Btw. valamiért ingyenessé tették az MKX-hez a Blue Steel Sub-Zero, a Gold Scorpion, a Krimson Ermac skineket és a Cosplay Packet (skinek azok is) minden platformon. Konzolon a store-ban kell leütni őket, Steamen automatikusan megkapta őket mindenki asszem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yay, végre sikerült unlockolni maskless Skarletet, szóval nem lehetetlen megoldani:
rwurl=https://i.imgur.com/Zveckj5.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/yAPxLRC.jpg
She bae... és akkor most jó sokáig nem szeretném látni sem a Kryptet. :D Btw. ha valaki abban bízik, hogy legalább a concept artokat, a zenéket és a skinek nagyobbik részét ki lehet oldani azzal, hogy kinyitod az összes ládát és megoldasz mindent, hát nope. Megszerváltam az összes fejet, kinyitottam az összes ládát, reseteltem az egész kriptát, kinyitottam újra az összes ládát, baszott sok koint dobáltam bele a Shrine-ba... megvan a concept art 2/3-a, a skinek 2/3-a és a gear jó része (mivel főleg 75k-kat dobáltam a Shrine-nál maskless Skarletért, így jó sok gearem van).
És a poén az, hogy igazából ötletem sincs arra, hogyan lehetne megszerezni a maradékot. Concept artot a resetelt ládák adnak, de rohadt ritkán, az esetek többségében (értsd: 95%-ában) konsumable lófaszokat és forge itemeket kapok. A zöld cuccokban még akad néha skin és gear, de azok sem sokkal jobbak + Kollectornál ha éppen felugrik egy jó csere, akkor lehet tőle akasztani skineket és geart. Szóval a chest reset nem ér semmit, a zöld cuccok alig, így marad a Shrine-os dobálgatás, ahol viszont akad duplicate item is bőven, vagyis nem lehet kizárásos alapon begyűjteni a maradék cuccost, mert egyszerűen ismétlődnek a dolgok egy idő után. Szóval a Krypt részemről ennyi, mert dobálgat a fene a Shrine-ba állandóan.
A skineken kívüli legfontosabb dolgokat, vagyis a brutality-ket, az intrókat és outrókat meg szerencsére ki lehet szedni a kriptából és a maradék is általában olyan towerekben van, amiket könnyebb elérni (a megidézhető karakter towerekben és a Gauntletben szoktak lenni, kevés a kivétel). A Sub-Zero klasszik win pose pl. azért jár, ha a Gauntlet 12. szintjén levered Bi-Hant.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amikor egymagadban levered a group battle tower bosst (oké, ott volt a két csapattárs adni a modifiereket), és a "finish hernél" desyncel a játék... :DD Szerencsére a wint már regisztrálta, szóval a rewardokat megkaptam, de micsoda dicsőséges pillanat lett volna egyedül leverni majd kivégezni a tower bosst. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, ez hasznos:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IghHGzVptls
Mondjuk az input shortcutokat szvsz nem érdemes kikapcsolni, mert amikor gyorsan kell valamit csinálni (mondjuk punish szituációban), gyakran előfordul, hogy mondjuk egy back - forward inputba véletlenül beleütsz egy downt is. Ha nincs bekapcsolva az input shortcut, akkor ilyenkor nem vagy nem mindig fog kijönni a mozdulat (a medium és a long input window talán segít, de nekem nem jött ki, amikor próbáltam direkt elbaszva kihozni a Sub-Zero slide-ot). Másrészt meg pl. Subby-val meg lehet azt csinálni, hogy crouchból beütöd a slide-ot, shortcutok nélkül viszont már nem.
