A Blizzard kihasználta fizetett ügynökei sikeres tevékenységét, és míg Nokedli a Styx játékra pazarolta értékes idejét egy újabb Warhammer cikk helyett, a Warpból előugrott minden idők egyik legjobb RTS-ének felújított változata. Gyorsan lessük is meg a bejelentő videót:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5ypU9j4w3_w
Fícsörök tekintetében a következőkre számíthatunk:
A játék nyáron jön majd ki PC-re és Macre, árról még egyelőre nincs info.
ÁPDÉT:
A héten érkezik az 1.18-as frissítés az eredeti játékhoz, melynek keretében ingyenessé válik a StarCraft + Brood War.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5ypU9j4w3_w
Fícsörök tekintetében a következőkre számíthatunk:
- Felújított grafika, akár 4K UHD felbontás támogatással
- Képregény stílusban előadott interlude-ok, melyek a régi kampányt dobják majd fel
- Újra felvett soundtrack és dialógusok
- Online matchmaking
- Cloudos mentés a kampányhoz, mások által készített pályákhoz, keybindokhoz, replayekhez
- Plusz nyolc nyelv támogatva
A játék nyáron jön majd ki PC-re és Macre, árról még egyelőre nincs info.
ÁPDÉT:
A héten érkezik az 1.18-as frissítés az eredeti játékhoz, melynek keretében ingyenessé válik a StarCraft + Brood War.
Vááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...
Bár ha már itt tartunk, a második rész Protoss kampányát még mindig csak éppen elkezdtem. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
:-D
Ennél többet csak a Command and conquerrel, meg a Strcraft kettővel játszottunk! Mondjuk az utóbbival most is játszunk :-)
...én még mindig bele se kezdtem :D
AAawww yeeeeah!!! :D
szerk: Le kellett csekkolnom a dátumot nem-e van április elseje. Szar vicc lett volna:D
Choose your next words with excpetional care!
Lájk, bár vélhetően nem sokat fogok már játszani vele. :)
Gondolom, full Battle.netes lesz, szóval az offline LAN is esélytelen...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Oh wow
Bírom, hogy az, hogy abszolút semmit sem fejlesztenek a játékmeneten, már a fícsörök között van. Akarok én az SC2 után SC1-ezni? Nope.
Ráadásul még csúnya is. Nagyon csúnya.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
WÁÁÁÁÁÁ! Rátettek egy anti-aliasing effektet WÁÁÁÁÁ!!!!!
"I know it's not 3-D!!"
Starcraft 2 release : Miaszarez? Hogynézki? Szarakapmpány! Holabalanszlol? Sokkalszarabbmintaz1! Hasztarcraftozniakarokjátszokazelsőrésszel!
Starcraft 1 remaster : Miaszarez? Hogynézki? Oldszkúlfos! Kiageciakarmégezzeljátszani? Sokkalszarabbminta2! Hasztarcraftozniakarokjátszokazújrésszel!
Amúgy iszonyat jónak tűnik! Néhány helyen ugyan veszítenek a régi hangulatából az egységek/épületek, de összességében nagyon szép. Az árazásra kíváncsi leszek mondjuk.
hát de ott van a trailerben hogy LAN, abból van online verzió is? :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Nem feltétlenül:
https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KVjKJfmwh5s
Ez itt az SC1 SC2 alá, a régi egységek és a régi balansz szerint, mégis valahogyan nem érezték az orosz modderek sorscsapásnak megtartani az SC2 jóval kifinomultabb kezelőfelületét, helyette inkább megcsinálták nehezebbre a pályákat meg hozzáadtak még két nehézségi szintet, gondolva a kazuárokra. A franc se fog a 12-es kijelölési egységlimittel vesződni 2017-ben.
Szvsz ez is egy kicsit olyan sorsra fog jutni, mint a Heroes 3 HD Edition. Tök sokat eladtak belőle, mert mégiscsak Heroes 3... aztán meg mindenki ment vissza a régit játszani a HD moddal, mert a HD Edition annyira oldszkúl volt, hogy még a space baros adventure map revisitet is egy rajongónak kellett visszamoddolnia. A SC1-nél azért jobb a helyzet, mert a fanok vaskalapos (és végtelenül buta) "640x480-as felbontásra tervezték, ha megcsinálod widescreenben, csalsz" hozzáállása eddig egy normálisan működő widescreen mod elkészítését sem hagyta, szóval az most legalább meglesz.
Ja, és egyébként a Mass Recallban még a demókampány, a Loomings is benne van, amit nagyon remélem, hogy a remasterből sem fognak kihagyni, elvégre lore.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Interjú:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qBLv0qrDQcA
Choose your next words with excpetional care!
Tehát akkor egyrészt a progémereknek csinálják (akik minden további nélkül játszanak a játékkal manapság is), másrészt meg a shoutcastereknek, hogy egy mai közvetítésben is nézzen ki valahogy a játék. Well okay, bár nem tudom, meddig tartott volna csinálni egy "modern" játékmódot a régi mellé, ahol nem kell 12-esével hotkeyeznem a zerglingeket meg mondjuk nem 1998-as szinten ("old school") van a pathfinding.
Mellesleg fura, hogy az ilyen lustább HD rimásztereknél a maradiságot mindig a rajongói nosztalgiával indokolják, pedig pont a rajongók által készített Mass Recall mod az, ahol komoly cél volt a régi kampányok modern szintre húzása a hardkórabb játékmenettel, az új kezelőfelülettel és a nehézség skálázhatóságával. A Heroes 3 esetében is a vaskalapos rajongók használják teljes nyugalommal a HD modot, pedig restaurátor / eredeti fejlesztői szemszögből ezek szerint szentségtörésnek kellene tekinteni azt, hogy két klikkel be tudom toborozni az összes lényt egy városból.
Kalapálják már egy ideje a Heroes1-2 remake-et is Heroes 3: The Succession Wars címmel, és érdekes módon ott sem a hűséges remake a cél, hanem a H2 és a H3 összeboronálása új egységekkel, két új fajjal, miközben esztétikailag ott a teljes H2 hatás:
rwurl=http://i.imgur.com/kuXslNj.jpg
Mintha a nosztalgia egy kicsit szűken lenne értelmezve az SC Remastered és H3 HD Edition kaliberű projecteknél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az árára vagyok kíváncsi
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Abszolút megértem a szempontodat. Ha sc2-zöm akkor az általában nálam azt jelenti hogy mass recallozok, de őszintén szólva nem várom el hogy az sc1 remastert nagyon modernizálják mert annyi tryhard fanboy van, hogy tuti nem tetszene a többségnek. Ráadásul egy remasternek talán nem is a feladata, hogy játék mechanikákba nagyon belenyúljon szerintem. Én is örülnék ha legalább a unit pathing javított lenne de tökéletesen megértem a másik oldalt és az okokat, hogy miért nem feltétlenül szükséges.
Choose your next words with excpetional care!
Azt mondjátok... játszani akartok OpenRA-t??? Remek. Már úgy is évek óta hanyagoltam! :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ne is mondd... pont azon gondolkodtam hogy el kéne adni a gépem amíg még ér valamit... otthon áll már év eleje óta :(
Amúgy az alap sc1 ingyenes lesz. És seamless lehet váltani a régi és új között, plusz a két típus tulaja is játszhatnak egymással.
StarCraft Remaster leszarva
Nyugi, Masti, engem sem izgat. Főleg, hogy itt van az eredeti SC cd, amit még 499 forintért vettem, ezért meg csak akkor fizetnék, ha ingyen adnák :]
Nagy modernizálásra nekem sem lenne szükségem, már azért sem, mert az SC1 még manapság is teljesen jól játszható kettő darab hátrányt leszámítva: a 12-es unit limitet meg az öregecske pathfindingot. Nem kellene nagyon belenyúlni, pl. már az is elég nagy segítség lenne, ha 12-ről 24-re növelnék a limitet. Úgy azért mégsem lenne SC2-sen könnyed, de ósdinak sem éreznéd már.
