Hát a design nyilván ízlés kérdése - szerintem amúgy kívülről szép, belül meg ez már egy ideje ilyen a Merciknél, nem az én világom, de igényes.
Viszont műszakilag nagyon komoly szerintem az autó, és minden valószínűség szerint minőségben is oda fogják tenni magukat a németek.
Az i8 egy hibrid, szóval nem igazán jó viszonyítási alap. Baromi jól néz ki egyébként, de a technológiája mára nagyon elavultnak számít. Az i3 viszont még mindig egész jónak számít, Mol limo formájában próbálgattam is már, de azért az se kéne. Az újabbakból az iX az kicsit félrement, az i4 sokkal ígéretesebb...
De ahogy Moken is írja, a brutálgép vonalon a Taycan mindent visz, az E-tron meg ugyanaz picit lebutítva egy másik designnal.
A Model3-at viszont szerintem nem nagyon lehet megszorítani all-around elektromos autóként, minden hiányossága ellenére.
LY írta: A Model3-at viszont szerintem nem nagyon lehet megszorítani all-around elektromos autóként, minden hiányossága ellenére.
Pár házzal odébbi szomszéd járkál mostanában egy Model 3-assal, és amennyire nem tetszett még amikor bemutatták, így hogy szinte napi szinten látom, kezd rám nőni. Érdekes módon ebben a fehér színben valahogy jobban mutat, mint amilyen színekben korábban láttam, pedig szerintem kevés autón mutat jól alapvetően a fehér.
+ a nagy felnik kellenek rá, úgy adja ki a design.
Drukkolok, hogy összejöjjön, nagy kedvencem az R8 :)
Ebben az autóban az az érdekes, hogy egyébként mennyire nem mutatna sehogy, ha nem lenne az oldalán az eltérő színű pajzs. Hatalmasat dob rajta... de hát nyilván nem is véletlenül rakták oda.
Hát kábé... mert oké, hogy az EQS belseje kicsit túl van tolva (az utas előtti kijelző tipikusan a teljesen fölösleges bazári faszság), de ott legalább van valami koncepció, az ki van találva... de ez hogy odaragasztunk egy tabletet és az ott lebeg a semmiben, ez valami szörnyű :O
:) amúgy szerintem se kell full nagy középre, de Dashboard full digitálisan Volvóban meg Audiban abszolút adja, mellé egy infotainment középső kijelzővel. De HUD-ellen se vagyok, már 13 éve is fasza volt Nissanban. Mercik se néznek ki szarul élőben...
Egy a lényeg: Ha a dolog átmegy spórolásba, mint a Teslánál és megpróbálják úgy eladni, hogy menő, te meg kavarhatsz a menüben, hogy elérd az alapfunkciókat, miközben falnak nem mész, az nem cool.
Márpedig a spórolás meg fog mindenütt jelenni. Lesz fenszi kijelző az egyszerűbb kocsikban is mindenféle gyönyörű beégéssel, csak lehessen spórolni az óracsoporton, a váltókaron meg a gombokon...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Yeah, ez eléggé... gáz. Akkor már inkább egy i8 :D
Tipukus Güntertechno. Iszonyat bazári. A kevesebb néha több.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Pff LOL :D
Hát a design nyilván ízlés kérdése - szerintem amúgy kívülről szép, belül meg ez már egy ideje ilyen a Merciknél, nem az én világom, de igényes.
Viszont műszakilag nagyon komoly szerintem az autó, és minden valószínűség szerint minőségben is oda fogják tenni magukat a németek.
Elektromosból csak Taycan vagy e-tron.
Az i8 egy hibrid, szóval nem igazán jó viszonyítási alap. Baromi jól néz ki egyébként, de a technológiája mára nagyon elavultnak számít. Az i3 viszont még mindig egész jónak számít, Mol limo formájában próbálgattam is már, de azért az se kéne. Az újabbakból az iX az kicsit félrement, az i4 sokkal ígéretesebb...
De ahogy Moken is írja, a brutálgép vonalon a Taycan mindent visz, az E-tron meg ugyanaz picit lebutítva egy másik designnal.
A Model3-at viszont szerintem nem nagyon lehet megszorítani all-around elektromos autóként, minden hiányossága ellenére.
