Az én elvem szerint a PC előnye, hogy ha akarok kanapézok, ha akarok székezek, a tetszés szerinti beviteli eszközzel, ahogy a legideálisabb. Na ez az, amit nem igazán tud a konzol.
Egyébiránt BP-ből is tudok kontrollerrel játszani, és anélkül is, de többnyire árulkodó :)
Ahogy haladok a játékban, már az 1080p-t se bírja szegény GTX 750 Ti. Szóval játszhatom tovább alacsonyabb felbontásokon, mint az új játékokat :) Pedig full HD-ben már igencsak jól festett, most nehéz lesz a 720p-t megszokni.
:( Érdekes, mert én már a GTX 560-asomon is mindenféle gond nélkül végigvittem mindhárom részt 1080p-ben, igaz, akkor még az UniWS-sel varázsoltam beléjük a felbontást a T2T kivételével. Ekkora teljesítménykülönbség nem hiszem hogy lenne attól, hogy egy picivel többet kell dolgoznia a játéknak a hor+ miatt. Próbáltál a mindenféle kompatibilitási hülyeségekkel (szvsz a Windows XP SP2-t szereti leginkább) meg a videokártya beállításokkal (pl. shader cache kikapcsolása) trükközni?
Ha már PoP még mindig: a Two Thrones-hoz is készült az utóbbi néhány hónapban egy apró, adott esetben hasznos mod, ami az európai bolti és a mostani digitális verziókból eltünteti a cenzúrát: http://storageserver.co.uk/files/33978/t2tuncensor.rar.html
Ez a WW-ben és a US verzióban megszokott kettévágásokat és lefejezéseket hozza vissza a játékba. Igazából én ezeket mindig is hülyeségnek éreztem, mert oké, hogy homokká omló katonákat gyaksz, de még úgy is fura, hogy a dagger of time-mal csak úgy fejezgeted a népeket, egyébként meg borzasztóan vannak leanimálva a lehulló kobakok.
Az old school löncstrélerben van 1-2 ezekből az animációkból (mellesleg érdekes, hogy 10 éve még tudtak olyan trélert csinálni, amiben nem lövik le a main villaint :D) szóval mindenki döntse el, hogy megéri-e:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Fb99No2e9_0
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
OMG, a Brutal Doom 64 (na meg a szeptemberi GZDoom) telepítése után vettem észre, hogy a GZDoom már támogatja az xBRZ skálázást! Erről itt már írtam egy kicsit a PoP 2 kapcsán: http://www.rewired.hu/content/dosbox-emulacio
Egy ingyenes kis Half-Life 2 sztoricska. Egy óra alatt végigpörgethető. A garvity gun van benne egy kicsit kifordítva, és erre van felépítve a továbbjutás. A végén van egy strideres móka. Nagyjából egy órás kikapcsolódás. Arra pont jó.
Próbálta már valaki a Half-Life 2 Survivort? Egy adag fan portolta néhány éve PC-re az eredeti japán arcade verziót, de sehogyan sem tudom elindítani. Pedig elég frankónak tűnik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WIYAoMKgFhM
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha már az előbb is HL2 volt: van egy remek engine fix csomag az eredeti játékhoz, ami egy csomó olyan hibát kijavít, amit a 2013-as Steampipe update hozott, a Valve pedig azóta sem orvosolt. Pl. G-Man újra pislog az intróban tőle. https://steamcommunity.com/app/220/discussions/0/353916184343324908/
A javítások:
All HL2 games:
Fixed foliage surfaceprop showing wood decals
Fixed HDR overrides and DX8 fallbacks
Added original higher quality textures/effects
Fixed mismatched textures of HDR versions of sky_day03_06 and sky_day03_06b
Fixed transparent textures displaying oddly on newer video cards
Fixed NPCs not blinking
Re-enabled Combine pain sounds
HL2:
Fixed incorrect achievement trigger in d1_eli_02
Fixed jittery animation on Lamarr in d1_trainstation_05
Fixed APC in d2_coast_04 causing game over if pushed into water
Readjusted citadel ambient sound in d1_canals_01
Allowed manhacks to destroy duct borders in d1_canals_03
Fixed skybox turning black in d1_trainstation_05 and d3_breen_01
Recreated original Citadel clouds
HL2 DM:
Fixed MOTD UI transparency
EP1:
Fixed Alyx saying "Here we go- We did it, Gordon." twice
Fixed vortex effect
EP2:
Fixed advisor barn scene not playing sounds correctly
Fixed screen flashing white when taking damage
Portal:
Fixed some dialogue in escape_00 not being audible
Locked FOV for ending cutscene in escape_02
Fixed visible error texture on portal gun viewmodel
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Picit régebbi cucc (tavaly augusztusi), de találtam egy remek "modot" az Alien Isolationhöz: https://github.com/aliasIsolation/aliasIsolation/releases
Most kezdtem el a játékot, és mindjárt az elején feltűnt, hogy nem valami jó a gyári AA. Na, ez pont ezt javítja egy baromi jó temporal AA-val (kb. olyan pontos, mint ami a Doomban van). Egy kicsit megüti a teljesítményt, de mivel alapból nagyon jól fut a játék, nem hiszem, hogy ez sokaknak gondot jelentene.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyedül a rendszeresen megjelenő Alias Isolation logó idegesített a kép bal tetején, de szerencsére egy egyszerű file-törléssel azt is el tudtam tüntetni a fenébe.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
This state of the bad-ass art modification for Aliens: Colonial Marines reworks, reprograms and rebalances xenomorph AI, human AI, weapon mechanics, ballistics, animations, shaders, particles, decals, lighting, and engine features to get the best out of the game possible.
A megjelenés után x idővel kiadtak egy nagy patchet, ami többek között a grafikát is feljavította.
Amit a videón látok az minden túl sötét, túl kontrasztos. A fények meg túl világosak, vakítanak.
MMH5.5 is an unofficial expansion pack for HOMM5 Tribes of the East or HOMM5 Complete and a spiritual successor to the popular WOG modification for HOMM3. The pack will include many new adventure objects, new larger battlefields, new heroes, new classes, new specializations, new skills, new artifacts, new adventure spells, new HD textures and a greatly improved RMG with more than 60 'visualized' Templates. The AI is much more intelligent and calculated much faster. Balance is also greatly improved both for small competitive multiplayer maps as well as crazy XXXL maps with countless epic battles vs Neutrals and AI.
NEW FEATURES
Extended Adventure Map and battlefields
In MMH5.5 there will be around ~30 new adventure objects. Treasure vaults and dungeons will now have unique immersive interiors with larger battlefields, growing armies and new obstacles. The contents of the new locations is completely dynamic and follows an Oblivion/Skyrim inspired constantly scaling and endlessly randomized system. Armies and rewards will never be exactly the same again no matter how often you play a map. The resistance will scale up to the players strength no matter how long the game takes. Possible rewards are no longer static amounts of gold and resources, but can also include artifacts, spells, scrolls, wands, prisoners and small permanent skillboosts.
The Advanced RMG
The new RMG will fix the lack of great H5 maps and increase the replayability of the game. It combines the excellent 3D landscaping capability from the original H5 3.1 RMG with a complete overhaul and extension of the internal adventure objects, artifacts and monster placement mechanics. The advanced RMG is capable of properly balancing player starting zones and differentiate between early, mid and late game areas. It places all 30 new adventure objects and previously excluded adventure objects. The resistance is much stronger and various with 480 additional mixed neutral stack templates. The new RMG can create balanced PvP maps as well as gigantic singleplayer XXXL maps with hundreds of epic battles and all zones scaling up to crazy powerful heroes.
