Bár a tegnapi napot Geralt igyekezett teljesen elrabolni, a szemfülesek azért észrevehették, hogy a Blizzard játékuniverzumait MOBA-ban egyesítő Heroes of the Storm is megnyitotta kapuit. A nyílt bétatesztelés két hétig tart, a játék június 2-án fog éles üzembe lépni. A klikkfesztiválhoz a hivatalos honlapon lehet csatlakozni.
Manapság egy ilyen esemény sem maradhat videós megemlékezés nélkül:
Nyílt bétában a Heroes of the Storm
#1 - 2015.05.20 - 12:14,sze
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Nyílt bétában a Heroes of the Storm
Tegnap este toltam kicsit. Poénnak tűnt. Dota2őhöz képest egyelőre kevesebb volt benne az orosz, ami pozitív, nem kell a tárgyakkal cseszekedni, ami a kis casueljancsiknak mint én remek dolog. Úgy vettem észre a játék is megbocsájtóbb a harcokban, mint egy Dota2.
Sztem egy ideig gyűröm, aztán meglátjuk. Mindenesetre részemről frissülés volt a dota2 noobozós/cykazós ruszki közönsége után.
Well.... f*ck. o.O
Ezt a DX9-es ósdiságot, amit engine-nek neveznek igazán kidobhatnák már. Nincs valami susmus arról, hogy a HotS vagy a protoss SC2 kieg hoz majd magával egy engine update-et? Ciki ez már, na.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hmm, szerintem nem gáz a grafikája, és legalább elmegy gőztraktoron is.
Pontosítanék: elmegy gőztraktoron is, hibátlanul viszont nem fut atomerőművön sem (aki játszott az SC2 kampányaival, tudja, hogy mire gondolok). :D A külcsínnel különösebb gondom nekem sincs, csak annyi, hogy sokkal szebb és gyorsabb lenne ez akkor, ha megfoltoznák azt az 5000 éves grafikus motort végre, hogy mondjuk több CPU magot és GPU kakaót használjon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem megfoltozni kell, hanem kidobni a kukába.
Tychus nem szivarozik :(
Egyetértek, de a már megjelent játékok bővítményeire meg a motorra épülő félkész címekre ez nyilván megoldhatatlan. Az a röhej, hogy az olyan kis cégek, mint a Croteam vagy a Flying Wild Hog ha hosszú ideig tartó melóval is, de átírták a házi motorjaikat DX11-re és 64 bitre (ráadásul úgy, hogy a kecske is jóllakik, meg a káposzta is megmarad, mivel a DX9-es verziót is meghagyták), erre a Blizzard tulajdonképpen már a nagy SC2 grafikai update óta overkillben nyomja az egyébként a Warcraft 3 endzsinen alapuló tech-et. Nem értem, hogy egy ősPC-s, a minőség koronázatlan császáraként számon tartott cég hogy a fenében tehet ilyen magasról arra, hogy a felhasználóbázis fele elégedetlen a játékaik teljesítményével.
Mellesleg az SC2-re még nem eresztettem rá a GTX 970-emet, de eddig is a borzalmas procihasználat fogta meg a játékot, szóval nem sok reményt fűzök a javuláshoz. A HotS megjelenése idején még TotalBiscuit is anyázta őket, holott az első Titan GPU-val nyomta SLI-ben emlékeim szerint. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-22-blizzard-explains-decision-to-stub-out-tychus-cigar
Well.... f*ck. o.O
Azért vicces, mert egyszer már ezek szerint mindent legyartottak :)
Élesedett a játék:
http://eu.battle.net/heroes/en/blog/19312546/heroes-of-the-storm-is-now-...
Aki a jövő keddig játszik vele, az kap egy exkluzív portrét, és élvezheti a 25%-os XP Boostot is.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám