Doom

Utolsó bejegyzés


Quake Champions?



Hmm, teszek egy próbát köszi :)




Másik kettő rejtett:

Rusholj neki egy Pinkynek, ahogy neked ront.
Üss meg egy Slayer Gatet



Belenéztem, lehet öreg vagyok én már ehhez :D



Hogyan lehet a kvékbe belenézni? :D Olyan nincs, hogy elindítod azt a játékot, lenyomsz egy meccset noobként és úgy állsz fel előle, hogy "hé, megy ez nekem". :D Ha még 50 óra után is te vagy a tökutolsó, akkor jogosan mondhatod azt, hogy öreg vagy te már ehhez.

Szerk: És egyébként ezért nincs DM a Doomban: mert tök jó elképzelés az, hogy "jó vóna DM-ezni egyet", csak a realitás az, hogy az sajnos egy külön műfaj, amit meg kell tanulni, mert ott már mindenki Doom Slayer és mindenki más is megtanulta. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Akkor azt mondom hogy nem vagyok már rutinos :) toltam régen q3-at sokat s ment rendesen is de nincs már rutin s itt is valami furcsa valami nem az igazi. (Valószínű én :))



Nem vagyok nagy achievement hunter, csak ahogy ugye kijátszottam, gondoltam megnézem a milestonekat. Elég jó kis poén egyébként, ezt nekem tényleg játékkörülmények között sikerült tök véletlenül produkálni. :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



RE@L írta: Belenéztem, lehet öreg vagyok én már ehhez :D

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7EQDCFcegk0

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök




Oké, tuti anti-Marauder taktikám van, de olyan, hogy hozzád se tud érni, ha nem cseszed el, szóval akinek gondja van vele, figyeljen. Az a helyzet, hogy hiába írja a tutorial azt, hogy közepes távolságra kell tőle lenni, ez nem teljesen igaz: ha távol vagy tőle, akkor rádlövi azt a vörös cuccot vagy elengedi a farkast, utána viszont az esetek majdnem 100%-ában fut feléd = bejön abba a távolságba, ahonnan aztán támadni fog. Tehát távol kell tőle állni, megvárni a távolsági támadását, aztán meg hagyni, hogy rádfusson, támad, meglövöd, ennyi. Egyedül arra kell figyelni, hogy a távoli vörös akármi után néha még így is melléd dashelhet, hogy meglőjön a shotgunnal, szóval azért arra számítani kell.

A másik meg, hogy kétszer lehet meglőni a super shotgunnal és a ballistával is, ha counterezed a támadását.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Vagy dobsz a ket oldalara granatot, az egyik biztos staggereli aztan bfg el pofanbaszod job done. Ha nincs staggerelve akkor kivedi.




Bah, annyi erőforrást elpazarolni rá? Fuck that! Kora reggeli félálomban készült demonstráció:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tU_xGuD1MsY
Csak nem kell hozzá közel menni, ennyi, ha nem megyek zombit pánikfűrészelni, hozzám sem ér.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Wtf ez a dude billentyűvel vált fegyvert, sőt oldalra dashol :D és a 200HP 100 armorból valószínűleg nem az első végigjátszása, persze attól még tetszetős megoldás.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Jómagam is így próbáltam eljárni, nem is sokszor nyírt ki marauder, persze nem nightmare-en.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Egyszer megnyomod a Q-t akkor visszavalt az elozo fegyverre, az oldalra es hatra dash meg kurva hasznos. :D Taras Nabadig meg gond nelkul ki lehet maxolni a hp/armor parost ha osszeszeded a kristalyokat a palyakon meg unlockolsz kettot a fortressben. Kezdem erteni miert nem ment hurt me plenty-n se neked a jatek. :)



Amúgy ha már felhoztad a nightmare-t, őszintén szólva nem értem, miért engedi a játék azt a nehézséget első végigjátszásra. :D Az UV után tolva is sokszor azon kapom magamat, hogy két pillanat alatt meghalok a semmitől és néha nem is vágom, hogy mi ölt meg, szóval nem érzem jól balanszoltnak azt a fokozatot. Egyszerűen akkorát sebez rajtad minden, hogy néha szimplán csak baszhatod, pl. amikor a pofádba teleportál mondjuk két prowler (istenem de rohadt egy ellenfél), simán bevisznek annyit, hogy valószínűleg örülni fogsz az extra life-nak.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egyszer megnyomod a Q-t akkor visszavalt az elozo fegyverre, az oldalra es hatra dash meg kurva hasznos. :D

Na, az ilyen csoda bindoknak nem láttam sosem értelmét, hogy visszavált az előző fegyverre. :D Nálam a Q a Super Shotgon, mert férfi vagyok. :D

Btw. a sok képesség meg kütyü miatt elég nagy fejtörés volt összeraknom egy korrekt billentyűkiosztást, az egeremen is fegyverek vannak. :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Romero eternalozik és szopatja magát:
https://www.twitch.tv/videos/573830693

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hasznos tud az lenni pedig. Hasznaltam is parszor, de en meg a weapon wheel-t is eloszeretettel hasznalom, like a peasant. :D

Mas:
rwurl=https://i.imgur.com/7rOxARM.png



Joda írta: Egyszer megnyomod a Q-t akkor visszavalt az elozo fegyverre, az oldalra es hatra dash meg kurva hasznos. :D...

Nem, nem vált vissza, mert azon van a lángszóró.. :D Egyébként nekem sok az Eternal azt mondtam is, nem escsikelcsizni akarok hanem Doomozni addig butítom az adott pályát amíg megyek lövök, volt ott im too young to die is, de 2. végigjátszásra már gyalulok UV-en is.. (egyelőre :D ) Nekem mondjuk az oldalra dash és a hátra dash jobban adná, ha dupla A-t vagy dupla D, dupla S-t kellene nyomni UT-ben azt szoktam meg. Különben Shroud is hurt me plenty-n tolta, úgyhogy talán bevesszük Re@llel a csapatba. :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Basszus ez az UV nem fog menni. 10 percig gyömöszöljük egymást egy DoomHunterrel végül kinyírom, ugrás a lyukba és van még KETTŐ :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Elkezdett kifgagyni a játék néha BFG után meg egy-egy load checkpointnál..... :/ Pedig tolnám a két master levelt...



Nehez visszafognom a difficulty shaminget, de bruh... :D



Itt egy másik állat. Nem kell ehhez sok végigjátszás.



Ne fogd vissza magad, nem vagyok már gyerek tudom kezelni az ilyesmit :D. Amúgy nyilván nem teljesítmény játékos vagyok nem fogom erőltetni az UV-t ahol nem fun. A Doom Hunteres pályán szerintem visszarakom HMP-re, mert nem is nagyon emlékeztem arra a pályára, hogy lett volna bármi fennakadás első végigjátszásnál. Amúgy az ugrálós részek másodszorra mennek mint a karikacsapás, csak mondom :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Jaja ezek a dudeok egy teljesen más szinten játszanak. Egészségükre :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Fasza, nekem a "nu Doomban" pont az volt a legfurcsább mindig, hogy kurva gyors a fegyverváltás bármiről bármire igazából, de egy speedrunnernek álom lehet. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Érdekes módon a sok - igazán minőségi és "mick gordonos" - zúzás ellenére ez a kedvenc zeném a játékból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=c8EGeeI_b9w
Tök jól kifejezi a tónusbeli különbséget az előző játékokhoz képest + nagyon passzol az Eternalhoz, hogy a "füttyögést" a Doom 2-ben halhattunk legutóbb az Icon of Sin alatt...

ShowHide spoiler #

Egyébként meg azt hiszem, hogy Gordon mester az előző játékra valamivel ütősebb anyagot hozott össze, de ennek hozzá olyan sok köze talán nincs. Híres história, hogy a 2016-os játékba az id Software eleinte nem akart metált / riffeket tenni, és csak a fejlesztés végére, sok győzködés árán sikerült beleműtenie Gordonnak egy kis zúzást. Valószínűleg emiatt kreatívabb megoldásokat kellett találnia, így pedig atomdurván belemászott az előző rész "Argent energy" tematikájába és tulajdonképpen elektronikus zenével írta le azt, hogy milyen energiája lehet a Pokolnak. :D Az egy nevetségesen zseniális ötlet volt, amiből persze maradt itt is, de több okból sem lehetett olyan sokat használni, az Eternalban behozott dolgok meg sematikusabbak (moar metál, moar elektronikus zúzás és úgy ennyi).

Szóval kiváló a soundtrack most is, csak kevesebb benne a szerzőiség, hogy modorosan írjam le a dolgot.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!