Jelenlegi hely

Hírek a Rewired figyelmébe

Utolsó bejegyzés


Nekem mindegy egyébként, ezen a ponton én már teletubbie-kra is szívesebben lőnék, mint zombikra.

Hey Joe, you wanna play a zombie game?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JgIMe97SneE

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Valamit bejelent az Obsi a Geoff Keighley Awardson, állítólag sci-fi RPG:
https://www.obsidian.net/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Rá is b@szta Joe bro a 6/10 pontot a Dying Lightra. (Metacritic User-on meg olyan 8/10..)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök




Be volt ez jelentve már régen, és egyébként nem ők dolgoznak rajta, hanem az a cég, amelyik a Bards Tale remastereket is csinálta. Biztos frankó lesz, én várom.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Azt ismeritek, amikor a kacsa, a vaddisznó meg a róka bemennek a roncstelepre?
rwurl=https://youtu.be/QaWKDheBeGI?t=306

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Tök jó! Nem tűnik túl könnyűnek...




Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Sigh...*unzips*



Choose your next words with excpetional care!



rwurl=https://youtu.be/UU0dn9pRKuw
Úgy tűnik a PS Classic eléggé el lett baszva.... :-/



Zaxx írta: Valamit bejelent az Obsi a Geoff Keighley Awardson, állítólag sci-fi RPG:
https://www.obsidian.net/

Na, azóta kiderült annyi, hogy:

- Tim Cain és Leonard Boyarsky vezetik a fejlesztést (Fallout-májsztrók),
- Sci-fi RPG a Fallout és az Arcanum nyomán,
- Nem mobiljáték,
- Nem lesznek benne mikrotranzakciók.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tmPdJCLd_Z8
Immortal helyett jó lesz ez...



Extra sóderbánya: azon megy a nyomozás, hogy az új Obsidian-játék The Outer Worlds címre hallgat majd trademark-infók alapján:
https://www.pcgamesn.com/new-obsidian-game-the-outer-worlds

+ A honlapon lévő tízerek alapján a játékban különös figyelmet szentelnek majd az ún. spacereknek, a nyomok pedig így egészen Asimovig vezetnek:
rwurl=https://i.imgur.com/C8eIlld.png
Alapítvány RPG? Shut up and take my money!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A THQ Nordic megvette a Carmageddont:
http://news.cision.com/thq-nordic-ab/r/thq-nordic-acquires-the-carmageddon-ip,c2690116

THQ Nordic today announced the acquisition of the intellectual property “Carmageddon” from Stainless Games, based in Newport, Isle of Wight, United Kingdom.

Carmageddon is a vehicular combat video game released for PC in 1997. It was later ported to other platforms and spawned a series of follow-up titles.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



utolsó kickstarteres nagyon gyenge lett, csiller akármit mondhat :D



Pedig akkor is jó volt az :)

A régi fejlesztők csinálták... ettől jobbat szerintem nem várhatunk. Dia Anna, I still love you!

Az más kérdés hogy ebben az új elbaszott világban a hülyék számára a fosra van már csak igény :(



Könyörtelenül elmondom neked a problémát: az olyan franchise-ok, mint a Carmageddon, a Midtown Madness vagy akár a Driver azon a napon avultak el véglegesen, amikor megjelent a GTA 3. Ez itt a nagy gond, ezért nem tud már tömegeket behúzni ez a stílus.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egy pár éve játszottam elég sokat az akkori verzióval, az minden szempontból kiváló volt. A videó alapján ez hamarosan csak még jobb lesz, szóval melegen ajánlom!



Ne legy hulye.

Hát ha a GTA-t összehozod a Carmaval akkor ugyanúgy összehozhatod a Doommal CODdal akármivel,, mert FPS is van benne...

Meg autoverseny is, akkor Dirt és a Forza meg a Grán turismo se ér szart se?



Chiller írta: Ne legy hulye.

Ne kérj tőle lehetetlent.

Non serviam



kipróbáltam a remastered remaster-t is. Félkész, negyedkész hatás, amit csak a nosztalgia játszatott tovább, a hangok, a jajj ismerem ezt a pályarész, kocsit.
De autós játéknak is és gorefestnek is harmatgyenge.
Lézengő pedesztrianok, kb csak sétálnak egy a-b vonalon. Gta után igen is láma koncepció.
Nagyon elfogult vagy.



Ismerem és elismerem a játék hibáit. De azért kérlek ne mondd már te is a(z egyebkent szuper) gtat konkurenciának, mert mindkettőben lehet gyalogosokat elütni....

A carmaban egyébként (...) ez LETSZUKSEGLET. A gtaban pedig jatekmechanikailag negatívum (azaz kb game over).



