Sok még a retrohuszár :D Kapaszkodj meg, a Commodore 64-re tavaly kiadott Sam's journey 24 dolcsiért árulták, és kapásból tudok három embert itthon, aki a megjelenés napján megvette :D És még hányan azóta.
Gondoltam, máskülönben nem lennének ilyen játékok, de a steamen pl. a Hunt beállt olyan 10k darabnál egyelőre , az IonMaiden jelenleg 130-nál jár ... (Mondjuk a Hunt előbb jelent meg, de nem hinném, hogy az IM nagyságrendileg fogja tudni produkálni a 10k-t EA-ként a hónap végére..)
Nem tudom, hogy honnan szeded azt a 130-as számot, de annál sokkal többet adtak el. Közelítőleg pontos számot majd olyan két hét múlva fogunk tudni, kb. akkorra fog beállni a SteamSpy. + A 3D(anish :D) Realms cuccai GOG-on is fogynak a célközönség miatt, néhány ultrafan meg a 3DR boltjánál is le tud sátorozni.
Egyébként meg:
- Nem kell ebből sokat eladni, igazából az első jelzés arra, hogy megérte az lenne, ha több fogyna belőle Steamen, mint a Bombshellből (abból kb. 10 000 darab ment el :D). Annyi biztos gyorsan elmegy.
- Most még biztosan nem fognak sokat eladni belőle, mert ez tulajdonképpen egy pre-order, amiért cserébe kapsz egy kb. 2 órás demó epizódot, ami a végleges játékban benne sem lesz. Ősszel jön a teljes, akkor lesz reális a vételár, most leginkább csak a Build-fanokat tudják behúzni vele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fájsz. Fizikálisan már lassan. Tudod mekkora tábora van az ilyen játékoknak? Tudod, hogy kurvára nem steamen fogynak ezek jobban? (drm free mániákusok ezek, találgathatsz hol fog jobban fogyni) Egyáltalán honnan húztad elő ezt a 130as számot? :D Alapból mi alapon hasonlítasz össze egy AAA fejlesztést ezzel? Egy játékot ami minden létező multi játékból próbálja összelopkodni az elemeket. Egy olyan játékkal ami single és nagyon egy rétegnek szól. Valószínű a WoW-ból is több fogyott. Vagy akár a Farming Simulatorból. :D Igaz ezek lenyomták a Huntot is. Ajjjaj.
Hát igen, én pl. tudom, hogy miért vettem meg most... csak nagyon kicsi részben azért, hogy két órát játszhassak az Ion Maidennel. Egyrészt nagyon sok óra szórakozást köszönhetek az EDuke32-nek, szóval tök jó, hogy ilyen formában végre adakozhatok egy keveset a további fejlesztésére, másrészt nagyon bírtam a DNF 2013-at, az Ion Maiden level designjában főkolompos srác modját is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Steamchartsból vettem a számokat mindkét esetben alltime peaket néztem, de ez valóban nem az eladott darabszám az annál több. A Steamspy szerint a Huntból is 100k +/- 10k fogyott. Ion Maidenből még nincs adat. Szóval rossz tábalatokból könnyű rossz következtetéseket levonni. My bad. :D
Joda írta: Alapból mi alapon hasonlítasz össze egy AAA fejlesztést ezzel? Egy játékot ami minden létező multi játékból próbálja összelopkodni az elemeket. Egy olyan játékkal ami single és nagyon egy rétegnek szól. Valószínű a WoW-ból is több fogyott. Vagy akár a Farming Simulatorból. :D Igaz ezek lenyomták a Huntot is. Ajjjaj.
Egyszerűen dafuq vagy minden szempontból.
Örülök, hogy el szeretnéd dönteni helyettem, hogy mire vagyok kíváncsi. :D Egyszerűen azt szeretném tudni, hogy egy minden tekintetben töredék költségből öszerakott EA retro FPS projekt (20 euró) mennyivel teljesít jobban, mint mondjuk egy kvázi multi kiadó mainstream EA multiplayer játéka (30 euró) mondjuk steamen. Rajzoljak hozzá folyamatábrát hogy ne fájjon annyira?
egy minden tekintetben töredék költségből öszerakott EA retro FPS projekt (20 euró) mennyivel teljesít jobban, mint mondjuk egy kvázi multi kiadó mainstream EA multiplayer játéka (30 euró) mondjuk steamen
Ha nem látod mekkora baromság a kettőt összehasonlítani bármilyen szempontból akkor ott nagyon sok probléma van. Persze hajrá, csak ne csodálkozz ha hülyének néz mindenki miatta.
Egyszerűen azt szeretném tudni, hogy egy minden tekintetben töredék költségből öszerakott EA retro FPS projekt (20 euró) mennyivel teljesít jobban, mint mondjuk egy kvázi multi kiadó mainstream EA multiplayer játéka (30 euró) mondjuk steamen.
Nem teljesít jobban... miért teljesítene jobban? Másrészt meg nem akarom elmondani, hogy egy high budget multi FPS peak számait összevetni egy 2 órás single player FPS peak számaival mekkora fail...
...mondjuk ha a Hunt vélt költségvetését akarom összevetni a fogadtatásával (csúnya "mixed" rating), az eddigi eladásokkal és azzal, hogy mennyi ideje van egy ilyen jellegű játéknak sikeressé válnia, akkor előfordulhat, hogy a Maidenből a töredéknyi eladott példány ellenére is több nyereség fog befolyni. :D 130 000-es eladással a Hunt egyelőre csúnya nagy bukásnak tűnik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nincs szükségem magyarázkodásra, sokat nem adok random emberek baszogatására. (Főleg ha a fingreszelés az erősségük ami után ugye nem marad semmi, de az kész van, és jó :D )
Zaxx írta:
Nem teljesít jobban... miért teljesítene jobban? Másrészt meg nem akarom elmondani, hogy egy high budget multi FPS peak számait összevetni egy 2 órás single player FPS peak számaival mekkora fail...
Igen az valóban epic fail ezt nem is vitatom :D (A steamspy való az eladási adatokra, a steamcharts peak stb. max. a népszerűséggel arányos)
De itt ugye akkor az derülhet ki, hogy mennyire van igény egy olyan retro FPS-re, amit szerintem (lehet, hogy tévedek) hónapok alatt össze lehet rakni, ellenben a Hunt már elég régóta fejlesztés alatt van. Bár emlékeim szerint nagyon komoly marketingje nem volt a Huntnak mondjuk egy BF1/CoD-hoz képest de pl. a IM-nek meg valószínűleg 0. De az IM-nek valószínűleg van egy aktív közössége, míg ugye a Hunt egy teljesen új IP.
Egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy mennyi megy el IM-ből egy Hunthoz képest. Persze az IM-nek más az EA modelje stb. Nem vagyok tisztában ezzel a szegmenssel, és most várom a számokat. (De buta vagyok istenem :D )
Mikor érted már meg, hogy semmi értelme egy multiplayer progressionnel megáldott játékot összehasonlítani egy szűk 2 órás 1 pályás single player demóval amit kvázi "kickstarter" szinten használnak?
(lehet, hogy tévedek)
Igen.
(De buta vagyok istenem :D )
Így van.
(A FFXV denuvonál minden egyes thread aranyat ér :D )
Végre egy komment amiben hülyeség sincs és még egyet is értek vele. Hejj, vigyázz azért ne vidd ezeket túlzásba.
Joda írta: Mikor érted már meg, hogy semmi értelme egy multiplayer progressionnel megáldott játékot összehasonlítani egy szűk 2 órás 1 pályás single player demóval amit kvázi "kickstarter" szinten használnak?
(lehet, hogy tévedek)
Igen.
(De buta vagyok istenem :D )
Így van.
(A FFXV denuvonál minden egyes thread aranyat ér :D )
Végre egy komment amiben hülyeség sincs és még egyet is értek vele. Hejj, vigyázz azért ne vidd ezeket túlzásba.
Egyszerűen érdekel :D. Kíváncsi vagyok, hogy nagyságrendileg mennyivel több Huntot adnak el, mint IM-et a steamen. Ennyi.
(Most ha téged az érdekel, hogy mennyien vesznek robogót és mennyien mondjuk quadot, akkor nem az van, hogy megnézed az eladási számokat ? Nem az a legegyszerűbb ?)
(Az utóbbi néhány hozzászólást lehetne törölni kicsit off lett :D De pl. megnéztem az Into Breach-t az is ugye retro grafika, mondjuk nem EA, de kb. 1 hét alatt elment belőle 80k darab 15 Eurós áron, az azért nem rossz.)
Össze lehet őket hasonlítani valóban, csak semmi értelme. Mivel a köztük lévő bevételi ( illetve vásárló szám) különbözet semmiről sem tanúskodik, mert annyira eltérő a budget és annyira más játékos rétegnek szól. Szóval ha semmi értelmes következtetést nem lehet levonni, akkor meg minek hasonlítgatni?
Tompinak gondolom azért fontos ez, mert levonhatja belőle a következtetést, hogy mivel egy AAA FPS-t sokkal többen vesznek meg, mint egy kicsi indie rétegjátékot, így az utóbbi szar, meg nincs is értelme fejleszteni.
