Olcsó kinézet, Dr. Betruger, "Who needs a #doomguy [kabbe-jel, amit ha bemásolok, a fórummotor nem fogadja el a hozzászólást]"... Minden bizonnyal pazar lesz.
damoqles írta: Olcsó kinézet, Dr. Betruger, "Who needs a #doomguy [kabbe-jel, amit ha bemásolok, a fórummotor nem fogadja el a hozzászólást]"... Minden bizonnyal pazar lesz.
Nem értem de az adaptáció készítők mintha DIREKT arra hajtanának, hogy szarok legyenek a filmek. Mert pl ott az Assasin Creed. - Az emberek a múltat akarják és annyira sugárban hánynak
az jelentől hogy az már a jelenlegi AC játékokban is minimális? Nosza játszódjon a film 2/3-a jelenben!
Előző Doom film: Szóval a lények a Pokolból jönnek és ez védjegyük? Szarjuk le és okozza az egészet egy vírus!
És most: Doomguy az ikonikus karakter, akit a rajongók már csöpögő nyállal várnának? Ugyan már! Hajgyuk ki és legyen egy nő a főhős mert manapság ha valamibe nem nőa főhős, akkor az nem ér semmit.
Komolyan mondom ilyen önsorsrontó hozzáállást eddig szinte csak ebben a műfajban láttam.
Csak úgy kellene csinálni, ahogy a játékban is mert a rajongók ezt akarják de mi mégis MÁSHOGY csináljuk mert annyira, de annyira kreatívok vagyunk!
Ki érti ezt?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Ott van viszont pl. a Warcraft-film, ami elég hűséges volt a forráshoz, mégsem működött igazán. Prince of Persia? 90%-ban a Sands of Time volt a vásznon, mégsem működött igazán. És ugye ezeknél a filmeknél még a költségvetés sem volt gond, jó nagy filmek voltak, a PoPra pl. többet költöttek az AC-mozinál is vagy másfélszer. Szóval a hűség sem minden, igazából egyszerűen csak jó filmeket kéne csinálni a játék alapmotívumainak felhasználásával.
Szvsz itt a Doomnál egyébként nincs szó másról, csak arról, hogy két fillérből csinálnak valami olcsó szart. A rendező egy fos, a szereplők nevenincs megélhetési színészek, és már a képekből is egyértelmű a filléres kivitelezés.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sajnos az nagyon valószínű, hogy a legsikerültebb doom filmet már láthattuk. A Warcraft film minőségétől ez a Doom film valószínűleg nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon :D messze lesz. Egy doomot nem lehet úgy megcsinálni mint egy színdarabot. Vagy van odabaszós látvány és CGI vagy nincs hangulat. Nem lenne epikus ha pl. a Gyűrűk urában látott Móriai goblin invázió minőségű imp rohamot láthatnánk egy doom filmben ?
Az én véleményem kb. annyi, amit már leírtam itt: http://www.rewired.hu/comment/166081#comment-166081
Szóval nem, nem áll fel rá, nem is örülök neki (ahhoz egy jobb stáb kellene), de generációs problémát sem csinálok belőle.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zaxx írta: Ott van viszont pl. a Warcraft-film, ami elég hűséges volt a forráshoz, mégsem működött igazán. Prince of Persia? 90%-ban a Sands of Time volt a vásznon, mégsem működött igazán. És ugye ezeknél a filmeknél még a költségvetés sem volt gond, jó nagy filmek voltak, a PoPra pl. többet költöttek az AC-mozinál is vagy másfélszer. Szóval a hűség sem minden, igazából egyszerűen csak jó filmeket kéne csinálni a játék alapmotívumainak felhasználásával.
Szvsz itt a Doomnál egyébként nincs szó másról, csak arról, hogy két fillérből csinálnak valami olcsó szart. A rendező egy fos, a szereplők nevenincs megélhetési színészek, és már a képekből is egyértelmű a filléres kivitelezés.
A Warcraft film nekem nagyon tetszett, de pl a Prince of Persiának szinte SEMMI köze sem volt a Sands of Time-hoz max annyi hogy a főhős ruhája ugyanaz volt. A sztori teljesen más volt + azt nyamvadt tőrt ha összesen 3-szor használták az egész film alatt és ebben már az első felfedezős hanszálat is benne volt. Pedig mennyire jobb lett volna a homokényekkel stb..., mint ez a sima generic kalandfilm.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
A Warcraft film nekem nagyon tetszett, de pl a Prince of Persiának szinte SEMMI köze sem volt a Sands of Time-hoz max annyi hogy a főhős ruhája ugyanaz volt.
