Nem tökéletes, van benne 1-2 dolog amibe ha nagyon akarnék bele lehetne kötni, de amúgy baromi jó. Majd holnap ha végeztem vele akkor írok róla normálisan is, de addigra úgyis telesírja mindenki az internetet vele, hogy miért szar. :D
Ezek szerint 3-4 éve nem láttam AAA játékot. Valahogy elkerülte a figyelmem, hogy 2013 óta minden AAA játékban ilyen szinten vannak kidolgozva a karakterek, ingame. =/
rwurl=http://i.imgur.com/NRIBpLq.jpg
Az lehet, hogy a sziklák stb nem 2020-as szint mint az elvárt ugye, de a bevilágítás és Senua az egyáltalán nem szar. :(
Egyedül a karakter számít kifejezetten jónak, az is motion/performance capture technológiájuknak köszönhetően, amit összekalapáltak alá az unrealesekkel karöltve. A többi inkább csak hoz egy standard szintet.
Tegnap én is kipróbáltam, amúgy érdekes, meg tetszetős bár nem sokat haladtam benne. Csak az első harcot nyomtam le, de érdekel hova viszi tovább a dolgot.
Viszont ami zavar, hogy a csajszin aki játszotta a főszereplőt látszik, hogy nem színész:(
Ezt a jányt kivinném a földekre hajnali ötkor, osztán 2 bála gyapot után ennél különb látomásai lennének nekije. Vagdossa a borjakat itt, meg siránkozik folyton, de elrontja a korhelylevest ! Azt mondom, hogy tele a húsa ármánnyal nekije.
Meg oszt a krómatikus abberráltjait sem értem mindenfele, mintha muszály lenne ezeknek a szégyenteleneknek, ugy mutogassák.
Meg iparkodhatna jobban is néha, mert uldözi a rosseb, de csak kóvályog, mintha húzná a franc.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Megbocsáss, de amiket beraktál képeket először, azokon nevetséges a grafika mai szemmel AAA vonatkozásban. :) Azóta utánanéztem, és tényleg nem rossz a kinézete, bár a játék maga nem zsánerem.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Arkham Knight, 2015, Batgirl:
rwurl=https://i.redd.it/2tx2k9msiavx.jpg
A Hellblade-ben persze jobban az arcodba tolják az arcokat (höhö, szar poén, höhö), de attól még pont ott tartunk most a karakterek kidolgozottsága terén. Egyszerűen ezt tudja az UE 4, meg az AK esetében az agyonmódosított UE 3.5.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Rad Rodgers
Igazából jól fújja a régi nótákat, de nem egy vérprofi platformer. Inkonzisztens az irányítás, néhol simán a szar irányítás miatt lehet szívni nem keveset. (Kontrollerrel játszom nyilván.)
WiiU-emuval nem rég nyomtam végig a Donkey Kongot és összehasonlíthatatlan a kettő.
Ettől függetlenül a játék fun, a beszólások jók, a grafika szép és a fegyverek is okék. Mikor óccsó, megéri megvenni, de kb. 4-5 óránál nincs benne több.
Hellblade - Szauna és a hangok /Első benyomások, másfél óra alapján./
Elöljáróban azzal kezdeném, hogy az UE4 az egyik kedvenc motorom. Már persze amellett, amivel nap mint nap járok a melóba. (Remek vicc volt, most fejezd be medve.) Szóval az UE4 egy igazán kiváló és sokrétű grafikus kódhalmaz. Legalább 20 játékban volt szerencsém megcsodálni a különbözőféle stílusú játékok közt. Szeretem, mert friss, üde és modern.
Éppen ezért Szauna kalandjában az előzetes képek alapján is reméltem, hogy oda és vissza fog baszódni a szemem és az élvezet közti határvonal, ám ez korántsem történt meg. Bár a játék szépen effektezett, még az utóbbi Tomb Raider szintjét sem éri el.
A hölgyemény kidolgozása pedig nagyjából Lara szintű. Bár némileg azért részletesebb. Ami a legnagyobb problémám vele, hogy egy üvegszemű bábúnál én egyelőre nem láttam belőle többet. Ha beszél is, akkor alig kivehető az ajakmozgása, mimikája meg mintha nem lenne. Bámul a nagy koszos semmibe, ezekkel a hatalmas kifejezéstelen de legalább jól séderezett szemekkel és akkor most hatódjak meg? Nem tudom így átérezni a problémáját. A narrátor inkább az ami tökéletesre sikeredett és ez által valóban elkapott az az atmoszféra, ami a beleéléshez tényleg szükséges.
