A sóderbányában azt mondják, hogy Adam Isgreen a lead designer az Age of Empires 4-en... Ez így kezd érdekes lenni: a StarCraft 2-t is egy ex-Westwoodos arc dirigálta le, most meg az Age is ilyen kezek között formálódik. Elég ciki ez így az EA-re nézve, akik már hosszú évek óta mélyen hallgatnak a C&C-ről.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Érdekes módon itt sikerült megoldani azt, hogy jobb legyen a pathfinding, kijelölni meg ne lehessen a teljes sereget, de mégis nagyobb mozgástered legyen irányításban. A hülye Blizzard meg leborul a koreaiak előtt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha nyugatiaknak csinálták volna beleteszik ezeket, de úgy vannak vele szerintem, hogy az SC, pláne az első rész koreaiaké. Csak azért készült, hogy a streameken meg a versenyeken lehessen látni valamit a pixeleken kívül. Ha bármit megváltoztatnak, akkor a koreaiak bottal se nyúlnának hozzá mert autisták.
Azt vágom, hogy autisták, de pont ez a félelmetes, hogy a Blizzard egy ilyen, kurvára intoleráns közönségnek adta be a derakát. Felrobbant volna a világ, ha a szinglibe meg az UMS-be beleraknak néhány finomítást? Nem, de a retardált koreai nyavajgott volna miatta, szóval akkor inkább legyen szar mindenkinek.
Azért persze játszogatok a rimászterrel meg szép meg minden, de őszintén szólva bealszom a játékon, mert rohadtul unom az állandó mechanikai faszkodást. Ez így egy hónap múlva ugyanolyan halott lesz, mint a megjelenés előtt volt.
Emlékszem, hogy anno az Age 1 után milyen érdekesnek és simábbnak éreztem az SC1-et... most pont fordítva lesz. :DDD Egyébként el tudom képzelni, hogy direkt csinálták: megmutatják, mennyire öreg az SC1 manapság, hogy aztán az új balansz megjelenésére sikítva rohanjon vissza az ember SC2-zni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát a kurva anyjukat, mert azokat az embereket szolgálják ki, akik miatt e-sport lett a játék. Ahamértem... A Blizz helyében én is inkább szájba hugyoznám magam, csak hogy örüljön az a minimális mennyiségű non-korean játékos.
Nem, de a retardált koreai nyavajgott volna miatta, szóval akkor inkább legyen szar mindenkinek.
Mindenkinek :D Akkora egód van, hogy néha még mindig képes vagyok ledöbbenni rajta :D De igen, te és az a maréknyi játékos reprezentáljátok a mindenkit :) Nem fél dél-korea :)
Azért persze játszogatok a rimászterrel meg szép meg minden, de őszintén szólva bealszom a játékon, mert rohadtul unom az állandó mechanikai faszkodást.
De minek? Én komolyan nem értelek. Ott a SC2. Az első részt meg értelemszerűen nem akarod se régi fényében, se ebben a formájában játszani. Move on (bár tudom, hogy ez számodra egy lehetetlen fogalom. Elvégre innen is hogy elhúztál már, mi? :D).
Tehát a kurva anyjukat, mert azokat az embereket szolgálják ki, akik miatt e-sport lett a játék.
Pontosan, mert azokat meg egyáltalán nem szolgálják ki, akik miatt az esport kultúra megjelenése előtt nyugaton sikeres lett a játék (ne csináljunk már úgy, mintha Koreán kívül bukott volna az SC1). A kampányba olyan magasról szartak bele, amilyen magasról a Blizzard nem szokott, pedig nyugaton nem a multiplayer volt a nagy cucc, hanem a maga idejében innovatív és manapság is kiváló történetvezetésű kampány.
Másrészt meg igenis van a Blizzardnak egy jelentős méretű olyan közönsége, ami az SC2-vel kezdett el Starcraftozni, szóval feléjük is illő lett volna egy gesztus.
