Jelenlegi hely

Wolfenstein II: 22 percnyi játékmenet

Utolsó bejegyzés

Wolfenstein II: 22 percnyi játékmenet
A Bethesda posztolt 22 percet az október 27-én érkező Wolfenstein II: The New Colossusból, íme:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OJ5SbI_plsU
Több szempontból is úgy tűnik, hogy a MachineGames tanult a tavalyi DOOM-ból: az egyes pályarészek nagyobbaknak tűnnek az első részben látottnál, és mintha a környezet is a változatosabb játékmenetre lenne kihegyezve. A Kill Bill-szerkóba öltözött Blazkowicz ráadásul gyorsan állítható gólyalábakat kapott, amivel egyrészt villámgyorsan ki tud emelkedni a fedezékből, ugyanakkor kihasználhatja az itt-ott felbukkanó szintkülönbségeket. A DOOM remek játékélménye nem kis részben a kiváló vertikális akciónak volt köszönhető, szóval bölcs játékfejlesztésre vall, hogy a MachineGames is ebben látja a Wolfenstein fejlődési irányát.

Talán negatívum, hogy akit az első részben idegesített az automatikus pickupok hiánya, az itt is bosszúsan fogja nyomogatni az E billentyűt, de ezúttal mintha simábban, kevesebb körülnézéssel menne a dolog.
Szerkesztette: Doom - 2017 szep 27


Már az első videóknál is ez volt az érzésem, de most meg már teljesen, hogy ez csak Crysis koppintás. Mivel azokat nem különösebben kedveltem, így elég komolyan minuszba vágta nálam ez a játék. Majd rálesek jútubon ha megjelenik, hátha.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



A zenét ha jól hallom Mick Gordonka csinálja nekik is. Pár percet bele-bele tekertem. Az pont elég volt, hogy meggyőzzön a vásárlásról. Kár, hogy pont a Destiny 2-vel jön egy héten... :( Kicsit így várnia kell majd.

A crysis meg szeretne csak ilyen lenni igazából. :D



Annyi köze van a Crysishoz, mint az új Doomhoz, meg a Painkillerhez. Nekem bejött a Crysis is, de mind a kettő új Wolf nagyon bejött.
Hangulatos pályák, ellenfelek. Bossfightok, fegyverek. Jópofa karakterek, humor. Ha akarod lopakodva viszed a pályát, ha akarod rambóként. De semmiképpen nem leszel olyan, mint a nanoruhás csóka a Crysisból. Ráadásul nincs is teljes élet regeneráció, hanem az oldschool kaja zabálós, medikit vadászós játékmód van kicsit mixálva egy részben élet visszaregenerálódással.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



(A Crysis1 minden idők egyik legjobb FPS-e) A Wolfensteinek jók lettek, legalábbis az eddigiek, a Doommal követhetnék a Wolf példáját és jöhetne abból is egy második rész lassan..

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Blazkowicz. B.J. Blazkowicz, nem Blazkovich. Lehetne akár javítani is :P (ha már hír, nem csak sima komment ...)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



A Crysis1 minden idők egyik legjobb FPS-e

rwurl=https://imgur.com/D4MnilX

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Nálam az Old Blood volt a nyerő. A New Order pedig tartalmas volt. Mindkettőt végig is vittem, de az Old Blood sztorija és pályái meg rövidsége (nem volt túlnyújtva, pont ennyi kellett) jobban megfogott.

Ez a mostani rész nekem nagyon nem gyere be. Ez már kicsit túl van tolva. Úgy érzem ez már egy más játékosréteget akar megszólítani. Vagy egyszerűen csak már annyira elrugaszkodott a világa, mint mondjuk a Bioshock esetén az Infinity-nél.

180



Ilyenkor mindig elgondolkodok, hogy vajon ugyanarról a Crysisról beszélünk ha valaki szerint a Crysis egy tök átlagos FPS volt ... (Havas esőerdő, hegynyi űrhajó, vezethető, robbanó, amortizálható járművek, lebontható épületek, kicsit erős gépigény, de látvány.. ilyesmi.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Igen, valószínű ugyanarról a játékról beszélünk. Mint játék átlag alatt volt már akkor is. Nagyon bugyuta történet, ótvarfos ai, számtalan bug, irgalmatlan gépigény és nevetségességbe áteső végjáték. Persze mindenki oda meg vissza volt attól ahogy kinézett (én is) és ahogy látom neked is csak a technikai dolgok maradtak meg nem a fos játékmenet. :D A 2. rész mint játék mérföldekkel jobb volt mint az első, de azt se raknám a top10 fps listámra. Közel sem.



