Jelenlegi hely

Jensen 25 percen keresztül dörmög, settenkedik és pusztít a legújabb Deus Ex: Mankind Divided videóban

Utolsó bejegyzés

Jensen 25 percen keresztül dörmög, settenkedik és pusztít a legújabb Deus Ex: Mankind Divided videóban

Prága vonatállomásán nyit a videó, ahol a Human Revolutionből ismerős sétálós kezdés mellett egyből Michael Mccann emblematikus stílusjegyeit vélhetjük felfedezni a háttérben duruzsoló muzsikában. Azonban, ha nincsen türelmünk az efféle lassú felvezetésekre, a 7-ik perc környékére ugorva egyből a játékmenet kellős közepébe vethetjük magunkat.

Enyhe spoilerek a bemutató első felében, és valamivel hevesebbek a videó végefele is akadnak, így akik meglepetést szeretnének, azoknak érdemes lehet a korábbi E3-s cikk trailerei közül szemezgetniük.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jh-iX2bxOjI

Természetesen az összeesküvésekről híres széria univerzuma most sem mellőzi az apróbb intrikákat, ugyanis az újonnan szerzett terroristaelhárítós meló mellett Jensen maszekban nyomoz, azzal a gyanúval, hogy a munkaadója mögött is az Illuminati rángatja a szálakat.

A játékmenetre visszatérve: nem csak üres ígéretek álltak a több augmentációról szóló reklámduma mögött, ugyanis Jensennek már fel sem kell tápászkodnia a foteljából, hogy egy újabb pohár whiskyért nyúljon, köszönhetően az új teleportálós augmentációnak. Továbbá a kávéautomata távirányítója helyett is elég lesz a hadonászós hackerkesztyűt kéz alatt tartanunk... de a Human Revolutionben mellőzött harckedvelő játékosok se keseredjenek, hiszen az időlassítással egyetemben a teleportálást is ugyanúgy lehet majd terroristavalag-rugdalásra használni, és a rombolható fedezékek is talán valamivel több színt fognak vinni a darálás élményébe.

Magyarul úgy fest, hogy a Mankind Dividedben sem lesz nehéz elpusztíthatatlan terminátorrá, vagy észrevehetetlen ninjává válnunk. A rádióból recsegő pilótánk tanácsai remélhetőleg nem fogják túl gyakran megszakítani játékunkat, amit a videó kommentátora külön kiemelt, hogy ilyen mód tervezik felhívni a játékos figyelmét az alternatív útvonalakra a kezénél fogva vezetni a játékost.

Szerkesztette: dulakh - 2015 jún 19


Zseniálisan jó az új engine, első napos vétel.
Viszont a kontrollerrel való játékot, még mindig az FPS, mint műfaj meggyalázásának gondolom.

A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



brutális mennyi mindent ki tudnak manapság hozni a világból és a hardware-ből. Az a részletesség mindenhol, jesus christ.

Ideje lenne lassan elővenni az előző részt és foglalkozni végre vele. :D

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Úgy ám! Tessék szépen neki esni :) Meg nekem sem ártana már vegre befejeznem... :)



Akarom ezzel a motorral a DX1 remaket. MOST.



Nem néztem a videót, de izé, ezt a teleportálást szó szerint kell érteni? Mert az enyhén szólva nem túl cyberpunkos..

ibi amentia latet



Naja, egyesek attól kapnak motion sickness-t, hogy rángatják az egérrel a kamerát, én attól, hogy ilyen fokozatosan fordul lassan körbe az ember. Fordult már körbe valaha a valóságban? Naugye, hogy más!



ezt a teleportálást szó szerint kell érteni?

Nem teljesen, mivel ez afféle vetődés, ami közlekedésre tud szolgálni (hogy elérjük a magasan, nehezen elérhető pontokat), ahogy harc közben is ezzel tudunk a terroristák arcába repülni.

Szóval lore szempontjából nem lóg ki, viszont játékmenet szempontjából hatalmas rugalmasságot ad (főleg lopakodós stílusnál).

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!