Nem volt az rossz, de több nyomozás és kevesebb összecsapás mindíg jót tesz egy Cthulhu kalandnak (már csak azért is mert az összecsapásba Cthulhuban bele szokás halni/őrülni :-) ).
Oké, csak azért kérdeztem, mert nekem ez a trailer nagyon arra hasonlít. Persze vannak újdonságok, de lehetne rá tekinteni DCofE remake/remasterként is akár.
Ez RPG-bb lesz (Nokedli gondolom úgy értette, hogy az asztali CoC RPG-re hasonlít, és sokaknak az a CoC, nem Lovecraft önmagában), de egyébként igen, hasonlít a Dark Cornersre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Taking the original Insurgency formula and evolving it, the millions selling FPS comes enhanced and expanded. Insurgency: Sandstorm is built in Unreal Engine 4 with upgraded graphics, taking the series into a new era. Coming to PC and, for the first time, PlayStation 4 and Xbox One; Insurgency: Sandstorm brings extended gameplay possibilities, improved immersion, and new co-op and versus objective-based game modes.
This weekend, we are going to run an open beta for all Absolver Steam players, it will be accessible via the “Beta” tab, in the “Properties” of Absolver in Steam. No code is required to access the Beta. You can already enter the branch, we will update you as soon as the beta build is downloadable. Please note that the current build in the Beta branch is not the one with the new changes.
Továbbá a Vermintide 2-höz is kiküldték a béta kulcsokat. Aki jelentkezett valaha, csekkolja a levelesládáját.
Roadmap:
22nd Feb: Closed Beta (Progress not saved)
28th Feb: Pre-order exclusive beta (Progress saved unless unforeseen technical error occurs)
8th Mar: Release
If you’ve been selected to partake in a test or beta, you will receive your key in a separate email with more detailed instructions.
Joda írta: Fasza. Bloodstained is ezer éve készül már, mostmár ez is örökkévalóságik fog húzódni. Jó projecteket sikerült backelnem. :D
Kb story of my life.... Dreamfall: Chapters backerek még mindig nem kapták meg a dobozos változatot, és ez még az az eset, hogy legalább a játék elkészült.
ShowHide spoiler #amiket én backeltem eddig
UnDungeon (2017 januárban indult, 2018 januárra ígérték) - perpill 2018 dec / 2019 jan-ra ígérik. Kb semmit nem láttunk belőle Gibbous - A Cthulhu Adventure - (2016 áprilisában indult, 2017 májusára ígérték) - perpill azt állítják, hogy felével már megvannak, és van demo Divinity Original Sin 2 - kész The Bards Tale 4 - (2015 júniusában indult, 2017 októberére ígérték) - Perpill 2018 Q3 a céldátum. Shrun Hong Kong - kész Galactic Princess - (2014 februárban indult, 2015 decemberére ígérték) - éves kihagyás után volt valami élet nyáron benne, de egy steam-re kirakott demo-n kívül szerintem ebből már más nem lesz. Dex - kész, bár ez is nagyon megcsúszott, asszem 1,5-2 évet kb? Paradise Lost: First Contact - (2013 novemberben indult, 2014 decemberére ígérték) Ez szintén nincs kész, de legalább aktívnak tűnnek a fejlesztők, a demo inkább beta, 3 havonta postolgatnak. Időpontot azért nem mondanak... Torment - kész, brutál csúszással persze Dreamfall Chapters - játék kész, backer rewardok még mindig csúsznak, valszleg kurvára nincs pénzük megcsinálni őket Broken Sword - the Serpent's Curse - kész, 1-2 év késés Double Fine Adventure - kész, de ezt asszem legtöbben ismerjük
Azaz 12-ből 7 elkészült ugyan, de a legtöbb "kisebb" (éves) vagy monumentálisabb csúszással.