Egyébként én nem értem, hogy az NRS-nél miért nem hajlandóak egy kicsit újrafazonírozni az MK irányítását, mert tulajdonképpen az MK9 óta eredményez bizonyos problémákat (általában rossz special canceleket, a 11-ben meg jellemzően lehet amplify helyett stage interactolni véletlenül). A release check fogalmam sincs, mit keres még mindig a játékban, ráadásul defaultban be is van kapcsolva. Ja, és akkor ahelyett, hogy kivennék, inkább odaírják hintnek, hogy "ha gondjaid vannak a kombókkal, próbáld meg kikapcsolni a release checket". :DDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg a Gauntlet vége már nem igazán szól másról, csak arról, hogy hogyan tudod a saját bullshit konsumable cuccaiddal túlbullshitelni a gép bullshit modifiereit. :D Vajon ki fog nyerni, én a felarmorozott, életvisszatöltős, damage augmentes Sub-Zeróval vagy a gép a fagyasztó ütésekkel felszerelt, jégesőt, csúszós talajt és vízhullámokat eregető Sub-Ze... akarom mondani Hydróval?
rwurl=https://i.imgur.com/DjHZiOQ.jpg
A level 3-as jégesőjét elvettem tőle az időjárási viszonyokat törlő konsumable fiszfaszommal, mert azzal egyszerűen nem lehet mit csinálni. Outbullshit the bullshit, it's the only way! :D
Szerk: Oké, a másik fele meg Erron Black. :D Faszom, hihetetlen egyébként, hogy eddig csak egyszer láttam valakit blokkolni Erron F4-ét, egyébként mindenki benyeli, pedig félpályáról dobálják. :D NRS, csináljatok midet abból a szarból overhead helyett, nem akarom még egy játékban azt nézni, hogy a nindzsákról és harcművészekről szóló cuccban mindenki a kibaszott cowboy-jal van.
On the plus side: a Sub-Zero játékosok használják azt a kombót, amit én is szoktam... ez az, végre egyszer nem találtam ki faszságot! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fun fact: az MK3-ban a karakterek egy jó részét azért nem az eredeti színészekkel digitalizálták be, mert azok beperelték a Midway-t a konzolverziók után szerintük járó royalty miatt (a pert meg asszem elvesztették). :D
Yay, kész vagyok mind a 30 szinttel a Gauntletben, szóval Fire God Liu Kang büszke - és megfáradt - tulajdonosává válhattam. :D Elég badass:
rwurl=https://i.imgur.com/JwOfTZH.jpg
A Gauntlet kb. utolsó harmadában meg kifejezetten pozitívan csalódtam. Egy idő után egy kicsit stílust váltanak a challenge-ek: a játék behozza a hard AI-t ellenfélnek, viszont a modifierek egy kicsit barátságosabbak lesznek. Persze előfordul a bullshit ekkor is, de vagy az van, hogy egyszerűen olyan a modifier, hogy jó taktikával szolidan ki tudod blokkolni, ha pedig nem, akkor van olyan konsumable, amivel el lehet venni az über bullshitet. Szóval sokkal inkább a nehezebb harcokon van a hangsúly, vagyis pont azon, amiről egy bunyós játéknak szólnia kell.
Az utolsó challenge-re ez pont nagyon nem igaz, viszont az meg egy érdekes fejtörő. Az AI a legnehezebb szinten van, ami önmagában nem egy hatalmas probléma (ha sima bunyó lenne, bucira lehetne verni simán a jó öreg Gerast), viszont a modifierek egy idő után egyszerűen megállítanak (és úgy vannak kombinálva, hogy ki se tudod törölni őket konsumable-kkel). Csak aztán rájössz, hogy olyan modifierei vannak az ellennek, amik megfelelő körülmények között egymás ellen is tudnak dolgozni, és itt jönnek játékba a konsumable cuccaid. Ha megvan a megoldás, akkor konkrétan nem kell vele harcolni és a teljes Gauntlet legkönnyebb feladatává válik "megverni". Többet ésszel, mint errővel. :D
Szóval találtam érdekes meg jó dolgokat így összességében, de az MK9 challenge tower minőségétől és élvezeti értékétől azért még így is messze vagyunk. Az ottani 300-as challenge már a kihívás miatt is emlékezetes volt, itt csak örülsz, hogy rájöttél a megoldásra és annyi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is Liu-ra gyúrok. Én még csak lvl18as Gauntletnél tartok de már így is sokszor leizzadtam meg szentségeltem.
A fejek gyűjtésével se állok olyan jól ellenben a Kriptat(trón termet leszámítva) már kétszer is teljesen kipucoltam. (semmi érdemi nem esett kb. a második menetre csak nyersanyag)
Elvileg lesz majd egy peccs, amiben kiszedik a duplicate-eket, lehet, hogy akkor majd csinálnak valamit a Krypt-ládákkal is. Én a kriptától már csak a maradék concept artot szeretném megkapni, de teljesen lehetetlennek tűnik. :(
A Gauntlettel egyébként én is nagyon lassan haladtam ott a közepénél, mert egyszerűen nem volt kedvem játszani vele a sok bullshit miatt. 20 fölött már jobb lesz sokkal, a 23-as és a 25-ös szint volt csak elég kemény (de azokhoz is van jó konsumable), de összességében az utolsó 10 szintet két laza este alatt kivégeztem.
Szerk: Egy nagyobb gondom volt csak: van egy rész (asszem Kotal Kombat a címe), ahol Kotalt kell legyűrni úgy, hogy 8-9 féle totem jön be a pályára. Meg lehet oldani, mert a fatal blow-k és a krushing blow-k azonnal nullázzák a totemeket, viszont lehet ott valami csúnya bug, mert amikor sok totem volt a pályán és behúztam egy krushing blow-t, azonnal crashelt a játék minden egyes alkalommal. Emiatt kötelező hozzá a Lightstone konsumable (ez kiveszi a totemeket), mert úgy már nincsenek totemek a pályán és így crashelni sem fog a játék. :D A gond csak az, hogy a Lightstone egy elég ritka konsumable és a közvetlenül előtte lévő meccshez is kell egy (ha nem használod, akkor jön egy totem és azonnal felrobbantja a pályát, szóval kell), szóval ha esetleg nincs még olyanod, akkor figyeld a sima towereket, mert a brutal nehézség teljesítéséért szokott Goldstone-t vagy Lightstone-t adni néhány boss tower.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ééés ahelyett, hogy ott lennének a játékban lévő 800 skin között, a Kombat Pack-be rakták a klasszikus nindzsa skineket. :D Shang Tsung meg tényleg fasza.
Szerk: Mellesleg a "two more guests" felirat alatti láncfűrészhangon felröhögtem, mert Leatherface már volt, szóval akkor Ash Williams mégis?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Baraka nevetségesen jó ebben a játékban. :D Kb. 4 órám lehet benne, de olyan safe cuccai vannak és olyan jó a sebzése (sok könnyű krushing blow, 35%-os mid screen kombó egy meterrel, kb. 40% fölötti corner kombó egy krushing blow-val és egyébként is jó, kiszámítható damage), hogy augmentek nélkül is már simán be merem vinni a group battle módba. :D
Emellett meg még könnyű is, szóval abszolút remek kezdőkarakter.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Milyen krushing blow kombók, te atyaég:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8pXD0FNm_U4&feature=youtu.be
És a vicc az, hogy biztos vagyok benne, hogy nem az optimálisakat csinálom, szóval lehet ezt a sebzést még feljebb is nyomni (oké, sajnos sikerült rajta hagynom egy adag damage augmentet, szóval a videón lévő sebzéseknél egy jó 50-est le kell vonni az online bevihető értékekhez).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kint van Shang és nagyon látványos kis kombói vannak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nzGQwXvzxf0
Nagyon jónak tűnik neutralban, lehet vele mixupolgatni is egy kicsit, zónázásban is kifejezetten frankó, szóval összességében erős cuccai vannak. Kicsit olyan, mint Quan Chi volt az MKX-ben, aminek én nagyon örülök. Cary Tagawa meg baromi poén, csodálatos, amikor egy nagyobb kombó után felkiált, hogy "It has begun!" :D
Simán fogok vele játszani, mondjuk így első este nem mondanám, hogy túl sikeres voltam vele online. A meccseim 60%-át elbuktam, és amit nyertem, azt is főleg azért, mert az ellen nem ismeri Shanget még. Azért volt néhány poén oda-vissza Shang mirror meccsem, de a filmes dzsekit gyorsan le is cseréltem valami másra, mert mindenki azt a skint hordja, szóval néha azt se tudtam, melyik az én karakterem a pályán. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megdatamine-olták a mostani verziót, jön majd még egy kellemes adag MK2-es skin a csajokhoz is:
rwurl=https://i.redd.it/7m7thzifx7531.png
Skarletet beleretconolják az MK2-be? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Plusz a WB-nél elszúrtak valamit, így idő előtt kikerült néhány hirdetés-link a guglira, benne Ash-sel és a terminátorral. Utóbbi nagyon úgy tűnik, hogy Arnold lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a terminatort láttam már valahol nem hivatalosan confirmálni
az meg amúgy vicc, hogy a dlc karaktereket egyenként adják és nem egybe a csomaggal.
