48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj.
48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj
#1 - 2018.08.27 - 21:14,h
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj.
Egész jónak tűnik, de nem tom, megint olyan érzésem van, mint annó a Bioshock Infinite első videóinál: nem értem, hogyan fog ez játékmenetileg így működni, hacsak nem lesz rohadtul szkriptelt choose your own adventure a játék izé... játék helyett, szóval kamuszagot érzek.
Másrészt meg fos fedezéklövölde, tényleg, CDPR?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem muszáj ám elbújni. Be is állhatsz a golyók elé.
Mit vársz? Megmondták, hogy fps lesz. A mostani Doom gameplay ehhez nemigazán illene.
Choose your next words with excpetional care!
Jó, ha az RPG része a dolognak menő lesz, akkor engem sem fog zavarni, csak a harci rész brutálisan emlékeztetett a régi Prey 2 demóra, mert ott is nagyon ilyesmi volt a cucc (szarrá is volt szkriptelve, nem is jelent meg a játék). Meg a "bossfightnál" néztem egy nagyot, hogy bemondják a füledbe, hogy "nézd má', butah vagy, ott egy ablak, mássz be", aztán elkezdi lőni, mire a haverod ráugrik egy szkriptben és kinyírja. Borzalmas.
Az mindenhez illik, sőt, igazából egy cyberpunk testátépítős játéktól valahol el is várnám, hogy Doom guy-já építhessem magamat a végére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pff engem megvettek teljesen. Minden tetszik amit láttam. Tetszik a világ, az FPS nézet, a harcrendszer, az rpg elemek, a karakterek, mechanikai megoldások, a hangulat.....
Ha ez kijön kb. 1 évig nekem nem is fog más játék kelleni.
Ismét rejtett üzenet a videóban
Nyilván valóan nem bossfight volt szóval kit érdekel. A demo tuti csal és scriptelt sok helyen de nem nagyon zavar. Ki lehet találni, mire számítson kb az ember ha már játszhat vele. Biztos nem cod szinten lesz agyon scriptelve, egy kicsivel meg semmi bajom. CDPR nem fogja bejátszani a Prey 2 fiaskót, mert öngyilkosság lenne.
Choose your next words with excpetional care!
Ja, szerintem sem, igazából az zavar, hogy olyan "vertical slice" érzésem volt a videó nézése közben. Merem remélni, hogy nem a Killzone 2 demó jelen generációs verzióját láttuk, mert mégiscsak CDPR, a játék fejlesztésére meg úgyis van még néhány évük.
A karakter meg:
rwurl=http://jonvilma.com/images/shelly-bombshell-2.jpg
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
mert kb vertical slice is volt szerintem. Ahogy emlitettek is meg jo erosen fejlesztes alatt van, es fogalmuk sincs hova fognak a vegen kilyukadni vele, csak a jelenlegi allast es az otleteiket szerettek volna ereztetni a jatekosokkal is.
Bizakodni valonk van boven, mar csak abbol is kiindulva mert CD project red, felni valonk egyelore nem sok mert meg jo ideig fejlesztes alatt lesz ugy is. En szamitok arra hogy csiszolva lesz az egesz jocskan majd a vegeig, mintsem script adventure cuccot adnanak ki a kezeik kozul majd evek mulva.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Én ezt sosem értettem: oké, van egy remek marketinganyagod így, viszont egy vertical slice-ot - főleg ilyet - összedobni baromi sok idő, amit akár játékfejlesztésre is lehet fordítani. :D Meg hát jaj, de tele van olyan apróságokkal, mint a Bio Infinite demóban az a rész, amikor Booker becéloz egy ellent a pisztolyával, aztán ebből párbeszéd lesz... te meg ülsz és tudod, hogy baszki ez játékmenetileg sosem fog így működni, mert nem működhet. Mondjuk itt legalább feldobtak mutatóba valami párbeszéd UI-t akkor, amikor a karakterek mennek a lakás felé és egy csaj kinéz a folyosóra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kontrolleres demó egy PC-s játéknál...
gg
Non serviam
Elég régóta nem hallattak érdemit magukról, most végre láttunk valamit, ami nem egy végleges dolog, de bizakodásra ad okot. Csak a fejlesztés végére belátható időn belül egyszer kerüljön pont, ne úgy mint a star citizennél...
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Ezen fölösleges fennakadni szerintem: tök egyértelmű, hogy kontrolleres kameramozgatással sokkal tisztábban lehet prezentálni egy játékot, mint úgy, hogy ha rángatnák az egeret. Szebb, "filmesebb", szemrevételezhetőbb.
Multiplat lesz tutira.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megelolegeznem hogy nem egy team dolgozott a ketton, azaz egy (kis) resze a csapatnak intezte a publikus vertical slice demot a meglevo anyagbol, a tobbiek meg nyomjak parhuzamosan a fejlesztest a megszokott modon.
Az erv a vertical slice megepitesere es az energia raforditasra, hogy mielott egy csomo otletet "kobevesnenek" a jatekban, viszonylag koran mindenfele visszajelzeseket kaphatnak egy jo nagy jatekostomegtol, es igy tudnak pozitivan mozdulni ilyen vagy olyan iragyba azok atgondolasa utan. (pl ha egy adott dologra massziv negativ velemeny ugrik be, lehet erdemes nem belenyomni a veglegesbe hanem jocskan atgondolni)
Hogy miert erdekli oket hirtelen a kozvelemeny masik studiokkal szemben, arra jo valasz lehet, hogy nem egy "tipikus" bejaratott zsanert nyomatnak ahol megszokott modon megy minden fejlesztes az elejetol a vegeig, hanem csomo uj otlettel probalkoznak, es probaljak a leheto legtetszetosebb iranyba vinni oket, anelkul hogy kiadas elott roviddel, es rakat anyagi raforditas utan derulne ki hogy overall nem is olyan jol fogadjak azokat az emberek.
fair enough, ezek a gondolatok lehet azert vannak benne, mert ha eleg embert hoz lazba, lehet erdekesnek tartjak hogy megis megoldjak valahogy mukodo kepesre. Hogy valami eddig nem mukodott, sohasem feltetlen jelenti hogy abszolut semmikepp sem megoldhato a jovoben sem.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Most ezt komolyan pont te, a Dúmbuzi írod, mikor ég és föld volt a különbség a kontrolleres és a KB+M D:E demó között? :DDDD És az egeret csak rángatni lehet...? :O
Engem pont zavar a kontrolleres műirányítás, de egyébként sem nyűgözött le a bemutató, kb. a felénél le is kapcsoltam. Túl sok a handholding és rengeteg a fölösleges infó a képernyőn (minden NPC neve, waypointok stb. -- gondolom, kikapcsolhatók lesznek, de ez így akkor is bénácska). A sidekick is mierda, a gunplay pedig tisztára Borderlands.
Non serviam
Yep, de ott pont arra a sebességre voltál kíváncsi, ezért mutatták meg, mellette meg ott volt még 15 percnyi kontrolleres demó, ahol frankón szemügyre vehetted, milyen szép a grafika, lassacskán megérthetted, milyen új elemekkel bővült a játékmenet stb. Még egy Quake trélerben, vagyis egy olyan játéknál, ahol nincs kontroller support sem olyan az egérmozgás, mint a tényleges játékmenet során, mert ügyelnek a beállításokra meg arra, hogy látszódjanak a lényeges dolgok.
Te így kvékezel?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-UhHcEiegb8
Van benne kb. egy másodpercnyi strafe jumping, egyébként semmi rángatás. :D "Pure skill, pure FPS!" :DD
Az meg aztán tényleg tök mindegy, milyen vezérlővel mutogatják a 48 perces mesefilmet.
Szerk: Egyébként meg én pl. tök szeretem, amikor pl. nyitott világú játék demója úgy kezdődik, hogy szépen lassan végigpásztázzák a környezetet az analóg karral. Ha kontrollerrel játszom valami hasonló cuccal és találok egy szép helyet, akár otthon is képes vagyok megcsinálni. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szar lesz!
szar ez már most is. meg tiszta olyan már, mint az a régi szájberpank játék, meg vertikál izé is és kontrollerrel, mert az egeret meg csak rángatni tudja. sok lamernek semmi nem tetszik nah.
covfefe
Sajnos nagyjából 5-10 éve ez dukál mindig. Azóta fehér holló a M+KB gameplay videó. :-/
Persze, hogy zavar, de nem fogok fönnakadni rajta.
A fő kampány már teljesen kész és bugmentes. Már csak a "side missionoket" hegesztik.
Ilyet hol mondtak?
https://www.engadget.com/2018/08/23/cyberpunk-2077-daylight-interview/
A jatek vaza kesz, minden mas sehogy nem all meg. Ha mar playtest complete akkor tartanak valahol, de ezek szerint meg az sincs sehol. Nemhogy bugmentes main story.
Azert is furcsalltam amit irtal, mert mindenutt nyomatekositjak mennyire nem vegleges meg semmi es sok van meg hatra nagyon.
hat ez mega oszomnesztikus!
"okey-dokey!"
vertical slice gayness
Jó lesz az.
Nem elég dárkos.
Éljenek a videojátékok!
...és textúra a szemöldöke?
nekem két bajom van vele, hogy nincs még itt, és mi lesz a gépigénye
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Eddig azt se tudtam, hogy létezik olyan, hogy vertikál szlájsz, de most már vágom, hogy utálni kell. :D Remélem, a fejlesztők figyelembe veszik Zaxx aggályait a fejlesztés következő szakaszában. Különben mi értelme van ennek az egésznek? :D Azt a tudálékos kurva mindenit! Készül egy paradigma váltó csoda játék, erre jön a csávó a vertikál szlájszával, meg azzal, hogy szerinte szkriptelt az alfa buildben a boss fight. Szánalom.
https://hu.ign.com/cyberpunk-2077/41394/news/ilyen-pc-n-futott-a-cyberpu...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ha egy ilyen gépen ilyen szépen ment az alfa, akkor azt hiszem, nincs ok az aggodalomra.