Ja, nekem azért is jött be, mert tök jól érzékelteti azt a feelinget, hogy milyen volt annak idején rácsodálkozni a Doomra (én ráadásul nem is láttam előtte a Wolf 3D-t, szóval a Doom 2 meg a Heretic volt az első két FPS, amit evör sikerült) meg hogy úgy egyébként is tényleg fontos felismerni azt, hogy az id Software iszonyú sokat tett a PC-ért, mint játékplatformért. Rohadtul nem érzem túlzásnak azt sem, hogy az USÁban az id tette fele a térképre a PC-t a konzolok mellé, mert tényleg nagyon sok irányból lehet ezt hallani.
Sőt, emlékszem, hogy amikor nagyon kicsi gyerek voltam, abszolút konzolt akartam vetetni az ősökkel, vagy "nintendót", ahogy akkor mindenki mondta. :D Volt egy gyenge PC-nk, amit faterom vett kb. szövegszerkesztésre, innen-onnan került rá néhány platformjáték, aztán nyilván láttam, hogy a nintendón meg jobb platformjátékok vannak. Aztán jöttek az FPS-ek és már nem akartam nintendót.
Másrészt meg a múltkor pl. láttam egy Yahtzee-videót, ő is mostanában vette elő a régi játékot és döbbenetesen rossz volt, mert látszott az egészen, hogy fosott bele igazából és nem nézett utána semminek, mert "én vagyok a Yahtzee, minek nekem kikutatnom bármit is?" hozzáállás van évek óta. Na, itt annak a totális ellentéte van, látszik, hogy a vak végigjátszás után felokosította magát és tök jó dolgok kerülnek elő, még a BFG hülye sebzése is meg van említve, vagyis ez:
rwurl=https://i.imgur.com/FngWdm9.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na a végére értem tegnap. Igazán remek Doom élmény és volt ha lehet még az előző résznél is pörgősebb volt.
Külön jó pont hogy az első rész sötétben történő tapogatózása után itt aztán kaptunk Loret dögivel. És szerencsére ez a lore -szerintem- tökéletesen illett a Doom világába. Tulajdonképpen majdnem MINDENT megtudtuk a játék végére, amit tudni érdemes. Az Easter Eggek is jók voltak. Az egyik kedvencem volt amikor a
ShowHide spoiler #
pokolban össze lehetett futni szeretett nyulunkkal.
de azért az a kép a Fortress of Doom-ban se volt semmi. :)
Kellemes igazi Doomos élmény volt. És persze DoomGuy még mindig az egyik legmenőbb karakter a játékvilágban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Engem a lore-t illetően csak az zavar (igazából egyre jobban), hogy:
ShowHide spoiler #
Doomguyból isten lett, mármint konkrétan nagyon erős utalások vannak arra, hogy halhatatlan. A Samuel Haydenként pózoló Seraphim / Samur Maykr vagy hogy a tökömbe hívják bevágta egy DIVINITY MACHINE nevű szerkezetbe Doomguyt, aztán egy halhatatlan gyilkológép lett belőle és ez így nekem olyan fos. Perszer értelme az van abból a szempontból, hogy megmagyarázza a történet eddigi eseményeit:
- Nyilvánvaló, hogy a démonok azért csalták bele abba a szarkofágba a 2016-os játék előtt meg a végén is Hayden azért mondja neki, hogy "I can't kill you", mert nem tudtak vele mást csinálni = halhatatlan.
- Az egész most felépített univerzum csak úgy működik a kurva nagy időugrásaival, ha Doomguy nem öregszik, nem hal meg stb.
Csak olyan olcsó az egész, az az érzése támad tőle az embernek, hogy Hugóék az előző játéknál gödörbe ökörködték magukat, aztán amikor komolyan vették az egészet, már nem tudtak hogyan kijönni belőle. Nekem nem tetszik a halhatatlan, isteni Doomguy koncepciója, az "elpusztíthatatlan emberé", vagy ahogy mémesült, a "man too angry to die" sokkal inkább bejött volna. Hogy nem magyarázgatunk itt divinity machine-ekről meg faszságokról, hanem tessék, itt egy csávó, aki annyira kurvára utálja ezeket a mocsok démonokat, hogy a dühe természetfelettivé magasztalja.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is ezen az állásponton voltam/vagyok.
Azzal, hogy adtak neki egy ilyen background storyt és az utolsó rejtélyt is kiölték belőle, csak elinflálták a karaktert.
Az se tetszett, hogy hangot adtak neki.
