Nem tudom mi történik, de elég bizar az egész. 26.-án demo amiben a teljes chapter 1 benne lesz (a 15ből). Gordon Freeman skin + crowbar. Teljes mod support. Full HD vagy 4k textúrás opció 100 vagy 155gb letöltéssel fog járni. Nem tudom hova tenni miért pedáloznak ennyire a PC-s kiadással most.
Hé, az Overwatchnak megengedtétek, hogy a fejetekbe másszon azért, mert nem volt teljes árú játék, a MGSurvive sem az, szóval ácsi, a szegény, apró, ámde iszonyú rendes és baráti Konami csak egy kis nyereséget akár látni. :D
Számomra ennek a hírnek is csak annyi a tanulsága, hogy a világ rákja a Blizzard.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sajnálom, de én már utálom a céget, mert mindig ez van: kitalálnak valamit, nagy siker lesz, de van benne egy adag szemétség, erre jön a többi cég, és elkezdi másolni belőle csak a szemétséget. :D A MMO-cunamit annak idején még túléltem, de az Overwatch üzleti modelljének ilyen-olyan, mindig betegebb és betegebb formában való másolása már konkrétan megutáltatja velem a játékipart. Egyszerűen már félek attól, hogy mi a búbánaton dolgoznak az Activision Blizzardnál, mert egyszer elhozzák magukkal az armageddont is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már megint a Blizzard hibája, hogy létrehozták a lootboxot és ebből egyenesen következik, hogy bármiért amiért egy játékban fizetni kell az a Blizzard hibája? :D A lópáncél forog a sírjában... Rohadt Blizzard!
A hagyományos DLC-vel fölösleges összevetni, mivel itt a fullos mikrotranzakciós rendszer részeként, az in-game dohánnyal veszed a save slotot, ha éppen azt szeretnél, vagy mondjuk:
SV Coins can be spent on other things in Metal Gear Survive, like character emotes and boosts. “The in-game currency may be used to increase the productivity of Exploration Teams, increase food production and boost other features in the game,” Konami’s official description of SV Coins reads.
Some of those boosts effectively increase your character’s experience points. Buy a Premium Boost Pass, and you’ll earn more energy from enemies (which in turn is spent to upgrade your character), among other perks. Premium Boost Passes cost 200 SV Coins for a 24-hour boost and up to 2,400 coins for a 60-day pass.
And if you want to upgrade storage for your custom weapons or have more than four loadouts for your character in co-op multiplayer, you can spend SV Coins on that too. Upgrading your weapons storehouse is a shockingly high 500 SV Coins.
Mondjuk végül is a loot boxoknál jobb. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondjuk egy normális szingli játéknak örültem volna, csak ugye most megint az van, mint a WoW után az MMO cunaminál: bejött az Overwatch, szóval multis játékot csinálunk, games as a service, kampány már nem is kell (jó, valami szar van az MGSurvive-ban, de nem nevezném kampánynak). :D
És most hogy mondod: már több mint egy hónapja nem néztem Sterlinget, ideje pótolni! :D
Szerk: Egyébként az MGSurvive rivjúkat átpörgetve megint az IGN-en sikerült a legjobban röhögnöm, hogyaszongya:
Despite losing the soul of the series, there's fun in Survive's resource-gathering base-building loop and co-op action.
"NINCS LELKE, egy rakás valami, ami a túlélős játékokat akarja megfejni 2018-ban, amikor már a battle royale a divat, a túlélős cucc meg ősöreg, de azért fun!" :D Az amcsi IGN egyszerűen hihetetlen, semmit sem mernek lehúzni, nehogy ne hirdessen náluk valamelyik kiadó, pedig itt pont a Konamiról, vagyis a "ki nem szarja le?" kategóriáról van szó. Ránézel, besaccolod a pontszámot és ilyen 2-3 körül van, de nope, az IGN-nél még ez is 6.5. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért metacriticen is olyan 63% körül van (4.41/7) átlagban a kritikusok szerint, a User score már 2.1 , mert a Battlefront2 sem 1.0 pontos game de ott azért van bőven rage is (a lootboxok miatt ugye).