Én leginkább az AoE2 HD Edition példáját tekinteném követendőnek egyébként: ott nagyon minimális a grafikai tupír, viszont tartalomban és játékmenetben durván sokat ad az új verzió. Van új AI, új kampányok stb. és pl. az SC1 esetében is tök poén lenne egy új, hetedik kampány a remaster mellé, mert egy csomó olyan dolgot bele lehetne pakolni, amit mondjuk egy 98-as számítógép már nem bírt volna el. A stratégiai játék egy baromi könnyen bővíthető műfaj, szóval kár, hogy nem élnek az ilyen lehetőségekkel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mi a feneert kell erre ennyire rafeszulni. Csinalnak egy HD modot hogy valahogy kinezzen a dolog a streameken, azt' cso
Inkabb nezzetek, ahogy elcsoppennek ra a kis koreaiak :)
rwurl=https://youtu.be/U0FcaKZT4tY
SC3-nak lenne itt az ideje inkább
SC2 Vulkannel? Na? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Örülnék ha a mai techonlógiai lehetőségeket kihasználva végre csinálna valaki egy új generációs RTS-t ami hajlandó újítani és új életet lehelni a műfajba.
Nyilván nem végeztem kutatásokat és csak találgatok, de szerintem ezért nem megy manapság ez a műfaj, mert ugyan azt az ezer éves megközelítést alkalmazzák szinte mind. Itt-ott akad egy-két feature ami újdonságnak mondható de csak nagyon kevés és sose akkora ami igazán ground breaking lenne. Ráadásul kis nevenincs stúdiók csinálnak manapság főleg rts-eket közel sem elég büdzsével ahhoz, hogy kihasználhassák a mai technológia adta lehetőségeket. Úgy láttam hogy direkt a régi sémát követi mind, baromi közepes unalomig ismételt mechanikákkal és minimális mélységgel, mert "muh nostalgia".
Utoljára talán a Supreme Commander meg a CoH1 szólt nagyot.
Choose your next words with excpetional care!
Nem biztos, hogy csak a nosztalgiáról van szó egyébként. Ott van azért 3-4 bitang erős cím a régi időkből (ami legyen mondjuk az SC, az AoE2, a Warcraft 3 meg a Red Alert), amiket képes vagy évtizedekig előszedni, mert egész egyszerűen annyira kurva jó a játékok. Ahhoz, hogy ezeket lenyomja egy újabb cucc, nemcsak az kell, hogy más és újító legyen, hanem az is, hogy játékélményben jobb vagy legalább ugyanolyan erős legyen.... és valószínűleg nem az a tökéletes ösztönzés egy fejlesztés elején, hogy "oké srácok, akkor most csinálunk egy játékot, aminek jobbnak kell lennie a Starcraftnál". :D
Érdekes módon eddig ez mindössze egyszer sikerült, de az a játék meg olyan sokban különbözött a hagyományos RTS-től, hogy el is hagyta a műfajt... aztán MOBÁnak kezdték szólítani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
attol fugg hogy nezunk erre a jelensegre ugye. Ugy is vehetjuk hogy azert vesszuk ezeket elo, mert nincs mas azota sem amivel el lehetnenk strategia gyanant, nem pedig azert meg nem untunk volna ra azokra boven mar azota.
