Kicsit bumeráng utóérzése van :), de első fogásra abszolút van olyan jó mint az Xbox One új kontroller ami nagyon pozitív!!! Igazság szerint jelenleg nekem a non-plusz ultra a Switch Pro kontroller, üzemidőben és mikrokapcsolókban, Xbox hozzá képest kicsit visszalépés de még mindig tip-top. Dualsense-el meg még el kell töltsek egy kis időt.
Ja, a DS3 és a DS4 között nagy ugrás volt. Ezzel együtt az utóbbinál a shoulder button (környéke) nekem mindig becsípte, irritálta a bal gyűrűsujjamat, az Xbox One-kontroller ezért nálam lenyomta. Érdekes, hogy egyetlen másodpercig se tűnt furának aszimmetrikus analógokra váltani.
Én mondjuk ennyire nem vagyok igényes, hogy mikrokapcsoló szinten döntsek, nekem bőven elég, ha "nem zavar" a kontroller játék közben, mint a DS2-DS3, ami aktívan ki akart esni a kezemből, nyomta a tenyerem, nem estek kézre a gombok és lecsúszott az ujjam az analóg karról :)))
Jellemzően az AAA-játékok, amikkel el vagyok foglalva nem igényelnek ennél sokkal többet. Az általad sokat emlegett Hadest, amire egyébként én is rákattantam a megjelenéskor, meg billentyű-egeren toltam.
Zoo írta: Ja, a DS3 és a DS4 között nagy ugrás volt. Ezzel együtt az utóbbinál a shoulder button (környéke) nekem mindig becsípte, irritálta a bal gyűrűsujjamat, az Xbox One-kontroller ezért nálam lenyomta. Érdekes, hogy egyetlen másodpercig se tűnt furának aszimmetrikus analógokra váltani.
Egyetértek, a shoulder buttonok nagyon furák, bizonytalanok (?) voltak, amivel szemben az Xbox One nagyon "tight", határozott volt.
A kétféle analóg felosztás közötti váltás nekem sem jelent gondot, egy percen belül a másikra váltásnál sem, viszont több barátom is például azért ragaszkodik a PS-hez, mert ezt a "hagyományos" felosztást szokták meg, és a másik nem tetszik nekik. Ez gyaníthatóan csak berögzülés, nem gyakorlati tapasztalaton alapul.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Playstation store-ban (véletlenül) vásárolt játékot hogy lehet visszatéríttetni? A letöltése elindult, de leállítottam.
Ejjjjj basszus, ha elindítottad a letöltést akkor elvileg már nem térítik vissza, a Sony ebben elég cigány sajnos :(
Érdemes attól még kitölteni a refund requestet, hátha. Írd le a körülményeket, hogy véletlenül vásároltad, mást szerettél volna, le se akartad tölteni, le is állítottad stb.
Szerintem érdemes megpróbálni írni nekik. Én sikeresen visszasírtam tőlük egy havi ps+ összeget. Írd le, hogy véletlenül vetted, nincs rá szükséged, nem fogod használni, eddig más segített használni a store-t, te most csináltad először stb.
