Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés

Boz képe
Boz

Kb 2x kaptam -max hp corruption debuffot, egyszer kb értettem mert orrba szájba meghaltam első pár szörny pakkon. Egyszer meg mert, nem tudom, végigtoltam, levertem a boss-t aztán rámdobta. Nem igazán láttam mi a rendszer mögötte.
De amúgy meg nem is izgatott nagyon, mert nem akarnám csak eggyel tolni amikor ennyi minden van
Szintezés meg nem tart sokáig míg megvan az első mindenkire ható bónusz egy karaktertől.

Éljenek a videojátékok!



Children of morta-t én is szeretem.



Witcher 3

Kb. 6 óra játék után leesett a tantusz, hogy miért is övezi akkora mértékű rajongás és tisztelet ezt a játékot, mint amekkora. OMFG!!! Ez tényleg telibebaszott jó RPG, és még csak az elején vagyok, ráadásul megvan ugye a két DLC is. Asszem még fogok írni róla, de majd csak akkor, ha kijátszottam.



Majd jövőre akkor ugyanitt :)



Igen. Én is úgy saccolom, főleg hogy most megint képbe kerül majd a WoW. :D



Attila1234 írta: Witcher 3

Kb. 6 óra játék után leesett a tantusz, hogy miért is övezi akkora mértékű rajongás és tisztelet ezt a játékot, mint amekkora. OMFG!!! Ez tényleg telibebaszott jó RPG, és még csak az elején vagyok, ráadásul megvan ugye a két DLC is. Asszem még fogok írni róla, de majd csak akkor, ha kijátszottam.

A Witcher tényleg hatalmas élmény lesz! Jó kalandozást! A DLC-k hez csak annyit, hogy a Heart of Stonet akár az alapjáték közben is elkezdheted, de a Blood and Winet- én az alapjáték szálának a befejezése után ajánlom. Az fejezi be tulajdonképpen a történetet. :)

- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)



World War Z
Végre elérhető lett normálisan PCre szóval haverral végigmentünk a "kampányon". Kvázi ingyen teljesen elfogadható pár órás szórakozás volt, de ha hasonló jellegű zombis coop játékra vágynék akkor a L4D még most is mérföldeket ver mindenre. Unalmas zombik, unalmas zombi "bossok", unalmas pályák, full retard sztori és az egész felépítése a játéknak borzalmas. Egyáltalán nem érződik organikusnak a zombihordák rádzúdulása. A "bossok" szinte semmi vizet nem zavartak. A fegyverek hangjai borzalmasak, jóformán csak puttyogtatsz vele, a robbanások hangjai szintén förtelmesek. Egyszer haverokkal végigdurrogtatni jó, de ezért pénzt adni vagy grindolni tovább a végtelenségig, hát no way.



Subnautica

Ez alapvetően egy túlélő játék. Valamikor a messzi jövőben játszódik, egy űrhajó lezuhan egy távoli bolygón. Aki csak tud, a mentőkabinokkal próbál menekülni. Itt indul a játék, egy durva landolás után térsz magadhoz. Miután eloltod a tüzet, konstatálod, hogy szinte semmi sem működik a mentőkapszulában. A tableted túlélő üzemmódban újraindul, de ennek is megsérült az adatbázisa, csak pár egyszerűbb tárgy alaprajza élte túl.

Van tehát 2 adag vized, két adag kajád, meg egy elsősegély csomagod. No meg a végtelen óceán, aminek a tetején lebegsz. Ahogy a címből sejteni lehet, szinte végig a víz alatt kell úszkálnunk.

3 fő statisztika van, Éhség, Szomjúság és HP. Eleinte halakból tudjuk eltartani magunkat, később felfedezhetők alternatív lehetőségek is. Van továbbá a Zoxigén is, amit sajnos nem a vízbű veszi ki a karakter, úgyhogy fel kell úszni a felszínre rendszeresen.

Innentől kezdve a túlélés arról szól, hogy egyre több építhető dolgot fedezzünk fel, hogy könnyebbé tegyük az életünk. Oxigén palack, Scanner, Bázisépítő tool, stb.

Elég hamar elkezdhetünk bázist építeni, természetesen ezt is a víz alatt. Eleinte ez csak pár összekapcsolt csövet jelent, de később felfedezhetünk pár hasznos adalékot, mint például a Multifunkcionális szoba, Scanner szoba, Moonpool. Ez utóbbi egy víz alatti dokk, amire persze azért van szükség, mert kis tengeralattjárót is építhetünk. Ez azért szuper, mert innentől kezdve elég a tengeralattjáróhoz visszaúszni levegőért, tehát mélyebben is kutathatunk.

Az elején a sekélyesben vagyunk, néhol egy sziklán állva ki is tudunk nézni a vízből. Pl. elkövettem azt a hibát, hogy a berendezést, ami édesvizet és sót készít tengervízből egy olyan szoba falára szereltem, ami félig kilógott a vízből. Innentől kezdve csak nagyon kis hatásfokkal működött, és sót nem is csinált. Az is remek, hogy minden megépített dolgot le is bonthatsz, és visszakapod a beletett nyersanyagot.

Ahogy egyre jobban felpiszkálod a tengeralattjárót, egyre mélyebbre mehetsz. Eleinte 200 méterig bírja csak a nyomást, de a víz sokszor 1 kilométernél is mélyebb. Azzal szerencsére csak nagyon kis mértékben foglalkozik a játék, hogy a mélységnek milyen hatása van az emberi szervezetre, semmi bajod nem lesz, ha 500 méter mélyen egy szál neoprénben csak úgy kiúszol a tengeralattjáróból, meg vissza. Pusztán csak gyorsabban használódik az oxigén, szóval kevesebb időt lehet kint tölteni 200 méter alatt.

A mélyebb víz újabb, jobb erőforrásokhoz ad hozzáférést, de itt már vannak veszélyek is, főleg az állatvilág formájában. Azt eddig nem mondtam, de a tengerfenék megvalósítása eszméletlen jól néz ki. Mindenféle növények, korallok, halak, barlangok, stb. A fények nagyon jó atmoszférát teremtenek.

Oké, de mi a cél?

Nos, az elsődleges cél a túlélés. Ezt elég hamar ki lehet pipálni folyamatosan újratermelődő élelmiszer, ivóvíz és energia segítségével. Kis erőfeszítéssel a túlélés helyett hosszú nyaralás van egy tenger alatti luxus apartmanban. :)

A második cél a bolygó elhagyása. Eleinte a rádiónk is rossz, és megjavítása után sem tudunk segítséget hívni, csak fogni mások adásait. Azok viszont vannak bőven, más mentőkapszulák segélykéréseit vagy üzeneteit fogjuk rendszeresen. Egyébként a mentőkapszulagyártó cég tuti a legolcsóbb beszállító volt, a tiéden kívül csak egy maradt az óceán tetején, az is fejjel lefelé.

