- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Szent Szarvas meggyilkolásáról én már írtam pár hete. Fenntartom az akkoriakat - rendkívül kellemetlen élmény végignézni, bár kétségtelenül nagyon hatásos és emlékezetes film is egyben. Összességében azért én inkább kihagyhatónak tartom.
Oscaros filmek közül megvolt a Molly's Game is.
Erről szerintem az Index kiritkája egy nagyon pontos és alapos írás: Sorkin továbbra is jó szövegeket ír, amik már önmagukban fenntartják az érdeklődést több mint két órán keresztül, és most rendezőként is megállta a helyét. A színészek is jók, maga a történet is érdekes - de azért nem olyan kiemelkedő az eredmény, mint a Social Network volt.
Ebben amúgy benne van az is, hogy a film egy kicsit Molly Bloom védőbeszédének tűnik: sok mindent beismer, de érezni hogy inkább csak azt amit tényleg muszáj volt. Eközben viszont kicsit felületesen (vagy egyáltalán nem) foglalkozik mondjuk az ügy és a hősnő cselekedeteinek morális oldalával. A függő emberek kihasználását például megemlíti gyorsan, de arról már nincs sok szó hogy Molly-t ugyanúgy játszották ki, ahogy előtte ő játszotta ki a korábbi főnökét, szóval miért is kéne sajnálnunk? És aztán van az a pont, amikor
ShowHide spoiler #
Idris Elba éppen csak nem néz a kamerába az 5 perces monológja közben, hogy "de hát mekkora áldott ember már ez a nő hogy senkit nem zsarol meg azzal a sok titokkal amit tud?", na az egy elég kínos WTF volt...
De azért ajánlott a film, főleg a Sorkin / Chastain rajongóknak ;)
Én meg a Phantom Threadet néztem meg hétvégén, hát sajna nem a legjobb érzetekkel jöttem ki a moziból. A színészek, a díszletek, a közeli felvételek mind-mind kiválóak, de sajnos feláldozták magukat az üresség és szenvelgés oltárán.
Két érzés váltakozott bennem; annyira mérhetetlenül burzsoá és kínlódó a mű hogy az inner parasztom kb. belebaszott volna egy vasvillát a vászonba. Kifejezetten olyan érzetem támadt mintha a film (és az alkotók) mélységesen lenéznék a vásznon keresztül a nézőket, lesajnáló pökhendiséggel.
A másik érzet meg az abszolút apátia; a karakterek annyira életképtelenek és langyosak (dacára az ábrázolt abszolút jólétnek), annyira nincs kémia köztük, annyira nem jön át a romantika egy pillanatra sem hogy csak csóváltam a fejem/a vállamat vonogattam. Darabjaira szedve a mű teljesen kifogástalan és jóízlésű produktum, egészében nézve egy már-már giccses, modoroskodó fércmunka.
Amit ez a rendező és színészpáros letett az asztalra a Vérző Olaj című őserőt sugárzó, sötét film formájában, az most egy langyos, poshadt lábvízzé alakult.
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Megnéztem én is, tényleg nagyon fasza cucc. Helyenként picit fura és hatásvadász, de nagyon sajátos hangulatú és narratívájú film. Egyben szívszorító és humoros is, megérte megnézni.
Remek film volt, végig lekötött. Tom Hanks, Thanks! Remek alakítás. Azt sejtettem, hogy a biztosítók meghurcolják majd Sullyt, de azért azok a szimulációk milyen szarozások voltak már. Qrva nagy mákjuk volt, hogy nem halt meg senki és akkor sokkal több pénzt kellett volna kifizetniük, nemhogy kapásból kitüntették volna.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A logikai hibáktól eltekintve remek scifi-romantikus film. Nagyon szép tájakon forgatták a földi jeleneteket és jópofa az alap történet. Akik nem vetik meg a romantikus filmeket, mindenképpen nézzék meg.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nemrég megnéztem a Cloverfield paradoxont, és jónak találtam, teljesen illeszkedik a Cloverfield sorozatba minőségileg. A többnyire negatív vélemények miatt jóval rosszabbra számítottam. Olyan 7/10- re (4.9/7 :D ) taksálnám, ha kellene. Kb. mint a többi Cloverfield filmet, bár az első résznél még ugye volt egy újdonság faktor is.
(Ha megvágták volna 50 percesre, egy jó Black Mirror epizódnak is simán elment volna szvsz. Nem mondom, hogy nem voltak benne áthallások ittott, de nem volt vészes, a Cloverfield szériának meg pont egy jó előzményfilm.)
Állandóan úgy mentegetőzik mindenki egy kis Armageddon dicséret előtt, mintha az valami elvárható tudományos precizitás, esetleg pszichológiai jelenségek lekövetésének az igényével készült volna. Vagy mintha az ordenáré hangnem, meg az érzelmeken basszusgitározás rögtön kizárnának egy jó filmet. Aztán 20 évvel a bemutató után, meg kb. negyvenedik alkalommal is végigbőgjük a végét, de az elnök beszédét, meg még az Apollo 1 jelenetet is:
negyvenedik alkalommal is végigbőgjük a végét, de az elnök beszédét, meg még az Apollo 1 jelenetet is
Elég mimózalelkületőek lehettek ha a létező legminimálisabb érzelgésre egyből jönnek a könnyek. =/ Mármint értem én mire gondolsz, csak birom mikor ilyen ordenáré nagy túlzásokba esnek páran. :) Sajnos nálam Bay a The Rocknál kezdte és fejezte is be a karrierjét, minden más amit csinált kb értékelhetetlen. (na jó még talán a Bad Boys ami úgy ahogy...)
Az én csillagjegyem proli (értelmiségi aszcendenssel), így könnyen triggerelődnek a könnycsatornák bármilyen felszínes és jellemzően amerikai próbálkozás hatására, amit az Armageddon mesterien űz.
Bár sem azt nem gondolom, hogy
ShowHide spoiler #
a lányomra gondolva önfeláldozóan megmenteni a világot
a létező legminimálisabb érzelgés lenne, sem azt, hogy ha te nem könnyezed meg, akkor kőből van a szíved, de ez meg legyen az én bajom.
Bad Boys klasszikus, Szikla detto, Armageddon simán guilty pleasure, The Island szódával elmegy, Transformers 1 okés, a Pan & Gain remek, 13 hours pedig szimplán jó. Szóval mivan?
Elkezdjunk izlesekrol vitatkozni? :) Ahogy mondtam nekem a The Rock klasszikus es toronymagasan a legjobb filmje (a Bad Boys ott van meg mogotte mint kivetel ami erositi a szabalyt ugye) a tobbi meg atlagos klisektol hemzsego puffogtatas. Attol meg masnak tetszhet es boghet is minden pillanatan, nekem nem fog. :(
Elvegre latod az uj rakas fos cloverfield is van akinek bejon, meg az a szarkupac monday is. :D Ilyen vilagban elunk, a BR2049-t meg a vilagon senki nem nezi meg. *Sigh
Three Billboards Outside Ebbing Missouri
Hogyan dolgozod fel a gyermeked halálát, akit míg haldoklott megerőszakoltak, majd a testét felgyújtották. Nyom nincs, gyanúsított nincs, a rendőrség tehetetlen és már eltelt több, mint fél év a történtek óta. Mibe kapaszkodsz? Hogyan gyászolsz, mihez kezdesz ha azt a mérhetetlen felgyülemlett haragot nem tudod kin levezetni?
Nem szokványos bosszúállós film az In Burges rendezőjétől. Frances McDormand, Woody Harrelson és Sam Rockwell olyat alakít, hogy az elképesztő. Nagyon jót tesz a filmnek, hogy van humora, és néha még a karakterek is tudnak nevetni magukon, mégha ez kívülről nem is látszik rajtuk. Ja van Benne Peter Dinklage is. Nekem eddig radar alatt repült a film, de szerencsére belefutottam.
rwurl=https://youtu.be/Jit3YhGx5pU
Számomra a The Rock sem klasszikus. Tök jó akciófilm, amikor a mozikba került, meg pláne elhiszem, hogy ütött, de nálam annyira nem talált be. Több mint 10 év késéssel láttam, így nyilván nem versenyezhet a VHS-es T2/Aliens/Die Hard-triumvirátussal vagy a moziban nézett DH3-mal. Mindenesetre másokhoz viszonyítva (pl. Predator) is úgy érzem, hogy később pótolva kevésbé megkerülhetetlen darab.
Kicsit úgy vagyok vele, mint a Commandóval, de az annyira '80-as évek, annyira Schwarzenegger, annyira schwarzis onelineres, hogy még nehezebb nem szeretni.
Kíváncsiságból belehallgattam a The Rock zenéibe (a klasszikus akciófilmekben a zene is mindig fontos volt), hogy mit idéz fel, de számomra csak közepesen unalmasan Hans Zimmer-es.
De mindegy, ez az én bajom, nem másé.
Ilyen vilagban elunk, a BR2049-t meg a vilagon senki nem nezi meg. *Sigh
Azóta sem láttam. Pedig már egy ideje ott a bontatlan BD a polcon, de szabadidőre vár. Lehet, hogy szabadságot kellene kivenni hozzá.
Joda írta:
Elvegre latod az uj rakas fos cloverfield is van akinek bejon, meg az a szarkupac monday is. :D Ilyen vilagban elunk, a BR2049-t meg a vilagon senki nem nezi meg. *Sigh
Szerintem a Cloverfield paradox B-sége ellenére is több erényt tud fölmutatni mint egy Prometheus. Ilyenkor jön a szokásos, hogy olyan, mintha nem ugyanazt a filmet láttuk volna. És a Cloverfield paradoxon teljesen jól megfér a BR 2049 mellett, egyik nem zárja ki a másikat, főleg, hogy alapvetően SciFikről van szó, de a helyén kell kezelni. A mondayt még nem láttam (viszont a the Room megtekintéséhez egyelőre még mindig gyűjtöm az erőt, azért egy imdb 3.6 filmet megnézni akarni kell, kb. mint étteremben kelkáposztafőzeléket rendelni :D )
Biztos megitta a Százfűlé főzetet. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Szent Szarvas meggyilkolásáról én már írtam pár hete. Fenntartom az akkoriakat - rendkívül kellemetlen élmény végignézni, bár kétségtelenül nagyon hatásos és emlékezetes film is egyben. Összességében azért én inkább kihagyhatónak tartom.
Oscaros filmek közül megvolt a Molly's Game is.
Erről szerintem az Index kiritkája egy nagyon pontos és alapos írás: Sorkin továbbra is jó szövegeket ír, amik már önmagukban fenntartják az érdeklődést több mint két órán keresztül, és most rendezőként is megállta a helyét. A színészek is jók, maga a történet is érdekes - de azért nem olyan kiemelkedő az eredmény, mint a Social Network volt.
Ebben amúgy benne van az is, hogy a film egy kicsit Molly Bloom védőbeszédének tűnik: sok mindent beismer, de érezni hogy inkább csak azt amit tényleg muszáj volt. Eközben viszont kicsit felületesen (vagy egyáltalán nem) foglalkozik mondjuk az ügy és a hősnő cselekedeteinek morális oldalával. A függő emberek kihasználását például megemlíti gyorsan, de arról már nincs sok szó hogy Molly-t ugyanúgy játszották ki, ahogy előtte ő játszotta ki a korábbi főnökét, szóval miért is kéne sajnálnunk? És aztán van az a pont, amikor
De azért ajánlott a film, főleg a Sorkin / Chastain rajongóknak ;)
Én meg a Phantom Threadet néztem meg hétvégén, hát sajna nem a legjobb érzetekkel jöttem ki a moziból. A színészek, a díszletek, a közeli felvételek mind-mind kiválóak, de sajnos feláldozták magukat az üresség és szenvelgés oltárán.
Két érzés váltakozott bennem; annyira mérhetetlenül burzsoá és kínlódó a mű hogy az inner parasztom kb. belebaszott volna egy vasvillát a vászonba. Kifejezetten olyan érzetem támadt mintha a film (és az alkotók) mélységesen lenéznék a vásznon keresztül a nézőket, lesajnáló pökhendiséggel.
A másik érzet meg az abszolút apátia; a karakterek annyira életképtelenek és langyosak (dacára az ábrázolt abszolút jólétnek), annyira nincs kémia köztük, annyira nem jön át a romantika egy pillanatra sem hogy csak csóváltam a fejem/a vállamat vonogattam. Darabjaira szedve a mű teljesen kifogástalan és jóízlésű produktum, egészében nézve egy már-már giccses, modoroskodó fércmunka.