És most hogy mondod: már több mint egy hónapja nem néztem Sterlinget, ideje pótolni! :D
ÁÁááá, mit tettem!
Az Overwatch sikerének betudni a szolgáltatás modellre való átállást azért nem a legélesebb megállapítás. :) A korábbi Destiny sikerét megelőzően is küzdöttek a kiadók a megemelkedett fejlesztési költségek nyereségre fordításával: évente megjelenő modellekkel, Season, ill. ezt megelőzően Multiplayer Passokkal. Egy hosszú folyamat eredménye a jelenlegi állapot, de ez sem fog örökre így maradni.
Ettől független Japánból, Kelet-Európából, sőt, Nyugatról is folyamatosan jönnek a produkciós értékben AAA-s szintet sokkal alacsonyabb költségevetésből hozó ütős játékok: Hellblade, Original Sin 2, Edith Finch. Amúgy Pyre, Cuphead, Night in the Woods, West of Loathing smafu? (Csak hogy a legismertebb $20-os játékokat említsem.) Nem látom milyen egyszemélyes játékokat hiányolsz.
Szerk.: Tavalyról például AAA kategóriában a Yakuza 0-t imádtam! Hozzá kell tennem, hogy első találkozásom a szériával, de hosszú idők óta az egyik legviccesebb játékélményem volt. A kapitalizmus és maszkulinitás motívumainak megjelenése és találkozása narratív és mechanikai szinten pedig maga volt a tökély! Nem apró negatívuma, hogy gusztustalanul hosszú és csapongó: tömve van különböző mechanikai elemekkel, és a sokadik narratív csavar nem kicsit rontott a (melo)drámai feszültségen.
Mert a teljes sajtó része a problémának, azért. Egy olyan játék, ahol 10 dollárba kerül a második mentés akkor is egy funkcionalitásában megvágott szar, ha egyébként fantasztikus, vagyis reálisan nézve akkor lenne jogos a 6.5, ha ez lenne a helyzet (borzalmas funkcionalitás, de fantasztikus core játék). Valójában inkább arról van szó, hogy van egy fícsörökben borzalmas játék, ami tartalmilag az MGS5-ből lett kivágva és átalakítva, hogy végeredményként megalkossák a világ egyik legunalmasabb, legklisésebb programját.
Aki die hard MGS fan, az persze rá fog repülni, ahogyan az a pár tucat ember is, aki még nem unta halálra a túlélősdit, vagy aki már túlélte az összes többit, és még egyet túl szeretne élni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az Overwatch sikerének betudni a szolgáltatás modellre való átállást azért nem a legélesebb megállapítás. :)
Az a legjobb a Blizzardban, hogy igazából ezen napestig elvitatkozhatnánk, mert náluk a kreatív döntések pont úgy működnek, hogy amiatt nem lehet rájuk bizonyítani semmit. :D
A Blizzard egy 20 éve kreatív válságban lévő, pénzhajhász bóvlicég, ami a kunkurenciánál meglát egy sikeres megoldást, annak lebutításával és sztrímlájnolásával a szart is kipopularizálja belőle, majd begyűjti a sok zsetont. Mivel a cégben a nulladik naptól kezdve egy darab eredeti ötlet sincs, ezért ők nem is lehetnek az általuk használt megoldás kitalálói, tehát mindig lehet visszamenni, hogy "hazudsz, a Blizzard egy szent, a CSGO miatt tartunk itt" vagy hogy "már a Magic the Gathering is ilyen volt, te tudatlan!"