Persze akkor ennyi erővel fölösleges volt kiadni a Doom 2016-ot is, mert a 2 és fél millió Steam-példány semmi a 32 és fél milliós PUBG-hez képest...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, hogy neked a "retrógrafika" az egy zsánereken és játékmeneten átívelő, azoknál erősebb faktor az egyes játékok kategorizálásában és elbírálásában. Javaslom, vedd górcső alá a kéttárcsás kvarc rajzgépek mai eladásait is az Ion és a Breach viszonylatában.
Sok még a retrohuszár :D Kapaszkodj meg, a Commodore 64-re tavaly kiadott Sam's journey 24 dolcsiért árulták, és kapásból tudok három embert itthon, aki a megjelenés napján megvette :D És még hányan azóta.
Gondoltam, máskülönben nem lennének ilyen játékok, de a steamen pl. a Hunt beállt olyan 10k darabnál egyelőre , az IonMaiden jelenleg 130-nál jár ... (Mondjuk a Hunt előbb jelent meg, de nem hinném, hogy az IM nagyságrendileg fogja tudni produkálni a 10k-t EA-ként a hónap végére..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem tudom, hogy honnan szeded azt a 130-as számot, de annál sokkal többet adtak el. Közelítőleg pontos számot majd olyan két hét múlva fogunk tudni, kb. akkorra fog beállni a SteamSpy. + A 3D(anish :D) Realms cuccai GOG-on is fogynak a célközönség miatt, néhány ultrafan meg a 3DR boltjánál is le tud sátorozni.
Egyébként meg:
- Nem kell ebből sokat eladni, igazából az első jelzés arra, hogy megérte az lenne, ha több fogyna belőle Steamen, mint a Bombshellből (abból kb. 10 000 darab ment el :D). Annyi biztos gyorsan elmegy.
- Most még biztosan nem fognak sokat eladni belőle, mert ez tulajdonképpen egy pre-order, amiért cserébe kapsz egy kb. 2 órás demó epizódot, ami a végleges játékban benne sem lesz. Ősszel jön a teljes, akkor lesz reális a vételár, most leginkább csak a Build-fanokat tudják behúzni vele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért a Hunt egészen más :D Azt megveszi a fifa18-al játszó Pistike is, ez meg elég réteg játék :)
Fájsz. Fizikálisan már lassan. Tudod mekkora tábora van az ilyen játékoknak? Tudod, hogy kurvára nem steamen fogynak ezek jobban? (drm free mániákusok ezek, találgathatsz hol fog jobban fogyni) Egyáltalán honnan húztad elő ezt a 130as számot? :D Alapból mi alapon hasonlítasz össze egy AAA fejlesztést ezzel? Egy játékot ami minden létező multi játékból próbálja összelopkodni az elemeket. Egy olyan játékkal ami single és nagyon egy rétegnek szól. Valószínű a WoW-ból is több fogyott. Vagy akár a Farming Simulatorból. :D Igaz ezek lenyomták a Huntot is. Ajjjaj.
Egyszerűen dafuq vagy minden szempontból.
Hát igen, én pl. tudom, hogy miért vettem meg most... csak nagyon kicsi részben azért, hogy két órát játszhassak az Ion Maidennel. Egyrészt nagyon sok óra szórakozást köszönhetek az EDuke32-nek, szóval tök jó, hogy ilyen formában végre adakozhatok egy keveset a további fejlesztésére, másrészt nagyon bírtam a DNF 2013-at, az Ion Maiden level designjában főkolompos srác modját is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Steamchartsból vettem a számokat mindkét esetben alltime peaket néztem, de ez valóban nem az eladott darabszám az annál több. A Steamspy szerint a Huntból is 100k +/- 10k fogyott. Ion Maidenből még nincs adat. Szóval rossz tábalatokból könnyű rossz következtetéseket levonni. My bad. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Örülök, hogy el szeretnéd dönteni helyettem, hogy mire vagyok kíváncsi. :D Egyszerűen azt szeretném tudni, hogy egy minden tekintetben töredék költségből öszerakott EA retro FPS projekt (20 euró) mennyivel teljesít jobban, mint mondjuk egy kvázi multi kiadó mainstream EA multiplayer játéka (30 euró) mondjuk steamen. Rajzoljak hozzá folyamatábrát hogy ne fájjon annyira?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ha nem látod mekkora baromság a kettőt összehasonlítani bármilyen szempontból akkor ott nagyon sok probléma van. Persze hajrá, csak ne csodálkozz ha hülyének néz mindenki miatta.
Nem teljesít jobban... miért teljesítene jobban? Másrészt meg nem akarom elmondani, hogy egy high budget multi FPS peak számait összevetni egy 2 órás single player FPS peak számaival mekkora fail...