Amit ez a rendező és színészpáros letett az asztalra a Vérző Olaj című őserőt sugárzó, sötét film formájában, az most egy langyos, poshadt lábvízzé alakult.
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Fullmetal Alchemist Live Action
Hát... Ah effektek néha tűrhetők, de amúgy orbitálisan szar.
Meg talán pozitívum, hogy néhány fasza jelentet egy az egyben átültettek.
A legjobb karaktereket simán csak kihagyták... Se Armstrong, se Führer, se Scar, se senki a csapatból.
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Megnéztem én is, tényleg nagyon fasza cucc. Helyenként picit fura és hatásvadász, de nagyon sajátos hangulatú és narratívájú film. Egyben szívszorító és humoros is, megérte megnézni.
8/10
Sully
Remek film volt, végig lekötött. Tom Hanks, Thanks! Remek alakítás. Azt sejtettem, hogy a biztosítók meghurcolják majd Sullyt, de azért azok a szimulációk milyen szarozások voltak már. Qrva nagy mákjuk volt, hogy nem halt meg senki és akkor sokkal több pénzt kellett volna kifizetniük, nemhogy kapásból kitüntették volna.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Space cowboys
Jo kis feelgood film volt, eddig kimaradt valamiert.
Mute
Jézus! Ez a annyira borzalmasan gagyi és unalmas volt. 2 órát elpazarolt az életemből. Senkinek nem ajánlom!
Éjszakai játék
Egy-két viccesebb résztől eltekintve nagyon szar volt. Megint átkúrtak a hülye kritikusok. Se nem vicces, se nem semmi...
The Space between us
A logikai hibáktól eltekintve remek scifi-romantikus film. Nagyon szép tájakon forgatták a földi jeleneteket és jópofa az alap történet. Akik nem vetik meg a romantikus filmeket, mindenképpen nézzék meg.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nemrég jött ki a földhözragadt verzió The Mountain Between Us címen ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
The Disaster Artist
Velem van a baj, hogy a felénél tovább nem bírtam nézni?
Igen, veled.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Láttad már, jóféle?
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Így még ütősebb :)
Túlélős, egymást megszeretős. Egynek jó, de nyilván nem egy Fehér pokol.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nemrég megnéztem a Cloverfield paradoxont, és jónak találtam, teljesen illeszkedik a Cloverfield sorozatba minőségileg. A többnyire negatív vélemények miatt jóval rosszabbra számítottam. Olyan 7/10- re (4.9/7 :D ) taksálnám, ha kellene. Kb. mint a többi Cloverfield filmet, bár az első résznél még ugye volt egy újdonság faktor is.
(Ha megvágták volna 50 percesre, egy jó Black Mirror epizódnak is simán elment volna szvsz. Nem mondom, hogy nem voltak benne áthallások ittott, de nem volt vészes, a Cloverfield szériának meg pont egy jó előzményfilm.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Armageddon
Vot a teveben es bar boduletes faszsag, megis nagyon hangulatos. Igazi guilty pleasure, aminek a veget 20 ev utan is meg tudom konnyezni.
Állandóan úgy mentegetőzik mindenki egy kis Armageddon dicséret előtt, mintha az valami elvárható tudományos precizitás, esetleg pszichológiai jelenségek lekövetésének az igényével készült volna. Vagy mintha az ordenáré hangnem, meg az érzelmeken basszusgitározás rögtön kizárnának egy jó filmet. Aztán 20 évvel a bemutató után, meg kb. negyvenedik alkalommal is végigbőgjük a végét, de az elnök beszédét, meg még az Apollo 1 jelenetet is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CuX7mwWBK68
Respect is not given. It's taken.
Elég mimózalelkületőek lehettek ha a létező legminimálisabb érzelgésre egyből jönnek a könnyek. =/ Mármint értem én mire gondolsz, csak birom mikor ilyen ordenáré nagy túlzásokba esnek páran. :) Sajnos nálam Bay a The Rocknál kezdte és fejezte is be a karrierjét, minden más amit csinált kb értékelhetetlen. (na jó még talán a Bad Boys ami úgy ahogy...)
Az én csillagjegyem proli (értelmiségi aszcendenssel), így könnyen triggerelődnek a könnycsatornák bármilyen felszínes és jellemzően amerikai próbálkozás hatására, amit az Armageddon mesterien űz.