Azzal én ki vagyok békülve, szerintem passzolt hozzá. Persze kicsit erőltetett volt ennyire konkrétan beidézni a képregényt, nagyon megérte, mármint most gondolj bele: Doomguy odamegy a sentinelekhez megőrülve mindenféle démonokról hablatyolva meg azt kiabálva, hogy "rip and tear" ---> bizonyítja a rátermettségét és a sentinelek vezető harcosa lesz a démonok ellen ---> a hablatyolásából jelmondatok meg szállóigék lesznek, kurva jó. :D Amikor elmész Sentinel Prime-ra és a katonák felkiáltanak, hogy "RIP AND TEAR!", az zseniális. :D
A többivel meg amúgy úgy vagyok, hogy azért bízom abban, hogy helyre lesz ez még rakva. Tippre biztosan minimum két-három részre való lore-t felskiccelgettek azért a 2016-os játék után, azt meg ugye etetik az előző rész óta, hogy Hayden valódi motivációi nincsenek felfedve. Ha már Hugóéknál nagy a Robocop-buzulás, ugye oké, hogy Murphy meghalt és Robocop lett, de azért a végére mégiscsak rájön, hogy ő még mindig Murphy. :)
Összességében meg nem igazán tudok haragudni rájuk amúgy, mert a mellényúlásokkal együtt azért olyan faszaságok is le lettek téve az asztalra, hogy néhol csak ámultam. Pl. ez a technomennyország, ami Urdak valami elképesztően durvára meg doomosra sikerült, és a textúrák egy részén még azt is látod, hogy a régi Doom "számítógépalkatrészes" textúráiról lettek mintázva, szóval húha. :D Maga a koncepció meg esküszöm, hogy emlékeztet néhány híresebb megawadra, pl. az Ancient Aliens című 32 pályás eposz rohadtul hajaz erre, bár ott baromságból galaktikusak a démonok (az "Aliens!" csávóból / mémből csinálták).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha már zavaró dolgok... Egyes pályákon a démonok miért csépelték egymást? Mert démonok?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Tippre nem, mert pont attól fura a dolog, hogy ez már nem annyira "dOoM lOrE" = nem az a baromság, amin elröhögcsélsz, hanem egy nagyon picit túl komolyan lett véve. Most így lett Doom lore, közben meg a "dOoM lOrE" is teljesen jó volt.
Pl. Freddy Kruegerről meg Jason Voorheesról sem derül ki konkrétan, hogy honnan a fenéből lettek ők ilyen természetfeletti tinédzsergyilkoló instencsapások, és soha senki nem is szerette volna, hogy kiderüljön.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pl. Freddy Kruegerről meg Jason Voorheesról sem derül ki konkrétan, hogy honnan a fenéből lettek ők ilyen természetfeletti tinédzsergyilkoló instencsapások, és soha senki nem is szerette volna, hogy kiderüljön.
Jason esetében pár képregény meg talán a 9-ik film megpróbálkozott valamiféle mitológiával de azok kivétel nélkül olyan szarok lettek, hogy azokra nincsen szó... Se több szóból álló kifejezés. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
A régi Doomban ha az egyik démon véletlenül megsebzi a másikat, akkor berágnak egymásra és elkezdenek harcolni (ez az infighting). Persze ott rendesen ki is nyírják egymást, az Eternalban meg csak ránézésre csépelnek, valójában viszont senki sem sebződik, de ezért van benne az új játékban is ez.
Nekem az igazi infighting nem hiányzik (hadd lövöm le én mindet), de tény, hogy a mai napig remek videókat csinálnak vele:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VcdCqEmfGAY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végiglőttem ma a két master levelt az Eternalban (nightmare-en, mint a férfiak) és fun volt, de bakker, kibaszott grindolósnak tűnik ez a "battle pass". Nem tom, hogy mire adja az event XP-t a játék, de ugye a master pályákon elég tápos ellenfelek vannak általában + az egyik az ARC Complex, ami kb. a leghosszabb missön az egész játékban... két szintet sikerült lépni a 13-ból úgy, hogy közben a weekly challengek közül megcsináltam vagy 6-ot (és asszem 8 van összesen). :D
És akkor a 13 szintért jár olyan, hogy hipster archvile skin (poén, de csak battlemode-ban lehet használni), camo Doomguy skin (fos), 2 vagy 3 fegyverskin (abból is az egyik camo, tehát fos :D), a többi meg ikon meg kép a profilodhoz. Komolyan nem vágom, hogy mi értelme van ennek, egyszerűen arcpirítóan gyenge a grindhoz képest, sőt, a 2016-os játék multija tonnaszámra öntötte rád a mindenféle skineket ehhez képest, és ott ugye testrészenként rakosgathattad Doomguy-ra a kacatokat, szóval kismilliónyi variációt össze lehetett hozni.
Fuck azért, hogy mindig van egy kis Bethesda-hulladék az id-játékomban. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A season one is kész lett közben ami iszonyatosan lackluster szarokkal van tele. Grindolsz mindent, hogy a végén kapj egy profile title-t? Hol van a többi monster skin? Fegyverek? BÁRMI aminek van értelme is? Ha már 40 óra kigrindolni a végét...
