engem leginkabb az zavar hogy tokmindegy hanyas vagy okolharcban barmelyik paraszt le tud verni, illetve a parry/dodge + utok parat harcrendszer helyett egyszerubb lett volna meghagyni siman a QTEket az elozobol
mondjuk tovabbra is rettenetesnek erzem a kamerakezelest az esetek 80%ban azert utnek meg mert nem azt utom akit akarnek vagy egyszeruen nem koveti a kamera Geraltot fordulasnal ezert egyszerre kell benaznom a ket analoggal ahelyett hogy az X-et pufolnem :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
lusta voltam PCn atallitani a borzalmas default iranyitast :)
de amugy is az ilyen akciojatekokhoz boven elegnek kell lennie a gamepadnak is elvegre nem kell celozni (jo esetben)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Érdekes, én egy viszonylag botkezű srác vagyok, de néhány óra után már csak a saját hülyeségem/figyelmetlenségem miatt rontottam el dolgokat harc közben. Tökéletesen meg van oldva az irányítás, a kamerakezelés meg aztán végképp, azzal ~150 óra alatt egyszer sem volt gondom.
Igaz, hogy ez PC, konzolon nem tudom, hogy mi van.
hat eddig nem volt problema se a lassabb (DS, lords of the fallen) se a gyorsabb (DMC,Castlevania) jatekoknal sem a kameraval, csak itt erzem olyan esetlennek az egeszet
anno az Xcomot is gamepaddal toltam mert a PCs iranyitasnal +1 gombnyomas kellett a parancsok megerositesehez :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Egy efféle játéknak pedig gamepaddel kellene jobban kézre állnia, leszámítva az inventoryt és az esetleges bőséges képességtárt (ami persze bőven elég ok lehet az egérre és billentyűre). Csak ezekből pont az RPG-sebbek és itt sokak által ismertek inkább PC-s termékek, és ezt irányításban is megöröklik.
Harvy problémája ezek szerint, hogy nincs lock-on? Az a DarkSidersben volt ugyan (nyilván nem RPG, de az irányítás miatt mondom), de zavaróan megoldva, ezért az fel tudott húzni rendesen.
Zoo írta: Egy efféle játéknak pedig gamepaddel kellene jobban kézre állnia,
leszámítva az inventoryt és az esetleges bőséges képességtárt
(ami persze bőven elég ok lehet az egérre és billentyűre).
Tulajdonképpen meg is válaszoltad a fel sem tett kérdésedet.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ez inkább a valamit valamiért kérdése. Jobb irányítás a szűkebb értelemben vett harcnak, vagy jobb irányítás az említetteknek. És emellett ugye az ülve vagy heverve játszás kérdése, ha macerás vezetéknélküli billentyűvel és egérrel.
Szóval a te preferenciádat értem, de marhára nem egyértelmű. Mindkét módira meg kell csinálni a leehtő legjobban az irányítást, hozzábutítások nélkül. Ez lenne az ideális. A Witcher 3-nála jelek szerint a kamerát is elszúrták, amit viszont kifejzetten nem illett volna, tehát Harvy fejére olvasni a gamepadhasznáaltot nem jogos, a CD Projekt hibázott. Jóhiszeműen feltéve, hogy helytálló, amit ír, és nem csak bénázik :)
Zoo írta: A Witcher 3-nála jelek szerint a kamerát is elszúrták, amit viszont kifejzetten nem illett volna, tehát Harvy fejére olvasni a gamepadhasznáaltot nem jogos, a CD Projekt hibázott. Jóhiszeműen feltéve, hogy helytálló, amit ír, és nem csak bénázik :)
Egy hónap után én is befejeztem a harmadik részt. Első rész annó nem jött be, de ez magába szippantott hamar, amint megtanultam, hogyan is kell harcolni.