Pár házzal odébbi szomszéd járkál mostanában egy Model 3-assal, és amennyire nem tetszett még amikor bemutatták, így hogy szinte napi szinten látom, kezd rám nőni. Érdekes módon ebben a fehér színben valahogy jobban mutat, mint amilyen színekben korábban láttam, pedig szerintem kevés autón mutat jól alapvetően a fehér.
+ a nagy felnik kellenek rá, úgy adja ki a design.
Chief Exorcist
Ősszel, ha összejön, én is fehéret keresek :)
rwurl=https://i.imgur.com/9HL77sy.jpg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Drukkolok, hogy összejöjjön, nagy kedvencem az R8 :)
Ebben az autóban az az érdekes, hogy egyébként mennyire nem mutatna sehogy, ha nem lenne az oldalán az eltérő színű pajzs. Hatalmasat dob rajta... de hát nyilván nem is véletlenül rakták oda.
Chief Exorcist
Legalább újat veszel vagy 10-15 eveset?
Szoktam látni egy fehér TT-t amire ráfóliáztak egy ilyen fekete részt, elég gáz :) de lehet arra épít hogy a csajok nem tudják megkülönböztetni...
A csajok nem tudják, mi az az R8, ez nettó hülyeparaszt szindróma.
BTW a kettes gerenráció formavilágának legszembetűnőbb bűne, hogy elhagyták a sideblade-et
@RE@L: Első gent linkeltem, szóval ne légy Moken, mert lecsaplak :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ok, szóval minimum 6 éves max 15? :D
Ez pl.: https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-r8-coupe-2008-occasion?vehid=8562805 nem is annyira vész árban s megkímélt 13 éves.
Nem olyan egyszerű ez. A fos robotizált automaták sehol nem lesznek árnövekedésben a gated manulhoz mérten, ami kb 1/10 része a kocsiknak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az is van, max neked kell újrafestened/fóliáznod fehérre
https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-r8-coupe-2008-occasion?vehid=8128997
Ez sem manuál. Gyakran elbasszák.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Azt hittem nem, de mégis. Képeket nem néztem végig....
Egyszer majd eljön a karácsony..
Én részemről egyre jobban bizonyos vagyok hogy egy hibrid Q3 Sportback-et vagy egy XC40-es hibridet fogok venni. Esetleg egy GLA 250e-t veszek jövőre.
Múlt héten még vesztegettek egyet 37.000 EUR-ért, de az ilyen ritka. Három éve is ugyanígy 45.000-től kezdődtek, mint mostanában.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
+1 :(
+1 :(
Ez belülről valami ritka szarul néz ki.
rwurl=https://scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/175842022_10218453357...
Ezt most fotózta egyik ismerősöm, az elektromos Mustang belseje.
Mi a rák az a tablet odaragasztva? Valami borzalom :O :O :O :O
Pedig kívülről amúgy egészen bejön az autó.
Chief Exorcist
Elég kellemetlen, hogy a minimalista/cheap/antiautós Tesla diktálja a trendeket ezen a fronton.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát kábé... mert oké, hogy az EQS belseje kicsit túl van tolva (az utas előtti kijelző tipikusan a teljesen fölösleges bazári faszság), de ott legalább van valami koncepció, az ki van találva... de ez hogy odaragasztunk egy tabletet és az ott lebeg a semmiben, ez valami szörnyű :O
Chief Exorcist
https://www.popularmechanics.com/cars/a8981/carchaeology-1986-buick-rivi...
Akkoriban "jól" el is terjedt :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:) amúgy szerintem se kell full nagy középre, de Dashboard full digitálisan Volvóban meg Audiban abszolút adja, mellé egy infotainment középső kijelzővel. De HUD-ellen se vagyok, már 13 éve is fasza volt Nissanban. Mercik se néznek ki szarul élőben...
Egy a lényeg: Ha a dolog átmegy spórolásba, mint a Teslánál és megpróbálják úgy eladni, hogy menő, te meg kavarhatsz a menüben, hogy elérd az alapfunkciókat, miközben falnak nem mész, az nem cool.
Márpedig a spórolás meg fog mindenütt jelenni. Lesz fenszi kijelző az egyszerűbb kocsikban is mindenféle gyönyörű beégéssel, csak lehessen spórolni az óracsoporton, a váltókaron meg a gombokon...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Dacianál meg berakod a telefont ;)
rwurl=http://newatlas-brightspot.s3.amazonaws.com%2F70%2Fc3%2Faa7c3a35472ab56e...