15+ Órát raktam eddig bele. Graf szép , főleg a részecske effektek. Egy-egy “forgalmasabb” jelenetnél be is szaggat… Sztori is érdekes lenne ha nem lenne iszonyat nagy probléma a pacing. A core gameplay nem rossz, de a játék valami eszméletlen módon nincs balancolva. Itt nem annyira a git-gud ami játszik hanem az RNG ami rendkívül szomorú mivel ezáltal az egész játék nem fair. Bármikor be dobhat egy hirtelen difficulty spike-ot vagy jobbára lehetetlen helyzetet mert olyan kedve van s a progresszió is attól függ beadja-e neked a +dmg fegyvert a runban vagy sem. Sajna permanens statok/perkek alig vannak s jobbára felejthetőek. Minden egyes halál után Heliosnál (lezuhant űhajó) kezdesz de a bossharcok amiket megnyertél skippelhetőek. Nincs autosave vagy manuális save runok közben s mivel RNG-n múlik ezért akar 1-2 óra is simán összejöhet. Nekem mondjuk még nem sikerült, mivel örülök hogy 2. Biome-ba eljutottam, s nem azért mert nem éreztem volna rá a játékra de egyszerűen baszott beadni kellő dmg-t meg életerőt. Asztronautát is miután unlockolod, még mindig meg kell vegyed s ha nincs szerencséd valamelyik Mini-boss vagy egy szimpla szoba kicsinál könnyedén. Az a baj hogy míg Hadesnál folyamatosan adagolják a nehézséget és egy bizonyos tapasztalat után mindenképp el jutsz jódarabig s ugyanúgy kissé rng-re vagy utalva, ellenben tudsz taktikázni és korábbi tapasztalatait alapján befolyással lenni skillekre/dual boonokra stb. amit tudás útján szerzel. Returnal fittyet hányva erre csupán pusztán RNG-re hagy, hiába ismered a szobákat/ellenfeleket ha azt mondja #yolo most megszopatlak akkor megszopat. Totálisan egyetértek Yahtzee-val:rwurl=https://youtu.be/gMfkNnc9BZE
Szvsz ez rohadtul nem ér meg teljes árat, 20€ környékén már elgondolkodtató vagy PS+ -ban, nyugodtan megvárhatjátok. Szép-szép, el is lehet vele szórakozni de nem musthave…. Talán jobban tették volna ha nem rougelikenak lövik be, vagy van progress save run közben… Mondanom sem kell hogy aim assist high-on mert fölösleges másképpen…
Látom csak nem akarják belepatchelni a rohadt save gombot. Legalább olyan TR3-as megoldás kéne, hogy mondjuk pályánként 1x lehessen menteni... komolyan nem értem, mindenhol ilyen megbízható amúgy az áramszolgáltatás nyugaton?
Mert Texasban/Kanadában úgy tudom most nem nagyon...
Save hiány nem lenne baj amúgy ha nem lenne iszonyat hosszú egy-egy run…. Túl van tolva, nem tudom már hol olvastam de early accesss és worldwide béta teszt itt is hasznos lett volna hogy csiszolják a játékmenetet. Hades vagy két évig volt early accessben, s azért is lett annyira tökéletes mert kibalanceoltak mindent.
Elkezdtem játszani az öreg arcos God of War-ral, és így a Horizon után kicsit tengeribeteg vagyok a kamerakezeléstől, illetve befigyel az input lag is, ami a Horizon esetén nem rémlik. Most már nem tudom összehasonlítani, mert a Horizont gyorsan kukáztam is, amint lement a végjáték.
Performance mode PS5-ön, és nincs game mode a TV-n, mielőtt ezeket kérdezitek, de mint fentebb írtam, Horizonban nem vettem észre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
20+ óra után elegem lett, ez csupán get lucky nem git gud játék és egyáltalán nem rewarding. Story még jó is, de a játéknak az a baja hogy rougelike-nak csinálták. TPS action adventure-ként sokkal jobb lenne, vagy ha lenne save és valós progresszió vagy nem lenne ennyire kizáró egy-egy failed run. Inkább vegignéztem YouTube-on:
Legkésőbb ma délig kell visszajeleznem egy PS5 + extra kontroller (fehér) előrendeléssel kapcs, 210k HUF. Ha valakit érdekel, szóljon, különben hagyom törlődni a rendelést.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Persona 5 benne volt/van playstation pluszban, gondoltam adok neki egy esélyt mint ahogy írtam korábban hogy igaz-e a hype amit kapott 4-5 éve. TL:DR:
Igen. Ez az etalon JRPG (Royal), s tökéletes interaktív Manga ahol az artstyle-t s az egész összhatást tökéletesen illő zenével talán lehetetlen überelni. Nem hiába lett full mainstream ezzel a résszel a széria.
