármi kérdés, toljátok nyugodtan ide :)
Az megvan, hogy az Autodesk 'szép csöndben' vett egy engine-t és közel egy évig a Max és Maya intergráción melóztak?
http://www.autodesk.com/products/stingray/overview
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ja, pár napja felvetettem a Hiriróknak, hogy valaki írjon róla, aki nálam több idővel rendelkezik és jobban érdeklődik a téma iránt, de nem harapott rá senki. Ha valaki esetleg kanyarítana róla egy összefoglalót, megpróbálhatom az ő nevében publikálni a címoldalon, vagy csak egyszerűen felszavazzuk, ha már van rá feature...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A szakma reakciója elég langyos, amennyire látom - az UE, a Unity meg ilyenek jobban lekötik a népeket egyelőre. Mondjuk ezekben a körökben az Autodesk a Sátán földi megtestesülése ;)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FXXdypEuR_M
Choose your next words with excpetional care!
http://www.fxguide.com/featured/behind-the-scenes-of-digics-witcher-3-ci...
rwurl=http://www.fxguide.com/wp-content/uploads/2015/08/Digic_Witcher_featured...
Digic meló previz artist
http://www.digicpictures.com/hu/open-positions/previz-artist/
Jó lesz az.
video
7:42-nél, ha ez a következő Mayaban bent lesz -adaptív topológia nyam-nyam (és a behozott bugokat kihentelik), akkor tovább csöppenek :D Mondjuk szerintem a ZBrusht nem váltja ki (még), de sok alap cucchoz bőven elég lesz.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.