Ja, csak a Bloodstained az eddigiek alapján lassan, de biztosan halad A-ból B-be, a Nightdive meg beleugrott valami brainstorming-gödörbe, amiből nem tud kimászni. A legutóbbi videóknál már csak néztem, hogy fuck is this, mert úgy tűnt, hogy nem fejlesztik, hanem visszabontják a játékot, mint akik rendszeresen meggondolják magukat. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én csak egy dolgot nem értek: hogy miért tolják párhuzamosan a két projectet, amikor a mostani események tanúsága szerint a remake-nek is jól jönne egy Spector.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most majdnem megkérdeztem, hogy egyébként tényleg zavar-e titeket, ha egy játék nem az előre beharangozott időpontra készül el, de aztán rájöttem, hogy Jodát tényleg zavarhatja, mivel addig nincs mivel játszania.
jaja. Alig van valami. Most is csak a Zelda megy mar par hete, mario xcom, odyssey meg most jott tegnap a bayonetta 1-2... pc-n megy a fortnite, lassan elite 3.0, marcius elejen egybol ff vx. Uj ac-t azota se fejeztem meg be. Hidd el pont telibeszarom joideje ha valami csuszik, sot. Meg orulok is neki kicsit. :D csak most igy eszembejutott, hogy amiket backeltem azok mar kesnek eveket az eredeti datumokhiz kepest. A kingdom come is elvileg 2015re volt igerve a 4 eve indult kickstarteren.
Zavar, ugyanakkor nem árt a kezdetektől realistának lenni. Egy év alatt nem készül el semmi, aminek kickstarter-nyi befektetés kell. Viszont 3-4x annyi idő azért már elég ahhoz, hogy az ember lemondjon róla.
Itt nem erről van szó egyébként, hanem konkrétan arról, hogy bár nem mondják, de valószínűleg a backerek pénzét mind sikerült eltapsolni arra a projectre, amit most bedöntöttek. Szerintem mindenki pont leszarja, hogy mikor jelenik meg egy játék, de azt már annyira nem, hogy megjelenik-e egyáltalán.
Mindegy, legalább van Prey 2017-ünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most majdnem megkérdeztem, hogy egyébként tényleg zavar-e titeket, ha egy játék nem az előre beharangozott időpontra készül el
alapbol nem feltetlen, de ha tudom hogy nem 2 ev mulva hanem (mit tudom en) nyogvenyelosen 6-7 mulva kapom csak meg a kerdeses gammat amikorra mar ki tudja hol tart az eletem, nem biztos hogy beletolom a kerdeses osszeget, hanem ott szarok bele ugye. Az az 50-60 dolcsi most sokkal tobbet dob az eletemen, mint 6 ev lefolyasa alatt megsporolt 10-15. Amit btw addigra meg is evett kb az inflacio. :)
Masik meg amit elottem is elmondanak, a hosszu nyuzas-huzas az egyik legbiztosabb jele hogy fuccsba fog menni az adott projekt, nemes egyszeruseggel mert kifutnak a penzbol. Ha felveszel egy osszeget es kiszamolod hogy 2 ev alatt osszehozol valamit belole, fizeted az embereidet es a projekt tobbi reszet, akkor az 6-7 re lehuzva sehogyan szamolgatva sem jon ki anyagilag. Azert is van hogy egy csomo projekt ami kegyetlen kesik alig tudja kinyogni a jatekot, a fizikai backer rewardok meg vagy jonnek ezutan vagy nem, mivel jocskan el van tapsolva mar az arra kalapozott osszeg resze, az extra elpazarolt elhasznalt evekkel. Es ha kijon a jatek az meg az abszolut jobbik eset.
Egyreszt erre is alapozom a dontesemet amikor backelek es sohasem fizetek extra fizikai backer cuccra, mert nagyobb az esely hogy nem jon meg minthogy ezen probalnak majd lefaragni, mintsem hogy az alap szoftver nem jon meg, ha alapbol arra alapozok hogy a kickstarter cegek zome tulbecsuli a kepessegeit es alulbecsuli a koltsegeit, raszanni valo idot.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A source familiar with the project, speaking on condition of anonymity, told Polygon that “mission creep” and unrealistic ambitions had eaten up the Kickstarter funds, something that Nightdive largely confirmed. In an interview with Polygon, director of business development Larry Kuperman said that a strategy to pitch the game to publishers, in order to secure more funding, had not been successful. He added that around 15 contract workers will no longer be working on the game, but that Nightdive is not laying off any full-time staff.
After the hiatus, said Kuperman, development will begin again, with some creators of the original demo — which attracted so much interest on Kickstarter — likely returning to work on the project. When pressed for a timeline, he estimated the game’s release at “18 to 24 months” from now.
Kuperman said that Nightdive will continue to use the Unreal Engine, and will incorporate many of the assets that the studio has already created.
Kuperman said that “mistakes were made,” but added that the company is determined to honor its Kickstarter commitments, using funds from sales of other classic games updated and re-released by the company.
Hát, akkor szerintem én most megyek Turokot venni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A source familiar with the project, speaking on condition of anonymity, told Polygon that “mission creep” and unrealistic ambitions had eaten up the Kickstarter funds
szinte every "na ez majd vilagmegvaltoan kurva jo lesz!" kickstarter projekt evör. :)
a strategy to pitch the game to publishers, in order to secure more funding, had not been successful
meg szep, a tipikus nyakkendos azert at tudja gondolni alapszinten az adott gamma anyagi helyzetet (meg ha a jatek jo is). Eleve niche jatek, aztan akit erdekelt tipikusan mar befizetett a kickstarterre, tobb zs-t a kiadassal nem valoszinu hogy fognak szakitani, igy az extra rafizetett osszeg csak a befejezesre uszna el, nem termelne erdemleges nyereseget kesobb.
Btw azota is rohogok Romero-ek Blackroom-jan. Az emberek zome vagta akkor is hogy sima shitposter lett mara mar az oreg (ezert nem ugraltak tejelni neki), bizalmat szavazni egy kiegett, 20-25 eve igazan semmi erdemlegesen kiemelkedot asztalra letevo embernek hogyan tennenk mar. Nagyot mondani barki tud, teljesiteni az elmondottakra mar annal kevesebben, mint lathatjuk is hogy mennyi, eredetileg beharangozott ambiciozusbol kifolyolagos nehezseggel kuzdo projekt van.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
meg szep, a tipikus nyakkendos azert at tudja gondolni alapszinten az adott gamma anyagi helyzetet (meg ha a jatek jo is). Eleve niche jatek, aztan akit erdekelt tipikusan mar befizetett a kickstarterre, tobb zs-t a kiadassal nem valoszinu hogy fognak szakitani, igy az extra rafizetett osszeg csak a befejezesre uszna el, nem termelne erdemleges nyereseget kesobb.
Nekem más a véleményem, szvsz tavaly nyárig igazán jó eredménnyel lehetett volna elsózni egy ilyen portékát, mert a sci-fi téma mindig menő, az Alien Isolation vagy a SOMA is kellemesen sikeres játékok voltak, a System Shock pre-alpha demója meg hiperhangulatosra sikerült. Minden egyben volt ahhoz, hogy visszatérhessen a System Shock...
...csak aztán az Arkane csinált egy remek Shock-játékot, jutalomként viszont megosztó kritikákat és anyagi buktát kapott érte. Simán el tudom képzelni, hogy a Nigthdive jól haladt a melóval, és az ígéretes kilátások hatására kezdte el bővíteni és bővíteni a koncepciót, csak aztán a Prey miatt elszálldostak a befektetők.
Btw azota is rohogok Romero-ek Blackroom-jan. Az emberek zome vagta akkor is hogy sima shitposter lett mara mar az oreg (ezert nem ugraltak tejelni neki), bizalmat szavazni egy kiegett, 20-25 eve igazan semmi erdemlegesen kiemelkedot asztalra letevo embernek hogyan tennenk mar. Nagyot mondani barki tud, teljesiteni az elmondottakra mar annal kevesebben, mint lathatjuk is hogy mennyi, eredetileg beharangozott ambiciozusbol kifolyolagos nehezseggel kuzdo projekt van.