A játékmenetre leginkább a sehova nem tudok elmenni kategória az érvényes és ahova el is tudok ebben csőben, az is alig van kidolgozva. Kevés a tereptárgy, olyan kellemetlenül üres minden és ha nem beszélnének a hangok folyton és szólna a narratíva még azt hinném egy félig kész játékban vagyok tesztelő. Az effektek mentik meg az egészet, már ahol jelen vannak.
A harcok pont olyanok lettek, mint maga a játék. Egyszerű és unalmas, egy idő után pedig önmagát ismétlő. Persze ez a későbbiekben változhat, hiszen ne felejtsük el a másfél óra alatt még nem lehet végleges konklúziót leírni.
A játék két fő pozitív forrása az atmoszféra és a hangulat, de a kis beláthatósági szög (fov) miatt, és az állandó suttogás és pofázások végett már egy idő után komolyan a hányinger kerülgetett. Így nehéz volt igazán megélni és átélni azt ami körülöttem zajlik, legalábbis teljes élvezettel. De még így is ott van az az érzet, hogy most beléptünk a Pokol kapuján és innen visszaút nincsen. Ennek felvezetése azért tényleg jól sikerült.
Van még egy nagy piros piros pontja ennek az alkotásnak. Mégpedig az, hogy úgy álltam fel tegnap mellőle, hogy ma is oda akarok ülni elé. Ez igazából azt mutatja, hogy a fentebb leírtak ellenére nem annyira vészes a helyzet, de a probléma természetes ott van, létezik. Engem érdekel mi lesz a későbbiekben, így szeretném folytatni.
A sztori pedig úgy vélem jó. Szépen lassan, mindent elmond egy kellemes női hang. Jól felépítve, jól érthetően és így még többet meg fogok tudni az ősi viking mitológiából, ami számomra elég érdekes ahhoz, hogy folytassam ezt az interaktív mesét, sétálószimulátort, ahogy időnként az internetes írások hivatkoznak rá.
Annyi biztos, így a végére, hogy ebben az uborkaszezonban ami a jelenlegi nyarat jellemzi (pár kivétellel) a Hellblade egy erős versenyző, mely ősszel valószínű labdába se rúgna.
Pokolbökő : Szunya elsőáldozása
Dinamikus sétaszimulátor. Kb mint a Dear Esther vagy egy Vanishing of Ethan Carter csak egy kis harccal van fűszerezve. Szerintem sokan a permadeath és a törlődő mentés mellett ezen sem tudják túltenni magukat. Gondolom DMC-t vártak vagy Dark Soulst.
Nekem tetszik. Remek a storytelling és az atmoszféra.
Ez gondolom a fullosra kimaxolt grafikán ilyen.
Nemrég fejeztem be, de a vga-m sajna csak a low textúrákat tudta kiköhögni, viszont még ott is elég jól nézett ki az elődökhöz képest:)
Hellblade: Senua's Sacrifice
Aki utálni akarja ugorhatja már most a postot. Ez a játék egy gyöngyszem. :D Ennyi. Nade, viccet félretéve nagyon különc az egész. Van pár dolog ami kicsit csalódást okozott és van ami egyáltalán nem. Sajnos a puzzle részek kimerülnek a nézz ide és utána oda vagy sétálj a fényben vagy sétálj úgy hogy ne vegyenek észre részekben. Nem is nevezném puzzlenek őket, inkább csak időhúzás amíg megy a narratíva. Sokkal többet is ki lehetett volna belőle hozni és lelkük rajta próbáltak más dolgokat is összehozni amiből nekem a Dishonored 2-t idéző mechanika bejött, de egyik se jelentett nagy kihívást. Ezt nagyon sajnáltam, mert többet kell ezekkel fogalalkozni mint a harccal.
