Én 2 méterről játszom 27"-on, 2 méterről 42"-on és 3 méterről 55"-on, de nem érzem túl nagynak a kijelzőket, lejjebb nem mennék már. Ez alapján te sem nézed túl közelről, de nekem sosem volt kicsit sme hasonló gondom semmilyen játékban. De én megpróübálnám a fov-ot állítgatni valamelyik játékban, amelyikben valamilyen trükkel lehet, kitesztelni, hogy az jelenti-e a gondot. A hirtelen mozgások és "nézetváltások" (lásd Mirror's Edge) lehetséges, hogy ez tesz még me. De szernecsére első kézből nincsen tapasztalatom a témában.
Murdered: Soul Suspect-hez már kerestem FOV állító programot, este azt hiszem ki is próbálom.
Illetve lehet rövid időre kiteszek FPS counter-t, és lehet visszaveszem inkább a grafikát, továbbá gamma-t is lejjebb állítom. Aztán meglássuk meddig bírom így :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A távolságok okésnak tűnnek, szóval én is csak azt tudom javasolni, hogy fovozzál. :)
Szerk: A megszokás dolgot sem zárnám ki egyébként, mert pl. a különböző játékok közötti váltás is tud érdekes lenni néha (130-as fovon való Quake Championsozás után kellett egy kis idő, mire megszoktam a 100-at a Bulletstormban most pl.), szóval végül is el is szokhattál a dologtól.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szkeptikus vagyok a fovállítással kapcsolatban, de megnézem nemsokára, hogy ér e valamit.
Nálam a monitor mérete, típusa, távolsága stb. sose számított, huszonéve a 14 colos monitorokon játszva ezeket ugyan úgy émelyegtem, mint most a 49-essel.
Így utólag belegondolva lehet kicsit túlpoénkodtam ezt egy rendes vélemény nélkül, bár aki játszotta a játékot vagy belenézett a spoiler tag-be lehet rájöhetett hogy itt valami nem teljesen oké.. :)
Komolyra fordítva a szót, lényeg, hogy engem durván meglepett, főleg az ügyesen burkolt látszatának ellenére. Nem akarok semmi másba belemenni és más játékhoz sem hasonlítani mert elvenném az egész esszenciáját, de meg kell mondjam hogy (főleg a befejezése után) zseniálisan van megírva és felépítve az egész, és megint egy olyan ritkább darab ami feszegeti a "játék" mint fogalom határait.
Könnyen meglehet hogy sokan el is fognak menni mellette, ami valahol érthető, hiszen ki a fene akarna játszani egy anime randiszimulátorba ültetett vizuális novellával, aminek pl. a Steam store oldalát is meglátogatva az első reakciónk max csak a szemünk forgatása lesz? (Bár már maga a Steam-en feltüntetett tartalom leírás is nagy árulkodó jel lehet..)
Well... a tanácsom az, hogy csak játszatok vele. Játszani KELL vele, hogy értse az ember. Ne akadjunk fenn külsőségeken, csak.. Játszatok vele :) Kell hozzá egy kis türelem talán, de utólag belegondolva az is direkt a része.
Igen, nem minden TV-t játékra terveztek, amiért a magas válaszidő és input lag hozzá tud járulni a motion sickness-szerű tünetekhez. Régi, folyadékkristályos monitoroknál is jelentkezhetnek hasonló gondok.
Viszont a kijelzőcsere sem garancia. Az egyik exem például nagyon érzékeny volt eleinte, szóval a közös játék egyfajta rituáléve nőtte ki magát: lámpafényben, gyömbérteát szürcsölve, vagy rágózva ültünk le játszani. A monitorleragaszgatós kísérleteim közül pedig a célzást segítő pöttyöcske is segített, nem csak a célzásban.
Szerk.: Ez a Gamasutra cikk ugyan designerek felöl fogja meg a kérdést, de a temérdek forráscikk és a néhány jótanács között talán te is találsz valami használhatót.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Hát nem tudok ezzel a játékkal betelni. 72 óránál járok. Ennyire utoljára a Counter Strike (169 óra) és a Call of Duty Modern Warfare 2 (116 óra) tudott lekötni. Továbbra is csak ajánlani tudom. Year 3 Season Passra simán befizettem.
Persona 5
Ez egy érdekes játék. Tényleg remek a hangulat, mintha egy anime szereplője lenne az ember. Egyetlen negatívumom, hogy japánban még mindig nem tudnak normális szövegeket írni karaktereknek? Illetve ugye a JRPG-re jellemzően sok a feliratos, szinkron nélküli párbeszéd. Ennyire nehéz odakint szinkronizáltatni? Nehogy valaki azzal jöjjön, hogy sok a szöveg...
Witcher 3
Megvettem GOG-on még megjelenéskor -> Velenig jutottam
Megvettem akcióban PS4-re a teljes csomagot -> Novigradig jutottam
Megvettem akcióban Steam-re a teljes csomagot -> Novigradig jutottam... Remélem most nem marad félbe, mert szeretem a játékot de rengeteg időt elvesz egy-egy küldetés is...
Ez egy elég furcsa japó játék. A főhős egy Akibá-ban élő srác, igazi Otaku, aki bedől egy álláshirdetésnek, ami ritka szobrokban ajánl fizetést. Főhősünk egy sötét pincében egy asztalra kötözve ébred fel, ahol gratulál neki a Gyanús Ember, hogy sikerült a műtét és most már ő is neovámpír (máshogy hívják, de kb ez a lényeg).
Ekkor menti meg egy csajszi, és innen kezdődik a sztori. A neovámpírok kiszívják az emberekből az életkedvet, de hogy miért csinálják, az a sztoriból derül ki.
Főhősünk összeáll a csajszival és a barátai segítségével harcol a vámpírok ellen. A legjobb módszer erre, hogy le kell tépni a ruhájukat, mert érzékenyek a napfényre. Az ellenfeleknek általában alsó és felsőruhájuk van, ritkábban valami fejfedő is. Ha sikerül fehérneműre vetkőztetni az ellenfelet, akkor az elég (elvileg nem hal meg, de ez nem egyértelmű).
Harcrendszer
A vetkőztetést közelharcban kell elérni, 3 féle támadás van, lábra, testre és fejre. Ha van ruha az adott testrészen, akkor az sérül. Egy idő után a ruha elkezd villogni, ami azt jelenti, hogy most már letéphető.
Itt jön be egy érdekes rendszer, a Serial Strip. Ha több ruha is villog, akkor azt egymás után le lehet tépni egy kombó akcióval, ami sok pontot ér. Sőt, ha 8 vagy több ruhát sikerül egy kombóval leszedni, akkor a kombó végén a fehérneműket is le lehet tépni. :)
Ilyenkor nincs semmi meztelenkedés, fehér fény cenzorálja a nemi jellegeket, de egyébként sincsenek lemodellezve az érdekes részek.
Szóval ha sok pontot akarsz, akkor úgy kell harcolnod akár 4-8 ellenfél ellen, hogy nem szeded le a ruhájukat azonnal, hanem minél többet villogósra ütsz. Ez persze nem egyszerű, mert ha körbevesznek, akkor gyorsan szétverik rajtad a ruhád. Ráadásul a villogósra vert ruhát ha tovább ütöd, akkor egy idő után simán szétszakad, tehát azt már nem tudod letépni a magasabb kombó reményében.
Külön meglepetés volt, hogy a ruhák leszedéséhez van vagy tízféle animáció, a Drunken Boxingtól a Telekinézisig. Ezek közül mindig egyet tudsz beállítani, hogy melyik animációkat használja, és két harc között lehet változtatni. Én a ninja stílust használom, mert rövid és gyors az animáció mindhárom testtájra, így gyorsabb egy hosszabb kombó.
A játékban folyamatosan növekednek a különböző ruhadarabok letépésére vonatkozó képzettségeink, ami azért fontos, mert így szerezhetünk új ruhákat ingyen.
Fegyverekből eképesztő mennyiségű van, az iskolatáskától a focilabdáig, cukorautómata, papírlegyező, poszter, műanyag lézerkard, stb. 4 nagyobb kategória van, ezeken belül többtucat mindenféle cucc. Ami igazán figyelemreméltó az az, hogy minden fegyvernek egyedi harcmozdulatai vannak.
