Az V az első kiegre lett vállalható, a másodikra meg szuperjó.
Az előzetes videók és tesztjátékok alapján ez kapásból ott tart, mint az V az első kieg után, kivéve a broken AI-t. :/
Asszem első kiegig kibírom.. majd azzal együtt csomagban asszem. :D
// Mikor kiírja az egységnek, hogy végső halálos csapást tudsz mérni az ellenfélre, erre az egységed:
- rájön, hogy nem tud odamenni, ezért lép egy oda-visszát a kindulási mezőre és ezzel elmegy a köre
- odaúszik ... és nem csinál semmit, mivel ő szárazföldi egység
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
ha mar bekoszono animaciok: nincs is annal jobb mint amikor 7 civ bemondja kor elejen hogy megvet mert warmonger vagyok, nekem meg jar a kezem az esc-en mint a motolla :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
PRO:
- A koncepció szuper, a district-ek ha nem is tökéletesek így, de sokkal taktikusabb várostervezést eredményez, nem csak ak ezdő location lerakásáig érdekes, hanem utána is időről időre.
- A support unitok is jó concept
- A settler mechanika is a diminishinggel, meg az amenity a happiness helyett
- A kártyák váltogatása jópofa
- Annyi cucc van benne kezdésnek, mintha az V + a 2 kiegből kivettek volna egy kiegnyit, tehát a legfontosabb cuccok átkerültek, sokkal komplexebb, mint az V volt induláskor.
- Aranyosak a leaderek grafikái
- Van legalább beközelített animáció minden csodádhoz külön
CON:
- bár a culture mechanika nagy újítás, nekem az V-ben lévő szeparált pont jobban bejött az újabb fánál, ez olyan whatever feeling egy idő után, belefásultam a kártya csereberébe, nem is érdekelt mi jön nagyon
- a grafika is jobban tetszett az V-ben, ez túl képregényes nekem
- kevés az egység még, de ez majd kiegnél úgyis javul, most a modern kor már átrepül szinte
- az AI folyamatosan javul patchenként, de még néhol elég broken egyelőre
- fullscreenról desktopra váltás továbbra is lehetetlen, azért elmehetnének az anyjukba most már
+1 con: civ5-ben kurvajól használható volt az egyszerűsített, "társasjáték" nézet. civ6-ban ez gyakorlatilag használhatatlan, túlcsicsázott, rokokós, pont arra nem jó, amire elvileg használná az ember: gyors áttekintésre.
Hát sok kedvem nem lett hozzá... A districtek miatt gondolom azért majd egyszer elleszek vele egy ideig, ha majd sikerül lenyelnem a grafikát. Egyszer. Elismerésem, hogy spontán ennyit sikerült leírni az ideköpött kérdésemre :D
Mivel hibái ellenére szeretjük, de van ami zavar a tökéletességben (ami sose elérhető, de azért mégis..).
Fos játékrül nem írnánk ennyit, az fos és kész, ott rohad meg ahol van, topikját nem nyitom be.
Ennyi. :D
#ha szeretted az ötöt kiegekkel, hatot is szeretni fogod legalább annyira, csak első kiegig hiányérzeted lesz. Első kiegig/service packig manapság minden szoftver béta. ;)
csak az akadályoz meg a játékban, hogy nem sikerül rá időt allokálnom, illetve AI gyengeségei miatt emberek ellen éri csak meg, azt meg még nehezebb összehozni
amúgy kifejezetten tetszenek az új megoldások és még a "gyerekesnek" titulált graf is bejön
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Igen, az a baj, h én még mindig az IV-vel játszanék, a V jó volt időszakos mókának. Bár azt a körhosszúságot azért eufemizmus mókának titulálni. Ugyanez megvan mondjuk az általam linkelt Fall from Heaven mod-ban is mondjuk, de csak 400+ kör környékén :) Vagy várj, ebben (VI) csinálták meg, hogy x egység lehet egy mezőn (mármint a V-hez képest)? Vagy az egy másik játék?:D Mert ha ebben, azt azért igazán oda lehetett volna írni a pozitívumok közé, így máris ugrott egy szintet.
ha a 4-nek a stack of doom "mechanikájára" gondolsz nosztalgiával, mint pozitívum, ami a fő motívum volt amit bármi áron meg akartak szüntetni az öttel, nos.. olyan nincs.
plusz egy support unit lehet egy mezőn a sereggel, meg van army később, amivel max 3 egyforma sereg egybevonható, márhogy egy mezőre és onnantól egy egység.
Patch ma, plusz két DLC. Lengyelek scenarioval, plusz egy Viking scenario. Whatever, DLC-ket feldughatják (olyan arcot vágok rá, mint a képen a csaj), a bugfix + rebalance meg mindig jól jön.
- Fixed a bug that caused Apostles to run out of promotions
Kurva anyátok, köszi. Jól jön most, hogy megvan a vallási győzelmem és épp csak 15-20 apostolnak nem jutott már képesség, ez el is húzta a dolgot olyan cirka másfél-két korral..
Mondjuk azt nem igazán vágom, hogy az ipar- és a vigalmi negyedek 6 hexára elérő hatású épületeinél, miért szüntették meg a stackelődést. Most akkor kezdjem el azt figyelni, hogy ha A városban építettem factoryt meg power plantet, akkor a körülötte levő, 6 mezőn belül levő városokba ha építek is ipartelepet, akkor nehogy építsek az előbbi épületekből, mert a bónuszuk úgysem számít semmit A város miatt?
Arról már ne is beszéljünk, hogy nemrég, mikor domination győzelmet nyomtam Deityn, eléggé masszívan rá kellett feküdni a vigalmi negyedekre, hogy az amenity rendben legyen a hátországban, különben a legmagasabb szintű barbár egységek bukkantak fel a semmiből (pl. a birodalmam által körülölelt city state területeiről). A fentiek mellett akkor erre is figyeljek, mert itt sem adódnak már össze a bónuszok? És amúgy mivel kéne pótolni a kiesett statokat? Vagy ez nem is cél, csak szenvedjen a paraszt?
Szerintem marhára nem hiányzott ez a "rebalance", egy érdekes és jópofa mechanika volt, tényleg muszáj volt megjavítani azt, ami jól működött...
Az V az első kiegre lett vállalható, a másodikra meg szuperjó.
Az előzetes videók és tesztjátékok alapján ez kapásból ott tart, mint az V az első kieg után, kivéve a broken AI-t. :/
Asszem első kiegig kibírom.. majd azzal együtt csomagban asszem. :D
Kihagytátok azt, amikor embarkolt egységekkel próbál tengeri háborút vívni az AI. :D
// Mikor kiírja az egységnek, hogy végső halálos csapást tudsz mérni az ellenfélre, erre az egységed:
- rájön, hogy nem tud odamenni, ezért lép egy oda-visszát a kindulási mezőre és ezzel elmegy a köre
- odaúszik ... és nem csinál semmit, mivel ő szárazföldi egység
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
ez annyira szarul hangzik, hogy mégis megveszem asszem nemsoká, olyan rég kurvanyáztam egy jót vmi játék közben <3
a battlefieldes mumble-s időket kitoppolni mondjuk úgyse lehet. :Đ
Ha csak ennyiről van szó, akkor engem is nyugodtan lehet kurvaanyázni, és a játékra költött pénzeteket utalhatjátok inkább nekem:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
túl jó a grafikád ehhez
megvettem, ne csak egyedül szopjatok.
mert ugye ha ezt sem veszem meg, akkor mi tökömet mást?
rwurl=http://cdn.gifbay.com/2014/07/eddie_murphy-145030.gif
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Egy jó kör az m30 kivezeto szakaszánál?;)
inkább ez lesz
rwurl=http://i.imgur.com/mx2W1eO.gif
ha mar bekoszono animaciok: nincs is annal jobb mint amikor 7 civ bemondja kor elejen hogy megvet mert warmonger vagyok, nekem meg jar a kezem az esc-en mint a motolla :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
mi is megvetünk
mert warmonger vagy.
Just settling some land!
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
https://prohardver.hu/hir/amd_kedvenc_radeon_ad_civilization_vi.html
Kijott az első patch, sok hasznos változást, és a DX12 módot magával hozva.
ha még nem volt esetleg, district és csoda elhelyezési segédlet (requirement és bónuszok). Az appealt még hozzávehették volna, de így is szuper.
rwurl=http://imgur.com/roUW0RNrwurl=http://imgur.com/n3L5R3V
Végre ! Eddig egyetlen várost se sikerült építenem !
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zBFoIjob_b8
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Na, milyen a játék? Azt látom, hogy nagi már váltott valami másra.:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
PRO:
- A koncepció szuper, a district-ek ha nem is tökéletesek így, de sokkal taktikusabb várostervezést eredményez, nem csak ak ezdő location lerakásáig érdekes, hanem utána is időről időre.
- A support unitok is jó concept
- A settler mechanika is a diminishinggel, meg az amenity a happiness helyett
- A kártyák váltogatása jópofa
- Annyi cucc van benne kezdésnek, mintha az V + a 2 kiegből kivettek volna egy kiegnyit, tehát a legfontosabb cuccok átkerültek, sokkal komplexebb, mint az V volt induláskor.
- Aranyosak a leaderek grafikái
- Van legalább beközelített animáció minden csodádhoz külön
CON:
- bár a culture mechanika nagy újítás, nekem az V-ben lévő szeparált pont jobban bejött az újabb fánál, ez olyan whatever feeling egy idő után, belefásultam a kártya csereberébe, nem is érdekelt mi jön nagyon
- a grafika is jobban tetszett az V-ben, ez túl képregényes nekem
- kevés az egység még, de ez majd kiegnél úgyis javul, most a modern kor már átrepül szinte
- az AI folyamatosan javul patchenként, de még néhol elég broken egyelőre
- fullscreenról desktopra váltás továbbra is lehetetlen, azért elmehetnének az anyjukba most már
+1 con: civ5-ben kurvajól használható volt az egyszerűsített, "társasjáték" nézet. civ6-ban ez gyakorlatilag használhatatlan, túlcsicsázott, rokokós, pont arra nem jó, amire elvileg használná az ember: gyors áttekintésre.
Hát sok kedvem nem lett hozzá... A districtek miatt gondolom azért majd egyszer elleszek vele egy ideig, ha majd sikerül lenyelnem a grafikát. Egyszer. Elismerésem, hogy spontán ennyit sikerült leírni az ideköpött kérdésemre :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Mivel hibái ellenére szeretjük, de van ami zavar a tökéletességben (ami sose elérhető, de azért mégis..).
Fos játékrül nem írnánk ennyit, az fos és kész, ott rohad meg ahol van, topikját nem nyitom be.
Ennyi. :D
#ha szeretted az ötöt kiegekkel, hatot is szeretni fogod legalább annyira, csak első kiegig hiányérzeted lesz. Első kiegig/service packig manapság minden szoftver béta. ;)
csak az akadályoz meg a játékban, hogy nem sikerül rá időt allokálnom, illetve AI gyengeségei miatt emberek ellen éri csak meg, azt meg még nehezebb összehozni
amúgy kifejezetten tetszenek az új megoldások és még a "gyerekesnek" titulált graf is bejön
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Igen, az a baj, h én még mindig az IV-vel játszanék, a V jó volt időszakos mókának. Bár azt a körhosszúságot azért eufemizmus mókának titulálni. Ugyanez megvan mondjuk az általam linkelt Fall from Heaven mod-ban is mondjuk, de csak 400+ kör környékén :) Vagy várj, ebben (VI) csinálták meg, hogy x egység lehet egy mezőn (mármint a V-hez képest)? Vagy az egy másik játék?:D Mert ha ebben, azt azért igazán oda lehetett volna írni a pozitívumok közé, így máris ugrott egy szintet.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
ha a 4-nek a stack of doom "mechanikájára" gondolsz nosztalgiával, mint pozitívum, ami a fő motívum volt amit bármi áron meg akartak szüntetni az öttel, nos.. olyan nincs.
plusz egy support unit lehet egy mezőn a sereggel, meg van army később, amivel max 3 egyforma sereg egybevonható, márhogy egy mezőre és onnantól egy egység.
Az utóbbira gondoltam, bár nem merném kijelenteni, hogy a stack of doom mechanikának nincsenek meg a szépségei :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Patch ma, plusz két DLC. Lengyelek scenarioval, plusz egy Viking scenario. Whatever, DLC-ket feldughatják (olyan arcot vágok rá, mint a képen a csaj), a bugfix + rebalance meg mindig jól jön.
https://civilization.com/news/entries/civilization-vi-winter-2016-update-now-live
Kurva anyátok, köszi. Jól jön most, hogy megvan a vallási győzelmem és épp csak 15-20 apostolnak nem jutott már képesség, ez el is húzta a dolgot olyan cirka másfél-két korral..
rwurl=https://cdn.2kgames.com/civilization.com/2KGMKT_CivilizationVI_DLC-Polan...
Mondjuk azt nem igazán vágom, hogy az ipar- és a vigalmi negyedek 6 hexára elérő hatású épületeinél, miért szüntették meg a stackelődést. Most akkor kezdjem el azt figyelni, hogy ha A városban építettem factoryt meg power plantet, akkor a körülötte levő, 6 mezőn belül levő városokba ha építek is ipartelepet, akkor nehogy építsek az előbbi épületekből, mert a bónuszuk úgysem számít semmit A város miatt?
Arról már ne is beszéljünk, hogy nemrég, mikor domination győzelmet nyomtam Deityn, eléggé masszívan rá kellett feküdni a vigalmi negyedekre, hogy az amenity rendben legyen a hátországban, különben a legmagasabb szintű barbár egységek bukkantak fel a semmiből (pl. a birodalmam által körülölelt city state területeiről). A fentiek mellett akkor erre is figyeljek, mert itt sem adódnak már össze a bónuszok? És amúgy mivel kéne pótolni a kiesett statokat? Vagy ez nem is cél, csak szenvedjen a paraszt?
Szerintem marhára nem hiányzott ez a "rebalance", egy érdekes és jópofa mechanika volt, tényleg muszáj volt megjavítani azt, ami jól működött...
Végre! 25 évet vártam erre a pillanatra...
rwurl=https://m.youtube.com/watch?v=UlLlHGD5w6U