A korábbi anyagokban se értettem hogy a főhős meg az NPCk milyen természetességgel kezelik a legbizarrabb jelenségeket is, de lassan leesett hogy ezek a Sanity vesztés eredményei. Ez a része tetszik.
Welcome to the action-packed joyride that is Quarantined: Viscerafest! A fast-paced single player first person shooter with nonlinear level design, resource juggling, secret hunting, and multi-phase boss fights! Quarantined: Viscerafest is slated for a release of early 2019.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ok, kipróbáltam és nagyon jó lett :(
Elképesztő mennyi hasznos funkcióval bővült. Kicsit mondjuk engem az aggaszt így első blikkre, hogy mi sok cucc van, amit unlokkolhatsz, és a bőségzavara meg fog örjíteni.
tudom kicsit későn eszmélek rá, de nem úgy volt, hogy a rage 1 az bukás lett a nagy izgalom ellenére? (hogy most már egy játszható valamit faragtak belőle az más kérdés)
szóval mi volt az indíttatás, hogy megismételjék?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
egy bukott játék második részével?
legalábbis merész húzásnak tartanám
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Tudom, tudom, csúnyácska a grafika, meg egyébként is RAGE 2, szóval pfuj-pfuj, de egyébként:
- Ha konzolon is 60 fps a cél, az frankó
- Nagyon tetszik, hogy nincs hitscan ellenfél, még a shotgun is projectile, amikor az ellen használja, vagyis tényleg ki lehet majd térni a lövések elől a dash-sel (ami szintén jó, hogy van, és faja, hogy olyasmi, mint a Shadow Warriorban). Ugyanakkor tök jó lenne így 20 évvel az Unreal után egy olyan FPS, amiben ez kiterjed a saját fegyverekre is, pl. mostanában játszogatok a Quake: Arcane Dimensionsszel, és ott nagyon jól működik, hogy a saját puskád is projectile-t ereget. Egyszerűen egy kicsit poénosabb és "skillesebb" lesz tőle a játékmenet.
- A zene kellemes kis synth cuccnak tűnik.
- Az animációk már megint baromi szépek, öröm nézni, ahogyan a banditák kapálóznak a lövésektől.
- A sérülésrendszer is üt, tök jó, ahogyan potyognak a páncéldarabok a csajokról és csávókról, a lelőhető testrészek és a gibek is megvannak. Nem láttam még olyan FPS-t, amiben konkrétan melltartóra lehet így lőni az ellenfeleket. :DDD
- 10:09-10:10-nél azon a bugon felröhögtem (olyan, mint Tyler Durden képkockányi feltűnései a Fight Clubban :DD).
- A beszólások is poénnak tűnnek (pl. meglát a csávó: "I hate you already!" :D)
- A régi wingstick jobban tetszett: ott igazából csak elhajítottad, és ha jól céloztál, röpködtek a fejek. Egyszerűbb, de gyorsabb, hasznosabb cucc volt, itt meg egyfajta stunlock fegyvernek tűnik, ami nem rossz, csípem azt a dizájnt is, csak valahogy nem illik hozzá annyira.
- Nem jön be ez a CRT-s - VHS-es, rózsaszínes-lilás villódzás a rage mode-nál vagy mi a töknél. Még a crosshairrel is szórakoznak!
- Jó, hogy nem lesz a játékban töltés, de a belső tereket illetően egyértelműen minőségbeli problémai vannak az Apex-motornak, szóval tavaszig van még mit faragni a látványon. Effekt-ügyileg mondjuk nagyon rendben vagyunk, nagyon tetszenek a robbanások meg a füsteffektek. Ha ilyen csúnyácska marad, majd lövöldözéssel széppé varázsolom. :D
Szerk: Ja, és 11:50-nél mekkora "DAMN, SON!" pillanat már az (let the bodies hit the floor! :D). Játszani szeretnék már ezzel a játékkal. :D
Szerk 2: 6:47-nél, amikor a csaj elhajol a wingstick elől! Oké, megvettek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem nem még egy bukást szeretnének, ez látszik is a játékból, hogy egy tök másfajta megközelítés a R2, a világ is kicsit más, X évvel a R1 eseményei után, és a stílus is más, harsányabb, poénosabb, dinamikusabb a R2, mint a R1 volt, szerintem merítettek némi ihletet az új doom játékmenetéből is, ami nem baj.
Ami nekem fura volt az a megjelenő pink árnyalat a megvilágításban, ha valamelyik skill feltöltődött (ha jól gondolom csak akkor) a trailerekben jól mutatott a rózsaszín, de a játékban szerintem már kihagyható lenne, vagy legalább kikapcsolható lehetne.
THQ Nordic has been prolific in acquiring cut-loose IPs and trademarks. THQ isn't its given name for a start - the company was once Nordic Games - it bought that after the collapse of THQ, just as it bought so much else: Dead Island, Saints Row, TimeSplitters, Homefront, Metro 2033. The list goes on and on.
A korábbi anyagokban se értettem hogy a főhős meg az NPCk milyen természetességgel kezelik a legbizarrabb jelenségeket is, de lassan leesett hogy ezek a Sanity vesztés eredményei. Ez a része tetszik.
No, és milyen lett? D:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=avtBrapKGnM
Music by MMM (Michael Motherfuckin' Markie).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WkAU3A5nM-E
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6AhPwHULW50
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nem tudom volt-e már
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=St9ACirAGdA
Ok, kipróbáltam és nagyon jó lett :(
Elképesztő mennyi hasznos funkcióval bővült. Kicsit mondjuk engem az aggaszt így első blikkre, hogy mi sok cucc van, amit unlokkolhatsz, és a bőségzavara meg fog örjíteni.
Ez ugyan az mint a crysis, csak szarabbul néz ki. :(
tudom kicsit későn eszmélek rá, de nem úgy volt, hogy a rage 1 az bukás lett a nagy izgalom ellenére? (hogy most már egy játszható valamit faragtak belőle az más kérdés)
szóval mi volt az indíttatás, hogy megismételjék?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A pénz.
Ezt nálam sokkal okosabbtól kérdezd :-)
egy bukott játék második részével?
legalábbis merész húzásnak tartanám
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Tudom, tudom, csúnyácska a grafika, meg egyébként is RAGE 2, szóval pfuj-pfuj, de egyébként:
- Ha konzolon is 60 fps a cél, az frankó
- Nagyon tetszik, hogy nincs hitscan ellenfél, még a shotgun is projectile, amikor az ellen használja, vagyis tényleg ki lehet majd térni a lövések elől a dash-sel (ami szintén jó, hogy van, és faja, hogy olyasmi, mint a Shadow Warriorban). Ugyanakkor tök jó lenne így 20 évvel az Unreal után egy olyan FPS, amiben ez kiterjed a saját fegyverekre is, pl. mostanában játszogatok a Quake: Arcane Dimensionsszel, és ott nagyon jól működik, hogy a saját puskád is projectile-t ereget. Egyszerűen egy kicsit poénosabb és "skillesebb" lesz tőle a játékmenet.
- A zene kellemes kis synth cuccnak tűnik.
- Az animációk már megint baromi szépek, öröm nézni, ahogyan a banditák kapálóznak a lövésektől.
- A sérülésrendszer is üt, tök jó, ahogyan potyognak a páncéldarabok a csajokról és csávókról, a lelőhető testrészek és a gibek is megvannak. Nem láttam még olyan FPS-t, amiben konkrétan melltartóra lehet így lőni az ellenfeleket. :DDD
- 10:09-10:10-nél azon a bugon felröhögtem (olyan, mint Tyler Durden képkockányi feltűnései a Fight Clubban :DD).
- A beszólások is poénnak tűnnek (pl. meglát a csávó: "I hate you already!" :D)
- A régi wingstick jobban tetszett: ott igazából csak elhajítottad, és ha jól céloztál, röpködtek a fejek. Egyszerűbb, de gyorsabb, hasznosabb cucc volt, itt meg egyfajta stunlock fegyvernek tűnik, ami nem rossz, csípem azt a dizájnt is, csak valahogy nem illik hozzá annyira.
- Nem jön be ez a CRT-s - VHS-es, rózsaszínes-lilás villódzás a rage mode-nál vagy mi a töknél. Még a crosshairrel is szórakoznak!
- Jó, hogy nem lesz a játékban töltés, de a belső tereket illetően egyértelműen minőségbeli problémai vannak az Apex-motornak, szóval tavaszig van még mit faragni a látványon. Effekt-ügyileg mondjuk nagyon rendben vagyunk, nagyon tetszenek a robbanások meg a füsteffektek. Ha ilyen csúnyácska marad, majd lövöldözéssel széppé varázsolom. :D
Szerk: Ja, és 11:50-nél mekkora "DAMN, SON!" pillanat már az (let the bodies hit the floor! :D). Játszani szeretnék már ezzel a játékkal. :D
Szerk 2: 6:47-nél, amikor a csaj elhajol a wingstick elől! Oké, megvettek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem nem még egy bukást szeretnének, ez látszik is a játékból, hogy egy tök másfajta megközelítés a R2, a világ is kicsit más, X évvel a R1 eseményei után, és a stílus is más, harsányabb, poénosabb, dinamikusabb a R2, mint a R1 volt, szerintem merítettek némi ihletet az új doom játékmenetéből is, ami nem baj.
Ami nekem fura volt az a megjelenő pink árnyalat a megvilágításban, ha valamelyik skill feltöltődött (ha jól gondolom csak akkor) a trailerekben jól mutatott a rózsaszín, de a játékban szerintem már kihagyható lenne, vagy legalább kikapcsolható lehetne.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XVghX8opHJU
Choose your next words with excpetional care!
Trazyn egy arc :-)
Mialófasz :DDDDD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=f9V_73e_f-w
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=lW-DLOvuK8k
vérnyúl-sámán, bukakkéző tehén...
Ha valaki mást is érdekel:
https://www.humblebundle.com/store/fluffy-horde
https://store.steampowered.com/app/777880/Fluffy_Horde/
A Fluffy nyuszik miatt egy pillanatra azt hittem valami Toonstruck örökös érkezik....
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=hjqaiyIWsiI
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Man of Steel ...and Silver
Valamiért nagyon Alien hangulata van számomra. Már csak a csipogó kis mozgásdetektor hiányzik és teljes lenne a kép.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jS5PR5locpU
Choose your next words with excpetional care!
>Gameplay
Éljenek a videojátékok!
Yup :D
Choose your next words with excpetional care!
Mennyire király már ez a zene alatta!
Jó lesz az.
https://open.spotify.com/album/2AzJiK9VcNS7Fn1L8g1YNQ
Danny Farrant: Burn in Hell
Így a tréler nélkül máris jobb. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszi!
Jó lesz az.
THQ Nordic has bought the Kingdoms of Amalur IP as well as the unreleased Copernicus MMO.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BjiaMBk6rHk
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ez elég faszának tűnik... ilyet se mondtam CoDról vagy 10 éve. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bye-bye Carbine Studios (Wildstar)