Ettől viszont még elég sokan raktak pénzt a Blackroomba, és azóta is vissza-visszatérő téma klasszik FPS körökben, hogy mikor kerül elő megint a játék. Szvsz ott a legnagyobb probléma Romero kétes hírneve mellett az volt, hogy semmit sem mutattak belőle, a koncepció meg csak niche körökben érthető.
A Blackroom a régi, Romero-féle absztrakt level designt akarja visszahozni, és ki is találtak egy egész jó megoldást arra, hogy ez hogyan működhet egy modern játékban, de még a Doom fanok többségének sincs halvány lila fingja sem arról, hogy mi az az absztrakt level design. Ahelyett, hogy ezt egy demóval illusztrálták volna, Romero csinált két kurva jó pályát a Doomhoz, amik tényleg kurva jó pályák voltak, de a Doom scene azért nem olyan hatalmas, hogy két fasza pályával el lehessen adni egy új játékot. A "Romero's still got it!" reakció megvolt, de a többség nem azt kérdezte utána, hogy hol kell tejelni a Blackroomért, hanem azt, hogy Romero csinál-e egy egész epizódot a Doomhoz. :D
Én remélem, hogy összeszedik még azt a játékot, mert Romeróban simán benne van egy jó játék, csak szedjék össze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Március 8-án jelenik meg.
Non serviam
Egy ba-dum-tsz-re vágysz, vagy valami másra?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://youtu.be/KlGRE97W9FA
Jó lesz az.
Na egy ilyen játékot tökre össze lehetne rakni UE4-ben.. (A kérdés csak az, hogy hogyan :D)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pofás!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez az első Cthulhu játék ami tényleg Cthulhu játéknak tűnik.
Mi volt a baj a Dark Corners of the Earth játékkal?
Nyilván nem elsődleges fontosságú, de csak én érzem gyengének a grafikát?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nem volt az rossz, de több nyomozás és kevesebb összecsapás mindíg jót tesz egy Cthulhu kalandnak (már csak azért is mert az összecsapásba Cthulhuban bele szokás halni/őrülni :-) ).
Oké, csak azért kérdeztem, mert nekem ez a trailer nagyon arra hasonlít. Persze vannak újdonságok, de lehetne rá tekinteni DCofE remake/remasterként is akár.
Ez RPG-bb lesz (Nokedli gondolom úgy értette, hogy az asztali CoC RPG-re hasonlít, és sokaknak az a CoC, nem Lovecraft önmagában), de egyébként igen, hasonlít a Dark Cornersre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=avJ50YRup0o
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Továbbá a Vermintide 2-höz is kiküldték a béta kulcsokat. Aki jelentkezett valaha, csekkolja a levelesládáját.
Roadmap:
Non serviam
SShock remake parkolópályán...
ibi amentia latet
Fasza. Bloodstained is ezer éve készül már, mostmár ez is örökkévalóságik fog húzódni. Jó projecteket sikerült backelnem. :D
rwurl=https://gfycat.com/SociableRevolvingGardensnake
Kb story of my life.... Dreamfall: Chapters backerek még mindig nem kapták meg a dobozos változatot, és ez még az az eset, hogy legalább a játék elkészült.
Gibbous - A Cthulhu Adventure - (2016 áprilisában indult, 2017 májusára ígérték) - perpill azt állítják, hogy felével már megvannak, és van demo
Divinity Original Sin 2 - kész
The Bards Tale 4 - (2015 júniusában indult, 2017 októberére ígérték) - Perpill 2018 Q3 a céldátum.
Shrun Hong Kong - kész
Galactic Princess - (2014 februárban indult, 2015 decemberére ígérték) - éves kihagyás után volt valami élet nyáron benne, de egy steam-re kirakott demo-n kívül szerintem ebből már más nem lesz.