Nem lenne azota sem ujabb epkezlab hack&slash mapansag, akkor meg mindig a C64-es Last Ninja-t eltetne mindenki mint uberalles jatekot a kategoriaban. Venne mindenki ujra meg ujra elo es jonnenek bizonyos idonkent az ujabb HD remakek belole, az emberek meg mindig ujongananak erte.
mai tech-et es lehetosegeket kihasznalva nem annyira kemeny azt a lecet megutni szerintem, annyi uj jo 5letet meg lehetne valositani. Csak kompetens csapat nincs aki foglalkozzon vele, mivel annyira nieche market az eger-centrikus jatek manapsag. Planetary Annihilation-ba is csomo friss jo 5let volt, csak epp a kompetens csapat hianyzott aki el is kesziti normalisra.
a MOBA azert lett MOBA mintsem RTS mivel karakterkozpontu jatekmenetu lett, kb mint egy barmilyen MMO, nem pedig tomeges csapatokat, varosokat tervezve/felhuzva/iranyitva/fejlesztve es annak megfeleloen lepeseket tervezve.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Az, hogy neked nem ismert, vagy nem tetszik a man of war, vagy company of heroes sorozat, még nem jelenti azt, hogy nincs a starcraft után jó RTS. Az, hogy ebajnokságra balance okok miatt az sc jobb, mint a company of heroes, ahol eredendően rossz a balance a történelmi okokra való hivatkozással csak azt jelenti hogy ebajnokságra nem alkalmas. Nagyon élvezetes a single playere és megfelelően kezelve a multija is.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez.
Ott van a kis "bugyuta" Spring motor, a Total Annihilation 3D térbe ültetése, és olyan dolgokat nyomnak ki rá amik mechanikailag körbe röhögik a mai "nagy durranásokat" mint pl Grey Goo.
De olyanokat is lehetne mondani amik az alapoktól is eltérnek, a nyersanyag gyűjtögetés-építgetés témától, mint pl Men of War(2004-ben indult széria az is már:D), DoW2, World in Conflict, Offworld Trading Company.
Szerintem valahogy az emberek igényeivel van a baj ezzel kapcsolatban. Sokan csak nosztalgiát, sokan a gyors, egyszerű MOBA témát nyomják, aztán a maradék kevés meg nem tudja életben tartani a műfajt.
Éljenek a videojátékok!
(Nekem a Grey Goo is tetszett, de az SC2-vel az én szubjektív szemszögemből nem ér fel más RTS - egyszerűen a kiforrottság miatt, mert hát elég régóta csiszolódik.)
Ugye van rengeteg különböző típusú stratégia (ezerféle körökre osztott és építős jellegű, valós idejűek között is van számos: Total War, Sins of the Solar Empire, Crusader Kings 2, Shadow Tactics, Dungeon Keeper-klónok stb.), és amikor éppen a klasszikus RTS-ekből várunk újat, ami AAA is, jó is, újít is, az elég bajos. Eltérő műfajokra nehéz passzoló analógiát ráhúzni, de éppen ez is a gond, hogy így az egykori sok klón miatt nem tűnik fel, hogy éppen annyira kis szeletről van szó, mint a sokáig visszasírt régi vágású FPS-eknél.
A Best Way RTS-eit is többen említették (nevezetesena Men of Wart, de korábbi iterációi is léteznek), lehet, hogy nem AAA szint, de nem noname, más mint a többi nagy, és alapvetően elismert. De ugye ismerősen csenghet a Eugene Systems neve (Act of War, R.U.S.E., Wargame széria, Act of Aggression - ez utóbbi klasszikjusabb RTS, nem is ez lett a legnagyobb sikerük), illetve volt egy World in Conflict is, nem új, de nem ezeréves.
És erre jön még az, hogy ez egy olyan műfaj, amihez egér kell. Tehát nemcsak konzolon felejtős, de mobileszközökön is, míg a körökre osztott játékokból lehet csinálni ez utóbbiakra is portokat, variánsokat. Az egykori rajongói korosztály meg öregszik, máshoz vannak már szokva a népek, illetve a MOBA-k is elszívják a célcsoport egy részét.
Szerény nem reprezentatív szintén öregedő személyem pedig munkából hazaérve még a kényelmes székébe sem szívesen ül be egerészni munka után, hanem kontrollerrel játszom például körökre osztott stratégiát PC-n, egy RTS már hátrányból indul.
Sors bona, nihil aliud.