Blender mindkettő. Unwrap/smart UW project. Az Autopo pedig a Dynremesh 2.5.1 khmmm próbaverziója. (Gondoltam kipróbálom mielőtt elbaszok 35 eurót.. Sculpt és 3D scan letisztázásához nem rossz, de ahogy írtam az edgeflow nem tökéletes.) A Substance painter pedig Triplanar projectionnel teszi rá a materialt. Vannak seamek, de eltüntethetőek, ha ráfestesz mondjuk clone tollsal 3D-ben. Viszont ha a quad remesh tényleg olyan jó, mint amilyennek tűnik, gyakorlatilag hibátlan edgeflowal akkor valószínűleg inkáb lesculptolom az asseteket és 15 eurós Quad remesher trial verzióval retopózom egyszerre, aztán UW-zem manuálisan, mert a smart UW project elég sok kis islandet csinál általában, és manuálisan kevesebb seammel/islanddel is be lehet UW-zni egy modelt, ha jó az edgeflow..
+1
és az sem segít, hogy 72%-át nem értem annak amit ebben a témában beszél :D
bár még mindig jobb mint TNO delíriumos szóhalmazait bogozni.
tényleg ő már helyrejött?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ráküldtem a töltöttkáposzta meghajtású csodát (én :D ) a sculptra, kb. egy napot eltöszmököltem a retopóval, azért csak le kell pötyögtetni 5k poligont. Az edgeflow jobb lett, az UV map is jobb lett (mondjuk felületkihasználásilag nem vagyok benne biztos), seamek nem láthatóak, viszont + 4k poly lett (Mondjuk UE4 auto LOD megoldja) textúrázva materialozva nem ég és föld a különbség, sőt kb. nüansznyi.
Ezt a napokban sikerül kireszelni. Ez is egy oldschoolosabb darab lett.
(Rám is írt egy tag egyik platformon, hogy megosztaná a communityjüknek, én meg mondtam neki, hogy jólvan megfér ott a többi amatőr track között.)
Íme egy modell a készülő Fark Dorces nevezetű játékomból ami lehet, hogy mutat majd némi hasonlóságot a Dark Forceshez, de nem számít, mert a Darkweben fogom árulni, úgy tervezem, hogy 2 pálya 5 Euró lesz. Mondjuk ez még csak a highpoly materialok nélkül.
(Sajnálom Disney fiatal vagyok, élnem kell valamiből :D)
ez igen latvanyos.
lehet ossze kene dolgoznunk, nekem is hasonlo otleteim vannak a sajat game projectem terjesztesere, aminek a cime CoD - MW valamennyi lesz.
ShowHide spoiler #CoD MW
call of darkness- modern werewolf. a kezdobetuk hasonlosaga egy teljesen masik, talan ismertebb FPShez, totalisan a veletlen muve :D
Egyébként tényleg kíváncsi lennék, hogy mit lehetne kezdeni egy jó minőségű Dark Forces remake-el a DarkWeben ahová nem ér el a Disney keze :D. Mondjuk valószínűleg semmit. Viszont azt elhatároztam, hogy az első pályát megcsinálom, legalább szerzek némi gyakorlatot UE4-ben. Már Katarn alapjait is megcsináltam CC-ben (Adobe karaktergenerátor) meg ugye K16-Brayar blasterrel kezdi a pályát. Kíváncsi vagyok sikerül-e egy értékelhető demot elkészíteni..
nekem ilyen remake alom project a vampire redemption GTA/RDR szeruen megcsinalt varosmerettel es nezettel, rengeteg +kuldivel. de asszem ez embertelen mennyisegu melot igenyelne. :)
SZERK
Jaja egy Openworld játék az rohadtsok meló. Nekem a Dark Forces az ilyen remake becsípődés, meg a Hexen. Doom is az volt. Még Cryengineben nagyjából a block layout meg is volt az első pályához, de aztán a textúrázásnál, meg a modelezésnél azt feladtam.
miben van ez az autopo meg autouw?
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Meglep, hogy ilyet ossze tudsz rakni mikozben neha itt tokre ugy josz le mint egy szellemi fogyatekos egyen. Pozitivan csalodtam, grat hozza amugy. :D
az egyik miért zárja ki a másikat? :D
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Nem zarja ki ofc, csak oszinten meglepett a dolog. :)
Blender mindkettő. Unwrap/smart UW project. Az Autopo pedig a Dynremesh 2.5.1 khmmm próbaverziója. (Gondoltam kipróbálom mielőtt elbaszok 35 eurót.. Sculpt és 3D scan letisztázásához nem rossz, de ahogy írtam az edgeflow nem tökéletes.) A Substance painter pedig Triplanar projectionnel teszi rá a materialt. Vannak seamek, de eltüntethetőek, ha ráfestesz mondjuk clone tollsal 3D-ben. Viszont ha a quad remesh tényleg olyan jó, mint amilyennek tűnik, gyakorlatilag hibátlan edgeflowal akkor valószínűleg inkáb lesculptolom az asseteket és 15 eurós Quad remesher trial verzióval retopózom egyszerre, aztán UW-zem manuálisan, mert a smart UW project elég sok kis islandet csinál általában, és manuálisan kevesebb seammel/islanddel is be lehet UW-zni egy modelt, ha jó az edgeflow..