Mind a fegyverek, mind a ruhák fejleszthetőek némi pénz és sok már nem kellő felszerelés beáldozásával. A jobb ruha azért jó, mert több csapást visel el, mielőtt letéphető állapotba kerül (mert az ellenfelek is erre utaznak) a fegyver meg természetesen többet sebez a ruhák ellen.
Játékmenet
A játékban folyamatosan van egy fősztori, ami meglepő módon semennyire nincs túlbonyolítva. 2-3 óra alatt végig lehet vinni, ha nem csinálsz mást. Van továbbá sok-sok mellékküldetés, amiken azért érződik a japán kultúra.
Van 4-5 női szereplő, akiknek lehet csapni a szelet, de itt se gondoljunk semmi romantikus randiszimulátorra, nincs happy ending. :) A játék végére csak 1 lánnyal lehet összejönni, viszont lehet egyfajta New Game+ -ot indítani, amiben már több lehetőség van karaktergenerálásra, illetve ad segítséget abban, hogy mit érdemes mondani a kiválasztott lánynak.
Van továbbá sokszáz ruházat és fegyver, amit gyűjtögetni lehet. Sokat csak újrajátszással lehet elérni, amikor a vonatkozó ruhaleszedési képesség már elég magas ahhoz, hogy ne letépd, hanem épségben leszedd.
Az a jó, ha nem tudod, hogy mihez :) "Vakon" a legjobb nekimenni. Nehéz lenne így bármit is mondani spoilerek nélkül :) Tényleg csak annyit lehet előzetesen közölni, hogy ne ítéljünk meg egy könyvet csak a borítójáról.
"Játékmenetről" talán még egy pár szót, olyanra mint gazdag gameplay ne nagyon számítsunk nagyon lévén hogy vizuális novella az egész, nagyon olvasmányos, néha felbukkan pár választási lehetőség mint mondjuk egy Telltale játékban, de javarészt ennyi.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ha komolyan nézzük. a GRID-ből nem a legújabb, az Autosport ajánlott mostanság, mondván, hogy az úgyis mindent tud, mint az elődök? Én csak az első részt próbáltam, de nem az esetem. A FlatOuból is jól sikerült még a 2 kvázi remake-je, az Ultimate Carnage is, csak a GfWL-t nem vették ki belőle, illetve mindenkit kiütő versenyt nehezebb játszani 12 pilótával, mint 8-cal.
A Flatout 2-t nem tudom eléggé kiemelni. Emellett a Burnout Paradise-t említeném, illetve nekem még bejött a Need for Speed szériából az első Most Wanted és a 2010-es Hot Pursuit, bár ezek kicsit más jellegűek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nekem annyira nem jött be a Burnout Paradise. Szép a város, hangulatos az első pár óra játék. Aztán elkezdtem nagyon unni. Viszonylag nagy a város, könnyű eltévedni, mert sok a rövidítési lehetőség, de van amikor a levágás végül is máshova visz, mint amerre menni kell a versenyen. És arra nem volt kedvem, hogy memorizáljam minden versenyre a tök más útvonalat. Így meg kénytelen voltam az aktuális első helyezett mögött menni szorosan az utolsó pár kereszteződésig, hogy onnan lenyomjam gyorsan.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Flatout 2 megvolt
GRID 2 szar
Grid Autosport meh az elsőhöz képest
Trackmania-t elfelejtettem írni TMNF-t szoktam tolni mikor elkap az ihelt jó game
Burnout agytépős sebessége és a faltól falig verődés nem jön be
NFS Undergounds 1-2 +MW megvolt
Forza demora ránézek
Illetve Bugbear (Faltout fejlesztői) miatt egy ideig figyelemmel kísértem a Next Car Game ami mostanában kezd beérni, viszont ez egy kicsit zsákbamacska lenne mert nincs demo
Billentyűről nem akarok váltani Dpad számomra meh.. kormányra meg nem fogok pénzt kidobni, mert évente 2x előjön a csapassunk feeling.
A legjobb irányítása eddig a GRIDnek volt billentyűzeten ott arra mentem úgy ahogy én akartam, illetve Flatoutok is elég jól működtek sőt még a TMN is. De az új játékoknál ahogy észrevettem már nem nagyon veszik a billentyűzetet figyelembe. Tudom rengeteg assist van GRID-ben is, de ettől jó és nem faltól falig kell kocsikázni.
Billentyűről nem akarok váltani Dpad számomra meh..
Mire meh a D-pad? Pláne egy autós játékban? Vagy egy szokásos mainstream lövöldében, akció-kalandban? Mármint azt aláírom, hogy a 360 kontrollerét nem bunyós játékokra vagy 2D platformerekre találták ki, de a One-é már sokkal jobb, ha a konkurenciát még nem is érte be.
Nem mintha rád akarnék erőltetni bármit is, az autós játékokkal én is úgy vagyok, hogy csak azok miatt nem vennék külön semmit, a FlatOut 2, illetve UC utáni űrt én sem tudtam mivel betölteni.
De ha már Strato írta, a 2010-es Need for Speed: Hot Pursuit telepítve van nálam, az néha szokott menni. (Kicsit túl driftmániákus nekem, de amúgy nem rossz, és még most is jól néz ki, csak figyelni kell az affinitásra, mert alapból csak az első magot akarja pörgetni 100%-on.)
Nem AAA-, de nem is TY-kategóriás a Gas Guzzlers Extreme, combat racing témában egész jó, és demó is van belőle.
Én 2 méterről játszom 27"-on, 2 méterről 42"-on és 3 méterről 55"-on, de nem érzem túl nagynak a kijelzőket, lejjebb nem mennék már. Ez alapján te sem nézed túl közelről, de nekem sosem volt kicsit sme hasonló gondom semmilyen játékban. De én megpróübálnám a fov-ot állítgatni valamelyik játékban, amelyikben valamilyen trükkel lehet, kitesztelni, hogy az jelenti-e a gondot. A hirtelen mozgások és "nézetváltások" (lásd Mirror's Edge) lehetséges, hogy ez tesz még me. De szernecsére első kézből nincsen tapasztalatom a témában.
Sors bona, nihil aliud.
Murdered: Soul Suspect-hez már kerestem FOV állító programot, este azt hiszem ki is próbálom.
Illetve lehet rövid időre kiteszek FPS counter-t, és lehet visszaveszem inkább a grafikát, továbbá gamma-t is lejjebb állítom. Aztán meglássuk meddig bírom így :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A távolságok okésnak tűnnek, szóval én is csak azt tudom javasolni, hogy fovozzál. :)
Szerk: A megszokás dolgot sem zárnám ki egyébként, mert pl. a különböző játékok közötti váltás is tud érdekes lenni néha (130-as fovon való Quake Championsozás után kellett egy kis idő, mire megszoktam a 100-at a Bulletstormban most pl.), szóval végül is el is szokhattál a dologtól.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szkeptikus vagyok a fovállítással kapcsolatban, de megnézem nemsokára, hogy ér e valamit.
Nálam a monitor mérete, típusa, távolsága stb. sose számított, huszonéve a 14 colos monitorokon játszva ezeket ugyan úgy émelyegtem, mint most a 49-essel.
Így utólag belegondolva lehet kicsit túlpoénkodtam ezt egy rendes vélemény nélkül, bár aki játszotta a játékot vagy belenézett a spoiler tag-be lehet rájöhetett hogy itt valami nem teljesen oké.. :)
Komolyra fordítva a szót, lényeg, hogy engem durván meglepett, főleg az ügyesen burkolt látszatának ellenére. Nem akarok semmi másba belemenni és más játékhoz sem hasonlítani mert elvenném az egész esszenciáját, de meg kell mondjam hogy (főleg a befejezése után) zseniálisan van megírva és felépítve az egész, és megint egy olyan ritkább darab ami feszegeti a "játék" mint fogalom határait.
Könnyen meglehet hogy sokan el is fognak menni mellette, ami valahol érthető, hiszen ki a fene akarna játszani egy anime randiszimulátorba ültetett vizuális novellával, aminek pl. a Steam store oldalát is meglátogatva az első reakciónk max csak a szemünk forgatása lesz? (Bár már maga a Steam-en feltüntetett tartalom leírás is nagy árulkodó jel lehet..)
Well... a tanácsom az, hogy csak játszatok vele. Játszani KELL vele, hogy értse az ember. Ne akadjunk fenn külsőségeken, csak.. Játszatok vele :) Kell hozzá egy kis türelem talán, de utólag belegondolva az is direkt a része.
Ok, nem tudom meg, mert kékhalálozik :P
Igen, nem minden TV-t játékra terveztek, amiért a magas válaszidő és input lag hozzá tud járulni a motion sickness-szerű tünetekhez. Régi, folyadékkristályos monitoroknál is jelentkezhetnek hasonló gondok.
Viszont a kijelzőcsere sem garancia. Az egyik exem például nagyon érzékeny volt eleinte, szóval a közös játék egyfajta rituáléve nőtte ki magát: lámpafényben, gyömbérteát szürcsölve, vagy rágózva ültünk le játszani. A monitorleragaszgatós kísérleteim közül pedig a célzást segítő pöttyöcske is segített, nem csak a célzásban.
Szerk.: Ez a Gamasutra cikk ugyan designerek felöl fogja meg a kérdést, de a temérdek forráscikk és a néhány jótanács között talán te is találsz valami használhatót.
Thx, elolvasom majd a nap folyamán.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
rwurl=https://s4-allgamesdelta.s-ul.eu/Ksc4t7nJ
Rainbow Six Siege
Hát nem tudok ezzel a játékkal betelni. 72 óránál járok. Ennyire utoljára a Counter Strike (169 óra) és a Call of Duty Modern Warfare 2 (116 óra) tudott lekötni. Továbbra is csak ajánlani tudom. Year 3 Season Passra simán befizettem.
Persona 5
Ez egy érdekes játék. Tényleg remek a hangulat, mintha egy anime szereplője lenne az ember. Egyetlen negatívumom, hogy japánban még mindig nem tudnak normális szövegeket írni karaktereknek? Illetve ugye a JRPG-re jellemzően sok a feliratos, szinkron nélküli párbeszéd. Ennyire nehéz odakint szinkronizáltatni? Nehogy valaki azzal jöjjön, hogy sok a szöveg...
Witcher 3
Megvettem GOG-on még megjelenéskor -> Velenig jutottam
Megvettem akcióban PS4-re a teljes csomagot -> Novigradig jutottam
Megvettem akcióban Steam-re a teljes csomagot -> Novigradig jutottam... Remélem most nem marad félbe, mert szeretem a játékot de rengeteg időt elvesz egy-egy küldetés is...
A Witcher 3-mal minden platformon csak egyszer lehet próbálkozni? :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Szerintem Joda után már világos volt. Nekem már megalapoztátok a kedvem hozzá, csak nem tudom, hogy mihez. És ne is áruljátok el!
Sors bona, nihil aliud.
Akiba's Trip: Undead & Undressed
Ez egy elég furcsa japó játék. A főhős egy Akibá-ban élő srác, igazi Otaku, aki bedől egy álláshirdetésnek, ami ritka szobrokban ajánl fizetést. Főhősünk egy sötét pincében egy asztalra kötözve ébred fel, ahol gratulál neki a Gyanús Ember, hogy sikerült a műtét és most már ő is neovámpír (máshogy hívják, de kb ez a lényeg).
Ekkor menti meg egy csajszi, és innen kezdődik a sztori. A neovámpírok kiszívják az emberekből az életkedvet, de hogy miért csinálják, az a sztoriból derül ki.
Főhősünk összeáll a csajszival és a barátai segítségével harcol a vámpírok ellen. A legjobb módszer erre, hogy le kell tépni a ruhájukat, mert érzékenyek a napfényre. Az ellenfeleknek általában alsó és felsőruhájuk van, ritkábban valami fejfedő is. Ha sikerül fehérneműre vetkőztetni az ellenfelet, akkor az elég (elvileg nem hal meg, de ez nem egyértelmű).
Harcrendszer
A vetkőztetést közelharcban kell elérni, 3 féle támadás van, lábra, testre és fejre. Ha van ruha az adott testrészen, akkor az sérül. Egy idő után a ruha elkezd villogni, ami azt jelenti, hogy most már letéphető.
Itt jön be egy érdekes rendszer, a Serial Strip. Ha több ruha is villog, akkor azt egymás után le lehet tépni egy kombó akcióval, ami sok pontot ér. Sőt, ha 8 vagy több ruhát sikerül egy kombóval leszedni, akkor a kombó végén a fehérneműket is le lehet tépni. :)
Ilyenkor nincs semmi meztelenkedés, fehér fény cenzorálja a nemi jellegeket, de egyébként sincsenek lemodellezve az érdekes részek.
Szóval ha sok pontot akarsz, akkor úgy kell harcolnod akár 4-8 ellenfél ellen, hogy nem szeded le a ruhájukat azonnal, hanem minél többet villogósra ütsz. Ez persze nem egyszerű, mert ha körbevesznek, akkor gyorsan szétverik rajtad a ruhád. Ráadásul a villogósra vert ruhát ha tovább ütöd, akkor egy idő után simán szétszakad, tehát azt már nem tudod letépni a magasabb kombó reményében.
Külön meglepetés volt, hogy a ruhák leszedéséhez van vagy tízféle animáció, a Drunken Boxingtól a Telekinézisig. Ezek közül mindig egyet tudsz beállítani, hogy melyik animációkat használja, és két harc között lehet változtatni. Én a ninja stílust használom, mert rövid és gyors az animáció mindhárom testtájra, így gyorsabb egy hosszabb kombó.
A játékban folyamatosan növekednek a különböző ruhadarabok letépésére vonatkozó képzettségeink, ami azért fontos, mert így szerezhetünk új ruhákat ingyen.
Fegyverekből eképesztő mennyiségű van, az iskolatáskától a focilabdáig, cukorautómata, papírlegyező, poszter, műanyag lézerkard, stb. 4 nagyobb kategória van, ezeken belül többtucat mindenféle cucc. Ami igazán figyelemreméltó az az, hogy minden fegyvernek egyedi harcmozdulatai vannak.
Mind a fegyverek, mind a ruhák fejleszthetőek némi pénz és sok már nem kellő felszerelés beáldozásával. A jobb ruha azért jó, mert több csapást visel el, mielőtt letéphető állapotba kerül (mert az ellenfelek is erre utaznak) a fegyver meg természetesen többet sebez a ruhák ellen.
Játékmenet
A játékban folyamatosan van egy fősztori, ami meglepő módon semennyire nincs túlbonyolítva. 2-3 óra alatt végig lehet vinni, ha nem csinálsz mást. Van továbbá sok-sok mellékküldetés, amiken azért érződik a japán kultúra.
Van 4-5 női szereplő, akiknek lehet csapni a szelet, de itt se gondoljunk semmi romantikus randiszimulátorra, nincs happy ending. :) A játék végére csak 1 lánnyal lehet összejönni, viszont lehet egyfajta New Game+ -ot indítani, amiben már több lehetőség van karaktergenerálásra, illetve ad segítséget abban, hogy mit érdemes mondani a kiválasztott lánynak.
Van továbbá sokszáz ruházat és fegyver, amit gyűjtögetni lehet. Sokat csak újrajátszással lehet elérni, amikor a vonatkozó ruhaleszedési képesség már elég magas ahhoz, hogy ne letépd, hanem épségben leszedd.
Verdikt: 5/7
Meglepően szórakoztató harcrendszer, meglepően lapos sztori.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Az a jó, ha nem tudod, hogy mihez :) "Vakon" a legjobb nekimenni. Nehéz lenne így bármit is mondani spoilerek nélkül :) Tényleg csak annyit lehet előzetesen közölni, hogy ne ítéljünk meg egy könyvet csak a borítójáról.
"Játékmenetről" talán még egy pár szót, olyanra mint gazdag gameplay ne nagyon számítsunk nagyon lévén hogy vizuális novella az egész, nagyon olvasmányos, néha felbukkan pár választási lehetőség mint mondjuk egy Telltale játékban, de javarészt ennyi.
löl
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Autós játékokhoz megjött a kedvem. Tud valaki ajánlani valami jót?
Amik bejöttek:
GRID 1
Flatout
Keresetem rallys játékot is ami billel értelmesen játszható, de nem nagyon találtam.
GRID 2
Flatout 2
:D
Amúgy meg vegyél egy Box kontrollert. Konkrétan arra van belőve már minden játék irányítása ezer éve. Kb könnyebb, mint kormánnyal!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Új PC-s Forza? Mostanában nem találtam értelmeset én se, de nem épp mai játékokat írtál.