Kb. 20 óra játék után éreztem hogy meg kellett volna venni a Royal-t, de azt mondtam/hittem hogy nincs kedvem újra grindolni azt a 20 órát… Teljes játékidőm úgy hogy megszámlálhatatlan l sok dolgot kihagytam/nem volt időm(balfasz voltam) 100+ óra lett, igazából Witcher 3 óta nem szippantott be lore és a low concept is nagyon jót tesz a játéknak mindamellett hogy azért van fő sztori vonal. A karakterek és/vagy confidantok mind eszméletlen jók, a sztori és a témák iszonyatosan felnőttek (az egész erősen Jungiánus tézisekre alapoz) amellett hogy a célközönség egyértelműen 16+ (M for mature) és nem fél erős témákba/szociokulturális vonatkozásokba belemenni fajsúlyos kérdéseket feszegetni miközben a legfőbb cél a játékban hogy jó gimnazista tanuló legyél!! A dungeon crawling mellékes, viszont iszonyat szórakoztató s roppant pazar mindegyik dungeon és bossharc. Core gameplay is iszonyat jó, (első Persona/Shin Megami Tensei játékélményem) de nyilván az elmúlt 20+ évben kicsiszolták eléggé. Talán nem hihetetlen azt mondani de szerintem nincs ember a Földön (vagy nagyon kevés) aki elsőre guide nélkül ki tudna igazodni az egész szabályrendszerben és lehetőségek tárházán az egy év alatt amit a játékban töltesz. Ne értsetek félre, semmi sem annyira bonyolult hogy ne értenéd meg és a játék bőven rendelkezik remek szájbarágós tutorialokkal, egyszerűen a scope akkora hogy nem tudsz mindent újkrumpliként észben tartani. Sztoriról nem akarok írni direkt, mindenkinek magának kell végig mennie és azt erősen javaslom hogy ne spoilerezd el magadnak! Ha nagyon küzdesz valamivel épp aktuálisan akkor nyugodtan Google-izd meg a guide-ot azt illetően, de csakis amazt, ne olvass előre! Dungeon-ök az alapjátékban elég nehezek és hosszúak hogy egy játékbeli nap alatt végig vidd őket, pedig az a cél időoptimalizálás végett. Nagyon nem kegyelmet a játék ha nem készülsz fel rendesen előre és SP itemek ritkák mint a fehér holló, Safe Room-ok is elég ritkán vannak, jól gondold meg mikor mész bele 1-2 harcba mert ha kapsz egy 1hit kill-t, akar 2-3 óra progresst veszíthetsz!
A zene és az artstyle tökéletes, a Phantom Thieves of Hearts és a brigád akiket összeverbuválsz természetes kémiával rendelkeznek és egyszer sem erőltetett az interakciójuk, s a játék végére igazán tudsz kötődni hozzájuk. Morgana engem elején s végig megvett kilóra mondjuk, de alapból imádom a macskákat :). rwurl=https://imgur.com/RrGyDTP
rwurl=https://imgur.com/J0ZPmw1
Az átvezető videókat amúgy Production I.G. csinálta és a játékban a legtöbb VFX kézzel rajzolt a harcok közben. Mind az angol mind a japán szinkron high production value, semmit sem hagysz ki ha angolul játszod.
Mondanom sem kell hogy a játék és a végfőcím/epilógus után szó nélkül megvettem a Royal-t s neki kezdtem újfent immáron összes Confidant kimaxolása végett plusz az új sztorielemekért.
Persona 5 Royal amúgy musthave, a Quality of Life változtatások, új játékmechanikák és revampolt rövidebb dungeonök valamint revampolt bossfightok mind kvintesszenciálisak. Nem vicc, tényleg, hülye voltam hogy 20+ óra után nem váltottam át azonnal mert simán megérte volna. Persona 5 igazán mazochista Royal-hoz képest…..
Kicsit bumeráng utóérzése van :), de első fogásra abszolút van olyan jó mint az Xbox One új kontroller ami nagyon pozitív!!! Igazság szerint jelenleg nekem a non-plusz ultra a Switch Pro kontroller, üzemidőben és mikrokapcsolókban, Xbox hozzá képest kicsit visszalépés de még mindig tip-top. Dualsense-el meg még el kell töltsek egy kis időt.
Ja, a DS3 és a DS4 között nagy ugrás volt. Ezzel együtt az utóbbinál a shoulder button (környéke) nekem mindig becsípte, irritálta a bal gyűrűsujjamat, az Xbox One-kontroller ezért nálam lenyomta. Érdekes, hogy egyetlen másodpercig se tűnt furának aszimmetrikus analógokra váltani.
Sors bona, nihil aliud.
Én mondjuk ennyire nem vagyok igényes, hogy mikrokapcsoló szinten döntsek, nekem bőven elég, ha "nem zavar" a kontroller játék közben, mint a DS2-DS3, ami aktívan ki akart esni a kezemből, nyomta a tenyerem, nem estek kézre a gombok és lecsúszott az ujjam az analóg karról :)))
Jellemzően az AAA-játékok, amikkel el vagyok foglalva nem igényelnek ennél sokkal többet. Az általad sokat emlegett Hadest, amire egyébként én is rákattantam a megjelenéskor, meg billentyű-egeren toltam.
Chief Exorcist
Egyetértek, a shoulder buttonok nagyon furák, bizonytalanok (?) voltak, amivel szemben az Xbox One nagyon "tight", határozott volt.
A kétféle analóg felosztás közötti váltás nekem sem jelent gondot, egy percen belül a másikra váltásnál sem, viszont több barátom is például azért ragaszkodik a PS-hez, mert ezt a "hagyományos" felosztást szokták meg, és a másik nem tetszik nekik. Ez gyaníthatóan csak berögzülés, nem gyakorlati tapasztalaton alapul.
Chief Exorcist
Mother of God...., igen Hades-ig nekem se volt bajom alap kontrollerekkel de ott éreztem először hogy kell ahhoz hogy git-gud legyen. :)
Jah, nem is lettem túl jó benne, de azért sikerült végigmenni rajta :)))
Chief Exorcist
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Playstation store-ban (véletlenül) vásárolt játékot hogy lehet visszatéríttetni? A letöltése elindult, de leállítottam.
Ejjjjj basszus, ha elindítottad a letöltést akkor elvileg már nem térítik vissza, a Sony ebben elég cigány sajnos :(
Érdemes attól még kitölteni a refund requestet, hátha. Írd le a körülményeket, hogy véletlenül vásároltad, mást szerettél volna, le se akartad tölteni, le is állítottad stb.
Chief Exorcist
WoW, Persona5 tényleg nagyon király! Morgana iszonyatosan nagy karakter :)
Szerintem érdemes megpróbálni írni nekik. Én sikeresen visszasírtam tőlük egy havi ps+ összeget. Írd le, hogy véletlenül vetted, nincs rá szükséged, nem fogod használni, eddig más segített használni a store-t, te most csináltad először stb.
Jó lesz az.
Köszi. egyelőre csak a chatbot-ig jutottam, live ügyintézők nem elérhetőek. :-/
Returnal
15+ Órát raktam eddig bele. Graf szép , főleg a részecske effektek. Egy-egy “forgalmasabb” jelenetnél be is szaggat… Sztori is érdekes lenne ha nem lenne iszonyat nagy probléma a pacing. A core gameplay nem rossz, de a játék valami eszméletlen módon nincs balancolva. Itt nem annyira a git-gud ami játszik hanem az RNG ami rendkívül szomorú mivel ezáltal az egész játék nem fair. Bármikor be dobhat egy hirtelen difficulty spike-ot vagy jobbára lehetetlen helyzetet mert olyan kedve van s a progresszió is attól függ beadja-e neked a +dmg fegyvert a runban vagy sem. Sajna permanens statok/perkek alig vannak s jobbára felejthetőek. Minden egyes halál után Heliosnál (lezuhant űhajó) kezdesz de a bossharcok amiket megnyertél skippelhetőek. Nincs autosave vagy manuális save runok közben s mivel RNG-n múlik ezért akar 1-2 óra is simán összejöhet. Nekem mondjuk még nem sikerült, mivel örülök hogy 2. Biome-ba eljutottam, s nem azért mert nem éreztem volna rá a játékra de egyszerűen baszott beadni kellő dmg-t meg életerőt. Asztronautát is miután unlockolod, még mindig meg kell vegyed s ha nincs szerencséd valamelyik Mini-boss vagy egy szimpla szoba kicsinál könnyedén. Az a baj hogy míg Hadesnál folyamatosan adagolják a nehézséget és egy bizonyos tapasztalat után mindenképp el jutsz jódarabig s ugyanúgy kissé rng-re vagy utalva, ellenben tudsz taktikázni és korábbi tapasztalatait alapján befolyással lenni skillekre/dual boonokra stb. amit tudás útján szerzel. Returnal fittyet hányva erre csupán pusztán RNG-re hagy, hiába ismered a szobákat/ellenfeleket ha azt mondja #yolo most megszopatlak akkor megszopat. Totálisan egyetértek Yahtzee-val:rwurl=https://youtu.be/gMfkNnc9BZE
Szvsz ez rohadtul nem ér meg teljes árat, 20€ környékén már elgondolkodtató vagy PS+ -ban, nyugodtan megvárhatjátok. Szép-szép, el is lehet vele szórakozni de nem musthave…. Talán jobban tették volna ha nem rougelikenak lövik be, vagy van progress save run közben… Mondanom sem kell hogy aim assist high-on mert fölösleges másképpen…
Jó, de neked a Horizon is nehéz volt 😂
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vedd meg Hadest és csináld meg God Mode nélkül a 32 heat challenget ;) az az ami igazán nagy a zuhany alatt.