Dex - kész, bár ez is nagyon megcsúszott, asszem 1,5-2 évet kb?
Paradise Lost: First Contact - (2013 novemberben indult, 2014 decemberére ígérték) Ez szintén nincs kész, de legalább aktívnak tűnnek a fejlesztők, a demo inkább beta, 3 havonta postolgatnak. Időpontot azért nem mondanak...
Torment - kész, brutál csúszással persze
Dreamfall Chapters - játék kész, backer rewardok még mindig csúsznak, valszleg kurvára nincs pénzük megcsinálni őket
Broken Sword - the Serpent's Curse - kész, 1-2 év késés
Double Fine Adventure - kész, de ezt asszem legtöbben ismerjük
Azaz 12-ből 7 elkészült ugyan, de a legtöbb "kisebb" (éves) vagy monumentálisabb csúszással.
Ja, csak a Bloodstained az eddigiek alapján lassan, de biztosan halad A-ból B-be, a Nightdive meg beleugrott valami brainstorming-gödörbe, amiből nem tud kimászni. A legutóbbi videóknál már csak néztem, hogy fuck is this, mert úgy tűnt, hogy nem fejlesztik, hanem visszabontják a játékot, mint akik rendszeresen meggondolják magukat. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh well.. Remélem azért a Warren Spector féle SS3 projekt jól halad.
Én csak egy dolgot nem értek: hogy miért tolják párhuzamosan a két projectet, amikor a mostani események tanúsága szerint a remake-nek is jól jönne egy Spector.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh, reboot "ideiglenes" leállítását nem is láttam, csak ma.... :(
Most majdnem megkérdeztem, hogy egyébként tényleg zavar-e titeket, ha egy játék nem az előre beharangozott időpontra készül el, de aztán rájöttem, hogy Jodát tényleg zavarhatja, mivel addig nincs mivel játszania.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Zavar, ugyanakkor nem árt a kezdetektől realistának lenni. Egy év alatt nem készül el semmi, aminek kickstarter-nyi befektetés kell. Viszont 3-4x annyi idő azért már elég ahhoz, hogy az ember lemondjon róla.
Itt nem erről van szó egyébként, hanem konkrétan arról, hogy bár nem mondják, de valószínűleg a backerek pénzét mind sikerült eltapsolni arra a projectre, amit most bedöntöttek. Szerintem mindenki pont leszarja, hogy mikor jelenik meg egy játék, de azt már annyira nem, hogy megjelenik-e egyáltalán.
Mindegy, legalább van Prey 2017-ünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
alapbol nem feltetlen, de ha tudom hogy nem 2 ev mulva hanem (mit tudom en) nyogvenyelosen 6-7 mulva kapom csak meg a kerdeses gammat amikorra mar ki tudja hol tart az eletem, nem biztos hogy beletolom a kerdeses osszeget, hanem ott szarok bele ugye. Az az 50-60 dolcsi most sokkal tobbet dob az eletemen, mint 6 ev lefolyasa alatt megsporolt 10-15. Amit btw addigra meg is evett kb az inflacio. :)
Masik meg amit elottem is elmondanak, a hosszu nyuzas-huzas az egyik legbiztosabb jele hogy fuccsba fog menni az adott projekt, nemes egyszeruseggel mert kifutnak a penzbol. Ha felveszel egy osszeget es kiszamolod hogy 2 ev alatt osszehozol valamit belole, fizeted az embereidet es a projekt tobbi reszet, akkor az 6-7 re lehuzva sehogyan szamolgatva sem jon ki anyagilag. Azert is van hogy egy csomo projekt ami kegyetlen kesik alig tudja kinyogni a jatekot, a fizikai backer rewardok meg vagy jonnek ezutan vagy nem, mivel jocskan el van tapsolva mar az arra kalapozott osszeg resze, az extra