A ruhát pont a Warrior Withinből szerválták (meg a PoP 2008-ból, bár ez érdekes módon elég kevés embernek tűnt föl).
A sztori teljesen más volt
Totálisan ugyanaz volt néhány dramaturgiai változtatással. Hatásában persze el lehet mondani azt, hogy más (pl. Azad palotája helyett más a helyszín, és a film nagyobb "road movie" is, Tamina helyzetileg más, mint Farah, de mégis ugyanaz, több a mellékszereplő stb.) de egyébként nem.
Szerk: Na, csak hogy ezt egy kicsit kibontsam meg megindokoljam, hogy miért tök ugyanaz.
Hasonlóságok a SoT és a film között:
- Dastan egy fiatal, apjának és magának bizonyítani vágyó herceg, vagyis ugyanaz, mint a játékban, csak azzal ellentétben nem tinédzser, származását tekintve a klasszikus játék eredettörténetét vették elő. Dastan a SoT-herceg helyett örökbe fogadott utcagyerek, így nincs esélye a trónra, vagyis a történet sosem futhat ki oda, ahová a játékok elérnek a Two Thrones végére (vagyis hogy király lesz). A lényegen nem változtat, ugyanaz a karakter, csak a filmbe egy érdekesebb-kalandorabb jellemet akartak.
- Nazim = Vizier. Ugyanúgy csalással szerzi meg az idő homokját, és ugyanaz a célja is, mint a játék karakterének: olyan sokáig visszafordítani az időt, hogy jelentősen befolyásolhassa jövőjét, így nagyobb hatalmat meg persze trónt szerezve magának.
- Tamina = Farah: Taminát ugyanúgy fogjul ejtik, mint Farah-t, csak kihúzták az apját a sztoriból és megtették ilyen papnőféle izének.
- Dastan + Tamina: teljesen ugyanaz a dinamika a két karakter között, mint a játékban. Először utálják egymást, aztán fokozatosan egymásba gabalyodnak, csak mivel Disney-film, a SoT kockázatos lezárását nem merik meglépni, hanem szépen "és boldogan éltek, amíg meg nem haltak" a vége.
- A történet ugyanaz néhány szerepcserével: a lényeg, hogy Dastan valahogyan hozzájut a tőrhöz, amit el kell juttatni a homokórához ahhoz, hogy megmeneküljön a minden. Mivel Azad és az ő királya fel lett cserélve Taminával és városával, ezért Nazim foga viszont már nem India trónjára, hanem Perzsiáéra fáj (szerintem ez jó ötlet). Az is változtatás, hogy nincs meg a kettős konfliktus "Vizier", India királya és Perzsia uralkodója között, így Nazim szimplán csak Dastan faterját akarja kinyiffantani, akinek még a tesója is (megint egy elég jó húzás szerintem), ehhez pedig Tamina és co. csak eszközül szolgálnak.
- Az meg nyilvánvaló, hogy egy mozifilm nem szólhat arról, hogy két karakter tolja a perzsa Resident Evilt két órán keresztül, szóval több a filmben a mellékkarakter és a filler-elem (pl. a haszaszinok).
Szóval oké, nem ugyanaz, de mindjárt háromszor hűségesebb mondjuk a Resident Evilnél meg még egy csomó játékadaptációnál, és ha a nagy vizuális mix nem lenne ott a négy játékból, akkor tulajdonképpen Mortal Kombathez hasonló forráshűségről beszélhetnénk. Nem azért rossz a film (mondjuk inkább közepesnek mondanám, mint rossznak, mert simán egy szórakoztató kalandfilm egyébként), mert eltértek a cselekménytől, inkább azért, mert feldolgozták, csak nem tudták igazán jól összerántani két órára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Olcsó kinézet, Dr. Betruger, "Who needs a #doomguy [kabbe-jel, amit ha bemásolok, a fórummotor nem fogadja el a hozzászólást]"... Minden bizonnyal pazar lesz.
ibi amentia latet
Az neked nagy trigger volt, mi? :D
Borzasztónak tűnik az összes előzetes infó alapján, ja.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem értem de az adaptáció készítők mintha DIREKT arra hajtanának, hogy szarok legyenek a filmek. Mert pl ott az Assasin Creed. - Az emberek a múltat akarják és annyira sugárban hánynak
az jelentől hogy az már a jelenlegi AC játékokban is minimális? Nosza játszódjon a film 2/3-a jelenben!
