Doom

Utolsó bejegyzés


Aki már járt erre, meg tudná mondani, hogy mégis mit kéne csinálnom?
https://i.imgur.com/Q0ZSyc5.png
Úszkálhatok naphosszat. Nem látok se gombot, se semmit. A szmötyi alatt nem tudom összetörni a falat sem, és meglőni a zöld biszbaszokat sem.

Choose your next words with excpetional care!



Most megcsináltam ezt a részt megint, mert kimaradt egy toy. Elsőre végigmentem pedig még el is balfaszoskodtam a közepét, de így is 2 méterről beránt ha megnyomod az E-t, sőt még igazából a végén is szarul ugrottam, de úgy is befértem... :D Vagy én vagyok jumpmaster vagy ténylegesen rohadt nagy ráhagyásokat enged a játék.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oYp161dpRV8



A wallal nincs para mert igen az mindig beránt egy E-vel, a végső ugrás volt para mert ott nem ránt be. Én vagyok valószínű béna meg mások (Tomp) ;)



Ha azóta nem lett volna meg:
rwurl=https://i.imgur.com/NRj230N.png

Csak szimlán nekidashelsz és áttörik.



Asszimetrikus multi nagyon imbalanced. Slayernek kb. Esélye sincs...



Áh, köszi. Az E-t próbáltam nyomogatni, de arra nem csinált semmit.
A tooltipet meg korábban véletlen elnyomtam és nem találtam a codexben.

Choose your next words with excpetional care!



Vegigjatszva, fasza volt néha idegesít hogy a játék beragasztott biztos halálba, de valószínű közrejátszott az én bénaságom is. Sztori kicsit fölösleges volt szerintem de mindenképpen sokkal jobb játék mint a 2016-os Doom, pedig amit is nagyon nagyon jól szórakoztam. Kíváncsian várom a szingli dlc-ket amiket már megvettem a deluxe-ban :) egyedül a DM hiányzik, a mixed multi nem annyira jó...



Őőőő, nem igaz. :D Most aláztam meg két haverom slayerként 3-0-ra. Mikor először próbáltam akkor is 3-2-re nyertem slayerrel. :D



#Bénavagyokmintaszar :D



Erről van szó. A legutolsó ugrást a nyitott ajtóval vagy 20x elbasztam. Valószínűleg túl hamar nyomtam a dasht. A multiban 2 kört menetem először a ArchVileal a csapattárs Marauder, megnyertük 3:1-re aztán PainElemental voltam csapattárs Revenant, kikaptunk 3:1-re ha jól rémlik. A démonokat szokni kell multiba.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Csak szólok az

ShowHide spoiler #

én vagy 3x elbuktam, hagytam is egyelőre.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



WTF?

ShowHide spoiler #

Amúgy ott írta, hogy végig is játszotta. :)

Btw most újrajátszottam pár pályát, hát... :D Végigdózeroltam mindenen kb így, hogy már maxos minden. Még hiányzik pár single milestone aztán rá lehet feküdni egy kicsit a multira is jövőhéten.



Persze nem lenne annyira nehéz,

ShowHide spoiler #

Ja tényleg írta, hogy végigjátszva. Tudok én olvasni, csak nem értem.. :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Guts... huge guts! Rip... and... TEAR! Így ennyi lenne a véleményem a játékról, 10/10, köszönöm, első adandó alkalommal futok megvenni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na jó, szőrszálhasogatás, "játékfilozófia" time!

Érdekes módon a 2016-os részhez meg úgy összességében a Doomhoz való relációja a játéknak egy kicsit problémás. Az a helyzet, hogy a 2016 a jobb Doom játék, úgy is, hogy egyébként abszolút az Eternal van jobban összerakva, élvezetesebb vele játszani stb. Kettő dolog miatt van ez: az Eternal grafikai stílusa és tempója miatt.

Ami a grafikát illeti, egyszerűen nincs meg a teljes "Doom csomag". A 2016-os játék egyszerűen jobban támaszkodik a "sötétre", kb. annyira, mint az első két rész, ami nem azt jelenti, hogy rémüldözni fogsz tőlük, de egyértelműen jelen van egy horror atmoszféra, ami felöltözteti az akciót. Elég csak ránézni a 2016 revenantjára: abszolút olyan design, amitől megfelelő tálalás mellett be lennél szarva egy horror játékban.
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/YfkAtffWPr0/maxresdefault.jpg
Nagyon kellemes kis gore vonal, ami azért kifejezésre juttatja, hogy a Doom koncepciójának kezdete az "Alien helyett démonok" elképzelés volt. Doom Eternal revenant?
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/0FMkMYEesvE/maxresdefault.jpg
Hát, ez a srác egy cukorfalat, egy tündérmackó a 2016-os verzióhoz képest. Élet van a szemeiben, vonzóbbak a színei, nem félelmetes egy kicsit sem, inkább rajzfilmes.

A 2016-os játékban alapvetően több a sötét helyszín is, sokkal jobban támaszkodik a dinamikus árnyékokra, mint az Eternal. Ott vérrel és belső szervekkel áztatott folyosókon mászkálsz, amíg az Eternalban zöld szellemfarkasokat üldözöl (tudom, bőven van szétbaszott rész az Eternalban is, de ugyanúgy enyhébb a tónusa, mint a revenant dizájnnak).

Ami a tempót illeti, ott meg az Eternal már tényleg sokkal inkább Quake, mint Doom, és nem is csak a gyorsabb harcra gondolok, hanem arra is, ahogyan ez kihat a nagy egészre. Az Eternal sokkal inkább arról szól, hogy átütöm a falat és széjjelbaszok mindent szélsebes tempóban, ami az "átütöm a falat" körülmény ellenére is tiszta Quake. A "doomos Doom" valamivel lassabb ennél, persze nem lassú, de egy alapvetően "úriasabb", felfedezősebb játék a Quake-nél, és igazából ilyen a balansz is. Emiatt doomozni abszolút lehet úgy, hogy berakod a nehézséget hurt me plenty-re és durrogtatsz a shotgunnal, nagyon sok kocajátékos így is szokott vele nosztalgiázni. Doom Eternal? "Közel mentél a mancubushoz anélkül, hogy kilőtted volna az ágyúit? Apád faszát!" Quake féle skillnerd balansz, NOT Doom.

Ez egy kicsit megborítja az egész játék feelingjét, mert a felfedezés tempója és összélménye is a harchoz lett igazítva, szóval a secretekhez is platformozol, csapkodsz, dashelsz. A Doom flowja ennél nyugodtabb, plusz az Eternal a secretvadászat terén szinte teljesen kiiktatja a titkos helyek játékmenetre gyakorolt hatását (ofkorsz, hogy a skillnerd balansz miatt). A 2016-ban se kellett lőszert elrejteniük a fejlesztőknek, sőt az armor-HP kombó is ritka volt, ahogyan itt is, de a fegyvereket korábban vehetted fel, ami ugye minden ízében Doom és old school FPS vonás. Itt meg izé, főleg babákat, floppykat és bakelitlemezeket lehet találni, ami hát oké, de mintha egy kicsit túl lenne tolva. Nyilván én is örülök, amikor megtalálom bakeliten a Quad Machine-t, mert az id Software múltját ünnepli vele a játék egy kis memer berries kíséretében, de örültem volna klasszikus rendeltetésű secreteknek is.

Ettől még persze az FPS műfaj egyik csúcsteljesítménye a játék vitán felül és 20 évig fogok vele játszani, but still.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Újra nekiállva a kampánynak nightmare-en azt kell mondjam, hogy sokkal játszhatóbb a játék eleje, mint a 2016-é. :D Az előző rész konkrétan az első három pályán volt a legnehezebb nightmare-en, mert a nagy sebzés - alacsony HP miatt meg lehetett szopni, egy hiba helyett véletlenül kettőt kaptál be és már tölthetted is vissza a checkpointot.

Hasonló itt is, bár arányaiban mintha kisebb lenne a sebzés a 2016-os nightmare-nél és meglepő módon nincs hatalmas különbség az UV-hez képest. Másodjára meg már tudod, mit hogyan érdemes, néhány trükköt is magadra szedtél és lehet frankónk gyalulni. A slayer gate-ektől féltem, de miután az első ugyanúgy összejött első próbálkozásra, mint UV-n, abbahagytam az aggódást (na persze az első gate amolyan gyógypélda, amivel beléd akarja verni a játék a plasma gunt, szóval lesz ez még ennél jóval komolyabb is).

Összességében a játék nehézsége miatti sírást az előző kommentben felhozott "chilles shotgunnozós Doom" érven túl nem értem, főleg PC-n nem. Szigorú a balansz, de olyan csodálatosan tanít meg játszani, hogy azt oktatni kéne, és egy csomó fegyvert annyival jobb használni, mint az előző részben, hogy csak vigyorogni tudok játék közben. Pl. kezdtek valamit a gépfegyverhez Doomba sehogyan sem illő távcsővel: egy gyengepontok elleni rail gunt csináltak belőle (bikoz Quake is fun) és nem is lehetnék hálásabb. Remek élmény kilövöldözöni vele a weak spotokat és bár a hitboxok szigorúak hozzá, ott a rúna a slow motionhöz, szóval aki nehezebben tud célozni, annak abszolút opció.

A plasma gun szintén előnyére változott, az előző játékban szinte használhatatlan volt a kisülős modot leszámítva, itt meg darálja a gyengébb ellenfeleket, mint a rohadtélet + megakasztja a hell knight és egy csomó másik ellen animációit (whiplashek ellen mondjuk teljesen haszontalan, de ez van, azokat chaingunra, ballistára és rakétára teremtették). A heatwave / heatblast /whatever mod is hasznosabb sokkal, mert vörösre töltv simán ki lehet vele iktatni a gyengapontokat és egyébként is remek sebzés.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ettől még persze az FPS műfaj egyik csúcsteljesítménye a játék vitán felül

Yup.

A nem Doom tézissel én annyira nem értek egyet, de egye fene, értem mire gondolsz. Igazából talán mind1 is, vagy hát nem gond, mert kurva jól működik. A vicc, hogy a Rage 2-ben is jó volt a "doom" stílusú lövölde, csak minden más volt benne szar. :D

Közben megcsináltam a pre-orderes master level-t (Cultist Base), hát szopatós kb minden aréna egy slayer gate. Viszont annyira belerázódik az ember a játékba a végigjátszás után, nem volt gáz. Párszor 1-2 alkalommal haltam meg, de nem volt frusztráló... Pedig a játék mindent hozzámvágott ami csak létezik kb. :D Élveztem nagyon. Ha ilyen remixek jönnek majd folyamatosan akkor lesz értelme periódikusan visszanézni lövöldözni egy sort.

Milestoneból se sok maradt (a multit leszámítva). 1up-os végigjátszás, ultra-nightmare végigjátszás, 1 mapot le kell tolni minden upgrade/challenge után és az 1 kristály/suit upgrade. Minden más meg is van.

Multit is toltam délután egyedül meg ismerőssel közösen démonozgatva. Jópofa, de nem az igazi. Elég clunky az egész. Biztos nem ez lesz a fő fun forrása a játéknak.

Ja ezt meg tuti Zaxx, miattad rakták a játékba:
rwurl=https://i.imgur.com/VVygiwZ.png



Miattam biztos nem, mert borzalmas port. :D Viszont benne van a Doom 2 is, ahhoz nem is kell lemezeket keresgélni, csak be kell írni jelszónak Doomguy egyik nevét.

A régi medkiteket meg sosem kapjuk vissza a hivatalos kiadásokban:
rwurl=https://i.imgur.com/ic1ZpIY.png
Mindenesetre nem fikázom őket érte, mert 2016-ban megcsinálták az FPS-ek Fury Roadját, most meg a Birodalom visszavágot, szóval most az egyszer leszarom, milyen minőségben játszható a régi játék. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja, belenéztem hát nem volt jó. Majd tolom sviccsen inkább akkor már... :D

Nekikezdtem reggel a 10 extra life-os végigjátszásba. Hurt me plenty-n mert legyek túl rajta gyorsan. 2 pickup után már 5 extra life-om volt, wtf... :D Így a végére nem 10 lesz hanem 200... :D



Wow az az Icon of sin nem rossz, de lehetne egy kicsit nagyobb :D. De hé,

ShowHide spoiler #

Nem tudom hogy lesz ebből UV végigjátszás, gyanítom sehogy. De valószínűleg egykét mapra a közepe-vége tájára visszatérek egy kis tunkolásra, mert azért az a funfaktor megmaradt.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Crucible kaszabolás és folyamatosan mozogsz, csak akkor haltam meg amikor be ragadtam de relatív ott már egyszerű volt...



Igen az lesz valószínűleg, de még csak egyszer próbáltam. Kvázi feltérképeztem, hogy mi a stájsz.

ShowHide spoiler #

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ballista a szívbe, kb. Pár lövés és már mehet a hook! Nyilván nehézségtől függően


ShowHide spoiler #

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



RE@L írta: Crucible kaszabolás és folyamatosan mozogsz, csak akkor haltam meg amikor be ragadtam de relatív ott már egyszerű volt...

Sikerült mester :D. Én is azt mondanám,

ShowHide spoiler #

Szóval én is azt mondanám, hogy hozta ugyanazt a feelinget, mint az előző, viszont annyi hátránya volt, hogy megszoktuk, hogy a 2016 jó, és ahhoz képest szerintem ittott kicsit túl lett tolva, de csak az én ízlésemnek, mert lehet, hogy sokaknak ez az optimális, és a 2016 volt puritán. A végeboss kibaszott látványos volt, ilyet Doom játékban még nem láttunk. Egy valami árnyékolja be némiképp nekem a dolgot, mégpedig,

ShowHide spoiler #

De remélhetőleg kitalálják addigra.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Igazabol en arra leszek kivancsi mi lesz a ket story DLC. Nagyon remelem, hogy valami osszekoto sztori lesz a ket resz kozott, mert amugy kurvara koze sincs a ket jateknak egymashoz. :D Meg remelem visszajon az arcade mode is hamarosan.



Én egy jó pörgős DM-nek örülnék ha már “Quake”-esítették a játékot. 2016-os ban jó volt a multi csak nem volt pörgős, hamar meguntam mert lassú volt a core gameplay (3 rakéta is kellett csiga lassan mire megmurdelt valaki..)



zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Riszpekt!!! :)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!