A master levelek gondolom még mindig 0XP-t adnak szóval az egyedüli módja a grindnak, hogy újrajátszod a játékot és tolod az összes kihívást közben + megállás nélkül multizol 40 órát. Kibaszott nevetséges, most belogoltam megnézni a season two rewardokat.... :DDDD Hát kösz, de kösz nem. A hipster arch jó, de valszeg nem fogok a battlemode-hoz nyúlni soha többet szóval minek. A fegyverskinek jól esnének, de kettő darab közepes minőségű skinért nem fogok 20+ órát grindolni. Nem is értem ki szerint jó ötlet ez. Az egész battlemode meg season lófasz repülhetne a játékból. Csak irritál, hogy ott van.
Ja, amúgy ez a legrosszabb benne, hogy egyszerűen idegesíteni kezd, ha meglátom és baszki csak és kizárólag akkor szaggat a játék, amikor játék közben számolja a weekly challenge-et, yay, Bethesda.net! És akkor három külön XP / szintezős rendszer van, mert hát van Doom level XP-d, Event XP-d és akkor ha unlockolsz egy skin packot még KÜLÖN grindold azt is vagy 8 szinten keresztül. :D Nem tudom ki találta ki ezt, de legszívesebben a lábánál fogva lógatnám ki egy ablakon és addig ráznám, amíg össze nem pisálja magát.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh wait kint van, de csak annak, aki CE-t vett: https://twitter.com/idSoftware/status/1251593814944428039
Én, aki rendszeresen vesz soundtrack albumokat a Google Play-en roppantul örülök ennek az időleges exkluzivitásnak... annyira, hogy gondolkodás nélkül le fogom kalózkodni ezt ahelyett, hogy megvenném. Köszi, Bethesda!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eh, igazából kezdem megkedvelni ezt a battlemode-ot úgy, hogy sikerült már valamennyit minden démonnal játszani meg megtanulgatni a pályákat. Kb. arra kellett rájönnöm, hogy ki van ez balanszolgatva igazából, csak sok minden függ a szituációtól meg van, hogy bizonyos taktikáknak abszolút be kéne válniuk, de kurvára nem válnak be, máskor viszont ennek az ellenkezője is igaz. :D
Pl. a mancubushoz a kampányban totálisan nem lehet közel menni és elvileg ez igaz a battlemode balanszra is, mert szétfingat a lángszórókkal, viszont akkora a hitboxa, hogy kurva nagy sebzést visz be neki a super shotgun. A szokásos SSG - ballista kombóval kb. 5 másodperc alatt ki lehet nyírni, szóval olyan "közepesen közelről" kell nekimenni, hogy szét tudd lőni, de el is tudj dashelni a fenébe, ha baj van. Az ilyen apróságokat leszámítva viszont főleg a ballista és a precision bolt a nyerő Doomguyként, amitől picit halósnak érződik a játékmenet, ugyanakkor összességében abszolút Clan Arena flashbackem van... ami jó?
Démonként meg tényleg gondolkodni kell, viszont a különböző loadoutokat nem igazán vágom, mert ránézésre baszottul nincs értelmük. Pl. ha marauderrel nyomulsz, akkor kapsz egy "pressure" és egy "ranged" loadoutot, viszont a pressure-ben ilyenek vannak, hogy lerakod a HP-visszatöltő cuccot és beleállsz... pressure? :D A ranged az, ami valójában jó a taktikázásra, mert rohadtul nagyot lehet sebezni mondjuk egy kis radioaktív köddel. Armort is ad a loadout, ami tökéletes arra, hogy lehessen olykor-olykor "párbajozni" egy kicsit Doomguy-jal = pont azt csinálni, amire a Marauder ki lett találva.
Egyszer előfordult, hogy a társam elhúzott, én meg ottmaradtam a Marauderrel egyedül, és abszolút meg tudtam verni a Slayert úgy is, de rohadt sok csapdát kellett hozzá állítani, mert nyílt harcban semmi se tudsz csinálni a Doomguy DPS ellen, elolvaszt a picsába. És ettől lesz jó a battlemode tulajdonképpen, ha úgy jön össze a meccs, hogy a társad nem megy bele a halálba, de érdekes módon általában nem mennek. Szóval valamit jól csinálhatott ezzel az id Software, mert rohadtul ritkán cseszem fel magamat azon, hogy ökör a csapattárs = jól érezteti a játék az alapvető játéksítlust mindkét szerepkörben.
Slayerként tud idegesítő lenni a játék egy kicsit addig, amíg nem érted meg, hogy mitől tűnik el a HP-d néha... vagy amíg ölre akarsz menni a pain elementallal... vagy amíg nem találod ki, mi a fenét kell a mancubus füstje ellen csinálni stb. Kicsit sok az olyan elem, ami egy arena FPS hívő agyára mehet a műfajban "tiltott mechanikák" (pl. a játékos időleges megvakítása) használata okán. Emiatt sajnos jóval többen játszanak démonnal, mint Doomguy-jal, de ügyes abban a matchmaking, hogy a rematch-hez "belecsalja" a démon maint egy kis slayerkedésbe.
Szóval hát izé... ez elég fasza és mea culpáznom kell végül is. Be is élesítettem az unikorniskertet egy kis MERCILESS EXTERMINATION-höz (több Doom 64 meme-re van szükségünk), I'm a fan now:
rwurl=https://i.imgur.com/RszCVkP.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
(cyber)Mancubus = dash in, blood punch, dash out reap rewards with weapon of choice. barmennyiszer közel mentem mancubushoz hogy lecsapjam az armorját a weakponton.
Alapvetően yep, mondjuk magasabb nehézségen nem lehet csak úgy, mert megcsesz azzal az izével. Viszont ha előtte betolsz neki egy faltert, akkor szétverheted, mondjuk egy kicsit szigorú hozzá az időzítés, szóval a cyber mancubust én fagyasztom blood punch előtt, ha tehetem. Összességében meg részemről ballista - rakétavető quick switch kombó közepes távolról mancubus ellen (vagy lock on burst, na, az osztja őket még :D), csak a cybereket szoktam ütögetni, mert azok kurvára tankok. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, akkor jön a napi kurvaanyázás. Hallgatgattam a soundtracket... és egy csomó szám baszott tompán szól. Mondom mi a fene, Mick koma talán elfelejtett mixelni, aztán látom ezt a twitteren: https://twitter.com/thatACDCguy/status/1251690243389927424
Szóval ja, sikerült tolni egy Death Magneticet a soundtrackkel, kurva szar a mix sok helyen. És hogy miért: https://twitter.com/Mick_Gordon/status/1251828567882600448
Mégis milyen dolog az, hogy nem Mick Gordon mixeli az albumot, amit úgyis miatta vesz meg mindenki? Nagyon remélem, hogy lesz új mix.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elég furcsa azt követően ilyet olvasni, hogy leanyáztam a kedvenc soundtrackemet. :D Azt hiszem már korábban is megbeszéltük, hogy mit gondolok arról, ahogyan rendszeresen próbálsz beállítani valami elvakult idiótának, aki híján van a kritikai gondolkodásnak, sőt, mintha még helyeseltél is volna arra, hogy ja, egyébként te úgy ezzel így poénkodsz, hiába kurvára nem jön át. Most is valós érveket ütsz el azzal, hogy "hát ő, közel vak fanatizmus" csak azért, mert neked nem jön be a kérdéses játékmód.
Összességében már kb. 10x folytattuk le ezt a párbeszédet CSAK az RW-s karrierünk során, én meg unom már a dolgot, szóval konkrét leszek: soha többet nem fogok veled szóba állni, ha nem ez volt az utolsó ilyen, a továbbiakban meg nem akarok foglalkozni az ilyen tartalmú kommentjeiddel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem tudom mit kell beserulni ezen. Mintha nem vagna mindenki, hogy Zaxx a doom buzi a forumon. Vagy ennyire faj, hogy ezt gondoljak rolad amikor megallas nelkul a doomot elemezgeted minden verziojaban? Ha igen akkor bocs, hogy felteteleztem. Biztos annyira semleges vagy a temaban mint barki mas. :D
A battlemode meg tartom, hogy egy nevetsegesen szar jatekmod. Biztos lehet jo meccseket tolni ha jo demonok vannak egy pepega slayerrel, mert kb akkor lehet csak kiegyensulyozott a harc. Amikor a 200as kill milestonet csinaltam akkor slayerrel cdre oltem a demonokat es meccsenkent ilyen 15 killem volt. :D Mindig. Kurvara szar a balance es slayerrel ugy szopatsz barkit ahogy akarsz. Szinten ha monsterkent bekapsz egy jarni kepes slayert akkor fejreallhatsz, de akkor se fogod megfogni.
Ettol fuggetlen, elhiszem, hogy neked bejon. Meglep, de oke.
Éééés igen, nagyon úgy tűnik, hogy a Bethesdának sikerült ezzel a húzással felcsesznie Gordont:
rwurl=https://i.imgur.com/3hudDZi.png
Gratulálok, Beth!
Ez a kép mennyire megbízható? Ha legit, akkor az elég erős handycap lenne a kövi Doomnak. Vagy ha neadj isten nekiállnának valaha egy Quakenek (Elég jól tudta hozni itt a Quake hangulatot is :
rwurl=https://youtu.be/qexxtwomx3Q?t=264
innen :
rwurl=https://youtu.be/qVOHTGYoM6E?t=1223
Ja, nekem azért is jött be, mert tök jól érzékelteti azt a feelinget, hogy milyen volt annak idején rácsodálkozni a Doomra (én ráadásul nem is láttam előtte a Wolf 3D-t, szóval a Doom 2 meg a Heretic volt az első két FPS, amit evör sikerült) meg hogy úgy egyébként is tényleg fontos felismerni azt, hogy az id Software iszonyú sokat tett a PC-ért, mint játékplatformért. Rohadtul nem érzem túlzásnak azt sem, hogy az USÁban az id tette fele a térképre a PC-t a konzolok mellé, mert tényleg nagyon sok irányból lehet ezt hallani.
Sőt, emlékszem, hogy amikor nagyon kicsi gyerek voltam, abszolút konzolt akartam vetetni az ősökkel, vagy "nintendót", ahogy akkor mindenki mondta. :D Volt egy gyenge PC-nk, amit faterom vett kb. szövegszerkesztésre, innen-onnan került rá néhány platformjáték, aztán nyilván láttam, hogy a nintendón meg jobb platformjátékok vannak. Aztán jöttek az FPS-ek és már nem akartam nintendót.
Másrészt meg a múltkor pl. láttam egy Yahtzee-videót, ő is mostanában vette elő a régi játékot és döbbenetesen rossz volt, mert látszott az egészen, hogy fosott bele igazából és nem nézett utána semminek, mert "én vagyok a Yahtzee, minek nekem kikutatnom bármit is?" hozzáállás van évek óta. Na, itt annak a totális ellentéte van, látszik, hogy a vak végigjátszás után felokosította magát és tök jó dolgok kerülnek elő, még a BFG hülye sebzése is meg van említve, vagyis ez:
rwurl=https://i.imgur.com/FngWdm9.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na a végére értem tegnap. Igazán remek Doom élmény és volt ha lehet még az előző résznél is pörgősebb volt.
Külön jó pont hogy az első rész sötétben történő tapogatózása után itt aztán kaptunk Loret dögivel. És szerencsére ez a lore -szerintem- tökéletesen illett a Doom világába. Tulajdonképpen majdnem MINDENT megtudtuk a játék végére, amit tudni érdemes. Az Easter Eggek is jók voltak. Az egyik kedvencem volt amikor a
de azért az a kép a Fortress of Doom-ban se volt semmi. :)
Kellemes igazi Doomos élmény volt. És persze DoomGuy még mindig az egyik legmenőbb karakter a játékvilágban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Engem a lore-t illetően csak az zavar (igazából egyre jobban), hogy:
- Nyilvánvaló, hogy a démonok azért csalták bele abba a szarkofágba a 2016-os játék előtt meg a végén is Hayden azért mondja neki, hogy "I can't kill you", mert nem tudtak vele mást csinálni = halhatatlan.
- Az egész most felépített univerzum csak úgy működik a kurva nagy időugrásaival, ha Doomguy nem öregszik, nem hal meg stb.
Csak olyan olcsó az egész, az az érzése támad tőle az embernek, hogy Hugóék az előző játéknál gödörbe ökörködték magukat, aztán amikor komolyan vették az egészet, már nem tudtak hogyan kijönni belőle. Nekem nem tetszik a halhatatlan, isteni Doomguy koncepciója, az "elpusztíthatatlan emberé", vagy ahogy mémesült, a "man too angry to die" sokkal inkább bejött volna. Hogy nem magyarázgatunk itt divinity machine-ekről meg faszságokról, hanem tessék, itt egy csávó, aki annyira kurvára utálja ezeket a mocsok démonokat, hogy a dühe természetfelettivé magasztalja.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is ezen az állásponton voltam/vagyok.
Azzal, hogy adtak neki egy ilyen background storyt és az utolsó rejtélyt is kiölték belőle, csak elinflálták a karaktert.
Az se tetszett, hogy hangot adtak neki.
Choose your next words with excpetional care!
Azzal én ki vagyok békülve, szerintem passzolt hozzá. Persze kicsit erőltetett volt ennyire konkrétan beidézni a képregényt, nagyon megérte, mármint most gondolj bele: Doomguy odamegy a sentinelekhez megőrülve mindenféle démonokról hablatyolva meg azt kiabálva, hogy "rip and tear" ---> bizonyítja a rátermettségét és a sentinelek vezető harcosa lesz a démonok ellen ---> a hablatyolásából jelmondatok meg szállóigék lesznek, kurva jó. :D Amikor elmész Sentinel Prime-ra és a katonák felkiáltanak, hogy "RIP AND TEAR!", az zseniális. :D
A többivel meg amúgy úgy vagyok, hogy azért bízom abban, hogy helyre lesz ez még rakva. Tippre biztosan minimum két-három részre való lore-t felskiccelgettek azért a 2016-os játék után, azt meg ugye etetik az előző rész óta, hogy Hayden valódi motivációi nincsenek felfedve. Ha már Hugóéknál nagy a Robocop-buzulás, ugye oké, hogy Murphy meghalt és Robocop lett, de azért a végére mégiscsak rájön, hogy ő még mindig Murphy. :)
Összességében meg nem igazán tudok haragudni rájuk amúgy, mert a mellényúlásokkal együtt azért olyan faszaságok is le lettek téve az asztalra, hogy néhol csak ámultam. Pl. ez a technomennyország, ami Urdak valami elképesztően durvára meg doomosra sikerült, és a textúrák egy részén még azt is látod, hogy a régi Doom "számítógépalkatrészes" textúráiról lettek mintázva, szóval húha. :D Maga a koncepció meg esküszöm, hogy emlékeztet néhány híresebb megawadra, pl. az Ancient Aliens című 32 pályás eposz rohadtul hajaz erre, bár ott baromságból galaktikusak a démonok (az "Aliens!" csávóból / mémből csinálták).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
dOoM lOrE <3
Amugy ertem en, csakhat... :D Na bocs, nem akarok trollkodni csak megmosolyogtam ezt most.
