Holy mother of God, a Total Chaos totál fasza. A poén az, hogy nem is szar az elmény: néha van egy kis döcc, mert kurva sok adatot mozgat a motor magához képest, de az fps szárnyal. Elképesztő, mit hoztak ki ezek az évek alatt a Doom-motorból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem igazán helytálló a kifejezés, hogy a Doom 64 borzalmas lett volna, egyszerűen csak nem csodálkozom azon, hogy nem lett akkora kultusza, mint az "elődeinek". Túl vagyok rajta, nem hagytam félbe, volt pár fantasztikus térkép meg klasszikus Doomos helyzet (és a hangulat is a helyén van szinte végig), de mindent egybevetve ezt élveztem a legkevésbé, nem annyira időtálló klasszikus, mint az elődei voltak, helyenként nyögvenyelős. Mindent egybevetve összességében élveztem, a mapdesign pedig a játék mintegy 90%-ban fantasztikus, és akkor jött a bossfight.
Nem szoktam megkeresni minden titkos helyet a játékokban és alapvetően a Doom 64-hez érzésem szerint I Own Doom fokozaton nem is kellett volna, mert nem indokolta - talán két pályán voltam nagyon közel ahhoz, hogy kifogyjon minden - EGÉSZEN A BOSSIG. Ha nem futottam neki ötvenszer a ringyónak, akkor egyszer sem, de nem, nem nyúltam guidhoz és végül vért izzadva, kurva nagy mákkal, 2%-nyi kibaszott HP-n, nagyjából maréknyi tölténnyel sikerült. Utólag elolvastam, hogy direkt úgy designolták a játékot, hogy az Unmaker nevű fosra meg három secretre (fegyverre) építették fel az egész bossfightot meg a pályát is. Azt a lézerborzalmat kellene felupgradelni démonkulcsokkal vagy mikkel, amelyekkel nem mellesleg le lehet zárni a portálokat is, hogy ne húszmillió rém támadjon rád. Well fucking played, hogy ezeket random eldugták titkos helyekre - meg ha jól látom, konkrétan titkos pályára, pályákra (!!!) -, így gyakorlatilag az utolsó map egy szopás elejétől a végéig, ha nem tudod, hogy ezeket keresni kell (és hát honnét a faszomból tudnád, ha nem olvasol utána, illetve, ha mondjuk frissen kibontottad az N64 kazettádat és beraktad a friss-ropogós Doomot a gépbe). Gyakorlatilag akkora faszság ez, hogy öröm nézni, én még megspékeltem volna annyival az id helyében, hogy eleve be sem jutsz titkos kulcsok nélkül, met ha már lúd, legyen kövér :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nem olyan nehéz ám megtalálni a kulcsokat, nincsenek nagyon eldugva azok a titkos pályák. A Brutal Doom 64 egyébként rosszabb ebből a szempontból, mert ott konkrétan van egy extra fegyver, amit csak úgy tudsz megszerezni, ha megcsinálod az első titkos pályát, a Hecticet: a legszarabb mapot a játékban, ami rohadtul el is van dugva:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KkY9gQsUgsI
Mondjuk maga a fegyver nem olyan nagy cucc, szóval nem mondanám, hogy hiányzott a kampányban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondom kipróbálom a Death Foretoldot, ami a "Doom 2016 mod" lenne a klasszikus részekhez. Ez itt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Fm85kM1K3Hg
Érdekes cucc. Tök igényesen megcsináltak mindent az utolsó játékmechanikáig, bár azt egy kicsit sajnálom, hogy belerakták a multi-exkluzív fegyvereket is, mert azoknak vagy a fele szar.
A hard mode brutálisan nehézzé transzformálja a játékot: ez a Doom 1 esetében tök jó, mert soha a büdös életben nem szenvedtem még ennyit az első epizóddal, a Doom 2 viszont szvsz konkrétan játszhatatlan hard + max monsters beállítással. A negyedik pályánál úgy voltam a dologgal, hogy fuck this, mert a Doom 2016 játékmenete egyszerűen nem működik ennyi ellenféllel.