Ha komolyan nézzük. a GRID-ből nem a legújabb, az Autosport ajánlott mostanság, mondván, hogy az úgyis mindent tud, mint az elődök? Én csak az első részt próbáltam, de nem az esetem. A FlatOuból is jól sikerült még a 2 kvázi remake-je, az Ultimate Carnage is, csak a GfWL-t nem vették ki belőle, illetve mindenkit kiütő versenyt nehezebb játszani 12 pilótával, mint 8-cal.
Sors bona, nihil aliud.
A Flatout 2-t nem tudom eléggé kiemelni. Emellett a Burnout Paradise-t említeném, illetve nekem még bejött a Need for Speed szériából az első Most Wanted és a 2010-es Hot Pursuit, bár ezek kicsit más jellegűek.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
trackmania
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dirt Showdown, Crash Time 2, Blur
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A GRIP egész frankó állítólag, ha valami egyedi kell, de még early access:
http://store.steampowered.com/app/396900/GRIP/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Burnout Paradise : +1
Jó lesz az.
Nekem annyira nem jött be a Burnout Paradise. Szép a város, hangulatos az első pár óra játék. Aztán elkezdtem nagyon unni. Viszonylag nagy a város, könnyű eltévedni, mert sok a rövidítési lehetőség, de van amikor a levágás végül is máshova visz, mint amerre menni kell a versenyen. És arra nem volt kedvem, hogy memorizáljam minden versenyre a tök más útvonalat. Így meg kénytelen voltam az aktuális első helyezett mögött menni szorosan az utolsó pár kereszteződésig, hogy onnan lenyomjam gyorsan.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Kösz a tippeket.
Flatout 2 megvolt
GRID 2 szar
Grid Autosport meh az elsőhöz képest
Trackmania-t elfelejtettem írni TMNF-t szoktam tolni mikor elkap az ihelt jó game
Burnout agytépős sebessége és a faltól falig verődés nem jön be
NFS Undergounds 1-2 +MW megvolt
Forza demora ránézek
Illetve Bugbear (Faltout fejlesztői) miatt egy ideig figyelemmel kísértem a Next Car Game ami mostanában kezd beérni, viszont ez egy kicsit zsákbamacska lenne mert nincs demo
Billentyűről nem akarok váltani Dpad számomra meh.. kormányra meg nem fogok pénzt kidobni, mert évente 2x előjön a csapassunk feeling.
A legjobb irányítása eddig a GRIDnek volt billentyűzeten ott arra mentem úgy ahogy én akartam, illetve Flatoutok is elég jól működtek sőt még a TMN is. De az új játékoknál ahogy észrevettem már nem nagyon veszik a billentyűzetet figyelembe. Tudom rengeteg assist van GRID-ben is, de ettől jó és nem faltól falig kell kocsikázni.
A controler addig lesz meh, amíg nem veszel egyet, és egy csomó egyéb címnél jól jön.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Esetleg valamelyik Carmageddon?
Jó lesz az.
Meg ugye nem is a DPaddel vezetsz, hanem az analóg joyjal, ami nem kormány, de a billentyűzetnél 100x jobb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Aztán meg ott a pro tip: Vegyél egy fasza kocsit, az mindent üt. Dispolier éppen árulja az övét ;D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mire meh a D-pad? Pláne egy autós játékban? Vagy egy szokásos mainstream lövöldében, akció-kalandban? Mármint azt aláírom, hogy a 360 kontrollerét nem bunyós játékokra vagy 2D platformerekre találták ki, de a One-é már sokkal jobb, ha a konkurenciát még nem is érte be.
Nem mintha rád akarnék erőltetni bármit is, az autós játékokkal én is úgy vagyok, hogy csak azok miatt nem vennék külön semmit, a FlatOut 2, illetve UC utáni űrt én sem tudtam mivel betölteni.
De ha már Strato írta, a 2010-es Need for Speed: Hot Pursuit telepítve van nálam, az néha szokott menni. (Kicsit túl driftmániákus nekem, de amúgy nem rossz, és még most is jól néz ki, csak figyelni kell az affinitásra, mert alapból csak az első magot akarja pörgetni 100%-on.)
Nem AAA-, de nem is TY-kategóriás a Gas Guzzlers Extreme, combat racing témában egész jó, és demó is van belőle.
Sors bona, nihil aliud.