New Artifact Framework
MMH5.5 will be the first mod to add new artifacts to the game. Currently 34 new artifacts are added including 6 new ultimate items. The effective amount of artifacts in the game will now be the same as H3SOD. There will also be many new effects, in terms of unique effects the variation is actually far greater than H3. Furthermore Smart backpack items will increase the amount of effective slots to the same amount as H3/4
Enhanced Class/Skill/Spell System
MMH5.5 will have might/magic and balanced classes with ingame skilltrees and 8 secondary skill option for all 24 classes!. New framework with 18 heroes per faction, 6 heroes per class, all heroes have only professional quality Ashan style portraits and many newly programmed skills and specializations. Improved experience levels allow the player to fill more slots and level up to 40. Smart witch huts that ask questions and understand class differences. All set artifacts will be rewritten for 24 classes. Improved spell system with spellpower dependant light and dark magic, nurf/buff strength improves with spellpower or the creature stack size. See the Details
Faster AI and Performance
MMH5.5 uses the very fast reprogrammed H5_AIProcess31j.exe from Quantomas. New Quick-Combat loss correction scripts will keep the AI challenging even on the largest maps without losing calculation time. There will be a new 64bit exe file that can address more memory and fix performance and CTD issues H5 was having on XL maps. There will be new console commands and script functions. MMH5.5 will also have extremely easy team settings, the game will autodetect if there are more than 2 human players on the map and propose to make teams, if the proposal is refused the players continue as normal. In singleplayer a console command can be used on any map to play human vs all AI.
Campaigns and Maps
All old campaigns and singleplayer maps from H5/HOF are playable in MMH5.5 with new features. There are also 15 demo maps available that allow to explore all new adventure objects and features without the need to read the ARMG manual first.
Advanced Town Portal (optional)
The ability to teleport to any desired town from H3 is back in H5. In MMH5.5 the system is very simple and balanced. Every town with a mage guild lvl 5 receives a 'town gate' and all heroes can be teleported back to that town if desired, regardless of their level.
Governance (optional)
The new optional governance feature, introduced in RC4 will allow players to use secondary heroes to govern towns and gain experience points and skills by doing that. Governor heroes will also receive various special bonuses from the town buildings
Town & Dwelling Conversion (optional)
Starting from MMH5.5 RC3 it will be possible, but not obligatory, to play any H5 map with town & dwelling conversion. In H5.5 Town Conversion will be much better balanced then it was in H6. In H6 it made the game too simple, because it was too cheap to convert towns and there were not enough restrictions. In H5.5 Town Conversion can actually make the game more difficult, instead of easier. There will be various new RMG Templates available designed specifically for expert players who want the game to be harder and more chaotic with Town Conversion enabled.
A letöltésekhez mellékelt ReShade-es sharpening filter találkozása a szebb textúrákkal (már amennyi az imgur-es konverzió után látszik belőle :D):
rwurl=http://i.imgur.com/GtWeum9.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha már a "Ki milyen videojátékkal..." topikban is előszedtem a Heroest már megint: úgy tűnik, elég szépen készülget a Heroes 4 HD mod.
rwurl=http://i.imgur.com/Ne0lKtE.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/kov44EX.jpg
Itt más módszert választottak a készítők, mint a HoMM3 HD esetében: nem keretben jelennek meg a városképernyők (meg valószínűleg a csaták sem), hanem inkább kiegészítgetik az artot az új képarányra. Egész jól néz ki, csak a hiányzó épületek utalnak arra, hogy a város két széle eredetileg "nem létezett". :D Nem is igazán ront a dolog az összképen, sőt, egy kicsit jobban úgy néz ki tőle a town, mint egy település, aminek van eleje meg vége.
"Extraként" elméletileg mellé lesz csomagolva az ősrégi Equilibris mod egy új változata, szóval belenyúlnak a balanszba is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem túlzottnak tűnik az alsó sávban az a nagy üresség, gondolom még kalapálnak rajta. Talán a gördülő városlistát kipakolhatnák "táblázatba", vagy az egész elrendezést tehetnék szellősebbé. Mindenesetre most borul egy kicsit ott a dolog.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Az én elvem szerint a PC előnye, hogy ha akarok kanapézok, ha akarok székezek, a tetszés szerinti beviteli eszközzel, ahogy a legideálisabb. Na ez az, amit nem igazán tud a konzol.
Egyébiránt BP-ből is tudok kontrollerrel játszani, és anélkül is, de többnyire árulkodó :)
Sors bona, nihil aliud.
A PoP-ot elsősorban kontrollerre tervezték, szóval érdemes azzal nyomni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ahogy haladok a játékban, már az 1080p-t se bírja szegény GTX 750 Ti. Szóval játszhatom tovább alacsonyabb felbontásokon, mint az új játékokat :) Pedig full HD-ben már igencsak jól festett, most nehéz lesz a 720p-t megszokni.
Sors bona, nihil aliud.
:( Érdekes, mert én már a GTX 560-asomon is mindenféle gond nélkül végigvittem mindhárom részt 1080p-ben, igaz, akkor még az UniWS-sel varázsoltam beléjük a felbontást a T2T kivételével. Ekkora teljesítménykülönbség nem hiszem hogy lenne attól, hogy egy picivel többet kell dolgoznia a játéknak a hor+ miatt. Próbáltál a mindenféle kompatibilitási hülyeségekkel (szvsz a Windows XP SP2-t szereti leginkább) meg a videokártya beállításokkal (pl. shader cache kikapcsolása) trükközni?
Egyébként nézd a jó oldalát:
- mégsem így néz ki a játék:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=w9StMSVMhW0
- úgy sosem fog kinézni, mint a korabeli bullshotokon :D
rwurl=http://www.geforce.com/sites/default/files-world/screenshots/prince-of-p...
Dat depth of field. :D
- a Warrior Withinben valószínűleg nem fogod bekapni az in-game átvezetőknél a hangcsúszós bugot. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kösz, ezzel okésnak tűnik, legalábbis egyelőre.
Sors bona, nihil aliud.
Ha már PoP még mindig: a Two Thrones-hoz is készült az utóbbi néhány hónapban egy apró, adott esetben hasznos mod, ami az európai bolti és a mostani digitális verziókból eltünteti a cenzúrát:
http://storageserver.co.uk/files/33978/t2tuncensor.rar.html
Ez a WW-ben és a US verzióban megszokott kettévágásokat és lefejezéseket hozza vissza a játékba. Igazából én ezeket mindig is hülyeségnek éreztem, mert oké, hogy homokká omló katonákat gyaksz, de még úgy is fura, hogy a dagger of time-mal csak úgy fejezgeted a népeket, egyébként meg borzasztóan vannak leanimálva a lehulló kobakok.
Az old school löncstrélerben van 1-2 ezekből az animációkból (mellesleg érdekes, hogy 10 éve még tudtak olyan trélert csinálni, amiben nem lövik le a main villaint :D) szóval mindenki döntse el, hogy megéri-e:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Fb99No2e9_0
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Akkor ezek szerint a GOG-verzió is cenzúrázott? Bár nem hiszem, hogy élnék amúgy sem a lehetőséggel.
Sors bona, nihil aliud.
Az összes digitális verzió cenzúrázott, ja.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://www.rockpapershotgun.com/2016/08/03/blade-of-agony-doom-wolfenst...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
És megjelent az Enderal angol nyelvű változata is:
http://enderal.com/
Non serviam
Ha már a köcsög buzi valve elszarta, akkor oldjuk meg mi, persze.
Szépen egyesével, naná.
http://lambdageneration.com/modding/source/fixing-half-life-2-and-portal...
Starcraft 2 Diablo 2 Mod (na most melyik?). Holnap lesz aktív.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
OMG, a Brutal Doom 64 (na meg a szeptemberi GZDoom) telepítése után vettem észre, hogy a GZDoom már támogatja az xBRZ skálázást! Erről itt már írtam egy kicsit a PoP 2 kapcsán:
http://www.rewired.hu/content/dosbox-emulacio
A Doom 64-ben sosem bírtam az eredeti N64-es külcsínt a textúraszűréssel, mert nekem a Doom pixelesen szép, és ezt kombinálva az xBRZ-vel a BD64 mesésen néz ki.
rwurl=http://i.imgur.com/43dOnOm.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/VMLIpfA.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/71aufhn.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/5JSUdW0.jpg
Maga a mod meg kiváló, obviously.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yo' dawg, I heard you like Doom so I put Doom in your Doom.
rwurl=http://i.imgur.com/EiIi4BP.png
rwurl=http://i.imgur.com/ASd7QJG.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Transmissions: Element 120
Egy ingyenes kis Half-Life 2 sztoricska. Egy óra alatt végigpörgethető. A garvity gun van benne egy kicsit kifordítva, és erre van felépítve a továbbjutás. A végén van egy strideres móka. Nagyjából egy órás kikapcsolódás. Arra pont jó.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LE96VqwW2zs
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Próbálta már valaki a Half-Life 2 Survivort? Egy adag fan portolta néhány éve PC-re az eredeti japán arcade verziót, de sehogyan sem tudom elindítani. Pedig elég frankónak tűnik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WIYAoMKgFhM
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha már az előbb is HL2 volt: van egy remek engine fix csomag az eredeti játékhoz, ami egy csomó olyan hibát kijavít, amit a 2013-as Steampipe update hozott, a Valve pedig azóta sem orvosolt. Pl. G-Man újra pislog az intróban tőle.
https://steamcommunity.com/app/220/discussions/0/353916184343324908/
A javítások:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The Inquisitor III - Doom mod erős Blood és Diablo beütéssel.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=n3gBGSqJJgM
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Picit régebbi cucc (tavaly augusztusi), de találtam egy remek "modot" az Alien Isolationhöz:
https://github.com/aliasIsolation/aliasIsolation/releases
Most kezdtem el a játékot, és mindjárt az elején feltűnt, hogy nem valami jó a gyári AA. Na, ez pont ezt javítja egy baromi jó temporal AA-val (kb. olyan pontos, mint ami a Doomban van). Egy kicsit megüti a teljesítményt, de mivel alapból nagyon jól fut a játék, nem hiszem, hogy ez sokaknak gondot jelentene.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Összeveted a REVII-tel?
ibi amentia latet
Azt majd inkább a régi önmagával szeretném, szóval előtte végig kéne vinnem a RE1 rimásztert meg a normális portot a RE4-ből.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Baba, van különbség. Úgyis épp csak belenéztem anno.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Elég durván más így. Előtte:
rwurl=http://i.imgur.com/jzoAksa.png
Utána:
rwurl=http://i.imgur.com/xyMFKG1.png
Egyedül a rendszeresen megjelenő Alias Isolation logó idegesített a kép bal tetején, de szerencsére egy egyszerű file-törléssel azt is el tudtam tüntetni a fenébe.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
TemplarGFX's Aliens Colonial Marines Overhaul:
http://www.moddb.com/mods/templargfxs-acm-overhaul
Lehet, hogy így már nem szar?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qRh2UKc9i38
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez szerintem szar mod.
A megjelenés után x idővel kiadtak egy nagy patchet, ami többek között a grafikát is feljavította.
Amit a videón látok az minden túl sötét, túl kontrasztos. A fények meg túl világosak, vakítanak.
rwurl=https://youtu.be/88CvPKNl_xk
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Might & Magic Heroes 5.5:
http://www.moddb.com/mods/might-magic-heroes-55
A letöltésekhez mellékelt ReShade-es sharpening filter találkozása a szebb textúrákkal (már amennyi az imgur-es konverzió után látszik belőle :D):
rwurl=http://i.imgur.com/GtWeum9.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyik kedvenc modom. De jókat is lanoztunk vele:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1qlkXFw1d70
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ha már a "Ki milyen videojátékkal..." topikban is előszedtem a Heroest már megint: úgy tűnik, elég szépen készülget a Heroes 4 HD mod.
rwurl=http://i.imgur.com/Ne0lKtE.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/kov44EX.jpg
Itt más módszert választottak a készítők, mint a HoMM3 HD esetében: nem keretben jelennek meg a városképernyők (meg valószínűleg a csaták sem), hanem inkább kiegészítgetik az artot az új képarányra. Egész jól néz ki, csak a hiányzó épületek utalnak arra, hogy a város két széle eredetileg "nem létezett". :D Nem is igazán ront a dolog az összképen, sőt, egy kicsit jobban úgy néz ki tőle a town, mint egy település, aminek van eleje meg vége.
"Extraként" elméletileg mellé lesz csomagolva az ősrégi Equilibris mod egy új változata, szóval belenyúlnak a balanszba is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem túlzottnak tűnik az alsó sávban az a nagy üresség, gondolom még kalapálnak rajta. Talán a gördülő városlistát kipakolhatnák "táblázatba", vagy az egész elrendezést tehetnék szellősebbé. Mindenesetre most borul egy kicsit ott a dolog.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.