A küldetések 90%-át megcsináltam, jóval rövidebb mint a Skyrim és társai. Ez igazából nem negatívum. Open world tekintetében fel kell kötni a gatyát most már mindenkinek. A grafikáról mindent elmond, hogy még a vége felé is rácsodálkoztam, hogy mennyire pazar. Bugokkal találkoztam, indokolotlan kifagyások, animációs problémák, de összeségében nem voltak zavaróak.
Egy komoly problémája van csak, hogy nem lehet akármilyen kaszttal csapatni. Tolvajjal vagy varival szívesen tolnám ebben a világban. Novigradban tolvajjal, nyamm. Persze értem én, hogy Geralt és spanjai körül forognak a könyvek, de attól még igényem volna rá.
93 óra, nem a legnehezzebb fokozaton. Bunyókon kívűl, nem kellett visszatöltögetnem.
Azokat utáltam, mindenki nagyobbat üt mint te. Strong ütéseket könnyü kivédeni, de a fast ütéseket valahogy nem tudtam értelmesen counterelni, ugyanúgy mint a pajzsos ellenfeleknél.
A howlongtobeat szerint 93 óra az pont az átlag, ugyanez a Skyrimnál 108 óra. Azért jóval rövidebbnek nem mondanám, az a 15 óra annyira nem vészes. No meg, ha mindent megcsinál az ember, akkor 170 körül végez (Skyrim 224, az már azért jelentős különbség, más kérdés, hogy 70 óra után én ráuntam, de így is a legtöbb idő, amit Bethesda játékkal valaha is játszottam).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Végre tegnap én is elkezdtem a játékot. Lehet, hiba volt 2 nappal a Battlefront előtt, de most már mindegy. :D Úgy látom a Hairworks fiaskón sikerült úrrá lenni, mert bekapcsolva már nem lassít szignifikánsan a teljesítményen. Vadászatra fel!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Eddig valahogy nem realizálódott bennem, hogy a kiegészítő dobozos változatában lesz 2 pakli kártya meg zsetonok (viszont adathordozó az nem, hehe). Jóval drágább, mint a digitális, de ahogy magamat ismerem, ezt is tök feleslegesen meg fogom venni. :S
Everice írta fent, hogy csak a bunyóknál kellett visszatöltögetnie. Hát én bizony elég rendesen töltögettem az első órákban, mire ráállt a kezem a harcra, a griffet meg kb. 30x próbáltam lenyomni, mire sikerült, igaz, végül életerővesztés nélkül. De már most, alig pár képességpontot kiosztva is lényegesen könnyebb a játék, mint kezdetben, úgyhogy nem lesz itt gond hosszabb távon. Lóról nekirontva az emberek esélytelenek, megkarcolni se tudnak, szörnyeknél az 5+ pakkok kivételével - amikor minden irányból egyszerre ugranak rá az emberre, és a ló azonnal pánikol - vállalható a csata (ha nincs orbitális szintkülönbség).
Első benyomás: nincs fog of war a térképen, így fogalmam sincs, hol jártam már (a nyilvánvaló helyszíneket leszámítva). Emiatt kénytelen vagyok bekapcsolva hagyni a "kérdőjeleket", mert akkora a terep, hogy anélkül 100 órával hosszabb lenne szerintem a végigjátszás, mire mindent megtalálnék magamtól. Értem én, hogy lemásolták a Gothicok küldetésrendszerét, de ekkora térképen az már nem működik. Így viszont gyakorlatilag gépiesen megyek egyik megjelölt helyszíntől a másikig. Nem lenne rossz amúgy, ha lehetne megjegyzéseket írni a térképre, mint a King's Bounty-ban, mert volt olyan, hogy kinyírtam valami szörnyet, de a kincsesládát nem tudtam kinyitni, a játék viszont teljesítettként mutatja innentől a térképen a helyet... -.-
Nem emlékszem, volt-e ilyen valaha, de ebben a játékban abszolút nincs igényem minden gizgazt és elhagyott rozsdás kardot összeszedni. Egyszerűen overkill ez a rengeteg cucc 2 méterenként. Lehet, hogy ez később még megbosszulja magát, meglátjuk.
