Hozzászólások
Elsődleges fülek
Nálunk a céggel szemben van egy vizsgabázis, így első kézből van pár infóm miért nem vállalták.
Elvileg a kipufogó bárminemű megváltoztatása a gyárihoz képest engedély nélküli átalakítás. Természetesen bemehetsz a mozaikba és ha van hozzá gyári papír, meg minden stimmel (decibel, stb) akkor beleírják a forgalmidba és örökre minden fasza. Namost, már online be van kötve az összes vizsgabázis és random szerűen nézik őket. Ha valami nem tetszik nekik, akkor távolról megállítják a vizsgát, majd pár órán belül kijönnek és jól megkúpolják őket, ha valami nincs rendjén. Pénzbírság és sok esetben be is záratják őket akár egy hónapra, vagy többre. Te meg viheted a kocsidat a mozaikba vizsgázni. Szóval ezért nem vállalták, főleg nem ingyen, mert igenis van benne kockázatuk. Az, hogy a szóban forgó "közeli" vizsgabázis miért vállalta, az rejtély számomra...
Nemrég voltam egyik rokonnál, van pénz lóvéra, pont ilyen rendszerük van, konyhai csapon van egy gomb páros, egyiket megnyomod szűrt víz jön, másikat, akkor meg szóda, amúgy meg sima csap. Megkérdezem neked hol vették, vagy mi a típusa.
Az S2 után végigolvastam a könyveket. Ennek fényében megbocsátóbb voltam az S2-vel kapcsolatban is. Sokban eltérnek a könyvtől, abban pl. egyáltalán nincsenek bírák, ott mindent az IT csinál...stb.
Egyébként a jelenlegi befejezéssel totál visszakanyarodtak a könyv vonalához.
Ha a könyv alapján mennek tovább és nem akarják összecsapni, minimum még 2 évadra lesz szükség.
sandalar írta: Severance-t nézi valaki?
Első évad nagyon tetszett, megvárom, hogy kijöjjön a második teljesen -ami a héten várható- és akkor végignézem!
lefty írta: ja, egy kis vr is lenne :-D
Ugyanez a deszkám meg cpu-m van 32GB DDR4, 3080-al minden VR játék megy fullon.
Lehet bemondásra volt a dolog, az ügyfél részéről. Elvileg kerékcsere alkalmával is már felviszik a rendszerbe a km állást. Ahogy Vajk írja, lehet eladták és eredetvizsga volt, aztán másnap elvitte gumishoz, meg pár nap múlva szervizre, esetleg tetetett egy vonóhorgot is és tényleg újra kellett vizsgázni(máskülönben 4 év múlva kell csak az első vizsga, mivel 2016-ban 0km volt benne). Egyébiránt semmilyen jelentősége nincs, mert valóban utána normálisan változik a km.
Vajk írta: Mi van, ha letakarod egy fekete matricával a radart? Visít, hogy nem lát?
Nem radarral oldották meg, hanem stereo kamerával. persze lehet van radar is, de eddig nem találtam meg a hűtőmaszk mögött. Illetve ha jeges az ablak, vagy lepárásodik a kamerás rész, akkor ezek a támogató rendszerek kikapcsolnak.
Persze letakarhatnám a kamerákat, de akkor meg a default követős tempomat sem működik, amit meg napi ingázásban használok. Egyébként az egész jól működik a Lexus-hoz képest. Legalábbis, ott brutál lassú, itt azért ez jobb.
Ami tetszik, hogy 30tól már lehet tempomatot kapcsolni (valószínűleg én "túlhasználom" ezt a funkciót), ami anyámék felé vezető hulla unalmas úton pont jó, mert végig 30 és trafiznak is rendszeresen...
Emellett elvileg, ha teljesen megáll a forgalom, de 2sec után mégis megindulna, akkor "önvezet" tovább. Bár ezt még nem teszteltem teljesen és megmondom őszintén nem is merem igazán, nehogy leTK-zak valakit hátulról, ha valami baromságot látna menet közben.
Sunyi írta: Pár hónapja kétszer is kaptam valami random csomagot utánvéttel 15-20 ezres tételben.
Fateréknak is küldtek múltkor ugyanígy, kettőt is. Nyilván hívott reggel, hogy ez mijageci én rendeltem-e valamit?
Mondtam, hogy nem, aztán a futár visszavitte.
Moken írta: 420i ! Nem dízel! Benzines. És motorkód alapján ez már a jó, megbízható széria.
Az összes BMW-vel szopó barátom (gyakorlatilag mindenki aki vesz) mindig ezt írja.
A társaságban már konkrétan szólás-mondás szinten van a "jó motoros" BMW. Ez egy legenda, gyakorlatilag nem létezik ilyen jármű a BMW kínálatában :D
Van egy 114km futott RX-em, kaptam cégest, így ha érdekel, eladó :)
BTW céges:
Kértem egy Isuzu D-MAX-ot, (1.9D automata, max felszeretlség) ez fért bele a keretbe, a Hilux Executive 2.8, vagy 2 millával több volt, az Active felszereltség meg annyira fapad és randa, hogy elengedtem, így maradt ez. Fordot alapból meg sem néztem, mert a 2.0 ecoboost szintén a "jó motoros" kategória, ahogy olvasgattam. Szóval pickup, merthogy így tudom vinni a motort. Utánfutózás nem jó, mert nem tudom hova tenni, mielőtt valaki kérdezni.