Én ezzel úgy vagyok, hogy igen, voltak ebbe az irányba mutató tendenciák korábban is, de érdekes módon már megint kellett egy Overwatch ahhoz, hogy a kiadói kapzsiság túlcsorduljon és Battlefront 2-kben meg vásárolható save slotokban öltsön testet. Vagyis a Blizzard az igazi Sátán akkor is, ha nem a saját ötleteivel sáfárkodik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem véletlen a "Rohadt Blizzard!" az oldal mottója immáron több mint 10 éve. :)
Oké, de viccen kívül egyébként érdemes belegondolni abba, hogy mennyire eredeti is a Blizzard. Pl. szerinted manapság Amerikában saját IP-t lehetne csinálni a WarCraftból, és a Games Workshopot egy másodpercig sem érdekelné, hogy egy az egyben lenyúlták a Warhammer jellegzetességeit? A fenét, az csak a vad 90-es években jöhetett össze, amikor a videojátékok területén még senki sem figyelt ezekre a dolgokra, manapság akkora jogsértés, mint a ház.
Én nem vagyok eldobódva attól, mennyire zseniális céget is épített Chris Metzen, a középszar ponyvaíró. :D
De inkább arról regélj, hogy milyen egyszemélyes játékokat hiányolsz!
Nyilván a szokásos MGS-t, ha az MGSurvive-ról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Honnan tudod megallapitani, hogy egy muvet koppintottak, vagy kulonbozo inspiraciok formaltak? Amerikaban, Japanban keszult, es zsanermunkakban is megtalalhatoak kozos vonasok. Tudhatjuk a pontos isnpiraciokat, a jatek elvezete szempontjabol egyaltalan lenyegesek?
A Blizzard jatekai alapjan miert erdemli ki kiemelt ellenszenvedet? A studio mukodese es befolyasa alapjan nem egyedi esetrol van szo: akadnak meg nagy multra visszatekinto sikeres studiok.
Nyilván a szokásos MGS-t, ha az MGSurvive-ról van szó.
Szokásos MGS-t Kodzsima nélkül, aki már amúgy is csinált X darab utolsó részt? Egyáltalán játszottad az összes eddigit, hogy ennyire hiányolod? Anélkül is lehet hiányolni, csak kíváncsi vagyok.
ShowHide spoiler #Nem spoiler
Én a Tomb Raiderrel vagyok úgy, hogy a régieket a régi dizájnhibákért nem szeretem eléggé (ezért az egész szériába nem öltem bele 100 órát), az újak meg egy egészen más vonatra ültek fel, pedig én a régi koncepciók mentén szeretnék új TR-t.
Honnan tudod megallapitani, hogy egy muvet koppintottak, vagy kulonbozo inspiraciok formaltak?
Ezt jogilag el lehet dönteni. Ahhoz, hogy valami szerzői alkotásnak minősüljön, a szerző szellemi tevékenysége eredményeként kell létrejönnie, egyéni jelleggel és eredetiséggel kell rendelkeznie. Szvsz a Warhammer illusztrációs stílusa és világa bőven van annyira jellegzetes, hogy kiderüljön belőle: a WarCraft olyan baromi sok mindent vesz át belőle, hogy istenigazából a Warhammer átdolgozásáról van szó. Átdolgozás esetén az eredeti műből származó másik mű jön létre, ami önmagában is eredeti alkotásnak minősül... de csak akkor, ha maga az átdolgozás jogszerű, vagyis az eredeti mű jogosultjának az engedélyével történik.
Ezt a nézetet támasztja alá az esetjog is, és manapság erre már annyira figyelnek, hogy még a "spiritual successor" kategóriájú játékok is aggályosak lehetnek: http://copy21.com/2015/03/amikor-a-kreativitas-utat-tor-maganak/
Az Armikroghoz pl. egyértelműen kellett az, hogy az EA-t ne érdekelje a dolog, és beérje annyival, hogy a fejlesztők a teljes koppintás ellenére átneveztek mindent, de ha akarták volna, igazából simán betámadhatták volna a projectet.
Azt egyébként aláírom, hogy az első két rész óta bővült annyit a Warcraft, hogy eredeti IP-ként lehessen rá tekinteni (a StarCraft meg már eleve messzebb rakja magát a Warhammer 40K-tól, mert még 100 helyről nyúl, és úgy a mixnek már eredeti szaga lesz, pl. az SC tengerészgyalogosai ha emlékeztetnek is a WH40K karaktereire, ugyanolyan közel állnak az Aliens katonáihoz is), de az tök egyértelmű, hogy az első két részt manapság csak és kizárólag egy Warhammer licenc mellett lehetne megcsinálni.
Ugyanez a kategória egyébként az eredeti Doom soundtrack is (na meg a Blizzard Rock n Roll Racingjének a zenéje... Bad to the Bone), ami igazából egy csomó régi metál szám MIDI-re való átdolgozása, csak Bobby Prince jogászként tudta, hogy meddig mehet el és hogy akkoriban tökre leszarták a zenekiadók, hogy mi szól egy videojátékban. A Doom 2016-ot nem lehetett volna azzal a soundtrackkel kiadni, mert széttépik a jogsértésekért (vagy annyit kellett volna zenelicencre költeni, mint a játék teljes költségvetése :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, a videó, amit linkeltél tökéletesen beleillik abba a képbe, ami más forrásokból is kirajzolódik a Konamiról: teljes idióták, a cégen belül kiskirályságok működnek, minden az egóról szól, utálják a kritikát. Ha egy cégnek ilyen hozzáállása van a sajtóhoz, akkor felvetődik a kérdés, hogy mi a fenéért lenne érdemes pedálozni náluk? A mai játéksajtó szomorú realitása az, hogy bizonyos kiadókkal haverkodni kell, mert egy esetleges blacklist csúnyán betehet az olyan exkluzív-hajhász oldalaknak, mint az IGN. Ezeket az oldalakat nem a szakmaiság, hanem az exkluzív hírekből származó klikkek adják el...
...csak a Konami pont az a kiadó, ahol ezt le lehet szarni egy kis integritásért cserébe. El nem tudom képzelni, hogy az exkluzív MGSurvive privjú annó olyan sok klikket hozott volna az IGN-nek, és konkrétan az az egy cím van, amiből tudnak profitálni a Konamitól, szóval egyszerűen nem érte meg azért cserébe felpontozni egy rossz játékot. És a vicc az, hogy ez a gondolkodásmód mintha egyébként működne az amcsi IGN-nél, mert teljesen az a minta az oldalon megjelenő kritikákról, hogy a nagy kiadók cuccait békén hagyják, cserébe meg néha belöknek egy-egy kisebb, akár még niche-nek is mondható AAA-címet a metró alá.
Olyan az egész, mintha a komplett játéksajtó valamiért megszánta volna a Konamit "ne bántsuk őket nagyon, olyan sokat kaptak már" alapon. :D
Szokásos MGS-t Kodzsima nélkül, aki már amúgy is csinált X darab utolsó részt? Egyáltalán játszottad az összes eddigit, hogy ennyire hiányolod? Anélkül is lehet hiányolni, csak kíváncsi vagyok.
Őszintén szólva én azt hiányolom, hogy most így Kojima nélkül lett volna esély arra, hogy a Konami megmakacsolja magát és kezdjen valami érdekes, új dolgot a frencsájzzal. A Metal Gear IP egy kőkemény ötletgyűjtemény, amiből sokkal-sokkal többet lehetne kikanalazni.
Mondjuk ez igaz a Konami legtöbb frencsájzára is, pl. manapság a Fox engine-nel tudnának egy olyan Silent Hillt csinálni, ami kibővíti a régi játékok városban játszódó részeit, kinyitja a teljes térképet a felfedezés előtt, és egy nyitottabb survival horrort hoz létre sokkal több döntéssel és mellékküldetéssel, mint korábban... but nope.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jövő kedden jön az Into the breach
rwurl=https://vimeo.com/203014674
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=119&v=tUXNGIzPxKo
Non serviam
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9LXHT6Udxw0
Nem tudom mi történik, de elég bizar az egész. 26.-án demo amiben a teljes chapter 1 benne lesz (a 15ből). Gordon Freeman skin + crowbar. Teljes mod support. Full HD vagy 4k textúrás opció 100 vagy 155gb letöltéssel fog járni. Nem tudom hova tenni miért pedáloznak ennyire a PC-s kiadással most.
-Denuvo.
https://www.dsogaming.com/news/final-fantasy-xv-will-not-be-using-the-denuvo-anti-tamper-tech/
Jó lesz az.
Rendes widescreen-támogatást rakott a Blizzard az új Warcraft 3 peccsbe (egyelőre csak PTR):
https://us.battle.net/forums/en/bnet/topic/20762056755
Csak 100 évet kellett várni rá!
Az UI-kiegészítést mondjuk szebbre is megcsinálhatták volna, tökre elüt az eredetitől:
rwurl=https://i.cdn29.hu/apix_collect/1802/warcraft-iii/warcraft_iii_screensho...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/92Ogtq8IjbQ/hqdefault.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ilyen is van...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JHwLpZQ3co8
Turok menni Xbox:
https://xboxtavern.com/turok-1-turok-2-announced-xbox-one-pre-orders-now-live/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt hiszem ennél nincs nagyobb lutri a világon... :D
Metal Gear Survive’s extra character save slots cost $10
https://www.polygon.com/2018/2/23/17042242/metal-gear-survive-sv-coins-boosts-character-save-slots-micotransactions-konami
Nem jutok szóhoz. :D
Hé, az Overwatchnak megengedtétek, hogy a fejetekbe másszon azért, mert nem volt teljes árú játék, a MGSurvive sem az, szóval ácsi, a szegény, apró, ámde iszonyú rendes és baráti Konami csak egy kis nyereséget akár látni. :D
Számomra ennek a hírnek is csak annyi a tanulsága, hogy a világ rákja a Blizzard.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez azért sok mindent megmagyaráz veled kapcsolatban :D
Sajnálom, de én már utálom a céget, mert mindig ez van: kitalálnak valamit, nagy siker lesz, de van benne egy adag szemétség, erre jön a többi cég, és elkezdi másolni belőle csak a szemétséget. :D A MMO-cunamit annak idején még túléltem, de az Overwatch üzleti modelljének ilyen-olyan, mindig betegebb és betegebb formában való másolása már konkrétan megutáltatja velem a játékipart. Egyszerűen már félek attól, hogy mi a búbánaton dolgoznak az Activision Blizzardnál, mert egyszer elhozzák magukkal az armageddont is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már megint a Blizzard hibája, hogy létrehozták a lootboxot és ebből egyenesen következik, hogy bármiért amiért egy játékban fizetni kell az a Blizzard hibája? :D A lópáncél forog a sírjában... Rohadt Blizzard!
A hagyományos DLC-vel fölösleges összevetni, mivel itt a fullos mikrotranzakciós rendszer részeként, az in-game dohánnyal veszed a save slotot, ha éppen azt szeretnél, vagy mondjuk:
Mondjuk végül is a loot boxoknál jobb. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ne nézz annyi Jim Sterlinget és garantáltan kevésbé fogod negatívan látni a jövőt. :D
Egyébként elsősorban multis játékokkkal játszanál, hogy ennyire az AAA szegmenstől várod a megváltást?
Mondjuk egy normális szingli játéknak örültem volna, csak ugye most megint az van, mint a WoW után az MMO cunaminál: bejött az Overwatch, szóval multis játékot csinálunk, games as a service, kampány már nem is kell (jó, valami szar van az MGSurvive-ban, de nem nevezném kampánynak). :D
És most hogy mondod: már több mint egy hónapja nem néztem Sterlinget, ideje pótolni! :D
Szerk: Egyébként az MGSurvive rivjúkat átpörgetve megint az IGN-en sikerült a legjobban röhögnöm, hogyaszongya:
"NINCS LELKE, egy rakás valami, ami a túlélős játékokat akarja megfejni 2018-ban, amikor már a battle royale a divat, a túlélős cucc meg ősöreg, de azért fun!" :D Az amcsi IGN egyszerűen hihetetlen, semmit sem mernek lehúzni, nehogy ne hirdessen náluk valamelyik kiadó, pedig itt pont a Konamiról, vagyis a "ki nem szarja le?" kategóriáról van szó. Ránézel, besaccolod a pontszámot és ilyen 2-3 körül van, de nope, az IGN-nél még ez is 6.5. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért metacriticen is olyan 63% körül van (4.41/7) átlagban a kritikusok szerint, a User score már 2.1 , mert a Battlefront2 sem 1.0 pontos game de ott azért van bőven rage is (a lootboxok miatt ugye).
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
ÁÁááá, mit tettem!
Az Overwatch sikerének betudni a szolgáltatás modellre való átállást azért nem a legélesebb megállapítás. :) A korábbi Destiny sikerét megelőzően is küzdöttek a kiadók a megemelkedett fejlesztési költségek nyereségre fordításával: évente megjelenő modellekkel, Season, ill. ezt megelőzően Multiplayer Passokkal. Egy hosszú folyamat eredménye a jelenlegi állapot, de ez sem fog örökre így maradni.
Ettől független Japánból, Kelet-Európából, sőt, Nyugatról is folyamatosan jönnek a produkciós értékben AAA-s szintet sokkal alacsonyabb költségevetésből hozó ütős játékok: Hellblade, Original Sin 2, Edith Finch. Amúgy Pyre, Cuphead, Night in the Woods, West of Loathing smafu? (Csak hogy a legismertebb $20-os játékokat említsem.) Nem látom milyen egyszemélyes játékokat hiányolsz.
Szerk.: Tavalyról például AAA kategóriában a Yakuza 0-t imádtam! Hozzá kell tennem, hogy első találkozásom a szériával, de hosszú idők óta az egyik legviccesebb játékélményem volt. A kapitalizmus és maszkulinitás motívumainak megjelenése és találkozása narratív és mechanikai szinten pedig maga volt a tökély! Nem apró negatívuma, hogy gusztustalanul hosszú és csapongó: tömve van különböző mechanikai elemekkel, és a sokadik narratív csavar nem kicsit rontott a (melo)drámai feszültségen.
Mert a teljes sajtó része a problémának, azért. Egy olyan játék, ahol 10 dollárba kerül a második mentés akkor is egy funkcionalitásában megvágott szar, ha egyébként fantasztikus, vagyis reálisan nézve akkor lenne jogos a 6.5, ha ez lenne a helyzet (borzalmas funkcionalitás, de fantasztikus core játék). Valójában inkább arról van szó, hogy van egy fícsörökben borzalmas játék, ami tartalmilag az MGS5-ből lett kivágva és átalakítva, hogy végeredményként megalkossák a világ egyik legunalmasabb, legklisésebb programját.
Aki die hard MGS fan, az persze rá fog repülni, ahogyan az a pár tucat ember is, aki még nem unta halálra a túlélősdit, vagy aki már túlélte az összes többit, és még egyet túl szeretne élni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az a legjobb a Blizzardban, hogy igazából ezen napestig elvitatkozhatnánk, mert náluk a kreatív döntések pont úgy működnek, hogy amiatt nem lehet rájuk bizonyítani semmit. :D
A Blizzard egy 20 éve kreatív válságban lévő, pénzhajhász bóvlicég, ami a kunkurenciánál meglát egy sikeres megoldást, annak lebutításával és sztrímlájnolásával a szart is kipopularizálja belőle, majd begyűjti a sok zsetont. Mivel a cégben a nulladik naptól kezdve egy darab eredeti ötlet sincs, ezért ők nem is lehetnek az általuk használt megoldás kitalálói, tehát mindig lehet visszamenni, hogy "hazudsz, a Blizzard egy szent, a CSGO miatt tartunk itt" vagy hogy "már a Magic the Gathering is ilyen volt, te tudatlan!"