Előző Doom film: Szóval a lények a Pokolból jönnek és ez védjegyük? Szarjuk le és okozza az egészet egy vírus!
És most: Doomguy az ikonikus karakter, akit a rajongók már csöpögő nyállal várnának? Ugyan már! Hajgyuk ki és legyen egy nő a főhős mert manapság ha valamibe nem nőa főhős, akkor az nem ér semmit.
Komolyan mondom ilyen önsorsrontó hozzáállást eddig szinte csak ebben a műfajban láttam.
Csak úgy kellene csinálni, ahogy a játékban is mert a rajongók ezt akarják de mi mégis MÁSHOGY csináljuk mert annyira, de annyira kreatívok vagyunk!
Ki érti ezt?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Ott van viszont pl. a Warcraft-film, ami elég hűséges volt a forráshoz, mégsem működött igazán. Prince of Persia? 90%-ban a Sands of Time volt a vásznon, mégsem működött igazán. És ugye ezeknél a filmeknél még a költségvetés sem volt gond, jó nagy filmek voltak, a PoPra pl. többet költöttek az AC-mozinál is vagy másfélszer. Szóval a hűség sem minden, igazából egyszerűen csak jó filmeket kéne csinálni a játék alapmotívumainak felhasználásával.
Szvsz itt a Doomnál egyébként nincs szó másról, csak arról, hogy két fillérből csinálnak valami olcsó szart. A rendező egy fos, a szereplők nevenincs megélhetési színészek, és már a képekből is egyértelmű a filléres kivitelezés.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Warcraft nem volt rossz, nekem tetszett...
Sajnos az nagyon valószínű, hogy a legsikerültebb doom filmet már láthattuk. A Warcraft film minőségétől ez a Doom film valószínűleg nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon :D messze lesz. Egy doomot nem lehet úgy megcsinálni mint egy színdarabot. Vagy van odabaszós látvány és CGI vagy nincs hangulat. Nem lenne epikus ha pl. a Gyűrűk urában látott Móriai goblin invázió minőségű imp rohamot láthatnánk egy doom filmben ?
rwurl=https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/2sGCCjJZvXcjyupm6SvSCg2G1UU=/0x600/cdn.v...
(Dehogynem)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Dehogy, felállt a hírre a cerkám, mint neked is.
ibi amentia latet
Az én véleményem kb. annyi, amit már leírtam itt:
http://www.rewired.hu/comment/166081#comment-166081
Szóval nem, nem áll fel rá, nem is örülök neki (ahhoz egy jobb stáb kellene), de generációs problémát sem csinálok belőle.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy meg semmi baj ezzel a női főszereplős dologgal, milyen jól bevált az új szellemirtóknál is.
A Warcraft film nekem nagyon tetszett, de pl a Prince of Persiának szinte SEMMI köze sem volt a Sands of Time-hoz max annyi hogy a főhős ruhája ugyanaz volt. A sztori teljesen más volt + azt nyamvadt tőrt ha összesen 3-szor használták az egész film alatt és ebben már az első felfedezős hanszálat is benne volt. Pedig mennyire jobb lett volna a homokényekkel stb..., mint ez a sima generic kalandfilm.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_oVwrpfo_QA
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A ruhát pont a Warrior Withinből szerválták (meg a PoP 2008-ból, bár ez érdekes módon elég kevés embernek tűnt föl).
Totálisan ugyanaz volt néhány dramaturgiai változtatással. Hatásában persze el lehet mondani azt, hogy más (pl. Azad palotája helyett más a helyszín, és a film nagyobb "road movie" is, Tamina helyzetileg más, mint Farah, de mégis ugyanaz, több a mellékszereplő stb.) de egyébként nem.
Szerk: Na, csak hogy ezt egy kicsit kibontsam meg megindokoljam, hogy miért tök ugyanaz.
Hasonlóságok a SoT és a film között:
- Dastan egy fiatal, apjának és magának bizonyítani vágyó herceg, vagyis ugyanaz, mint a játékban, csak azzal ellentétben nem tinédzser, származását tekintve a klasszikus játék eredettörténetét vették elő. Dastan a SoT-herceg helyett örökbe fogadott utcagyerek, így nincs esélye a trónra, vagyis a történet sosem futhat ki oda, ahová a játékok elérnek a Two Thrones végére (vagyis hogy király lesz). A lényegen nem változtat, ugyanaz a karakter, csak a filmbe egy érdekesebb-kalandorabb jellemet akartak.