A mod randomsága is elég felemás, mert bizony itt az RNG határozza meg azt, hogy milyen fegyvereket találsz a pályákon, illetve hogy mit dobál el az ellen. Valamilyen robbanószer nélkül hardon baromi kemény feladat elbánni egy nagyobb csoportnyi köcsöggel, szóval érdemes imádkozni azért, hogy már egy korai pályán eldobja valaki a rakétavetőt vagy az explosive shot upgrade-et a shotgunhoz (na meg a siphon gránátot, mert rohadt sokat visszatölt az életedből). Kicsit olyan így játszani a játékkal, mintha a Bindig is Isaac-kel tolná az ember: az egyik run könnyedebb, a másikban vért izzadsz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Hátha" alapon összebasztam a Death Foretoldot a Doom 64 Retributionnel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WqG8VMxYz_w
Sajnos túl sok dolgot csesz szét a D64-ben, de végül is érdekes kísérlet volt. A D4T-nek kéne egy rendes pályacsomag (és a Doom 64 sajnos nem ez annak ellenére, hogy jó ötletnek tűnt), akkor tényleg fun lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hát ez kurva jó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eRmYVa4hyzw
Szvsz tök jó lenne egy ilyen "fej ikon" fícsör az Eternalba, rendesen leanimált reakciókkal a darálásra meg a mozgásodra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez GZDoomon fut:
rwurl=https://i.imgur.com/vt1772G.jpg
Ez is GZDoomon fut:
rwurl=https://i.imgur.com/nXkfkAE.jpg
Hát ez? GZDoom:
rwurl=https://i.imgur.com/s4A0vP5.jpg
Holy mother of God, a Total Chaos totál fasza. A poén az, hogy nem is szar az elmény: néha van egy kis döcc, mert kurva sok adatot mozgat a motor magához képest, de az fps szárnyal. Elképesztő, mit hoztak ki ezek az évek alatt a Doom-motorból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.reddit.com/r/gaming/comments/9t3spo/doom_themed_office_hallo...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem igazán helytálló a kifejezés, hogy a Doom 64 borzalmas lett volna, egyszerűen csak nem csodálkozom azon, hogy nem lett akkora kultusza, mint az "elődeinek". Túl vagyok rajta, nem hagytam félbe, volt pár fantasztikus térkép meg klasszikus Doomos helyzet (és a hangulat is a helyén van szinte végig), de mindent egybevetve ezt élveztem a legkevésbé, nem annyira időtálló klasszikus, mint az elődei voltak, helyenként nyögvenyelős. Mindent egybevetve összességében élveztem, a mapdesign pedig a játék mintegy 90%-ban fantasztikus, és akkor jött a bossfight.
Nem szoktam megkeresni minden titkos helyet a játékokban és alapvetően a Doom 64-hez érzésem szerint I Own Doom fokozaton nem is kellett volna, mert nem indokolta - talán két pályán voltam nagyon közel ahhoz, hogy kifogyjon minden - EGÉSZEN A BOSSIG. Ha nem futottam neki ötvenszer a ringyónak, akkor egyszer sem, de nem, nem nyúltam guidhoz és végül vért izzadva, kurva nagy mákkal, 2%-nyi kibaszott HP-n, nagyjából maréknyi tölténnyel sikerült. Utólag elolvastam, hogy direkt úgy designolták a játékot, hogy az Unmaker nevű fosra meg három secretre (fegyverre) építették fel az egész bossfightot meg a pályát is. Azt a lézerborzalmat kellene felupgradelni démonkulcsokkal vagy mikkel, amelyekkel nem mellesleg le lehet zárni a portálokat is, hogy ne húszmillió rém támadjon rád. Well fucking played, hogy ezeket random eldugták titkos helyekre - meg ha jól látom, konkrétan titkos pályára, pályákra (!!!) -, így gyakorlatilag az utolsó map egy szopás elejétől a végéig, ha nem tudod, hogy ezeket keresni kell (és hát honnét a faszomból tudnád, ha nem olvasol utána, illetve, ha mondjuk frissen kibontottad az N64 kazettádat és beraktad a friss-ropogós Doomot a gépbe). Gyakorlatilag akkora faszság ez, hogy öröm nézni, én még megspékeltem volna annyival az id helyében, hogy eleve be sem jutsz titkos kulcsok nélkül, met ha már lúd, legyen kövér :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nem olyan nehéz ám megtalálni a kulcsokat, nincsenek nagyon eldugva azok a titkos pályák. A Brutal Doom 64 egyébként rosszabb ebből a szempontból, mert ott konkrétan van egy extra fegyver, amit csak úgy tudsz megszerezni, ha megcsinálod az első titkos pályát, a Hecticet: a legszarabb mapot a játékban, ami rohadtul el is van dugva:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KkY9gQsUgsI
Mondjuk maga a fegyver nem olyan nagy cucc, szóval nem mondanám, hogy hiányzott a kampányban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Doom ASMR:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ws0Zt7LXGJg
:DDDDDDDDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondom kipróbálom a Death Foretoldot, ami a "Doom 2016 mod" lenne a klasszikus részekhez. Ez itt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Fm85kM1K3Hg
Érdekes cucc. Tök igényesen megcsináltak mindent az utolsó játékmechanikáig, bár azt egy kicsit sajnálom, hogy belerakták a multi-exkluzív fegyvereket is, mert azoknak vagy a fele szar.
