Én ezzel úgy vagyok, hogy mindig a jobb változatot veszem meg az adott játékból, és elsősorban a fejlesztő szokott érdekelni, szóval ha a People Can Fly nem cseszi el a portot, a játék meg jobb lesz, mint az eredeti, akkor simán lenyelem azt, hogy a Gearboxnak fizetek érte... csak nem teljes áron, hanem egy kellemes leárazás keretében, mert 46 eurót a fene sem fizet egy régi játékért.
A Duke 3D World Tour is abban az értelemben érdekel, hogy új source port + fasza új renderer + király kis új epizód = 5 eurót ér, szóval a 75%-os leárazásig a fülem botját sem mozdítom érte. :D Nagyon jól megcsinálták, hands down agyonveri a Megaton Editiont (az EDuke32-nél is simábban fut, szebb is, a fov meg végre alkalmazkodik a képarányhoz), csak megvettem már 3x a játékot korábban, szóval anyjukat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Komplikato írta: Bulletstorm volt az egyetlen agyatlan lövöldözős játék ami még nekem is bejött. Viszont senki lelkébe nem akarok tiporni ha azt állítom az eredeti iszákos kapitány karakterét szegény Duke öcsi nem tudja überelni. :D
Attól függ melyik Duke-ra érted... most találtam meg a magyar szinkronos Duke 3D-t :D
Dauntless: meh, újabb f2p dio-klón.
Duke World tour/Bulletstorm: az tuti, hogy egy kurva fillért nem fogok nekik fizetni. PC-n megkaptam anno mindkettőt, azóta is öklendezek a GfWL miatt.
Duke World tour/Bulletstorm: az tuti, hogy egy kurva fillért nem fogok nekik fizetni. PC-n megkaptam anno mindkettőt, azóta is öklendezek a GfWL miatt.
Duke-ból GfWL-verzió még sosem létezett, se a 3D-ből, se a DNF-ből, szóval max az első Borderlandstől öklendezhetsz (azóta már azt is Steamre migrálták). A Bulletstormot sem a Gearbox adta ki annak idején, hanem az Epic vagy az EA.
Rengeteg okból lehet utálni a Gearboxot, de legalább a megfelelőeket találjuk meg. :D Szvsz itt most a kiadóváltás miatti magas árat leszámítva inkább props nekik, mert kihúztak egy olyan IP-t az EA markából, amivel az egyébként semmit sem kezdett volna. Már akkor megérte a dolog, ha a PCF fejleszti a következő Duke-ot (és ők fogják).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, erről lemaradtam. Bár a Steam fórumán inkább csak arról van szó, hogy a játékos kiműtheti magának belőle, bukva az ahhoz kapcsolódó "előnyöket" (köztük a multit, bár az sem izgat annyira). Már így is jobban hangzik, amikor én játszottam vele, még erre sem volt lehetőség. Megvárom, hogy jó lesz az új verzió, aztán ha jól sikerül, lesz az is 5 euró :)
Ez a lehúzó mentalitás szerintem is undorító, de le kell szarni... ha nem kell a pénzünk, akkor nem kell a pénzünk.
Nekem az jött le, hogy nagyon is kell nekik. Mindenesetre a People Can Fly még legalább érdemel is belőle (5 eurót?).
Bulletstorm 2 meg jöhetne, meg akár Duke Nukem is tőlük, de akármennyire is értékelem a munkásságukat, ők csőFPS-ben nyomultak eddig az én elvárásaimhoz képest.
Még egy kis Death Stranding apróság:
Már értem miért ilyen kurvajó a zene az új trailer alatt. A MGS V fantasztikus zeneszerzőjét, Ludvig Forssell-t kérte fel ismét Kojima, fuck yeah!
A Sony-val csinálja, a Sony csapatának az enginejével.
Akkor már fejezd is be a mondatot, hogyaszongya "nem a Sony részeként, független cégként." Teljesen kinéz az eredeti ígéret, vagyis a csúsztatott PC-port még így is, és őszintén szólva szerintem a Sony is pont leszarja, hogy van-e PC-port vagy nincs, nem fogják út közben azt mondani, hogy "hát Kojima, már a mi endzsinünket használod, baszd meg a portodat, itt a szerződés, írjuk csak át!"
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The first software title created by the newly formed Kojima Productions will be console exclusive to PlayStation 4.
Még esetleg kell több győzködés, hogy elhidd, hogy nem lesz PC-re vagy még beszéljünk róla tovább? :D
(igen, tudom, hogy Console exclusive van odaírva, de a realitás azt mondatja a tényekkel, hogy ebből nem nagyon lesz PC)
Kojimanak most csak és kizárólag a Sony miatt van új stúdiója. Ők pénzelik, ők adtak neki mindent. Ezek után azt feltételezni, hogy nem exclusive címet csinál, hát elég meredek. :D
Joda írta:
Kojimanak most csak és kizárólag a Sony miatt van új stúdiója.
Na ne mondd már, ha nem csapott volna le a Sony, akkor nem vette volna meg a Microsoft, EA, Acti vagy akármelyik nagyobb cég kilóra. Szerintem a háttérben így is ment az alkudozás rohadt keményen érte, szóval ki tudja milyen speciális kéréseket teljesítettek neki (maláj csajok reggel, argentin csajok este :D).
Na nee... kicsit gondold tovább :)
Kojima megjelölt egy rohadt csinos összeget, szabad kezet kért, x embert/technológiát maga mellé, és bizony lehet azt is, hogy mondjuk pont az első, "beetető játéka" jöhessen pc-re is.
Nem mondom, hogy így volt, sőt én is valószínűsítem hogy nem.
In 2015, Kojima Productions temporarily disbanded following a company restructuring at Konami. In December 2015, Kojima's employment contract with Konami was officially terminated, and he reformed the company as an independent studio.
Ehhez képest a Guerilla egy szimpla leányvállalata a Sony-nak ugyanúgy, mint mondjuk a Naughty Dog. Teljesen tök mindegy, hogy ki adott pénzt a játékra, hogy kinek az endzsinét használják, csak ez számít meg az, hogy mi van a szerződésben, amit Kojima a Sony-val kötött. Ugye az általad linkelt videó idején Kojima-szan azt mondta, hogy lesz PC verzió is, amiből feltételezhetjük azt, hogy ez van a szerződésben is (mint mondjuk a szintén független Capcom által fejlesztett, de teljesen a Sony által pénzelt Street Fighter 5 esetében is így volt - hopp, ott is van Steam-en a játék).
Szóval engem egyáltalán nem érdekel, hogy mit kommunikál a promóciós matériákban a Sony, majd a PS4-exkluzvitás bejelentésekor max nézek egyet, teszem hozzá teljesen jogosan, mert veled ellentétben nekem nincs varázsgömböm, így csak a tényekből tudok kiindulni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem az EA es az Activision szart az egeszre, egyszeruen nem jon be nekik a kulso fejlesztokkel valo egyuttmukodes.
Ha igazak a korabbi elszallt koltsegvetessel kapcsolatos pletyik, akkor a Microsoft is ezerszer meggondolta volna a dolgot mielott ebbe beleugrik. A Sony volt annyira hulye, hogy beszallt a dologba. Meglepodnek ha vegul tenyleg sikeresen jonnenek majd ki ebbol.
Ilyen esetekben soha nem beszélnek szívesen a "hallgatólagosan" megerősített későbbi portról, vagy egyáltalán nem, a korai konzolexkluzív verzió nyilvánvaló promóciós elsőbbséget élvez.
Egyébként szerintem senki sem tekint úgy rá, csak elhangzott valami tavaly, ami bizakodásra ad okot, szóval egy új engine-videó miatt teljesen fölösleges a PC verzió halálát vizionálni. Ha nem jön PC-re, akkor legalább megtudjuk, hogy Kojima egy kókler, aki a frissen elnyert szabadságát villámgyorsan lecserélte arra, hogy egy újabb cégóriás igáslova legyen, és akkor nyilván olyan lesz a játék is, szóval nagyon hiányozni sem fog a platformról.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Onmagaban lofaszt sem jelent, hogy fuggetlen a studio. Leginkabb az szamit, hogy honnan van a penz az adott jatekra. Ha a Death Stranding-et nagyreszben a Sony fizeti (vegulis ki mastol lenne tobb 10 millio dollaruk a fejlesztesre?) akkor bizony fokent ok dontik el, hogy mire is johet ki.