Ha már zavaró dolgok... Egyes pályákon a démonok miért csépelték egymást? Mert démonok?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Tippre nem, mert pont attól fura a dolog, hogy ez már nem annyira "dOoM lOrE" = nem az a baromság, amin elröhögcsélsz, hanem egy nagyon picit túl komolyan lett véve. Most így lett Doom lore, közben meg a "dOoM lOrE" is teljesen jó volt.
Pl. Freddy Kruegerről meg Jason Voorheesról sem derül ki konkrétan, hogy honnan a fenéből lettek ők ilyen természetfeletti tinédzsergyilkoló instencsapások, és soha senki nem is szerette volna, hogy kiderüljön.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jason esetében pár képregény meg talán a 9-ik film megpróbálkozott valamiféle mitológiával de azok kivétel nélkül olyan szarok lettek, hogy azokra nincsen szó... Se több szóból álló kifejezés. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Csak most!? :D ez megy feszt mióta Zaxx végig vitte a Doom-ot :)))
A régi Doomban ha az egyik démon véletlenül megsebzi a másikat, akkor berágnak egymásra és elkezdenek harcolni (ez az infighting). Persze ott rendesen ki is nyírják egymást, az Eternalban meg csak ránézésre csépelnek, valójában viszont senki sem sebződik, de ezért van benne az új játékban is ez.
Nekem az igazi infighting nem hiányzik (hadd lövöm le én mindet), de tény, hogy a mai napig remek videókat csinálnak vele:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VcdCqEmfGAY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végiglőttem ma a két master levelt az Eternalban (nightmare-en, mint a férfiak) és fun volt, de bakker, kibaszott grindolósnak tűnik ez a "battle pass". Nem tom, hogy mire adja az event XP-t a játék, de ugye a master pályákon elég tápos ellenfelek vannak általában + az egyik az ARC Complex, ami kb. a leghosszabb missön az egész játékban... két szintet sikerült lépni a 13-ból úgy, hogy közben a weekly challengek közül megcsináltam vagy 6-ot (és asszem 8 van összesen). :D
És akkor a 13 szintért jár olyan, hogy hipster archvile skin (poén, de csak battlemode-ban lehet használni), camo Doomguy skin (fos), 2 vagy 3 fegyverskin (abból is az egyik camo, tehát fos :D), a többi meg ikon meg kép a profilodhoz. Komolyan nem vágom, hogy mi értelme van ennek, egyszerűen arcpirítóan gyenge a grindhoz képest, sőt, a 2016-os játék multija tonnaszámra öntötte rád a mindenféle skineket ehhez képest, és ott ugye testrészenként rakosgathattad Doomguy-ra a kacatokat, szóval kismilliónyi variációt össze lehetett hozni.
Fuck azért, hogy mindig van egy kis Bethesda-hulladék az id-játékomban. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Csak idézni tudom magam ismét... :(
A master levelek gondolom még mindig 0XP-t adnak szóval az egyedüli módja a grindnak, hogy újrajátszod a játékot és tolod az összes kihívást közben + megállás nélkül multizol 40 órát. Kibaszott nevetséges, most belogoltam megnézni a season two rewardokat.... :DDDD Hát kösz, de kösz nem. A hipster arch jó, de valszeg nem fogok a battlemode-hoz nyúlni soha többet szóval minek. A fegyverskinek jól esnének, de kettő darab közepes minőségű skinért nem fogok 20+ órát grindolni. Nem is értem ki szerint jó ötlet ez. Az egész battlemode meg season lófasz repülhetne a játékból. Csak irritál, hogy ott van.
