Azért ez már nem teljesen jó összehasonlítás, mert míg a Toyotákat minőség alapján veszik, a német hármast sokan inkább a presztízs miatt, ami innentől nem jó összehasonlítás. A Volkswagen, Opel lenne az.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem számítottam ilyen gyors visszaigazolásra: https://www.youtube.com/watch?v=KFMkE6wK2iA
Aszondja Doug, tök jó hogy felhajtott harmadik üléssorral is van még valamennyi csomagtér, mert ez nem egy nagy SUV :D
Az lett volna a lényeg hogy francia autót meg Opelt lényegében nem látni még LA-ben sem, viszont egyébként VW egész sok volt. Az, hogy melyiket miért veszik az kb. mindegy itt, nem ez volt szerintem a téma.
Ideje lenne a 22 éves Passaton lecserélni lámpákat mert lófaszt nem látok így reggelente az úton
persze gugli kapva kap az alkalmon és már dobálja is be a videókat, ez is marhára impresszív, de ennek a fél pár lámpája annyiba kerül mint az egész autó :D
Igen ezt nem éri meg beszereltetni egy 22 éves autóba de még egy 10 évesbe sem.
Meg amúgy is:
"However, the system is only designed for highway driving: it only activates upon reaching 40 mph and above, and it only works if the road has visible lane markings."
Szerk: Nem lehet, hogy csak fel kéne polírozni az első fényszoró búrákat és akkor látnál is valamit?
az indexburáról konkréten leesett az üveg, szóval ezt nem várnám meg a fényszórónál és tippre a foncsor is már holt retkes lehet, utángyártott van 15e/db környékén, az indexbúra 3e volt. Még csak 212e km van benne, nem rohad szóval remélem még van benne jópár év. És kinézetre meg isten.
Barátnőt elkezdte szponzorálni egy komolyabb sportszergyártó szóval úgy néz ki még több terepfutó/spartan versenyre megy/megyünk majd + ilyen szponzori csapatépítő táborok, fotózások, stb.
Idő közben én is kezdem megkedvelni a túrázást, a hegymászást, szeretnénk majd venni két gravel bikeot és biciklizni is terepen.
Na most az én verdám nem igazán ideális az ilyen mókák űzésére, barátnőmnek is kellene külön kocsi, mert gyakran kell tárgyalásra járnia kieső helyekre is, úgyhogy komolyan gondolkodunk egy 2. verda megvételén.
A fentebb leírtak miatt + a jövőre gondolva (gyerek(ek)) valami kisebb SUV-ban gondolkodok, kombit egyikőnk sem akar.
Új kocsit szeretnénk, de nyilván, ha lenne valami nagyon jó deal, akkor ez változhat.
Ez alapján eddig az alábbi típusokat nézegettem:
Jeep Compass
Skoda Kodiak
Toyota RAV4
Vagy jobban járnék ilyen árban egy 5-6 éves Q7/X5/RS -el?
Jeep-et itthon baromság venni. Nulla piaci értéke van, ha el akarod adni, mert mindenki tudja, hogy szar.
Skoda jó lehet, ha megfelel a konszern minősége, el is tudod adni.
Nyilván a RAV a legjobb választás megbízhatóságra, meg szorult bele némi terep képesség is.
Az 5-6 éves Q7/X5 "nagyon" jó választás! Gabika approves :DD
Az új típusok közül tipikusan az jut eszembe, hogy anno mutogatták nekem, vegyek a 7 éves lexus helyett 2 éves RAV4-et. El kell ismerni, külső designban már korszerűbb, a bele meg kb ugyanaz, csak kisebb mocival.
Én mégis a Lexust választottam, mert odabent ég és föld. Na, most, én a világ legnagyobb hülyeségének tartom új árban venni a fenti háromhoz hasonló fos műanyagtenger belsejűt, ha pár évvel idősebből meg ott a luxust. Persze luxust is értelmes helyről kell venni, nem a három nagy némettől...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egy nagy, széles, lapos, hátsókerék meghajtású limuzin, nagy vékony gumikkal.