Namármost, ez is rendelkezik a sok vezetéstámogató szarral. Eddig 3x kaptam szívrohamot a rohadt indokolatlan hülyeségével, ami leginkább fékezésben nyilvánul meg, miközben csipog, mint állat és pirosan villog egy LED csík a műszerfal tetején. Nemhogy tettek volna oda egy HUD-ot helyette. Kikapcsolni nem lehet véglegesen, cserébe a menüben jó sokat kell túrni, mire kiszeded. Levettem legbutábbra, de este, egy ilyen kiemelt szegélyes gyalogos átkelőnél (ugyanannál) rendszeresen befékez(sehol senki). Egyébiránt csak behúzott kézifék mellett engedi egyáltalán kikapcsolni a rendszert. Ellenkező esetben annyit se mond, hogy failed, mert nem kapsz visszajelzést, csak megint csinálja.
A tábla felismerő funkció az M0-án Maglód felé 30-as, 40-es és 50-es táblákat flash-el, miközben 110-el mész a belsőben. Kikapcsolni nem lehet, cserébe legalább a csipogást ki lehetett venni.
Persze azt nem tudja, hogy a kereszteződés feloldja, mondjuk a 30-as korlátozást, így ott virít, amíg nem talál valami mást, így tökéletesen össze tud zavarni egy kezdő vezetőt(is).
Egyébként mióta ilyen "okos" kocsival járok, sokkal jobban megértem, hogy egy-két új autó tulajdonos miért csinál indokolatlan baromságokat az úton. Lehet nem is Ő a csinálja, hanem a szuper okos autója.
Múltkor fordulok be balra, látom, hogy szemből jönnek, de ha tolom, még bőven elférek. Ezért gázt adok és rámegyek jobban az előttem levőre, hogy szépen elsuttyanjak a szemből jövő előtt és ne akadályozzam. Mivel rágyorsítottam és utolértem az előttem kanyarodót, így ez a faszfej kocsi befékezett a kanyar közepén. Mivel nem számítottam rá, jól meg is ijedtem (csipog, villog is), úgyhogy nemhogy megelőzte a balesetet ez a csoda, de még elő is teremtette.
Szóval a vezetés támogató rendszer monnyon le!
szerk.: a sávelhagyó meg sokszor hiába indexelek fogja a kormányt. Legalábbis, ha tartom az index kart, néha akkor is hisztizik és húz vissza.
Bár a kormányon van egy kikapcsoló gomb, az csak a sávelhagyót deaktiválja a fékező rendszert (ami sokkal többször szopat) nem.
Hali,
Bocs, hogy ide, de annyira nincs normális felület, ahol lehetne hirdetni...
Szóval van HK USP-m CO2-es eladó.
https://www.airsoftapro.hu/node/2267
@Sunyi
Ha esetleg körbekérdeznél a spancik közt, azt megköszönném.
Tsók
ProfWilliam írta: [
A HH tényleg 63 + 8 könyv de rengeteg RENGETEG melllékvágánnyal.
Pont ezért neki sem álltam eddig. Tudtok segíteni, hogy miket olvassak el, ha nem érdekel minden mellékszál, de a teljes sztori meg igen? Aztán max utána elolvasom a többit.(nem hiszem)
És én örvendek vala!
Tetszik? Kipróbáltad?
Meglesz karácsonyig! :)
Holnap érkezik foszforeszkálós PLA is! Fehér és fény hatására zölden világítós fajta!
Meg ilyen Márvány hatású is jön. Nagyon kíváncsi vagyok, mert a fehér (ami a képeken van sötétben) az nagyon szépen világít. A Transzparensek meg durván jól világítanak, már vissza kellett dimmelni őket és akkor sem adja vissza a fotó, mert bármilyen ISO mellett beég a kép :D Amikor meg már jó a bagoly, akkor meg a szárnyak alig látszanak. Szóval azok is nagyon faszák, csak sajnos nem tudom értelmesen lefotózni. (Esetleg ötlet erre vonatkozóan? Mármint a fotózás)
A márvány cucc meg alapból fehér ezért szerintem az nappal és este is k* jó lesz :)
kb 80cm a szárny fesztáv. Szóval elég nagy és jó fényes a semi-transzparens anyagból.
Helló srácok, engedjetek meg pici önreklámot itt. Tom van topikja, de talán jobban olvassátok itt.
Ha valakit érdekel, ILYEN 3D nyomtatott RGB ledes, távirányítós éjjeli lámpákat gyártok. Úgy gondolom gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt szép szobadísz és jópofa éjjeli fény.
