rwurl=http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2016/06/Screen-Shot-...
[center]Ouija: A Gonosz eredete (2016)[/center]
Az első rész után félve fordult meg a fejemben, hogy neki ugrok és végig küzdöm magam rajta de látván, hogy a készítését Mike Flanagan vette a kezébe, adtam neki egy esélyt. Talán látott valami olyan mélyen szunnyadó lehetőséget Stiles White 2014-es filmjében vagy a témában magában, ami nem lett (eléggé) kihasználva, illetve ekkor már nyilvánvaló volt, milyen hibákban bővelkedett az “előd”, mert ahogy utóbbiakból, úgy a negatív kritikákból sem volt hiány a vetítés után!
Néhány tény és megállapítás: A Gonosz eredete nem egy CGI központú alkotás. Alacsony költségvetésű mű és a végeredmény alapján nem is volt szükség csillagászati összegekre ahhoz, hogy élvezhetővé tegyék a látványt. A kreatívan megvalósított jeleneteket ill. a jelmezeket, maszkokat igen is szalagképessé tették a belefektetett pénzösszeg ellenére. A jó öreg 60-as, 70-es korok stílusát remekül visszaadták, nem beszélve arról az állandó, kissé talán nyomasztó atmoszféráról, ami az egész játékidő alatt uralkodik. A vágás- és kameramozgásban sem volt rendkívüli hiba - minden lencse jókor volt jó helyen. Nem voltak fölösleges ugrások, amelyek ellehetetlenítették volna a szituációk értelmezését sőt, nagyon is sokat mondó információ morzsákat csíphetünk el akkor, ha sikerül is értelmeznünk a részleteket s nem csak nézzük, ami épp előttünk pörög.
A színészeket tökéletesen megválogatták. Egytől-egyig mind remekül eljátszotta szerepét - még ha nem is igen szimpatizáltam mindegyikkel - . A legnagyobb hangsúly mégis Doris karakterén volt, elvégre amellett, hogy egyébként sem egy átlagos kislányról beszélünk, a démoni megszállás alatt olyan szituációkban is helyt kellett állnia Wilsonnak, ami egy gyermek számára kihívás lehetett és a rám jellemző módon már-már kiéhezve vártam, hogy hibázzon. De nem. Ő ezt az akadályt remekül bevette, és már-már elorozta a figyelmet a többi karakterről - legalábbis az enyémet biztosan.
És akkor most térjünk ki a Film tartalmára. Az nyilvánvaló, hogy ilyen típusú alkotásokra jellemző klisékből azért van bőven, de nem is éreztem azt, hogy ez probléma lenne, hisz nagyszerűen lettek tálalva és talán ezen volt igazán a hangsúly, nem mellesleg Flanagan se hinném, hogy ki akart volna ölni bármit a kategóriára jellemző építőelemekből.
ShowHide spoiler #
Alice egy megözvegyült asszony, aki szemfényvesztések sorozatából tartja fenn a családot, többé-kevésbé (és inkább kevésbé) sikeresen. Eljátssza a gyermekei segítségével, hogy kapcsolatot teremtenek a holtak Világán élő Entitásokkal, Lelkekkel, majd ezt közvetítve vendégeiknek megnyugvást hoznak. Azonban úgy tűnik, hogy a helyzet egyre csak romlik. Paulina egy házibuliban való lebukása után ötletet ad Anyjának, amikor is megfordul a fejében, hogy egy Ouija táblával izgalmasabbá, érdekfeszítőbbé tehetné az otthon végzett munkát, ezáltal több vendéget tudnának magukhoz csalni. Rögtön neki is látott, hogy személyre szabja módszereit a "játékkal" kapcsolatban, ám idő közben kiderül, hogy Doris képes kapcsolatot teremteni a házban létező Lelkekkel. Kiderül, hogy sikerül kapcsolatot teremteni elhunyt Apjával, aki segítségképpen megmutatja a pincébe elrejtett pénz rejtekhelyét.
Na és személy szerint ettől a ponttól éreztem azt, hogy már bűzlik valami. A család sokáig úgy hiszi, hogy a házban az apa lelke van jelen. Viszont mindig ott motoszkált a fejemben, hogy mi van, ha erről egy percig se volt szó. Miért? A pap egyértelműen kijelenti, hogy démoni entitások régebb óta élnek itt, amikor még az emberkísérletek folytak az Okkult dokinak hála. Alice bár azzal igyekszik fenntartani illúzióját, hogy olyan választ adott az Entitás kérdésére, amit csak a férje tudhatott, majd Paulina egyértelműen megerősíti, hogy erről szó sincs, mert valójában, amióta itt élnek, minden apró mozzanataikat figyelték. Doris nem kap választ apjától, amikor a fájdalmairól panaszkodik, és amikor azelőtt megkérdezi, "Apa, itt vagy" - a válasz szintén egy egyértelmű nem volt (ellenben a "Ki vagy akkor" kérdésre jött is egy konkrétabb, számomra rendkívül imponáló üzenet: "Egy barát." - egyre világosabb volt, hogy játszanak velük). Ugyanúgy jött az ominózus "Nem" válasz, amikor Alice kérdezte a táblánál, ott van-e férje (természetesen, miután megunta a várakozást és elment).
Személy szerint a filmben leginkább a Démoni entitás és annak viselkedése, gondolkodása kötött le, nyűgözött le kiemelkedően - és ezt kevesen boncolgatják egyébként, ami elszomorít, de megértem. Jól ismerem őket, tudom milyenek és nagyon nagy öröm volt látni, hogy ennyi velük kapcsolatos, rájuk jellemző vonást eltaláltak. Érezhető az a sötét humor, az a mérhetetlen arrogancia és természetesen az intelligencia is mindamellett, hogy többször is szembesül az ember azzal, valóban mindenhol ott van függetlenül attól, látják vagy érzik-e. A Film vége pedig nem is lehetett volna jobb! Én teljes mértékben elégedett voltam vele - és úgy tűnik, nem csak én.
Dióhéjban ennyi lenne a véleményem a Gonosz Eredetéről komolyabb Spoilerezés híján (mert igyekeztem, tényleg).
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
A magyar előzetes, meg a "tartalom" leírása alapján, valami szarra/másra számítottam, de tökre bejött. Nagyon hangulatos film, jó karakterek, a történet is aranyos, igazi színfolt a többi hasonló filmekhez képest.
Nekem az első jobban tetszett, de ezen is jól szórakoztam.
Viszont feltűnően túltolták a temetős jelenetet. Mi a tökömért jönnének a fosztogatók szirupos giccs tűzijátékozni egy ilyen eseményre? Pff.
De hogy vagy 4 stáblista utáni jelenet legyen, ráadásul az utolsó betűk közé is csempésztek egy viccet. =)
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyébként megnéztem a vonaton a trainspotting 2-t. Sajnos nem tudom összevetni az elsővel, mert kb. szakközépbe jártam amikor láttam.
Úgy hasraütésre az első nagyobbat ütött, bár akkor még smoke weed every day emberkékkel voltam körülvéve, minden hétvégén bebaszva. Nem volt szörnyű, nem volt kiváló, de poén, hogy az összes még élő, régi színészt felvonultatták.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
:)
nagy kedvencem, permanensen fennt vana gepemen evek ota.
btw, valaki tudja esetleg honnan szerezhetnem be ennek a szinhazi kozvetitesnek a videojat? a csoda
csillio eve uldozom
Megnéztem az új Múmiát és nem igazán értem ezt az imdb 5.6-os értékelést. Egyrészt teljesen nézhető film, vannak benne kifejezetten érdekes jelenetek/történet részek, baromi látványos, a színészgárdát se kell senkinek bemutatni és egész szellemes poénokat is csempésztek bele. Universal ráadásul egy egész szériát akart ezzel beindítani, de még így is lett egy korrekt lezárása a filmnek. Remélem nem rodálják be az egészet és legalább egy folytatást megél.
Nincs ok az aggodalomra, Kínának köszönhetően bőven nyereséges lett már moziban is, szóval financiális szempontból a folytatás majdhogynem biztos. Más kérdés, hogy Tom Cruise most ki lett vonva a forgalomból pár hónapra, pedig enélkül is el volt úszva függő projektekkel.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
The Bad Batch
Audiovizuális mámor. Nagyon szívesen elnéznék ebben a világban és ilyen minőségben egy sorozatot ahol kicsit több idő van belemerülni a dolgokba, mert lenne mibe. Lesz ebből még újranézés.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ouz6vQ80dag
Mi a szent faszomat néztem végig? =DD TE jóságos ég! Nem tudok róla nyilatkozni részletesen úgy, hogy ne spoilerezzem le teljesen.
Szóval az alap történés az, hogy piri néni, klasszik megélhetési nyugdíjas berág a férjére, felmegy a tetőre a banyatankjával és teszkós szatyrával, majd leugrik. Mindeközben megismerhetjük az épületben lakók estéjét és mindegyik finoman szólva beteg... =D Hogy mit szívtak el embereink, amikor ezt a történetet kitalálták, nem tudom, de a Trainspotting 2 egy picsa semmiség volt ehhez képest.
Kicsit Franz Kafka féle, kicsit bele lehet látni mindegyik család történetébe valami mélyebbet is, de nem tudom, én kigúvadt szemmel néztem egy-egy jelenetét...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Azt a filmet nem láttam még, de ugyanaz a beteg rendezte.
Pina-fasz-agyvelő látható a filmben, de se nem horror, se nem poresz. Olyan nem is tudom Jancsó Miki féle egy kicsit. Igazából minden család története nagyon rövid és semmi köze sincs a többiekéhez és szinte egyik sincs befejezve, csak úgy megemlítik az estéjüket.
Különös képpen nem szórakoztatott, de azért már kíváncsi voltam mi lesz a következő emeleten a következő családdal...
Egy sima kosztümös filmnek tűnt ami aztán elkezdett műfajokat váltani. Vegül egy erotikus thriller lett tele olyan csavarokkal hogy csak kapkodtam a fejem. Iszonyat okos és ravasz film. Oldboy óta a rendező legjobbja.
Wonder Woman
Egynek elment szódával. Szerintem elrontotta számomra az itt olvasott hype.
Alien Covenant
Rosszabbra számítottam. Egészen oké volt. Persze kábé már akkor megmondtam előre, hogy mi lesz a plot (twist), amikor a film megjelenése előtt kiderült, hogy két ugyanolyan fizimiskájú szintetikus lesz a filmben.
Bridge of spies
Ez anno kimaradt, de most sikerült rá időt szánni. Nem is bántam meg, Hanks szokás szerint elég jó, de sikerült a hangulatot is szépen eltalálni. Kicsit hosszú, de egy percig sem unalmas.
Tavaly hallottam róla fél füllel, hogy Japánban óriási siker volt és világszerte is jókorát robbant ez az animációs film, fel is jegyeztem, de valahogy elfelejtődött a dolog. Aztán ma olvasom, hogy J.J. Abrams a Paramount-al felkapta az élőszereplős adaptáció elkészítésére és hirtelen eszembe jutott, hogy meg kellene néznem.
Le kell szögeznem nem nagyon vagyok anime rajongó, hébe-hóba elszánom magam egy jobb visszhangot kapó darabra így talán nem is tudnám mihez viszonyítani stílusán belül, de... Ez valami fantasztikusan gyönyörű volt. Nem csak vizuális/zenei oldalról, hanem maga a sztori és a narratíva is, szinte ámulatba ejtett. Könnyűszerrel mondhatom hogy talán a tavalyi év egyik legjobb animációs filmje mellett mentem eddig el.
Akinek nem idegen a néhol lököttes anime stílus, és egy drámára kötelezné el magát közel két óra erejéig, annak mindenféleképpen ajánlom!
9/10
Ha nagyon ízlésesen nyúlnak hozzá Abrams-ék (+ az Arrival írója) és érzik a határokat, TALÁN még akár egy jó adaptációt is ki lehetne belőle hozni. Persze nem azt mondom hogy nagyon bizakodó lennék, de talán nem lehetetlen és remélem nem fogják elrontani.
jaj ezt meg akartma nezni, valamelyik tv csatornan lattam a hirdeteset
nagyon jol illik a sharknado sorozat melle
Parizer forever.
rwurl=http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2016/06/Screen-Shot-...
[center]Ouija: A Gonosz eredete (2016)[/center]
Az első rész után félve fordult meg a fejemben, hogy neki ugrok és végig küzdöm magam rajta de látván, hogy a készítését Mike Flanagan vette a kezébe, adtam neki egy esélyt. Talán látott valami olyan mélyen szunnyadó lehetőséget Stiles White 2014-es filmjében vagy a témában magában, ami nem lett (eléggé) kihasználva, illetve ekkor már nyilvánvaló volt, milyen hibákban bővelkedett az “előd”, mert ahogy utóbbiakból, úgy a negatív kritikákból sem volt hiány a vetítés után!
Néhány tény és megállapítás: A Gonosz eredete nem egy CGI központú alkotás. Alacsony költségvetésű mű és a végeredmény alapján nem is volt szükség csillagászati összegekre ahhoz, hogy élvezhetővé tegyék a látványt. A kreatívan megvalósított jeleneteket ill. a jelmezeket, maszkokat igen is szalagképessé tették a belefektetett pénzösszeg ellenére. A jó öreg 60-as, 70-es korok stílusát remekül visszaadták, nem beszélve arról az állandó, kissé talán nyomasztó atmoszféráról, ami az egész játékidő alatt uralkodik. A vágás- és kameramozgásban sem volt rendkívüli hiba - minden lencse jókor volt jó helyen. Nem voltak fölösleges ugrások, amelyek ellehetetlenítették volna a szituációk értelmezését sőt, nagyon is sokat mondó információ morzsákat csíphetünk el akkor, ha sikerül is értelmeznünk a részleteket s nem csak nézzük, ami épp előttünk pörög.
A színészeket tökéletesen megválogatták. Egytől-egyig mind remekül eljátszotta szerepét - még ha nem is igen szimpatizáltam mindegyikkel - . A legnagyobb hangsúly mégis Doris karakterén volt, elvégre amellett, hogy egyébként sem egy átlagos kislányról beszélünk, a démoni megszállás alatt olyan szituációkban is helyt kellett állnia Wilsonnak, ami egy gyermek számára kihívás lehetett és a rám jellemző módon már-már kiéhezve vártam, hogy hibázzon. De nem. Ő ezt az akadályt remekül bevette, és már-már elorozta a figyelmet a többi karakterről - legalábbis az enyémet biztosan.
És akkor most térjünk ki a Film tartalmára. Az nyilvánvaló, hogy ilyen típusú alkotásokra jellemző klisékből azért van bőven, de nem is éreztem azt, hogy ez probléma lenne, hisz nagyszerűen lettek tálalva és talán ezen volt igazán a hangsúly, nem mellesleg Flanagan se hinném, hogy ki akart volna ölni bármit a kategóriára jellemző építőelemekből.
Na és személy szerint ettől a ponttól éreztem azt, hogy már bűzlik valami. A család sokáig úgy hiszi, hogy a házban az apa lelke van jelen. Viszont mindig ott motoszkált a fejemben, hogy mi van, ha erről egy percig se volt szó. Miért? A pap egyértelműen kijelenti, hogy démoni entitások régebb óta élnek itt, amikor még az emberkísérletek folytak az Okkult dokinak hála. Alice bár azzal igyekszik fenntartani illúzióját, hogy olyan választ adott az Entitás kérdésére, amit csak a férje tudhatott, majd Paulina egyértelműen megerősíti, hogy erről szó sincs, mert valójában, amióta itt élnek, minden apró mozzanataikat figyelték. Doris nem kap választ apjától, amikor a fájdalmairól panaszkodik, és amikor azelőtt megkérdezi, "Apa, itt vagy" - a válasz szintén egy egyértelmű nem volt (ellenben a "Ki vagy akkor" kérdésre jött is egy konkrétabb, számomra rendkívül imponáló üzenet: "Egy barát." - egyre világosabb volt, hogy játszanak velük). Ugyanúgy jött az ominózus "Nem" válasz, amikor Alice kérdezte a táblánál, ott van-e férje (természetesen, miután megunta a várakozást és elment).
Személy szerint a filmben leginkább a Démoni entitás és annak viselkedése, gondolkodása kötött le, nyűgözött le kiemelkedően - és ezt kevesen boncolgatják egyébként, ami elszomorít, de megértem. Jól ismerem őket, tudom milyenek és nagyon nagy öröm volt látni, hogy ennyi velük kapcsolatos, rájuk jellemző vonást eltaláltak. Érezhető az a sötét humor, az a mérhetetlen arrogancia és természetesen az intelligencia is mindamellett, hogy többször is szembesül az ember azzal, valóban mindenhol ott van függetlenül attól, látják vagy érzik-e. A Film vége pedig nem is lehetett volna jobb! Én teljes mértékben elégedett voltam vele - és úgy tűnik, nem csak én.