most csak shang tsung elérhető
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Btw. valamiért ingyenessé tették az MKX-hez a Blue Steel Sub-Zero, a Gold Scorpion, a Krimson Ermac skineket és a Cosplay Packet (skinek azok is) minden platformon. Konzolon a store-ban kell leütni őket, Steamen automatikusan megkapta őket mindenki asszem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yay, végre sikerült unlockolni maskless Skarletet, szóval nem lehetetlen megoldani:
rwurl=https://i.imgur.com/Zveckj5.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/yAPxLRC.jpg
She bae... és akkor most jó sokáig nem szeretném látni sem a Kryptet. :D Btw. ha valaki abban bízik, hogy legalább a concept artokat, a zenéket és a skinek nagyobbik részét ki lehet oldani azzal, hogy kinyitod az összes ládát és megoldasz mindent, hát nope. Megszerváltam az összes fejet, kinyitottam az összes ládát, reseteltem az egész kriptát, kinyitottam újra az összes ládát, baszott sok koint dobáltam bele a Shrine-ba... megvan a concept art 2/3-a, a skinek 2/3-a és a gear jó része (mivel főleg 75k-kat dobáltam a Shrine-nál maskless Skarletért, így jó sok gearem van).
És a poén az, hogy igazából ötletem sincs arra, hogyan lehetne megszerezni a maradékot. Concept artot a resetelt ládák adnak, de rohadt ritkán, az esetek többségében (értsd: 95%-ában) konsumable lófaszokat és forge itemeket kapok. A zöld cuccokban még akad néha skin és gear, de azok sem sokkal jobbak + Kollectornál ha éppen felugrik egy jó csere, akkor lehet tőle akasztani skineket és geart. Szóval a chest reset nem ér semmit, a zöld cuccok alig, így marad a Shrine-os dobálgatás, ahol viszont akad duplicate item is bőven, vagyis nem lehet kizárásos alapon begyűjteni a maradék cuccost, mert egyszerűen ismétlődnek a dolgok egy idő után. Szóval a Krypt részemről ennyi, mert dobálgat a fene a Shrine-ba állandóan.
A skineken kívüli legfontosabb dolgokat, vagyis a brutality-ket, az intrókat és outrókat meg szerencsére ki lehet szedni a kriptából és a maradék is általában olyan towerekben van, amiket könnyebb elérni (a megidézhető karakter towerekben és a Gauntletben szoktak lenni, kevés a kivétel). A Sub-Zero klasszik win pose pl. azért jár, ha a Gauntlet 12. szintjén levered Bi-Hant.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amikor egymagadban levered a group battle tower bosst (oké, ott volt a két csapattárs adni a modifiereket), és a "finish hernél" desyncel a játék... :DD Szerencsére a wint már regisztrálta, szóval a rewardokat megkaptam, de micsoda dicsőséges pillanat lett volna egyedül leverni majd kivégezni a tower bosst. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez a Gauntlet kiváló arra, hogy felcsessze azokat a fanokat, akik hiányolják a kedvenc karakterüket. :D
Szeretnéd Smoke-ot? Tessék, itt van:
rwurl=https://i.imgur.com/Ba5v9cl.jpg
Rain kéne? Nem kell tovább vágyakozni:
rwurl=https://i.imgur.com/O9jC3i4.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, ez hasznos:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IghHGzVptls
Mondjuk az input shortcutokat szvsz nem érdemes kikapcsolni, mert amikor gyorsan kell valamit csinálni (mondjuk punish szituációban), gyakran előfordul, hogy mondjuk egy back - forward inputba véletlenül beleütsz egy downt is. Ha nincs bekapcsolva az input shortcut, akkor ilyenkor nem vagy nem mindig fog kijönni a mozdulat (a medium és a long input window talán segít, de nekem nem jött ki, amikor próbáltam direkt elbaszva kihozni a Sub-Zero slide-ot). Másrészt meg pl. Subby-val meg lehet azt csinálni, hogy crouchból beütöd a slide-ot, shortcutok nélkül viszont már nem.
