Olyan sok a melo hogy mar nem birok minden film minden karakterere odafigyelni egy jo ideje. Szoval szepen atszervezodtunk es mar kb nyar ota ketten visszuk a korabbi feladatkoreimet.
Vagyis nem leptem ki vagy ilyesmi ;)
PS4-emulátornak ilyen CPU-igénnyel világbajnok lenne. Ez nem a PS2-es verzió, hanem a felhúzott PS4-es, és eddig nem volt belőle 60 fps-es változat, PS4 Prón se. Ettől függetlenül a GTX 980 erősnek tűnik itt 1080p-hez.
Nem tudhatjuk, hogy problémás lesz-e, vagy fölélőtték, illetve szépen lehet skálázni. Nem igazán próbálgattam a vegyes hírű steames FF-verziókat. A régiekből a marokkonzolról visszaportoltak kifejezetten csúnyák a SNES-es eredetikhez képest.
Amellett, hogy ez túlzás (ami a technikai részét illeti), azt macerás 16:9-re moddal is felhúzni (én lusta is voltam rá, tört exe nélkül nem is igazán lehet), és az mindig nagyon megdobja a régi játékok gépigényét. A ZDoom (tudom, source port) ment nálam 9600 GT-n 200 fps-sel (1280x1024-ben), de 1080p-ben nem volt meg a 60 fps egy GTX 750 Ti-n. A 9600 GT meg kevés volt a Sands of Time-hoz full HD-ben.
A KotOR pedig egy szörnyeteg volt a maga módján, még egy 6600 GT-n is szaggatatott összevissza "hagyományos" felbontások mellett, hosszú éveken át nem érte meg rá AA-t pakolni az optionsben (a 750 Ti már azért elég volt neki).
We’ve finished pre-production and entered main production. At the moment we finance the game ourselves but we won’t be able to finance the whole production. So we’re thinking about launching a Kickstarter campaign to stay completely independent. If we do that, there will be early versions (Alpha/Beta) for backers end of 2018. Full release will be 2019.
Nem semmi. Erről nincs infó, de az Adam elvileg 1440p-ben ment anno egy GTX980-an kártyán. értem én hogy csak demo, de megnéznék pár "séta szimulátor" kalandjátékot ilyen kidolgozottsággal, nyilván akció játékot nem lehetne ilyen szinten még jó pár évig megcsinálni. Azért elég keményen odateszi magát az unreal motorral szemben.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3Eu7NzzHC84
Első nagyobb projekt, amin már semmit sem dolgoztam - szóval nyugodt szívvel gratulálok a csapatnak :)
rwurl=https://i.imgur.com/JPTb8e2.gifv
Olyan sok a melo hogy mar nem birok minden film minden karakterere odafigyelni egy jo ideje. Szoval szepen atszervezodtunk es mar kb nyar ota ketten visszuk a korabbi feladatkoreimet.
Vagyis nem leptem ki vagy ilyesmi ;)
Huh, oké. Hirtelen kezdtem aggódni, hogy áttelepültél a Weta-hoz vagy valami. ^^
PS4-emulátornak ilyen CPU-igénnyel világbajnok lenne. Ez nem a PS2-es verzió, hanem a felhúzott PS4-es, és eddig nem volt belőle 60 fps-es változat, PS4 Prón se. Ettől függetlenül a GTX 980 erősnek tűnik itt 1080p-hez.
Nem tudhatjuk, hogy problémás lesz-e, vagy fölélőtték, illetve szépen lehet skálázni. Nem igazán próbálgattam a vegyes hírű steames FF-verziókat. A régiekből a marokkonzolról visszaportoltak kifejezetten csúnyák a SNES-es eredetikhez képest.
Sors bona, nihil aliud.
Hát igen, de mikor meglátok egy ilyen képet egy GTX 980 igénnyel... :D
rwurl=http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/595520/ss_04df608f10a0656...
És az ezer éves KOTOR körberöhögi a grafikát.
Amellett, hogy ez túlzás (ami a technikai részét illeti), azt macerás 16:9-re moddal is felhúzni (én lusta is voltam rá, tört exe nélkül nem is igazán lehet), és az mindig nagyon megdobja a régi játékok gépigényét. A ZDoom (tudom, source port) ment nálam 9600 GT-n 200 fps-sel (1280x1024-ben), de 1080p-ben nem volt meg a 60 fps egy GTX 750 Ti-n. A 9600 GT meg kevés volt a Sands of Time-hoz full HD-ben.
A KotOR pedig egy szörnyeteg volt a maga módján, még egy 6600 GT-n is szaggatatott összevissza "hagyományos" felbontások mellett, hosszú éveken át nem érte meg rá AA-t pakolni az optionsben (a 750 Ti már azért elég volt neki).
Sors bona, nihil aliud.
Március 6. YAAAAAAY!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=O0EQlItIDTg
J-pop fiúbanda szörnyekkel harcol? Baró!
The strong eat, the weak are meat.
Sóderbánya:
Talán mutatnak valamit a Cyberpunk 2077-ből az idei E3-on.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
ÚJ THEME HOSPITAL!!!!!!!!
khm, szóval:
http://www.eurogamer.net/articles/2018-01-16-theme-hospital-spiritual-su...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=TsxYNuCRl10
Mikro-tranzakciókat vizionálok.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
intervlyű: https://www.rockpapershotgun.com/2018/01/16/theme-park-sequel-details/
ibi amentia latet
Ez már Sega, nem EA
Blizzard... :D Zseniális! Sorozat kéne ebből is!
rwurl=https://youtu.be/J2LiUsEOqcU
rwurl=https://youtu.be/DDsRfbfnC_A
http://www.dsogaming.com/news/book-of-the-dead-is-a-first-person-interac...
Jó lesz az.
Ez baromi hangulatos volt, remélhetőleg, ha már engine showcase, ingyen vagy nagyon olcsón lehet majd játszani.
The strong eat, the weak are meat.
Fable franchise owner Microsoft has tasked UK developer Playground, which makes the Forza Horizon racing games for Xbox and PC, with creating this new Fable.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Megascans in action.
Amúgy jó.
Choose your next words with excpetional care!
Jón a promcsi videojáték:
http://www.ign.com/articles/2018/01/17/alien-game-in-development-at-cold...
Non serviam
Na, FPS lesz, a fejlesztőről viszont csak annyit lehet tudni, hogy 2015 óta léteznek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Iron Harvest:
rwurl=https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/008/877/955/large/jak...
Egy szóval ez sem készül el soha.
Non serviam
Elég sokat fektettek az alapokba, sztem lesz ebből énekes halott. Csak hát lassan.
Egy hét alatt 120000 dollár jött össze, amit a cég eát is utalt a meghalt grafikus családjának.
https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/a-tribute-to-ccp-blaze-an...
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Nem semmi. Erről nincs infó, de az Adam elvileg 1440p-ben ment anno egy GTX980-an kártyán. értem én hogy csak demo, de megnéznék pár "séta szimulátor" kalandjátékot ilyen kidolgozottsággal, nyilván akció játékot nem lehetne ilyen szinten még jó pár évig megcsinálni. Azért elég keményen odateszi magát az unreal motorral szemben.
Promcsiii ? Alien lesz, nem Promcsi remélhetőleg...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://sg.hu/cikkek/jatek/129336/feldolgozast-kap-a-forsaken-is
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3rIjcRK_BNU