Én ezzel úgy vagyok, hogy igen, voltak ebbe az irányba mutató tendenciák korábban is, de érdekes módon már megint kellett egy Overwatch ahhoz, hogy a kiadói kapzsiság túlcsorduljon és Battlefront 2-kben meg vásárolható save slotokban öltsön testet. Vagyis a Blizzard az igazi Sátán akkor is, ha nem a saját ötleteivel sáfárkodik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem véletlen a "Rohadt Blizzard!" az oldal mottója immáron több mint 10 éve. :)
De inkább arról regélj, hogy milyen egyszemélyes játékokat hiányolsz!
Oké, de viccen kívül egyébként érdemes belegondolni abba, hogy mennyire eredeti is a Blizzard. Pl. szerinted manapság Amerikában saját IP-t lehetne csinálni a WarCraftból, és a Games Workshopot egy másodpercig sem érdekelné, hogy egy az egyben lenyúlták a Warhammer jellegzetességeit? A fenét, az csak a vad 90-es években jöhetett össze, amikor a videojátékok területén még senki sem figyelt ezekre a dolgokra, manapság akkora jogsértés, mint a ház.
Én nem vagyok eldobódva attól, mennyire zseniális céget is épített Chris Metzen, a középszar ponyvaíró. :D
Nyilván a szokásos MGS-t, ha az MGSurvive-ról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Honnan tudod megallapitani, hogy egy muvet koppintottak, vagy kulonbozo inspiraciok formaltak? Amerikaban, Japanban keszult, es zsanermunkakban is megtalalhatoak kozos vonasok. Tudhatjuk a pontos isnpiraciokat, a jatek elvezete szempontjabol egyaltalan lenyegesek?
A Blizzard jatekai alapjan miert erdemli ki kiemelt ellenszenvedet? A studio mukodese es befolyasa alapjan nem egyedi esetrol van szo: akadnak meg nagy multra visszatekinto sikeres studiok.
Az IGN US-nek mondjuk van egy érdekes múltja a Konamival, még most is ontopik itt, mert nem is annyira régi hír.
rwurl=https://youtu.be/-ouYp6i2kNU
Szokásos MGS-t Kodzsima nélkül, aki már amúgy is csinált X darab utolsó részt? Egyáltalán játszottad az összes eddigit, hogy ennyire hiányolod? Anélkül is lehet hiányolni, csak kíváncsi vagyok.
Sors bona, nihil aliud.
Zaxx-nak tökéletesen igaza van.
Ezt jogilag el lehet dönteni. Ahhoz, hogy valami szerzői alkotásnak minősüljön, a szerző szellemi tevékenysége eredményeként kell létrejönnie, egyéni jelleggel és eredetiséggel kell rendelkeznie. Szvsz a Warhammer illusztrációs stílusa és világa bőven van annyira jellegzetes, hogy kiderüljön belőle: a WarCraft olyan baromi sok mindent vesz át belőle, hogy istenigazából a Warhammer átdolgozásáról van szó. Átdolgozás esetén az eredeti műből származó másik mű jön létre, ami önmagában is eredeti alkotásnak minősül... de csak akkor, ha maga az átdolgozás jogszerű, vagyis az eredeti mű jogosultjának az engedélyével történik.
Ezt a nézetet támasztja alá az esetjog is, és manapság erre már annyira figyelnek, hogy még a "spiritual successor" kategóriájú játékok is aggályosak lehetnek:
http://copy21.com/2015/03/amikor-a-kreativitas-utat-tor-maganak/
Az Armikroghoz pl. egyértelműen kellett az, hogy az EA-t ne érdekelje a dolog, és beérje annyival, hogy a fejlesztők a teljes koppintás ellenére átneveztek mindent, de ha akarták volna, igazából simán betámadhatták volna a projectet.
Azt egyébként aláírom, hogy az első két rész óta bővült annyit a Warcraft, hogy eredeti IP-ként lehessen rá tekinteni (a StarCraft meg már eleve messzebb rakja magát a Warhammer 40K-tól, mert még 100 helyről nyúl, és úgy a mixnek már eredeti szaga lesz, pl. az SC tengerészgyalogosai ha emlékeztetnek is a WH40K karaktereire, ugyanolyan közel állnak az Aliens katonáihoz is), de az tök egyértelmű, hogy az első két részt manapság csak és kizárólag egy Warhammer licenc mellett lehetne megcsinálni.
Ugyanez a kategória egyébként az eredeti Doom soundtrack is (na meg a Blizzard Rock n Roll Racingjének a zenéje... Bad to the Bone), ami igazából egy csomó régi metál szám MIDI-re való átdolgozása, csak Bobby Prince jogászként tudta, hogy meddig mehet el és hogy akkoriban tökre leszarták a zenekiadók, hogy mi szól egy videojátékban. A Doom 2016-ot nem lehetett volna azzal a soundtrackkel kiadni, mert széttépik a jogsértésekért (vagy annyit kellett volna zenelicencre költeni, mint a játék teljes költségvetése :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, a videó, amit linkeltél tökéletesen beleillik abba a képbe, ami más forrásokból is kirajzolódik a Konamiról: teljes idióták, a cégen belül kiskirályságok működnek, minden az egóról szól, utálják a kritikát. Ha egy cégnek ilyen hozzáállása van a sajtóhoz, akkor felvetődik a kérdés, hogy mi a fenéért lenne érdemes pedálozni náluk? A mai játéksajtó szomorú realitása az, hogy bizonyos kiadókkal haverkodni kell, mert egy esetleges blacklist csúnyán betehet az olyan exkluzív-hajhász oldalaknak, mint az IGN. Ezeket az oldalakat nem a szakmaiság, hanem az exkluzív hírekből származó klikkek adják el...
...csak a Konami pont az a kiadó, ahol ezt le lehet szarni egy kis integritásért cserébe. El nem tudom képzelni, hogy az exkluzív MGSurvive privjú annó olyan sok klikket hozott volna az IGN-nek, és konkrétan az az egy cím van, amiből tudnak profitálni a Konamitól, szóval egyszerűen nem érte meg azért cserébe felpontozni egy rossz játékot. És a vicc az, hogy ez a gondolkodásmód mintha egyébként működne az amcsi IGN-nél, mert teljesen az a minta az oldalon megjelenő kritikákról, hogy a nagy kiadók cuccait békén hagyják, cserébe meg néha belöknek egy-egy kisebb, akár még niche-nek is mondható AAA-címet a metró alá.
Olyan az egész, mintha a komplett játéksajtó valamiért megszánta volna a Konamit "ne bántsuk őket nagyon, olyan sokat kaptak már" alapon. :D
Mindegy, inkább annak a véleményére adok, aki már 500 éve blacklistelve van a Konaminál, szóval szarik rájuk teljesen:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Jil_c1t8riM
Őszintén szólva én azt hiányolom, hogy most így Kojima nélkül lett volna esély arra, hogy a Konami megmakacsolja magát és kezdjen valami érdekes, új dolgot a frencsájzzal. A Metal Gear IP egy kőkemény ötletgyűjtemény, amiből sokkal-sokkal többet lehetne kikanalazni.
Mondjuk ez igaz a Konami legtöbb frencsájzára is, pl. manapság a Fox engine-nel tudnának egy olyan Silent Hillt csinálni, ami kibővíti a régi játékok városban játszódó részeit, kinyitja a teljes térképet a felfedezés előtt, és egy nyitottabb survival horrort hoz létre sokkal több döntéssel és mellékküldetéssel, mint korábban... but nope.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hopp:
https://twitter.com/Bombshell_Game/status/967373250669039616
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az Iron Harvest kickstartere márc. 13.-án indul, mondja az alábbi videó az indokolatlanul hatalmas láb után.
rwurl=https://streamable.com/luyms
Magyar felirattal jön a God of War 4