...mondjuk ha a Hunt vélt költségvetését akarom összevetni a fogadtatásával (csúnya "mixed" rating), az eddigi eladásokkal és azzal, hogy mennyi ideje van egy ilyen jellegű játéknak sikeressé válnia, akkor előfordulhat, hogy a Maidenből a töredéknyi eladott példány ellenére is több nyereség fog befolyni. :D 130 000-es eladással a Hunt egyelőre csúnya nagy bukásnak tűnik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nehéz néha kigobózni a logikátlan magyarázkodásodat.
Éljenek a videojátékok!
Nincs szükségem magyarázkodásra, sokat nem adok random emberek baszogatására. (Főleg ha a fingreszelés az erősségük ami után ugye nem marad semmi, de az kész van, és jó :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hű nem látom ugyanúgy, mint hogy 60k ért miért kellene a +6 threadet a boltban hagyni az Intel logóért :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Bocsánat, rosszul fogalmaztam. Így helyes:
Nehéz néha kigobózni bármit amit írsz, mert annyira logikátlan tud lenni.
Éljenek a videojátékok!
Mostmár értem. Ügyi vagy, csak így tovább.
rwurl=https://imagemacros.files.wordpress.com/2009/07/you_win_prize_downs.jpg
Igen az valóban epic fail ezt nem is vitatom :D (A steamspy való az eladási adatokra, a steamcharts peak stb. max. a népszerűséggel arányos)
De itt ugye akkor az derülhet ki, hogy mennyire van igény egy olyan retro FPS-re, amit szerintem (lehet, hogy tévedek) hónapok alatt össze lehet rakni, ellenben a Hunt már elég régóta fejlesztés alatt van. Bár emlékeim szerint nagyon komoly marketingje nem volt a Huntnak mondjuk egy BF1/CoD-hoz képest de pl. a IM-nek meg valószínűleg 0. De az IM-nek valószínűleg van egy aktív közössége, míg ugye a Hunt egy teljesen új IP.
Egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy mennyi megy el IM-ből egy Hunthoz képest. Persze az IM-nek más az EA modelje stb. Nem vagyok tisztában ezzel a szegmenssel, és most várom a számokat. (De buta vagyok istenem :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(A FFXV denuvonál minden egyes + thread aranyat ér, csak mondom :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Mikor érted már meg, hogy semmi értelme egy multiplayer progressionnel megáldott játékot összehasonlítani egy szűk 2 órás 1 pályás single player demóval amit kvázi "kickstarter" szinten használnak?
Igen.
Így van.
Végre egy komment amiben hülyeség sincs és még egyet is értek vele. Hejj, vigyázz azért ne vidd ezeket túlzásba.
Egyszerűen érdekel :D. Kíváncsi vagyok, hogy nagyságrendileg mennyivel több Huntot adnak el, mint IM-et a steamen. Ennyi.
(Most ha téged az érdekel, hogy mennyien vesznek robogót és mennyien mondjuk quadot, akkor nem az van, hogy megnézed az eladási számokat ? Nem az a legegyszerűbb ?)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(Az utóbbi néhány hozzászólást lehetne törölni kicsit off lett :D De pl. megnéztem az Into Breach-t az is ugye retro grafika, mondjuk nem EA, de kb. 1 hét alatt elment belőle 80k darab 15 Eurós áron, az azért nem rossz.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Össze lehet őket hasonlítani valóban, csak semmi értelme. Mivel a köztük lévő bevételi ( illetve vásárló szám) különbözet semmiről sem tanúskodik, mert annyira eltérő a budget és annyira más játékos rétegnek szól. Szóval ha semmi értelmes következtetést nem lehet levonni, akkor meg minek hasonlítgatni?
Tompinak gondolom azért fontos ez, mert levonhatja belőle a következtetést, hogy mivel egy AAA FPS-t sokkal többen vesznek meg, mint egy kicsi indie rétegjátékot, így az utóbbi szar, meg nincs is értelme fejleszteni.
Persze akkor ennyi erővel fölösleges volt kiadni a Doom 2016-ot is, mert a 2 és fél millió Steam-példány semmi a 32 és fél milliós PUBG-hez képest...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ilyenkor egy kicsit hiányzik Grifter...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ja, hogy neked a "retrógrafika" az egy zsánereken és játékmeneten átívelő, azoknál erősebb faktor az egyes játékok kategorizálásában és elbírálásában. Javaslom, vedd górcső alá a kéttárcsás kvarc rajzgépek mai eladásait is az Ion és a Breach viszonylatában.
ibi amentia latet
Yay, valami készül a Preyhez:
http://www.ign.com/articles/2018/03/03/bethesda-possibly-teasing-new-prey-dlc
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nna, ez mondjuk csodás lenne, tudom, nem preorderelünk, de prey folytatást még DLC formájában is azonnal megvenném.
:-(
+1
Néééégy!
Jöhet! Most vittem végig és nagyon élveztem! :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Már veri is a Hunt-ot :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VnmIXK3PYFw