- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Year-on-year growth was driven by the Mass Effect: Andromeda sales, captured in the quarter and by FIFA,” CFO Blake Jorgensen explains. “Digital net sales were $681 million, a new record for the first quarter, and up $113 million on the year-ago period. The increase reflects strength in live services, together with our mobile business. In addition, Mass Effect: Andromeda was a significant contributor. Full game PC and console downloads generated net sales of $111 million, 32% higher than last year. This was driven by Mass Effect: Andromeda sales captured in the quarter.
Financial success =/= minőség, erre pont a CP 2077 az élő példa. Az Anthem a ME Andromeda felét produkálta eladásokban, szóval sok szerencsét a DA4 előrendeléshez. Mondjuk a CDPR következő megjelenése még lehet ugyanolyan jó, mint mondjuk a W3 volt CoviD nélkül.. (AJ őszintén csapta rá a 10/10-et..)..
Olvasni kene tudni. Fizikalis eladasban, angliaban volt a fele az Andromeda eladasoknak az Anthem ket evvel az Andromeda utan amikor a fizikalis eladasok meg jobban visszaszorultak. Osszessegeben tobbet adtak el 1 evben az anthembol mint andromedabol annak idejen. Amugy is ki beszel itt minosegrol. En csak azt mondom, hogy semmi kihatasa nincs egy szar jateknak a kovetkezo szar jatek eladasaira. Ugyanugy meg fogja venni sokmillio ember ha kellokeppen reklamozva van.
Nem véletlen, hogy sokan biztos kézzel rendelték elő a CP 2077-et a W3+2DLC után. Aztán kiderült, hogy nem ugyanaz a kategória a két játék. Ha ezek után ugyanúgy megy az előrendelés akkor meg is érdemlik a vásárlók, hogy a kiadók PR-ra költsék inkább a fejlesztési zseton nagy részét a minőség helyett.
Viszont nagyon semmi nincs benne amit ne lehetne bármilyen szoftverfejlesztésre ráhúzni. Viszont a talent retaintment és a vállalati kultúra diszparitás killer....
Én most végeztem a gémmel és hát nem vagyok tőle elájulva egyáltalán. Nálam egy erős közepest kaphat max., nem ez volt az a játék, amire érdemes volt 8 évet várni az fix.
Hozzáteszem, hogy előtte játszottam végig az RDR2-t meg a GTA5-öt is, szóval nagyon magasan volt a léc. Tudom nem feltétlen összehasonlíthatóak, mert a CP77 egy tipikus rpg, a másik kettő meg nem, de mindegyikben egy élő/lélegző világ van a középpontban mindenféle vidámpark elemekkel, szóval az összehasonlítási alap azért adott.
Bárcsak ezt a játékot a Rockstar csinálta volna meg és nem a CD Projekt Red :D
Erről lehet vitatkozni kinek mik a preferenciái, én pl nem feltétlen igénylem, hogy egy bőven 100+ óra single szórakozást nyújtó játékot nekem utána fokozatosan még bővítgessenek is. Nyilván ha szivem csücske lenne a játék, akkor mást mondanék, de nem lett az =/.
Világépítésben nekem a Rockstar a csúcs. Nem az, jól néz ki Night City is, de nekem sokkal sterilebb mint pl egy Los Santos.
Észrevettem én is, hogy mennyi hely van, ahova valszeg eredeti elgondolás szerint be lehetett volna menni, csak hát ugye nem voltak kész vele.. ezért kivégták és most azt adják majd a dlc-k ben.. :D
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Nekem az is bajom, hogy magasabb szinten (40+) a korábban kihagyott mellékküldik már nevetségesen könnyűek és nincs bennük reward. Szerintem jobb lett volna dinamikusan, szinthez igazítani a küldiket hogy ne nőjünk túl rajtuk. Így már kedvem sincs visszamenni megcsinálni a sok sok alacsony kockázatú questet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én minden hibája ellenére szerettem vele játszani és hosszú idő óta az első olyan játék ami végig is játszottam
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Természetesen a ME Andromedára gondoltam.. My bad.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jujj azt ne is emlegesd!
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Mass Effect: Andromeda was a financial success
(Nekem bejött az Andromeda nagy vonalakban.)
https://hvg.hu/tudomany/20210114_cyberpunk_2077_cd_projekt_red_videojatek
Én kb a 3. Párbeszéd után már eret vagdostam annyira primitíven volt megírva mint egy rossz netflix film.