Egyébként én nem értem, hogy az NRS-nél miért nem hajlandóak egy kicsit újrafazonírozni az MK irányítását, mert tulajdonképpen az MK9 óta eredményez bizonyos problémákat (általában rossz special canceleket, a 11-ben meg jellemzően lehet amplify helyett stage interactolni véletlenül). A release check fogalmam sincs, mit keres még mindig a játékban, ráadásul defaultban be is van kapcsolva. Ja, és akkor ahelyett, hogy kivennék, inkább odaírják hintnek, hogy "ha gondjaid vannak a kombókkal, próbáld meg kikapcsolni a release checket". :DDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Új PC-s peccs, benne 60 fps móddal a 30 fps-es részekhez:
https://steamcommunity.com/games/976310/announcements/detail/1610512829579256017
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg a Gauntlet vége már nem igazán szól másról, csak arról, hogy hogyan tudod a saját bullshit konsumable cuccaiddal túlbullshitelni a gép bullshit modifiereit. :D Vajon ki fog nyerni, én a felarmorozott, életvisszatöltős, damage augmentes Sub-Zeróval vagy a gép a fagyasztó ütésekkel felszerelt, jégesőt, csúszós talajt és vízhullámokat eregető Sub-Ze... akarom mondani Hydróval?
rwurl=https://i.imgur.com/DjHZiOQ.jpg
A level 3-as jégesőjét elvettem tőle az időjárási viszonyokat törlő konsumable fiszfaszommal, mert azzal egyszerűen nem lehet mit csinálni. Outbullshit the bullshit, it's the only way! :D
Szerk: Poén, hogy tényleg van olyan nindzsa az MK lore-ban, hogy Hydro... hát őő, én még sosem hallottam róla:
https://mortalkombat.fandom.com/wiki/Hydro
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Also: megy a Combo Breaker verseny:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JvDq-Md2_rk
Minden második ember Gerasszal lesz, ugye? :D
Szerk: Oké, a másik fele meg Erron Black. :D Faszom, hihetetlen egyébként, hogy eddig csak egyszer láttam valakit blokkolni Erron F4-ét, egyébként mindenki benyeli, pedig félpályáról dobálják. :D NRS, csináljatok midet abból a szarból overhead helyett, nem akarom még egy játékban azt nézni, hogy a nindzsákról és harcművészekről szóló cuccban mindenki a kibaszott cowboy-jal van.
On the plus side: a Sub-Zero játékosok használják azt a kombót, amit én is szoktam... ez az, végre egyszer nem találtam ki faszságot! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bezzeg a régi szép időkben...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=f-AECxvqObs
Fun fact: az MK3-ban a karakterek egy jó részét azért nem az eredeti színészekkel digitalizálták be, mert azok beperelték a Midway-t a konzolverziók után szerintük járó royalty miatt (a pert meg asszem elvesztették). :D
Fact: MK3 Sonya best Sonya:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rzZsQQIRJIA
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yay, kész vagyok mind a 30 szinttel a Gauntletben, szóval Fire God Liu Kang büszke - és megfáradt - tulajdonosává válhattam. :D Elég badass:
rwurl=https://i.imgur.com/JwOfTZH.jpg
A Gauntlet kb. utolsó harmadában meg kifejezetten pozitívan csalódtam. Egy idő után egy kicsit stílust váltanak a challenge-ek: a játék behozza a hard AI-t ellenfélnek, viszont a modifierek egy kicsit barátságosabbak lesznek. Persze előfordul a bullshit ekkor is, de vagy az van, hogy egyszerűen olyan a modifier, hogy jó taktikával szolidan ki tudod blokkolni, ha pedig nem, akkor van olyan konsumable, amivel el lehet venni az über bullshitet. Szóval sokkal inkább a nehezebb harcokon van a hangsúly, vagyis pont azon, amiről egy bunyós játéknak szólnia kell.
Az utolsó challenge-re ez pont nagyon nem igaz, viszont az meg egy érdekes fejtörő. Az AI a legnehezebb szinten van, ami önmagában nem egy hatalmas probléma (ha sima bunyó lenne, bucira lehetne verni simán a jó öreg Gerast), viszont a modifierek egy idő után egyszerűen megállítanak (és úgy vannak kombinálva, hogy ki se tudod törölni őket konsumable-kkel). Csak aztán rájössz, hogy olyan modifierei vannak az ellennek, amik megfelelő körülmények között egymás ellen is tudnak dolgozni, és itt jönnek játékba a konsumable cuccaid. Ha megvan a megoldás, akkor konkrétan nem kell vele harcolni és a teljes Gauntlet legkönnyebb feladatává válik "megverni". Többet ésszel, mint errővel. :D
Szóval találtam érdekes meg jó dolgokat így összességében, de az MK9 challenge tower minőségétől és élvezeti értékétől azért még így is messze vagyunk. Az ottani 300-as challenge már a kihívás miatt is emlékezetes volt, itt csak örülsz, hogy rájöttél a megoldásra és annyi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is Liu-ra gyúrok. Én még csak lvl18as Gauntletnél tartok de már így is sokszor leizzadtam meg szentségeltem.
A fejek gyűjtésével se állok olyan jól ellenben a Kriptat(trón termet leszámítva) már kétszer is teljesen kipucoltam. (semmi érdemi nem esett kb. a második menetre csak nyersanyag)
Elvileg lesz majd egy peccs, amiben kiszedik a duplicate-eket, lehet, hogy akkor majd csinálnak valamit a Krypt-ládákkal is. Én a kriptától már csak a maradék concept artot szeretném megkapni, de teljesen lehetetlennek tűnik. :(
A Gauntlettel egyébként én is nagyon lassan haladtam ott a közepénél, mert egyszerűen nem volt kedvem játszani vele a sok bullshit miatt. 20 fölött már jobb lesz sokkal, a 23-as és a 25-ös szint volt csak elég kemény (de azokhoz is van jó konsumable), de összességében az utolsó 10 szintet két laza este alatt kivégeztem.
Szerk: Egy nagyobb gondom volt csak: van egy rész (asszem Kotal Kombat a címe), ahol Kotalt kell legyűrni úgy, hogy 8-9 féle totem jön be a pályára. Meg lehet oldani, mert a fatal blow-k és a krushing blow-k azonnal nullázzák a totemeket, viszont lehet ott valami csúnya bug, mert amikor sok totem volt a pályán és behúztam egy krushing blow-t, azonnal crashelt a játék minden egyes alkalommal. Emiatt kötelező hozzá a Lightstone konsumable (ez kiveszi a totemeket), mert úgy már nincsenek totemek a pályán és így crashelni sem fog a játék. :D A gond csak az, hogy a Lightstone egy elég ritka konsumable és a közvetlenül előtte lévő meccshez is kell egy (ha nem használod, akkor jön egy totem és azonnal felrobbantja a pályát, szóval kell), szóval ha esetleg nincs még olyanod, akkor figyeld a sima towereket, mert a brutal nehézség teljesítéséért szokott Goldstone-t vagy Lightstone-t adni néhány boss tower.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Holnap DLC leleplezősdi:
https://twitter.com/MortalKombat/status/1134219982638788608
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/0_DOuXLzxDk
Azta bűdös... Ez a karakter mekkora funnok tűnik.
