azzal nekem nem volt gondom.
meg vannak hozzá plusz "szótárak" elég mókás tud lenni :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Na, végre újra PC-n a Halo! A kampány második felénél járok és igazából nagyszerű cucc, nem igazán tudok belekötni.
Gondolom a Halo játékmenetét nem kell bemutatni senkinek, annak a finomhangolt változatát lehet megtalálni itt is. Feelingre és használatra is frankó fegyverek (ofkorsz remek shotgunnal), kellemes, projectile-kerülgetős játékmenet egész frankó enemy AI-val (utóbbi a mai repertoárból toronymagasan kiemelkedik egyébként, de ez nem feltétlenül a játék érdeme), a regen health nem elcseszett formája, na meg szép, nyitott pályák sok taktikai lehetőséggel. Leülni egyelőre még nem sikerült neki, tempósan jönnek a feladatok, elég változatosak is, összességében kiválóan váltogat a játék a felfedezősebb és a kötöttebb, akciósabb pályák között.
Mechanikailag is csak azt tudom róla elmondani, hogy egy kiválóan összerakott FPS, mert hát minden működik és jól. :D Érdekes, hogy pl. a konzolos kétfegyveres limit hirtelen nem is zavarja az embert, ha az arzenál többé-kevésbé mindegyik darabja el van látva valamilyen saját funkcióval, amit hibátlanul ki is szolgál. Szituációtól függően elég intuitív az, hogy mihez kell nyúlni, a fegyverek melletti kiegészítő elemek (melee, gránátok, speckó armor képességek) pedig abszolút ki tudják pótolni az éppen hiányzó flintákat. A melee pl. szuperhasznos szimplán azért, mert kurva erős, gránátból sok van a pályákon, viszont kevés lehet belőlük nálad, szóval dobálod őket rendesen, wonderful. Tulajdonképpen ha a Reachből kellene kiindulni, simán azt gondolhatná az ember, hogy nincs is egyszerűbb dolog egy patent FPS lefejlesztésénél, közben meg azért jaj de nehéz műfaj ez.
A történetben is kellemeset csalódtam, mert hát elsőre nagyon úgy tűnt, hogy oda se fogok figyelni rá: a karakterek elég gagyik, az egyetlen korrektül kibontott szereplő meg kimúlik a játék felénél. Szerencsére azonban simán elviszi a játékot a hátán maga a helyszín, vagyis Reach. A Bungie nagyon alaposan kitalálta a világot, a játék meg a sok "katonai hadművelet" között egész jól elidőzik a pusztításon és annak a lakosságra gyakorolt hatásán, amitől egy kicsit emberközelibb lesz ez az egész sci-fi military shooter dolog (pl. a CoDnak ezt 600 rész alatt nem sikerült még csak megközelítenie sem). Nem mondom azt, hogy zseniális, mert nem az, de nagyon kellemes, az meg külön poén, hogy a helyiek magyarul beszélnek... illetve hát próbálnak, mert elég blade runneresre sikerült a kiejtésük.
A PC port meg tulajdonképpen rendben van (nevetségesen alacsony a gépigény, jól is fut, nem bugos, az egeres célzás pontos stb.), egy nagy hátránya viszont van: a hangminőség BORZALMAS. Elvileg a 343 ezt majd orvosolni fogja egy peccsben, de szörnyű, sokszor olyan érzésem van játék közben, mintha víz alatt lennék, és néha még pattogni is tud.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Terminator resistance
kb fel ev utan eloszor hasznaltam a gepemet jatekra-valahogy tokre nehezemre esett belekezdeni barmibe is ami nem melo.
es tenyleg, tobben is irtak itt -nekem is az volt az elso gondolatom- ha ez a jatek cirka 10 evvel ezelott jon ki igy ebben a formaban, a lelkemet is eladtam volna erte! :D
ma mar gyenge ez a grafix, a jatekmenet egy lebutitott fallout 4(pedig az sem bonyolult) es a doomok kozott van -de a filing! oleg ecceru a tortenet, hamar leesnek a nagy fordulatok (de van tortenet!) viszont tok jol passzol a termi vilagaba, nehol kicsit eroltetett a klasszik termi klisektol de azt ugy vettem, hogy kapcsolodnia kell a nagy sagahoz a rajongok kedvejert. sztem tok jopofa, termi fanoknak kotelezo (anno az egesz nyari melom bevetelet elb@sztam ocsemmel a terminator fegyveres arcade verziojara, de vegig vittuk!), be fog szippantani a hangulata.
Nos igen. Amikor a Fallout 3-at játszottam még anno, éjszaka a romos nagyváros közepén és éppen energia fegyverekkel lőttek rám az volt az érzésem, hogy micsoda faszányos Terminátor Future Shock modot lehetne rá csinálni.
Erre itt van ez, nem sokkal szebb grafikával, de sokkal zártabb open worlddel. Az ellenfelek hullanak mint a legyek, a főszereplő szinte alig sérül. Meh.
Ha erre lehetne egy modot kérni, akkor kb. egy átprogramozott terminátorral kellene a játékot játszani és akkor okés, hogy nem sérül ennyit, egyébként az ellenfelek sebzését felhúzni durván a 4x-ére, az energia fegyverek lövési sebességét az ötödére, az ellenfelek életerejét így nem piszkálnám, viszont az m16/shotgun ne sebezzen T800-at és akkor már majdnem ott vagyunk, hogy helló ez egy veszélyes világ.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
viszont az m16/shotgun ne sebezzen T800-at és akkor már majdnem ott vagyunk
csak szolok, hogy nem is. amig nincs plazma fegyod, lof@szt nemtudsz a T-kkel csinalni, addig (kb a jatek egyharmada) bujkalosat jatszol (a korhazas resznel majd berosaltam) szal amit kifogasolsz az pont nem igaz a jatekra. sztem tegyel egy probat max a konyvati verzsonnel -mert ezexerint erdekel es sztem nem fox csalodni- aztan nyilatkozz.
oszinte leszek, ven f@sz vagyok, mar csak az elmenyert jaccok-mindent a legkonnyebb fokozaton kezdek(elmultak azok az idok amikor az orszagos COD bajnok csapatot lenyomtuk ketten a haverral reszegen lanpartin:DDD ).
amugy masodjara normalban(!) mar izzasztoak a termik plazmaval is(nekem). de tenyleg, a sima alap fegyokat le se sz@rjak. de ha te meg ilyen jol tolod, tuti hogy hard-on bekakaltatnak. plane hogy van egy map
ShowHide spoiler #csak ha mered
amikor meg nincs semmi masod csak ilyen normal fegyok (m-16, shotgun-amik a kis dronok ellen muxenek a jatekban) amik-mondom nem artanak a T-800 asnak es vegig kell osonnod egy korhazon ami tele van veluk (T-800 asokkal)
Hát ez felemás lett. Nagyon is megvoltak a pillanatai de a hibái is. Egy erős darab így is csak nem annyira mint az első rész volt. Az első rész ugye egy kis városban zajlott és az időhurkos elem megadta a folyamatos csavarokat és feszültséget.
Itt nagyon más a szerkezet mert itt váltakozik a helyszín mint egy road movieban és a paranormális szál annyira nem tudja megtekerni a történetet mint az elsőben. Ahogy redditen írták is többen, valóban sok benne a manapság divatos társadalmi elem de csak kb. 2 alkalommal éreztem túltoltnak. Aztán volt amikor nagyon nem tetszett amerre haladt (harmadik rész) de volt amikor meg kellemesen leptek meg (negyedik rész) mégis azt kell mondjam a varázslatos pillanatai ellenére nem kötött le végig úgy ahogy az első. A karakterek jók voltak de csak a testvér pár volt állandó szereplője a történetnek. A kapcsolatuk pedig tetszett, az volt a fő erőssége a játéknak.
A vége viszont (jó meg rossz verzió itt is) kemény lett. Az egyiket meg is könnyeztem de nem esett jól mert nagyon rámtelepedett és megviselt.
A barátnőm ellátogatott hozzám egy éjszakára. Muszáj volt hát találnunk egy horror/thriller játékot a filmezés utánra. Végül be is dobta a közösbe a KHOLAT c. remekművet, ami ráadásul nem akármilyen alapokra épít, mint az 1959-ben történt tragédiára, a Djatlov Incidens-re. Mindkettőnket érdekel a téma így nem volt kérdés, hogy azonnal belevetjük magunkat a játék világába, ami rendkívül izgalmas volt!
Kapsz egy iránytűt és egy térképet. Ez minden, ami a játékban a segítségedre szolgál a tájékozódásban az átláthatatlan, hatalmas hegységben éjnek évadján (nem is jelzi ki a térkép, hol tartózkodsz éppen).
A grafika csodálatos, remekül operáltak a készítők a nyomással amit a játékosra helyeznek. Nem állandóan kell rettegned, de mindig ébernek kell lenned és bizony, mindig a megfelelő pillanatban értesülsz arról, hogy van "egy" ellenség a területen, amitől bizony muszáj lesz menekülnöd. Az előkapart jegyzetek, dokumentumok nagyon érdekesek, a narrátor zseniális (Sean Bean), a szövegek nagyon mélyrehatóak és a tartalmuk szívbemarkoló (egy-két jegyzetet megpróbálok majd visszatekinteni csak azért is). A zene csodás hatást kelt a téli, zord tájnak, már amikor felhangzik.
Négy és fél órát játszhattunk vele körülbelül. Nem sikerült végig vinni, de a térkép háromnegyed részét sikerült bejárni viszonylag sikeresen. Beszerezve valamennyi dokumentumot, bejárva valamennyi táborhelyet ill. nagyobb mérföldkőnek számító helyeket mint pl. a rádiótorony, templom, vadászlak stb. Összesen háromszor vagy négyszer halhattunk meg, ebből két esetben egy adott pont okozta a problémát, de az esetek többségében a menekülés egész sikeresnek bizonyult. Nem könnyű kiszúrni az ellenséget és váratlan helyeken lephetnek meg, de korán sem éreztük olyan nagy gondnak őket, mint általánosságban véve a legtöbb végigjátszó. Azt hiszem, karácsonykor illetve/vagy szilveszterkor folytatjuk, amit elkezdtünk és visszalátogatunk a hegységbe, befejezve amit elkezdtünk.
Halo: Reach
Zaxx-al ellentétben én bele tudok kötni, mert egy okádni való port. A hang szar, folyamatos microstutter van, az AI néha bebugol vagy szimplán csak megáll működni ésatöbbiésatöbbi. Néha sikerül checkpointokat rakni midcombat ami azt eredményezi hogy amint restartolsz egyből meghalsz, mondhatni remek érzés. 2szer fordult elő, nem voltam túl boldog... A balance az szvsz konkrétan szar és baromi unfair. Heroic-on játszottam, de nem hiszek feltétlen abban, hogy egy játék azért kell hogy nehéz legyen mert szopat. Az ellenfél projectile rakétája pont oda landolnak ahova te mész, néha random felrobbansz (nem viccelek, tök random, sehol egy gránát csak instant meghalsz egy robbanásban...) vagy épp ha egy ház oldalába csapódik egy rakéta és mondjuk 1m-nél közelebb állsz a falhoz akkor te is belehalsz. :D Cserébe az ellenfelek olyan bullet spongeok hogy öröm nézni. Főleg a fehér shieldes elite-ek akikről ha végre lelövöd a shieldet akkor egy fegyver reload idő alatt már újra is töltődik nekik. YAY!
Nade attól függetlenül, hogy ezek a játékban vannak még mindig kiemelkedően jó fps. Bár ez inkább mond el többet az elmúlt 10 éves mainstream single fps felhozataláról mint magáról a reachről. Jól kitalált küldetések (leszámítva a space mission-t, mert azt bárki találta ki rohadjon el a pokol tüzén), kellően változatos, jó lövöldözni a fegyverekkel, jók az ellenfelek, a nehézség is úgyahogy bejött a balance teljes hiányával együtt, a sztori pedig nagyon jó kis prequel volt a Halo CE-hez. Szóval egy percig se bántam meg a végigjátszást csak örültem volna ha nem kell a millió irritáló hülyeségekkel is együtt élni közben. Van egy olyan érzésem, hogy ha a hang és stutter problémákat javítják sokkal jobb élmény lesz szóval érdemes vele kivárni amíg rendberakják.
Szeretettel várom a CE-t, mert annó azt nagyon szerettem. Remélhetőleg most jobb lesz mint a régi PC port. (vagy épp a reach jelenlegi állapotában)
- A game ready drivert feltetted? Csak mert nálam is előfordult egy kis stutter itt-ott, de nem volt zavaró, pedig elég érzékeny vagyok rá. Mondjuk én pont ott hagytam abba (wait for a patch most nálam a hang miatt), ahonnan mondtad, hogy szarabb lesz.
- Én heroicon nem éreztem, hogy szivatna a játék. Hülye checkpointtal persze találkoztam és ja, van egy olyan fegyver, aminek célkövető lövése van + az ellen néha - nem gyakran - számol egy kicsit és arra lő, amerre éppen igyekszel (ezt sokan szokták utálni, de én bírom, mert egy kicsit jobban kell figyelned tőle a mozgásodra, hogy ne gyalogolj bele a lövésekbe), de kb. ennyi. Szívásnak kb. az olyan dolgokat mondanám, amikor mondjuk le kell szedned egy tankot, a 2 fegyveres limit miatt nincs nálad célszerszám, szóval a nagy háború közben mehetsz felfedezni a terepet rakétavető után kutatva, de ilyenből sincs sok igazából.
Összességében én eddig nem éreztem úgy, hogy mondjuk sokszor kéne újrapróbálni egy részt, mert megszivatott a gép és lehet nekimenni újból, mert tök sok módon kihúzhatod magadat a szarból, ha épp van.
- A "meghalok a semmitől" dolog velem is megtörtént és szerintem az sajnos a friendly fire lesz, ami hát bizony van. Egyszer sikerült a dolgot konkrétan tetten érnem, amikor is rakétavetős kocsiból pattantam ki, hogy majd a rakétákat kezelő AI társ úgyis fedez... hát ja, fedezett is, csak aztán seggbe durrantott egy rakétával és instant death. :D Persze dobálnak rád gránátot is, szóval óvatosnak kell lenni.
- A bullet sponge dolog is megvan, de nem tudom, szerintem fejesekkel elég könnyű leszedni az elite-eket is DMR-rel vagy needlerrel. A shield visszatöltős elite persze már cumi, de ha közel vagy hozzájuk, akkor nem csinálják, szóval őket onnan kell kezelni, a melee pl. baromi jól működik. Persze ez ízlésbeli dolog is, én mindig szerettem az olyan FPS-eket, amiben vannak ilyen "miniboss" jellegű ellenfelek, akik kb. azt csinálják, amit te is. Nekem visszaadott egy kis Unreal-élményt.
A portra meg én azért nem merem azt mondani, hogy borzalmas, mert nyilván vannak vele gondok, de ezek mind javíthatóak (és javítani is fogják, a stuttert is) és alapvetően remek a teljesítmény. Egy GTX 770 az ajánlott videokártya a 4K 60 fps-hez, hogy lenne már borzalmas port? A baj igazából annyi, hogy fucking Microsoft, mert az Age of Empires DE és az Age of Empires 2 DE után megint sikerült befejezetlenül kiadni egy remastert. A szar ügy meg az, hogy még azt sem lehet mondani a dologra, hogy elbaszták volna, mert az eladások meg kurva jók.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A baj igazából annyi, hogy fucking Microsoft, mert az Age of Empires DE és az Age of Empires 2 DE után megint sikerült befejezetlenül kiadni egy remastert. A szar ügy meg az, hogy még azt sem lehet mondani a dologra, hogy elbaszták volna, mert az eladások meg kurva jók.
Egyértelmű, hogy nem várhattak a kiadással, mert a nagy bevételt a Karácsony előtti szezon adja. Majd a népek megkapják a pach-eket és lenyugszanak.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ja, pl. az Age 2 DE fejlesztői erősen utaltak is arra, hogy ők tolták volna a megjelenést (szaggat, sok a bug, fos a netkód, közben meg ezt mind tudják jól, a fixek tesztelés alatt vannak), de az MS azt mondta, hogy "nope, holiday season, marketing, ki kell adni, aztán 1-2 hónap alatt befejezzük". A Reachnél is azt látod, hogy a 343 remek munkát végzett, csak még nincs kész a port. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A problema, hogy a nagyobb szivatosabb harcokat meg nem lattad. Ne itelj addig amig nem lattad az egesz jatekot. :D A vicc, hogy kevesebbet haltam a space missionig mint utana kuldetesenkent... A koveto lovedekekkel nem volt bajom, az fair game, fogjuk ra. A bajom a raketas ellenfelekkel volt meg a tankokkal. Mert azok kurva isten mindig oda lottek ahol en vagyok. Mit ne mondjuk imadtam 5szor ujrakezdeni egy kuldetest mert a tankommal egyszeruen keptelenseg volt kimozdulni a lovedek elol. Ja meg a jarmuves reszeknel a legjobb amikor az enemy egy az egyben masolja a mozgasod. :D Ghosttal szambaztam egy tank elott es pontosan ugyanakkor ugyanarra mozdult amerre en. Jot rogogtem ezen is.
A random robbanasok meg nem granat/friendly fire voltak, annyira azert nem vagyok suger hogy ezeket pl ne vegyem eszre. Egyszeruen csak mondjuk bemesz egy ajton es puff meghaltal. Se ellenfel se barat se semmi. Harc kozben is volt hogy maszkaltam es felrobbantam, nem volt granat elottem, semmi. Tobbszor is. Es nem, nem a kamikaze gruntok votlak. :)
A sponge az szerintem mindenhogy szar. Ott rohogtem mikor befagyott az ai es DMRel masfel tarnyi fejes volt leszedni a shieldet. Hat b+ :D Utana mar 1 fejes eleg volt, de hat kerem... A hunterrol meg ne is beszeljunk aminek a weakpointjaba is vagy 3-4 kozvetlen kozelrol elkovetett shotgun loves kellett. Amugy meg loheted napestig, meg se kottyan neki mondjuk 5 raketa. :D
Egy port meg ha tele van technikai hibakkal akkor szar. Nem kell vedeni. Majd ha kijavitjak akkor ok, de jelenleg... Azon meg mar fenn se akadtam igazabol, hogy nincs grafikai opcio semmire csak normal meg enhanced, mert amugy jol fut ( a stuttert leszamitva, btw igen, legfrissebb driverem van), de a jol fut szamomra nem egyenlo azzal, hogy jo port.
Egy port meg ha tele van technikai hibakkal akkor szar. Nem kell vedeni.
Nem védem (mitől kéne?), csak nem szeretem ezt a "borzalmas port, fuj, fuj" hozzáállást úgy semminél sem, mert kicsit "demagóg". A GTA 4 egy borzalmas port, az Arkham Knight is egy borzalmas port, ebben viszont benne van a meló bőven, csak korán adták ki. Ha a közepesre is a borzalmas szót használod, mi marad az igazán rossz portokra? :D
Azon meg mar fenn se akadtam igazabol, hogy nincs grafikai opcio semmire csak normal meg enhanced
Egy 10 éves játék minimálisan megszépített portja, nem igazán van szüksége ennek opciókra. Az original és az enhanced között is csak abban van különbség, hogy enhancedben jobbak a lod értékek, ezen kívül max egy külön AA opció lenne frankó, de ilyen gépigény mellett arra is ott a downsampling igazából.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van már új, kb. fél órája jött ki:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=c5kCLcu8hdk
Érdekes, mert a DF meg azt mondja, hogy csak boxon van az a szaggatás, amire Joda panaszkodik. Not true, szvsz valószínűleg egy kicsit procinehéz még a játék. Az MS mindenesetre szokott hallgatni a DF-re, szóval wait for a patch nálam továbbra is.
A hangösszehasonlítás meg... :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
60 Fps Locked a kompromisszum a videó szerint mert unlockednél nem folyamatos az animáció. Hang a videoban borzalmas volt. Az eredetiben nagyon ott volt, s nem hiába az egyik kedvencekhez Halom volt. A soundtrack is nagyon odabaszott. Viszont én 8-10 éve játszottam ver utoljára. Amúgy nekem a 4 is tetszett illetve a SoTC is tetszett 24 Cinematrix FPS-el PS2-őn ;) úgyhogy só/bors javallott.
Mivel nekem az MCC meg Xbox One-on van meg nem hiszem hogy PC-re is megvenném, ugyan boxom az új Halo és Scarlettig nem lesz.
Koncepció továbbra is jó, örülök hogy Dontnod fent maradt a Remember Me után (amit én imádtam, rengeteg hibája ellenére). A testvéri gondviselés és az interakció Sean és Daniel között nagyon erős. Talán maga a töeténet nem olyan “formabontó” mint a Life is Strange esetében Chloe és Max-al, viszont a zene és a narratíva még mindig jó. Én a klasszik jó “endinget” kaptam, bár az utolsó rész szerintem nem volt olyan jó mint előtte a többi négy.
Sajna a Vampyr teljesen hidegen hagyott még kipróbálása után is, de remelem hogy dontnod csinál még ínyemre való játékot.
Jedi Fallen Order elso benyomasok...
Elvezheto jatek, de nevetseges elegge. A vonatos palya egy az egyben uncharted 2 copy. A vege fele amikor feltunt a "heli" mar rohogtem rajta. :D Persze nem szegyen lopni valamitol ami hibatlanul mukodott 10 eve, de azert jo lett volna nem egy az egyben atvenni az egeszet, mert mar nekem volt kinos. A masik dolog amin rohogtem a csuzda szimulatorozas. 1 oran belul 4 darab volt. :D Hat komolyan ennyire nincs kreativ otlet, hogy ezt kell tolni, hogy kitoltse az uresjaratot? A harc az igazabol fasza, bar nagyon fapados meg az elejen sajnos. Az egyik "miniboss" gyikkal meg is gyult a bajom, mert kepesseg ugy lofasz nincs, hp szinten ugyhogy 2 utesbol haltam... A kedvencem az instant stagger es utana egy utesbol halas volt. Sokszor egymas utan. :D Meg ott jott ki nagyon, hogy az animaciok megszakithatatlanok ami mar most kurva irritalo. Szoval ha elkezdesz egy utest akkor abbol nincs dodge vagy barmi, az utes kimegy igyis-ugyis. Ha belehalsz akkor igy jartal. Stim ugyanez. Kurva lassu animacio, kozben setalsz es se dodge se parry se semmi... Remelem meg tudom szokni, de igy az elejen baromira irrital ez a fajta combat.
A hangulat viszont fasza. :D Atvezetok is jok, a daydream is kurva jo volt. Szoval azert vannak pozitiv dolgok is benne boven. Valszeg a jatekmenet is sokat fog javulni upgrade-ek meg egy kis hozzaszokas utan. Erzetre mondjuk tok ugyanaz a bajom vele egyelore mint a Reachnel. Jo, de nem azert mert annyira hudenagyon bejon, hanem azert mert annyira nincs semmi ertelmes jatek, hogy ezek a kozepszar portok / jatekok is jobbnak tunnek mint amilyenek valojaban. :(
Szoval ha elkezdesz egy utest akkor abbol nincs dodge vagy barmi, az utes kimegy igyis-ugyis. Ha belehalsz akkor igy jartal. Stim ugyanez. Kurva lassu animacio, kozben setalsz es se dodge se parry se semmi...
Nos néhány hónapja nem Doomoztam, tegnap este viszont igen, és beszarás, hogy mennyire reszponzív, smooth,mennyire jól néz ki + a hangok és a zene. Nem csak a következő Doom lesz eternal már a 2016-os is az. Nem hiszem, hogy valaha is uninstallálni fogom. \o/
Én soha nem játszottam ezzel a résszel, így nekem minden meglepetés volt.
ShowHide spoiler #
Igen a befejezés is!
Számomra hatalmas meglepetés, hogy az új Halo részekhez (legutóbb talán a Halo 4 volt) képest mennyivel jobb a sztori és a küldetések is változatosak. A grandiózus csatákról már nem is beszélve. Az már más, hogy ez a port tényleg egy hányadék. Nem értem mit csináltak ezen hónapokig. Egy remakenek (lsd. Resident Evil 2) jobban örültem volna.
2019: Nem lehet menet közben leguggolni. Nem lehet az egérgörgőt fegyverváltásra állítani. Fapados az egész játék kinézete.
De remek élmény volt! Nem bántam meg!
Emlékeiben az él, hogy a Halo 3 és Halo 3: ODST volt a legjobb a sorozatban. Majd kiderül. :)
A játék második fele lényegesen jobb volt mint a kezdés. Bár továbbra is tele volt gyerekbetegségekkel. A megszakíthatatlan mozdulatokat relatív gyorsan meg is szoktam, nem volt vele bajom később. Ami viszont végig bökte a csőröm az a végtelen csúszdafest ami megy a játékban. Meg a kis résen való közlekedés 2 percenként. Egyszerűen nevetségesen túl lett használva ez a két megoldás. A másik ami irritált, hogy amint bejött valami új mechanika (teszemazt a jump pad) akkor azonnal túl lett tolva és jóformán _csak_ azt kell használni vagy 1 óráig, mert minden platforming arra épül. Se elötte se utána egy darab se, de amikor bejön akkor aztán van nemulass. Ellenfelek is így vannak adagolva ahogy észrevettem. Kicsit jobban variálva, jobban szétszórva sokkal hatékonyabb lehetett volna.
A sztori bár langyos lepkefing, de igazából elment. A végére az is szépen magára talált az utolsó 2-3 órára. A hangulata is végig megvolt igazából szóval bármennyire irritált pár része akkor se tudom rámondani, hogy "rossz" lett volna. Erős közepes. Kellett volna még neki fél év. Meg mondjuk normális collectible rendszer ami inspirál arra, hogy visszamenj bárhova is ha már ennyire úgy alakították ki a pályákat, hogy pályarészek bizonyos abilityk mögé legyenek zárva. A mostani poncsó gyüjtemény meg észrevehetetlen lightsaber partok szerintem senkit nem motiválnak semmire. Egy végigjátszást megér, csak ne számítson az ember semmi kiemelkedőre.
azzal nekem nem volt gondom.
meg vannak hozzá plusz "szótárak" elég mókás tud lenni :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Halo: Reach
Na, végre újra PC-n a Halo! A kampány második felénél járok és igazából nagyszerű cucc, nem igazán tudok belekötni.
Gondolom a Halo játékmenetét nem kell bemutatni senkinek, annak a finomhangolt változatát lehet megtalálni itt is. Feelingre és használatra is frankó fegyverek (ofkorsz remek shotgunnal), kellemes, projectile-kerülgetős játékmenet egész frankó enemy AI-val (utóbbi a mai repertoárból toronymagasan kiemelkedik egyébként, de ez nem feltétlenül a játék érdeme), a regen health nem elcseszett formája, na meg szép, nyitott pályák sok taktikai lehetőséggel. Leülni egyelőre még nem sikerült neki, tempósan jönnek a feladatok, elég változatosak is, összességében kiválóan váltogat a játék a felfedezősebb és a kötöttebb, akciósabb pályák között.
Mechanikailag is csak azt tudom róla elmondani, hogy egy kiválóan összerakott FPS, mert hát minden működik és jól. :D Érdekes, hogy pl. a konzolos kétfegyveres limit hirtelen nem is zavarja az embert, ha az arzenál többé-kevésbé mindegyik darabja el van látva valamilyen saját funkcióval, amit hibátlanul ki is szolgál. Szituációtól függően elég intuitív az, hogy mihez kell nyúlni, a fegyverek melletti kiegészítő elemek (melee, gránátok, speckó armor képességek) pedig abszolút ki tudják pótolni az éppen hiányzó flintákat. A melee pl. szuperhasznos szimplán azért, mert kurva erős, gránátból sok van a pályákon, viszont kevés lehet belőlük nálad, szóval dobálod őket rendesen, wonderful. Tulajdonképpen ha a Reachből kellene kiindulni, simán azt gondolhatná az ember, hogy nincs is egyszerűbb dolog egy patent FPS lefejlesztésénél, közben meg azért jaj de nehéz műfaj ez.
A történetben is kellemeset csalódtam, mert hát elsőre nagyon úgy tűnt, hogy oda se fogok figyelni rá: a karakterek elég gagyik, az egyetlen korrektül kibontott szereplő meg kimúlik a játék felénél. Szerencsére azonban simán elviszi a játékot a hátán maga a helyszín, vagyis Reach. A Bungie nagyon alaposan kitalálta a világot, a játék meg a sok "katonai hadművelet" között egész jól elidőzik a pusztításon és annak a lakosságra gyakorolt hatásán, amitől egy kicsit emberközelibb lesz ez az egész sci-fi military shooter dolog (pl. a CoDnak ezt 600 rész alatt nem sikerült még csak megközelítenie sem). Nem mondom azt, hogy zseniális, mert nem az, de nagyon kellemes, az meg külön poén, hogy a helyiek magyarul beszélnek... illetve hát próbálnak, mert elég blade runneresre sikerült a kiejtésük.
A PC port meg tulajdonképpen rendben van (nevetségesen alacsony a gépigény, jól is fut, nem bugos, az egeres célzás pontos stb.), egy nagy hátránya viszont van: a hangminőség BORZALMAS. Elvileg a 343 ezt majd orvosolni fogja egy peccsben, de szörnyű, sokszor olyan érzésem van játék közben, mintha víz alatt lennék, és néha még pattogni is tud.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Terminator resistance
kb fel ev utan eloszor hasznaltam a gepemet jatekra-valahogy tokre nehezemre esett belekezdeni barmibe is ami nem melo.
es tenyleg, tobben is irtak itt -nekem is az volt az elso gondolatom- ha ez a jatek cirka 10 evvel ezelott jon ki igy ebben a formaban, a lelkemet is eladtam volna erte! :D
ma mar gyenge ez a grafix, a jatekmenet egy lebutitott fallout 4(pedig az sem bonyolult) es a doomok kozott van -de a filing! oleg ecceru a tortenet, hamar leesnek a nagy fordulatok (de van tortenet!) viszont tok jol passzol a termi vilagaba, nehol kicsit eroltetett a klasszik termi klisektol de azt ugy vettem, hogy kapcsolodnia kell a nagy sagahoz a rajongok kedvejert. sztem tok jopofa, termi fanoknak kotelezo (anno az egesz nyari melom bevetelet elb@sztam ocsemmel a terminator fegyveres arcade verziojara, de vegig vittuk!), be fog szippantani a hangulata.
"okey-dokey!"
Beletekergettem a végigjátszásba.
Nos igen. Amikor a Fallout 3-at játszottam még anno, éjszaka a romos nagyváros közepén és éppen energia fegyverekkel lőttek rám az volt az érzésem, hogy micsoda faszányos Terminátor Future Shock modot lehetne rá csinálni.
Erre itt van ez, nem sokkal szebb grafikával, de sokkal zártabb open worlddel. Az ellenfelek hullanak mint a legyek, a főszereplő szinte alig sérül. Meh.
Ha erre lehetne egy modot kérni, akkor kb. egy átprogramozott terminátorral kellene a játékot játszani és akkor okés, hogy nem sérül ennyit, egyébként az ellenfelek sebzését felhúzni durván a 4x-ére, az energia fegyverek lövési sebességét az ötödére, az ellenfelek életerejét így nem piszkálnám, viszont az m16/shotgun ne sebezzen T800-at és akkor már majdnem ott vagyunk, hogy helló ez egy veszélyes világ.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Kazuárok* a megcélzott közönség.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Remélem, úgy panaszkodsz, hogy közben nincs maxra téve a nehézségi fokozat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
csak szolok, hogy nem is. amig nincs plazma fegyod, lof@szt nemtudsz a T-kkel csinalni, addig (kb a jatek egyharmada) bujkalosat jatszol (a korhazas resznel majd berosaltam) szal amit kifogasolsz az pont nem igaz a jatekra. sztem tegyel egy probat max a konyvati verzsonnel -mert ezexerint erdekel es sztem nem fox csalodni- aztan nyilatkozz.
"okey-dokey!"
Mint írtam, belenéztem a végigjátszásba yt-n. Fogalmam sincs a nehézségi szintjéről, két különböző játékos videóiba tekergettem és harmatos volt.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Akkor jó, milyen nehézségen játszottál vele és az mennyire izzasztott meg a közepétől?
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
oszinte leszek, ven f@sz vagyok, mar csak az elmenyert jaccok-mindent a legkonnyebb fokozaton kezdek(elmultak azok az idok amikor az orszagos COD bajnok csapatot lenyomtuk ketten a haverral reszegen lanpartin:DDD ).
amugy masodjara normalban(!) mar izzasztoak a termik plazmaval is(nekem). de tenyleg, a sima alap fegyokat le se sz@rjak. de ha te meg ilyen jol tolod, tuti hogy hard-on bekakaltatnak. plane hogy van egy map
"okey-dokey!"
Life is Strange 2
Hát ez felemás lett. Nagyon is megvoltak a pillanatai de a hibái is. Egy erős darab így is csak nem annyira mint az első rész volt. Az első rész ugye egy kis városban zajlott és az időhurkos elem megadta a folyamatos csavarokat és feszültséget.
Itt nagyon más a szerkezet mert itt váltakozik a helyszín mint egy road movieban és a paranormális szál annyira nem tudja megtekerni a történetet mint az elsőben. Ahogy redditen írták is többen, valóban sok benne a manapság divatos társadalmi elem de csak kb. 2 alkalommal éreztem túltoltnak. Aztán volt amikor nagyon nem tetszett amerre haladt (harmadik rész) de volt amikor meg kellemesen leptek meg (negyedik rész) mégis azt kell mondjam a varázslatos pillanatai ellenére nem kötött le végig úgy ahogy az első. A karakterek jók voltak de csak a testvér pár volt állandó szereplője a történetnek. A kapcsolatuk pedig tetszett, az volt a fő erőssége a játéknak.
A vége viszont (jó meg rossz verzió itt is) kemény lett. Az egyiket meg is könnyeztem de nem esett jól mert nagyon rámtelepedett és megviselt.
rwurl=http://assets.vg247.com/current//2014/02/kholat_2.jpg
A barátnőm ellátogatott hozzám egy éjszakára. Muszáj volt hát találnunk egy horror/thriller játékot a filmezés utánra. Végül be is dobta a közösbe a KHOLAT c. remekművet, ami ráadásul nem akármilyen alapokra épít, mint az 1959-ben történt tragédiára, a Djatlov Incidens-re. Mindkettőnket érdekel a téma így nem volt kérdés, hogy azonnal belevetjük magunkat a játék világába, ami rendkívül izgalmas volt!
Kapsz egy iránytűt és egy térképet. Ez minden, ami a játékban a segítségedre szolgál a tájékozódásban az átláthatatlan, hatalmas hegységben éjnek évadján (nem is jelzi ki a térkép, hol tartózkodsz éppen).
rwurl=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/689396248619304995/A994940CD6...
A grafika csodálatos, remekül operáltak a készítők a nyomással amit a játékosra helyeznek. Nem állandóan kell rettegned, de mindig ébernek kell lenned és bizony, mindig a megfelelő pillanatban értesülsz arról, hogy van "egy" ellenség a területen, amitől bizony muszáj lesz menekülnöd. Az előkapart jegyzetek, dokumentumok nagyon érdekesek, a narrátor zseniális (Sean Bean), a szövegek nagyon mélyrehatóak és a tartalmuk szívbemarkoló (egy-két jegyzetet megpróbálok majd visszatekinteni csak azért is). A zene csodás hatást kelt a téli, zord tájnak, már amikor felhangzik.
Négy és fél órát játszhattunk vele körülbelül. Nem sikerült végig vinni, de a térkép háromnegyed részét sikerült bejárni viszonylag sikeresen. Beszerezve valamennyi dokumentumot, bejárva valamennyi táborhelyet ill. nagyobb mérföldkőnek számító helyeket mint pl. a rádiótorony, templom, vadászlak stb. Összesen háromszor vagy négyszer halhattunk meg, ebből két esetben egy adott pont okozta a problémát, de az esetek többségében a menekülés egész sikeresnek bizonyult. Nem könnyű kiszúrni az ellenséget és váratlan helyeken lephetnek meg, de korán sem éreztük olyan nagy gondnak őket, mint általánosságban véve a legtöbb végigjátszó. Azt hiszem, karácsonykor illetve/vagy szilveszterkor folytatjuk, amit elkezdtünk és visszalátogatunk a hegységbe, befejezve amit elkezdtünk.
rwurl=https://66.media.tumblr.com/c3eba844b8f4d006f36424a2140b7c09/tumblr_pmb9...
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
Halo: Reach
Zaxx-al ellentétben én bele tudok kötni, mert egy okádni való port. A hang szar, folyamatos microstutter van, az AI néha bebugol vagy szimplán csak megáll működni ésatöbbiésatöbbi. Néha sikerül checkpointokat rakni midcombat ami azt eredményezi hogy amint restartolsz egyből meghalsz, mondhatni remek érzés. 2szer fordult elő, nem voltam túl boldog... A balance az szvsz konkrétan szar és baromi unfair. Heroic-on játszottam, de nem hiszek feltétlen abban, hogy egy játék azért kell hogy nehéz legyen mert szopat. Az ellenfél projectile rakétája pont oda landolnak ahova te mész, néha random felrobbansz (nem viccelek, tök random, sehol egy gránát csak instant meghalsz egy robbanásban...) vagy épp ha egy ház oldalába csapódik egy rakéta és mondjuk 1m-nél közelebb állsz a falhoz akkor te is belehalsz. :D Cserébe az ellenfelek olyan bullet spongeok hogy öröm nézni. Főleg a fehér shieldes elite-ek akikről ha végre lelövöd a shieldet akkor egy fegyver reload idő alatt már újra is töltődik nekik. YAY!
Nade attól függetlenül, hogy ezek a játékban vannak még mindig kiemelkedően jó fps. Bár ez inkább mond el többet az elmúlt 10 éves mainstream single fps felhozataláról mint magáról a reachről. Jól kitalált küldetések (leszámítva a space mission-t, mert azt bárki találta ki rohadjon el a pokol tüzén), kellően változatos, jó lövöldözni a fegyverekkel, jók az ellenfelek, a nehézség is úgyahogy bejött a balance teljes hiányával együtt, a sztori pedig nagyon jó kis prequel volt a Halo CE-hez. Szóval egy percig se bántam meg a végigjátszást csak örültem volna ha nem kell a millió irritáló hülyeségekkel is együtt élni közben. Van egy olyan érzésem, hogy ha a hang és stutter problémákat javítják sokkal jobb élmény lesz szóval érdemes vele kivárni amíg rendberakják.
Szeretettel várom a CE-t, mert annó azt nagyon szerettem. Remélhetőleg most jobb lesz mint a régi PC port. (vagy épp a reach jelenlegi állapotában)
Elég kár érte, az egyik legjobb Halo. Legendary-n is végigjátszottam párszor 360-on.
Jah, van, amikor az elite megáll és megvárja amíg lelövöd, vagy csak simán nem reagálnak az oldalról jövő elég erős tűzre :D
A vicc, hogy ez easy-n is így megy.
Csak néhány dolog:
- A game ready drivert feltetted? Csak mert nálam is előfordult egy kis stutter itt-ott, de nem volt zavaró, pedig elég érzékeny vagyok rá. Mondjuk én pont ott hagytam abba (wait for a patch most nálam a hang miatt), ahonnan mondtad, hogy szarabb lesz.
- Én heroicon nem éreztem, hogy szivatna a játék. Hülye checkpointtal persze találkoztam és ja, van egy olyan fegyver, aminek célkövető lövése van + az ellen néha - nem gyakran - számol egy kicsit és arra lő, amerre éppen igyekszel (ezt sokan szokták utálni, de én bírom, mert egy kicsit jobban kell figyelned tőle a mozgásodra, hogy ne gyalogolj bele a lövésekbe), de kb. ennyi. Szívásnak kb. az olyan dolgokat mondanám, amikor mondjuk le kell szedned egy tankot, a 2 fegyveres limit miatt nincs nálad célszerszám, szóval a nagy háború közben mehetsz felfedezni a terepet rakétavető után kutatva, de ilyenből sincs sok igazából.
Összességében én eddig nem éreztem úgy, hogy mondjuk sokszor kéne újrapróbálni egy részt, mert megszivatott a gép és lehet nekimenni újból, mert tök sok módon kihúzhatod magadat a szarból, ha épp van.
- A "meghalok a semmitől" dolog velem is megtörtént és szerintem az sajnos a friendly fire lesz, ami hát bizony van. Egyszer sikerült a dolgot konkrétan tetten érnem, amikor is rakétavetős kocsiból pattantam ki, hogy majd a rakétákat kezelő AI társ úgyis fedez... hát ja, fedezett is, csak aztán seggbe durrantott egy rakétával és instant death. :D Persze dobálnak rád gránátot is, szóval óvatosnak kell lenni.
- A bullet sponge dolog is megvan, de nem tudom, szerintem fejesekkel elég könnyű leszedni az elite-eket is DMR-rel vagy needlerrel. A shield visszatöltős elite persze már cumi, de ha közel vagy hozzájuk, akkor nem csinálják, szóval őket onnan kell kezelni, a melee pl. baromi jól működik. Persze ez ízlésbeli dolog is, én mindig szerettem az olyan FPS-eket, amiben vannak ilyen "miniboss" jellegű ellenfelek, akik kb. azt csinálják, amit te is. Nekem visszaadott egy kis Unreal-élményt.
A portra meg én azért nem merem azt mondani, hogy borzalmas, mert nyilván vannak vele gondok, de ezek mind javíthatóak (és javítani is fogják, a stuttert is) és alapvetően remek a teljesítmény. Egy GTX 770 az ajánlott videokártya a 4K 60 fps-hez, hogy lenne már borzalmas port? A baj igazából annyi, hogy fucking Microsoft, mert az Age of Empires DE és az Age of Empires 2 DE után megint sikerült befejezetlenül kiadni egy remastert. A szar ügy meg az, hogy még azt sem lehet mondani a dologra, hogy elbaszták volna, mert az eladások meg kurva jók.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyértelmű, hogy nem várhattak a kiadással, mert a nagy bevételt a Karácsony előtti szezon adja. Majd a népek megkapják a pach-eket és lenyugszanak.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ja, pl. az Age 2 DE fejlesztői erősen utaltak is arra, hogy ők tolták volna a megjelenést (szaggat, sok a bug, fos a netkód, közben meg ezt mind tudják jól, a fixek tesztelés alatt vannak), de az MS azt mondta, hogy "nope, holiday season, marketing, ki kell adni, aztán 1-2 hónap alatt befejezzük". A Reachnél is azt látod, hogy a 343 remek munkát végzett, csak még nincs kész a port. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A problema, hogy a nagyobb szivatosabb harcokat meg nem lattad. Ne itelj addig amig nem lattad az egesz jatekot. :D A vicc, hogy kevesebbet haltam a space missionig mint utana kuldetesenkent... A koveto lovedekekkel nem volt bajom, az fair game, fogjuk ra. A bajom a raketas ellenfelekkel volt meg a tankokkal. Mert azok kurva isten mindig oda lottek ahol en vagyok. Mit ne mondjuk imadtam 5szor ujrakezdeni egy kuldetest mert a tankommal egyszeruen keptelenseg volt kimozdulni a lovedek elol. Ja meg a jarmuves reszeknel a legjobb amikor az enemy egy az egyben masolja a mozgasod. :D Ghosttal szambaztam egy tank elott es pontosan ugyanakkor ugyanarra mozdult amerre en. Jot rogogtem ezen is.
A random robbanasok meg nem granat/friendly fire voltak, annyira azert nem vagyok suger hogy ezeket pl ne vegyem eszre. Egyszeruen csak mondjuk bemesz egy ajton es puff meghaltal. Se ellenfel se barat se semmi. Harc kozben is volt hogy maszkaltam es felrobbantam, nem volt granat elottem, semmi. Tobbszor is. Es nem, nem a kamikaze gruntok votlak. :)
A sponge az szerintem mindenhogy szar. Ott rohogtem mikor befagyott az ai es DMRel masfel tarnyi fejes volt leszedni a shieldet. Hat b+ :D Utana mar 1 fejes eleg volt, de hat kerem... A hunterrol meg ne is beszeljunk aminek a weakpointjaba is vagy 3-4 kozvetlen kozelrol elkovetett shotgun loves kellett. Amugy meg loheted napestig, meg se kottyan neki mondjuk 5 raketa. :D
Egy port meg ha tele van technikai hibakkal akkor szar. Nem kell vedeni. Majd ha kijavitjak akkor ok, de jelenleg... Azon meg mar fenn se akadtam igazabol, hogy nincs grafikai opcio semmire csak normal meg enhanced, mert amugy jol fut ( a stuttert leszamitva, btw igen, legfrissebb driverem van), de a jol fut szamomra nem egyenlo azzal, hogy jo port.
Nem védem (mitől kéne?), csak nem szeretem ezt a "borzalmas port, fuj, fuj" hozzáállást úgy semminél sem, mert kicsit "demagóg". A GTA 4 egy borzalmas port, az Arkham Knight is egy borzalmas port, ebben viszont benne van a meló bőven, csak korán adták ki. Ha a közepesre is a borzalmas szót használod, mi marad az igazán rossz portokra? :D
Egy 10 éves játék minimálisan megszépített portja, nem igazán van szüksége ennek opciókra. Az original és az enhanced között is csak abban van különbség, hogy enhancedben jobbak a lod értékek, ezen kívül max egy külön AA opció lenne frankó, de ilyen gépigény mellett arra is ott a downsampling igazából.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/REdelyAV3-A
Van már új, kb. fél órája jött ki:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=c5kCLcu8hdk
Érdekes, mert a DF meg azt mondja, hogy csak boxon van az a szaggatás, amire Joda panaszkodik. Not true, szvsz valószínűleg egy kicsit procinehéz még a játék. Az MS mindenesetre szokott hallgatni a DF-re, szóval wait for a patch nálam továbbra is.
A hangösszehasonlítás meg... :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
60 Fps Locked a kompromisszum a videó szerint mert unlockednél nem folyamatos az animáció. Hang a videoban borzalmas volt. Az eredetiben nagyon ott volt, s nem hiába az egyik kedvencekhez Halom volt. A soundtrack is nagyon odabaszott. Viszont én 8-10 éve játszottam ver utoljára. Amúgy nekem a 4 is tetszett illetve a SoTC is tetszett 24 Cinematrix FPS-el PS2-őn ;) úgyhogy só/bors javallott.
Mivel nekem az MCC meg Xbox One-on van meg nem hiszem hogy PC-re is megvenném, ugyan boxom az új Halo és Scarlettig nem lesz.
Life is Strange 2
Koncepció továbbra is jó, örülök hogy Dontnod fent maradt a Remember Me után (amit én imádtam, rengeteg hibája ellenére). A testvéri gondviselés és az interakció Sean és Daniel között nagyon erős. Talán maga a töeténet nem olyan “formabontó” mint a Life is Strange esetében Chloe és Max-al, viszont a zene és a narratíva még mindig jó. Én a klasszik jó “endinget” kaptam, bár az utolsó rész szerintem nem volt olyan jó mint előtte a többi négy.
Sajna a Vampyr teljesen hidegen hagyott még kipróbálása után is, de remelem hogy dontnod csinál még ínyemre való játékot.
Jedi Fallen Order elso benyomasok...
Elvezheto jatek, de nevetseges elegge. A vonatos palya egy az egyben uncharted 2 copy. A vege fele amikor feltunt a "heli" mar rohogtem rajta. :D Persze nem szegyen lopni valamitol ami hibatlanul mukodott 10 eve, de azert jo lett volna nem egy az egyben atvenni az egeszet, mert mar nekem volt kinos. A masik dolog amin rohogtem a csuzda szimulatorozas. 1 oran belul 4 darab volt. :D Hat komolyan ennyire nincs kreativ otlet, hogy ezt kell tolni, hogy kitoltse az uresjaratot? A harc az igazabol fasza, bar nagyon fapados meg az elejen sajnos. Az egyik "miniboss" gyikkal meg is gyult a bajom, mert kepesseg ugy lofasz nincs, hp szinten ugyhogy 2 utesbol haltam... A kedvencem az instant stagger es utana egy utesbol halas volt. Sokszor egymas utan. :D Meg ott jott ki nagyon, hogy az animaciok megszakithatatlanok ami mar most kurva irritalo. Szoval ha elkezdesz egy utest akkor abbol nincs dodge vagy barmi, az utes kimegy igyis-ugyis. Ha belehalsz akkor igy jartal. Stim ugyanez. Kurva lassu animacio, kozben setalsz es se dodge se parry se semmi... Remelem meg tudom szokni, de igy az elejen baromira irrital ez a fajta combat.
A hangulat viszont fasza. :D Atvezetok is jok, a daydream is kurva jo volt. Szoval azert vannak pozitiv dolgok is benne boven. Valszeg a jatekmenet is sokat fog javulni upgrade-ek meg egy kis hozzaszokas utan. Erzetre mondjuk tok ugyanaz a bajom vele egyelore mint a Reachnel. Jo, de nem azert mert annyira hudenagyon bejon, hanem azert mert annyira nincs semmi ertelmes jatek, hogy ezek a kozepszar portok / jatekok is jobbnak tunnek mint amilyenek valojaban. :(
Gyakorlatilag Dark Souls?
Éljenek a videojátékok!
Yup, de attol meg kurva irritalo. :D
Nos néhány hónapja nem Doomoztam, tegnap este viszont igen, és beszarás, hogy mennyire reszponzív, smooth,mennyire jól néz ki + a hangok és a zene. Nem csak a következő Doom lesz eternal már a 2016-os is az. Nem hiszem, hogy valaha is uninstallálni fogom. \o/
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Halo Reach
Én soha nem játszottam ezzel a résszel, így nekem minden meglepetés volt.
Számomra hatalmas meglepetés, hogy az új Halo részekhez (legutóbb talán a Halo 4 volt) képest mennyivel jobb a sztori és a küldetések is változatosak. A grandiózus csatákról már nem is beszélve. Az már más, hogy ez a port tényleg egy hányadék. Nem értem mit csináltak ezen hónapokig. Egy remakenek (lsd. Resident Evil 2) jobban örültem volna.
2019: Nem lehet menet közben leguggolni. Nem lehet az egérgörgőt fegyverváltásra állítani. Fapados az egész játék kinézete.
De remek élmény volt! Nem bántam meg!
Emlékeiben az él, hogy a Halo 3 és Halo 3: ODST volt a legjobb a sorozatban. Majd kiderül. :)
rwurl=https://youtu.be/3S5I0_hjS3c
A játék második fele lényegesen jobb volt mint a kezdés. Bár továbbra is tele volt gyerekbetegségekkel. A megszakíthatatlan mozdulatokat relatív gyorsan meg is szoktam, nem volt vele bajom később. Ami viszont végig bökte a csőröm az a végtelen csúszdafest ami megy a játékban. Meg a kis résen való közlekedés 2 percenként. Egyszerűen nevetségesen túl lett használva ez a két megoldás. A másik ami irritált, hogy amint bejött valami új mechanika (teszemazt a jump pad) akkor azonnal túl lett tolva és jóformán _csak_ azt kell használni vagy 1 óráig, mert minden platforming arra épül. Se elötte se utána egy darab se, de amikor bejön akkor aztán van nemulass. Ellenfelek is így vannak adagolva ahogy észrevettem. Kicsit jobban variálva, jobban szétszórva sokkal hatékonyabb lehetett volna.
A sztori bár langyos lepkefing, de igazából elment. A végére az is szépen magára talált az utolsó 2-3 órára. A hangulata is végig megvolt igazából szóval bármennyire irritált pár része akkor se tudom rámondani, hogy "rossz" lett volna. Erős közepes. Kellett volna még neki fél év. Meg mondjuk normális collectible rendszer ami inspirál arra, hogy visszamenj bárhova is ha már ennyire úgy alakították ki a pályákat, hogy pályarészek bizonyos abilityk mögé legyenek zárva. A mostani poncsó gyüjtemény meg észrevehetetlen lightsaber partok szerintem senkit nem motiválnak semmire. Egy végigjátszást megér, csak ne számítson az ember semmi kiemelkedőre.