A hard mode brutálisan nehézzé transzformálja a játékot: ez a Doom 1 esetében tök jó, mert soha a büdös életben nem szenvedtem még ennyit az első epizóddal, a Doom 2 viszont szvsz konkrétan játszhatatlan hard + max monsters beállítással. A negyedik pályánál úgy voltam a dologgal, hogy fuck this, mert a Doom 2016 játékmenete egyszerűen nem működik ennyi ellenféllel.
A mod randomsága is elég felemás, mert bizony itt az RNG határozza meg azt, hogy milyen fegyvereket találsz a pályákon, illetve hogy mit dobál el az ellen. Valamilyen robbanószer nélkül hardon baromi kemény feladat elbánni egy nagyobb csoportnyi köcsöggel, szóval érdemes imádkozni azért, hogy már egy korai pályán eldobja valaki a rakétavetőt vagy az explosive shot upgrade-et a shotgunhoz (na meg a siphon gránátot, mert rohadt sokat visszatölt az életedből). Kicsit olyan így játszani a játékkal, mintha a Bindig is Isaac-kel tolná az ember: az egyik run könnyedebb, a másikban vért izzadsz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dehát hol vannak a SZÍNEK????!
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
"Hátha" alapon összebasztam a Death Foretoldot a Doom 64 Retributionnel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WqG8VMxYz_w
Sajnos túl sok dolgot csesz szét a D64-ben, de végül is érdekes kísérlet volt. A D4T-nek kéne egy rendes pályacsomag (és a Doom 64 sajnos nem ez annak ellenére, hogy jó ötletnek tűnt), akkor tényleg fun lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Neural net upscaling for Doom:
https://twitter.com/doom_txt/status/1061680377142505472
https://www.doomworld.com/forum/topic/99021-v-0-9-doom-neural-upscale-2x/
rwurl=https://i.imgur.com/6PTDrVr.png
Ez elég frankónak tűnik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
SgtMarkIV at work:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xW07VJBTjME
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
LOL-matéria:
https://twitter.com/DOOM/status/1067153181774413825
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
The beauty of Hell
rwurl=https://i.imgur.com/uI4YciK.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://youtu.be/eF7dqyZ1S6E
Have a very Doom Christmas btw.:
rwurl=https://i.imgur.com/19dfCpT.jpg
He's lookin' at you, kid!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Carmack is posztolt egy kicsit:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DuD_vL6W4AAz3Bm.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"HD" Doom Is Looking Very Nice
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://youtu.be/eF7dqyZ1S6E
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
végülis a 4 az viszonylag nagy szám
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Half-Life-ban mérve elképzelhetetlenül nagy.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hm?
1-Half Life
2-Half Life: Opposing Force
3-Half Life: Blue Shift
4-Half Life 2
5-Half Life 2: Episode One
6-Half Life 2: Episode Two
asszem arra gondolt, hogy: Half-Life 3
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Plusz:
Half-Life: Decay
Half-Life 2: Lost Coast
Nekem elég is volt ebből a futószalagból.
Sors bona, nihil aliud.
rwurl=https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/992/466/1b2.gif
@Zoo: ne is mond. Francnak se hiányzik egy n+1. fejése a szériának.
Vártam ezt a listát. De ilyet tudok a Doomból is mutatni:
https://en.wikipedia.org/wiki/Doom_(franchise)#Games
:)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
CoD 15 ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Listát említett valaki?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AKjbPaFMCOE
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ez kurva jó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eRmYVa4hyzw
Szvsz tök jó lenne egy ilyen "fej ikon" fícsör az Eternalba, rendesen leanimált reakciókkal a darálásra meg a mozgásodra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Úgy értette, néggyel feljebb.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Metál.
Doom composer Mick Gordon recruits heavy metal choir for next soundtrack