Az Insomniac sem független, mégis többnyire a Sony bérmunkásai, még a saját maguk alkotta franchise-okban, a Microsoft felé tett kitérőjüknél maradt övék az IP (Sunset Overdrive), és az sem jött PC-re, csak a mostani 2D-s játékuk.
Nem hiszem, hogy az esetleges platformexkluzivitás miatt "olyan lesz a játék is" (hány PlayStation-only címnek lett ez a veszte emiatt az ok-okozati összefüggés miatt?), arról szó nincsen, hogy a Sony rá akarná kényszeríteni a játékot érintő döntéseit Kodzsimára, vagy hogy a Konamihoz hasonlóan ne is engednék a többi játékon dolgozó jómunkásember közelébe.
Szerintem ha fenntartjuk az esélyét, hogy jön PC-re, mert nem kizárt, annak is hagyjuk meg, hogy platformexkluzívként is lehet jó a játék.
Szvsz az biztos, hogy jó lesz a játék, csak az a kérdés, hogy mennyire. Én még egy, a marék szárított lepke értelmi szintjére belőtt blockbuster frencsájzt nem kérek a Sonytól, mert az eddigiek sem jöttek be, és kivételként igazából csak a Bloordborne-t tudnám említeni (mondjuk a Dark Souls-fanok ott is erős butításról beszélnek a korábbi cuccaikhoz képest).
arról szó nincsen, hogy a Sony rá akarná kényszeríteni a játékot érintő döntéseit Kodzsimára
A PS4-exkluzivitás nem ilyen?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én ezzel úgy vagyok, hogy mindig a jobb változatot veszem meg az adott játékból, és elsősorban a fejlesztő szokott érdekelni, szóval ha a People Can Fly nem cseszi el a portot, a játék meg jobb lesz, mint az eredeti, akkor simán lenyelem azt, hogy a Gearboxnak fizetek érte... csak nem teljes áron, hanem egy kellemes leárazás keretében, mert 46 eurót a fene sem fizet egy régi játékért.
A Duke 3D World Tour is abban az értelemben érdekel, hogy új source port + fasza új renderer + király kis új epizód = 5 eurót ér, szóval a 75%-os leárazásig a fülem botját sem mozdítom érte. :D Nagyon jól megcsinálták, hands down agyonveri a Megaton Editiont (az EDuke32-nél is simábban fut, szebb is, a fov meg végre alkalmazkodik a képarányhoz), csak megvettem már 3x a játékot korábban, szóval anyjukat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ja, Hinterlands vagy kisebb kellett volna legyen vagy kellett volna valami scriptelt event ami motivál a továbbmozdulásra
Attól függ melyik Duke-ra érted... most találtam meg a magyar szinkronos Duke 3D-t :D
Dauntless: meh, újabb f2p dio-klón.
Duke World tour/Bulletstorm: az tuti, hogy egy kurva fillért nem fogok nekik fizetni. PC-n megkaptam anno mindkettőt, azóta is öklendezek a GfWL miatt.
Duke-ból GfWL-verzió még sosem létezett, se a 3D-ből, se a DNF-ből, szóval max az első Borderlandstől öklendezhetsz (azóta már azt is Steamre migrálták). A Bulletstormot sem a Gearbox adta ki annak idején, hanem az Epic vagy az EA.
Rengeteg okból lehet utálni a Gearboxot, de legalább a megfelelőeket találjuk meg. :D Szvsz itt most a kiadóváltás miatti magas árat leszámítva inkább props nekik, mert kihúztak egy olyan IP-t az EA markából, amivel az egyébként semmit sem kezdett volna. Már akkor megérte a dolog, ha a PCF fejleszti a következő Duke-ot (és ők fogják).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, erről lemaradtam. Bár a Steam fórumán inkább csak arról van szó, hogy a játékos kiműtheti magának belőle, bukva az ahhoz kapcsolódó "előnyöket" (köztük a multit, bár az sem izgat annyira). Már így is jobban hangzik, amikor én játszottam vele, még erre sem volt lehetőség. Megvárom, hogy jó lesz az új verzió, aztán ha jól sikerül, lesz az is 5 euró :)
Nekem az jött le, hogy nagyon is kell nekik. Mindenesetre a People Can Fly még legalább érdemel is belőle (5 eurót?).
Bulletstorm 2 meg jöhetne, meg akár Duke Nukem is tőlük, de akármennyire is értékelem a munkásságukat, ők csőFPS-ben nyomultak eddig az én elvárásaimhoz képest.
Sors bona, nihil aliud.
ha már death stranding: ilyen az amikor kinyerik a PTbol a modelleket :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IeadQvDTOiI
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Még egy kis Death Stranding apróság:
Már értem miért ilyen kurvajó a zene az új trailer alatt. A MGS V fantasztikus zeneszerzőjét, Ludvig Forssell-t kérte fel ismét Kojima, fuck yeah!
https://twitter.com/Lumparn/status/805197093782421504
rwurl=https://youtu.be/VV5Fjokx17c
ibi amentia latet
Remélhetőleg ez nem egy nagyon burkolt előadása volt annak, hogy PS-exkluzív lesz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy darabig.
De inkább ez legyen, mint a Bloodborne maradjon! :) /OFF
ibi amentia latet
A Sony-val csinálja, a Sony csapatának az enginejével. Szerinted? :D
Elég valószínű hogy az lesz. Elég sok $ tol a Sony alá. Főleg az engine is csak psre készült.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Akkor már fejezd is be a mondatot, hogyaszongya "nem a Sony részeként, független cégként." Teljesen kinéz az eredeti ígéret, vagyis a csúsztatott PC-port még így is, és őszintén szólva szerintem a Sony is pont leszarja, hogy van-e PC-port vagy nincs, nem fogják út közben azt mondani, hogy "hát Kojima, már a mi endzsinünket használod, baszd meg a portodat, itt a szerződés, írjuk csak át!"
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=annuTcmB1rw
Még esetleg kell több győzködés, hogy elhidd, hogy nem lesz PC-re vagy még beszéljünk róla tovább? :D
(igen, tudom, hogy Console exclusive van odaírva, de a realitás azt mondatja a tényekkel, hogy ebből nem nagyon lesz PC)
Kojimanak most csak és kizárólag a Sony miatt van új stúdiója. Ők pénzelik, ők adtak neki mindent. Ezek után azt feltételezni, hogy nem exclusive címet csinál, hát elég meredek. :D
Na ne mondd már, ha nem csapott volna le a Sony, akkor nem vette volna meg a Microsoft, EA, Acti vagy akármelyik nagyobb cég kilóra. Szerintem a háttérben így is ment az alkudozás rohadt keményen érte, szóval ki tudja milyen speciális kéréseket teljesítettek neki (maláj csajok reggel, argentin csajok este :D).
Ki állította ennek az ellenkezőjét?
Na nee... kicsit gondold tovább :)
Kojima megjelölt egy rohadt csinos összeget, szabad kezet kért, x embert/technológiát maga mellé, és bizony lehet azt is, hogy mondjuk pont az első, "beetető játéka" jöhessen pc-re is.
Nem mondom, hogy így volt, sőt én is valószínűsítem hogy nem.
"igen, tudom, hogy Console exclusive van odaírva, de mégse tudom"
ibi amentia latet
Hívjuk segítségül a Wikipediát:
Ehhez képest a Guerilla egy szimpla leányvállalata a Sony-nak ugyanúgy, mint mondjuk a Naughty Dog. Teljesen tök mindegy, hogy ki adott pénzt a játékra, hogy kinek az endzsinét használják, csak ez számít meg az, hogy mi van a szerződésben, amit Kojima a Sony-val kötött. Ugye az általad linkelt videó idején Kojima-szan azt mondta, hogy lesz PC verzió is, amiből feltételezhetjük azt, hogy ez van a szerződésben is (mint mondjuk a szintén független Capcom által fejlesztett, de teljesen a Sony által pénzelt Street Fighter 5 esetében is így volt - hopp, ott is van Steam-en a játék).
