Elérhető a Tomb Raider: The Dagger of Xian demója, mely a Tomb Raider 2 Unreal Engine 4 alatt készülő fan remake-je, amit elvileg a Crystal Dynamics hivatalosan is jóváhagyott. Erre tessék!
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2016/05/UE4Game-Win64-Shipp...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/06/Desktop-06.23.2017-...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/08/Engine-08.22.2017-1...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/08/TRDOX-07.31.2017-17...
Az eredeti komment hivatkozasa: http://www.rewired.hu/comment/138858#comment-138858
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2016/05/UE4Game-Win64-Shipp...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/06/Desktop-06.23.2017-...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/08/Engine-08.22.2017-1...
rwurl=http://tombraider-dox.com/wp-content/uploads/2017/08/TRDOX-07.31.2017-17...
Az eredeti komment hivatkozasa: http://www.rewired.hu/comment/138858#comment-138858
Demo link lemaradt: http://tombraider-dox.com/downloads/
Amúgy valami döbbenetesen jól néz ki a játék, nagyon igényes ahhoz képest hogy pár ember munkája. Aki játszott az eredetivel, azt egész biztos vagyok benne hogy el fogja kapni a nosztalgia érzés :)
Tök jónak tűnik, frankó, hogy az Anniversary rendszerét használják.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Spanyol focikkommentátori állás érdekel?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ott volt az a link, csak sikerült valahogy a rendes URL helyett belemásolni a teljes cikk szövegét még egyszer. Ez a codeception okozta a cikk tartalmának duplázódását. Javítva.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Háromszög csöcsök lekerültek a feature listáról? :( Ja nem is, a 2-ben a fejszerkezetével voltak inkább gondok. :P
:D
***Reménykedve nézi a remake-et
***sóhajt, ignorálja a remake-et
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Szerintem meg az egyetlen jó döntést hozták.
Azt már inkább bánom, hogy nem a TR4-nek feküdtek neki, de hátha az is sorra kerül. :)
Azért ne búsulj, neked/nektek meg ott lesznek a futószalagon gyártott N+1 anti tomb raiderek.
Szvsz az Anniversary a legjobb tombréder, szóval nem tudok együttérezni. :P
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mely játékokra gondolsz?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A két legutóbbi részre.
4 év alatt 2 rész futószalag? :(
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Sajnálom, ez a véleményem.
Nem tudom, jó volt az Anniversary, de az irányítás csapni való. Az utolsó pályán volt egy kürtő, mozgó kiszögelésekkel, ahol fel kellett volna ugrálni, ott bsztam el napokat, mert az ugrástól elfordul ugye a kamera, és megváltozott a gomb, amit nyomni kellett (előre helyet, balra/jobbra). Ragequitoltam, letöröltem a faszba, feltettem az eredetit és végigtoltam azt. :D
Gondoltam belenézek a délelőtt folyamán. Csak éppen jelenleg letölthetetlen. Este újra ránézek.
180
Van másik link alant. Azzal jött le nekem is.
Próbáltam azokkal is, de csak tekert a kereső a szerver után. Most viszont a kettes linket elkapta és jön. Igaz jó lassan. (40 perc kell neki, de nem probléma, addig ebédelek egyet.)
180
A jelenlegi formájában a harc/lövöldözés nem a legjobb része eddig a játéknak ahogy tapasztaltam, például ha nem reagálunk egyből a tigris képes kapásból folyamatosan stunlock-olni és addig csapkod amíg fűbe nem harap Lara.
Amit még fel tudnék róni, hogy a szokásosnál azért kicsit nehezebb észrevenni a továbbhaladási irányt vagy azt a pontot ahová most tovább kellene ugranunk/másznunk, stb. Bár ez nem igazán negatívum, lehet csak én kényelmesedtem el rengeteg olyan játék után, ahol valamilyen titkozatos alak fehér festékkel önti le a mászási/kapaszkodási pontokat :D
+1 Én is néztem párszor, hova kell ugrani. :D
Az sem volt túl elegáns megoldás, de én a Prince of Persia játékokban szoktam mindig röhögni azon, hogy a falonfutásra hasznosítható falak elő vannak koptatva a komplexebb helyeken (a későbbi játékokban meg már majdnem mindenhol), mintha már jó sokan végigfutottak volna rajtuk. :D Bizony, valójában így közlekedtek a középkori Közel-Keleten: parkourral. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nade kihagyta a töltényeket és az elsősegély csomagokat a érintetlen kazamaták mélyén? :D
Szép munka az biztos. Igaz az utóbbi két Lara feldolgozást már nagyon megszoktam, emiatt eléggé furcsa volt, hogy többször is elakadtam. Vagy az ugrálós részek tettek be, vagy a borzasztóan igénytelen harc. Itt különösen a tigrises rész volt kiábrándító.
Az UE4 teszi a dolgát ami miatt a látvány pazar és alapjában véve még ez az eléggé koros játékmenet is megállja a helyét, de nálam csak a vízesés rész utánig volt elegendő szuflája a játéknak. Ott valahogy már éreztem, nem igazán akarom ezt folytatni.
Magyarul beleuntam. Azért örülök neki, hogy foglalkoznak régi játékokkal, mert biztosan megvan az a réteg aki ezt igényli. Számomra, már csak az új Lara jelentene gép előtti elrabolt időt, mert a Rise és a sima TR is 100%-ra meglett csinálva, utóbbi 3x végigjátszva különböző konfigurációjú gépeken. (Pont emiatt is.)
/ Egyébként végül a játék Facebook oldalán lévő második linkkel jött le. Tiszta röhej volt az egész, mert a Link2 letöltése megszakadt, majd egy Mega megosztós oldalnál meg túlléptem a letöltési rátát, regisztrálni meg nem volt azért kedvem, hogy azt feljebb tornásszam. Mindegy, csak már majdnem ott feladtam az egészet. :) /
180
Úgy gondolom, itt egy hivatalos torrentlink elég sokat segített volna a letöltési mizérián
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
A harc az első TR-ben és az Underworldben is gyenge volt. Az újakban meg minden más az - ha egy zsánerben indítjuk őket. Jó lenne egy klasszikus TR jó harcrendszerrel.
Ez alatt nem feltétlen Gears of War-irányvonalat értek, hanem egyszerűen csak jót.
Sors bona, nihil aliud.
Jó, hogy mondod, egyszer végig kéne játszani az Underworldöt. A kamerapörgés miatt egy ponton félbehagytam 9 éve.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Szerintem ugyanaz, aki a Mass Effect Andromeda sokszáz éve lezárt föld alatti bunkereiben az épp adott szintnek megfelelő, másik galaxisból érkezett űrlények fegyvereihez való kiegészítőket (meg persze lőszert is).
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Na jó van már, miért dobál Diabló a nem létező zsebéből arany tallérokat, meg számára használhatatlan ruhákat, ha meghal? =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
meg nem mondom már hol, de volt egy ilyen képes vicc, hogy Ragnaros jön ki a raid után az öltözőbe, és az untermannjától kérdezi, milyen volt a fogadtatás a közönségtől, tetszett-e a harcosnak az új gatya amit elhajított? Igen? Nagyszerű! Most egy gyors zuhany, smink, és pont kész lesz a kövi raidre...
Nekem a kedvenc lootom még az első Diablóban volt, amikor a méhrajból kiesett egy fém mellvért. :)
Egyébként meg kösz a hírt Coreynak, leszedtem, megnézem majd valamelyik nap. Kb. egy éve megvettem az összeset Humble bundleban, de nagyon nem állt rá a kezem a régi irámyításra, a szemem meg a grafikára. Majd talán most.
Tango
"Lagging is a lifestyle."