Doom

Utolsó bejegyzés


Ha már előkerült a shotgun-ballista kombózás, akkor a másik protip: a ballistával lehet ugyanúgy ugrani, ahogyan a 2016-ban a gauss cannonnal. Hasznos, ha pl. vissza akarsz menni a pályán, de a normális double jump - dupla dash távolság kevés (na meg kereket oldani is jó lehet harc közben, ha éppen nincs dash):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=K8yDlAalHOE

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dave Eternal azt állítja, hogy majdnem lett pisztoly is a Eternalba' de nem lett végül, mert kihagyták.

Íme:

https://twitter.com/DaveOshry/status/1243177053236523009

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Sikerült befejezni az extra life-os végigjátszást az 1 suit/1 crystal upgrade milestone társaságában és a végére még maradt is 16 életem. :D Azért az utolsó harmad már kezdett szopatni, mert a 100hp/50 armor az hurt me plenty-n is kevés. Mindenesetre fasza kis végigjátszás volt. Mostmár a kampányból csak az ultra-nightmare maradt hátra, de arra nem biztos, hogy lesz türelmem. :D

A Battlemode-ot is magamra eröltettem, hogy meglegyenek az achievementek, mostmár abból is csak a 200 kill hiányzik. Így közel 30 meccs után igazából azt kell mondanom ez elég hulladék. Minden ötödik vagy hatodik meccs TALÁN élvezhető. Mondjuk akkor fun, de a többi az ... :D Bekapsz egy jó slayer-t és a csapattársad nyomi? Esélyed sincs! Kapsz egy közepes slayer-t akkor meg neki nincs esélye. Pain Elemental van a játékban? Készülj az instant szopásra, mert végig a levegőben valami szar mögött fog bujkálni amikor meg tudnád sorozni akkor ott lesz a pajzsa. Szóval szép apránként 600-asával Ballistával percekig keringőzhettek. Iszonyatosan fos a balance. Nagyon ritka az amikor mindenki ugyanannyire nyomorult és tényleg jó kis meccs kerekedik ki a dologból. Ettől eltekintve fel nem tudom fogni ki szerint volt ez jó ötlet. Azt meg pláne nem, hogy miért ez ment live a megjelenéssel és nem az invasion. Most faszán mindenki végigzúzta már a single-t és mire kijön az invasion senki nem fogja már tolni ergó totálisan értelmét veszti az egész... Well played.

A season one is kész lett közben ami iszonyatosan lackluster szarokkal van tele. Grindolsz mindent, hogy a végén kapj egy profile title-t? Hol van a többi monster skin? Fegyverek? BÁRMI aminek van értelme is? Ha már 40 óra kigrindolni a végét...

Master leveleknek sincs semmi értelme igazából. Oké, kihívás, de ... Valamiért "többet" vártam tőle, így ebben a formában ez egy ötlettelen izé. Inkább lenne arcade mode.

Valahogy úgy érzem a single-t 100%-osra összeheggesztették a multi meg minden más a játék körül meg hozzá lett baszva, mert legyen valami extrába, de érezhető rajta mennyire telibeszarták. Kár, pedig lehetne ebből jót kihozni.



Azt, hogy a multi egy rakás kakkantás lesz kb. már akkor lehetett erősen sejteni, amikor szétküldték a rivjú kopikat a sajtónak megjelenés előtt, hogy még véletlenül se tudjanak belenézni a combosabb online funkciókba = nehogy az legyen, mint a múltkor, hogy a fos multi miatt 7-8-as értékelések röpködjenek.

A szinglihez meg annyit, hogy oké, oké, remek meg minden, de sok a bug, szóval hiába lett elcsúsztatva egy fél évvel, a 2016-os játék sokkal jobban össze volt ám rakva megjelenésre.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Csak idézni tudom magam. #1724 "Ez a multi amit most demóznak valami elképesztően béna. Nem is értem mit keres a játékban.... *sigh" :D

Bugba amúgy én nem nagyon futottam bele eddig. 1szer volt, hogy egy kakadémon a levegőben körbe-körbe forgott megállás nélkül, de azon kívül nem nagyon rémlik más. Nem is ragadtam be sehova, enemy se ragadt be. Lehet csak mákom volt akkor.