Dióhéjban ennyi lenne a véleményem a Gonosz Eredetéről komolyabb Spoilerezés híján (mert igyekeztem, tényleg).
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Baby Driver
A magyar előzetes, meg a "tartalom" leírása alapján, valami szarra/másra számítottam, de tökre bejött. Nagyon hangulatos film, jó karakterek, a történet is aranyos, igazi színfolt a többi hasonló filmekhez képest.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Z34pZRkXLwo&lc=z220zdnbfpechp5vfacdp431y... Régen láttam. Tele régi nagy színészekkel.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Galaxis őrzői 2.
Nekem az első jobban tetszett, de ezen is jól szórakoztam.
Viszont feltűnően túltolták a temetős jelenetet. Mi a tökömért jönnének a fosztogatók szirupos giccs tűzijátékozni egy ilyen eseményre? Pff.
De hogy vagy 4 stáblista utáni jelenet legyen, ráadásul az utolsó betűk közé is csempésztek egy viccet. =)
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nekem is épp tagnap volt meg. Kábé egyet is értek.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Egyébként megnéztem a vonaton a trainspotting 2-t. Sajnos nem tudom összevetni az elsővel, mert kb. szakközépbe jártam amikor láttam.
Úgy hasraütésre az első nagyobbat ütött, bár akkor még smoke weed every day emberkékkel voltam körülvéve, minden hétvégén bebaszva. Nem volt szörnyű, nem volt kiváló, de poén, hogy az összes még élő, régi színészt felvonultatták.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
:)
nagy kedvencem, permanensen fennt vana gepemen evek ota.
btw, valaki tudja esetleg honnan szerezhetnem be ennek a szinhazi kozvetitesnek a videojat?
a csoda
csillio eve uldozom
"okey-dokey!"
Megnéztem az új Múmiát és nem igazán értem ezt az imdb 5.6-os értékelést. Egyrészt teljesen nézhető film, vannak benne kifejezetten érdekes jelenetek/történet részek, baromi látványos, a színészgárdát se kell senkinek bemutatni és egész szellemes poénokat is csempésztek bele. Universal ráadásul egy egész szériát akart ezzel beindítani, de még így is lett egy korrekt lezárása a filmnek. Remélem nem rodálják be az egészet és legalább egy folytatást megél.
Én sem értem mert egy 4.5 pontot érdemelne. Nem tudom, hogy mire fel kapott ennyit.
Nincs ok az aggodalomra, Kínának köszönhetően bőven nyereséges lett már moziban is, szóval financiális szempontból a folytatás majdhogynem biztos. Más kérdés, hogy Tom Cruise most ki lett vonva a forgalomból pár hónapra, pedig enélkül is el volt úszva függő projektekkel.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Majd add meg annak a párhuzamos univerzumnak a címét, ahol ennyi kurvajó filmet adnak.
Hogy mi? Hogy jön ide a többi film? Itt most erről az egy konkrét filmről volt szó. Ez meg szerintem 4.5 pontot ér.
4.4 lenne a reális szerintem, esetleg egy 4.42, ha HD-ban nézed.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És mennyit ér ha eredeti nyelvvel és mennyit ha szinkronosan nézi az ember?
It télleg elég jó volt, de sok újat nem tudok róla írni ;)
Viszont igencsak kiváncsi vagyok a felnőtt szereposztásra. Egyelőre az egyetlen akivel úgytom már tárgyalnak is, az Jessica Chastain.
archivum
m2 adta, elvileg itt elérhető, de gondolom be kell hozzá regisztrálni, bár nem tudom, hogy annyi elég e hozzá.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
koszi szepen!
sajna valmi NAVA pontot kene keresnem hozza szemelyesen, de a legkozelebbi talan indoneziaban van...:(
"okey-dokey!"
Baywatch: láttam már ennél rosszabbat is idén.
Get Out: az alapötlet tetszett.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
The Bad Batch
Audiovizuális mámor. Nagyon szívesen elnéznék ebben a világban és ilyen minőségben egy sorozatot ahol kicsit több idő van belemerülni a dolgokba, mert lenne mibe. Lesz ebből még újranézés.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ouz6vQ80dag
Szabadesés
Mi a szent faszomat néztem végig? =DD TE jóságos ég! Nem tudok róla nyilatkozni részletesen úgy, hogy ne spoilerezzem le teljesen.
Szóval az alap történés az, hogy piri néni, klasszik megélhetési nyugdíjas berág a férjére, felmegy a tetőre a banyatankjával és teszkós szatyrával, majd leugrik. Mindeközben megismerhetjük az épületben lakók estéjét és mindegyik finoman szólva beteg... =D Hogy mit szívtak el embereink, amikor ezt a történetet kitalálták, nem tudom, de a Trainspotting 2 egy picsa semmiség volt ehhez képest.
Kicsit Franz Kafka féle, kicsit bele lehet látni mindegyik család történetébe valami mélyebbet is, de nem tudom, én kigúvadt szemmel néztem egy-egy jelenetét...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Texidermiásan kell elképzelni, vagy annyira nem naturális?
Azt a filmet nem láttam még, de ugyanaz a beteg rendezte.
Pina-fasz-agyvelő látható a filmben, de se nem horror, se nem poresz. Olyan nem is tudom Jancsó Miki féle egy kicsit. Igazából minden család története nagyon rövid és semmi köze sincs a többiekéhez és szinte egyik sincs befejezve, csak úgy megemlítik az estéjüket.
Különös képpen nem szórakoztatott, de azért már kíváncsi voltam mi lesz a következő emeleten a következő családdal...
Ilyesmik történhetnek:
rwurl=http://rarefilm.net/wp-content/uploads/2015/11/Szabadeses-AKA-Free-Fall-...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Handmaiden
Egy sima kosztümös filmnek tűnt ami aztán elkezdett műfajokat váltani. Vegül egy erotikus thriller lett tele olyan csavarokkal hogy csak kapkodtam a fejem. Iszonyat okos és ravasz film. Oldboy óta a rendező legjobbja.
Akkor ne a Liza a Rókatündért várjam, ok :D
Wonder Woman
Egynek elment szódával. Szerintem elrontotta számomra az itt olvasott hype.
Alien Covenant
Rosszabbra számítottam. Egészen oké volt. Persze kábé már akkor megmondtam előre, hogy mi lesz a plot (twist), amikor a film megjelenése előtt kiderült, hogy két ugyanolyan fizimiskájú szintetikus lesz a filmben.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Spider-Man Homecoming
Simán ott van a legjobb Marvel-filmek között az Iron Man 1-gyel és a CA:Winter Soldierrel.
Bridge of spies
Ez anno kimaradt, de most sikerült rá időt szánni. Nem is bántam meg, Hanks szokás szerint elég jó, de sikerült a hangulatot is szépen eltalálni. Kicsit hosszú, de egy percig sem unalmas.
Your Name (Kimi No Na Wa)
Tavaly hallottam róla fél füllel, hogy Japánban óriási siker volt és világszerte is jókorát robbant ez az animációs film, fel is jegyeztem, de valahogy elfelejtődött a dolog. Aztán ma olvasom, hogy J.J. Abrams a Paramount-al felkapta az élőszereplős adaptáció elkészítésére és hirtelen eszembe jutott, hogy meg kellene néznem.
Le kell szögeznem nem nagyon vagyok anime rajongó, hébe-hóba elszánom magam egy jobb visszhangot kapó darabra így talán nem is tudnám mihez viszonyítani stílusán belül, de... Ez valami fantasztikusan gyönyörű volt. Nem csak vizuális/zenei oldalról, hanem maga a sztori és a narratíva is, szinte ámulatba ejtett. Könnyűszerrel mondhatom hogy talán a tavalyi év egyik legjobb animációs filmje mellett mentem eddig el.
Akinek nem idegen a néhol lököttes anime stílus, és egy drámára kötelezné el magát közel két óra erejéig, annak mindenféleképpen ajánlom!
9/10
Ha nagyon ízlésesen nyúlnak hozzá Abrams-ék (+ az Arrival írója) és érzik a határokat, TALÁN még akár egy jó adaptációt is ki lehetne belőle hozni. Persze nem azt mondom hogy nagyon bizakodó lennék, de talán nem lehetetlen és remélem nem fogják elrontani.