Ééés ahelyett, hogy ott lennének a játékban lévő 800 skin között, a Kombat Pack-be rakták a klasszikus nindzsa skineket. :D Shang Tsung meg tényleg fasza.
Szerk: Mellesleg a "two more guests" felirat alatti láncfűrészhangon felröhögtem, mert Leatherface már volt, szóval akkor Ash Williams mégis?
Szerk2: https://twitter.com/GroovyBruce/status/1134701167286505472
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Spawn
Fuck yeah
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A legfonotsabb hír evör: Shang megkapja a filmes bőrkabátját:
rwurl=https://i.redd.it/rueo6hikkl231.png
A filmes utalásoknak meg sosem lesz vége:
rwurl=https://preview.redd.it/qybvw8w5xl231.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Also: Bruce Campbell erősen utalt arra egy interjúban, hogy Ash is coming:
rwurl=https://i.imgur.com/XeraYSK.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mikor jön a dlc?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Olvasd az alig frissülő főőoldalt (illetve azt a jelentéktelen szart, amit psi hagyott belőle anno :D):
https://www.rewired.hu/content/mortal-kombat-11-ez-lesz-kombat-pack-ben
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ok kösz
mindig elfelejtem hogy olyan is van, hogy főoldal
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Baraka nevetségesen jó ebben a játékban. :D Kb. 4 órám lehet benne, de olyan safe cuccai vannak és olyan jó a sebzése (sok könnyű krushing blow, 35%-os mid screen kombó egy meterrel, kb. 40% fölötti corner kombó egy krushing blow-val és egyébként is jó, kiszámítható damage), hogy augmentek nélkül is már simán be merem vinni a group battle módba. :D
Emellett meg még könnyű is, szóval abszolút remek kezdőkarakter.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Milyen krushing blow kombók, te atyaég:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8pXD0FNm_U4&feature=youtu.be
És a vicc az, hogy biztos vagyok benne, hogy nem az optimálisakat csinálom, szóval lehet ezt a sebzést még feljebb is nyomni (oké, sajnos sikerült rajta hagynom egy adag damage augmentet, szóval a videón lévő sebzéseknél egy jó 50-est le kell vonni az online bevihető értékekhez).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért jó látni, hogy a progression rendszer már elkezdte felbaszni a hardkór / tősgyökeres játékosokat is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=o4X5pEN9DD0
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
GDC előadás a NetherRealm netkódjáról:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=7jb0FOcImdg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kint van Shang és nagyon látványos kis kombói vannak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nzGQwXvzxf0
Nagyon jónak tűnik neutralban, lehet vele mixupolgatni is egy kicsit, zónázásban is kifejezetten frankó, szóval összességében erős cuccai vannak. Kicsit olyan, mint Quan Chi volt az MKX-ben, aminek én nagyon örülök. Cary Tagawa meg baromi poén, csodálatos, amikor egy nagyobb kombó után felkiált, hogy "It has begun!" :D
Simán fogok vele játszani, mondjuk így első este nem mondanám, hogy túl sikeres voltam vele online. A meccseim 60%-át elbuktam, és amit nyertem, azt is főleg azért, mert az ellen nem ismeri Shanget még. Azért volt néhány poén oda-vissza Shang mirror meccsem, de a filmes dzsekit gyorsan le is cseréltem valami másra, mert mindenki azt a skint hordja, szóval néha azt se tudtam, melyik az én karakterem a pályán. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megdatamine-olták a mostani verziót, jön majd még egy kellemes adag MK2-es skin a csajokhoz is:
rwurl=https://i.redd.it/7m7thzifx7531.png
Skarletet beleretconolják az MK2-be? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Plusz a WB-nél elszúrtak valamit, így idő előtt kikerült néhány hirdetés-link a guglira, benne Ash-sel és a terminátorral. Utóbbi nagyon úgy tűnik, hogy Arnold lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a terminatort láttam már valahol nem hivatalosan confirmálni
az meg amúgy vicc, hogy a dlc karaktereket egyenként adják és nem egybe a csomaggal.
most csak shang tsung elérhető
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan