Na, arra baromi kíváncsi vagyok, hogy ez bug-e, mert kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy ezt ilyen formában rakják bele a játékba.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zbm6SBvJBg8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"I take a lot of pride in my work," Gordon told me. "It’s all I do, it’s all I have and I pour my heart and soul into it." He added that he's still trying to understand the situation himself and has no further comments at this time.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.redd.it/x9gvezv6i3u41.jpg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=n0xZLK8U90Q
Oké, ebből abszolút műsor lett, az eredménye meg remélhetőleg egy újramixelt OST lesz (és talán a tracklistet is átvariálják, mert omg itt van 59 szám és egy jelentős részüknek értelme sincs). Jó lenne, ha a nylon táskákhoz hasonlóan itt is lenne egy minőségi csere.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végigvittem az Eternalt hurt me plenty-n az "unmodded" milestone-hoz, mert kíváncsi voltam, mennyire lesz fun ápgrédek nélkül a játék. Háááát: az elejét untam, a közepe kihívásmentes poén volt, a vége pedig szintén kihívásmentes, de legalább idegesítő. :D
Idegesítő, mert egyszerűen utáltam az ápgrédmentes lőszermennyiséget a végére (az egyetlen kristályt, amit enged a milestone a HP-re raktam, lehet, hogy hiba volt). A chaingunt a heavy démonok ellen kb. teljesen kivonja az arzenálból (néha előkaptam egy gyors falterre, de még a Doom Hunterek szánját is inkább a blood punch-csal szedtem le, annyira kevés a 60 töltény) és állandóan, de baszki tényleg állandóan láncfűrészelni kell. :D Soha többet nem akarom hallani a kurva láncfűrész hangját meg látni a rohadt "low ammo" figyelmeztetést. :D Annyi haszna mondjuk volt a dolognak, hogy mivel a chaingun nem volt opció, így a battlemode-ban frissen gyakorolt precision bolt - ballista kombónak szingliben is jó hasznát vettem.
Az alacsony cell lőszer is fos, mert emiatt meg a marauderek társaságát lehet tovább élvezni. A legtöbb szituációban kurvára nem volt nálam elég ammo a ledarálásukhoz, szóval szokásos ballista - ssg kombót le is cseréltem ssg - BFG-re, ami ugye azonnal kinyírja, csak ne legyen ott a pályán (HMP-n meg minek a BFG amúgy is). :D
Meghalni persze HMP-n nem igazán lehet, mert nagyon baráti az AI, nem igazán ugrik rád csoportosan, nem is annyira agresszív meg kisebbet is sebez, de oh my god ez a láncfűrészes keringőzés harc helyett borzasztó volt a végére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerk: Btw. ma Raisy-t, a világ egyik legjobb Quake játékosát szétszopatták battlemode-ban slayerként: https://www.twitch.tv/videos/601722767
Joda, szerintem indulj legközelebb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Csak nem értem, hogy what's the point.
Igen, ezek az emberek minimum obszesszívek, de inkább kompenzálnak.
Azért szoktam megosztani Zero Master videóit, mert élvezet nézni, ahogy tolja. A '16-os videóival találkoztam először, azóta sem okoztak csalódást. Illetve asszem ez most a 100% kategóriában a WR.
Egy apró színfolt, mondhatni érdekesség. Különösebben nem szoktam streameket nézni, de egy másik fórumon belefutottam, gondoltam bedobom ide is. Kontrasztos egy Ultra nightmare mellet, ha jól rémlik ot 1 élet van, itt 400+ volt.. :)
Áh, így már értem. Kommentjeidből nem egyszerű kihámozni a kontextust˘˘
Btw én UV-n toltam elsőre. Volt hogy párszor elgondolkodtam, hogy lejjebb kéne venni a nehézséget, de aztán túl lendültem, a sok koffein megtette a hatását:D
Nekem a legnagyobb mumus a 4-es Slayer gate volt, legalább 15x nekifutottam.
Marauder kellemetlen, de szerintem nincs vele baj, nem volt nehéz legyaknom őket. Whiplash meg a Prowler csak az elején fogott meg párszor, később állandóan mozogtam, dash-eltem így nem jelentettek az átlagosnál nagyobb fenyegetést.
Ha már halál, saccra kb 100x haltam, ha az 1up-ot is beleveszem.
Nekem az UV ha 5x halok egy pályán már sok, olyankor visszábveszem a nehézséget. A quick fegyverváltás, meg az oldalra dash nekem már nem adja, de a magasabb nehézségi fokozathoz meg kellene szerintem. Tudomásul vettem, hogy ha feljebb akarok lépni a nehézségben akkor ahhoz minimum meg kellene tanulni a plusz mechanikákat. Ugrálós részeknél haltam meg rengetegszer, másodszorra már nem, meg a Khan Makyrnél elég sokszor. 100 szerintem nekem is megvolt. Meg ezek a végigjátszások baromi hihetetlenek vannak pl. Dark Souls 0 hit runok is.
Keybind, amit kioptimalizáltam, hátha segít. Weaponwheel-t be se bindeltem, mert nem használtam sose. Illetve folyamatosan mozogni kell, leállsz orrot túrni = szléjerpecsenye.
WASD - Movement
Space - Jump
LShift - Dash
LCtrl - Throw Grenade
E - Use/Glory Kill
MB1 - Fire
MB2 - Weapon Mode
MB4 - Change Grenade
1 - Shotgun
2 - Heavy Machine Gun
3 - Super Shotgun
4 - Plasma Rifle
Q - Rocket Launcher
R - Ballista
F - Chaingun
MB3 - BFG
Köszi, de annyira megszoktam már a 2016 irányítását, hogy inkább tolom alacsonyabb nehézségen.. Nyilván megállni nem tanácsos, de volt olyan pályaszakasz is valamelyik master level, hogy nem hogy ha 2 secre megálltam, de ha 2x rossz irányba fordultam, reszeltek. Mondjuk az is játék mellett szól, hogy elég jól bekalibrálható a nehézség.
Doom Hunter base-nél tartok az ultra nightmare végigjátszásomban, igazából el sem tudom képzelni, mennyi időt kell belerakni a játékba ahhoz, hogy 100%-ra végig tudd tolni. :D Elsőre még próbálkoztam a slayer gate-ekkel, de valami istentelenül parák, sosem sikerült túlélni őket, mert kiírja a játék, hogy low health, én meg pánikolok. :D
Az UN-t is úgy tolom, hogy párhuzamosan van egy nightmare mentésem, aztán amikor halál nélkül biztos kézzel végig tudom vinni az adott pályát ott, átugrom az UN mentésre. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Így 5 perc alapján az az érdekes ebben, hogy egyébként mechanikailag egyáltalán nem játszik rosszul, csak nagy butaságokat csinál folyamatosan. Túl sok a super shotgun, túl kevés a fegyverváltás, a lángszóró meg mintha nem is létezne, mert hát ott a tüzes meathook, de az kurva önmagában.
Eleve érdekes az egyébként, hogy az armor hogyan működik a játékban (meg a 2016-osban is ez volt asszem): nem a szokásos damage reduction van, hanem szimplán csak extra HP... egy esetet kivéve. Amikor alacsony a HP-d, akkor ugyanis bekapcsol egy sebzéscsökkentő effekt (pl. asszem, hogy max HP-n a sima zombi 50 körül sebez nightmare-en, alacsony HP-nál viszont csak 20-at) és ez kihat az armorra is. Tehát ha alacsony a HP-d, akkor egy kis armor életet menthet, mert pl. 60 HP-nál lehet, hogy 50-et sebez valami, 30 hp + 30 armornál viszont csak 20-at, amiből így 30 hp + 10 armor lesz sebzés után. Doom matek lol.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Best bug:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_2kKS8eJlJg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, arra baromi kíváncsi vagyok, hogy ez bug-e, mert kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy ezt ilyen formában rakják bele a játékba.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zbm6SBvJBg8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://www.pcgamer.com/au/doom-eternals-official-soundtrack-wasnt-mixed-by-its-composer-and-you-can-tell/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Saber Interactive’s Tim Willits hints at Crysis Remastered featuring both Crysis and Crysis Warhead"
Csak, hogy tudjuk Willits a Sabernél tolja, és besgítenek a Crysis remasterbe. Kicsit off, de talán elfér.
https://www.dsogaming.com/news/saber-interactives-tim-willits-hints-at-crysis-remastered-featuring-both-crysis-and-crysis-warhead/
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Teljesen off es volt mar ott ahol nem az.
A Tim Willits, vagy a Crysis topicban ? ÓÓó elnézést. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ne legyel ennyire Tompi... https://www.rewired.hu/comment/244617#comment-244617
Hogy maradt ez ki.. ok jogos akkor, én most futottam bele a hírbe.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://i.redd.it/x9gvezv6i3u41.jpg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=n0xZLK8U90Q
Oké, ebből abszolút műsor lett, az eredménye meg remélhetőleg egy újramixelt OST lesz (és talán a tracklistet is átvariálják, mert omg itt van 59 szám és egy jelentős részüknek értelme sincs). Jó lenne, ha a nylon táskákhoz hasonlóan itt is lenne egy minőségi csere.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez valami zseniális:
rwurl=https://i.redd.it/eewzfiol6cu41.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végigvittem az Eternalt hurt me plenty-n az "unmodded" milestone-hoz, mert kíváncsi voltam, mennyire lesz fun ápgrédek nélkül a játék. Háááát: az elejét untam, a közepe kihívásmentes poén volt, a vége pedig szintén kihívásmentes, de legalább idegesítő. :D
Idegesítő, mert egyszerűen utáltam az ápgrédmentes lőszermennyiséget a végére (az egyetlen kristályt, amit enged a milestone a HP-re raktam, lehet, hogy hiba volt). A chaingunt a heavy démonok ellen kb. teljesen kivonja az arzenálból (néha előkaptam egy gyors falterre, de még a Doom Hunterek szánját is inkább a blood punch-csal szedtem le, annyira kevés a 60 töltény) és állandóan, de baszki tényleg állandóan láncfűrészelni kell. :D Soha többet nem akarom hallani a kurva láncfűrész hangját meg látni a rohadt "low ammo" figyelmeztetést. :D Annyi haszna mondjuk volt a dolognak, hogy mivel a chaingun nem volt opció, így a battlemode-ban frissen gyakorolt precision bolt - ballista kombónak szingliben is jó hasznát vettem.
Az alacsony cell lőszer is fos, mert emiatt meg a marauderek társaságát lehet tovább élvezni. A legtöbb szituációban kurvára nem volt nálam elég ammo a ledarálásukhoz, szóval szokásos ballista - ssg kombót le is cseréltem ssg - BFG-re, ami ugye azonnal kinyírja, csak ne legyen ott a pályán (HMP-n meg minek a BFG amúgy is). :D
Meghalni persze HMP-n nem igazán lehet, mert nagyon baráti az AI, nem igazán ugrik rád csoportosan, nem is annyira agresszív meg kisebbet is sebez, de oh my god ez a láncfűrészes keringőzés harc helyett borzasztó volt a végére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mick Gordon megint ügyes volt:
rwurl=https://i.redd.it/sbon5zd5smu41.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Papa Hugo with the wall of texts:
https://slayersclub.bethesda.net/en/article/6Nv9ZMlyuleCtdqLj0xcf8/april-23-battlemode-update
Fun zone!
Szerk: Btw. ma Raisy-t, a világ egyik legjobb Quake játékosát szétszopatták battlemode-ban slayerként:
https://www.twitch.tv/videos/601722767
Joda, szerintem indulj legközelebb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Y2cWg1nlWBE
"Of course I had to do a 100% run as well."
The Slayer himself:D
Volt egy Diablo3 streamer aki szintén végigtolta nightmaren, de kb. 400-szor halt meg közben :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ezzel azt mondod, hogy amióta kijött a játék folyamatosan ezt tolja és egy hónappal később, temérdek halál után végre sikerült neki?
A pontos részleteket nem ismerem, de íme az utolsó etap.. :)
https://www.twitch.tv/videos/581399928
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ezt most jól megmutattad;)
Van ilyen is. Komótosan weaponwheelel :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Csak nem értem, hogy what's the point.
Igen, ezek az emberek minimum obszesszívek, de inkább kompenzálnak.
Azért szoktam megosztani Zero Master videóit, mert élvezet nézni, ahogy tolja. A '16-os videóival találkoztam először, azóta sem okoztak csalódást. Illetve asszem ez most a 100% kategóriában a WR.
Egy apró színfolt, mondhatni érdekesség. Különösebben nem szoktam streameket nézni, de egy másik fórumon belefutottam, gondoltam bedobom ide is. Kontrasztos egy Ultra nightmare mellet, ha jól rémlik ot 1 élet van, itt 400+ volt.. :)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Áh, így már értem. Kommentjeidből nem egyszerű kihámozni a kontextust˘˘
Btw én UV-n toltam elsőre. Volt hogy párszor elgondolkodtam, hogy lejjebb kéne venni a nehézséget, de aztán túl lendültem, a sok koffein megtette a hatását:D
Nekem a legnagyobb mumus a 4-es Slayer gate volt, legalább 15x nekifutottam.
Marauder kellemetlen, de szerintem nincs vele baj, nem volt nehéz legyaknom őket. Whiplash meg a Prowler csak az elején fogott meg párszor, később állandóan mozogtam, dash-eltem így nem jelentettek az átlagosnál nagyobb fenyegetést.
Ha már halál, saccra kb 100x haltam, ha az 1up-ot is beleveszem.
Nekem az UV ha 5x halok egy pályán már sok, olyankor visszábveszem a nehézséget. A quick fegyverváltás, meg az oldalra dash nekem már nem adja, de a magasabb nehézségi fokozathoz meg kellene szerintem. Tudomásul vettem, hogy ha feljebb akarok lépni a nehézségben akkor ahhoz minimum meg kellene tanulni a plusz mechanikákat. Ugrálós részeknél haltam meg rengetegszer, másodszorra már nem, meg a Khan Makyrnél elég sokszor. 100 szerintem nekem is megvolt. Meg ezek a végigjátszások baromi hihetetlenek vannak pl. Dark Souls 0 hit runok is.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Keybind, amit kioptimalizáltam, hátha segít. Weaponwheel-t be se bindeltem, mert nem használtam sose. Illetve folyamatosan mozogni kell, leállsz orrot túrni = szléjerpecsenye.
WASD - Movement
Space - Jump
LShift - Dash
LCtrl - Throw Grenade
E - Use/Glory Kill
MB1 - Fire
MB2 - Weapon Mode
MB4 - Change Grenade
1 - Shotgun
2 - Heavy Machine Gun
3 - Super Shotgun
4 - Plasma Rifle
Q - Rocket Launcher
R - Ballista
F - Chaingun
MB3 - BFG
X - Flame Belch
C - Chainsaw
V - Crucible
Köszi, de annyira megszoktam már a 2016 irányítását, hogy inkább tolom alacsonyabb nehézségen.. Nyilván megállni nem tanácsos, de volt olyan pályaszakasz is valamelyik master level, hogy nem hogy ha 2 secre megálltam, de ha 2x rossz irányba fordultam, reszeltek. Mondjuk az is játék mellett szól, hogy elég jól bekalibrálható a nehézség.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Doom Hunter base-nél tartok az ultra nightmare végigjátszásomban, igazából el sem tudom képzelni, mennyi időt kell belerakni a játékba ahhoz, hogy 100%-ra végig tudd tolni. :D Elsőre még próbálkoztam a slayer gate-ekkel, de valami istentelenül parák, sosem sikerült túlélni őket, mert kiírja a játék, hogy low health, én meg pánikolok. :D
Az UN-t is úgy tolom, hogy párhuzamosan van egy nightmare mentésem, aztán amikor halál nélkül biztos kézzel végig tudom vinni az adott pályát ott, átugrom az UN mentésre. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez jó, ilyet csinálok én is a tiédből kiindulva:
WASD - Movement
Space - Jump
LShift - Dash
LCtrl - Throw Grenade
E - Use/Glory Kill
MB1 - Fire
MB2 - Alt fire / Mod
MB3 / középső egérgomb - Change Grenade
Mouse wheel - Change Weapon Mod
1 - Shotgun
2 - Heavy Machine Gun
3 - Plasma Gun
4 - Chaingun
Q - Super Shotgun
MB4 - Rocket Launcher
R - Ballista
T - BFG
F - Flame Belch
C - Chainsaw
V - Crucible
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt most nem értem, most akkor szar játékos vagy vagy Mr. Doom Slayer?
Nem baj, megszoktam már.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Így 5 perc alapján az az érdekes ebben, hogy egyébként mechanikailag egyáltalán nem játszik rosszul, csak nagy butaságokat csinál folyamatosan. Túl sok a super shotgun, túl kevés a fegyverváltás, a lángszóró meg mintha nem is létezne, mert hát ott a tüzes meathook, de az kurva önmagában.
Eleve érdekes az egyébként, hogy az armor hogyan működik a játékban (meg a 2016-osban is ez volt asszem): nem a szokásos damage reduction van, hanem szimplán csak extra HP... egy esetet kivéve. Amikor alacsony a HP-d, akkor ugyanis bekapcsol egy sebzéscsökkentő effekt (pl. asszem, hogy max HP-n a sima zombi 50 körül sebez nightmare-en, alacsony HP-nál viszont csak 20-at) és ez kihat az armorra is. Tehát ha alacsony a HP-d, akkor egy kis armor életet menthet, mert pl. 60 HP-nál lehet, hogy 50-et sebez valami, 30 hp + 30 armornál viszont csak 20-at, amiből így 30 hp + 10 armor lesz sebzés után. Doom matek lol.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.