A harc is elsőre pontosan ugyanezt a faék hatást kelti, de próbálgatva amúgy látszik, hogy rohadt jól ki van dolgozva és az animációk hmmm, 5/7. Rengetegféle combo van ami elsőre fel se tűnt csak a végén mikor már próbálgattam. Baromira tetszik ahogy neki lehetett futni az ellenfeleknek és közben kurjant egyet. Haszontalan, de a feeling az odabasz. Az ütéseknek van súlya, mikor te kapod főleg. Pár ellenfél egy ütésből a földre tud juttatni (vagy a pajzsos akinek a pajzsába akadt kardoddal basz a földhöz) viszont baromi engedékeny a jákék úgyhogy ilyenkor is nagyesélyel el lehet mozogni még. Harc közben talán 3szor haltam meg, de ebből 1 volt olyan ami saját faszság volt. Meg mondjuk az egész játék alatt 5-6 alkalommal estem el, szóval ennyire kell aggódni a nem létező permadeathen. :D
A sztori engem egy nordic dante's infernora emlékeztetett ami egyáltalán nem baj, sőt. Az alapvetés elég egyszerű, de nagyon tetszett ahogy egyre jobban megismertette a játék a fő sztori hátterét. A folyamatos fülbesuttogás mint gimick is tökéletesen működött és baromi meglepő volt, hogy nagyjából mindig releváns dolgokat suttogtak. Ez persze összefügg Senua mentális problémáival amit páratlan módon sikerült így bemutatni. Nem tudom való életben is így működik-e ez a probléma, de huhbaszki. Tegnap a 4-5 óra egyhuzamban azért már erős volt a folyamatos suttogással. =/ Fejhallgató mindenesetre nagyon ajánlott, mert úgy adja át igazán a hatást amit el szerettek volna vele érni. Itt még külön megjegyezném, hogy zenéből nagyon kevés van, de amikor van az eszméletlenül megdobja a hangulatot.
A grafika mint már fentebb kitárgyaltuk szerintem tökéletesen megállja a helyét, de mások szerint nem. Védhetném igazából azzal, hogy félárú játék és a Ninja Theory első saját publikálású valószínűleg rohadtul limitált pénzforrásból készült produktuma és annak a nagyrésze valószínű a performance capturre ment el, de na. Azért tud elbaszottul jól kinézni. Van amikor viszont nem. Nekem folyamatosan bajom volt Senua szájával, egyszerűen nem sikerült rendesen animálni valamiért és baromi fura volt így kinézetre néha. Láttam már ilyet valahol, de az istennek nem jut eszembe hol. A másik ami tetszett és az Enslaved után különösen jár nekik a pacsi, hogy végre rendesen meg tudták oldani az irl videó implementálását úgy, hogy ne ordítson róla azonnal. Ráadásul elég kreatívan is csinálták, le a kalappal.
Összességében nekem bőven megérte, nagyon élveztem elejétől a végéig, de a "puzzle"ök és a játék könnyűsége valószínű sokakat arra fog késztetni, hogy hagyja a picsába. Ráadásul az akció elég kis arányban van a sétáláshoz képest. Ami engem nem zavart, mert kreatívan van megoldva és Steven Hartley mély lelkig hatoló hangja egyszerre hátborzongató és zseniális. Szóval úgy gondolom ezen az áron ez a 6-7 óra ebben a minőségben bőven megéri és a stúdió megérdemli a támogatást. (aztán persze úgyis mindenki csak letölti ezt is normális védelem hiányában aztán megy a siránkozás, hogy miért csak a rókabőrök jönnek megállás nélkül)
Úgy teszel mintha nem tudnád mennyi fasza TPS jön ki hasonló vagy minimálisan több játékidővel teljes áron. (Tomb Raiderek 10-12 órával dupla áron, gondolom jobban megérte) Persze tetethetjük a hülyét a kötözködés kedvéért, de felesleges szerintem.
:)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Még néhány ilyen user, és sosem döglik meg az rw.
Enslaved done. Simán megállja a helyét még most is az egyszerű játékmechanikák ellenére. Egy élmény volt újra átélni az utat.
Közben a Hellblade pre-load meg is indult. \o/
@ladik: Fear1 jópofa volt a végét leszámítva. A többi már sajnos valóban elég tré volt. :(
HOLYFCKNSHIT! Már elnézést.
rwurl=http://i.imgur.com/bbK7Uq5.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/RduXelo.jpg
Elnézve, de mi a szentségelés tárgya?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ő, hát nem nagyon fogok haladni, mert rákaptam a fotózásra :D
rwurl=http://i.imgur.com/LjERKvV.jpg
mennyire jó a hellblade? tapasztalatok?
Nem tökéletes, van benne 1-2 dolog amibe ha nagyon akarnék bele lehetne kötni, de amúgy baromi jó. Majd holnap ha végeztem vele akkor írok róla normálisan is, de addigra úgyis telesírja mindenki az internetet vele, hogy miért szar. :D
Mit kell nézni?
Éljenek a videojátékok!
Lehet en vagyok ufo, de ansellel a super-res kepek (meg maga a jatek) elbaszottul jol neznek ki.
Há' nem tudom, nekem így képekről ez nem, hogy 2017 szint, de még szép se.
Aztán lehet mozgásban már más...
Éljenek a videojátékok!
Gondolom, viccelsz, vagy kb. 3-4 éve nem játszottál AAA játékkal.
Edit: mondjuk Cartwright képe már menőbb.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Lehet az én szemem rossz de a Witcher 3 ettől sokkal szebb volt.
Ezek szerint 3-4 éve nem láttam AAA játékot. Valahogy elkerülte a figyelmem, hogy 2013 óta minden AAA játékban ilyen szinten vannak kidolgozva a karakterek, ingame. =/
rwurl=http://i.imgur.com/NRIBpLq.jpg
Az lehet, hogy a sziklák stb nem 2020-as szint mint az elvárt ugye, de a bevilágítás és Senua az egyáltalán nem szar. :(
Egyedül a karakter számít kifejezetten jónak, az is motion/performance capture technológiájuknak köszönhetően, amit összekalapáltak alá az unrealesekkel karöltve. A többi inkább csak hoz egy standard szintet.
Tegnap én is kipróbáltam, amúgy érdekes, meg tetszetős bár nem sokat haladtam benne. Csak az első harcot nyomtam le, de érdekel hova viszi tovább a dolgot.
Viszont ami zavar, hogy a csajszin aki játszotta a főszereplőt látszik, hogy nem színész:(
Choose your next words with excpetional care!
Pedig állítólag még twittere is van.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
:-D
Megbocsáss, de amiket beraktál képeket először, azokon nevetséges a grafika mai szemmel AAA vonatkozásban. :) Azóta utánanéztem, és tényleg nem rossz a kinézete, bár a játék maga nem zsánerem.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Arkham Knight, 2015, Batgirl:
rwurl=https://i.redd.it/2tx2k9msiavx.jpg
A Hellblade-ben persze jobban az arcodba tolják az arcokat (höhö, szar poén, höhö), de attól még pont ott tartunk most a karakterek kidolgozottsága terén. Egyszerűen ezt tudja az UE 4, meg az AK esetében az agyonmódosított UE 3.5.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Rad Rodgers
Igazából jól fújja a régi nótákat, de nem egy vérprofi platformer. Inkonzisztens az irányítás, néhol simán a szar irányítás miatt lehet szívni nem keveset. (Kontrollerrel játszom nyilván.)
WiiU-emuval nem rég nyomtam végig a Donkey Kongot és összehasonlíthatatlan a kettő.
Ettől függetlenül a játék fun, a beszólások jók, a grafika szép és a fegyverek is okék. Mikor óccsó, megéri megvenni, de kb. 4-5 óránál nincs benne több.
Hellblade - Szauna és a hangok /Első benyomások, másfél óra alapján./
Elöljáróban azzal kezdeném, hogy az UE4 az egyik kedvenc motorom. Már persze amellett, amivel nap mint nap járok a melóba. (Remek vicc volt, most fejezd be medve.) Szóval az UE4 egy igazán kiváló és sokrétű grafikus kódhalmaz. Legalább 20 játékban volt szerencsém megcsodálni a különbözőféle stílusú játékok közt. Szeretem, mert friss, üde és modern.
Éppen ezért Szauna kalandjában az előzetes képek alapján is reméltem, hogy oda és vissza fog baszódni a szemem és az élvezet közti határvonal, ám ez korántsem történt meg. Bár a játék szépen effektezett, még az utóbbi Tomb Raider szintjét sem éri el.
A hölgyemény kidolgozása pedig nagyjából Lara szintű. Bár némileg azért részletesebb. Ami a legnagyobb problémám vele, hogy egy üvegszemű bábúnál én egyelőre nem láttam belőle többet. Ha beszél is, akkor alig kivehető az ajakmozgása, mimikája meg mintha nem lenne. Bámul a nagy koszos semmibe, ezekkel a hatalmas kifejezéstelen de legalább jól séderezett szemekkel és akkor most hatódjak meg? Nem tudom így átérezni a problémáját. A narrátor inkább az ami tökéletesre sikeredett és ez által valóban elkapott az az atmoszféra, ami a beleéléshez tényleg szükséges.
A játékmenetre leginkább a sehova nem tudok elmenni kategória az érvényes és ahova el is tudok ebben csőben, az is alig van kidolgozva. Kevés a tereptárgy, olyan kellemetlenül üres minden és ha nem beszélnének a hangok folyton és szólna a narratíva még azt hinném egy félig kész játékban vagyok tesztelő. Az effektek mentik meg az egészet, már ahol jelen vannak.
A harcok pont olyanok lettek, mint maga a játék. Egyszerű és unalmas, egy idő után pedig önmagát ismétlő. Persze ez a későbbiekben változhat, hiszen ne felejtsük el a másfél óra alatt még nem lehet végleges konklúziót leírni.
A játék két fő pozitív forrása az atmoszféra és a hangulat, de a kis beláthatósági szög (fov) miatt, és az állandó suttogás és pofázások végett már egy idő után komolyan a hányinger kerülgetett. Így nehéz volt igazán megélni és átélni azt ami körülöttem zajlik, legalábbis teljes élvezettel. De még így is ott van az az érzet, hogy most beléptünk a Pokol kapuján és innen visszaút nincsen. Ennek felvezetése azért tényleg jól sikerült.
Van még egy nagy piros piros pontja ennek az alkotásnak. Mégpedig az, hogy úgy álltam fel tegnap mellőle, hogy ma is oda akarok ülni elé. Ez igazából azt mutatja, hogy a fentebb leírtak ellenére nem annyira vészes a helyzet, de a probléma természetes ott van, létezik. Engem érdekel mi lesz a későbbiekben, így szeretném folytatni.
A sztori pedig úgy vélem jó. Szépen lassan, mindent elmond egy kellemes női hang. Jól felépítve, jól érthetően és így még többet meg fogok tudni az ősi viking mitológiából, ami számomra elég érdekes ahhoz, hogy folytassam ezt az interaktív mesét, sétálószimulátort, ahogy időnként az internetes írások hivatkoznak rá.
Annyi biztos, így a végére, hogy ebben az uborkaszezonban ami a jelenlegi nyarat jellemzi (pár kivétellel) a Hellblade egy erős versenyző, mely ősszel valószínű labdába se rúgna.
180
Pokolbökő : Szunya elsőáldozása
Dinamikus sétaszimulátor. Kb mint a Dear Esther vagy egy Vanishing of Ethan Carter csak egy kis harccal van fűszerezve. Szerintem sokan a permadeath és a törlődő mentés mellett ezen sem tudják túltenni magukat. Gondolom DMC-t vártak vagy Dark Soulst.
Nekem tetszik. Remek a storytelling és az atmoszféra.
Jó lesz az.
Ez gondolom a fullosra kimaxolt grafikán ilyen.
Nemrég fejeztem be, de a vga-m sajna csak a low textúrákat tudta kiköhögni, viszont még ott is elég jól nézett ki az elődökhöz képest:)
Ami a permadeathet illeti azt mondjak folyamatosan es tobb checkpointon at kell elbaszni hogy meghaljal
@ent én is benyomtam very highon felorat hogy lassan mit tud de 30 fpsnel tobb kell szoval medium :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
:D
Joda: jah, bár a végére már nem is emlékszem.. :D
Ez a hellblade meg nemtom, nekem a heavenly sword bejott, ez valahogy nem mozgat, de hat ki kell probalni! :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Hellblade: Senua's Sacrifice
Aki utálni akarja ugorhatja már most a postot. Ez a játék egy gyöngyszem. :D Ennyi. Nade, viccet félretéve nagyon különc az egész. Van pár dolog ami kicsit csalódást okozott és van ami egyáltalán nem. Sajnos a puzzle részek kimerülnek a nézz ide és utána oda vagy sétálj a fényben vagy sétálj úgy hogy ne vegyenek észre részekben. Nem is nevezném puzzlenek őket, inkább csak időhúzás amíg megy a narratíva. Sokkal többet is ki lehetett volna belőle hozni és lelkük rajta próbáltak más dolgokat is összehozni amiből nekem a Dishonored 2-t idéző mechanika bejött, de egyik se jelentett nagy kihívást. Ezt nagyon sajnáltam, mert többet kell ezekkel fogalalkozni mint a harccal.
A harc is elsőre pontosan ugyanezt a faék hatást kelti, de próbálgatva amúgy látszik, hogy rohadt jól ki van dolgozva és az animációk hmmm, 5/7. Rengetegféle combo van ami elsőre fel se tűnt csak a végén mikor már próbálgattam. Baromira tetszik ahogy neki lehetett futni az ellenfeleknek és közben kurjant egyet. Haszontalan, de a feeling az odabasz. Az ütéseknek van súlya, mikor te kapod főleg. Pár ellenfél egy ütésből a földre tud juttatni (vagy a pajzsos akinek a pajzsába akadt kardoddal basz a földhöz) viszont baromi engedékeny a jákék úgyhogy ilyenkor is nagyesélyel el lehet mozogni még. Harc közben talán 3szor haltam meg, de ebből 1 volt olyan ami saját faszság volt. Meg mondjuk az egész játék alatt 5-6 alkalommal estem el, szóval ennyire kell aggódni a nem létező permadeathen. :D
A sztori engem egy nordic dante's infernora emlékeztetett ami egyáltalán nem baj, sőt. Az alapvetés elég egyszerű, de nagyon tetszett ahogy egyre jobban megismertette a játék a fő sztori hátterét. A folyamatos fülbesuttogás mint gimick is tökéletesen működött és baromi meglepő volt, hogy nagyjából mindig releváns dolgokat suttogtak. Ez persze összefügg Senua mentális problémáival amit páratlan módon sikerült így bemutatni. Nem tudom való életben is így működik-e ez a probléma, de huhbaszki. Tegnap a 4-5 óra egyhuzamban azért már erős volt a folyamatos suttogással. =/ Fejhallgató mindenesetre nagyon ajánlott, mert úgy adja át igazán a hatást amit el szerettek volna vele érni. Itt még külön megjegyezném, hogy zenéből nagyon kevés van, de amikor van az eszméletlenül megdobja a hangulatot.
A grafika mint már fentebb kitárgyaltuk szerintem tökéletesen megállja a helyét, de mások szerint nem. Védhetném igazából azzal, hogy félárú játék és a Ninja Theory első saját publikálású valószínűleg rohadtul limitált pénzforrásból készült produktuma és annak a nagyrésze valószínű a performance capturre ment el, de na. Azért tud elbaszottul jól kinézni. Van amikor viszont nem. Nekem folyamatosan bajom volt Senua szájával, egyszerűen nem sikerült rendesen animálni valamiért és baromi fura volt így kinézetre néha. Láttam már ilyet valahol, de az istennek nem jut eszembe hol. A másik ami tetszett és az Enslaved után különösen jár nekik a pacsi, hogy végre rendesen meg tudták oldani az irl videó implementálását úgy, hogy ne ordítson róla azonnal. Ráadásul elég kreatívan is csinálták, le a kalappal.
Összességében nekem bőven megérte, nagyon élveztem elejétől a végéig, de a "puzzle"ök és a játék könnyűsége valószínű sokakat arra fog késztetni, hogy hagyja a picsába. Ráadásul az akció elég kis arányban van a sétáláshoz képest. Ami engem nem zavart, mert kreatívan van megoldva és Steven Hartley mély lelkig hatoló hangja egyszerre hátborzongató és zseniális. Szóval úgy gondolom ezen az áron ez a 6-7 óra ebben a minőségben bőven megéri és a stúdió megérdemli a támogatást. (aztán persze úgyis mindenki csak letölti ezt is normális védelem hiányában aztán megy a siránkozás, hogy miért csak a rókabőrök jönnek megállás nélkül)
7 óra játék 30 euróért bőven megéri?! Lehet, fizetésemelést kéne kérnem.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Megmondták, a Hősök terén vett forralt borban is az élményt kell megfizetni.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nekem megérte, remélem nem baj. :(
Úgy teszel mintha nem tudnád mennyi fasza TPS jön ki hasonló vagy minimálisan több játékidővel teljes áron. (Tomb Raiderek 10-12 órával dupla áron, gondolom jobban megérte) Persze tetethetjük a hülyét a kötözködés kedvéért, de felesleges szerintem.