- Nazim = Vizier. Ugyanúgy csalással szerzi meg az idő homokját, és ugyanaz a célja is, mint a játék karakterének: olyan sokáig visszafordítani az időt, hogy jelentősen befolyásolhassa jövőjét, így nagyobb hatalmat meg persze trónt szerezve magának.
- Tamina = Farah: Taminát ugyanúgy fogjul ejtik, mint Farah-t, csak kihúzták az apját a sztoriból és megtették ilyen papnőféle izének.
- Dastan + Tamina: teljesen ugyanaz a dinamika a két karakter között, mint a játékban. Először utálják egymást, aztán fokozatosan egymásba gabalyodnak, csak mivel Disney-film, a SoT kockázatos lezárását nem merik meglépni, hanem szépen "és boldogan éltek, amíg meg nem haltak" a vége.
- A történet ugyanaz néhány szerepcserével: a lényeg, hogy Dastan valahogyan hozzájut a tőrhöz, amit el kell juttatni a homokórához ahhoz, hogy megmeneküljön a minden. Mivel Azad és az ő királya fel lett cserélve Taminával és városával, ezért Nazim foga viszont már nem India trónjára, hanem Perzsiáéra fáj (szerintem ez jó ötlet). Az is változtatás, hogy nincs meg a kettős konfliktus "Vizier", India királya és Perzsia uralkodója között, így Nazim szimplán csak Dastan faterját akarja kinyiffantani, akinek még a tesója is (megint egy elég jó húzás szerintem), ehhez pedig Tamina és co. csak eszközül szolgálnak.
- Az meg nyilvánvaló, hogy egy mozifilm nem szólhat arról, hogy két karakter tolja a perzsa Resident Evilt két órán keresztül, szóval több a filmben a mellékkarakter és a filler-elem (pl. a haszaszinok).
Szóval oké, nem ugyanaz, de mindjárt háromszor hűségesebb mondjuk a Resident Evilnél meg még egy csomó játékadaptációnál, és ha a nagy vizuális mix nem lenne ott a négy játékból, akkor tulajdonképpen Mortal Kombathez hasonló forráshűségről beszélhetnénk. Nem azért rossz a film (mondjuk inkább közepesnek mondanám, mint rossznak, mert simán egy szórakoztató kalandfilm egyébként), mert eltértek a cselekménytől, inkább azért, mert feldolgozták, csak nem tudták igazán jól összerántani két órára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Itt egy arch-vile:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DfhYEDeU8AA4hBz.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a jobb hatás érdekében felfelé kéne néznie
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=thDP5KrOi7Y
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt hiszem, hogy a csávó, aki a RAGE 2 Twitterét írja elcsaklizta a Doomét is:
https://twitter.com/DOOM/status/1009115775733510144
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez már cosplay:
rwurl=https://i.redd.it/tytgbocnni511.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én nem szeretem a Halot, de el kell ismernem, ez faxa cosplay.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Master Chief Doomguyból lett, szóval én megértem, ha össze vagy zavarodva. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez Master Chief. Te is látod.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem is, mert ő az:
rwurl=http://static.giantbomb.com/uploads/original/0/4432/199547-doom.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem. Ez a Haloban volt előbb. Nézz utána!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igazad van, tényleg:
rwurl=http://i.imgur.com/Oenad1E.png
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Úgy érzem, ez a trolling elég sokáig átment.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem tudom, hogy melyik résznél veszítette el a poén az élét, de azért jó volt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
most nézem, hogy kilátszik a köldöke?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Yep. :)
Nekem az a fura egyébként, hogy ez a skin benne van a Quake Championsban is, de eléggé átdizájnolva:
rwurl=https://orig00.deviantart.net/1f9b/f/2017/351/3/b/quake_champions_doomsl...
És ha megnézed az Eternal tízert, tökre így néz ki benne a páncél deréktól felfelé menő része, csak a vállrész megint zöld, mint a Q3-ban és a régi Doomokban:
rwurl=https://www.pcguru.hu/uploads/editors/doom-eternal-trailer.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3Sbkyld0E9s
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó ez az Eternal tízer:
rwurl=https://i.imgur.com/lj03MuK.jpg
rwurl=https://i.gifer.com/788L.gif
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Doom Slayer Chronicles will push the GZDoom Engine to its limits (dynamic lighting, PBR textures, hardware shaders)
ibi amentia latet