Jelenlegi hely

Szánalom, bulvár, kaka

Utolsó bejegyzés


:D

Parizer forever.



:D Nekem legutóbb azt tanácsolta egy bácsi az orvosnál, hogy csináltassak 'emeritet', mert az mindent kimutat. (Lehet hogy úgy van, de 'emeritet' :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Pl egy autónak lehet olyan színe ami messziről szinte beleolvad az útba. Világítással meg észre lehet venni könnyen.



Ez így ésszerűnek hangzik, de én nem tudom elképzelni, hogy egy autó annyira beleolvad a környezetébe, hogy a bekapcsolt hátsó világása miatt venném jobban észre verőfényes napsütésben...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Sokkal egyszerűbb kötelezővé tenni a világítást minden esetben, mint szituációfüggővé tenni és kész. Kár ezen pörögni, hogy fényes nappal meg sehol egy másik autó...



Ez a legvalószínűbb. (de ettől még értelmetlen verőfényes napsütésben világítással autózni az esetek 99%-ban.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



kozuton eleg konnyu benezni egy vilagitas nelkul jovo szurke, feher, ezustszinu, fekete verdat ha az aszfalt is csillog

autopalyan en sem latom ertelmet

Parizer forever.



+sok
Én ahogy indítom, már kapcsolom is be reflexből, még akkor is, ha csak a városon belül megyek. Tudom, így nagyobb lesz a villanyszámla, mi lesz a fákkal, rohadjak meg stb.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



csináltassak 'emeritet'

Arra kell vigyázni, ha elküldenek MRre, ne amarra menj :-)
Köszönöm, kitalálok magamtól is...



Jaja úgy a legésszerűbb egyébként. (De lehet, hogy aznap egy napszemcsivel többet toltam a közlekedésbiztonságba, mint egy bekapcsolt világítással. Tudom, szabály az szabály.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



:D (jah, és a lép-ünkre vigyázzunk, mert ha azt kiveszik nem tudunk majd járni :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Tno képe
Tno

rwurl=http://cdn1-www.craveonline.com/assets/uploads/2012/06/file_190451_0_Pro...

ShowHide spoiler #

Monas apó legyintett. Két kézzel is.


ShowHide spoiler #

What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.


Tno képe
Tno

Nem ez a megfejtés, de egyébként érthetőek a hirtelen hormonális változások ebben a korban.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.


ShowHide spoiler #

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


ShowHide spoiler #

What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.



A legtöbb kocsi fordulatfüggően, de fix áttétellel tölti az ksit, tehát bekapcsolt lámpánál semmivel sem eszik többet.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



A probléma gyökere a régi időkre nyúlik vissza.(SZVSZ) A régi akksik nem voltak olyan fickósak, meg a generátorok sem voltak a helyzet magaslatán, főleg a szoci kocsikban. Így ha nem mentél annyit az autóddal, az akku merült. Mikor elindultál vele valamerre, bekapcsoltad a lámpát, meg ne adj isten feltekerted a ventillátort maxra, mert épp megfőttél odabent, a generátor egyszerűen nem tudott annyi töltő áramot biztosítani, hogy az akkut is töltse(vagy csak minimálisan), mert a fogyasztók többet vittek, mint amit termelt. Így aztán könnyen megeshetett, hogy ha nem mentél olyan hosszan, hogy a folyamat átbillenjen és az akku fel tudjon töltődni egy kis szuflával, akkor a következő indításnál még nehezebben indult el a járgány. Ezért sokan így "spóroltak" az akksival, hogy nem kapcsolták fel a világítást. Meg persze hányszor megesett, hogy ha úgy hagytad a világítást, akkor nem jelzett az autó és mire visszamentél már tök döglött volt az akksi.
Én kb. mióta megvan a céges 2x kapcsoltam le a lámpát, hogy amikor vártam valakit este és járt a motor, ne világítson.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Ezt kicsit részletesebben, mert így nem látom.



Úgy érzed, nem teljesül maradéktalanul az energiamegmaradás elve?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



tehát nem azzal spórolsz, ha nem kapcsolod fel a villanyt, mert a kocsi így is úgyis annyit fogyaszt

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Azt el tudom képzelni, hogy azonos fogyasztás mellett, ha lekapcsolom a lámpát, akkor valahol pl. extra hő termelődik, és ezért lehet, hogy a kivilágítatlan autók melegebbek (már megint ez a téma...). Ellenben akkor a fordítottja is igaz, hogy minél több lámpát felkapcsolok, annál hidegebb lesz a verda, nyáron nagyon hasznos lehet egy komoly reflektor szett.
Vagy..., felkapcsolt villannyal nem változik semmi, berakok a lámpák elé napelemeket, ingyen energia,... , RW-t az örökkévalóságnak.



OMG. Feszültség szabályzónak hívják azt az eszközt ami a problémát megoldja fordulatszám függvényében. Vajk jól írta, csak kicsit felületesen. Nem változik a fogyasztás, mármint az üzemanyag fogyasztás. A generátor nem képez nagyobb ellenállást annak függvényében, hogy mekkora elektromos töltést veszel ki belőle. A felesleget a fesszabályzó elfűti.(melegszik :D ) Pl. motorkerékpárokon érdemes is felkapcsolni a világítást beindítás után, hogy ne a fesszabot terheld feleslegesen.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



OYG. Hát nem ezt írtam? ;-)



Ja, de! A lámpa elé szerelt napelem FTW! Főleg este! :D

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.


Tno képe
Tno

Nem értem, hogy lehettek ilyen hülyék, mikor egy szélerőmű beépítése a hűtőrács elé sokkal kézenfekvőbb megoldás jelen esetben.

ShowHide spoiler #

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Megjegyzem, én már sok éve kitaláltam, hogy milyen faszaság lenne, ha szituációfüggő módon, változó áttétellel (vagy sok egyéb módon) szipojozná a motort a generátor, és talán nem is lenne olyan bonyolult megoldani, csak ismét néhány alkatrész, aztán a gyártók nyilván spórolnak. Erre 3 éve olvasom a hírt, hogy "aur Isten, erre még senki nem gondolt! Változó energiatermelésű generátor a prémium autókban! Ezek zsenik!"

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Amúgy meg észre vetted, hogy már május van? Én még össze-vissza 10-et, ha alszom BP-en, aztán pacsi. Mondjuk, sejtettem, hogy megint vetítesz ;P

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



https://arstechnica.com/tech-policy/2017/05/uploadvr-set-up-kink-room-at...

...mondjuk annak nem lennék ellene, hogy melóidőben lehessen döngetni, ha mindkét fél akarja. :D



Ignore. Május 1 óta Horvátországban szopok egy géppel. Voltam otthon 3 napot azóta. Előtte meg költözés. Szal, sry.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!