Nekem pl. Cultist Base-en rendszeresen beakadnak a mancubusok, a Marauderek is el tudnak akadni a semmiben, láttam már teleportáló possessedet egy párat, checkpointnál meg többször is kiakadt már a játék úgy, hogy csak a "reload checkpoint" opció segített. Egy-két helyen feltűnően szarok tudnak lenni a spawnok harc közben is, van, hogy ott állsz letolt gatyával két-három badass démon előtt, a kritikus lőszered hiányzik, a fűrészelhető trash mob meg sosem érkezik, én ezeknél is bugra gyanakszom.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én nem temettem a multit előre, csak most, 2 kör után.. :D Egyébként nem lennék nagyon meglepődve, ha a klasszikus módok DM,TDM belekerülnének utólag a Battlemode mapokkal, bár valószínűleg whatever annak az 1.5k playernek aki tolta a 2106-ban majd meg QC-zni. Én egyébként szívesen kipróbálnék valami Coop irányt a következő Doomban.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.




Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Plusz egy cheat engine szkripttel be lehet hozni a végleges verzióban egyébként nem szereplő pisztolyt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=isnfCUAOLf8
Itt van, hogyan lehet előcsalni a dolgot:
https://fearlessrevolution.com/viewtopic.php?f=4&t=11889

Nem biztos, hogy működik, mert a srác azóta berágott az IGN-re (mert hát ofkorsz source nélkül hozták le a dolgot és bebaszták a cikkbe Dave Oshry egyik tweetjét ahelyett, hogy kompetensen jelölték volna meg a forrást, gurm jarnulzm :D) és emiatt elvileg nem akarja frissíteni a játék későbbi verzióira.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Amúgy tök jók ezek a 250-es szintű csíterek a battlemode-ban. :D Láthatóan nem sokat fejlődött a Bethesdánál az anticheat fogalma a QC óta.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Halistennek en meg nem futottam bele cheaterbe azalatt az 50+ meccs alatt.

Btw remlik, hogy Hugo mondta, hogy most aztan nem lehet majd sotival vegigdozerolni a jatekon mint a 2016ban. Nem a faszt nem. :D Persze jobb valtogatni, de belegondolva a 2. vegigjatszas legalabb 80%ban a super shotgun volt nalam, neha valtottam ballistara, de ... :D

rwurl=https://i.redd.it/xeyszqwxoop41.png



Amúgy jah, super shotgun FTW!



Milyen nehézségen? Nightmare-en nem igazán lehet szétgyakni a világot a super shotgunnal, mert egyszerűen gyorsabb nála a játék. :D

Viszont a poén az, hogy ez a játék úgy sokkal balanszoltabb az előző résznél, hogy közben arányaiban minden fegyver erősebb lett. :D Igazából nincs olyan fegyver a játékban, amire azt mondanám, hogy fos, a 2016-ban meg azért minimum a sima shotgun és a plazmavető fos volt.

Itt pl. a nagyobb dögök ellen nem jó a super shotgun, a kisebb dögöket viszont pillanatok alatt szétcincálja és összességében is egy olyan fegyver, amit masterelve igazából esszenciális forgatni, mert kiegészíti a lángszórót + azért bőven jó annyira a sebzése, hogy mással rotációban helye legyen minden harcban. A plasma gun meg számomra az egyik legkellemesebb meglepetés a játékban, mert végre megint igazán hasznos, a Doom 2 óta nem volt ennyire jó forgatni. A shotgunnal is most kb. azonnal lehet lőni a sticky bombokat és nem is kell beleállni vele egy imp pofájába ahhoz, hogy nagyot sebezzen.

