Jelenlegi hely

Kooperatív sztorimesélés mellett teszi le a voksát a Remedy

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
Kooperatív sztorimesélés mellett teszi le a voksát a Remedy
Igen, a közös élményért máris szívesebben ugrok bele a következő játékukba.
0% (0 szavazat)
Igen, kedvelem az alkotásaikat, de örülök, ha ebben végre követik a trendet.
0% (0 szavazat)
Nem, eddig is szerettem a játékaikat, ezután is fogom, ha van co-op, ha nincs.
36% (5 szavazat)
Nem izgat különösebben a következő dobásuk, akármilyen játékmódot is tesznek bele.
14% (2 szavazat)
Nem, inkább passzolom a legközelebbi próbálkozásukat, ha erőltetik a multit.
21% (3 szavazat)
Csak az számít, hogy kanapémód és Sam Lake legyen bennük, semmi más!
29% (4 szavazat)
Összes szavazat: 14
Szerkesztette: Zoo - 2016 szep 16


Örülök, hogy valakiben felmerült, hogy a co-op hiánya hatalmas kihagyott ziccer, de úgy az egész iparág tekintetében. Multiplayert nézve nem mindenkit dob fel a kompetitív játék, mi például a haverokkal éveken át szinte kizárólag olyan játékokat vadásztunk Steamen, aminek volt co-op módja. Az ingyenes Alien Swarmmal például hónapokat játszottunk, pedig ha úgy nézzük, semmi extrát nem tudott a játék.

The strong eat, the weak are meat.



Ezen kívül is sok gond volt a MP2 óta megjelent játékaikkal, és amíg ezeket nem veszik észre / nem javítják - addig ez sem fog segíteni rajtuk.



o Nem izgat a következő dobásuk, ha multifókuszú lesz

ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Jogos, tettem be egy hasonló lehetőséget. Mindazonáltal nehéz megítélni, hogy mennyire lesz multifókuszú, illetve mennyire lesz opcionális. De a designt aligha hagyja érintetlenül, mint mondjuk a System Shock 2-ben.

Sors bona, nihil aliud.



Ha nem csak regionális bérmunkáról van szó, akkor a referenciákkal tömött B-filmes stílusidézés bármikor jöhet. Ez az új irány hosszabb távon a stúdió anyagi biztonsága mellett remélhetőleg az Alan Wake 2-t is elhozza valamikor.



Remedy boss Tero Virtala on Quantum Break and the studio's new strategy

Rather than the one big team that built Quantum Break, Remedy has split itself into two smaller units. The firm is expanding, with the aim to increase its headcount from 125 to 140, but Virtala says it will be ‘picky’ when it comes to recruiting talent.

.

The firm has yet to detail what exactly its two games will be, but it will be in-keeping with Remedy’s previous story-driven, pop culture-inspired output.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!