Itt viszont már beindul a sztori is. Szép lassan kiderül, hogy

ShowHide spoiler #miért

Negatívumok
- Én sosem szerettem a timereket a játékokban, mert azok gyakran rám erőltetnek egy másféle játékstílust, mint amit én szeretek. Ha a timer logikus, vagy egy idő után jelképessé válik, az oké. Nos, ebben a játékban nagyon durván alap a timer, két helyen is. Az egyik a rendelkezésre álló oxigén. A legeslegdurvább, nagyon nehezen kifejleszthető oxigénpalack 215 másodpercig bírja. Ha 200 méter alatt vagy (márpedig a játék ezen részén szinte mindig ez alatt vagy), akkor harmadennyi ideig. Ez számomra nem volt elfogadható, ezért úgy vettem, mintha RL oxigénpalackom lenne, ami rendes ideig bírja, és bekapcsoltam egy csalást, hogy ne fogyjon az oxigén.
A másik, hogy az utolsó tengeralattjáró amit ki tudsz fejleszteni, akkor is használja az energiát, amikor minden ki van kapcsolva, csak egy helyben áll. Az 1200 egységnyi energia ugyanennyi másodperc alatt fogy el, ha semmit sem csinálsz. Ha neaggyisten még berendezéseket is működtetsz, mondjuk radar, vagy lámpa, vagy hajtómű, akkor pillanatok alatt lemerül mind a hat Power Cell. Azokat meg nagyon sok idő újra feltölteni. Ez így kb. használhatatlanná teszi ezt a járművet, pedig durván nagy szükség van rá, mert csak ezzel lehet igazán mélyre lemenni. Lent meg még olyan lények is vannak, amik az energiáddal szórakoznak. Nem tudom, hogy ez bug vagy feature.

- Ebben a világban sem fedezték még fel a sisaklámpát, vagy a szerszámokra csatolható lámpát. Szóval vagy világítasz, vagy valami mást csinálsz - sötétben. Lehetne mondjuk ilyen világító pálcikát használni, de annak itt az a szerepe, hogy odavonzza a ragadozó halakat.

- Nincs térkép. Ha navigálni akarsz, akkor kis bójákat kell gyártanod, és teleszórni velük a tengert. Szerencsére legalább elnevezheted őket.

Pozitívumok
- Vizuálisan eszméletlen jól néz ki. Van VR támogatás is (igazából ki kell kapcsolnod a VR-t ha annélkül akarod játszani).

- Vannak hozzá tök jó modok. Pl. térkép. Vagy egy olyan kraftoló mod, ami összeszedi a közei tárolókból a nyersanyagokat. Egy olyan is, ami automatikusan szortírozza a nyersanyagaid.

- Érdekes sztori.

- Elég hardcore. A fontos helyekhez nincs waypoint, neked kell megtalálnod őket ilyen infók alapján, hogy pl. a 4-es mentőkabintól hatszáz méterre délkeletre, 250 méter mélyen. Esetleg mellékelnek még egy fotót, hogy ezt látták a kabin ablakából kinézve.

8/10

Tango

"Lagging is a lifestyle."



mods, mods, mods, mods

srsly, azonnal van pl térkép, sokkal használhatóbb scanner & waypoint rendszer, stb



nagi írta: mods, mods, mods, mods

srsly, azonnal van pl térkép, sokkal használhatóbb scanner & waypoint rendszer, stb

Pár sorral lejjebb említem. :)

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Full retard a sztori, igen, bár a L4D-hez hasonlítani, nah. Végigrabolni egy plázát kongatós benzinkannákért, hogy megtankolják a kiállított kocsit és azzal elzúzzanak? Aztán végigharcolni magad egy rokkoncertért, meg ilyenek?

Ehhez képest az, hogy el kell küzdened magad egy hajóhoz, amivel egy túlélőtáborhoz, ahonnan egy helikopterhez egy fokkal érthetőbb.

Nem organikusak a zombihordák? Ez a játék a filmről készült. Amiben rohadtul nem voltak "organikusak" a zombik mozgásai. Ha a film nem tetszett, megértem, hogy a róla készült játék sem tetszik, mert piramist építenek a zombik, meg egy horda egybefolyva rohan rád.

A bossok azért nem zavarnak semmi vizet, mert nem a két legkönnyebb fokozaton kéne nézned a játékot. A harmadik fokozatnál már nem kaptok medikitet alapból, a zombik élete egy kicsivel több, nagyobbat sebeznek és ritkábbak a cuccok a pályán. Mindjárt másként érzed azt, hogy egy horda közben még rikoltozik egy buznyák a messzi háttérben és folyamatosan növeli a horda számát, te meg nem győzöd lőni őket és 2 hites az életed. A fegyverek hangjairól nem tudok nyilatkozni, mindegyiket kihúztam hangtompítósra, mert lényegesen kevesebb horda jön, ha csendben mész a végjátékig.

Megértem ha nem tetszik. Csak furcsálom, hogy a sztorit ócsárolod, de a L4D mérföldeket ver rá. Na az lol. Főleg a vidámparkos rész. Paródiának megfelelt.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Nem értem az első két negatívumodat. A kis kezdő tengeralattjárdból is vehetsz fel levegőt és a nagy tengeralattjáróból is. Ha mélyre kell menned és gondot okoz az energia, van egy olyan modulja, hogy hőenergiát konvertál elektromossá. Feldobod a tengeralattjáródra és ráparkolsz egy hőventilátorra, vagy a lávafolyam fölé. Oszt csókolom, folyamatosan 100%-on lesz a bárka.

Az oxigén miatti csalást nem értem, a játék egyik izgalmát az okozza, amikor bemész valami roncsba és eltévedsz, alig van már levegő és pánik fog el, hogy kilépve még egy rohadt ragadozó is rádtámad, a hajód lámpái meg alig derengenek a közelben.

Az utolsó merülő cuccod az a powerarmor szerűség meg konkrétan mélyebbre tud merülni a tengeralattjáródnál és ha jól emlékszem nem fogy benne a levegőd sem.

A térképpel egyetértek, a fénnyel nem. Mindig úgy mentem, hogy a tengeralattjáró fényei körül szedettem a vaksötétben, marha para és jó is így. Ott a kis kézi lámpád, ha kell több fény.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ki mondta, hogy a l4dben jobb a sztori? Azt mondtam, hogy mint játék sokkal jobb ha ilyen stílussal akarok játszani. A nem organikus zombi hordákat arra értettem, hogy pl Tokioban odaérsz egy checkpointhoz ahol közlik, hogy nem engednek be, mert úristen jön a horda és ott dekkolsz percekig miközben igazából hát beengedhettek volna, akár. :D Meg mindig ott egy ajtó, vagy bármi ahol várni kell és akkor jön a horda nem csak úgy menet közben random meglepve az embert (lásd L4D) + mindig előre látod hol lesz hordázás mert a világnál is egyértelműbb ha csak ránézel a pálya kinézetére meg ugye a "begin battle" gomb is elég sokat ront a képen, na. :D Jaj meg azt el is felejtettem amikor moszkvában kevered a mérget ami megöli a zombikat (aminek persze 10 perccel később kiderül, hogy semmi értelme nem volt :D) jön a kurva nagy horda, több száz zombi, eszméletlen hangulatos és látványos ahoz özönlenek. Mindaddig amíg rá nem nézel, hogy konkrétan a zombik 90%a a semmibe ugrik és csak egy nagyon kis része jön a játékosra. :D Persze oké-oké, nem okosak és hát így alakul, de baromi illúzióromboló az egész. Legalábbis nekem úgy jött le.

Elhiszem amúgy, hogy nehezebb fokozaton izgibbek a bossok is csak engem annyira nem hoz lázba az, hogy nagyobbat csap és ettől félelmetesebb. Nem érzem egyiket se fenyegetőenek mint L4D-ben egy boomert vagy egy witch-t. Persze két ütésből meg fogok halni, de attól még...

Igazából aláírom biztos jobb élmény ha 3 haverral tolja az ember nehéz fokozaton úgy, hogy már minden talent/fegyver ki van grindolva, de ha így elsőre végigjátszva a 4 helyszínt egyáltalán nem fog meg akkor nem fogok 100+ órát beleölni, hogy ezek meglegyenek.



Ja félreértettem a L4D köröket ver és a sztori szarságának kiemelését. Okés érthető.

Moszkvában egyébként az a hömpölygő zombi áradat rátok jön, csak akik nem a platformra esnek, hanem alulra, azok építenek piramist és felmásznak, csak az idő, addig le kell küzdeni azokat, akik a platformra estek, meg közben nyomkodni a keverő gombokat. Ha mind egyszerre jönne rátok, azért nah, nehéz ügy lenne. =D

Itt van egy bomberre hajazó suicid kommandós zombi, rakás C4-el a testén. Az rádrohan és ha kilövöd felrobban, ha közel jön, felrobban. Az azért para tud lenni. A bull is, aki páncélozott rendőr zombi.

Kár, hogy nem jött be, tolhattuk volna. Én heti 1x fellépek a heti challenge miatt. Az kb. 1-3 óra a próbálkozások számától függően. Legnehezebb fokozatra kellene egy ütős csapat, mert összesen 2-3 pályát tudtam eddig túlélni randomokkal.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Subhoz:

A levegőt én se értem épp az a fun benne hogy nincs végtelen map se kellett sokkal nagyobb fun mentális terkepet rajzolni (mondjuk aki most kezdene annak ajanlom hogy legyen nala mindig kurvasok nav bója lya ha valami érdekeset talál utkozben)

Az elemek meg nem merülnek ha kiveszed őket :)
A legnagyobb szemétség az volt hogy a

ShowHide spoiler #

folyamatosan viszi a sok energiat ha bekapcsolod és nem kapcsolod ki azonnal vigyazni kell vele

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Az elemek meg nem merülnek ha kiveszed őket :)

Ez is egy megoldás. =D

Otthon nekem két elemtöltőm volt a nagy elemekhez, folyamatosan rajta volt egy teljes szet csere elem. Amikor hazaértem máris pattintottam át a használtakat és lecseréltem az újakkal. Mehettem is tovább a víz alatti folyóhoz tovább bányászni.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Sunyi írta:

Az elemek meg nem merülnek ha kiveszed őket :)

Ez is egy megoldás. =D

Otthon nekem két elemtöltőm volt a nagy elemekhez, folyamatosan rajta volt egy teljes szet csere elem. Amikor hazaértem máris pattintottam át a használtakat és lecseréltem az újakkal. Mehettem is tovább a víz alatti folyóhoz tovább bányászni.

Én a tengeralattjárón építettem töltőket. :)

...

Hm... akkor ezért fogy folyamatosan az energia...

Tango

"Lagging is a lifestyle."



En is orultem volna, mert amikor ozonlenek a zombik es egymason keresztul kasul botladoznak feled az kurva hangulatos. New Yorkban is volt egy resz amikor csak zuhantak az ember mellett vegtelen szamra, az ugy odabaszos volt. Kar erte, talan egy masodik reszre a tobbi resze is helyre kerul.



Gold Rush: The Game

Ez egy aranybányász szimulátor akar lenni, abból is a mindenféle munkagépeket használó típusú. Ezt még Steam review-ként írtam, ezért angol, bocs. A második ponthoz annyi kiegészítés, hogy elvileg a második szinten már van valamennyi random.

This will be my private opinion.

This game is a major letdown. It has really good potential, but fails miserably.

1) No Metal detector gameplay. It would be a natural thing to do in this game. In RL even the big machine operators use it regularly. It would be a logical 1st step to collect your first small pile of gold which you could then invest into heavy machinery.

2) No random. After only a few minutes of playing, the player knows that one shovel of dirt equals 4 x 1% of Mat filling (Tier I mining). So to fill up the Mats, you need exactly 100 shovels of dirt. Then you get the gold from the mats, which will be 5 grams / mat. Maybe a little more, but never under 5 g.

This basically kills the whole purpose of the game. You always exactly know how much gold will you find. You lose the excitement of happening upon a richer patch, or getting annoyed by a poor result. No, you always get (I wanted to say find, but that is not a really good word here, right?) the SAME amount.

From here, the "hunt for gold" becomes repetitive labor, since there won't be ANY surprises. And I understand, that in RL, the gold hunting is indeed really hard work and very repetitive. But RL the results always vary. They can and do ALWAYS hope to find the big one, the million dollar nugget. Here? Nope. 5 g / Mat.

For me, the only hope here was the random nuggets, but that was very poorly implemented again. You just get a text message that you got a big one. They are also quite big, the size which the real gold miners rarely find. I'd expected small, few gram ones, and rarely, very rarely something bigger.

But even these dry up after a while, when the game thinks that now you have enough, so even if you selected the option to find these, you won't find them.

3) No multiplayer. And not even hope for MP, as the devs stated, they would need to rewrite half the game. Seriously, they must have considered that this game would naturally require Co-op MP. Almost every RL gold miner work in teams, especially those who use heavy machinery. So they had to know from day 1 of Initial design, that MP is a very important part for a game like this.

So I smell something here, because I'm sure that devs wanted MP, but they were not allowed to do it. It is not even hard to do it in Unity engine.

4) No gold weighting. It is just a small issue beside the other ones, but then again, that is the most important part in the gold miner TV shows: learn how much we found. Of course, here we know beforehand, so it wouldn't be as exciting.

5) Fixed placement. You don't plan, carefully consider which equipment should go where, what would be the perfect spot. You just fill up the prescribed spots. You can't move your gear somewhere else, which would suit you better.

6) To say something good too, I liked the music, never got bored of it.

All in all, it is a huge disappointment. It has huge potential, but widely misses the most important marks. I don't recommend it to anyone.

Hydroneer

Mivel az előző játék nem elégítette ki az aranyásó igényeimet, kipróbáltam ezt az indie játékot. Talán ha két ember csinálta, szóval nem voltak nagy elvárásaim.

Itt is hasonlóan kezdődik, lapátolsz és tálkázol. Találhatsz vasércet, aranyrögöt, csiszolatlan ékkövet és valami mágikus kristályt, ami igazából csak elem (energiaforrás). Itt az a fontos, hogy milyen mélyen bányászol, lent vannak a nagyobb rögök, ércek.

Ezeket megveszi az ékszerész, majd a pénzt be lehet fektetni jobb felszerelésbe. Jobb ásó, csákány, pecabot és vízvezeték. Meg persze bányagépek, ezekhez kell a víz. A vízvezetékre sok feature van, figyeli a nyomást, be lehet építeni mindenféle kiegészítőt, csapokat, szűrőt, nyomáserősítőt, egyebeket.

A Gold Rush-hal ellentétben itt szabadon építhetsz a rendelkezésre álló helyen. Ha van türelmed, akkor óriási automata bányarendszert építhetsz, futószalagokkal, olvasztókkal, egyebekkel. Építhetsz magadnak házat is, ezt is előre gyártott elemekből, szóval olyan lesz (többnyire), amilyet szeretnél.

A kitermelt nyersanyagokat érdemes feldolgozni, és a néhány kraftolható tárggyá alakítani (Tőr, Fejsze, Kard, Gyűrű, Nyaklánc). Ez is kicsit fura, minél több nyersanyagot használsz, annél nagyobb és értékesebb lesz a késztermék. Szóval egész óriási kardokat és gyűrűket lehet gyártani. :)

A faluban ezeket el lehet adni, az ékszerész fix áron vesz mindent, de van piac is, ahol mindig megvan, hogy éppen miért adnak többet.

Ennek a játéknak is megvannak persze a hibái, de a szabad építkezés nagyon jó.

7/10

Tango

"Lagging is a lifestyle."



"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



The Turing Test
Kellemes FPS puzzle, bár azért nem volt nagyon nehéz. A csavar se extra, viszont játékmenetben király volt.



Marvel's Avengers

Ezek afféle első benyomások, mert még "csak" 12 órám van benne.

A játék nézd-a-hátam típusú verekedős játék. Van neki egy elég komolynak látszó szóló kampánya meg egy 4 fős co-op multiplayer része.

A sztori tipikus képregénysztori, vagyis a főgonosz hatalmat akar, és az átlagemberek nagyon könnyen manipulálhatóak. Vannak persze dramaturgiai csúsztatások is, szóval nem minden logikus. Eddig 5 Avengert láttam, mint játszható karaktert, Captain America, Black Widow, Hulk, Iron Man, Thor. Kicsit meggugliztam az Avenger tagok listáit, és nem volt pont olyan taglista, mint ebben a játékban, szóval inkább a popularitásra mentek. Emlegetik még Captain Marvel-t is, de őt nem láttam még a játékban. Van viszont egy új karakter, akit még nem lehetett a filmekben látni (hacsaknem valami eldugott cameo szerepben), Kamala Khan. Képregényrajongók ismerhetik a nevét. A játékban ő még nagyon fiatal, az ő sztoriján keresztül halad a fő kampány, tehát ő is egy játszható karakter.

ShowHide spoiler #Story spoiler

Elég zavaró, hogy nem volt pénzük/engedélyük a mozifilmekben szereplő színészekre, úgyhogy újra kell tanulni a karakterek arcát és hangját. Nem mondom, hogy rosszak lennének, csak más.

Harcrendszer
A harcrendszer nagyon összetett, még szerintem a felét se láttam.

Alapvetően van kis támadás, nagy támadás, ugrás meg védekezés. A védekezés aztán szétágazik Parry-re meg Dodge-ra. Van továbbá "Hős-csík", ami mindenkinek más módon töltődik, és a segítségével lehet még több erőt vinni a támadásokba. Van aztán 3 egyedi képesség, amik ilyen lassan töltődő szuper támadások vagy akciók. Pl. Kamala egyik ilyen akciója egy erős gyógyítás.

Vannak aztán a felszerelések, 4 testtájra lehet tenni valamit (ez sem rendesen meghatározott, hogy hova, mert hősönként változik) + van még 3 extra hely is mindenféle speciális tárgyaknak (Artifacts). A tárgyaknak az RPG-kből ismert szintjei vannak, fehér, zold, kék, lila. Biztos van efelett is, de olyat még nem láttam. A tárgyaknak random bónuszai lehetnek illetve lehet őket fejleszeni is, mindenféle erőforrásokból.

A hősöknek alapból van 4 "sima" (Primary) képességfája, ezek inkább csak bokrok, 6-8 képesség van rajtuk. Itt találhatóak meg a mindenféle speciális támadások, új mozdulatok. Vannak aztán a Specialty fák, amik már kicsit nagyobbak, ezek módosítókat adnak az egyedi képességekre. Aztán vannak a Mastery fák, amik meg a Primary képességekhez adnak új tulajdonságokat meg bónuszokat, pl. a Ranged támadások átmennek az ellenfeleken, szóval az is megsérül, aki az első célpont mögött volt. Ezekből is van vagy 50. Képességpontot szintlépéskor lehet kapni, nem tudom van-e határ.

Itt még nem ér véget a dolog, a gyűjtögetnivalók is adnak bónuszokat.

Szóval ez egyfajta tápoló menyország. :)

A harc maga egyszerű és bonyolult is. Nagyon függ attól, hogy melyik karaktert játszod, és hogy kontrollerrel vagy billentyű/egérrel. Ezt ennél a játéknál tapasztaltam először, az istenek se tudtam kényelmes billentyűs irányítást összehozni a sok különféle akció miatt. Pl. nagy dilemma, hogy mi legyen az egérgombokon, mert sok a jelentkező: Kis ütés, Nagy ütés, Védekezés, Hős csík, Célzás, Counter. Végül az lett, hogy a közelharc specialistákkal (Kamala, Hulk) kontrollerrel játszom, a repülő, távolságiakkal (egyelőre Iron Man) meg egér/billentyűvel. Gyakorlatilag minden karakterrel meg kell tanulni játszani, szóval ez is nagyon jó, hogy bár mindekinek hasonló eszköztára van, mégsem egy kaptafa az egész.

Az eddigi 3 karakter közül messze Kamala stílusát élvezem legjobban. Vasemberrel meg sokat anyáztam, mert küzdöttem a kontrolleres irányítással. Ekkor álltam át végül egér/billentyűre, és most már sokkal jobb.

A harc nagyon változatos tud lenni, a játék nem fél egyszerre akár 10+ ellenfelet is bedobni. Vannak persze mini-bossok és bossok is. Rengeteget kell mozogni, elkerülni a támadásokat, visszatámadni, kombózni. Nagyon hektikus tud lenni, különösen, amikor egyszerre támadnak földön és levegőben is (elég sok repülő ellenfél van). Vannak továbbá kritikus pontok az ellenfeleken, amik persze többet sebeznek. Vannak státuszok is, mint például Kábult, Fagyott, stb. A kábult ellenfélen speciális támadásokat is végre lehet hajtani, amik egyedi animációt és nagy sebzést jelentenek.

Itt is bejön, hogy melyik karakterrel hogyan játszol, mert van, aki tud harc közben gyógyulni, másoknál meg nagyon oda kell figyelni. A felszerelésed bónuszai is óriási szerepet játszanak, és aszerint érdemes összeválogatnod, hogy milyen játékstílust pereferálsz.

Az adott küldetés területét érdemes végignézni, mert sok nyersanyagot lehet találni, meg "kincsesládát". Ezekben a láda színétől függő random loot van, szóval érdemes próbálkozni. A pályákon vannak továbbá mini-bossok is, meg lezárt raktárak, ahová különböző módokon lehet bejutni (bent persze loot van).

A pályák nagy része rombolható, különösen látványos, ha bekapcsolod az Intel procis támogatást rá. Nálam stabilan magas az FPS, de elég jó vasam van.

Egyebek

Itt jön be a nem túl jó része a játéknak: valódi pénzt is lehet költeni a játékban, nem is keveset. Egyelőre még nem láttam semmi hátrányát, hogy nem költök, de az alapján, hogy mekkora adagokban lehet venni a zsét (nem tudom itt hogy hívják), ebből még lehet probléma. Igazából nem is bánnám, mert ha nagy közfelháborodás lesz belőle, akkor majd észhez tér a kiadó. Egyelőre csak olyan tárgyakat láttam zsé-ért, amik csak a karakterek kinézetét változtatják, de nem nagyon nézegetem azt a szekciót. Szóval lehet vannak olyanok is, amik valódi előnyt jelentenek, de ezt nem tudom megerősíteni.

Egyelőre ennyi, majd lehet írok az MP-ről is, de először a kampányt szeretném végigvinni.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



TonyHawkProSkater1&2Remake

Máig tökéletes játékélmény most igencsak korszerű grafikával. Sok sok év kihagyás után elé ülve megint meglepett milyen addiktív cucc ez.
Maga műfajában tízpertíz



Heavy Rain

Jópofa volt, egyszer mindenképpen ajánlott. Ezeknél a játékoknál sajnálom a kihagyott jeleneteket/részeket, de nem fogom venni a fáradtságot az újrajátszásra, pár jelenetet megnéztem yt-n aztán annyi.

ebbe is utólag futottam bele (boltos rablós rész) SPOILER!
rwurl=https://youtu.be/g2_SR-nxdIM?t=106

6/10



6/10? Mindenidok legjobb jatekara? Es ezen nem hiszem, h ekkorat rontott volna az ido mulasa.



Én még épp belekezdtem, de kb. 1 óra múlva lépnem kellett, azóta pedig semmi időm ilyen nagyobb lélegzetű dolgokra.
kb. április óta.

Szóval nem voltál egyedül.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Azért sokszor eléggé cringefest volt story és karakter szinten is.



Jason?



Nálam minden QTE-s szar maximum 5/10-es lehet. Szóval még túl is lett értékelve.

Na mindegy. Tulajdonképpen csak azt akartam írni, hogy Tangonak van epre és mégis ide cikkez.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!