Ja, amúgy ez a legrosszabb benne, hogy egyszerűen idegesíteni kezd, ha meglátom és baszki csak és kizárólag akkor szaggat a játék, amikor játék közben számolja a weekly challenge-et, yay, Bethesda.net! És akkor három külön XP / szintezős rendszer van, mert hát van Doom level XP-d, Event XP-d és akkor ha unlockolsz egy skin packot még KÜLÖN grindold azt is vagy 8 szinten keresztül. :D Nem tudom ki találta ki ezt, de legszívesebben a lábánál fogva lógatnám ki egy ablakon és addig ráznám, amíg össze nem pisálja magát.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PH2-oM7IWpY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.redd.it/o9x96d1zdjt41.jpg
Reméljük nem fake.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh wait kint van, de csak annak, aki CE-t vett:
https://twitter.com/idSoftware/status/1251593814944428039
Én, aki rendszeresen vesz soundtrack albumokat a Google Play-en roppantul örülök ennek az időleges exkluzivitásnak... annyira, hogy gondolkodás nélkül le fogom kalózkodni ezt ahelyett, hogy megvenném. Köszi, Bethesda!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Klasszik bethesda... Akkor amíg lesznek kedvesek elérhetővé tenni spotify-on marad a youtube. :(
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ClUDlCgxetA
Ide tolja a srác fel az egészet. Odabasz rendesen, ahogy kell :)
Ugyan, van már ilyen is:
https://www.reddit.com/r/riprequests/comments/g3vr78/share_mick_gordon_doom_eternal_ost_collectors/
Nem a mi hibánk, ők nem akarják nekünk eladni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szégyellem magam, de ezt most letöltöm. :( Köszi. Minőségre legalább nem lesz panasz. :D Az Infiltrate the Cult viszont uramatyám!!!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aYGpzgmMLt8
KÖSZÖNÖM. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eh, igazából kezdem megkedvelni ezt a battlemode-ot úgy, hogy sikerült már valamennyit minden démonnal játszani meg megtanulgatni a pályákat. Kb. arra kellett rájönnöm, hogy ki van ez balanszolgatva igazából, csak sok minden függ a szituációtól meg van, hogy bizonyos taktikáknak abszolút be kéne válniuk, de kurvára nem válnak be, máskor viszont ennek az ellenkezője is igaz. :D
Pl. a mancubushoz a kampányban totálisan nem lehet közel menni és elvileg ez igaz a battlemode balanszra is, mert szétfingat a lángszórókkal, viszont akkora a hitboxa, hogy kurva nagy sebzést visz be neki a super shotgun. A szokásos SSG - ballista kombóval kb. 5 másodperc alatt ki lehet nyírni, szóval olyan "közepesen közelről" kell nekimenni, hogy szét tudd lőni, de el is tudj dashelni a fenébe, ha baj van. Az ilyen apróságokat leszámítva viszont főleg a ballista és a precision bolt a nyerő Doomguyként, amitől picit halósnak érződik a játékmenet, ugyanakkor összességében abszolút Clan Arena flashbackem van... ami jó?
Démonként meg tényleg gondolkodni kell, viszont a különböző loadoutokat nem igazán vágom, mert ránézésre baszottul nincs értelmük. Pl. ha marauderrel nyomulsz, akkor kapsz egy "pressure" és egy "ranged" loadoutot, viszont a pressure-ben ilyenek vannak, hogy lerakod a HP-visszatöltő cuccot és beleállsz... pressure? :D A ranged az, ami valójában jó a taktikázásra, mert rohadtul nagyot lehet sebezni mondjuk egy kis radioaktív köddel. Armort is ad a loadout, ami tökéletes arra, hogy lehessen olykor-olykor "párbajozni" egy kicsit Doomguy-jal = pont azt csinálni, amire a Marauder ki lett találva.
Egyszer előfordult, hogy a társam elhúzott, én meg ottmaradtam a Marauderrel egyedül, és abszolút meg tudtam verni a Slayert úgy is, de rohadt sok csapdát kellett hozzá állítani, mert nyílt harcban semmi se tudsz csinálni a Doomguy DPS ellen, elolvaszt a picsába. És ettől lesz jó a battlemode tulajdonképpen, ha úgy jön össze a meccs, hogy a társad nem megy bele a halálba, de érdekes módon általában nem mennek. Szóval valamit jól csinálhatott ezzel az id Software, mert rohadtul ritkán cseszem fel magamat azon, hogy ökör a csapattárs = jól érezteti a játék az alapvető játéksítlust mindkét szerepkörben.
Slayerként tud idegesítő lenni a játék egy kicsit addig, amíg nem érted meg, hogy mitől tűnik el a HP-d néha... vagy amíg ölre akarsz menni a pain elementallal... vagy amíg nem találod ki, mi a fenét kell a mancubus füstje ellen csinálni stb. Kicsit sok az olyan elem, ami egy arena FPS hívő agyára mehet a műfajban "tiltott mechanikák" (pl. a játékos időleges megvakítása) használata okán. Emiatt sajnos jóval többen játszanak démonnal, mint Doomguy-jal, de ügyes abban a matchmaking, hogy a rematch-hez "belecsalja" a démon maint egy kis slayerkedésbe.
