Mindig szomorúnak tartom azt, amikor crackerek és kalózok előtt kell megemelnem a kalapomat, de legújabb játékával a SEGÁnak sikerült megmutatnia, hogy néha még a DRM ötletét nem élből elütő játékosoknak is meg kell hasonulniuk önmagukkal.
A Sonic Mania esetében ugyanis a japán kiadónak sikerült úgy Denuvo másolásvédelemmel ellátnia a programot PC-n, hogy erről előzetesen elfelejtette tájékoztatni a vásárlókat. Mindennek tetejébe a fejlesztőknek még magát a DRM szolgáltatást sem sikerült igazán jól összekalapálniuk, így problémák keletkeztek a Steam offline módjával is, tehát jelenleg úgy állunk PC-n, hogy adott egy játék, ami stílusában a SEGA Genesis-korszakot idézi meg, internetkapcsolat nélkül viszont nem mindig hajlandó elindulni. Hát SEGA, ez így nem valami retró.
Öröm az ürömben, hogy crackereknek mindössze egy hétbe tellett eltávolítani a DRM-et a játékból, így úgy érzem, egyértelműen kijelenthetjük: a Denuvo-korszaknak vége. Az osztrák kezdeményezés ígéretesen indult, hiszen korábban egy csomó nagy cím esetében hosszú hónapokat kellett várni a törésre (és bár ezt az igazság DRM felett pálcát törő bajnokai szeretik elhallgatni, ez meglátszott a PC-s eladásokon is), cserébe pedig a pletykákkal ellentétben a fizető vásárlók élményén sem rontott az anti-tamper rendszer. Na de minden csoda három napig tart, ráadásul így a végére a Sonic Maniának még az utóbbi állítást is sikerült megcáfolnia.
Remélhetőleg a következő lépés az lesz majd, hogy a SEGA más kiadókhoz (Bethesda - DOOM, EA - Mass Effect: Andromeda) hasonlóan a hivatalos verzióból is kiműti a másolásvédelmet. Béke poraira!
A Sonic Mania esetében ugyanis a japán kiadónak sikerült úgy Denuvo másolásvédelemmel ellátnia a programot PC-n, hogy erről előzetesen elfelejtette tájékoztatni a vásárlókat. Mindennek tetejébe a fejlesztőknek még magát a DRM szolgáltatást sem sikerült igazán jól összekalapálniuk, így problémák keletkeztek a Steam offline módjával is, tehát jelenleg úgy állunk PC-n, hogy adott egy játék, ami stílusában a SEGA Genesis-korszakot idézi meg, internetkapcsolat nélkül viszont nem mindig hajlandó elindulni. Hát SEGA, ez így nem valami retró.
Öröm az ürömben, hogy crackereknek mindössze egy hétbe tellett eltávolítani a DRM-et a játékból, így úgy érzem, egyértelműen kijelenthetjük: a Denuvo-korszaknak vége. Az osztrák kezdeményezés ígéretesen indult, hiszen korábban egy csomó nagy cím esetében hosszú hónapokat kellett várni a törésre (és bár ezt az igazság DRM felett pálcát törő bajnokai szeretik elhallgatni, ez meglátszott a PC-s eladásokon is), cserébe pedig a pletykákkal ellentétben a fizető vásárlók élményén sem rontott az anti-tamper rendszer. Na de minden csoda három napig tart, ráadásul így a végére a Sonic Maniának még az utóbbi állítást is sikerült megcáfolnia.
Remélhetőleg a következő lépés az lesz majd, hogy a SEGA más kiadókhoz (Bethesda - DOOM, EA - Mass Effect: Andromeda) hasonlóan a hivatalos verzióból is kiműti a másolásvédelmet. Béke poraira!
Aki hozzászól az kalóz, ergó a warezt támogatja, repül a ban.
Már zároltalak is. Wait... NOOOOO!
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://i.imgur.com/P8iaG7N.jpg
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Egyébként nem tudom hova tenni ezt a Sonic Mania-t, viszont a Sonic Racing szvsz. az egyik legjobb dolog volt amit elkövettek PC-n. Istentelen ideig kerestem ~4 játékos splitscreen parti játékokat gépre és az valami qva jó. Persze Mario kart meg minden koppincs, de konkrétan nem nagyon érdekel.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0WhAWPPNkgI
Na most állítólag ez is kapott splitscreent, de ezeket az oldschool cuccokat simán le"emu"-zza az ember, abból meg annyi van mint a szemét.
Warez??? Hol élsz te, a '90-es években?
Non serviam
Szeretnék :D