Íme az UV map és a retopo Substance Painterben:
rwurl=https://imgur.com/Z9jAoSR
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
+1
és az sem segít, hogy 72%-át nem értem annak amit ebben a témában beszél :D
bár még mindig jobb mint TNO delíriumos szóhalmazait bogozni.
tényleg ő már helyrejött?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem olyan rossz az RW retardjától nemde ? :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
És ezt még nem is láttad, de ha hiszed ha nem, működik. :D
rwurl=https://imgur.com/Uc9IN0w
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Savant szindróma :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Snapmap kitartasod elott leborulok. :D
Snapmapban pályákat öszerakni igazából pure fun a limitációi ellenére is.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Csak az lehet. :) (Bár ha a fejlett memória kritérium akkor ez a Savant egy egyedi formája lehet, ami rossz memóriával is párosul.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Legalábbis mostanában nem (meglehetősen kis képernyős) telefonról nyomja az RW-t.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Mégis kell az az oscar?
rwurl=https://media.tenor.com/images/bad375a7dfe6349605d96d34e9b2b1a3/raw
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ráküldtem a töltöttkáposzta meghajtású csodát (én :D ) a sculptra, kb. egy napot eltöszmököltem a retopóval, azért csak le kell pötyögtetni 5k poligont. Az edgeflow jobb lett, az UV map is jobb lett (mondjuk felületkihasználásilag nem vagyok benne biztos), seamek nem láthatóak, viszont + 4k poly lett (Mondjuk UE4 auto LOD megoldja) textúrázva materialozva nem ég és föld a különbség, sőt kb. nüansznyi.
rwurl=https://imgur.com/H2Vza9D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ezt a napokban sikerül kireszelni. Ez is egy oldschoolosabb darab lett.
(Rám is írt egy tag egyik platformon, hogy megosztaná a communityjüknek, én meg mondtam neki, hogy jólvan megfér ott a többi amatőr track között.)
https://files.fm/u/axvb76f9#/view/Track_19.mp3;play
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Íme egy régebbi darab ha esetleg érdekel valakit.. https://files.fm/u/39xf82wm#/view/Track_14.mp3;play
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez az új DOOM soundtrack?
Jó lesz az.
Nice csak a bitdefender magából kikelve ordított rám amikor rákattintottam. :D
:D Nincs olyan minőségű arzenálom amivel tudnám hozni azt a minőséget. Ezek ilyen hobbicuccok.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Sima Win defender nem riaszt rá, google sem.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://i.imgur.com/NfTTHRL.png
Akkor mellőzöm a továbbiakban.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Íme egy modell a készülő Fark Dorces nevezetű játékomból ami lehet, hogy mutat majd némi hasonlóságot a Dark Forceshez, de nem számít, mert a Darkweben fogom árulni, úgy tervezem, hogy 2 pálya 5 Euró lesz. Mondjuk ez még csak a highpoly materialok nélkül.
(Sajnálom Disney fiatal vagyok, élnem kell valamiből :D)
rwurl=https://imgur.com/eV30YPh
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
ez igen latvanyos.
lehet ossze kene dolgoznunk, nekem is hasonlo otleteim vannak a sajat game projectem terjesztesere, aminek a cime CoD - MW valamennyi lesz.
"okey-dokey!"
Egyébként tényleg kíváncsi lennék, hogy mit lehetne kezdeni egy jó minőségű Dark Forces remake-el a DarkWeben ahová nem ér el a Disney keze :D. Mondjuk valószínűleg semmit. Viszont azt elhatároztam, hogy az első pályát megcsinálom, legalább szerzek némi gyakorlatot UE4-ben. Már Katarn alapjait is megcsináltam CC-ben (Adobe karaktergenerátor) meg ugye K16-Brayar blasterrel kezdi a pályát. Kíváncsi vagyok sikerül-e egy értékelhető demot elkészíteni..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
nekem ilyen remake alom project a vampire redemption GTA/RDR szeruen megcsinalt varosmerettel es nezettel, rengeteg +kuldivel. de asszem ez embertelen mennyisegu melot igenyelne. :)
SZERK
btw, ezmijez? sose hallottam rola.
"okey-dokey!"
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FrPjNYk_JQ0
Jaja egy Openworld játék az rohadtsok meló. Nekem a Dark Forces az ilyen remake becsípődés, meg a Hexen. Doom is az volt. Még Cryengineben nagyjából a block layout meg is volt az első pályához, de aztán a textúrázásnál, meg a modelezésnél azt feladtam.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
egy evnek kellett eltelnie, hogy lecsapodjon a "muvesz" enemben vietnam. van meg otletem lesz meg tobb is.
rwurl=https://www.deviantart.com/apadude/art/the-little-one-must-be-fed-834580227
"okey-dokey!"