Félreértés ne essen, eszem ágában sincs rendes terepre menni a suvval, csak pl. a kavicsos, köves, enyhén sárosabb utakon behajtani az erdőbe, ha szükséges, vagy télen a havasabb hegyi utakon menni. Ezeknél jól jönne a nagyobb hasmagasság meg a vastagabb kerekek + nagyobb rakodótér. Persze legtöbb túrázóhely kiindulópontjánál már kiépített, jó minőségű betonút van, legalábbis amerre eddig jártunk, de voltak azért olyan részek, ahol azt mondtam, hogy na ide nem megyünk be kocsival és az eldugodtabb helyeknél már inkább ez a jellemző sztem.
Én kevésbé látom komoly érvnek, hogy kiránduláshoz szükséges lenne valami extra képesség a szállítóegységtől. Talán ha a bringákat is bepakolnád, és nem a tetőn/vonohorgon szállítanád.
Nyugodtan mondhatod, hogy tetszenek a SUV-k, ez egy toleráns közösség.
Egyébként olcsóért peugeot rifter, vagy ha komolyabbra fáj, akkor ssangyong rexton.
Azért ez már nem teljesen jó összehasonlítás, mert míg a Toyotákat minőség alapján veszik, a német hármast sokan inkább a presztízs miatt, ami innentől nem jó összehasonlítás. A Volkswagen, Opel lenne az.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.welt.de/img/motor/mobile131597545/6222506957-ci102l-w1024/FI...
Irreleváns, presztízs miatt veszik a Toyotákat is ;)
Van, ahol csak a leginkább megbízható technológia jöhet szóba. :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szóval ebből kifolyólag a végén presztízskérdés lesz mert azért mégis csak fos lenne egy RAM truckkal ;)
Szerintem ilyesmiből arrafelé soha nem csináltak problémát. Az irakiak által ott felejtett Humveeknek is jó hasznát vették.
Felvilágosult népek.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
O_O
rwurl=https://youtu.be/HkdV05B0T-4
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/09/24/nezed-es-nem-hiszed-el-hogy-me...
Ezt mondjuk sok bojgóműves Toyota is elmondhatja magáról, a CVT-ről már nem is beszélve :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Segítek, minden autó bolygóműves.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transmission_(mechanics)
Téged néha szoktak lecsapni a hülyeségeid miatt?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Legalább annyiszor mint amennyiszer téged ;) röviden tömören bolygó fogaskerék minden váltóműben van.
Vigyázz, mert a seggedben is lesz!
Amúgy meg erre gondoltam: http://hibridszalon.hu/toyota-hybrid-jarmuvek-valtoja/
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Minden automata váltó ilyen :)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Epicyclic_gearing
De igen, rosszul mondtam differenciálban van bolygókerék
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Differential_(mechanical_device) Nem pedig minden kocsiban feltétlen.
Nem számítottam ilyen gyors visszaigazolásra:
https://www.youtube.com/watch?v=KFMkE6wK2iA
Aszondja Doug, tök jó hogy felhajtott harmadik üléssorral is van még valamennyi csomagtér, mert ez nem egy nagy SUV :D
Az lett volna a lényeg hogy francia autót meg Opelt lényegében nem látni még LA-ben sem, viszont egyébként VW egész sok volt. Az, hogy melyiket miért veszik az kb. mindegy itt, nem ez volt szerintem a téma.
releváns rész timestamp-elve: 200-zal buszba
rwurl=https://youtu.be/vspniSsp87M?t=1178
M.ricsi : .challenge accepted
És akkor kiszáll valaki a csomitartóból, és leporolja magát...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nem tudom miért vagyok feliratkozva a csatornájukra, de ez fasza lett
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RdJYo36ZPtU
Ideje lenne a 22 éves Passaton lecserélni lámpákat mert lófaszt nem látok így reggelente az úton
persze gugli kapva kap az alkalmon és már dobálja is be a videókat, ez is marhára impresszív, de ennek a fél pár lámpája annyiba kerül mint az egész autó :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=hDJi240E_ZA
Igen ezt nem éri meg beszereltetni egy 22 éves autóba de még egy 10 évesbe sem.
Meg amúgy is:
"However, the system is only designed for highway driving: it only activates upon reaching 40 mph and above, and it only works if the road has visible lane markings."