Bár sem azt nem gondolom, hogy
a létező legminimálisabb érzelgés lenne, sem azt, hogy ha te nem könnyezed meg, akkor kőből van a szíved, de ez meg legyen az én bajom.
Respect is not given. It's taken.
Bad Boys klasszikus, Szikla detto, Armageddon simán guilty pleasure, The Island szódával elmegy, Transformers 1 okés, a Pan & Gain remek, 13 hours pedig szimplán jó. Szóval mivan?
Elkezdjunk izlesekrol vitatkozni? :) Ahogy mondtam nekem a The Rock klasszikus es toronymagasan a legjobb filmje (a Bad Boys ott van meg mogotte mint kivetel ami erositi a szabalyt ugye) a tobbi meg atlagos klisektol hemzsego puffogtatas. Attol meg masnak tetszhet es boghet is minden pillanatan, nekem nem fog. :(
Elvegre latod az uj rakas fos cloverfield is van akinek bejon, meg az a szarkupac monday is. :D Ilyen vilagban elunk, a BR2049-t meg a vilagon senki nem nezi meg. *Sigh
Three Billboards Outside Ebbing Missouri
Hogyan dolgozod fel a gyermeked halálát, akit míg haldoklott megerőszakoltak, majd a testét felgyújtották. Nyom nincs, gyanúsított nincs, a rendőrség tehetetlen és már eltelt több, mint fél év a történtek óta. Mibe kapaszkodsz? Hogyan gyászolsz, mihez kezdesz ha azt a mérhetetlen felgyülemlett haragot nem tudod kin levezetni?
Nem szokványos bosszúállós film az In Burges rendezőjétől. Frances McDormand, Woody Harrelson és Sam Rockwell olyat alakít, hogy az elképesztő. Nagyon jót tesz a filmnek, hogy van humora, és néha még a karakterek is tudnak nevetni magukon, mégha ez kívülről nem is látszik rajtuk. Ja van Benne Peter Dinklage is. Nekem eddig radar alatt repült a film, de szerencsére belefutottam.
rwurl=https://youtu.be/Jit3YhGx5pU
Jó lesz az.
thx for the spoilers...
Számomra a The Rock sem klasszikus. Tök jó akciófilm, amikor a mozikba került, meg pláne elhiszem, hogy ütött, de nálam annyira nem talált be. Több mint 10 év késéssel láttam, így nyilván nem versenyezhet a VHS-es T2/Aliens/Die Hard-triumvirátussal vagy a moziban nézett DH3-mal. Mindenesetre másokhoz viszonyítva (pl. Predator) is úgy érzem, hogy később pótolva kevésbé megkerülhetetlen darab.
Kicsit úgy vagyok vele, mint a Commandóval, de az annyira '80-as évek, annyira Schwarzenegger, annyira schwarzis onelineres, hogy még nehezebb nem szeretni.
Kíváncsiságból belehallgattam a The Rock zenéibe (a klasszikus akciófilmekben a zene is mindig fontos volt), hogy mit idéz fel, de számomra csak közepesen unalmasan Hans Zimmer-es.
De mindegy, ez az én bajom, nem másé.
Azóta sem láttam. Pedig már egy ideje ott a bontatlan BD a polcon, de szabadidőre vár. Lehet, hogy szabadságot kellene kivenni hozzá.
Sors bona, nihil aliud.
Nincs mit pajti.
Jó lesz az.
Szerintem a Cloverfield paradox B-sége ellenére is több erényt tud fölmutatni mint egy Prometheus. Ilyenkor jön a szokásos, hogy olyan, mintha nem ugyanazt a filmet láttuk volna. És a Cloverfield paradoxon teljesen jól megfér a BR 2049 mellett, egyik nem zárja ki a másikat, főleg, hogy alapvetően SciFikről van szó, de a helyén kell kezelni. A mondayt még nem láttam (viszont a the Room megtekintéséhez egyelőre még mindig gyűjtöm az erőt, azért egy imdb 3.6 filmet megnézni akarni kell, kb. mint étteremben kelkáposztafőzeléket rendelni :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
:D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pedig ilyen jó introt és egyben villain felvezetést azóta se láthattunk akciófilmben:
https://www.youtube.com/watch?v=T4O5LccxCDo&t=123s