Nem. Állj tőle egy kicsit távol, várd meg, amíg rádlővi a piros gecit, utána nekedfut majd és meg akar ütni a büntethető támadással. Ekkor megvágod a super shotgunnal és a ballistával, megismétled a dolgot néhányszor = dead marauder.
Ha ezt meg tudod csinálni, akkor a marauder csak akkor tud gondot okozni, ha úgy kapod meg, hogy vele együtt odarak a játék más nyalánkságot is (pl. Nekravolban van egy rész, amikor nekedugrik egy marauder meg egy whiplash, na, ott simán meg lehet halni, ha nem figyelsz :D). Ilyenkor érdemes ledobni gyorsan egy fagyasztást és kitakarítani a környéket, de egy sima zombi is ki tud veled cseszni, ha mondjuk éppen oda spawnolja a játék, ahová dashelnél, szóval egy fraget is érdemes rádobni a "párbajhelyszínre" (és pont ezért nem érdemes a frag gránátokat sem eldobálni magára a marauderre).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most ne vegye senki magára, de eddig kizárólag olyan reviewkban láttam panaszkodást a Marauderre, ahol láthatóan bénán játszott az illető, vagy saját maga által bevallottan gyenge játékos volt, vagy konzolos :)
Nightmare-en a harcok kellős közepén egy Marauder váratlan látványa annyira felbassza az adrenalint bennem, hogy öröm érezni :) Egy bónusz igen erős stresszforrás, ami még inkább segít kihozni belőlem a démonbaszó állatot, mert tudom, hogy most extra durván oda kell figyelnem.
Valószinűleg azért nem tetszik amúgy sokaknak, mert itt kivételesen úgy KELL játszani, ahogy Hugo Martinék azt eltervezték. Nem tudod megkerülni BFG-vel, akármivel. Nightmaren (ami Hugo szerint 'A' nehézség, amin játszani kell) eleve hozzá van szokva az ember, hogy gyakorlatilag muszáj a "játékszabályoknak" megfelelően játszani, szóval nem akkora idegfaktor, hogy egy új bábut kell betanulni a sakkpályán. Casual szinten megértem, hogy zavaró. Monjuk én személy szerint (ha nem eladnom és megélnem kéne ebből a játékból :D) likvidálnám az összes nehézséget Nightmare-en kívül, akinek az sok, nézzen más játék után, mert ezt csak úgy van értelme jétszani és csak úgy adja meg azt a powerfantasy "megállíthatatlanpokolfattyöklözőfaszomistenvagyok" feelinget, amire az egész tervezve van :)
és pont ezért nem érdemes a frag gránátokat sem eldobálni magára a marauderre
Foleg azert, mert staggereli es ha jol idozited nem csak egy ballista-ssg-ballista kort tudsz beleverni hanem 2-t. Vagy akar 3at ha mindket fraget elhasznalod. Persze kinek mi, ki lehet varni amig radtamad, de minek.
Es igen, ha granat stagger alatt van akkor bfg-vel is 1shotolni lehet.
Zaxx írta: Nem. Állj tőle egy kicsit távol, várd meg, amíg rádlővi a piros gecit, utána nekedfut majd és meg akar ütni a büntethető támadással. Ekkor megvágod a super shotgunnal és a ballistával, megismétled a dolgot néhányszor = dead marauder.
Ha ezt meg tudod csinálni, akkor a marauder csak akkor tud gondot okozni, ha úgy kapod meg, hogy vele együtt odarak a játék más nyalánkságot is (pl. Nekravolban van egy rész, amikor nekedugrik egy marauder meg egy whiplash, na, ott simán meg lehet halni, ha nem figyelsz :D). Ilyenkor érdemes ledobni gyorsan egy fagyasztást és kitakarítani a környéket, de egy sima zombi is ki tud veled cseszni, ha mondjuk éppen oda spawnolja a játék, ahová dashelnél, szóval egy fraget is érdemes rádobni a "párbajhelyszínre" (és pont ezért nem érdemes a frag gránátokat sem eldobálni magára a marauderre).
Magában nem is volt baj a Maraduer, csakis akkor ha más démo... elnézést Moratally Challenged is volt a környéken.
