"PH: I couldn’t give you any guesses as to what we’re going to announce and when those games will be out. But I will say, we have a lot of new stuff to talk about at E3. Whether or not folks realize it, this is the hell on Earth time for us with E3. We are in the midst of so much planning and work for all of that content but I’m really excited."
Doom bejelentés az E3-on és Hell on Earth setting ? (Oo ezt igazából a Doom topicba akratam, de mindegy :D mert azt már tudtuk, hogy készül egy új Doom.. )
Age of Wonders: Planetfall is the new strategy game from Triumph Studios, creators of the critically acclaimed Age of Wonders and Overlord series, bringing all the exciting tactical-turn based combat and in-depth 4X empire building of its predecessors to space in an all-new sci-fi setting.
Engem ez csak annyiból érdekel, hogy a SCUM és a Serious Sam 4 megosztottan használja ugyanazokat az asseteket, szóval tök jó látni előre, hogy kb. milyen pályák lesznek az SS4-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Set in a far corner of space, Valfaris is a heavy metal infused 2D action-platformer and the next game from the team behind Unity Awards finalist, Slain: Back From Hell. Brutal combat. Deadly enemies. Stunning pixel art. Savage soundtrack. Get ready to rip the galaxy a new wormhole.
szeretem a tetrist, de ugye nem akarják ide is ezeket a lekerekített 'fat' kockákból álló tetrimino-kat behozni? nekem pont valahogy kiveszi a lényegét. Legyenek azok az élek élesek és egyenesek, ne pedig disznósajtból készüljenek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
nagyon jól megfogalmaztad mi is zavart igazán az eddigi dark souls játékokkal kapcsolatban.
a hajaknak/szőröknek gyakorlatilag nincs fizikájuk, és ahogy írod a karakterek is mintha papírból lennének, nincs bennük dinamizmus és fizikai hatás.
olyan mintha 3d modelleznének egy társasjáték alapú szerepjátékot, és nem mint egy ízig vérig szerepjáték lenne
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ez a fizikakritika érdekes annak tükrében, hogy a karakterünk súlyossága, esetenként lomhasága a Soulsok egyik legkarakterisztikusabb eleme, van bennük ruhafizika is, a hajas/szőrös dolgot meg most hirtelen nem tudom hova tenni. Akárhogy is, tagadhatatlan, hogy a grafikai/technológiai fidelitás (nem keverendő a látványdizájnnal) sosem volt a From erőssége és játékaik lényege.
GreedFall paints the genesis of the game’s story in E3 Trailer
GreedFall is the latest RPG from Spiders, currently in development for PlayStation 4, Xbox One and PC. Set in a 17th century setting embedded in magic, Greedfall has a unique visual identity inspired by European Baroque art, depicting grandiose sceneries in muted warm colors and dark undertones.
This E3 Trailer reveals the origins of GreedFall’s story, as settlers, mercenaries and treasure hunters, fleeing a continent plagued by pollution and an incurable disease, set foot on a remote island seeping with magic, rumored to be filled with riches and lost secrets. A grand journey filled with mystery follows, as you find yourself in the middle of ever-increasing tensions between the invading settlers and the locals, who are protected by manifestations of the island’s earthly magic in the form of supernatural beings.
With a strong focus on its core RPG identity, GreedFall follows Spiders' experience in building intricate worlds filled with mysteries to discover, weaving deep character interactions, and offering players freedom to achieve quests and objectives in many different ways – through combat, as well as diplomacy, deception or stealth. The island of GreedFall is a living, ever-evolving world. Your actions, from seemingly trivial choices to the most important political decisions, will influence and alter its course, as well as the relationship between the different factions established on the island.
GreedFall releases on PlayStation 4, Xbox One, and PC in 2019. Hands off presentations and interviews are available at E3 2018.
Top secret Bioshock game in the works
ibi amentia latet
Na végre, hiányzik már a frencsájsz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"PH: I couldn’t give you any guesses as to what we’re going to announce and when those games will be out. But I will say, we have a lot of new stuff to talk about at E3. Whether or not folks realize it, this is the hell on Earth time for us with E3. We are in the midst of so much planning and work for all of that content but I’m really excited."
Doom bejelentés az E3-on és Hell on Earth setting ? (Oo ezt igazából a Doom topicba akratam, de mindegy :D mert azt már tudtuk, hogy készül egy új Doom.. )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2018/4/17/mansions-of-madness...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Whoa! Minden kieget végigjátszottunk a táblással ami eddig kijött :-)
rwurl=https://youtu.be/a-bjsqPBFBw
ibi amentia latet
Bazzeg ti hol éltek, én egy rohadt Catan-t nem tudtam összehozni az elmúlt 3 évben ...