Nem konkurenciáról van szó, félre értesz. Hanem ai, szkripteltség miegymás, amit már nem veszek be egy karmánál, hogy ilyen primitív a gyalogos... gta után.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Mechanikailag tök mások annak,a ki elmerül bennük, de a vérgőzös városban-vidéken belet kitaposós felszínben hasonlítanak. Sokan csak ökörködtek ezekben a botrányjátékokban, ahogy a Postal 2-ben is. Egyszerűen a Carma már nem tud meghökkentő jelenség lenni, a GTA meg úgyis érint mindenkit.

Hogy a GTA III ütötte-e ki a frencsájzot, az más kérdés, addigra már eleve nem úgy tűnt, hogy sok kakaó maradt a fejlesztőkben, elvégre már TDR 2000-et is vállvetve utálta a sajtó az előző részek rajongóival.

Ami viszont érdekes, az az, hogy ahhoz a THQ Nordichoz kerül az IP, mely a minap vásárolta meg a Bugbeart. Tudom, de nem szereted a FlatOutot, de nekem meg éppen a legjobb autós élményem a Carma mellett.

Sors bona, nihil aliud.



Chiller írta: Ne legy hulye.

Hát ha a GTA-t összehozod a Carmaval akkor ugyanúgy összehozhatod a Doommal CODdal akármivel,, mert FPS is van benne...

Meg autoverseny is, akkor Dirt és a Forza meg a Grán turismo se ér szart se?

Hát pont ez az, hogy a GTA annyival több szabadságot ad, hogy azok az "edgelordok", akik régen a Carma eladásait tornázták fel manapság a GTA-val teszik ugyanezt. Az a koncepció, hogy egy 3D-s játékban kiszállhattál az autóból és gyalog folytathattad a mészárlást azonnal kinyírta ezeket a versenyzősebb játékokat, mert érdekes módon senki sem versenyezni akart meg gyalogosokat elütögetni, hanem egy kicsit reálisabban, de változatosabban is mészárolgatni.

A GTA 3 botrányosabb és frissebb volt, mint a Carma, az semmit sem számít, hogy a játékmenet egyébként más.

Zoo:

Hogy a GTA III ütötte-e ki a frencsájzot, az más kérdés, addigra már eleve nem úgy tűnt, hogy sok kakaó maradt a fejlesztőkben, elvégre már TDR 2000-et is vállvetve utálta a sajtó az előző részek rajongóival.

Nem azt írtam, hogy a GTA 3 direkt konkurenciaként lenyomta a Carmát, hanem azt, hogy a GTA 3-mat követően már nem volt értelme Carmát gyártani, mert a 3D-s GTA paradigmaváltás volt.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem azt írtam, hogy a GTA 3 direkt konkurenciaként lenyomta a Carmát, hanem azt, hogy a GTA 3-mat követően már nem volt értelme Carmát gyártani, mert a 3D-s GTA paradigmaváltás volt.

Nem mondod? Még jó, hogy a hozzászólásom nem idézett részében nem hasonló volt az én megközelítésem is, ha nem is ennyire plasztikus.

Csak arra próbáltam rámutatni, hogy annyira nem voltak direkt konkurenciák, és annyiból is nehezebb direkt összefüggést kimutatni, hogy a GTA III megjelenésekor éppen tetszhalott volt önerőből is a Carma. Így nem is láttunk olyan új ötletekkel operáló próbálkozást, mely legalább rétegjátékként elszuperálhatott volna.

Sors bona, nihil aliud.



True, de ha a többi, közelítőleg hasonszőrű próbálkozást nézed (vagyis azokat a játékokat, aminek a játékmeneti elemeit a GTA magába olvasztotta: Driver, Midtown Madness, stb.), akkor nagyon is ott van a direkt összefüggés. A Drivernek pl. annyira betett a GTA, hogy a későbbi részekben már azzal próbálkoztak, hogy kiszállhattál a kocsiból és úgy akcióztál borzasztó TPS-ben. :D

Persze meg lehetett volna ezt a problémát oldani akkor, ha valami olyasmit csinálnak, mint a Twisted Metal szériánál, ahol annyira túltolták a "vehicular combat" aspektust és a "darkos" világot, hogy az már képes volt egyedinek maradni a GTA mellett. Mondjuk manapság döglött az is, én legalábbis nem hallottam semmi hírt arról, hogy jönne belőle valami új.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A kronológiát tekintve a GTA III megjelenése után pár marokkonzolos próbálkozás mellett már csak PS3-ra jött egy tömegeket megmozgatni nem tudó Twisted Metal. Ez 11 év nagygépes szünetet jelentett. Azóta pedig megint eltelt már jó pár év, lassan egy konzolgeneráció.

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!