Szóval engem egyáltalán nem érdekel, hogy mit kommunikál a promóciós matériákban a Sony, majd a PS4-exkluzvitás bejelentésekor max nézek egyet, teszem hozzá teljesen jogosan, mert veled ellentétben nekem nincs varázsgömböm, így csak a tényekből tudok kiindulni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oké, akkor jön pc-re. /care
Nem kell besértődni :D
Én (mi?) csak annyit írtam (unk), hogy a jelenleg elérhető infók alapján mindkettőre ugyanúgy van esély :D
Engem egyáltalán nem érdekel amúgy a játék, mgs-ekkel se játszottam egy percet se.
rwurl=http://i.imgur.com/y6US9Ih.jpg
Sors bona, nihil aliud.
Szerintem az EA es az Activision szart az egeszre, egyszeruen nem jon be nekik a kulso fejlesztokkel valo egyuttmukodes.
Ha igazak a korabbi elszallt koltsegvetessel kapcsolatos pletyik, akkor a Microsoft is ezerszer meggondolta volna a dolgot mielott ebbe beleugrik. A Sony volt annyira hulye, hogy beszallt a dologba. Meglepodnek ha vegul tenyleg sikeresen jonnenek majd ki ebbol.
Az a baj, hogy azt a Q&A-at ahol egy esetleges jovobeni PC-s verziorol lenne szo toroltek a picsaba. Nem lennek meglepve ha ennek meg lenne az oka...
Ilyen esetekben soha nem beszélnek szívesen a "hallgatólagosan" megerősített későbbi portról, vagy egyáltalán nem, a korai konzolexkluzív verzió nyilvánvaló promóciós elsőbbséget élvez.
ibi amentia latet
Ebben teljesen egyetertek.
Viszont emiatt egy korabban valahol elejtett esetleges lehetosegre jobb nem hivatkozasi alapkent tekinteni.
Egyébként szerintem senki sem tekint úgy rá, csak elhangzott valami tavaly, ami bizakodásra ad okot, szóval egy új engine-videó miatt teljesen fölösleges a PC verzió halálát vizionálni. Ha nem jön PC-re, akkor legalább megtudjuk, hogy Kojima egy kókler, aki a frissen elnyert szabadságát villámgyorsan lecserélte arra, hogy egy újabb cégóriás igáslova legyen, és akkor nyilván olyan lesz a játék is, szóval nagyon hiányozni sem fog a platformról.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Onmagaban lofaszt sem jelent, hogy fuggetlen a studio. Leginkabb az szamit, hogy honnan van a penz az adott jatekra. Ha a Death Stranding-et nagyreszben a Sony fizeti (vegulis ki mastol lenne tobb 10 millio dollaruk a fejlesztesre?) akkor bizony fokent ok dontik el, hogy mire is johet ki.
Az Insomniac sem független, mégis többnyire a Sony bérmunkásai, még a saját maguk alkotta franchise-okban, a Microsoft felé tett kitérőjüknél maradt övék az IP (Sunset Overdrive), és az sem jött PC-re, csak a mostani 2D-s játékuk.
Nem hiszem, hogy az esetleges platformexkluzivitás miatt "olyan lesz a játék is" (hány PlayStation-only címnek lett ez a veszte emiatt az ok-okozati összefüggés miatt?), arról szó nincsen, hogy a Sony rá akarná kényszeríteni a játékot érintő döntéseit Kodzsimára, vagy hogy a Konamihoz hasonlóan ne is engednék a többi játékon dolgozó jómunkásember közelébe.
Szerintem ha fenntartjuk az esélyét, hogy jön PC-re, mert nem kizárt, annak is hagyjuk meg, hogy platformexkluzívként is lehet jó a játék.
Sors bona, nihil aliud.
Szvsz az biztos, hogy jó lesz a játék, csak az a kérdés, hogy mennyire. Én még egy, a marék szárított lepke értelmi szintjére belőtt blockbuster frencsájzt nem kérek a Sonytól, mert az eddigiek sem jöttek be, és kivételként igazából csak a Bloordborne-t tudnám említeni (mondjuk a Dark Souls-fanok ott is erős butításról beszélnek a korábbi cuccaikhoz képest).
A PS4-exkluzivitás nem ilyen?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.