Látom csak nem akarják belepatchelni a rohadt save gombot. Legalább olyan TR3-as megoldás kéne, hogy mondjuk pályánként 1x lehessen menteni... komolyan nem értem, mindenhol ilyen megbízható amúgy az áramszolgáltatás nyugaton?
Mert Texasban/Kanadában úgy tudom most nem nagyon...
Save hiány nem lenne baj amúgy ha nem lenne iszonyat hosszú egy-egy run…. Túl van tolva, nem tudom már hol olvastam de early accesss és worldwide béta teszt itt is hasznos lett volna hogy csiszolják a játékmenetet. Hades vagy két évig volt early accessben, s azért is lett annyira tökéletes mert kibalanceoltak mindent.
Elkezdtem játszani az öreg arcos God of War-ral, és így a Horizon után kicsit tengeribeteg vagyok a kamerakezeléstől, illetve befigyel az input lag is, ami a Horizon esetén nem rémlik. Most már nem tudom összehasonlítani, mert a Horizont gyorsan kukáztam is, amint lement a végjáték.
Performance mode PS5-ön, és nincs game mode a TV-n, mielőtt ezeket kérdezitek, de mint fentebb írtam, Horizonban nem vettem észre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://youtu.be/9sHd62brMtc
Én bele nem vágok mégegyszer. Az a sztori mission azért piszkálja a csőröm.
rwurl=https://youtu.be/Vy-enf5xxgQ
Ez egyre jobban tetszik.
Jó lesz az.
Mi lesz így princess Beach-el!? :D de jah, hátam közepére kívánom én is még egyszer….
Én elvoltam vele, ha a combat és a stealth jobban ki lenne dolgozva simán izgalmas is lehetne
20+ óra után elegem lett, ez csupán get lucky nem git gud játék és egyáltalán nem rewarding. Story még jó is, de a játéknak az a baja hogy rougelike-nak csinálták. TPS action adventure-ként sokkal jobb lenne, vagy ha lenne save és valós progresszió vagy nem lenne ennyire kizáró egy-egy failed run. Inkább vegignéztem YouTube-on:
rwurl=https://youtu.be/mBrAlSKqdAE
Jó lesz az.
Legkésőbb ma délig kell visszajeleznem egy PS5 + extra kontroller (fehér) előrendeléssel kapcs, 210k HUF. Ha valakit érdekel, szóljon, különben hagyom törlődni a rendelést.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Körbekérdezek :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én kérem! <3
SZIA!
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ez is csak akkor jön ha enni kér!!:)
Lurkol, és jegyzetel
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ingyen Apple TV+ a PlayStation 5 tulajoknak
https://www.pcguru.hu/hirek/ingyen-apple-tv-a-playstation-5-tulajoknak/64452?fbclid=IwAR07Mhu8n5iL0kUxzjefZ9wWhodS9sn3wtvsMBOWL8DiYvCtx1JsPl5o4cY
https://www.playstation.com/en-us/deals/6-months-trial-apple-tv-ps5-offer/
Jó lesz az.