A karakterek grafikája amúgy érdekes, atom részletes textúrák, iszonyat kidolgozott arcok, de önárnyék nuku, és sokszor nagyon fura a megvilágítás. A zene néhol nagyon jó, de sok helyen felejthető, talán valamivel jobb, mint a második részé, de az elsőnek a poros nyomában sincs sajna. Ettől eltekintve eddig abszolút szórakoztató a stuff, csak be kéne fagyasztani az idő múlását egy jó 100-150 órára valamelyik este, mert iszonyú sokáig fog tartani végigérni (atyaég, a második térkép mekkora). :(
A magyar fordítás egyébként 98%-ban jó (ráadásképpen vajákosított verzióval tolom :D), de vannak benne csúnya mellédurrantások itt-ott. Ettől függetlenül respect, hogy egyáltalán van hivatalos magyar felirat egy ekkora cucchoz.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Valaki megvette már dobozosan a kieget? A kártyák milyen nyelvűek?
A játékban amúgy teljesen hanyagolom a Gwyntet. Sokáig tart egy menet, és a végén általában az ellenfél mindig előkap a semmiből egy atom kártyát, amivel pont nyer 1 ponttal. Majdnem 40 óránál vagyok, de még mindig Velenben csinálom a mellékküldetéseket. Nem lesz rövid...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
engem leginkabb az zavar hogy tokmindegy hanyas vagy okolharcban barmelyik paraszt le tud verni, illetve a parry/dodge + utok parat harcrendszer helyett egyszerubb lett volna meghagyni siman a QTEket az elozobol
mondjuk tovabbra is rettenetesnek erzem a kamerakezelest az esetek 80%ban azert utnek meg mert nem azt utom akit akarnek vagy egyszeruen nem koveti a kamera Geraltot fordulasnal ezert egyszerre kell benaznom a ket analoggal ahelyett hogy az X-et pufolnem :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Hát ezért kell PC-n nyomni....
lusta voltam PCn atallitani a borzalmas default iranyitast :)
de amugy is az ilyen akciojatekokhoz boven elegnek kell lennie a gamepadnak is elvegre nem kell celozni (jo esetben)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Érdekes, én egy viszonylag botkezű srác vagyok, de néhány óra után már csak a saját hülyeségem/figyelmetlenségem miatt rontottam el dolgokat harc közben. Tökéletesen meg van oldva az irányítás, a kamerakezelés meg aztán végképp, azzal ~150 óra alatt egyszer sem volt gondom.
Igaz, hogy ez PC, konzolon nem tudom, hogy mi van.
Respect is not given. It's taken.
Eleve eszembe sem jutna egy ilyen RPG-t gamepaddal játszani, de a fentiek alapján meg pláne.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
hat eddig nem volt problema se a lassabb (DS, lords of the fallen) se a gyorsabb (DMC,Castlevania) jatekoknal sem a kameraval, csak itt erzem olyan esetlennek az egeszet
anno az Xcomot is gamepaddal toltam mert a PCs iranyitasnal +1 gombnyomas kellett a parancsok megerositesehez :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Egy efféle játéknak pedig gamepaddel kellene jobban kézre állnia, leszámítva az inventoryt és az esetleges bőséges képességtárt (ami persze bőven elég ok lehet az egérre és billentyűre). Csak ezekből pont az RPG-sebbek és itt sokak által ismertek inkább PC-s termékek, és ezt irányításban is megöröklik.
Harvy problémája ezek szerint, hogy nincs lock-on? Az a DarkSidersben volt ugyan (nyilván nem RPG, de az irányítás miatt mondom), de zavaróan megoldva, ezért az fel tudott húzni rendesen.
Sors bona, nihil aliud.
Tulajdonképpen meg is válaszoltad a fel sem tett kérdésedet.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ez inkább a valamit valamiért kérdése. Jobb irányítás a szűkebb értelemben vett harcnak, vagy jobb irányítás az említetteknek. És emellett ugye az ülve vagy heverve játszás kérdése, ha macerás vezetéknélküli billentyűvel és egérrel.