Ha csak Maraduerre koncentrálok akkor a többiek bezavarnak, szóval pont a Dark Souls szerű harcot teszik lehetetlenné. Ha meg nekiállok kitakarítani többi jómunkásembert akkor meg maraduer császkál folyton a nyomomban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
ha jol idozited nem csak egy ballista-ssg-ballista kort tudsz beleverni hanem 2-t.
Jó, de ha a megfelelő távolságra állsz tőle, akkor egyébként azonnal támadni szokott egy ballista-ssg-ballista kör után, szóval gyorsan meg lehet azt ismételni. A nightmare óvatoskodás is beszél belőlem, mert konkrétan haltam meg úgy egyszer, hogy nem voltam eleresztve HP-vel, éppen a második kört nyomtam volna bele a marauderbe, aztán hatulról-oldalról megütött egy zombi, mert a játék éppen odaspawnolta a közelbe. :D Kizárólag ilyesmikbe fogsz belehalni onnantól, hogy kitanultad a játék csínját-bínját, szóval érdemes nem leállni hosszú-hosszú másodpercekre ölni egy enemyt, hanem inkább körülnézni, mert az az egy ballista-ssg kombó is pont annyit vesz el az életedből, hogy bármi a seggedbe ólálkodhasson.
Persze poén ilyet videón látni, hogy "mindennel megbaszom meghal egy másodperc alatt rofl lmao", de pont ezért 10 másodperces minden egyes ilyen videó. :D Ha tutira nincs ott semmi, akkor persze mehet, de általában pont akkor van ott valami. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom prof nem nightmare-en tolja, hogy ez problemat jelentsen neki, de meg ultra-violence fokon se az. Amugy jogos es valos problema, csakhat valszeg nem erre az esetre... :D Amugy meg a 3 koros dolog 4-5mp attol fuggoen mennyire gyakorlod be, nem 10.
Addig rohangálni kell, és leszedni a többi démont, majd ha már csak a Marauder van akkor tudsz csak arra figyelni valami erős pontbalövővel, vagy supershotival pont mielőtt megütne. Lehet stunolni gránáttal is, ha nagy keyboardzsonglőr vagy. Nem nagyon van más opció. Jah de. Lejjebb veszed a nehézséget és akkor egy Marauder se nagy issue. :D Én is UV-n kezdtem, de visszavettem elsőre.
Jó, szarok én erre a péniszméricskélésre, ami valamiért kialakult szerencsétlen marauder miatt, részemről az óvatos duhajkodás híve vagyok, és ez a taktika még nem hagyott cserben. Másrészt meg honnan tudjam én, hogy kinek mi mekkora problémát jelent, pl. van egy haverom, akinek tippekkel segítgetek végigvinni a játékot, és egy hét alatt sikerült elverekednie magát Urdakig... hurt me plenty-n.
Miért? Mert kurva szarul játszik, a létező legbutább "W + m1" gameplaye van, amit el lehet képzelni, tényleg csak megy az ellen felé és le akarja puffantani, eddig terjed. Fegyverváltás? Szar. Mozgás? Szar. Célzás? Ofkorsz, hogy szar, és hát mégis miből tanult volna meg FPS-sel játszani, amikor AAA-ban csak az ilyen rossz szokásokat belédverő címeket kaptuk elég hosszú ideig, és még a 2016-os Doom is sokkal durvábban volt exploitolható, mint az Eternal. Akiknek gondot okoz a közepes nehézség meg az UV, kivétel nélkül mind ilyen szarul játszanak, szóval nekik nem is az a hasznos igazából, hogy most hogyan kell leverni a maraudert, mert az old school FPS alapjait se nagyon vágják.
Szóval tippre nekik többet érnek azok a dolgok, amik rásegítenek az életben maradásra, és ezeknek a megtanításában a játék elég rossz. Pl. többször megkapod hintben azt, hogy tessék mozogni, mert egyébként kinyírnak, de azt kurvára nem mondja el a játék, hogy nem mindegy, hogyan mozogsz, meg hogy mondjuk hogyan lehet diktálni a harcok tempóját. Pl. baromira fontos az az arénaharcoknál, hogy ha körbe-körbe mozogsz a pályán, akkor sokkal jobban át fogsz látni mindent és a kedved szerint lassíthatod vagy gyorsíthatod a tempót (pl. ha alacsony a HP-d, érdemes kihúzódni a sűrűjéből és glory killezgetni-lángszórózgatni addig, amíg fel nem szívod magadat). Duplaugrani meg csak úgy is érdemes harc közben, hiszen ami nem ér el, az megütni sem tud, szóval hasznos sok időt tölteni a levegőben. Ide-oda cikázgatni is jó, mert az ellen néha kiszámolja, hogy hova fogsz érkezni és meglő.
Aztán ott a billentyűkiosztás testreszabása, ami kurva fontos a gyors reakciókhoz és a jó fegyverváltáshoz meg még rengeteg olyan apró dolog, ami sok embernek evidencia, más viszont mondjuk szentírásként áll hozzá az egyébként bizonyos szempontól kifejezetten szar alap gombkiosztáshoz. De nope, sokan inkább beadják maguknak, hogy hát öregek már ők ehhez, meg nehezükre esik felfogni, hogy az "agyatlan" FPS-nek igenis van egy mélyebb metája, aminek a felismeréséhez ők eddig túl hülyék voltak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem a rocket launcher remote detonate is működött néha marauder ellen. Ha mögötte robbantod, akkor megtántorodik hiába a shield, no meg a körülötte lévő démonokat is jól lehet vele ritkítani.
Valóban nem kellemes ellenfél, de nincs is túltolva, összesen kb 5-6x jön veled szembe.
Egy kis nosztalgia:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MgYBVdIHDPo
A következő Doomtól én csak az itt érezhető hangyányi body horrort és az "unholy union of flesh and metal" tematikát szeretném vissza. Legyen cyborg Doomguy! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Következő Doomra ilyen grafikát várok el RTX ON-al. Amúgy ez az Eternal sztori kicsit emlékeztet a
ShowHide spoiler #
Quake/Strogg vonalra. Mármint az idegen makyrekkel akik az emberiséget használnák saját céljaikra. A Stroggok ugye szintén ezt tették a Quake 2-től a ETQW-n át a Q4-ig. Mondjuk passzol a Domhoz is az idegen technológia, bikoz Cyberdemons.
Egy időutazásos prequelt is el tudnék képzelni a következő iterációban.
Én majd Cacodemonnak nevezem majd a gyerekemet. Főleg ha olyan kis pufi lesz. :)
Bár azért a Deag Grav név is tetszik. De amúgy is aki nem, DoomGuynak vagy esetleg Slayernek nevezi a gyerekét annak semmi keresnivalója sincs a Doom rajongók között!
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Na, Marauder-ügyben kezd az internet eljutni a "felháborodunk a felháborodáson" fázisba. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UmzAo7uM8Jo
Tök jónak érzem a Doom 2-es archvile-lal való összevetést egyébként, mert tényleg nagyon hasonló szerepet tölt be a játékmenetben mindkettő (az Eternal archie-ja meg egy buffolt Doom 2016-os summonner, ami remek, csak teljesen más a funkciója, mint a Doom 2-es archie-nak). Az meg külön érdekes, hogy a Doom 2 megjelenésekor az archvile sem volt népszerű, manapság meg imádjuk utálni.
Btw. ha már klasszikus archvile, akkor játsszatok a Doom Zero nevű megawaddal, 32 tök jó és innovatív pálya van benne (lopakodós rész vanilla kompatibilis Doom modban?), az archvile-ok elhelyezése meg ördögien szopatós tud lenni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=M9vP9CvuVlY
Right now, PC balance is performing as intended and the results online have been fantastic to see. Only teamwork and strategy for the demons can overcome the DPS power that's possible on mouse and keyboard for highly skilled Slayers.
NOPE! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A felfedezősebb-tökölősebb játékosok gondolom megtalálták azt az easter egget az Eternalban, amikor az egyik UAC-hologram felkiált, hogy "Lemmy is God!"
Még nem néztem végig (ott hagytam abba, amikor azt mondja, nem-e :-)), de tényleg nem rossz.
Pedig nekem pont a Wolfenstein 3D volt az instant álleejtős, amikor a BNV-n láttam valamilyen számtech kiállításon. Hozzá képest a Doom csalódás volt elsőre az erőltetett "lépés animációval", meg hogy nem volt megfelelő vasam.
@Joda: Legalább lenne hozzá angol felirat, igaz? ;-)
Nem. Állj tőle egy kicsit távol, várd meg, amíg rádlővi a piros gecit, utána nekedfut majd és meg akar ütni a büntethető támadással. Ekkor megvágod a super shotgunnal és a ballistával, megismétled a dolgot néhányszor = dead marauder.
Ha ezt meg tudod csinálni, akkor a marauder csak akkor tud gondot okozni, ha úgy kapod meg, hogy vele együtt odarak a játék más nyalánkságot is (pl. Nekravolban van egy rész, amikor nekedugrik egy marauder meg egy whiplash, na, ott simán meg lehet halni, ha nem figyelsz :D). Ilyenkor érdemes ledobni gyorsan egy fagyasztást és kitakarítani a környéket, de egy sima zombi is ki tud veled cseszni, ha mondjuk éppen oda spawnolja a játék, ahová dashelnél, szóval egy fraget is érdemes rádobni a "párbajhelyszínre" (és pont ezért nem érdemes a frag gránátokat sem eldobálni magára a marauderre).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most ne vegye senki magára, de eddig kizárólag olyan reviewkban láttam panaszkodást a Marauderre, ahol láthatóan bénán játszott az illető, vagy saját maga által bevallottan gyenge játékos volt, vagy konzolos :)
Nightmare-en a harcok kellős közepén egy Marauder váratlan látványa annyira felbassza az adrenalint bennem, hogy öröm érezni :) Egy bónusz igen erős stresszforrás, ami még inkább segít kihozni belőlem a démonbaszó állatot, mert tudom, hogy most extra durván oda kell figyelnem.
Valószinűleg azért nem tetszik amúgy sokaknak, mert itt kivételesen úgy KELL játszani, ahogy Hugo Martinék azt eltervezték. Nem tudod megkerülni BFG-vel, akármivel. Nightmaren (ami Hugo szerint 'A' nehézség, amin játszani kell) eleve hozzá van szokva az ember, hogy gyakorlatilag muszáj a "játékszabályoknak" megfelelően játszani, szóval nem akkora idegfaktor, hogy egy új bábut kell betanulni a sakkpályán. Casual szinten megértem, hogy zavaró. Monjuk én személy szerint (ha nem eladnom és megélnem kéne ebből a játékból :D) likvidálnám az összes nehézséget Nightmare-en kívül, akinek az sok, nézzen más játék után, mert ezt csak úgy van értelme jétszani és csak úgy adja meg azt a powerfantasy "megállíthatatlanpokolfattyöklözőfaszomistenvagyok" feelinget, amire az egész tervezve van :)
Foleg azert, mert staggereli es ha jol idozited nem csak egy ballista-ssg-ballista kort tudsz beleverni hanem 2-t. Vagy akar 3at ha mindket fraget elhasznalod. Persze kinek mi, ki lehet varni amig radtamad, de minek.
Es igen, ha granat stagger alatt van akkor bfg-vel is 1shotolni lehet.
Magában nem is volt baj a Maraduer, csakis akkor ha más démo... elnézést Moratally Challenged is volt a környéken.
Ha csak Maraduerre koncentrálok akkor a többiek bezavarnak, szóval pont a Dark Souls szerű harcot teszik lehetetlenné. Ha meg nekiállok kitakarítani többi jómunkásembert akkor meg maraduer császkál folyton a nyomomban.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
TL:DR
Git gud.
Jó, de ha a megfelelő távolságra állsz tőle, akkor egyébként azonnal támadni szokott egy ballista-ssg-ballista kör után, szóval gyorsan meg lehet azt ismételni. A nightmare óvatoskodás is beszél belőlem, mert konkrétan haltam meg úgy egyszer, hogy nem voltam eleresztve HP-vel, éppen a második kört nyomtam volna bele a marauderbe, aztán hatulról-oldalról megütött egy zombi, mert a játék éppen odaspawnolta a közelbe. :D Kizárólag ilyesmikbe fogsz belehalni onnantól, hogy kitanultad a játék csínját-bínját, szóval érdemes nem leállni hosszú-hosszú másodpercekre ölni egy enemyt, hanem inkább körülnézni, mert az az egy ballista-ssg kombó is pont annyit vesz el az életedből, hogy bármi a seggedbe ólálkodhasson.
Persze poén ilyet videón látni, hogy "mindennel megbaszom meghal egy másodperc alatt rofl lmao", de pont ezért 10 másodperces minden egyes ilyen videó. :D Ha tutira nincs ott semmi, akkor persze mehet, de általában pont akkor van ott valami. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom prof nem nightmare-en tolja, hogy ez problemat jelentsen neki, de meg ultra-violence fokon se az. Amugy jogos es valos problema, csakhat valszeg nem erre az esetre... :D Amugy meg a 3 koros dolog 4-5mp attol fuggoen mennyire gyakorlod be, nem 10.
Addig rohangálni kell, és leszedni a többi démont, majd ha már csak a Marauder van akkor tudsz csak arra figyelni valami erős pontbalövővel, vagy supershotival pont mielőtt megütne. Lehet stunolni gránáttal is, ha nagy keyboardzsonglőr vagy. Nem nagyon van más opció. Jah de. Lejjebb veszed a nehézséget és akkor egy Marauder se nagy issue. :D Én is UV-n kezdtem, de visszavettem elsőre.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jó, szarok én erre a péniszméricskélésre, ami valamiért kialakult szerencsétlen marauder miatt, részemről az óvatos duhajkodás híve vagyok, és ez a taktika még nem hagyott cserben. Másrészt meg honnan tudjam én, hogy kinek mi mekkora problémát jelent, pl. van egy haverom, akinek tippekkel segítgetek végigvinni a játékot, és egy hét alatt sikerült elverekednie magát Urdakig... hurt me plenty-n.
Miért? Mert kurva szarul játszik, a létező legbutább "W + m1" gameplaye van, amit el lehet képzelni, tényleg csak megy az ellen felé és le akarja puffantani, eddig terjed. Fegyverváltás? Szar. Mozgás? Szar. Célzás? Ofkorsz, hogy szar, és hát mégis miből tanult volna meg FPS-sel játszani, amikor AAA-ban csak az ilyen rossz szokásokat belédverő címeket kaptuk elég hosszú ideig, és még a 2016-os Doom is sokkal durvábban volt exploitolható, mint az Eternal. Akiknek gondot okoz a közepes nehézség meg az UV, kivétel nélkül mind ilyen szarul játszanak, szóval nekik nem is az a hasznos igazából, hogy most hogyan kell leverni a maraudert, mert az old school FPS alapjait se nagyon vágják.
Szóval tippre nekik többet érnek azok a dolgok, amik rásegítenek az életben maradásra, és ezeknek a megtanításában a játék elég rossz. Pl. többször megkapod hintben azt, hogy tessék mozogni, mert egyébként kinyírnak, de azt kurvára nem mondja el a játék, hogy nem mindegy, hogyan mozogsz, meg hogy mondjuk hogyan lehet diktálni a harcok tempóját. Pl. baromira fontos az az arénaharcoknál, hogy ha körbe-körbe mozogsz a pályán, akkor sokkal jobban át fogsz látni mindent és a kedved szerint lassíthatod vagy gyorsíthatod a tempót (pl. ha alacsony a HP-d, érdemes kihúzódni a sűrűjéből és glory killezgetni-lángszórózgatni addig, amíg fel nem szívod magadat). Duplaugrani meg csak úgy is érdemes harc közben, hiszen ami nem ér el, az megütni sem tud, szóval hasznos sok időt tölteni a levegőben. Ide-oda cikázgatni is jó, mert az ellen néha kiszámolja, hogy hova fogsz érkezni és meglő.
Aztán ott a billentyűkiosztás testreszabása, ami kurva fontos a gyors reakciókhoz és a jó fegyverváltáshoz meg még rengeteg olyan apró dolog, ami sok embernek evidencia, más viszont mondjuk szentírásként áll hozzá az egyébként bizonyos szempontól kifejezetten szar alap gombkiosztáshoz. De nope, sokan inkább beadják maguknak, hogy hát öregek már ők ehhez, meg nehezükre esik felfogni, hogy az "agyatlan" FPS-nek igenis van egy mélyebb metája, aminek a felismeréséhez ők eddig túl hülyék voltak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt most lattam, jot mosolyogtam rajta. :D
rwurl=https://i.imgur.com/FQzfd8a.mp4
Nade mostmar tenyleg sokat fejtuk a marauder temat. :(
Nekem a rocket launcher remote detonate is működött néha marauder ellen. Ha mögötte robbantod, akkor megtántorodik hiába a shield, no meg a körülötte lévő démonokat is jól lehet vele ritkítani.
Valóban nem kellemes ellenfél, de nincs is túltolva, összesen kb 5-6x jön veled szembe.
En nem ertem, miert nem szeretik az emberek, ha van egy kis kihivas. Ill. most mar jobban ertem, miert sikeresek annyira a walking simulatorok :D
Egy kis nosztalgia:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MgYBVdIHDPo
A következő Doomtól én csak az itt érezhető hangyányi body horrort és az "unholy union of flesh and metal" tematikát szeretném vissza. Legyen cyborg Doomguy! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Következő Doomra ilyen grafikát várok el RTX ON-al. Amúgy ez az Eternal sztori kicsit emlékeztet a
Egy időutazásos prequelt is el tudnék képzelni a következő iterációban.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://i.imgur.com/sAWWLBJ.png
Én majd Cacodemonnak nevezem majd a gyerekemet. Főleg ha olyan kis pufi lesz. :)
Bár azért a Deag Grav név is tetszik. De amúgy is aki nem, DoomGuynak vagy esetleg Slayernek nevezi a gyerekét annak semmi keresnivalója sincs a Doom rajongók között!
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Csak szólok, hogy a Marcsi a Marauder becézett változata :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Na, Marauder-ügyben kezd az internet eljutni a "felháborodunk a felháborodáson" fázisba. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UmzAo7uM8Jo
Tök jónak érzem a Doom 2-es archvile-lal való összevetést egyébként, mert tényleg nagyon hasonló szerepet tölt be a játékmenetben mindkettő (az Eternal archie-ja meg egy buffolt Doom 2016-os summonner, ami remek, csak teljesen más a funkciója, mint a Doom 2-es archie-nak). Az meg külön érdekes, hogy a Doom 2 megjelenésekor az archvile sem volt népszerű, manapság meg imádjuk utálni.
Btw. ha már klasszikus archvile, akkor játsszatok a Doom Zero nevű megawaddal, 32 tök jó és innovatív pálya van benne (lopakodós rész vanilla kompatibilis Doom modban?), az archvile-ok elhelyezése meg ördögien szopatós tud lenni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=M9vP9CvuVlY
A vége külön poén (egen, még az Eternal előtt jelent meg):
rwurl=https://i.imgur.com/kgg73lK.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/c6SLauCEgIY
https://slayersclub.bethesda.net/en/article/aemhDCRbPHlcHpXOXspv2/april-9-battlemode-update-for-console
NOPE! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A lengyeleknél ezek szerint még mindig él a "metálvideót csinálunk videojátékokhoz" jellegű nemzeti szokás:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jzVAktEeLms
Ennél jobb mondjuk már soha semmi sem lesz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=weypUIJHhwM
Ennél viszont nem szarabb:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2Rx_AA5GfNE
Szóval egy közepeske, nacionalista beütésű kis Balkán-metál, és még Carmageddon szóvicc is van benne, good jobb, Poland.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=s8K_k438ihQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Lol, a GZDoom Vulkanja egész jól bírja a NUTS.WAD-ot:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=f4-av7_UDLc
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kicsit fanboy/támogatott tartalom gyanús, de in depth érdekes infókat mond az engine-ről.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UsmqWSZpgJY
Lássuk AJ. reviewját is.. Vannak benne mókás pillanatok 6:50-től pl. :D De a verdikt végül nem meglepő.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=E5ePjOFnuwY
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A felfedezősebb-tökölősebb játékosok gondolom megtalálták azt az easter egget az Eternalban, amikor az egyik UAC-hologram felkiált, hogy "Lemmy is God!"
Na, King Novik meg Lemmytől kapta az arcát:
rwurl=https://i.redd.it/91d6njzrzip41.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qEjDlJx-A70
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Napi cringe, vagy miért? :D
Én megnéztem most este, szerintem nagyon jó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Még nem néztem végig (ott hagytam abba, amikor azt mondja, nem-e :-)), de tényleg nem rossz.
Pedig nekem pont a Wolfenstein 3D volt az instant álleejtős, amikor a BNV-n láttam valamilyen számtech kiállításon. Hozzá képest a Doom csalódás volt elsőre az erőltetett "lépés animációval", meg hogy nem volt megfelelő vasam.
@Joda: Legalább lenne hozzá angol felirat, igaz? ;-)