Persona 5 & Persona 5 Royal
Persona 5 benne volt/van playstation pluszban, gondoltam adok neki egy esélyt mint ahogy írtam korábban hogy igaz-e a hype amit kapott 4-5 éve.TL:DR :
Igen. Ez az etalon JRPG (Royal), s tökéletes interaktív Manga ahol az artstyle-t s az egész összhatást tökéletesen illő zenével talán lehetetlen überelni. Nem hiába lett full mainstream ezzel a résszel a széria.
Kb. 20 óra játék után éreztem hogy meg kellett volna venni a Royal-t, de azt mondtam/hittem hogy nincs kedvem újra grindolni azt a 20 órát… Teljes játékidőm úgy hogy megszámlálhatatlan l sok dolgot kihagytam/nem volt időm(balfasz voltam) 100+ óra lett, igazából Witcher 3 óta nem szippantott be lore és a low concept is nagyon jót tesz a játéknak mindamellett hogy azért van fő sztori vonal. A karakterek és/vagy confidantok mind eszméletlen jók, a sztori és a témák iszonyatosan felnőttek (az egész erősen Jungiánus tézisekre alapoz) amellett hogy a célközönség egyértelműen 16+ (M for mature) és nem fél erős témákba/szociokulturális vonatkozásokba belemenni fajsúlyos kérdéseket feszegetni miközben a legfőbb cél a játékban hogy jó gimnazista tanuló legyél!! A dungeon crawling mellékes, viszont iszonyat szórakoztató s roppant pazar mindegyik dungeon és bossharc. Core gameplay is iszonyat jó, (első Persona/Shin Megami Tensei játékélményem) de nyilván az elmúlt 20+ évben kicsiszolták eléggé. Talán nem hihetetlen azt mondani de szerintem nincs ember a Földön (vagy nagyon kevés) aki elsőre guide nélkül ki tudna igazodni az egész szabályrendszerben és lehetőségek tárházán az egy év alatt amit a játékban töltesz. Ne értsetek félre, semmi sem annyira bonyolult hogy ne értenéd meg és a játék bőven rendelkezik remek szájbarágós tutorialokkal, egyszerűen a scope akkora hogy nem tudsz mindent újkrumpliként észben tartani. Sztoriról nem akarok írni direkt, mindenkinek magának kell végig mennie és azt erősen javaslom hogy ne spoilerezd el magadnak! Ha nagyon küzdesz valamivel épp aktuálisan akkor nyugodtan Google-izd meg a guide-ot azt illetően, de csakis amazt, ne olvass előre! Dungeon-ök az alapjátékban elég nehezek és hosszúak hogy egy játékbeli nap alatt végig vidd őket, pedig az a cél időoptimalizálás végett. Nagyon nem kegyelmet a játék ha nem készülsz fel rendesen előre és SP itemek ritkák mint a fehér holló, Safe Room-ok is elég ritkán vannak, jól gondold meg mikor mész bele 1-2 harcba mert ha kapsz egy 1hit kill-t, akar 2-3 óra progresst veszíthetsz!
A zene és az artstyle tökéletes, a Phantom Thieves of Hearts és a brigád akiket összeverbuválsz természetes kémiával rendelkeznek és egyszer sem erőltetett az interakciójuk, s a játék végére igazán tudsz kötődni hozzájuk. Morgana engem elején s végig megvett kilóra mondjuk, de alapból imádom a macskákat :). rwurl=https://imgur.com/RrGyDTP
rwurl=https://imgur.com/J0ZPmw1
Az átvezető videókat amúgy Production I.G. csinálta és a játékban a legtöbb VFX kézzel rajzolt a harcok közben. Mind az angol mind a japán szinkron high production value, semmit sem hagysz ki ha angolul játszod.
Mondanom sem kell hogy a játék és a végfőcím/epilógus után szó nélkül megvettem a Royal-t s neki kezdtem újfent immáron összes Confidant kimaxolása végett plusz az új sztorielemekért.
Persona 5 Royal amúgy musthave, a Quality of Life változtatások, új játékmechanikák és revampolt rövidebb dungeonök valamint revampolt bossfightok mind kvintesszenciálisak. Nem vicc, tényleg, hülye voltam hogy 20+ óra után nem váltottam át azonnal mert simán megérte volna. Persona 5 igazán mazochista Royal-hoz képest…..
Megyek főzök egy kávét…