A barátok nagyon Cthulhu mániásak, az egyikük pedig konkrétan MoM mániás. Így össze szokott jönni pár havonta egy, és annál sűrűbben nincs új kieg :-)
rwurl=https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/718850/header.jpg
https://store.steampowered.com/app/718850/Age_of_Wonders_Planetfall/
Non serviam
Ez jónak tűnik.
rwurl=https://youtu.be/non_0jlOXew
hatásvadász, üres, seggbuta, divatbéna
ibi amentia latet
És ezer éves.
Non serviam
https://store.steampowered.com/app/871420/Lovecrafts_Untold_Stories/
rwurl=https://youtu.be/sNCYv5ZvBY4
ibi amentia latet
Nem tudom, ez tényleg elkészül-e valaha is, de a részletességre való törekvés (és megvalósítás) figyelemreméltó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=G7CNzHPFX2Y
Non serviam
Engem ez csak annyiból érdekel, hogy a SCUM és a Serious Sam 4 megosztottan használja ugyanazokat az asseteket, szóval tök jó látni előre, hogy kb. milyen pályák lesznek az SS4-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/NFwPgbO6a34
ibi amentia latet
>Stunning pixel art.
Full katyvasz szinte az egész, alig látni néhol mi micsoda.
Éljenek a videojátékok!
rwurl=https://youtu.be/DfRLFnPObsk
szeretem a tetrist, de ugye nem akarják ide is ezeket a lekerekített 'fat' kockákból álló tetrimino-kat behozni? nekem pont valahogy kiveszi a lényegét. Legyenek azok az élek élesek és egyenesek, ne pedig disznósajtból készüljenek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nincs sima Total War topik, csak Warhammeres, úgyhogy ide teszem akkor a Three Kingdoms gameplay-t:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jQX6qBiCu9E
Respect is not given. It's taken.
Új From-játék:
rwurl=https://youtu.be/4OgoTZXPACo
Új Platinum-játék:
rwurl=https://youtu.be/e3Q541Cgqrk
ibi amentia latet
mindennagyobb platinum cím jöhet
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ez a darksoulsos elbaszott papírmasé modell és mozgás nekem már nagyon nem jön be.
Persze van egy bája, de ez a fizika meg grafika inkább zavaró.
nagyon jól megfogalmaztad mi is zavart igazán az eddigi dark souls játékokkal kapcsolatban.
a hajaknak/szőröknek gyakorlatilag nincs fizikájuk, és ahogy írod a karakterek is mintha papírból lennének, nincs bennük dinamizmus és fizikai hatás.
olyan mintha 3d modelleznének egy társasjáték alapú szerepjátékot, és nem mint egy ízig vérig szerepjáték lenne
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=QxPAm7sHbZQ
Non serviam
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=__zJKpkOHHE
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Igen, ezt is láttam, de nagyon baltával faragott egyelőre. A Cthulhu talán jó lehet, pláne, ha a hangulat és a sztori rendben van.
Non serviam
Mindkettőnek kötelező jónak lennie, de a Stygiannek meg pláne.
ibi amentia latet
csukd be a szemed
, nyisd ki a szádRE#535
Ez a fizikakritika érdekes annak tükrében, hogy a karakterünk súlyossága, esetenként lomhasága a Soulsok egyik legkarakterisztikusabb eleme, van bennük ruhafizika is, a hajas/szőrös dolgot meg most hirtelen nem tudom hova tenni. Akárhogy is, tagadhatatlan, hogy a grafikai/technológiai fidelitás (nem keverendő a látványdizájnnal) sosem volt a From erőssége és játékaik lényege.
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/ny8nm_puL6I
GreedFall is the latest RPG from Spiders, currently in development for PlayStation 4, Xbox One and PC. Set in a 17th century setting embedded in magic, Greedfall has a unique visual identity inspired by European Baroque art, depicting grandiose sceneries in muted warm colors and dark undertones.
This E3 Trailer reveals the origins of GreedFall’s story, as settlers, mercenaries and treasure hunters, fleeing a continent plagued by pollution and an incurable disease, set foot on a remote island seeping with magic, rumored to be filled with riches and lost secrets. A grand journey filled with mystery follows, as you find yourself in the middle of ever-increasing tensions between the invading settlers and the locals, who are protected by manifestations of the island’s earthly magic in the form of supernatural beings.
With a strong focus on its core RPG identity, GreedFall follows Spiders' experience in building intricate worlds filled with mysteries to discover, weaving deep character interactions, and offering players freedom to achieve quests and objectives in many different ways – through combat, as well as diplomacy, deception or stealth. The island of GreedFall is a living, ever-evolving world. Your actions, from seemingly trivial choices to the most important political decisions, will influence and alter its course, as well as the relationship between the different factions established on the island.
GreedFall releases on PlayStation 4, Xbox One, and PC in 2019. Hands off presentations and interviews are available at E3 2018.
ibi amentia latet