Egy kicsit a Bloodra (na meg a Doom 1-re... nem a 2-re, mert azért ott a super shotgun megborította a balanszot, bármenyire is fun volt használni) emlékeztet ez a megoldás, hogy minden effektív a megfelelő szituációban (persze "papíron" ez mindig így van, csak itt a gyakorlatban is :D), csak itt feszesebben van kimatekozva.

Amúgy meg most, hogy másodjára nyomom a nightmare-t és már kb. optimálisan használok mindent nagyon durva, hogy igazából mindenre van megoldás, és tulajdonképpen biztos kézzel lehet kezelni a legdurvább harcokat is egy idő után. Sentinel prime-nál járok és van 15 extra life-om, na persze az ultra nightmare-től még messze vagyok azért, ha máshol nem, a slayer gate-eknél meg a játék elején (amig nincs ballistád, félkarú óriás vagy ebben a balanszban) bukok még életet, de durván jól összerakott káosz ez.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Első három pályát simán széttunkoltam super shotgunnal nightmare-en. Pedig ha a topikban balfasz az vagy én vagyok vagy Tompi ;)



A harmadik pályán kapod meg a super shotit, és a harmadikon is elég későn, szóval nem vágom, hogy mi értelme van a kommentnek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Miután vegigjatszottad utánna minden fegyvert meg kapsz azonnal, difficulty revisit...



Tehát azt mondod, hogy agyonfejlesztett Doomguy-jal és minden elérhető fegyverrel könnyűek nightmare-en azok a pályák, amiket az első néhány fegyverre és alap Doomguyra terveztek? Sosem gondoltam volna!

Nyilván nem a new game plus jellegű ökörködésre gondoltam. Ja, amikor a speed runos milestone miatt 11 perc alatt kellett megcsinálni az első pályát, akkor én is végigdaráltam halál nélkül a mission selectről, who cares?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Barmilyen nehezsegen. Optimalis? Nem. Lehetseges? Igen. Mit nem kapsz szet egy chain-shotgunloves-ballista-shotgunloves comboval? Instant 30 armor, kurva nagy dmg 1mp alatt, egyszeruen kurva OP fegyver.

Amugy meg ne tetessuk mar, hogy a jatek nightmare szintre lett balanceolva amikor valszeg az emberek 90%-a ra se nez arra a nehezsegre. UV es alatta gond nelkul ledaralsz barmit SS-al. Tovabbra se allitom, hogy az az idealis mindenre, csak amit hangoztattak, hogy nem lehet megcsinalni az baromi nagy loditas volt.



Néha fárasztó hogy mindenbe bele akarsz magyarázni valamit :) lehet SS-el gyakni? Igen, minden szinten? Igen.



Optimalis? Nem. Lehetseges? Igen.

Hát oké, ennyi erővel akkor OP a sima shotgun, mert lehetséges vele végigvinni a játékot. A 2016-os játékban sem az volt a gond, hogy nem volt lehetséges mellőzni a super shotgunt, hanem hogy masterelve egymás után kettőt lőtt és így lebontott mindent. Azzal önmagában a világon semmi baj nincs, hogy egy erős fegyver (azért super shotgun, hogy erős legyen), azzal van gond, ha az a go to módszer majdnem minden ellen.

Amugy meg ne tetessuk mar, hogy a jatek nightmare szintre lett balanceolva

Nem azt mondtam, hogy arra lett balanszolva, hanem csak annyit, hogy nightmare-en már nem igazán értelmes dolog direkt szuboptimálisan játszani, mert túl nagy sebzés bekapását kockáztatod vele, meg egyébként is agresszívabban támad az ellen, szóval kevés időd van szórakozni. Azt meg én nem várom el, hogy a játék alacsony nehézségeken (főleg az első kettőn) megöljön azért, mert csak a super shotgunt használod, mert gondolom azért egy baron of hellt csak nem fog leshotgunozgatni azért a kocagémer sem (a Doom 2-ben mondjuk azt is lehetett :D).

Szóval na, nem értem, hogy mi a gond:

- Ha úgy érzed, sokat enged neked a játék, akkor valószínűleg készen állsz a magasabb nehézségre. Go for it.

- Mit vársz, hogy Doom 3 szintre nerfelfék a super shotgunt, a franchise ikonikus fegyóját? Azt nem fogják, mindig egy jó flinta lesz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Jó, de gondolom nem túl magas felfogni azt, hogy az az első néhány pálya nem a super shotgun használatára lett tervezve, tehát bármilyen fegyverbalansszal kapcsolatos beszélgetésbe érvként behozni azt, hogy "há' de végig lehet tunkolni vele az első három pályát" ostobaság.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Bocs hogy nem az utolsó pályától az elsőig visszafelé gondoltam hogy belenézek a Nightmare-be. De master levél is nyilván szigorúan olybá lett szabva hogy super shotgunnal “nem” lehet csakis végigvinni.



Nem tudom, kérdezd Jodát. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Gond nincs, csak mondom hogy loditott a Hugo egy kicsit. Persze ha arra ertette, hogy nem tudod vegigvinni a jatekot ultra-nightmare fokozaton SS-al akkor ok. Csak szerintem nem igy ertette. :D Egyszeruen felesleges volt azt kommunikalni, hogy amig a 2016ban az atlagember gond nelkul vegiglavirozott a jatekon, DE MAJD ITT aztan nem fog. Hat nem a faszt. Ennyi. Gondom nincs vele csak jot rohogtem most igy utolag mikor eszembejutott, hogy volt ilyen.

Nightmare fokon majd vegigputtyogtatom a jatokot, a nehezseggel nincs es valszeg nem is lesz bajom. Az ultrat nem fogom eroltetni, mert annyit nem er a dolog, hogy felbasszon, hogy teszemazt Final Sin-en beszorit ket imp es 1mp alatt ledaralnak mikozben semmit nem tudok neki baszni. 2016ban is tokre szerettem a nightmare-t. Itt is elvezetes volt az elso ket palya. Tobbit meg majd ha lesz kedv/ido ra viszont nem prioritas. Szerintem az ultra-violence mocskosul jol el lett talalva mint nehezseg. Pont eleg kihivas, hogy lekosson, de nem is nehez annyira hogy frusztraljon a dolog. Ez szamomra a 2016-ban a nightmare nehezseg volt, mert az UV piszok egyszeru volt sajnos.



Ja, az UNtől engem is az rettent el, hogy a 2016-os játékban megpróbáltam aztán valahol a Pokolban haltam meg egy kósza imp fireballtól. :D Az Eternalban mondjuk kisebbet sebeznek a trash mobok nightmare-en szerencsére, viszont cserébe ott vannak az olyan jóféle ellenfelek, mint a prowlerek, amikből kettő simán szét tud tépni a picsába, ha beléjük dashelsz véletlenül. :D

Másrészt meg én elég jó vagyok a legtöbb FPS-ben, de viszonylag hullámzóan, szóval nem én vagyok az az embertípus, aki halál nélkül végig tud vinni egy játékot. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A Master levels az placeholder egyelőre ? Elvileg a campaignból van átemelve egyegy pálya ha jól rémlik. Vagy nem ugyanaz ? A Hayden megtalálósat csapattam UV-n ment is egész jól, erre a vége felé van egy olyan kibaszott sűrű chamber, hogy akkor is meghaltam, ha 3-szor rossz felé fordultam, nem ha megálltam 2 másodpercre. Viszont volt még a pálya elején 2 BFG skulóm, ami ott jól jött volna, de korábban eldurrantottam. Úgyhogy következőre valószínűleg meglesz ooh lyessz.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Lenyegeben az a sima kampany palya csak telebasszak mindenfele tapos ellenfelekkel megallas nelkul. Ennyi az egesz. 0 reward, 0 ertelem, csak random monsterek egy random palyan. :D Viszont majd jon tobb palya is jol, mert gondolom hetekig tart 3 tyran-t bescriptelni mondjuk nekravol vegere. :D

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!