finishing movenal neha felvillan valami az ellen feje folott de fogalmam sincs mitol fugg
lovas harcnal az volt a gond hogy kurvara kimaradt a tutorialbol azthittem lekardozok mindenkit nyugodtan mint a mount and bladeben slow motionrol nem volt szo
a fenti videoban meg pont latszik a jatek hibaja hogy serthetetlenseg nelkul mar halott lenne geralt 3 utestol :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
a fenti videoban meg pont latszik a jatek hibaja hogy
serthetetlenseg nelkul mar halott lenne geralt 3 utestol :D
érdekelne, fejtsd már ki, hogy ez mitől is számít hibának legnehezebb fokozaton.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
...igaz, hogy ettől még szopatósabb lesz, de megvan rá az opció. Nyilasok ellen egyébként a lovasharc kurvajól működik, és az esetek 99%-ban használható. A maradékban fedezék van.
Finishing move-hoz:
Menüben ki-be lehet kapcsolni az automatikus finishereket. Ha be van kapcsolva, akkor a játék random vagy beadja egy halálos sebzés bevitelekor vagy nem.
Ha ki van kapcsolva, akkor minden halálos sebzés ejtése után, a bal egér azonnali megnyomásával indul a finishing move. Ha nem nyomunk bal egeret, az áldozat pusztán összeesik.
Ezek persze csak humanoidokra vonatkoznak, illetve ha az adott ellenfél questhez van kötve (legyőzése után még fetreng a földön hogy beszéljünk vele) értelemszerűen nem fogja beadni a finishert.
Ugye a kulonbozo helyszinekre kesobb is vissza lehet terni (nincs fix utvonal/endgame elott azert rakerdez a jatek)? Még csak Velenben jarok level 10en kicsit meglepett hogy kaptam két level 24es kuldetest :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
- A new, alternative (optional) movement response mode for Geralt.
- A player stash for storing items, available in various locations throughout the game. Stash locations are marked on the player's map.
- Crafting and alchemy components no longer add to the overall inventory weight.
- Books are now placed in a dedicated tab in the inventory and books that have already been read are properly greyed out.
- Multiple sorting options are now available in the inventory.
- Alchemy formulas and crafting diagrams can be "pinned", meaning all components and ingredients required to make them will be conveniently marked in the Shop panel.
- Dozens of fixes for quest related issues, both major and minor.
- A few performance enhancements, including the optimisation of FX, scenes and general gameplay.
- Various improvements to horse behaviour.
Most sikerült összeraknom hozzá a vasat, így rátettem én is a mancsomat egy példányra.
Daggerfall -> Skyrim széria nagy kedvenc. A Witcher 1 et toltam annó, de a harcot nem bírtam megszokni.
Pár órát sikerült még eddig eltölteni vele, de nagyon pozitív benyomást kellt. A grafika szuper, hangulat egyedi, a világ hiteles, nincs makett feelingje mint az eddig Elder Scrolls szériának.
Alapjában véve béna vagyok benne, nincs pénzem, kínlódok a harccal. A notice boardos küldetéseket nem értem, valami bekerül mint küldetés, valami meg csak egy interest pont. A wowból ismer ?, csak akkor mutatja a térképen, ha olvastam a boardon? Nem világos.
Miért nem tudok Velenből visszautazni White Orchardba? Rákattintot a keresztútra, hogy fast travel, prüntyögésen kívűl nincs semmi. Maradt a hub rendszer, vagy csak később mehetek bármelyik régióba?
Azt hiszem, hogy a notice board-okról vagy szörnyvadászós questet kapsz, azok bekerülnek a quest logba a megfelelő fül alá, vagy csak jelzést a térképen hogy arra van valami érdekes. Ez lehet place of powertől kincsen át szörnyfészekig sok minden.
Elvben vissza kéne tudj utazni bárhová, a singpost-októl fast travel-el, ha kinagyítasz a világtérképre, és onnan be pl. az Orchardba, az ottani signpostokhoz is kéne tudjál utazni.