Financial success =/= minőség, erre pont a CP 2077 az élő példa. Az Anthem a ME Andromeda felét produkálta eladásokban, szóval sok szerencsét a DA4 előrendeléshez. Mondjuk a CDPR következő megjelenése még lehet ugyanolyan jó, mint mondjuk a W3 volt CoviD nélkül.. (AJ őszintén csapta rá a 10/10-et..)..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Olvasni kene tudni. Fizikalis eladasban, angliaban volt a fele az Andromeda eladasoknak az Anthem ket evvel az Andromeda utan amikor a fizikalis eladasok meg jobban visszaszorultak. Osszessegeben tobbet adtak el 1 evben az anthembol mint andromedabol annak idejen. Amugy is ki beszel itt minosegrol. En csak azt mondom, hogy semmi kihatasa nincs egy szar jateknak a kovetkezo szar jatek eladasaira. Ugyanugy meg fogja venni sokmillio ember ha kellokeppen reklamozva van.
Nem véletlen, hogy sokan biztos kézzel rendelték elő a CP 2077-et a W3+2DLC után. Aztán kiderült, hogy nem ugyanaz a kategória a két játék. Ha ezek után ugyanúgy megy az előrendelés akkor meg is érdemlik a vásárlók, hogy a kiadók PR-ra költsék inkább a fejlesztési zseton nagy részét a minőség helyett.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aIhzCxYWuHE
(Én nem haragszok, (mert nem vettem meg... :D) )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://youtu.be/jsv-4v2I0vc
Viszont nagyon semmi nincs benne amit ne lehetne bármilyen szoftverfejlesztésre ráhúzni. Viszont a talent retaintment és a vállalati kultúra diszparitás killer....
rwurl=https://youtu.be/omyoJ7onNrg
csak első két percet néztem, de lefordultam a székről a röhögéstől :D :D :D
En a feleig huztam, de fajdalmas. Nagyon durvan. :D Igy egyben latva az egeszet szepen osszeszedve az igeretekkel... Yikers.
:DDD
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
18:55-19:15 :DDDDDDDDDDDDDdddddddddd
A gibson idézetért mondjuk kár volt, azt tényleg elbaszta az öreg. Bár az utána következő gta/CP trailer jópofa volt.
Én most végeztem a gémmel és hát nem vagyok tőle elájulva egyáltalán. Nálam egy erős közepest kaphat max., nem ez volt az a játék, amire érdemes volt 8 évet várni az fix.
Hozzáteszem, hogy előtte játszottam végig az RDR2-t meg a GTA5-öt is, szóval nagyon magasan volt a léc. Tudom nem feltétlen összehasonlíthatóak, mert a CP77 egy tipikus rpg, a másik kettő meg nem, de mindegyikben egy élő/lélegző világ van a középpontban mindenféle vidámpark elemekkel, szóval az összehasonlítási alap azért adott.
Bárcsak ezt a játékot a Rockstar csinálta volna meg és nem a CD Projekt Red :D
GTAV alapján akkor soha a büdös kurva életben nem jönne ki hozzá single player tartalom többé, csak multiplayer pénz-makrotranzakció.
Erről lehet vitatkozni kinek mik a preferenciái, én pl nem feltétlen igénylem, hogy egy bőven 100+ óra single szórakozást nyújtó játékot nekem utána fokozatosan még bővítgessenek is. Nyilván ha szivem csücske lenne a játék, akkor mást mondanék, de nem lett az =/.
Világépítésben nekem a Rockstar a csúcs. Nem az, jól néz ki Night City is, de nekem sokkal sterilebb mint pl egy Los Santos.
250+ óránál tartok, és sztem marha jó. De hát kinek a pap...
:(
bocsi a videóra reagáltam. :)
Észrevettem én is, hogy mennyi hely van, ahova valszeg eredeti elgondolás szerint be lehetett volna menni, csak hát ugye nem voltak kész vele.. ezért kivégták és most azt adják majd a dlc-k ben.. :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
rwurl=https://64.media.tumblr.com/ea7954fe8507ab71f62c7d7ad72ecfe2/9b1fa91364b...
:-D
Zseniális!
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Nekem az is bajom, hogy magasabb szinten (40+) a korábban kihagyott mellékküldik már nevetségesen könnyűek és nincs bennük reward. Szerintem jobb lett volna dinamikusan, szinthez igazítani a küldiket hogy ne nőjünk túl rajtuk. Így már kedvem sincs visszamenni megcsinálni a sok sok alacsony kockázatú questet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Majd ha lesz idejuk, gondolom ebbe is bekerul a Witcher 3-bol az enemy level upscaling opcio (esetleg mod)
Szoval ezzel nem most kell jatszani, hanem majd jovo ilyenkor :D
Én minden hibája ellenére szerettem vele játszani és hosszú idő óta az első olyan játék ami végig is játszottam
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
1.1 kijött, most tölthető. Bugfixek.
https://www.cyberpunk.net/en/news/37373/patch-1-1