A második Krájzisz nehezített, nano-ruha kapcsolgatós játékélményét nagyon eltalálták.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Csodáltam, hogy nem jelent meg egy Rocco-s film adaptáció utána, "Maximum power, maximum penetration" =D

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Javítottam, de nekem esküszöm Blazkovich rémlik a New Order feliratából. Meg mondjuk fura az is, hogy az internet szerint helyes verziót én "blazkovic"-nak ejteném, a játékban a lengyelek meg végig "blazkovics"-ot mondanak.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Igazából annak, aki nagyon a játékmechanikára és a fegyverek feelingjére szeret rámenni, a Crysis sosem hozott nagy megváltást. A Crysis pont annyira modern FPS, hogy a klasszikusabb irányvonal hívei már nem szeretik, persze egy COD-hoz képest game of the century.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A Crysist vagy 3 szor biztos végigjátszottam, a FC2-vel kb. 3 órát játszottam összesen, ha már játékmenet. Abban az időben nem volt egy olyan FPS se amit egy napon lehetett említeni a Crysis-al. A játékmenet dolgot nem értem. Úgy csináltad meg a küldetéseket ahogy akartad gyakorlatilag. A Crysis2-nek alig volt köze a C1-hez, a rossz irányba. Idegenes csőshooter CoD klón. Hiába volt korrekt a látvány, meg kétségtelenül voltak azért jó pillanatai, de beáldozták a C1 szabadságát és az epicnesst a konzolos igények oltárán. A 3-at már le se töltöttem. Szóval szerintem Crysis szériából vitathatlanul az első az igazán említésre méltó, a többi meh.
(Metacritic user score is azt mutatja C1 8/10, C2 6.8/10, részemről a C1 9.5/10.. C2 6.5-7/10)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Igen, egyébként 'blazkovicsot' mondanak a játékban általában.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nem értem a játékmechanikás dolgot.. Volt ugye stealth mód, armor mód speed mód, ezekkel olyan kombókat lehetett tolni, hogy ihajjj. Melyik akkori fps volt polírozottabb játékmenetileg ?
Az akkor már a Crysis mellett baltával faragottnak tűnő HL2 ep2 ?

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nekem a második volt a kedvencem az első kettő közül: valahogy áramvonalasabb volt a játékmenet meg a pacing.

Melyik akkori fps volt polírozottabb játékmenetileg ?

Abból az évből pl. az UT3, persze az más kategória. Mindenesetre én inkább azzal múlattam az időt a maximum game helyett.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szóval nem konzollövölde volt az se, csak áramvonalasabb volt , mint az 1 :D UT3 valóban más kategória. Ott ugye nem beszélhetünk sztoriról, AI-ról se nagyon, van 20 pálya azt hadd szóljon, ott a stratégián se kell igazából gondolkodni, UT-ben nem lehet átsunnyogni az őrségen, ha nincs töltény pl. ...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Az akkor már a Crysis mellett baltával faragottnak tűnő HL2 ep2 ?

Mint játék? Mindenképp. Viszont ha már nagyon gonosz akarnék lenni akkor a Bioshock is sokkal jobb játék volt. :( (a számomra utolsó jó cod-ot se akarom felemlegetni, pedig ezerszer élvezetesebb volt bármennyire csőjáték, vagy akár a portalt amibe kicsit több ötlet szorult) Játékmenetileg ja tök jó volt a ruhás mechanika, de a 2. rész sokkal jobban csinálta azt is. A pályadesign meg annyi volt, hogy kibasztak egy nagy térre és ott valóban úgy közelítetted meg a problémát ahogy jól esett, de szintén meg volt kötve a kezed valamilyen szinten (mert nem lehetett azért túl messzire menni a "csőtől") és a segghülye AI levadászása egy idő után (fél óra, talán) már elég unalmas volt.