Szerk: Nem lehet, hogy csak fel kéne polírozni az első fényszoró búrákat és akkor látnál is valamit?
az indexburáról konkréten leesett az üveg, szóval ezt nem várnám meg a fényszórónál és tippre a foncsor is már holt retkes lehet, utángyártott van 15e/db környékén, az indexbúra 3e volt. Még csak 212e km van benne, nem rohad szóval remélem még van benne jópár év. És kinézetre meg isten.
pont ilyen, jó állapotban van
rwurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/1998_Volkswage...
Pls help me:
Barátnőt elkezdte szponzorálni egy komolyabb sportszergyártó szóval úgy néz ki még több terepfutó/spartan versenyre megy/megyünk majd + ilyen szponzori csapatépítő táborok, fotózások, stb.
Idő közben én is kezdem megkedvelni a túrázást, a hegymászást, szeretnénk majd venni két gravel bikeot és biciklizni is terepen.
Na most az én verdám nem igazán ideális az ilyen mókák űzésére, barátnőmnek is kellene külön kocsi, mert gyakran kell tárgyalásra járnia kieső helyekre is, úgyhogy komolyan gondolkodunk egy 2. verda megvételén.
A fentebb leírtak miatt + a jövőre gondolva (gyerek(ek)) valami kisebb SUV-ban gondolkodok, kombit egyikőnk sem akar.
Új kocsit szeretnénk, de nyilván, ha lenne valami nagyon jó deal, akkor ez változhat.
Ez alapján eddig az alábbi típusokat nézegettem:
Jeep Compass
Skoda Kodiak
Toyota RAV4
Vagy jobban járnék ilyen árban egy 5-6 éves Q7/X5/RS -el?
Új kocsit vegyen, aki... De ez az én véleményem.
Jeep-et itthon baromság venni. Nulla piaci értéke van, ha el akarod adni, mert mindenki tudja, hogy szar.
Skoda jó lehet, ha megfelel a konszern minősége, el is tudod adni.
Nyilván a RAV a legjobb választás megbízhatóságra, meg szorult bele némi terep képesség is.
Az 5-6 éves Q7/X5 "nagyon" jó választás! Gabika approves :DD
Az új típusok közül tipikusan az jut eszembe, hogy anno mutogatták nekem, vegyek a 7 éves lexus helyett 2 éves RAV4-et. El kell ismerni, külső designban már korszerűbb, a bele meg kb ugyanaz, csak kisebb mocival.
Én mégis a Lexust választottam, mert odabent ég és föld. Na, most, én a világ legnagyobb hülyeségének tartom új árban venni a fenti háromhoz hasonló fos műanyagtenger belsejűt, ha pár évvel idősebből meg ott a luxust. Persze luxust is értelmes helyről kell venni, nem a három nagy némettől...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ne szarozz: Hummer H3
Ezt hogy érted? Az autóval szeretnél terepezni vagy gyalog/biciklivel? Egyáltalán milyen verdád van most?
Egy nagy, széles, lapos, hátsókerék meghajtású limuzin, nagy vékony gumikkal.
Félreértés ne essen, eszem ágában sincs rendes terepre menni a suvval, csak pl. a kavicsos, köves, enyhén sárosabb utakon behajtani az erdőbe, ha szükséges, vagy télen a havasabb hegyi utakon menni. Ezeknél jól jönne a nagyobb hasmagasság meg a vastagabb kerekek + nagyobb rakodótér. Persze legtöbb túrázóhely kiindulópontjánál már kiépített, jó minőségű betonút van, legalábbis amerre eddig jártunk, de voltak azért olyan részek, ahol azt mondtam, hogy na ide nem megyünk be kocsival és az eldugodtabb helyeknél már inkább ez a jellemző sztem.
Outlander? Elég jól szerepel a teszteken, és egész csinos.
Én kevésbé látom komoly érvnek, hogy kiránduláshoz szükséges lenne valami extra képesség a szállítóegységtől. Talán ha a bringákat is bepakolnád, és nem a tetőn/vonohorgon szállítanád.
Nyugodtan mondhatod, hogy tetszenek a SUV-k, ez egy toleráns közösség.
Egyébként olcsóért peugeot rifter, vagy ha komolyabbra fáj, akkor ssangyong rexton.
Ne rémísztgess! Erről beugrott tudjukki!
Elsőre én is néztem
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."