elpazaroltelhasznalt evekkel. Es ha kijon a jatek az meg az abszolut jobbik eset.Egyreszt erre is alapozom a dontesemet amikor backelek es sohasem fizetek extra fizikai backer cuccra, mert nagyobb az esely hogy nem jon meg minthogy ezen probalnak majd lefaragni, mintsem hogy az alap szoftver nem jon meg, ha alapbol arra alapozok hogy a kickstarter cegek zome tulbecsuli a kepessegeit es alulbecsuli a koltsegeit, raszanni valo idot.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
System Shock interjú:
https://www.polygon.com/2018/2/16/17016744/system-shock-reboot-hiatus-nightdive-interview
Hát, akkor szerintem én most megyek Turokot venni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
szinte every "na ez majd vilagmegvaltoan kurva jo lesz!" kickstarter projekt evör. :)
meg szep, a tipikus nyakkendos azert at tudja gondolni alapszinten az adott gamma anyagi helyzetet (meg ha a jatek jo is). Eleve niche jatek, aztan akit erdekelt tipikusan mar befizetett a kickstarterre, tobb zs-t a kiadassal nem valoszinu hogy fognak szakitani, igy az extra rafizetett osszeg csak a befejezesre uszna el, nem termelne erdemleges nyereseget kesobb.
Btw azota is rohogok Romero-ek Blackroom-jan. Az emberek zome vagta akkor is hogy sima shitposter lett mara mar az oreg (ezert nem ugraltak tejelni neki), bizalmat szavazni egy kiegett, 20-25 eve igazan semmi erdemlegesen kiemelkedot asztalra letevo embernek hogyan tennenk mar. Nagyot mondani barki tud, teljesiteni az elmondottakra mar annal kevesebben, mint lathatjuk is hogy mennyi, eredetileg beharangozott ambiciozusbol kifolyolagos nehezseggel kuzdo projekt van.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nekem más a véleményem, szvsz tavaly nyárig igazán jó eredménnyel lehetett volna elsózni egy ilyen portékát, mert a sci-fi téma mindig menő, az Alien Isolation vagy a SOMA is kellemesen sikeres játékok voltak, a System Shock pre-alpha demója meg hiperhangulatosra sikerült. Minden egyben volt ahhoz, hogy visszatérhessen a System Shock...
...csak aztán az Arkane csinált egy remek Shock-játékot, jutalomként viszont megosztó kritikákat és anyagi buktát kapott érte. Simán el tudom képzelni, hogy a Nigthdive jól haladt a melóval, és az ígéretes kilátások hatására kezdte el bővíteni és bővíteni a koncepciót, csak aztán a Prey miatt elszálldostak a befektetők.
Ettől viszont még elég sokan raktak pénzt a Blackroomba, és azóta is vissza-visszatérő téma klasszik FPS körökben, hogy mikor kerül elő megint a játék. Szvsz ott a legnagyobb probléma Romero kétes hírneve mellett az volt, hogy semmit sem mutattak belőle, a koncepció meg csak niche körökben érthető.
A Blackroom a régi, Romero-féle absztrakt level designt akarja visszahozni, és ki is találtak egy egész jó megoldást arra, hogy ez hogyan működhet egy modern játékban, de még a Doom fanok többségének sincs halvány lila fingja sem arról, hogy mi az az absztrakt level design. Ahelyett, hogy ezt egy demóval illusztrálták volna, Romero csinált két kurva jó pályát a Doomhoz, amik tényleg kurva jó pályák voltak, de a Doom scene azért nem olyan hatalmas, hogy két fasza pályával el lehessen adni egy új játékot. A "Romero's still got it!" reakció megvolt, de a többség nem azt kérdezte utána, hogy hol kell tejelni a Blackroomért, hanem azt, hogy Romero csinál-e egy egész epizódot a Doomhoz. :D
Én remélem, hogy összeszedik még azt a játékot, mert Romeróban simán benne van egy jó játék, csak szedjék össze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tldr: never preorder
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut