Én is használom. Legjobb letenni a payload valamelyik oldalára amikor nincs ellen a közelben (vissza lettek verve a payloadtól). 100%, hogy belelépnek. És sokadjára is. Egyszerűen nem tanulnak.
Freak írta: Reporting szarra sem jó. Öszintén szerintem nem használják semmire. Megy egy spam mailboxba vagy tudja a fene.
Ez egy meredek feltételezés, és aztán a teljes eszmefuttatásod erre alapszik. QP-t nyomok, competitive-ben túl sok az emó az én érzékeny lelkemnek, és QP-ben csak nagyon kevésszer fordul elő igazi gameplay troll (a szövegelés nem érdekel, írkálhatnak akármit, csak játszanak közben). Szerintem ez annak az eredménye, hogy igenis működik a report rendszer, valamint a pozitív feedback is, vagyis a játékosok és a meccs fölszavazásának lehetősége a végén.
Sosem fognak részletes leírást adni a report rendszer működéséről, mert akkor kijátszható lenne a rendszer, és ez könnyen belátható, hogy tényleg így lenne. Nagy része nyilván automatizált a feljelentések kezelésének, de ha nem írsz valamilyen indokot, legalább tézisekben, akkor a humán moderátornak sokkal jobb képe lesz az alakról, meg hogy mi volt az idegesítő benne, amikor esetleg a kezébe kerül az ügy. Ezért fontos a feljelentés, a Blizzard már azzal is tud valamit kezdeni, hogy valakinek valamiért nem tetszett valaki, ez az információ máris felhasználható a matchmakingnél, pl. ha nem muszáj nem tesz benneteket össze ismét.
Én is csak üresbe beszélek, ezért abba is hagyom. Elsősorban az eredmény igazolja a rendszer működését. QP-ben és brawl-ban a játékok nagy többségében jó csapatot (vagyis nem tudatosan szabotálót) kapok.
Bocs de ott lett az egész posztod érdektelen, hogy azt írtad nem játszol competitve-ben hanem csak QP-ben. Az egész jelenség, amit irtam compra van legnagyobb kihatással. QP nyilván francot sem érdekel mert ott nincs tétje semminek így a trollkodást is csak az amatőrök végzik ott.
Nyilván nem tesznek közzé olyan listákat sem, hogy xy mennyiségű usert kiiktattunk a reporting rendszer eredményeképpen így a továbbra is rengeteg ember által competitiveben észlelt trollkodás alapján semmi sem cáfolja az én levezetésemet a rendszer hasznosságát illetően. Sajnos.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem érdektelen a posztom, mert QP-ben is élvezetes kell, hogy maradjon a játék :) Számomra igenis fontos, és az a tét, hogy jól szórakozzam.
Sajnálom, hogy competitive-ben neked nem tetszik, de talán akkor nem is kellene foglalkozni vele. Gondolom nem esport titulusra hajtasz, akkor meg minek a rang, ha csak szopással jár? Őszinte kérdés.
Mastodon írta: Gondolom nem esport titulusra hajtasz, akkor meg minek a rang, ha csak szopással jár? Őszinte kérdés.
Minek van rang meg ladder bármiben? Minek játszik az ember competitivben? Azért mert tét nélkül minden játék unalmasabb illetve a verseny szelleme egy alapvető emberi tulajdonság. Az ember szereti mérni magát meg a fejlődését és ezt leginkább csak a competitivben lehet ebben a játékban.
Egyébként sajnos igen egy bizonyos rang alatt több a szívás mint az élvezet és az utóbbi napokban felmerült párszor hogy létörlöm az egészet a francba. A játékot szeretem csak sajnos az embereket már nem igazán akikkel játszanom kell.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Na jah, de ha szólóban állsz sorba, akkor nem csak a te képességed méréséről, fejlesztéséről van szó, hanem a csapatéról is, akik viszont random emberek, akiket sose fogsz ismét látni. Kicsit szélmalomharc-fíling.
Figyelj, értem én a craftot, Wolf:ET-ben nyomattuk az esportot ezerrel, Magyarország top 3, EU top 20 volt a legjobb clanbase-n. De az többnyire fix csapat volt. Aztán amikor lecsengett a nagy ligázós-kupázós lendület ment funból is a warozás, csak a játék élvezetéből, kevésbé fix csapattal, de nyilván a scene-ből ismert arcokkal.
Aztán eljött az életben az a felismerés, hogy ok, jó volt, de vannak sokkal reálisabb területek is, ahol keresnem kell és tudom az érvényesülést, és nem a kibaszott rank a fontos, hanem, hogy én jól érezzem magam. Ha ezt egy játék meg tudja adni úgy, hogy rangsorol, annál jobb. Ha nem, akkor leszarom a rangot.
Játszottam Overwatch-ban is competitive-t amikor elindult, meg az előző szezonban, legalábbis a ranking meccseket végigtoltam, és nem is lettem olyan rossz (link). De ha nem is volt ragequitter, a bitching állandóan ment, és itt valahogyan nehezebb funnak venni a trash-talkot, mint QP-ben, ahol mindenki tudja, hogy nincs tétje. Jah meg nyilván nehezebben tolerálták, hogy szinte csak Soldierrel játszok :)
Amúgy még fix csapattal sem biztos, hogy olyan érdekes lenne, legalábbis itt a tágabb körömben, a wow-os raiderek sokan tolták kompetitív módban, tőlem sokkal jobb szinten, aztán mind otthagyták. Asszimetrikus játék lévén nagyon pellengérre van állítva játék egyensúlya kompetitív módban, QP-ben viszont nincs ilyen gond, mert az adrenalin-löket, a flow attól függetlenül megvan, hogy az ember nyer-e. Csak az egyéni teljesítményemen múlik, hogy jól érzem-e magam.
Igazából alap dilemma, hogy miért akar mindenki competitive-ben nyomulni, amikor bevallottam az a legmostohábban kezelt része a játéknak. Egyszerűen nem olyan a játékmenet jellege, ami a végletekig támogatná a kompetitív feelinget, anélkül meg nincs értelme.
Valahogy ez a rékfenéje a modern Blizzardnak: hogy rajongói nyomásra mindenből esportot kell csinálniuk, amióta a Starcraft befutott Koreában. Az évtized vicce, hogy a Heroes of the Stormból vagy a Hearthstone-ból is versenyeket rendeznek, amikor első ránézésre is egyértelmű, hogy egyszerű funnak készült játékokról van szó.
Basszus, még a Starcraft 2-t sem sikerült befuttatniuk Koreában, és nem azért, mert rossz a balance vagy mert rosszabb a játék az első résznél: egyszerűen könnyebben kezelhető az első résznél, amit a koreaiak főbűnként éltek meg, így néhány év után futottak is vissza az SC1-hez. Az eredmény: az SC2-vel viszonylag kevesen tolják a kompetitív módokban (mondjuk még így is sokkal többen, mint az SC1-gyel, de 12 év van a két játék között, szóval ez nem túl releváns adat), viszont ettől még van egy elrettentő hírhedtsége a közvéleményben, ami miatt meg lassabban szerez magának népszerűséget a kazuárabb része. Közben meg ott a co-op, ami őrült nagy fun tud lenni, de még a csapat vs. csapat játékmódokhoz sem kell messze sem "jó starcraftosnak" lenned ahhoz, hogy teljes mértékben élvezni tudd.
Szóval ja, nem kéne ezeket a dolgokat ennyire komolyan venni, mert a vége úgyis mindig az, hogy megy a mérgelődés a balansz miatt a fórumokon, meg kell a report system, mert te egy csapatjátékot akarsz úgy játszani competitive módban, hogy nincs is csapatod. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Igazából alap dilemma, hogy miért akar mindenki competitive-ben nyomulni,"
Én nem akarok. Az nekem nem fun. Sajna túl béna vagyok hozzá így ha nincs minimális siker élmény se akkor gyorsan elmegy tőle a kedvem. Szóval marad a quick match meg az arcade.
Már el is felejtettem, milyen rég olvastam Overwatch képregényeket. Azt hiszem lesz mit bepótolnom, bár már nem igen van erőm körülnézni az oldalon, de ha mást nem, ezt végig lapozom, aztán holnap...
És yay, egy Gabriel!
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
Azért mert a másodlagos lövése NEM erre van. Az távolra sebez nagyot (bizonyos távolság után) és közvetlen közelre NEM. Közvetlen közelre az alap sebzését kell használni. Ettől még persze simán belefutsz olyanokba, hogy te nem nyírod ki egy lövésből az ellent.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Máig meghosszabbították az eventet. Tegnap kiesett Tor legendary skin.
Amúgy eléggé fura, hogy minden egyes boxban amit az elmúlt hónapban nyitottam volt 2-3 duplikáció pedig nagyon sok minden nincs még meg.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Bandido írta: Amúgy eléggé fura, hogy minden egyes boxban amit az elmúlt hónapban nyitottam volt 2-3 duplikáció pedig nagyon sok minden nincs még meg.
A nagyon fura ebben csak az, hogy most találkozol ezzel elöször. Vagy nem játszól túl sokat. Duplikáció ládákból rohadt gyakori. Nekem még most is van rengeteg alap skin meg más cucc amit a mai napig nem dobott láda mig mondjuk az aktuál eventből potyognak a skinnek stb.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Lehet, hogy eddig is így volt csak most tűnt fel igazából mert nem nagyon foglalkozok a skinekkel a többivel meg pláne. Eddig egyedül egy junkrat skint vettem és annyi. Van 7k pezetám de mivel nincs olyan skin vagy egyéb ami nagyon érdekelne így gyűjtöm tovább.
Nekem szerintem már a második-harmadik ládában volt duplicate.
Hotsban ugyanígy
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Valami tuti lesz az évfordulón mert hülye lenne bármelyik cég aki egy ilyen népszerű játéknál ezt kihagyná. Doomfistet meg meglássuk. Nekem ez szokásos nagyképű reditezésnek tünik csak.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ha tényleg igaz lesz akkor megvan a következő idegesítő hero.
És még rosszab lesz mint tracer mert nem hátulról fog lövöldözni hanem odateleportál az arcodba és agyonver.
Freak írta: Valami tuti lesz az évfordulón mert hülye lenne bármelyik cég aki egy ilyen népszerű játéknál ezt kihagyná.
Jön a negyedik típusú valuta + lootbox kaszinó lesz real money auction house-zal, a befolyt lóvét meg a WarCraft 4 fejlesztésére költik. A Blizzard végre beröffenti a pénznyomdát! :D
Prémium-előfizetők pedig megdughatják Tracert... legalábbis egy cosplayer prostituált képében.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyira tipikus, hogy én most láttam ezt a "trükköt" először.
Komolyan? Hát ez meglep. Pedig én igazán nem OW-zok sokat. Na, most már legalább ezt is tudod.
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
A bombát a csapdába trükköt ismerem természetesen csak még soha nem láttam, hogy valaki Sombra teleport bizbasza mellé tette volna le.
Ez igazából csak egy apró kis logika, semmi több. Szerintem bőven ezelőtt is rengeteg Junkrates használhatta.
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
Én is használom. Legjobb letenni a payload valamelyik oldalára amikor nincs ellen a közelben (vissza lettek verve a payloadtól). 100%, hogy belelépnek. És sokadjára is. Egyszerűen nem tanulnak.
És ez az, amit ki kell használni.
Várom 10-én az új gépem. Mert ez azt jelenti, mehetek Reaperezni és kicsit felfrissíteni az emlékezetemet a Játékot illetően.
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
Ez egy meredek feltételezés, és aztán a teljes eszmefuttatásod erre alapszik. QP-t nyomok, competitive-ben túl sok az emó az én érzékeny lelkemnek, és QP-ben csak nagyon kevésszer fordul elő igazi gameplay troll (a szövegelés nem érdekel, írkálhatnak akármit, csak játszanak közben). Szerintem ez annak az eredménye, hogy igenis működik a report rendszer, valamint a pozitív feedback is, vagyis a játékosok és a meccs fölszavazásának lehetősége a végén.
Sosem fognak részletes leírást adni a report rendszer működéséről, mert akkor kijátszható lenne a rendszer, és ez könnyen belátható, hogy tényleg így lenne. Nagy része nyilván automatizált a feljelentések kezelésének, de ha nem írsz valamilyen indokot, legalább tézisekben, akkor a humán moderátornak sokkal jobb képe lesz az alakról, meg hogy mi volt az idegesítő benne, amikor esetleg a kezébe kerül az ügy. Ezért fontos a feljelentés, a Blizzard már azzal is tud valamit kezdeni, hogy valakinek valamiért nem tetszett valaki, ez az információ máris felhasználható a matchmakingnél, pl. ha nem muszáj nem tesz benneteket össze ismét.
Én is csak üresbe beszélek, ezért abba is hagyom. Elsősorban az eredmény igazolja a rendszer működését. QP-ben és brawl-ban a játékok nagy többségében jó csapatot (vagyis nem tudatosan szabotálót) kapok.
Bocs de ott lett az egész posztod érdektelen, hogy azt írtad nem játszol competitve-ben hanem csak QP-ben. Az egész jelenség, amit irtam compra van legnagyobb kihatással. QP nyilván francot sem érdekel mert ott nincs tétje semminek így a trollkodást is csak az amatőrök végzik ott.
Nyilván nem tesznek közzé olyan listákat sem, hogy xy mennyiségű usert kiiktattunk a reporting rendszer eredményeképpen így a továbbra is rengeteg ember által competitiveben észlelt trollkodás alapján semmi sem cáfolja az én levezetésemet a rendszer hasznosságát illetően. Sajnos.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem érdektelen a posztom, mert QP-ben is élvezetes kell, hogy maradjon a játék :) Számomra igenis fontos, és az a tét, hogy jól szórakozzam.
Sajnálom, hogy competitive-ben neked nem tetszik, de talán akkor nem is kellene foglalkozni vele. Gondolom nem esport titulusra hajtasz, akkor meg minek a rang, ha csak szopással jár? Őszinte kérdés.
Minek van rang meg ladder bármiben? Minek játszik az ember competitivben? Azért mert tét nélkül minden játék unalmasabb illetve a verseny szelleme egy alapvető emberi tulajdonság. Az ember szereti mérni magát meg a fejlődését és ezt leginkább csak a competitivben lehet ebben a játékban.
Egyébként sajnos igen egy bizonyos rang alatt több a szívás mint az élvezet és az utóbbi napokban felmerült párszor hogy létörlöm az egészet a francba. A játékot szeretem csak sajnos az embereket már nem igazán akikkel játszanom kell.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Na jah, de ha szólóban állsz sorba, akkor nem csak a te képességed méréséről, fejlesztéséről van szó, hanem a csapatéról is, akik viszont random emberek, akiket sose fogsz ismét látni. Kicsit szélmalomharc-fíling.
Figyelj, értem én a craftot, Wolf:ET-ben nyomattuk az esportot ezerrel, Magyarország top 3, EU top 20 volt a legjobb clanbase-n. De az többnyire fix csapat volt. Aztán amikor lecsengett a nagy ligázós-kupázós lendület ment funból is a warozás, csak a játék élvezetéből, kevésbé fix csapattal, de nyilván a scene-ből ismert arcokkal.
Aztán eljött az életben az a felismerés, hogy ok, jó volt, de vannak sokkal reálisabb területek is, ahol keresnem kell és tudom az érvényesülést, és nem a kibaszott rank a fontos, hanem, hogy én jól érezzem magam. Ha ezt egy játék meg tudja adni úgy, hogy rangsorol, annál jobb. Ha nem, akkor leszarom a rangot.
Játszottam Overwatch-ban is competitive-t amikor elindult, meg az előző szezonban, legalábbis a ranking meccseket végigtoltam, és nem is lettem olyan rossz (link). De ha nem is volt ragequitter, a bitching állandóan ment, és itt valahogyan nehezebb funnak venni a trash-talkot, mint QP-ben, ahol mindenki tudja, hogy nincs tétje. Jah meg nyilván nehezebben tolerálták, hogy szinte csak Soldierrel játszok :)
Amúgy még fix csapattal sem biztos, hogy olyan érdekes lenne, legalábbis itt a tágabb körömben, a wow-os raiderek sokan tolták kompetitív módban, tőlem sokkal jobb szinten, aztán mind otthagyták. Asszimetrikus játék lévén nagyon pellengérre van állítva játék egyensúlya kompetitív módban, QP-ben viszont nincs ilyen gond, mert az adrenalin-löket, a flow attól függetlenül megvan, hogy az ember nyer-e. Csak az egyéni teljesítményemen múlik, hogy jól érzem-e magam.
Igazából alap dilemma, hogy miért akar mindenki competitive-ben nyomulni, amikor bevallottam az a legmostohábban kezelt része a játéknak. Egyszerűen nem olyan a játékmenet jellege, ami a végletekig támogatná a kompetitív feelinget, anélkül meg nincs értelme.
Valahogy ez a rékfenéje a modern Blizzardnak: hogy rajongói nyomásra mindenből esportot kell csinálniuk, amióta a Starcraft befutott Koreában. Az évtized vicce, hogy a Heroes of the Stormból vagy a Hearthstone-ból is versenyeket rendeznek, amikor első ránézésre is egyértelmű, hogy egyszerű funnak készült játékokról van szó.
Basszus, még a Starcraft 2-t sem sikerült befuttatniuk Koreában, és nem azért, mert rossz a balance vagy mert rosszabb a játék az első résznél: egyszerűen könnyebben kezelhető az első résznél, amit a koreaiak főbűnként éltek meg, így néhány év után futottak is vissza az SC1-hez. Az eredmény: az SC2-vel viszonylag kevesen tolják a kompetitív módokban (mondjuk még így is sokkal többen, mint az SC1-gyel, de 12 év van a két játék között, szóval ez nem túl releváns adat), viszont ettől még van egy elrettentő hírhedtsége a közvéleményben, ami miatt meg lassabban szerez magának népszerűséget a kazuárabb része. Közben meg ott a co-op, ami őrült nagy fun tud lenni, de még a csapat vs. csapat játékmódokhoz sem kell messze sem "jó starcraftosnak" lenned ahhoz, hogy teljes mértékben élvezni tudd.
Szóval ja, nem kéne ezeket a dolgokat ennyire komolyan venni, mert a vége úgyis mindig az, hogy megy a mérgelődés a balansz miatt a fórumokon, meg kell a report system, mert te egy csapatjátékot akarsz úgy játszani competitive módban, hogy nincs is csapatod. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
+1
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
"Igazából alap dilemma, hogy miért akar mindenki competitive-ben nyomulni,"
Én nem akarok. Az nekem nem fun. Sajna túl béna vagyok hozzá így ha nincs minimális siker élmény se akkor gyorsan elmegy tőle a kedvem. Szóval marad a quick match meg az arcade.
Már el is felejtettem, milyen rég olvastam Overwatch képregényeket. Azt hiszem lesz mit bepótolnom, bár már nem igen van erőm körülnézni az oldalon, de ha mást nem, ezt végig lapozom, aztán holnap...
És yay, egy Gabriel!
What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.
Valaki magyarázza el, hogy ha roadhoggal elkapok valakit és pofánlövöm kövzetlen közelről a másodlagos lövéssel miért nem döglik meg?
Persze ha engem elkap azonnal agyonlő.
Azért mert a másodlagos lövése NEM erre van. Az távolra sebez nagyot (bizonyos távolság után) és közvetlen közelre NEM. Közvetlen közelre az alap sebzését kell használni. Ettől még persze simán belefutsz olyanokba, hogy te nem nyírod ki egy lövésből az ellent.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Én abban a tudatban voltam, hogy azzal kell közelről pofánlőni :S
Máig meghosszabbították az eventet. Tegnap kiesett Tor legendary skin.
Amúgy eléggé fura, hogy minden egyes boxban amit az elmúlt hónapban nyitottam volt 2-3 duplikáció pedig nagyon sok minden nincs még meg.
Ez nem fura.
Working as intended
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A nagyon fura ebben csak az, hogy most találkozol ezzel elöször. Vagy nem játszól túl sokat. Duplikáció ládákból rohadt gyakori. Nekem még most is van rengeteg alap skin meg más cucc amit a mai napig nem dobott láda mig mondjuk az aktuál eventből potyognak a skinnek stb.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Lehet, hogy eddig is így volt csak most tűnt fel igazából mert nem nagyon foglalkozok a skinekkel a többivel meg pláne. Eddig egyedül egy junkrat skint vettem és annyi. Van 7k pezetám de mivel nincs olyan skin vagy egyéb ami nagyon érdekelne így gyűjtöm tovább.
Nekem szerintem már a második-harmadik ládában volt duplicate.
Hotsban ugyanígy
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
OW youtube csatornaja frissult 4, egyelore privat videoval
https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/68q3bd/overwatch_youtube_playlist_updated_with_a_new/
24-en lesz egy eves a jatek, meg a vegen tenyleg jol megunneplik? :)
Errol pedig remelem, hogy nem igaz
rwurl=http://i.imgur.com/rdsT7jy.jpg
Valami tuti lesz az évfordulón mert hülye lenne bármelyik cég aki egy ilyen népszerű játéknál ezt kihagyná. Doomfistet meg meglássuk. Nekem ez szokásos nagyképű reditezésnek tünik csak.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ha tényleg igaz lesz akkor megvan a következő idegesítő hero.
És még rosszab lesz mint tracer mert nem hátulról fog lövöldözni hanem odateleportál az arcodba és agyonver.
Jön a negyedik típusú valuta + lootbox kaszinó lesz real money auction house-zal, a befolyt lóvét meg a WarCraft 4 fejlesztésére költik. A Blizzard végre beröffenti a pénznyomdát! :D
Prémium-előfizetők pedig megdughatják Tracert... legalábbis egy cosplayer prostituált képében.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ok. I'm in!!
rwurl=https://youtu.be/WLDmo-jFKSY
Játszhatatlan ez a fos.
Betesz játékba. "Waiting for players" fél perc múlva kidob talál másik játékot és ugyanez. És ez meg 5 percig mire ténylegesen el is indul egy játék.