Szóval a te preferenciádat értem, de marhára nem egyértelmű. Mindkét módira meg kell csinálni a leehtő legjobban az irányítást, hozzábutítások nélkül. Ez lenne az ideális. A Witcher 3-nála jelek szerint a kamerát is elszúrták, amit viszont kifejzetten nem illett volna, tehát Harvy fejére olvasni a gamepadhasznáaltot nem jogos, a CD Projekt hibázott. Jóhiszeműen feltéve, hogy helytálló, amit ír, és nem csak bénázik :)
Sors bona, nihil aliud.
Bénázik (függetlenül a CDPR hibázásától). C:
ibi amentia latet
http://kotaku.com/the-witcher-3-just-got-better-in-a-bunch-of-little-way...
rwurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1349463490272372516.png
rwurl=https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/p720x720/1175...
Jó lesz az.
Ahh, ezt vártam.
Choose your next words with excpetional care!
niiice
rwurl=https://youtu.be/VkYpVD5CEZA
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
rwurl=http://gs.i.web4.hu/apix_collect/1506/the-witcher-3-ciri-cosplay/the-wit...
rwurl=http://gs.i.web4.hu/apix_collect/1506/the-witcher-3-ciri-cosplay/the-wit...
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Egy hónap után én is befejeztem a harmadik részt. Első rész annó nem jött be, de ez magába szippantott hamar, amint megtanultam, hogyan is kell harcolni.
A küldetések 90%-át megcsináltam, jóval rövidebb mint a Skyrim és társai. Ez igazából nem negatívum. Open world tekintetében fel kell kötni a gatyát most már mindenkinek. A grafikáról mindent elmond, hogy még a vége felé is rácsodálkoztam, hogy mennyire pazar. Bugokkal találkoztam, indokolotlan kifagyások, animációs problémák, de összeségében nem voltak zavaróak.
Egy komoly problémája van csak, hogy nem lehet akármilyen kaszttal csapatni. Tolvajjal vagy varival szívesen tolnám ebben a világban. Novigradban tolvajjal, nyamm. Persze értem én, hogy Geralt és spanjai körül forognak a könyvek, de attól még igényem volna rá.
Hány óra volt?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
93 óra, nem a legnehezzebb fokozaton. Bunyókon kívűl, nem kellett visszatöltögetnem.
Azokat utáltam, mindenki nagyobbat üt mint te. Strong ütéseket könnyü kivédeni, de a fast ütéseket valahogy nem tudtam értelmesen counterelni, ugyanúgy mint a pajzsos ellenfeleknél.
A howlongtobeat szerint 93 óra az pont az átlag, ugyanez a Skyrimnál 108 óra. Azért jóval rövidebbnek nem mondanám, az a 15 óra annyira nem vészes. No meg, ha mindent megcsinál az ember, akkor 170 körül végez (Skyrim 224, az már azért jelentős különbség, más kérdés, hogy 70 óra után én ráuntam, de így is a legtöbb idő, amit Bethesda játékkal valaha is játszottam).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11204923_1015...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=lpkvnPtmE9Y
Jó lesz az.
rwurl=http://en.1jux.net/scale_images/336338_b.jpg
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9-L3MFPkA9w
Jó lesz az.
Hearts of Stone megjelenés: október 13
rwurl=https://youtu.be/2DnGJ1SD09U
Plusz, úgy néz ki Shani is tiszteletét teszi majd:
rwurl=http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/7/9/8/7/7/The_Witcher_3...
Az első képek a Hearts of stone expanzióból.
rwurl=http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2015/09/The_Witcher_3_Wild_H...
http://www.dsogaming.com/screenshot-news/the-witcher-3-wild-hunt-hearts-of-stone-expansion-pack-first-screenshots-released/
Jó lesz az.