Amint interakcióba lépsz a notice boarddal, azonnal megjelennek a térképeden a vonzáskörzetéhez tartozó kérdőjelek.
El is szoktad olvasni a kiírásokat? Amik witchereknek (vagy vállalkozó kedvűeknek) szólnak, azokból küldetés lesz, de a "kéne valaki, aki vigyáz a birkáimra" jellegűekből nyilván nem, azokat el sem kell tenni.
Harc akkor fog jól menni, amikor megtanultál jól vetődni és kitérni (roll és dodge), illetve azt, hogy mikor melyiket használd. Kell néhány óra hozzá, de pont ez a jó benne.
It basicly disables everything that looks remotely good and turns every possible setting down... (...) If you are familiar with Gothic 1 and 2, that's how everything will look like, more or less.
:D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
The two planned Witcher 3 expansions will, combined, "be like the length of The Witcher 2", game director Konrad Tomaszkiewicz told me when I visited the studio in May.
"Those expansions will be big," he said. "If you summarise these two expansions, probably the length of the two expansions will be like the length of The Witcher 2. Those are really big, with different locations, different characters, different stories, different items, cut-scenes, everything."
~150 óra után sikerült a végére érnem, ráadásul összejött a - szerintem - legjobb befejezés, aminek minden részével ki vagyok békülve. Ugye a fő szál háromféleképpen érhet véget, de összesen van azért 36 különböző, gondolom a mellékszálak szorzata adja ki ezt a számot.
Ami kemény, hogy Skellige elejétől használtam már a gyorsutazást is, illetve a kérdőjelek kb. 70%-a érintetlen maradt, inkább a sztorit és a mellékküldetéseket erőltettem, pl. sikerült megcsinálnom az összes witcher contractot.
Hihetetlen ez a minőség, amivel a legutolsó mellékszál, contract, "random"-nak tűnő esemény, vagy épp a tetteink következményeként adódó közjáték is meg lett alkotva. Egyszerűen tökéletes.
A játékról összességéről persze ez nem mondható el, de az eléggé következetlenül belőtt szintezést (mármint a küldetéseké, illetve emiatt az értük kapható jutalomé) leszámítva minden csak apróság/szőrszálhasogatás, pláne az összképet és a beleölt munkát nézve.
Elképzelhetetlennek tartom, hogy ezt a színvonalat bármi megközelíti a közeljövőben :(
A harcrendszer a játék végéig "friss"/élvezhető maradt? Amennyiben igen, mennyire tudható ez annak be, hogy a legnehezebb szinten játszottad?
A loot, jutalmazás mennyire játszik központi szerepet? Az elsőben nagyon szerettem, hogy szinte egy fegyverrel végig lehetett játszani és a lootolás sem az MMO-k design filozófiáját követte. (Mármint a progresszió érzéssel nincsen gond, de ne ez vezéreljen már egy RPG-t.)
a kezdeti lootolás után az igazán tápos cuccokat inkább kraftolod. Legalábbis így vettem észre ameddig játszottam. (skellige van hátra még, aztán act váltás. 1.07-re várok perpill)
Imádtam a harcrendszert az utolsó pillanatig, amire soha, semmiféle játéknál nem volt még példa. De az egyértelmű, hogy ez - sajnos - csak Death March nehézségen ütközik ki. Mondjuk amúgy sincs értelme máson játszani, sőt, 10-es szint fölött így sem akkora szenvedés, mint az elején, pedig az volt az igazi!
Könnyű sosem lesz, szóval "csak úgy" sosem fog senki a tömeg közepére ugrani okoskodni, illetve ha valaki a szerepjátékos hangulatra törekszik, akkor amúgy is érdemes mindent (főzetek, bombák, jelek) használni, sokat dob az élményen, átjön a witcher-életérzés.
finishing movenal neha felvillan valami az ellen feje folott de fogalmam sincs mitol fugg
lovas harcnal az volt a gond hogy kurvara kimaradt a tutorialbol azthittem lekardozok mindenkit nyugodtan mint a mount and bladeben slow motionrol nem volt szo
a fenti videoban meg pont latszik a jatek hibaja hogy serthetetlenseg nelkul mar halott lenne geralt 3 utestol :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
érdekelne, fejtsd már ki, hogy ez mitől is számít hibának legnehezebb fokozaton.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
ugyanazert amiert a DS-ben 100%ot blokkolnak a pajzsok
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
DS-ben sem kell pajzzsal szórakozni, itt se....
...igaz, hogy ettől még szopatósabb lesz, de megvan rá az opció. Nyilasok ellen egyébként a lovasharc kurvajól működik, és az esetek 99%-ban használható. A maradékban fedezék van.
Finishing move-hoz:
Menüben ki-be lehet kapcsolni az automatikus finishereket. Ha be van kapcsolva, akkor a játék random vagy beadja egy halálos sebzés bevitelekor vagy nem.
Ha ki van kapcsolva, akkor minden halálos sebzés ejtése után, a bal egér azonnali megnyomásával indul a finishing move. Ha nem nyomunk bal egeret, az áldozat pusztán összeesik.
Ezek persze csak humanoidokra vonatkoznak, illetve ha az adott ellenfél questhez van kötve (legyőzése után még fetreng a földön hogy beszéljünk vele) értelemszerűen nem fogja beadni a finishert.
Ennyi.
Ugye a kulonbozo helyszinekre kesobb is vissza lehet terni (nincs fix utvonal/endgame elott azert rakerdez a jatek)? Még csak Velenben jarok level 10en kicsit meglepett hogy kaptam két level 24es kuldetest :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Vissza.
Respect is not given. It's taken.
Szépen összefoglalja, hogy milyen is a Witcher 1 és miért szerethető minden hibája ellenére.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZohodiFCOTU
Choose your next words with excpetional care!
rwurl=http://i.imgur.com/IB0ZGQg.png
Choose your next words with excpetional care!
Az RPG Codexen is kijött a review róla. Mivel nem negatív, talán már készül az inverze is :)
Sors bona, nihil aliud.
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-01-next-witcher-3-patch-fixes-...
1.07: nevezhetnénk inventory DLC-nek is:
Mire lesz hozzá VGA-m, még játszható is lesz. Mondjuk az unlimited weight mod nélkül így se vágnék bele. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
lol, packrat-tesó! :D
Szerencsére már régóta van rá mod :3
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=43FnCO1DkOU
Jó lesz az.
Most sikerült összeraknom hozzá a vasat, így rátettem én is a mancsomat egy példányra.
Daggerfall -> Skyrim széria nagy kedvenc. A Witcher 1 et toltam annó, de a harcot nem bírtam megszokni.
Pár órát sikerült még eddig eltölteni vele, de nagyon pozitív benyomást kellt. A grafika szuper, hangulat egyedi, a világ hiteles, nincs makett feelingje mint az eddig Elder Scrolls szériának.
Alapjában véve béna vagyok benne, nincs pénzem, kínlódok a harccal. A notice boardos küldetéseket nem értem, valami bekerül mint küldetés, valami meg csak egy interest pont. A wowból ismer ?, csak akkor mutatja a térképen, ha olvastam a boardon? Nem világos.
Miért nem tudok Velenből visszautazni White Orchardba? Rákattintot a keresztútra, hogy fast travel, prüntyögésen kívűl nincs semmi. Maradt a hub rendszer, vagy csak később mehetek bármelyik régióba?
Azt hiszem, hogy a notice board-okról vagy szörnyvadászós questet kapsz, azok bekerülnek a quest logba a megfelelő fül alá, vagy csak jelzést a térképen hogy arra van valami érdekes. Ez lehet place of powertől kincsen át szörnyfészekig sok minden.
Elvben vissza kéne tudj utazni bárhová, a singpost-októl fast travel-el, ha kinagyítasz a világtérképre, és onnan be pl. az Orchardba, az ottani signpostokhoz is kéne tudjál utazni.
Amint interakcióba lépsz a notice boarddal, azonnal megjelennek a térképeden a vonzáskörzetéhez tartozó kérdőjelek.
El is szoktad olvasni a kiírásokat? Amik witchereknek (vagy vállalkozó kedvűeknek) szólnak, azokból küldetés lesz, de a "kéne valaki, aki vigyáz a birkáimra" jellegűekből nyilván nem, azokat el sem kell tenni.
Harc akkor fog jól menni, amikor megtanultál jól vetődni és kitérni (roll és dodge), illetve azt, hogy mikor melyiket használd. Kell néhány óra hozzá, de pont ez a jó benne.
Respect is not given. It's taken.
Mivel a TES modok nélkül nem rendelkezik joggal harcnak nevezhető játékelemmel, érthető, hogy utána fura tud lenni a többi RPG.
Sors bona, nihil aliud.
Kösz a válaszokat, kipróbálom őket.
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/247/
:D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Witcher polo shirtpunchon. Kurvajo
Azért nagyon durva, hogy mennyire vissza lehet butítani a motort, nesze neked downgrade. :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=http://www.nerfnow.com/img/1594/2556.png
:DDDD
Irónia nélkül mondom, hogy irónia nélkül mondom, hogy teljesen lenyűgöző.
ibi amentia latet
http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-10-two-witcher-3-expansions-co...
~150 óra után sikerült a végére érnem, ráadásul összejött a - szerintem - legjobb befejezés, aminek minden részével ki vagyok békülve. Ugye a fő szál háromféleképpen érhet véget, de összesen van azért 36 különböző, gondolom a mellékszálak szorzata adja ki ezt a számot.
Ami kemény, hogy Skellige elejétől használtam már a gyorsutazást is, illetve a kérdőjelek kb. 70%-a érintetlen maradt, inkább a sztorit és a mellékküldetéseket erőltettem, pl. sikerült megcsinálnom az összes witcher contractot.
Hihetetlen ez a minőség, amivel a legutolsó mellékszál, contract, "random"-nak tűnő esemény, vagy épp a tetteink következményeként adódó közjáték is meg lett alkotva. Egyszerűen tökéletes.
A játékról összességéről persze ez nem mondható el, de az eléggé következetlenül belőtt szintezést (mármint a küldetéseké, illetve emiatt az értük kapható jutalomé) leszámítva minden csak apróság/szőrszálhasogatás, pláne az összképet és a beleölt munkát nézve.
Elképzelhetetlennek tartom, hogy ezt a színvonalat bármi megközelíti a közeljövőben :(
Respect is not given. It's taken.
Na akkor várhatunk a cyberpunkra....
A köztes időt majd kitölti a széjjelmoddolt Fallout 4
A harcrendszer a játék végéig "friss"/élvezhető maradt? Amennyiben igen, mennyire tudható ez annak be, hogy a legnehezebb szinten játszottad?
A loot, jutalmazás mennyire játszik központi szerepet? Az elsőben nagyon szerettem, hogy szinte egy fegyverrel végig lehetett játszani és a lootolás sem az MMO-k design filozófiáját követte. (Mármint a progresszió érzéssel nincsen gond, de ne ez vezéreljen már egy RPG-t.)
a kezdeti lootolás után az igazán tápos cuccokat inkább kraftolod. Legalábbis így vettem észre ameddig játszottam. (skellige van hátra még, aztán act váltás. 1.07-re várok perpill)
Imádtam a harcrendszert az utolsó pillanatig, amire soha, semmiféle játéknál nem volt még példa. De az egyértelmű, hogy ez - sajnos - csak Death March nehézségen ütközik ki. Mondjuk amúgy sincs értelme máson játszani, sőt, 10-es szint fölött így sem akkora szenvedés, mint az elején, pedig az volt az igazi!
Könnyű sosem lesz, szóval "csak úgy" sosem fog senki a tömeg közepére ugrani okoskodni, illetve ha valaki a szerepjátékos hangulatra törekszik, akkor amúgy is érdemes mindent (főzetek, bombák, jelek) használni, sokat dob az élményen, átjön a witcher-életérzés.
Respect is not given. It's taken.