Igen, csudaszép volt igaz akkoriban senki nem látta a szépségét, mert semmin nem futott jól maxon, csak épp a játékot felejtették ki belőle.



Konzollövölde volt, csak a jobbik fajtából. :D Az 1 nekem egy kicsit mindig unalmas volt, valahogy sosem történt semmi érdekes, amikor nem valami frankó set piece volt a képernyőn. Egyszerűen a percről percre történő játékmenet nem volt elég érdekes, hiába volt iszonyú sok lehetőséged.

Nekem a Crysis elsősorban azért maradt meg techdemóként, mert tele volt olyan fícsörökkel, amiknek játékmechanikailag semmi hasznuk nem volt. Pl. tök frankó felkapkodni minden kisállatot és szirszart a környezetben, meg a rombolhatóság és a fizika is lélegzetelállító volt abban a minőségben, de azon kívül egyszerűen semmire sem tudod használni ezeket a dolgokat. Olyan, mintha a Half-Life 2-ben nem lett volna gravity gun: frankó a fizika, de minek van benne? :)

UT3 valóban más kategória. Ott ugye nem beszélhetünk sztoriról, AI-ról se nagyon, van 20 pálya azt hadd szóljon, ott a stratégián se kell igazából gondolkodni, UT-ben nem lehet átsunnyogni az őrségen, ha nincs töltény pl. ...

Az UT3-ban full egyjátékos / co-op kampány volt high budget átvezetőkkel, el lehetett vele lenni vagy 15 órát. Stratégiázni meg állandóan kell benne, az a játék hatványozottan nem a twitch lövöldözésről szól.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Crysis Warhead-et játszottam valamiért csak végig, biztos úgy voltam vele, hogy ha már itthon kalapálták össze akkor megnézem. Annó gyártottam MP pályákat Crysis 1-hez, amik aztán valamiért a warhead-el se voltak igazán kompatibilisek, így beleuntam (főleg úgy hogy lebegtették a 2. részt is).

A magyar szinkron fergeteges még mindig:
rwurl=https://youtu.be/Q9nzeE87Zms?t=47

Baszomböszme ... BÁÁÁÁZZNNNNYYEEEE



A Bioshock tényleg nagyon jó játék volt, de nem egy kategória... A Bioshock inkább volt RPG, vagy nem is tudom. Tény, hogy sokkal cizelláltabb volt a karakter fejlődés stb. része mint a Crysis, de egy Bioshock mellett egy Cysis nem is opció és fordítva. C1-ben én speciel szerettem robbantgatni a járműveket, lebontani a kunyhókat. (Az egyetlen amit nem nagyon szerettem, amikor a légi járművet kellett vezetni..) HL2 ep2-ben a 2 óra sötét barlangban kószálás után adtam föl a játékélményt ...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Szóval szerettél lebontani kunyhókat meg robbangatni és ezért a legjobb fps ever. Hiába van számtalan jobb fps (történetileg, játékmenetileg, mindenhogy kb), de a rombolás miatt akkor is minden idők legjobbja. Azért remélem te is látod, hogy mennyire megszaladt ezzel a kijelentéssel a ló mikor nem csak minden időkben jött ki jobb fps hanem ugyanabban az évben is. :D



Azaz, te C1-ben nem lőtted a járművek tankját, ha az őrség éppen arrafelé járőrözött, hogy felrobbanjanak ? Vagy volt egy konvoj is, amiben volt egy teherautó, az is szép nagyot robbant ha eltaláltad a benzintartályát.. Mondjuk teknősbékát dobálni valóban nem sok értelme volt, de pl. hordóval már lehetett zúzni, ha bedobtad a járőrözők közé pl. néhány másodpercre harcképtelenné váltak.

Akkor nem vágom az UT3 egyjátékos kampányát, azt hittem a multiplayer-re gondoltál.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Mármint az EP 2-re gondolsz ? HL2 jó lett az azért kétségtelen, de az EP2-ben nekem nem volt semmi extra. Nem is igen tudnék mit említeni belőle. Talán valami bombákat kellet gyűjteni, meg jöttek a stryderek az erdőben.. meg a sötét barlangban bolyongás.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nyilván a multi a főfogás, ha UT-ról van szó (az mellesleg a Crysisban sem volt elhanyagolható, egész fun cucc volt), de én a kampánnyal is jól szórakoztam a klisés sztori ellenére is. Végre volt world map, meg a kártyás rendszer is frankó volt, bár ha kampány, akkor nekem az UT2k4 a non plus ultra, annak egész szép mélysége volt csapatmenedzselés / építés terén.

A sztori egyébként nem tartozott a játék erősségei közé (na persze a Crysisét sem dicsérném agyon, sőőőt...):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1j0XIQwmz08

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na azért mikor a hegy alól előtűnt az idegen űrhajó C1-ben, vagy mikor a párás havas esőerdőben lőttem az idegeneket akkor azért az ugrott be, hogy ilyet én eddig még nem láttam játékban. A sztori mélységét én egy Battleship szintre tenném, ha film lenne belőle az kb. olyan szintű lenne. A C2 meg Battle for Los Angeles kb. egyik se egy nagy eresztés, de játékokban azért bőven jó.

Hogy az UT3 campaign mód miért maradt ki nekem azt nem tudom, mai napig itt figyel a polcon dobozosan ...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Na azért mikor a hegy alól előtűnt az idegen űrhajó C1-ben, vagy mikor a párás havas esőerdőben lőttem az idegeneket akkor azért az ugrott be, hogy ilyet én eddig még nem láttam játékban

Kimaradt a Far Cry 1? :D

Ha CryTek, akkor:
rwurl=http://i.imgur.com/lLxCoWM.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hogy őszinte legyek a Far Cry-ból nekem pont nem hiányoztak az idegenek. Tudom, hogy voltak valamilyen ugrálós lények, de nem maradt meg úgy, mint a Crysis említett jelenetei. (Bár ugye FC régebben volt. Azért rémlik, hogy az is egész jó játék volt.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Hogy őszinte legyek a Far Cry-ból nekem pont nem hiányoztak az idegenek.

Na, én meg így voltam a Crysisszal is. :) Egyébként az simán igaz, hogy a Crysisban az egész sokkal jobban volt megvalósítva, és a végén az idegen hajó / bázis belseje nagyon érdekes volt... csak közben meg pont a vége volt a legszarabbul optimalizált része is a játéknak.

Na meg ugye az egész cucc kb. 20-30 fps-re volt belőve, ezért atomdurván nyomták az arcodba a motion blurt a folyamatosság érzete érdekében, de emiatt a játékmenet is sokat lassult akár még egy Bioshockhoz képest is. Nálam végeredményben ez is tette be a kaput a játéknak, kb. az volt az első játék, aminél éreztem, hogy 60 fps alatt FPS-hez nem igazán érdemes hozzányúlni.

Így visszagondolva érdekes egyébként, hogy a Crysis grafikailag egy iszonyú előremutató cucc volt, csak a skálázhatóság és a sebesség nem volt hangsúlyos a motorban, így az UE3 a könnyed multiplatform funkcióival karöltve ki is nyírta szépen a CryEngine-t. Én már akkor is az UE3-ra voksoltam a nagy hype közepette, emlékszem is a szép wall of textjeimre... aztán az új generáció kezdetére pont az UE3.5 lett a 30 fps-re belőtt konzolengine. Hát mindegy, azért faszán nézett ki az az Arkham Knight 30-on is, és a Netherrealm bunyós játékain még látszik, hogy változatlan minőség mellett hozható a 60 is, csak már öreg a motor.

Szerk: Csak hogy visszakanyarodjak a témához: erősen szórakoztató látni azt is, hogy milyen engine lesz abból, amikor a carmacki innováció találkozik a CryTek képminőség-fanatizmusával. Szvsz az id Tech 6 jelenleg a legjobb tech az engine piacon, kurva jó érzés a CryEngine-ből megszokott elemeket Carmack megatextúrái mellett látni, és a temporal AA-jukkal együtt asszem még nem volt olyan motor, ami ennyire sima, ugyanakkor éles képminőséget tud nyújtani. Tökéletes házasság.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!