Végre tegnap én is elkezdtem a játékot. Lehet, hiba volt 2 nappal a Battlefront előtt, de most már mindegy. :D Úgy látom a Hairworks fiaskón sikerült úrrá lenni, mert bekapcsolva már nem lassít szignifikánsan a teljesítményen. Vadászatra fel!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Eddig valahogy nem realizálódott bennem, hogy a kiegészítő dobozos változatában lesz 2 pakli kártya meg zsetonok (viszont adathordozó az nem, hehe). Jóval drágább, mint a digitális, de ahogy magamat ismerem, ezt is tök feleslegesen meg fogom venni. :S
Everice írta fent, hogy csak a bunyóknál kellett visszatöltögetnie. Hát én bizony elég rendesen töltögettem az első órákban, mire ráállt a kezem a harcra, a griffet meg kb. 30x próbáltam lenyomni, mire sikerült, igaz, végül életerővesztés nélkül. De már most, alig pár képességpontot kiosztva is lényegesen könnyebb a játék, mint kezdetben, úgyhogy nem lesz itt gond hosszabb távon. Lóról nekirontva az emberek esélytelenek, megkarcolni se tudnak, szörnyeknél az 5+ pakkok kivételével - amikor minden irányból egyszerre ugranak rá az emberre, és a ló azonnal pánikol - vállalható a csata (ha nincs orbitális szintkülönbség).
Első benyomás: nincs fog of war a térképen, így fogalmam sincs, hol jártam már (a nyilvánvaló helyszíneket leszámítva). Emiatt kénytelen vagyok bekapcsolva hagyni a "kérdőjeleket", mert akkora a terep, hogy anélkül 100 órával hosszabb lenne szerintem a végigjátszás, mire mindent megtalálnék magamtól. Értem én, hogy lemásolták a Gothicok küldetésrendszerét, de ekkora térképen az már nem működik. Így viszont gyakorlatilag gépiesen megyek egyik megjelölt helyszíntől a másikig. Nem lenne rossz amúgy, ha lehetne megjegyzéseket írni a térképre, mint a King's Bounty-ban, mert volt olyan, hogy kinyírtam valami szörnyet, de a kincsesládát nem tudtam kinyitni, a játék viszont teljesítettként mutatja innentől a térképen a helyet... -.-
Nem emlékszem, volt-e ilyen valaha, de ebben a játékban abszolút nincs igényem minden gizgazt és elhagyott rozsdás kardot összeszedni. Egyszerűen overkill ez a rengeteg cucc 2 méterenként. Lehet, hogy ez később még megbosszulja magát, meglátjuk.
A karakterek grafikája amúgy érdekes, atom részletes textúrák, iszonyat kidolgozott arcok, de önárnyék nuku, és sokszor nagyon fura a megvilágítás. A zene néhol nagyon jó, de sok helyen felejthető, talán valamivel jobb, mint a második részé, de az elsőnek a poros nyomában sincs sajna. Ettől eltekintve eddig abszolút szórakoztató a stuff, csak be kéne fagyasztani az idő múlását egy jó 100-150 órára valamelyik este, mert iszonyú sokáig fog tartani végigérni (atyaég, a második térkép mekkora). :(
A magyar fordítás egyébként 98%-ban jó (ráadásképpen vajákosított verzióval tolom :D), de vannak benne csúnya mellédurrantások itt-ott. Ettől függetlenül respect, hogy egyáltalán van hivatalos magyar felirat egy ekkora cucchoz.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Új monster patch közeleg
http://www.eurogamer.net/articles/2015-10-08-witcher-3-patch-1-10-is-a-m...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WLNuFinOwpg
Valaki megvette már dobozosan a kieget? A kártyák milyen nyelvűek?
A játékban amúgy teljesen hanyagolom a Gwyntet. Sokáig tart egy menet, és a végén általában az ellenfél mindig előkap a semmiből egy atom kártyát, amivel pont nyer 1 ponttal. Majdnem 40 óránál vagyok, de még mindig Velenben csinálom a mellékküldetéseket. Nem lesz rövid...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.