Egyébként te mikor játszottál az SC1-gyel utoljára?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
- Az SC1-hez tökéletes balanszot csinált a Blizzard: baromság. A balansz hosszú évek alatt lett kialakítva úgy, hogy a játékosok felfedezték az apró bugokat és ezzel előnyt szereztek maguknak a többi faj unitkonfigurációival szemben és viszont, elkezdtek olyan pályákat készíteni, amik nem favorizálják egyik race-t sem stb. A mutalisk stacking pl. a modern SC egyik alapvetése a zerg játékosok számára, de csak egy bug.
Emiatt erősen feltételezhető, hogy kezelési változtatásokkal nem tudja a Blizz megborítani az erőegyensúlyt. Én sem azt mondom, hogy vegyék el a koreaiaktól az eredeti játékot, de az pl. hosszú távon igazán hasznos lenne, ha a Blizzard faragna egy kicsit a játék kezelhetőségén (csak ötletek szintén, de pl.: 24-re vagy 36-ra emelt unit selection, azonos típusú épületek hotkey-ezésének lehetősége, javított pathfinding), és létrehozna egy külön új multi módot. Szvsz 1-2 éven belül ugyanúgy kialakulna a balansz, mint az eredeti játék esetében.
- Az SC1 98-ban tökéletes volt: ez sem igaz. Az SC1 kiváló stratégiai játék, de a Warcraft 2 módosított motorja miatt a pathfinding már 98-ban is borzalmas volt (sőt: az AoE1-ben még alapjáraton is jóval simább volt, pedig ott is tévedtek el egységek, a WC2-ben szintúgy, mégis jobb volt). Ugye a WC2 még top-down nézetű játék volt, és az SC1 egységei is ilyen alapon, egy négyzetrácson számolják a lépéseiket, csakhogy ott már behoztak egy csomó olyan dolgot, amitől nem egész négyzetnyi egységek keletkeznek a terepen (pl. rámpák), így az AI elszámolja magát és megbolondul. Nem régi a pathfinding, hanem bugos.
- Az SC1 manapság is népszerű Koreában: ez sem igaz. Az SC1 meccsek nézettséget ugyan hoznak, egy keménymag pedig még manapság is létezik, de már nem játszanak sokan a játékkal. Korában manapság a mindenféle MOBÁk meg a CS helyi változata a menő.
Összességében elég erősen látszik, hogy néhány változtatással életet lehetett volna lehelni az SC1 scene-be, de erre valamilyen okból nem vállalkozott a Blizz.
Egyébként meg engem a HW-ról annak idején bannoltak egyszer azért, mert két komment erejéig "utáltam" a Blizzardot (kicsit megfeküdte a gyomromat a pandás szarjuk a WoW idején), szóval most sem fog meghatni, hogy ki csápol értük. A Blizznek mindig is volt egy apologista szektája, ezután is lesz, a szektára viszont jellegéből adódóan nem jellemző a racionalitás, szóval az onnan érkező jogos érvektől nem kell tartani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most komolyan? Ha tényleg van olyan idióta aki streamen nézi az aktuális meccsét és így jut előnyhöz a streamer játékos által közvetített kameraállásból, olyan ugye mintha lenne egy irányíthatatlan drónja amivel ha egy random másik játékost nem is, (bár az sem kizárt) de a streamer helyzetét minden bizonnyal be tudja lőni. Annyit kellene csinálniuk, hogy csúsztatni a streamet (amit a twitter bejegyzésben is említenek) mondjuk 1 vagy 2 perccel attól függően mennyire kempelős a játékmenet. De nem, inkább bannolnak minden 'gyanús' streamerkillt.
"I look forward to randomly killing a streamer and being banned."
De ugye a PUBG minden tekintetben érett az ESportra már EA fázisban is. Hajrá.
Azért nekem úgy rémlik, hogy több SC1 fogyott Koreában, mint WW, ezért lehet ez is belejátszott ebbe az egészbe. Azért fura azok után, hogy a versenyek rendezési jogait kicsavarták pár koreai cég kezéből.
A magyar versenyen kb. 3 perc késleltetés volt és még úgy is volt pár gyanús eset. Ha a kör sebességét felnyomják, akkor senki nem maradhat annyi ideig, hogy be lehetne fogni késleltetett közvetítés alapján. Amúgy ezeken a félhivatalos meccseken a PUBG készítői felügyelik a játékmenetet, nem hiszem, hogy pofa alapján banolnak valakit. Ráadásul a szervereken lehet jelenteni ha valaki stream snipingot vagy összejátszást használ, a rögzített játékmenet okán lehet egyértelműsíteni ha tényleg az volt. Hasonló okból azt is kirúgják aki bugok miatt át lát a tereptárgyakon és úgy játszik.
Annak a folyamatnak is valószínűleg a végpontja az SCR: a Blizzard mellett annó elszaladt a koreai SC1 mánia, szóval amikor rájöttek, mekkora pénzeket generál a játék (nem nekik, hanem a közvetítést folytató cégeknek), akkor gyorsan igyekeztek jogilag rendezni a dolgokat. Manapság már nincs olyan közvetítés, amiért ne kapna lóvét a Blizzard.
Azért nekem úgy rémlik, hogy több SC1 fogyott Koreában, mint WW, ezért lehet ez is belejátszott ebbe az egészbe.
Hihetetlenül népszerű volt a játék ott, és ez nyilván nem múlt el nyomtalanul: azért egy majdnem 20 éves játéktól még mindig nagy szó, hogy felmész a koreai régióba és több ezer embert találsz, de ugye egy modern játékhoz képest ez már nem nagy szám, a hőskorhoz képest meg elenyésző. Az előbb csekkoltam a számokat, mert Koreában most este van, vagyis csúcsidő, és a két koreai szerveren összesen 16 000 ember van online (persze ez nemcsak az SCR, hanem mindkét verzió együtt). Ez még manapság is szép, főleg egyetlen darab országból, csak ugye a koreaiak rengeteget játszanak, igazából ami nálunk a kocsmázás, az náluk a PC bang.
Európában most 370-en tolják: what a hit! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Twitter bejegyzés alapján nekem az jött le, hogy a streamer interakció miatt egyáltalán nincs késleltetés. Akkor az valószínűleg a sima meccsekre vonatkozik, nem a szervezett versenyekre. A gyanús eseteknek meg a tényleges csaláshoz lehet, hogy semmi köze nincs... Jó, mondjuk egy verseny nyilván más, mint egy sima random matchmaking, arra jobban oda tudnak figyelni a készítők. De gondolom egy PUBG verseny egyelőre nem olyan, hogy beül a 100 játékos egy sportcsarnokba és tolják, mint a CS ben vagy SC-ben DOTA-ban. (Amúgy volt már nekem is olyan, hogy biztos voltam benne, hogy egy illető cheatel az ellenfél csapatból, visszanéztem a meccset, és kiderült, hogy nem csítelt, csak rohadtul a határon volt. Másrészt főleg vision hacket ha ésszel csinálják észre se lehet venni...) Utánaolvastam Gamescomon van/lesz offline PUBG verseny díjazással. És lesz magyar online PUBG verseny is a the VR szervezésében. Kíváncsi vagyok egyelőre, hogy ez jelentősebb lesz-e mint pl. a magyar DOTA...
Zaxx írta: Manapság már nincs olyan közvetítés, amiért ne kapna lóvét a Blizzard.
Hát a Blizzard éppenséggel kaphata lóvét a Dota közvetítésekből is, azért van néhány copypaste Warcraft hero a Dotaban. És a Blizzard meg szépen hagyta kisétálni az ajtón azt a szép fejőstehenet... 10 mill. dollár átlag prizepool nemzetközi bajnokságokon ami csak a fele az event itemekből befolyt összegnek, és gyakorlatilag a valve húzócíme lett.
Eleg viccesnek tartom, hogy barmikor barki nem ert veled egyet akkor elkonyveled valakinek akibol ertelmes beszelgetest nem lehet kicsalni. Lehet a problema nem a vilaggal van hanem veled, nem gondolod?
Tekintve, hogy kb. az összes outlet felhozta, hogy az SCR-ból többet is ki lehetne hozni (és az átlagfelhasználók is panaszkodnak, hiába örül a hardcore old school SC1 réteg), az SCR pedig ennek megfelelően kisebb bukás Dél-Koreán kívül, a világgal semmi gond nincs.
Az SCR egyelőre nem több egy Blizzhez képest durván bugos (két hét alatt nem sikerült kijavítani pl. azt, hogy az opciókat alapállásba rakja a játék minden egyes indításnál), ósdi grafikai update-nél, ahol még a multiplayert működtető rendszernek is 98-as szaga van.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YOW9uACXPTo
Egyébként reménykedem abban, hogy a launchot látva (na meg már újra kezükben a forráskód is, hála egy lelkiismeretes fannak) a Blizzard majd orvosolja ezeket a dolgokat, elvégre most került a nagy nyilvánosság elé a játék, a hardkór öreg motorosok pedig eddig nagyon könnyen elnyomták az újításokra vágyók hangját.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért az nem kizárt, hogy sokan továbbléptek az SC1-ről, Az SC2 szép is, 3D is, több is, mint az SC1, csak az autista koreszok ragaszkodnak az SC1-hez, ahogy van aki még mindig CS1.6 -al játszik. Szerintem ez lehet az oka a relatív sikertelenségnek..
Az SC2-t manapság is tízszer többen nyomják egy átlagos napon, mint az SC1-et, nem azt a játékot kell lenyomni. Szvsz van itt kiaknázandó niche, elvégre a HD grafikával szerelt klasszikus, rajzolt RTS mégiscsak egy nagy újdonság, ami szerintem sokkal több embert meg tudott volna fogni minimálisan modernizált elemekkel. Ahogyan a DF-es videóban is mondják, az újítások igazán karnyújtásnyira lennének, és nemcsak az SC2 miatt.
Egy SC 1.5-öt kellett volna csinálni, ami visszahozza a funt a játékba azoknak, akik nem akarják ezt az esport dolgot olyan halálosan komolyan venni. Szvsz egy rimászternek nem az a feladata, hogy grafikailag felújítson valamit, hanem az, hogy azt az érzést próbálja meg visszaadni, amit az eredeti játék nyújtott sok évvel ezelőtt. Ehhez néha elég a grafikai ápdét is, de gyakran nem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ingyenes (permanensen Könyvtárhoz addolható) a Flying Wild Hog féle Shadow Warrior Steam-en, holnapig lehet élni a lehetőséggel.
Ingyenes a Brink is (ha valakinek elfogyott volna az osszes tobbi jateka esetleg)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
A sóderbányában azt mondják, hogy Adam Isgreen a lead designer az Age of Empires 4-en... Ez így kezd érdekes lenni: a StarCraft 2-t is egy ex-Westwoodos arc dirigálta le, most meg az Age is ilyen kezek között formálódik. Elég ciki ez így az EA-re nézve, akik már hosszú évek óta mélyen hallgatnak a C&C-ről.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
További apró PUBG őrület:
https://twitter.com/Totalbiscuit/status/899986370738913281
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Stílusos Hellboy-belépő. :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Y2_Xq17UIig
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
https://quake.bethesda.net/en/store
rwurl=http://i.imgur.com/Q9TMoYY.png
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vPguoeYTvMI
Czukker. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Aranyos
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8tjcm_kI0n0
Halálra fagyott mint a gyufaárus lány és ez már a túlvilág :)
Amúgy meg ilyen stílusban jöhetne egy egész estés animációs film.
...mr. Freeman rise and shine.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
14 percnyi Age of Empires Definitive Edition:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UDe78q1hYqM
Érdekes módon itt sikerült megoldani azt, hogy jobb legyen a pathfinding, kijelölni meg ne lehessen a teljes sereget, de mégis nagyobb mozgástered legyen irányításban. A hülye Blizzard meg leborul a koreaiak előtt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha nyugatiaknak csinálták volna beleteszik ezeket, de úgy vannak vele szerintem, hogy az SC, pláne az első rész koreaiaké. Csak azért készült, hogy a streameken meg a versenyeken lehessen látni valamit a pixeleken kívül. Ha bármit megváltoztatnak, akkor a koreaiak bottal se nyúlnának hozzá mert autisták.
Choose your next words with excpetional care!
Azt vágom, hogy autisták, de pont ez a félelmetes, hogy a Blizzard egy ilyen, kurvára intoleráns közönségnek adta be a derakát. Felrobbant volna a világ, ha a szinglibe meg az UMS-be beleraknak néhány finomítást? Nem, de a retardált koreai nyavajgott volna miatta, szóval akkor inkább legyen szar mindenkinek.
Azért persze játszogatok a rimászterrel meg szép meg minden, de őszintén szólva bealszom a játékon, mert rohadtul unom az állandó mechanikai faszkodást. Ez így egy hónap múlva ugyanolyan halott lesz, mint a megjelenés előtt volt.
Emlékszem, hogy anno az Age 1 után milyen érdekesnek és simábbnak éreztem az SC1-et... most pont fordítva lesz. :DDD Egyébként el tudom képzelni, hogy direkt csinálták: megmutatják, mennyire öreg az SC1 manapság, hogy aztán az új balansz megjelenésére sikítva rohanjon vissza az ember SC2-zni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát a kurva anyjukat, mert azokat az embereket szolgálják ki, akik miatt e-sport lett a játék. Ahamértem... A Blizz helyében én is inkább szájba hugyoznám magam, csak hogy örüljön az a minimális mennyiségű non-korean játékos.
Mindenkinek :D Akkora egód van, hogy néha még mindig képes vagyok ledöbbenni rajta :D De igen, te és az a maréknyi játékos reprezentáljátok a mindenkit :) Nem fél dél-korea :)
De minek? Én komolyan nem értelek. Ott a SC2. Az első részt meg értelemszerűen nem akarod se régi fényében, se ebben a formájában játszani. Move on (bár tudom, hogy ez számodra egy lehetetlen fogalom. Elvégre innen is hogy elhúztál már, mi? :D).
Pontosan, mert azokat meg egyáltalán nem szolgálják ki, akik miatt az esport kultúra megjelenése előtt nyugaton sikeres lett a játék (ne csináljunk már úgy, mintha Koreán kívül bukott volna az SC1). A kampányba olyan magasról szartak bele, amilyen magasról a Blizzard nem szokott, pedig nyugaton nem a multiplayer volt a nagy cucc, hanem a maga idejében innovatív és manapság is kiváló történetvezetésű kampány.
Másrészt meg igenis van a Blizzardnak egy jelentős méretű olyan közönsége, ami az SC2-vel kezdett el Starcraftozni, szóval feléjük is illő lett volna egy gesztus.
Egyébként te mikor játszottál az SC1-gyel utoljára?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg meg néhány tévhitet érdemes eloszlatni:
- Az SC1-hez tökéletes balanszot csinált a Blizzard: baromság. A balansz hosszú évek alatt lett kialakítva úgy, hogy a játékosok felfedezték az apró bugokat és ezzel előnyt szereztek maguknak a többi faj unitkonfigurációival szemben és viszont, elkezdtek olyan pályákat készíteni, amik nem favorizálják egyik race-t sem stb. A mutalisk stacking pl. a modern SC egyik alapvetése a zerg játékosok számára, de csak egy bug.
Emiatt erősen feltételezhető, hogy kezelési változtatásokkal nem tudja a Blizz megborítani az erőegyensúlyt. Én sem azt mondom, hogy vegyék el a koreaiaktól az eredeti játékot, de az pl. hosszú távon igazán hasznos lenne, ha a Blizzard faragna egy kicsit a játék kezelhetőségén (csak ötletek szintén, de pl.: 24-re vagy 36-ra emelt unit selection, azonos típusú épületek hotkey-ezésének lehetősége, javított pathfinding), és létrehozna egy külön új multi módot. Szvsz 1-2 éven belül ugyanúgy kialakulna a balansz, mint az eredeti játék esetében.
- Az SC1 98-ban tökéletes volt: ez sem igaz. Az SC1 kiváló stratégiai játék, de a Warcraft 2 módosított motorja miatt a pathfinding már 98-ban is borzalmas volt (sőt: az AoE1-ben még alapjáraton is jóval simább volt, pedig ott is tévedtek el egységek, a WC2-ben szintúgy, mégis jobb volt). Ugye a WC2 még top-down nézetű játék volt, és az SC1 egységei is ilyen alapon, egy négyzetrácson számolják a lépéseiket, csakhogy ott már behoztak egy csomó olyan dolgot, amitől nem egész négyzetnyi egységek keletkeznek a terepen (pl. rámpák), így az AI elszámolja magát és megbolondul. Nem régi a pathfinding, hanem bugos.
- Az SC1 manapság is népszerű Koreában: ez sem igaz. Az SC1 meccsek nézettséget ugyan hoznak, egy keménymag pedig még manapság is létezik, de már nem játszanak sokan a játékkal. Korában manapság a mindenféle MOBÁk meg a CS helyi változata a menő.
Összességében elég erősen látszik, hogy néhány változtatással életet lehetett volna lehelni az SC1 scene-be, de erre valamilyen okból nem vállalkozott a Blizz.
Egyébként meg engem a HW-ról annak idején bannoltak egyszer azért, mert két komment erejéig "utáltam" a Blizzardot (kicsit megfeküdte a gyomromat a pandás szarjuk a WoW idején), szóval most sem fog meghatni, hogy ki csápol értük. A Blizznek mindig is volt egy apologista szektája, ezután is lesz, a szektára viszont jellegéből adódóan nem jellemző a racionalitás, szóval az onnan érkező jogos érvektől nem kell tartani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Most komolyan? Ha tényleg van olyan idióta aki streamen nézi az aktuális meccsét és így jut előnyhöz a streamer játékos által közvetített kameraállásból, olyan ugye mintha lenne egy irányíthatatlan drónja amivel ha egy random másik játékost nem is, (bár az sem kizárt) de a streamer helyzetét minden bizonnyal be tudja lőni. Annyit kellene csinálniuk, hogy csúsztatni a streamet (amit a twitter bejegyzésben is említenek) mondjuk 1 vagy 2 perccel attól függően mennyire kempelős a játékmenet. De nem, inkább bannolnak minden 'gyanús' streamerkillt.
"I look forward to randomly killing a streamer and being banned."
De ugye a PUBG minden tekintetben érett az ESportra már EA fázisban is. Hajrá.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Azért nekem úgy rémlik, hogy több SC1 fogyott Koreában, mint WW, ezért lehet ez is belejátszott ebbe az egészbe. Azért fura azok után, hogy a versenyek rendezési jogait kicsavarták pár koreai cég kezéből.
biomutant, ezúttal konkrét gameplay
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3oDgoL4eezE
A magyar versenyen kb. 3 perc késleltetés volt és még úgy is volt pár gyanús eset. Ha a kör sebességét felnyomják, akkor senki nem maradhat annyi ideig, hogy be lehetne fogni késleltetett közvetítés alapján. Amúgy ezeken a félhivatalos meccseken a PUBG készítői felügyelik a játékmenetet, nem hiszem, hogy pofa alapján banolnak valakit. Ráadásul a szervereken lehet jelenteni ha valaki stream snipingot vagy összejátszást használ, a rögzített játékmenet okán lehet egyértelműsíteni ha tényleg az volt. Hasonló okból azt is kirúgják aki bugok miatt át lát a tereptárgyakon és úgy játszik.
Annak a folyamatnak is valószínűleg a végpontja az SCR: a Blizzard mellett annó elszaladt a koreai SC1 mánia, szóval amikor rájöttek, mekkora pénzeket generál a játék (nem nekik, hanem a közvetítést folytató cégeknek), akkor gyorsan igyekeztek jogilag rendezni a dolgokat. Manapság már nincs olyan közvetítés, amiért ne kapna lóvét a Blizzard.
Hihetetlenül népszerű volt a játék ott, és ez nyilván nem múlt el nyomtalanul: azért egy majdnem 20 éves játéktól még mindig nagy szó, hogy felmész a koreai régióba és több ezer embert találsz, de ugye egy modern játékhoz képest ez már nem nagy szám, a hőskorhoz képest meg elenyésző. Az előbb csekkoltam a számokat, mert Koreában most este van, vagyis csúcsidő, és a két koreai szerveren összesen 16 000 ember van online (persze ez nemcsak az SCR, hanem mindkét verzió együtt). Ez még manapság is szép, főleg egyetlen darab országból, csak ugye a koreaiak rengeteget játszanak, igazából ami nálunk a kocsmázás, az náluk a PC bang.
Európában most 370-en tolják: what a hit! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Twitter bejegyzés alapján nekem az jött le, hogy a streamer interakció miatt egyáltalán nincs késleltetés. Akkor az valószínűleg a sima meccsekre vonatkozik, nem a szervezett versenyekre. A gyanús eseteknek meg a tényleges csaláshoz lehet, hogy semmi köze nincs... Jó, mondjuk egy verseny nyilván más, mint egy sima random matchmaking, arra jobban oda tudnak figyelni a készítők. De gondolom egy PUBG verseny egyelőre nem olyan, hogy beül a 100 játékos egy sportcsarnokba és tolják, mint a CS ben vagy SC-ben DOTA-ban. (Amúgy volt már nekem is olyan, hogy biztos voltam benne, hogy egy illető cheatel az ellenfél csapatból, visszanéztem a meccset, és kiderült, hogy nem csítelt, csak rohadtul a határon volt. Másrészt főleg vision hacket ha ésszel csinálják észre se lehet venni...) Utánaolvastam Gamescomon van/lesz offline PUBG verseny díjazással. És lesz magyar online PUBG verseny is a the VR szervezésében. Kíváncsi vagyok egyelőre, hogy ez jelentősebb lesz-e mint pl. a magyar DOTA...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Menjetek szobára vitázni.
Non serviam
Hát a Blizzard éppenséggel kaphata lóvét a Dota közvetítésekből is, azért van néhány copypaste Warcraft hero a Dotaban. És a Blizzard meg szépen hagyta kisétálni az ajtón azt a szép fejőstehenet... 10 mill. dollár átlag prizepool nemzetközi bajnokságokon ami csak a fele az event itemekből befolyt összegnek, és gyakorlatilag a valve húzócíme lett.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Eleg viccesnek tartom, hogy barmikor barki nem ert veled egyet akkor elkonyveled valakinek akibol ertelmes beszelgetest nem lehet kicsalni. Lehet a problema nem a vilaggal van hanem veled, nem gondolod?
Tekintve, hogy kb. az összes outlet felhozta, hogy az SCR-ból többet is ki lehetne hozni (és az átlagfelhasználók is panaszkodnak, hiába örül a hardcore old school SC1 réteg), az SCR pedig ennek megfelelően kisebb bukás Dél-Koreán kívül, a világgal semmi gond nincs.
Az SCR egyelőre nem több egy Blizzhez képest durván bugos (két hét alatt nem sikerült kijavítani pl. azt, hogy az opciókat alapállásba rakja a játék minden egyes indításnál), ósdi grafikai update-nél, ahol még a multiplayert működtető rendszernek is 98-as szaga van.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YOW9uACXPTo
Egyébként reménykedem abban, hogy a launchot látva (na meg már újra kezükben a forráskód is, hála egy lelkiismeretes fannak) a Blizzard majd orvosolja ezeket a dolgokat, elvégre most került a nagy nyilvánosság elé a játék, a hardkór öreg motorosok pedig eddig nagyon könnyen elnyomták az újításokra vágyók hangját.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért az nem kizárt, hogy sokan továbbléptek az SC1-ről, Az SC2 szép is, 3D is, több is, mint az SC1, csak az autista koreszok ragaszkodnak az SC1-hez, ahogy van aki még mindig CS1.6 -al játszik. Szerintem ez lehet az oka a relatív sikertelenségnek..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az SC2-t manapság is tízszer többen nyomják egy átlagos napon, mint az SC1-et, nem azt a játékot kell lenyomni. Szvsz van itt kiaknázandó niche, elvégre a HD grafikával szerelt klasszikus, rajzolt RTS mégiscsak egy nagy újdonság, ami szerintem sokkal több embert meg tudott volna fogni minimálisan modernizált elemekkel. Ahogyan a DF-es videóban is mondják, az újítások igazán karnyújtásnyira lennének, és nemcsak az SC2 miatt.
Egy SC 1.5-öt kellett volna csinálni, ami visszahozza a funt a játékba azoknak, akik nem akarják ezt az esport dolgot olyan halálosan komolyan venni. Szvsz egy rimászternek nem az a feladata, hogy grafikailag felújítson valamit, hanem az, hogy azt az érzést próbálja meg visszaadni, amit az eredeti játék nyújtott sok évvel ezelőtt. Ehhez néha elég a grafikai ápdét is, de gyakran nem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.