Szóval hát izé... ez elég fasza és mea culpáznom kell végül is. Be is élesítettem az unikorniskertet egy kis MERCILESS EXTERMINATION-höz (több Doom 64 meme-re van szükségünk), I'm a fan now:
rwurl=https://i.imgur.com/RszCVkP.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
(cyber)Mancubus = dash in, blood punch, dash out reap rewards with weapon of choice. barmennyiszer közel mentem mancubushoz hogy lecsapjam az armorját a weakponton.
Alapvetően yep, mondjuk magasabb nehézségen nem lehet csak úgy, mert megcsesz azzal az izével. Viszont ha előtte betolsz neki egy faltert, akkor szétverheted, mondjuk egy kicsit szigorú hozzá az időzítés, szóval a cyber mancubust én fagyasztom blood punch előtt, ha tehetem. Összességében meg részemről ballista - rakétavető quick switch kombó közepes távolról mancubus ellen (vagy lock on burst, na, az osztja őket még :D), csak a cybereket szoktam ütögetni, mert azok kurvára tankok. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sok mindent elképzeltem volna a közel vak fanatizmusból, de azt, hogy kimagyarázod egy wall-of-text-ben miért jó a battlemode.... Na azt nem. :DD
Btw quick switch????
Ezzel mi történt? :D
Na, akkor jön a napi kurvaanyázás. Hallgatgattam a soundtracket... és egy csomó szám baszott tompán szól. Mondom mi a fene, Mick koma talán elfelejtett mixelni, aztán látom ezt a twitteren:
https://twitter.com/thatACDCguy/status/1251690243389927424
Szóval ja, sikerült tolni egy Death Magneticet a soundtrackkel, kurva szar a mix sok helyen. És hogy miért:
https://twitter.com/Mick_Gordon/status/1251828567882600448
Mégis milyen dolog az, hogy nem Mick Gordon mixeli az albumot, amit úgyis miatta vesz meg mindenki? Nagyon remélem, hogy lesz új mix.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elég furcsa azt követően ilyet olvasni, hogy leanyáztam a kedvenc soundtrackemet. :D Azt hiszem már korábban is megbeszéltük, hogy mit gondolok arról, ahogyan rendszeresen próbálsz beállítani valami elvakult idiótának, aki híján van a kritikai gondolkodásnak, sőt, mintha még helyeseltél is volna arra, hogy ja, egyébként te úgy ezzel így poénkodsz, hiába kurvára nem jön át. Most is valós érveket ütsz el azzal, hogy "hát ő, közel vak fanatizmus" csak azért, mert neked nem jön be a kérdéses játékmód.
Összességében már kb. 10x folytattuk le ezt a párbeszédet CSAK az RW-s karrierünk során, én meg unom már a dolgot, szóval konkrét leszek: soha többet nem fogok veled szóba állni, ha nem ez volt az utolsó ilyen, a továbbiakban meg nem akarok foglalkozni az ilyen tartalmú kommentjeiddel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem tudom mit kell beserulni ezen. Mintha nem vagna mindenki, hogy Zaxx a doom buzi a forumon. Vagy ennyire faj, hogy ezt gondoljak rolad amikor megallas nelkul a doomot elemezgeted minden verziojaban? Ha igen akkor bocs, hogy felteteleztem. Biztos annyira semleges vagy a temaban mint barki mas. :D
A battlemode meg tartom, hogy egy nevetsegesen szar jatekmod. Biztos lehet jo meccseket tolni ha jo demonok vannak egy pepega slayerrel, mert kb akkor lehet csak kiegyensulyozott a harc. Amikor a 200as kill milestonet csinaltam akkor slayerrel cdre oltem a demonokat es meccsenkent ilyen 15 killem volt. :D Mindig. Kurvara szar a balance es slayerrel ugy szopatsz barkit ahogy akarsz. Szinten ha monsterkent bekapsz egy jarni kepes slayert akkor fejreallhatsz, de akkor se fogod megfogni.
Ettol fuggetlen, elhiszem, hogy neked bejon. Meglep, de oke.
Éééés igen, nagyon úgy tűnik, hogy a Bethesdának sikerült ezzel a húzással felcsesznie Gordont:
rwurl=https://i.imgur.com/3hudDZi.png
Gratulálok, Beth!
Moar (csak link, mert a komment a lényeg):
https://www.youtube.com/watch?v=0r_rFkPbZmY&
Szar ügy, no de mindegy, hátha visszacsábítja a Microsoft egy új Killer Instincthez akkor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez a kép mennyire megbízható? Ha legit, akkor az elég erős handycap lenne a kövi Doomnak. Vagy ha neadj isten nekiállnának valaha egy Quakenek (Elég jól tudta hozni itt a Quake hangulatot is :
rwurl=https://youtu.be/qexxtwomx3Q?t=264
innen :
rwurl=https://youtu.be/qVOHTGYoM6E?t=1223