17.000 / db +posta. Többféle változat van. Fehér, ez a szivárványos, opál semi-transparent(fehér, smaragd,narancs, lila). Egyelőre még kicsi a kihozatal, de egyre jobb lesz. Előrendelés lehetséges, küldjetek PM-et és visszajelzek, hogy karácsonyig meg tud-e lenni a kért darab.
Későbbiekben további állat formák várhatók, egyelőre ezt a típust szeretném maxra fejleszteni, de később lesz sas, oroszlán és pegazus is.
Üdv!
rwurl=https://i.imgur.com/vq7Dh4L.jpg
Ez nyilván az impulzív vásárlóknak kedvez, nem ilyen minden szemszögből megnézem arcoknak, mint sok esetben én is.
Ez nettó baromság, már a váltó. Miért ne lehetne már jó egy bontott váltó?! Nyilván nem lesz ugyanaz, hiszen kicserélted a váltót :trollolo
Man of culture.
Szóval...mondjuk egy lényegtelen sárvédő károsodásban a nyúlvány is kap rendesen, vagy a futómű. Érted, ilyeneket egyből lehet nézni, vagy figyelni rá. Szerintem ne erőltesd ezt a szakértő részt, mert egyre rosszabbakat írsz :D
Nem az a baj, hogy karcolódik, drága csillagom. Hanem, hogy a paraszt megemeli a krokival úgy, hogy nem tesz alá fát és a két lemez összeeresztésnél megroppan az egész a gecibe. Nem kell hozzá toyota, hogy szétrohadjon, bármilyen kocsi szétrohad, ha szarul emelik fel.
Minden tiszteletem az apukádé, de ugye láttunk már éjjeli őrt nappal meghalni...
@Harvy
Alapesetben 80-160 mikron közt van a festékréteg. Megméred a tetején, abból kiderül, hogy mi az alap vastagság. (Mert ezért ritka a tetőre rakott jármű, amit utána még össze lehet kaparni valami normálisra) Ebből a tetőn mért számból kiindulva körbeméred. Főleg olyan részeken, ahol a beleseti hibákat nehéz jól elfedni, vagy gyakori baleseti pont, pl. első lámpa környékén a géptető és a sárvédő...stb. ha odafelé haladva nő a rétegvastagság, akkor tuti karambolos volt a kocsi. Ha már tudod hol kell keresni a hibát, legtöbb esetben meglátod az illesztéseken, hogy valami nem stimmel. Lámpa nem olyan színű...stb.
Nem minden esetben baj, ha karambolos egy kocsi, csak ugye meg kell nézni, hogy jól csinálták-e meg a javítást. Nekem az előző autóm tuti karambolos volt, de szépen meg volt csinálva és mai napig nem rohad, pedig SZAR JAPÁN. (Honda)
Ha el tudod fogadni, hogy balesetes, egyből sokkal jobban tudsz alkudni is.
Most pedig menjetek és vegyetek autókat! :D
Azért amikor beszorul a ló a sárba az elég szomi, még most is.
Gabika írta: (oke, karosszerias szerint ugy emelhettek meg, hogy megsertettek a festest a kuszobon, de kifogasok nem erdekelnek)
LOL, ez sokat elárul az autós tudásodról :D
Bármilyen autó szétrohad, ha megsértik a festést, vagy a galván réteget.
Apósom 2003-as corolláján egy rohadás sincs, anyám CR-V-je sehol nem rohad.
Esetleg nem lehet, hogy rém karambolos 6 autóból összetákolt kocsikat vettél?
Festékrétegmérőt használsz vásárláskor? Mi lassan 15 éve ruháztunk be egyre, 25ezer kemény magyar forintért. Minden kurva kereskedő szófosást, meg őszinteségi rohamot kap, ha kiveszed a zsebedből, vagy betakarodik a bódéba és ki sem jön, milyen érdekes. Úgy nehéz hazudozni, ha meg tudod mérni a kocsit és látszik, hogy nagy a baj...
Nem az a bajom, hogy betették a Sistereket, csak kb. "kapóra jött". Meg hogy a Salamanderek feketék. Nyilván ez mind része ennek a világnak. A leszbikusokkal sincs bajom, sőt a buzikkal se, csak nem kell a pofámba dörgölni nap, mint nap, mint ahogy azt mostanában csinálják. És ezen is ezt éreztem emiatt, hogy nem azért van benne Sister, mert az mekkora kúl, vagy Salamander, mert milyen kőkemények, hanem mert trendi, meg kb. elvárás, teccikérteni?
Menj el nézz meg egyet csak úgy funból. vajbőrt. lehet tetszene.
Én is ezen gondolkoztam eleinte, aztán a 2018-as RAV4 hybrid egy akkora fapad szar az Rx-hez képest, ami 10 évvel fiatalabb, hogy fel sem fogod. Szerintem vegyél te is Rx-et. Hololooo.
Én is erre gondoltam.
Mondjuk azzal nem voltam tisztában, hogy a kipufogó nem is látszik, ezesetben nem értem miért nem vállalták. Lehet fostak,hogy leér amikor beállnak a padra, vagy jó ég tudja...